Рішення
від 18.09.2018 по справі 924/411/18
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

29000, м. Хмельницький, майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98


ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

"18" вересня 2018 р. Справа № 924/411/18

Господарський суд Хмельницької області у складі судді Смаровоза М.В. при секретарі судового засідання Адамчук І.П., розглянувши справу

за позовом керівника Кам'янець-Подільської місцевої прокуратури в інтересах держави

до 1. Управління охорони здоров'я Кам'янець-Подільської міської ради

2. Товариства з обмеженою відповідальністю "Енерготехзбут ЛТД"

про визнання недійсною додаткової угоди

за участю представників:

прокуратури: ОСОБА_1;

першого відповідача: ОСОБА_2 - за дов. від 13.06.2018р., ОСОБА_3 - за дов. від 13.06.2018р.

другого відповідача: не з'явився.

У судовому засіданні 18.09.2018р. оголошено вступну та резолютивну частини рішення у справі.

Представник прокуратури просить суд визнати недійсною укладену між управлінням охорони здоров'я Кам'янець-Подільської міської ради та товариством з обмеженою відповідальністю "Енерготехзбут ЛТД" додаткову угоду № 2 від 02.04.2018р. до договору № 14 від 19.02.2018р. про закупівлю товарів за державні кошти.

В обґрунтування поданої позовної заяви відзначено, що спірна угода укладена між відповідачами суперечать інтересам держави, не відповідає вимогам норм Закону України «Про публічні закупівлі» та положенням основного договору, оскільки нею суттєво зменшено обсяги закупівлі товару та збільшено ціну за одиницю товару, що не відповідає вимогам тендерної документації. При цьому посилається на положення ст. ст. 202, 203, 215, 216, 235 ЦК України, ст. ст. 1, 7, 36 Закону України "Про публічні закупівлі", ст. 23 Закону України Про прокуратуру .

У відзиві від 13.06.2018р. відповідач 1 - Управління охорони здоров'я Кам'янець-Подільської міської ради просить у позові відмовити в повному обсязі, стверджує, що ТОВ "Енерготехзбут ЛТД" листом №27/03/02 від 27.03.2018р. повідомило про підвищення цін на нафтопродукти на ринку товарів, що безпосередньо впливає на підвищення ціни пального та необхідність підвищення ціни за одиницю товару. В обґрунтування було подано висновок про вартість №ОИ-3099 від 12.03.2018 р.

Відповідач 2 - ТОВ "Енерготехзбут ЛТД" проти позовних вимог заперечив, просить у позові відмовити. У відзиві на позов від 13.06.2018р. зазначив, що при укладенні додаткової угоди №2 від 02.04.2018р. до договору №14 від 19.02.2018р. відповідачем документально підтверджено та обґрунтовано підвищення ціни за одиницю товару з моменту укладення основного договору, зокрема було надано висновки Запорізької торгово-промислової палати №ОИ-3062 від 28.02.2018р. та №ОИ-3099 від 12.03.2018р. про середньо ринкову вартість бензину марки А-92 в основних мережах заправок „ВОГ» , „ОККО» , „Шелл» , „БРСМ_Нафта» , „Оскар» та „АВІАС» . На думку відповідача 2, з викладеного вбачається коливання цін в бік збільшення вартості бензину А-92 з 29,38 грн./л. до 29,65 грн./л. Відповідач 2 зазначає, що така зміна ціни відбулась у межах 10%, передбачених п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України „Про публічні закупівлі» та договором. При цьому, надана прокурором в обґрунтування позовних вимог інформаційна довідка Хмельницької торгово-промислової палати №22-05/228 від 19.04.2018р. не є експертним висновком, та не містить посилання на джерела використаної інформації, періоду та територіальних показників для визначення цін на паливно-мастильні матеріали по Україні, що свідчить про спірний характер довідки як доказу у справі. Відповідач 2 наголосив на відповідності проведення процедури закупівлі чинному законодавству, зокрема, дотримання строків укладання договору, а тому він не може бути визнаний недійсним, та дотримання принципів проведення публічних закупівель. Посилаючись на положення ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", ст. 180 ГК України зазначив, що сторонами було визначено та узгоджено істотні умови договору у процесі проведення процедури відкритих торгів, незаконних витрат коштів бюджету сторонами не допущено.

У відповіді на відзив прокурор звертає увагу на те, що інформація Запорізької торгово-промислової палати від 12.03.2018р. №ОИ-3099 містить дані про ціну на нафтопродукти в межах окремих заправок конкретно станом на 07.03.2018р. та не дає можливість прослідкувати тенденцію щодо зміни цін у бік збільшення або зменшення. Натомість відомості Торгово-промислової палати у Хмельницькій області від 19.04.2018р. підтверджують факт зменшення ринкових цін на бензин А-92 з 19.02.2018р. до моменту укладення додаткової угоди. Прокурор зазначає, що інформація з сайту index.minfin.com.ua є загальнодоступним джерелом. При цьому, висновок від 28.02.2018р. №ОИ-3062 відповідачем 2 не було надіслано відповідачу 1.

У запереченнях від 27.08.2018р. відповідач 2 зазначив, що роздруківки сторінок веб-сайту в мережі Інтернет надані позивачем не є належним доказом у справі згідно п. 46 постанови Пленуму ВГС України №12. Звертає увагу на те, що експертом при підготовці висновків взято до уваги ті АЗС, які мають визначальний вплив на формування ціни пального на ринку України та безпосередньо поставляють пальне відповідачу 2.

Прокурор позовні вимоги підтримав в повному обсязі, просив задовольнити позов.

Представник відповідача 1 позицію, викладену у відзиві від 13.06.2018р., підтримав.

Відповідач 2 у своєму клопотанні від 14.08.2018р. просив суд розглядати справу за наявними в ній матеріалами за відсутності представника ТОВ "Енерготехзбут ЛТД".

Розглядом матеріалів справи встановлено таке.

Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2018-01-11-000160-а замовником - Управлінням охорони здоров'я Кам'янець-Подільської міської ради визначено лот предмету закупівлі:

- лот 1 - бензин А-92 (ДК 021:2015:09130000-9 - Нафта і дистилятори, у кількості 34070 літрів, сток поставки товарів - до 31 грудня 2018р., розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі - 902 855,00 грн., дата та час проведення електронного аукціону - 29.01.2018р., 11:32. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 27.01.2018 р., 09:53, дата та час розкриття тендерних пропозицій - 29.01.2018 р. 11:53, після завершення електронного аукціону.

Відповідно до протоколу №7 засідання тендерного комітету Управління охорони здоров'я Кам'янець-Подільської міської ради про розгляд тендерної пропозиції на закупівлю ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистилятори (Бензин-92) від 05.02.2018р. вирішено визначити переможцем торгів на закупівлю (ДК 021:2015:09130000-9 - Нафта і дистилятори (бензина А-92) - ТОВ "Енерготехзбут ЛТД" оскільки за результатами оцінки його пропозиція являється найбільш економічно вигідною. Прийнято рішення про намір укласти договір із ТОВ "Енерготехзбут ЛТД" на закупівлю код ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистилятори (Бензин-92) .

За змістом звіту про результати проведення процедури закупівлі UA-2018-01-11-000160-а від 19.02.2018р. в процедурі закупівлі взяли участь двоє учасників, з яких ТОВ Енерготехзбут ЛТД запропоновано найнижчу ціну - 885138,60 грн. з ПДВ з відміткою про відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації та відсутність підстав для відмови встановлених у ст. 17 Закону України Про публічні закупівлі . Визнано 19.02.2018р. укладення договору про закупівлю №14.

19.02.2018р. між Управлінням охорони здоров'я Кам'янець-Подільської міської ради (замовник) та ТОВ "Енерготехзбут ЛТД" (учасник) укладено договір про закупівлю товарів за державні кошти №14 (далі - договір), за умовами якого постачальник зобов'язується протягом 2018 року поставити замовникові товари, зазначені в Специфікації, а замовник прийняти і оплатити такі товари - ДК 021:2015:09130000-9 - Нафта і дистилятори (бензина А-92) у кількості 34070 л.

Сума цього договору становить 885138,60 грн. з урахуванням ПДВ. Сума бюджетних призначень на момент укладання договору згідно кошторису на 2018 рік 460 000,00 грн. з урахуванням ПДВ. (п.п. 3.1, 3.2 договору).

За змістом п. 3.3. договору сума цього договору не повинна відрізнятись від ціни пропозиції, в тому числі за одиницю товару. Сама договору може бути зменшена за взаємною згодою сторін у випадках, передбачених Законом.

Оплата за поставлений товар буде здійснюватись по ціні, що сформувалась на ринку на момент поставки, але в межах максимальної ціни за одну одиницю товару, що вказана у Специфікації (п. 3.5 договору).

Ціна за одиницю товару вказана в специфікації може бути збільшена не більше як на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в пункті 3.1 договору.

Місце поставки товарів: заправка автотранспорту на АЗС міста Кам'янця-Подільського, Хмельницької області та по Україні (п. 5.2 договору).

Цей договір набирає чинності з дати підписання і діє до 31.12.2018р.

Відповідно до п. 11.2 істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків зокрема: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.

За умовами п. 11.4 договору зміна істотних умов може здійснюватись за згодою сторін у випадках, що передбачені ч. 4 ст. 36 Закону України „Про публічні закупівлі» , про що укладається додаткова угода із подальшим оприлюдненням таких змін відповідно до вимог ст. 10 Закону України „Про публічні закупівлі» .

Сторонами договору складено та підписано додаток №1 до договору - Специфікація на закупівлю ДК 021:2015:09130000-9 - Нафта і дистилятори (бензин А-92), у якій визначено ціну за одиницю з ПДВ - 25,98 грн. за 1 л., всього за 34070 л. - бензину А-92 - 885 138,60 грн.

02.04.2018 р. між Управління охорони здоров'я Кам'янець-Подільської міської ради та ТОВ "Енерготехзбут ЛТД" укладено додаткову угоду №2 до договору №14 від 19.02.2018 р. (далі - додаткова угода №2), згідно з якою сторони домовились змінити ціни товару та внести відповідні зміни до договору, укладеного за результатами проведених відкритих торгів, на підставі п. 2 частини 4 статті 36 Закону України Про публічні закупівлі : зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі . Необхідність внесення таких змін обґрунтовується виникненням економічних обставин, пов'язаних із зміною ціни товару на ринку нафтопродуктів. Коливання цін на ринку нафтопродуктів підтверджується інформаційним листом з Запорізької торгово-промислової палати №ОИ-3099 від 12.03.2018р., в якому вказані середньо ринкові ціни на нафтопродукти станом на 07.03.2018р. Враховуючи викладене, сторони вирішили: внести зміни до п. 3.1 договору Сума цього Договору становить: 884 871,60 гривень з урахуванням ПДВ , п. 2.2 Кількість товарів: Бензин А-92 у кількості 31010 літрів та зміни у Специфікацію, зокрема станом на 19.02.2018р. поставлено 300 л. бензину А-92 з ціною за одиницю 25,98 грн. і загальною вартістю 7794,00 грн.; з 02.04.2018р. - 30710 л. по ціні за одиницю 28,56 грн. та загальною вартістю 877 077,60 грн. При цьому відзначено, що загальна вартість тендерної пропозиції з ПДВ - 884 871,60 грн.

На замовлення ТОВ "Енерготехзбут ЛТД" Запорізькою торгово-промисловою палатою надано з висновки №ОИ-3062 від 28.02.2018р. та №ОИ-3099 від 12.03.2018р. про вартість бензину марок А-92, А-95 та дизельного палива в основних мережах заправок „ВОГ» , „ОККО» , „Шелл» , „БРСМ-Нафта» , „Сокар» та „АВІАС» з використанням даних сайту Інтернет http://index.minfin.com.ua/fuel/ середня вартість бензину А-92 станом на 28.02.2018р. склала 29,38 грн., станом на 07.03.2018р. - 29,65 грн.

Прокурором додано до позовної заяви інформаційну довідку Хмельницької торгово-промислової палати №22-05/228 від 19.04.2018р., згідно зі змістом якої середньо-ринкові ціни на паливно-мастильні матеріали (бензин А-92) на АЗС по Хмельницькій області станом на 19.02.2018р. складають 27,25 - 31,49 грн./л.; станом на 07.03.2018р. - 26,10 - 30,99 грн./л.; станом на 02.04.2018р. - 27,05 - 30,49 грн./л. Також надано показники по Дніпропетровській та Запорізькій областях.

За змістом даних з інтернет ресурсу http://index.minfin.com.ua щодо цін на пальне по Україні у лютому - квітні 2018р. Зокрема, 01.02.2018р. ціна на бензин А-92 складала 29,63 грн., 19.02.2018р. - 29,17 грн., 28.02.2018р. - 28,59 грн.; 15.03.2018р. - 28,34 грн.; 30.03.2018р. - 28,37 грн., 02.04.2018р. - 28,41 грн., 16.04.2018р. - 28,37 грн.

Досліджуючи надані докази, оцінюючи їх в сукупності, судом береться до уваги наступне.

Відповідно до статті 202 Цивільного кодексу України визначено, що правочином є дія особи, спрямована на набуття, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.

Правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним (ст. 204 ЦК України).

За приписами ст. 215 Цивільного кодексу України, підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п'ятою та шостою статті 203 цього Кодексу. Недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається. Якщо недійсність правочину прямо не встановлена законом, але одна із сторін або інша заінтересована особа заперечує його дійсність на підставах, встановлених законом, такий правочин може бути визнаний судом недійсним (оспорюваний правочин).

Статтею 203 Цивільного кодексу України встановлено загальні вимоги, додержання яких є необхідним для чинності правочину, зокрема: зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам; особа, яка вчиняє правочин, повинна мати необхідний обсяг цивільної дієздатності; волевиявлення учасника правочину має бути вільним і відповідати його внутрішній волі; правочин має вчинятися у формі, встановленій законом; правочин має бути спрямований на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ним.

Відповідно до п.1 ст. 207 ГК України господарське зобов'язання, що не відповідає вимогам закону, або вчинено з метою, яка завідомо суперечить інтересам держави і суспільства, або укладено учасниками господарських відносин з порушенням хоча б одним з них господарської компетенції (спеціальної правосуб'єктності), може бути на вимогу однієї із сторін, або відповідного органу державної влади визнано судом недійсним повністю або в частині.

Оскільки стороною спірного договору є Управління охорони здоров'я Кам'янець-Подільської міської ради, яке є розпорядником бюджетних коштів, закупівля продукції здійснюється за кошти бюджету та повинна була здійснюватись відповідно до вимог законодавства, що регулює порядок проведення публічних закупівель.

Так, правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади установлюються Законом України "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон).

Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.

У свою чергу, стаття 3 Закону України "Про публічні закупівлі" до принципів закупівлі відносить: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.

Згідно зі ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" договір про закупівлю - договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари.

Як вбачається з матеріалів справи, за результатами відкритих торгів 19.02.2018 р. між Управлінням охорони здоров'я Кам'янець-Подільської міської ради та "Енерготехзбут ЛТД" укладено договір про закупівлю товарів за державні кошти №14, за умовами якого постачальник зобов'язується протягом 2018 року поставити замовникові товари, зазначені в Специфікації, а замовник прийняти і оплатити такі товари - ДК 021:2015:09130000-9 - Нафта і дистилятори (бензина А-92) у кількості 34070 л. вартістю 25,98 грн./л., всього 885 138,60 грн., до 31.12.2018р.

У подальшому 02.04.2018р. сторони договору уклали додаткову угоди №2 до договору, в якій відповідно до ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" у зв'язку зі зміною ціни товару на ринку нафтопродуктів, що підтверджується інформаційною довідкою Запорізької торгово-промислової палати №ОИ-3099 від 12.03.2018р., в п.п. 2.2 та 3 договору визначено вищу ціну за одиницю товару та зменшено обсяг палива для передачі у власність відповідачу 1 (з 34070 л. до 31010 л.).

Стосовно наявності підстав для укладення між відповідачами додаткової угоди №2 від 02.04.2018р. судом береться до уваги таке.

Підставою для укладення між відповідачами додаткових угод сторонами зазначено п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України Про публічні закупівлі , відповідно до змісту якого умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, зміни ціни не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.

Відповідно до ч.ч. 1-3 ст. 180 Господарського кодексу України зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства. Господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.

Враховуючи, що ціна є істотною умовою договору про закупівлю товарів за державні кошти, то, відповідно до вищезазначених вимог законодавства, вона може бути змінена після підписання договору до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі лише в разі зміни ціни товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку.

У роз'ясненні Мінекономрозвитку України від 27.10.2016 р. №3302-06/34307-6 зазначено, що внесення змін до договору про закупівлю повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Тобто для збільшення ціни закупівлі товару у договорі закупівлі товару за державні кошти сторонами договору повинно бути доведено та документально підтверджено факт коливання ціни такого товару на ринку у бік збільшення. З аналізу вищенаведеного слідує, що коливання ціни товару на ринку передбачає динаміку ціни товару у бік збільшення за період з моменту укладення договору та до моменту виникнення необхідності у внесенні відповідних змін, зумовлених таким коливанням.

Підставою, яка викликала необхідність укладення додаткової угоди №2 від 02.04.2018р. до договору, сторони зазначили зміну ціни товару на ринку нафтопродуктів. Судом враховано, що прокурором надано інформаційну довідку Хмельницької торгово-промислової палати №22-05/228 від 19.04.2018р., згідно зі змістом якої середньо-ринкові ціни на паливно-мастильні матеріали (бензин А-92) на АЗС по Хмельницькій області станом на дату підписання додаткової угоди №2 зменшились у порівнянні з датою укладення основного договору. Окремо долучено данні з інтернет ресурсу http://index.minfin.com.ua щодо цін на пальне за лютий-квітень 2018р., які використовувались Запорізькою торгово-промисловою палатою при підготовці висновків про вартість від 28.02.2018р. та від 12.03.2018р., однак супереачать данним з веб-сторінки Мінфіну.

При цьому, висновок Запорізької торгово-промислової палати №ОИ-3099 від 12.03.2018р., який визначено сторонами як підставу для укладення додаткової угоди, відображає ціну на бензин А-92 станом на 07.03.2018р., що не свідчить про ріст цін на пальне протягом періоду 19.02.2018р. - 02.04.2018р. Відтак зазначена у висновку інформація не могла бути підставою для внесення відповідних змін до договору.

З наявний в матеріалах справи доказів суд не вбачає обгрунтованих підстав збільшення цін на бензин А-92 за період з 19.02.2018р. по 02.04.2018р.

Виходячи зі змісту наданої прокурором інформаційної довідки Хмельницької торгово-промислової палати №22-05/228 від 19.04.2018р. про середньостатистичні ціни на паливно-мастильні матеріали на АЗС станом на 19.02.2018р., ціни на бензин марки А-92 на АЗС по Україні перевищують ціну визначену у договорі №14 від 19.02.2018р., однак відповідач 2 не був позбавлений можливості відмовитись від укладення договору на невигідних для нього умовах. З огляду на те, що ТОВ "Енерготехзбут ЛТД" у тендерній пропозиції було запропоновано найнижчу ціну на бензин А-95, воно і стало переможцем торгів. Відповідач 2, знаючи про ціни, які склалися на ринку на момент підписання договору, гарантував їх постачання відповідачу 1 за цінами згідно з договором від 19.02.2018р.

Судом вбачається порушення інтересів держави сторонами, оскільки тендерною документацією, а в подальшому і в укладеному договорі замовник визначив не лише ціну товару, а й кількість, яку планував закупити. В результаті ж безпідставного (без належного обґрунтування та документального підтвердження) укладення оспорюваної додаткової угоди кількість товару, що також є істотною умовою договору, була значно зменшена, що також розцінюється як порушення економічних інтересів держави.

Враховуючи укладення відповідачами спірної угоди всупереч інтересам держави, без документального підтвердження підвищення цін з моменту укладення основного договору до моменту виникнення необхідності у внесенні змін, що порушує ст. 3, ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» , що призвело до суттєвого зменшення обсягів пального, що планувалося закупити, суд доходить висновку про обґрунтованість позовних вимог, а тому спірна додаткова угода підлягає визнанню недійсною.

Беручи до уваги наведені вище положення закону, враховуючи встановлені судом факти та зміст позовних вимог, суд вважає за необхідне задовольнити позов з огляду на його обгрунтованість.

У зв'язку із задоволенням позову судові витрати відповідно до ст.129 ГПК України покладаються на відповідачів.

Керуючись ст.ст. 2, 20, 24, 73, 74, 129, 232, 237, 238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити.

Визнати недійсною укладену між управлінням охорони здоров'я Кам'янець-Подільської міської ради та товариством з обмеженою відповідальністю "Енерготехзбут ЛТД" додаткову угоду № 2 від 02.04.2018р. до договору № 14 від 19.02.2018р. про закупівлю товарів за державні кошти.

Стягнути з управління охорони здоров'я Кам'янець-Подільської міської ради (м. Кам'янець-Подільський, вул. Франка, 30, ідентифікаційний код 02009040) на користь прокуратури Хмельницької області (м. Хмельницький, пров. Військоматський, 3, код ЄДРПОУ 02911102, р/р 35218028002814, ОСОБА_4 казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172) 881 грн. відшкодування судового збору.

Видати наказ.

Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю "Енерготехзбут ЛТД" (м. Дніпро, вул. Академіка Белелюбського, 70, офіс 205, ідентифікаційний код 41253424) на користь прокуратури Хмельницької області (м. Хмельницький, пров. Військоматський, 3, код ЄДРПОУ 02911102, р/р 35218028002814, ОСОБА_4 казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172) 881 грн. відшкодування судового збору.

Видати наказ.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду (ч. ч. 1, 2 ст. 241 ГПК України).

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення (ч. 1 ст. 256 ГПК України).

Апеляційна скарга подається в порядку, передбаченому ст. 257 ГПК України, з урахуванням пп. 17.5 Розділу ХІ "Перехідні положення" ГПК України.

Повний текст рішення складено 28.09.2018р.

Суддя М.В. Смаровоз

Віддруков. 5 прим. (всім рек. з пов. про вруч.): 1 - до справи; 2 - Кам"янець-Подільській місцевій прокуратурі (32300, м. Кам"янець-Подільський, вул. Драгоманова, 11); 3 - відповідачу 1 (32300, м. Кам"янець-Подільський, вул. І. Франка, 30); 4 - відповідачу 2 (49019, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Академіка Белелюбського, 70, офіс 205); 5 - прокуратурі Хмельницької області.

СудГосподарський суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення18.09.2018
Оприлюднено01.10.2018
Номер документу76797158
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —924/411/18

Рішення від 18.09.2018

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Смаровоз М.В.

Рішення від 17.09.2018

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Смаровоз М.В.

Ухвала від 21.08.2018

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Смаровоз М.В.

Ухвала від 15.08.2018

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Смаровоз М.В.

Ухвала від 19.07.2018

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Смаровоз М.В.

Ухвала від 22.06.2018

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Смаровоз М.В.

Ухвала від 14.06.2018

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Смаровоз М.В.

Ухвала від 24.05.2018

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Смаровоз М.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні