Рішення
від 01.10.2018 по справі 670/259/18
ВІНЬКОВЕЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Віньковецький районний суд Хмельницької області

Справа № 670/259/18

Провадження № 2/670/195/18

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 вересня 2018 року смт. Віньківці

Віньковецький районний суд Хмельницької області в складі:

головуючого - судді Волкової О.М.

за участю секретаря Сікорської В.О.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в смт. Віньківці цивільну справу за позовом заступника керівника Городоцької місцевої прокуратури до Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області, ОСОБА_1 про визнання недійсним наказу та зобов'язання повернути земельну ділянку,

ВСТАНОВИВ:

До суду надійшов позов заступника керівника Городоцької місцевої прокуратури до Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області, ОСОБА_1 про визнання недійсним наказу та зобов'язання повернути земельну ділянку, у якому прокурор просив визнати недійсним наказ Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області від 19.10.2017 року № 22-21117-СГ, яким затверджено проект землеустрою та надано у власність ОСОБА_1 земельну ділянку загальною площею 1,9484 га (кадастровий номер НОМЕР_2) для ведення особистого селянського господарства, що знаходиться за межами населених пунктів Яснозірської сільської ради Віньковецького району, та зобов'язати ОСОБА_1 повернути державі вказану земельну ділянку.

В обґрунтування позову зазначено, що вивченням питання законності надання земельних ділянок державної власності встановлено, що наказом Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області від 16.06.2017 року № 22-12314-СГ надано дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення ОСОБА_1 земельної ділянки площею 2 га (кадастровий номер НОМЕР_2), та передано її у власність для ведення особистого селянського господарства (проект затверджено наказом від 19.10.2017 року № 22-21117-СГ), яка знаходиться за межами населених пунктів Яснозірської сільської ради Віньковецького району.

На підставі зазначеного наказу державним реєстратором 30.11.2017 року зареєстровано право власності ОСОБА_1 на вказану земельну ділянку.

Вищевказаний наказ Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області від 19.10.2017 року № 22-21117-СГ підлягає визнанню недійсним, а земельна ділянка поверненню у державну власність з таких підстав.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно із ч. 1 ст. 116 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи набувають право власності та право користування земельними ділянками із земель державної та комунальної власності за рішеннями органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Відповідно до ч. 4 ст. 122 Земельного кодексу України центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів у галузі земельних відносин та його територіальні органи передають земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, крім випадків, визначених частиною восьмою цієї статті, у власність або у користування для всіх потреб.

Відповідно до п. б ч. 1 ст. 164 Земельного кодексу України охорона земель включає консервацію деградованих та малопродуктивних сільськогосподарських угідь.

В силу п. 14 абз. 2 ч. 1 ст. 1 Закону України Про охорону земель консервація земель - припинення господарського використання на визначений термін залуження або залісення деградованих і малопродуктивних земель, господарське використання яких є екологічно та економічно неефективним, а також техногенно забруднених земельних ділянок, на яких неможливо одержувати екологічно чисту продукцію, а перебування людей на цих земельних ділянках є небезпечним для їх здоров'я.

Згідно ч. 2 ст. 171, ст. 172 Земельного кодексу України до малопродуктивних земель відносяться сільськогосподарські угіддя, ґрунти яких характеризуються негативними природними властивостями, низькою родючістю, а їх господарське використання за призначенням є економічно неефективним.

Консервації підлягають деградовані і малопродуктивні землі, господарське використання яких є екологічно небезпечним та економічно неефективним. Консервації підлягають також техногенно забруднені земель ділянки, на яких неможливо одержати екологічно чисту продукцію, а перебування людей на цих земельних ділянках є небезпечним для їх здоров'я.

Відповідно до п. 20 Порядку консервації земель, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України № 283 від 26.04.2013 року на час проведення консервації земель забороняється зміна цільового призначення земельної ділянки та ведення будь-якої діяльності, крім передбаченої проектами консервації земель.

Розпорядженням голови Віньковецької районної державної адміністрації № 346/2009-р від 31.12.2009 року затверджено схему консервації малопродуктивних, деградованих і непридатних для сільськогосподарського використання земель державної власності Віньковецького району Хмельницької області на території селищної та сільських рад за межами населених пунктів, загальною площею 270,8 га (в тому числі Яснозірської сільської ради 30,9 га).

Наказом Головного управління Держземагенства в Хмельницькій області від 31.10.2013 року затверджено робочі проекти землеустрою щодо консервації деградованих та малопродуктивних земель державної власності за межами населених пунктів Віньковецького, Летичівського та Хмельницького районів Хмельницької області. Зокрема, щодо консервації земельних ділянок на території Яснозірської сільської ради Віньковецького району Хмельницької області площею 30,9 га, які вилучено із сільськогосподарського обороту законсервовано шляхом заліснення.

З метою проведення робіт із заліснення законсервованої земельної ділянки Державним підприємством Хмельницьке лісомисливське господарство отримано наказ Головного управління Держземагенства в Хмельницькій області від 26.05.2015 року № 22-5216-СГ та розроблено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки в постійне користування зі зміною цільового призначення за рахунок земель державної власності сільськогосподарського призначення в землі лісогосподарського призначення на території Яснозірської сільської ради.

Наказом ГУ Держгеокадастру в Хмельницькій області № 22-21117-СГ від 19.10.2017 передано у власність ОСОБА_1 для ведення особистого селянського господарства земельну ділянку площею 1,9484 га кадастровий номер НОМЕР_2, яка розташована за межам населених пунктів Яснозірської сільської ради Віньковецького району Хмельницької області, що підтверджується схемою розташування земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства в межах земельної ділянки, яка підлягає консервації шляхом заліснення, виготовленої на замовлення Державного підприємства Хмельницьке лісомисливське господарство ліцензованою землевпорядною організацією ПП Хмельницькгеопроект .

Таким чином, на момент прийняття спірного наказу про передачу ОСОБА_1 у власність вказаної земельної ділянки, площею 1,9484 га з кадастровим номером НОМЕР_2, вона знаходилась в межах малопродуктивних, деградованих земель державного фонду на території Яснозірської сільської ради Віньковецького району, була вилучена із сільськогосподарського обороту, підлягала консервації шляхом заліснення, та на підставі п. 20 Порядку підпала під заборону ведення будь-якої іншої діяльності, крім передбаченої проектом консервації земель.

З огляду на те, що оспорюваний наказ підлягає визнанню недійсним, то відсутні правові підстави для збереження цієї земельної ділянки за відповідачем.

Згідно із ч. 1 ст. 1212 Цивільного кодексу України особа, яка набула майно або зберегла його у себе за рахунок іншої особи (потерпілого) без достатньої правової підстави (безпідставно набуте майно), зобов'язана повернути потерпілому це майно. Особа зобов'язана повернути майно і тоді, коли підстава, на якій воно було набуте, згодом відпала.

Враховуючи викладене, зазначений наказ ГУ Держгеокадастру у Хмельницькій області від 19.10.2017 року № 22-21117-СГ підлягає визнанню недійсним, а земельна ділянка площею 1,9484 га (кадастровий номер НОМЕР_2), що знаходиться за межами населених пунктів Яснозірської сільської ради Віньковецького району, поверненню у державну власність.

Ухвалою суду від 30.03.2018 року у справі відкрито провадження.

Ухвалою суду від 19.07.2018 року у справі закінчено підготовче провадження та призначено справу до розгляду по суті.

У судове засідання на розгляд справи учасники процесу не з'явились.

Прокурором надано заяву про розгляд справи за його відсутності та підтриманні позовних вимог повністю.

Представник відповідача, Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області за довіреністю ОСОБА_2 також подала заяву про розгляд справи за її відсутності.

Крім того, представник відповідача, Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області за довіреністю ОСОБА_3 надіслала до суду відзив на позов, у якому просила відмовити у задоволенні позову заступника прокурора Хмельницької області.

У відзиві зазначено, що Головне управління Держгеокадастру у Хмельницькій області (далі - Головне управління) заперечує проти позову в цілому та вважає його таким, що не підлягає задоволенню.

Так, відповідно до вимог ч. 4 ст. 122 Земельного кодексу України центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів у галузі земельних відносин та його територіальні органи передають земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, крім випадків, визначених частиною восьмою цієї статті, у власність або у користування для всіх потреб.

Згідно Положення про Головне управління Держгеокадастру у Хмельницькій області, затверджене наказом Держгеокадастру від 17.11.2016 року № 308, Головне управління наділене повноваженнями щодо розпорядження землями державної власності сільськогосподарського призначення в межах, визначених Земельним кодексом України, на території Хмельницької області.

Виходячи з вищевикладеного, відповідно до вимог чинного земельного законодавства повноваження по передачі земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності в межах Хмельницької області з 01.01.2013 року покладені на Головне управління Держгеокадастру в Хмельницькій області.

З метою уникнення порушень вимог законодавства Головне управління при вирішенні питання передачі земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності керується виключно нормами права.

Статтею 121 Земельного кодексу України встановлено норми безоплатної передачі земельних ділянок громадянам, згідно яких громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності, зокрема, для ведення особистого селянського господарства - не більше 2,0 гектара.

Відповідно до ч. 6 ст. 118 ЗК України громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельні ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених ст. 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства).

Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об'єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки розробляється за замовленням громадян суб'єктами господарювання, що є виконавцями робіт із землеустрою згідно із законом у строки, що обумовлюються угодою сторін.

Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки погоджується в порядку, встановленому статтею 186-1 цього Кодексу.

Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, у двотижневий строк з дня отримання погодженого проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (а в разі необхідності здійснення обов'язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - після отримання позитивного висновку такої експертизи) приймає рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність.

На підставі ст. 118 ЗК України ОСОБА_1 у встановленому порядку звернувся із заявою, яка зареєстрована 18.05.2017 року, щодо надання йому дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки за межами населених пунктів Яснозірської сільської ради Віньковецького району Хмельницької області, та до клопотання додав необхідні документи, а саме графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки. За результатами розгляду клопотання ОСОБА_1 було встановлено, що відповідна земельна ділянка відноситься до земель сільськогосподарського призначення державної власності з цільовим призначенням - для ведення особистого селянського господарства (у власності, користуванні третіх осіб не перебуває).

Враховуючи відсутність підстав для відмови у задоволенні клопотання ОСОБА_1, 16.06.2017 року Головним управлінням Держгеокадастру у Хмельницькій області було прийнято наказ № 22-12314-СГ Про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою .

У подальшому, на підставі цього наказу було розроблено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки та внесено відомості про земельну ділянку до Державного земельного кадастру (присвоєно кадастровий номер НОМЕР_2).

Після чого до Головного управління надійшло клопотання від 27.09.2017 року № С-26966/0/5-17 щодо затвердження проекту землеустрою щодо затвердження проекту землеустрою та передачі земельної ділянки у власність. Так, як дана документація із землеустрою була погоджена відповідно до вимог ст. 186, 186 Земельного кодексу України та відповідала вимогам чинного законодавства в цілому, законних підстав для відмови у задоволенні даного клопотання не було. Тому Головним управлінням було прийнято наказ від 19.10.2017 року № 22-21117-СГ Про затвердження документації із землеустрою та надання земельної ділянки у власність .

За таких умов, Головне управління Держгеокадастру у Хмельницькій області діяло правомірно та у спосіб встановлений чинним законодавством України, розпорядилося спірною земельною ділянкою з кадастровим номером НОМЕР_2 при передачі її у власність ОСОБА_1, тому у задоволенні позову просить відмовити повністю.

За неявки сторін відповідно до ч. 2 ст. 247 ЦПК України фіксування судового процесу за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалось.

Дослідивши письмові матеріали справи, вивчивши доводи та заперечення, суд вважає, що позов підлягає до задоволення повністю з таких підстав.

Відповідно до частин першої, другої та п'ятої статті 263 ЦПК України судове рішення повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права із дотриманням норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин, на які сторони посилаються як на підставу своїх вимог і заперечень, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні.

Відповідно до ч. 1 ст. 81 ЦПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Встановлено, що наказом Головного управління Держземагенства в Хмельницькій області від 31.10.2013 року № 126 затверджено робочі проекти землеустрою щодо консервації деградованих та малопродуктивних земель державної власності за межами населених пунктів Віньковецького, Летичівського та Хмельницького районів Хмельницької області, та зокрема, щодо консервації земельних ділянок на території Яснозірської сільської ради Віньковецького району Хмельницької області площею 30,9 га, які вилучено із сільськогосподарського обороту законсервовано шляхом заліснення.

Розпорядженням голови Віньковецької районної державної адміністрації Хмельницької області № 346/2009-р від 31.12.2009 року затверджено схему консервації малопродуктивних, деградованих і непридатних для сільськогосподарського використання земель державної власності Віньковецького району Хмельницької області на території селищної та сільських рад за межами населених пунктів загальною площею 270,8 га, в тому числі Яснозірської сільської ради - 30,9 га.

Згідно з актом про встановлення меж земельної ділянки, що підлягає консервації, в натуру (на місцевості) від 18.08.2013 року, на підставі вищезазначеного розпорядження № 346 від 31.12.2009 року проведено встановлення в натурі (на місцевості) меж земельної ділянки, що підлягає залісненню на території Яснозірської сільської ради площею 22,0888 га.

Наказом Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області від 16.06.2017 року № 22-12314-СГ ОСОБА_1 надано дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність площею 2 га для ведення особистого селянського господарства за межами населених пунктів Яснозірської сільської ради Віньковецького району Хмельницької області (НОМЕР_3).

Наказом Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області від 19.10.2017 року № 22-21117-СГ затверджено проект землеустрою щодо відведення ОСОБА_1 земельної ділянки у власність площею 2 га для ведення особистого селянського господарства із земель сільськогосподарського призначення державної власності, розташованої за межами населених пунктів Яснозірської сільської ради Віньковецького району Хмельницької області, кадастровий номер земельної ділянки НОМЕР_2.

На підставі зазначеного наказу ОСОБА_1 30.11.2017 року здійснив державну реєстрацію права власності на земельну ділянку з кадастровим номером НОМЕР_2, реєстраційний номер об'єкта нерухомого майна 1427985068206, номер запису про право власності 23748236.

За даними схематичного плану розташування земельних ділянок, надана ОСОБА_1 у власність спірна земельна ділянка з кадастровим номером НОМЕР_2 знаходиться в межах земельної ділянки орієнтовною площею 22,0888 га, що включена в проект землеустрою щодо консервації деградованих та малопродуктивних земель та знаходиться за межами населених пунктів Яснозірської сільської ради Віньковецького району Хмельницької області.

Положеннями статті 81 ЗК України передбачено, що громадяни України набувають права власності на земельні ділянки на підставі, зокрема, безоплатної передачі із земель державної і комунальної власності.

Порядок отримання громадянами у власність земельних ділянок регламентовано нормами статей 116, 118, 121 ЗК України.

Згідно з ч. ч. 1, 2 ст.116 ЗК України (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом, або за результатами аукціону. Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.

Відповідно до п. д ч. 1 ст. 164 Земельного кодексу України, охорона земель включає консервацію деградованих і малопродуктивних сільськогосподарських угідь.

Статтею 1 Закону України Про охорону земель передбачено, що консервація земель полягає у припиненні господарського використання на визначений термін та залуження або залісення деградованих і малопродуктивних земель, господарське використання яких є екологічно та економічно неефективним, а також техногенно забруднених земельних ділянок, на яких неможливо одержувати екологічно чисту продукцію, а перебування людей на цих земельних ділянках є небезпечним для їх здоров'я.

Відповідно до вимог ч. 2 ст. 171, ст. 172 Земельного кодексу України до малопродуктивних земель відносяться сільськогосподарські угіддя, ґрунти яких характеризуються негативними природними властивостями, низькою родючістю, а їх господарське використання за призначенням є економічно неефективним.

Консервації підлягають деградовані і малопродуктивні землі, господарське використання яких є екологічно небезпечним та економічно неефективним. Консервація земель здійснюється шляхом припинення їх господарського використання на визначений термін та залуження або заліснення. Консервація земель здійснюється за рішеннями органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування на підставі договорів з власниками земельних ділянок.

Частиною 4 статті 172 ЗК України передбачено, що порядок консервації земель встановлюється законодавством України.

Відповідно до п.10 Порядку консервації земель, затвердженого наказом Держкомзему від 17.10.2002 р., проект консервації земель підлягає державній землевпорядній експертизі згідно з Положенням про здійснення державної землевпорядної експертизи, затвердженим наказом Держкомзему від 11.03.1997 № 39, зареєстрованим 12.05.1997 № 171/1975, після чого подається на затвердження до відповідної державної адміністрації (сільської, селищної, міської ради).

Проект землеустрою щодо консервації деградованих і малопродуктивних земель на території Віньковецького району перед затвердженням пройшов державну землевпорядну експертизу на предмет відповідності вимогам земельного законодавства і діючих нормативно - технічних документів.

Розпорядження голови Віньковецької районної державної адміністрації Хмельницької області № 346 від 31.12.2009 року Про затвердження схеми консервації малопродуктивних, деградованих і непридатних для сільськогосподарського використання земель державної власності на території Віньковецького району Хмельницької області на момент ухвалення рішення суду не визнано незаконним та є чинним.

Отже, на момент прийняття наказу Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області № 22-21117-СГ від 19.10.2017 року про передачу ОСОБА_1 у власність земельної ділянки з кадастровим номером НОМЕР_2 зазначена земельна ділянка не могла використовуватись для ведення особистого селянського господарства та підлягала консервації шляхом заліснення.

Визнання незаконним рішення Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області про передачу відповідачу ОСОБА_1 у власність державної землі припиняє правомочності відповідача як власника землі та є підставою для витребування земельної ділянки у державну власність.

За таких обставин, позов про визнання незаконним наказу Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області № 22-21117-СГ від 19.10.2017 року, яким передано у власність ОСОБА_1 земельну ділянку площею 2 га для ведення особистого селянського господарства на території Яснозірської сільської ради Віньковецького району Хмельницької області, кадастровий номер НОМЕР_2, підлягає задоволенню повністю.

Вирішуючи питання про судові витрати, суд відповідно до вимог ст. ст. 133, 141 ЦПК України вважає за необхідне стягнути судовий збір порівну із обох відповідачів по 1762 гривень.

На підставі наведеного, керуючись ст. 5, ст. 10, ст. 12, ст. 19, ст. 81, ст. 133, ст. 141, ст. 258, ст. 259, ст. 264, ст. 265 ЦПК України, ст. 13, ст. 14 Конституції України, ст. 164, ст. 171, ст. 172 Земельного кодексу України, Законом України Про охорону земель , суд,

ВИРІШИВ:

Позов заступника керівника Городоцької місцевої прокуратури до Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області, ОСОБА_1 про визнання недійсним наказу та зобов'язання повернути земельну ділянку задовольнити.

Визнати недійсним наказ Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області від 19.10.2017 року № 22-21117-СГ, яким затверджено проект землеустрою та надано у власність ОСОБА_1 земельну ділянку загальною площею 1,9484 га (кадастровий номер НОМЕР_2) для ведення особистого селянського господарства із земель сільськогосподарського призначення державної власності, що знаходиться за межами населених пунктів Яснозірської сільської ради Віньковецького району Хмельницької області.

Зобов'язати ОСОБА_1 повернути державі земельну ділянку загальною площею 1,9484 га (кадастровий номер НОМЕР_2), що знаходиться за межами населених пунктів Яснозірської сільської ради Віньковецького району Хмельницької області.

Стягнути із Головного управління Дежгеокадастру у Хмельницькій області (вул. Інститутська, 4/1, м. Хмельницький, 29016, код ЄДРПОУ 39767479) та ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, (АДРЕСА_1, ідентифікаційний номер НОМЕР_1) на користь прокуратури Хмельницької області (р/р 35218028002814, код ЄДРПОУ 02911102, Держказначейська служба України, м. Київ, МФО 820172), судовий збір у розмірі по 1762,00 гривень окремо із кожного.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Учасники справи, а також особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси та (або) обов'язки, мають право оскаржити в апеляційному порядку рішення суду першої інстанції повністю або частково.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Апеляційного суду Хмельницької області протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повне судове рішення складено 01.10.2018 року.

Суддя О.М.Волкова

СудВіньковецький районний суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення01.10.2018
Оприлюднено02.10.2018
Номер документу76831222
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —670/259/18

Рішення від 01.10.2018

Цивільне

Віньковецький районний суд Хмельницької області

Волкова О. М.

Рішення від 19.09.2018

Цивільне

Віньковецький районний суд Хмельницької області

Волкова О. М.

Ухвала від 19.07.2018

Цивільне

Віньковецький районний суд Хмельницької області

Волкова О. М.

Ухвала від 30.03.2018

Цивільне

Віньковецький районний суд Хмельницької області

Волкова О. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні