Рішення
від 14.09.2018 по справі 826/8149/17
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

14 вересня 2018 року № 826/8149/17

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Федорчука А.Б., розглянувши в письмовому провадженні адміністративну справу

за позовом Публічного акціонерного товариства Завод будівельних конструкцій

до Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних

паперів та фондового ринку

про визнання протиправним та скасування постанови

О Б С Т А В И Н И С П Р А В И:

Позивач, в особі Публічного акціонерного товариства Завод будівельних конструкцій (надалі - Позивач), звернувся до Окружного адміністративного суду м. Києва з адміністративним позовом до Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (надалі - Відповідач), в якому просить скасувати постанови Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів №716-ЦД-1-Е від 24.05.2017 року, №717-ЦД-1-Е від 24.05.2017 року, №718-ЦД-1-Е від 24.05.2017 року, №719-ЦД-1-Е від 24.05.2017 року.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва 10.07.2017 р., відкрито провадження в адміністративній справі та призначено судове засідання на 16.10.2017 р.

У відповідності до Довідки про не здійснення фіксування судового засідання від 10.10.2017 р. розгляд справи відкладено до 04.12.2017 р., у зв'язку з помилковим призначенням справи на вихідний день.

В обґрунтування позовних вимог Позивач зазначає, що причиною неподання Відповідачу регулярної річної інформації є відсутність у ПАТ Завод будівельних конструкцій фінансово-господарських показників для формування регулярної річної інформації за 2015 рік. Також зазначено, що з 01.09.2015 року припинився обов'язок розкриття регулярної річної інформації у Позивача, а тому виконувати розпорядження не було підстав.

Представник Відповідача заперечував проти задоволення позовних вимог, зазначивши, що Позивачем не розміщено регулярну річну інформацію про результати фінансово-господарської діяльності за 2015 рік у загальнодоступній інформаційній базі даних Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів, на власному веб-сайті, не подано регулярну річну інформацію про результати фінансово-господарської діяльності за 2015 рік до Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, не опубліковано регулярну річну інформацію про результати фінансово-господарської діяльності за 2015 рік в одному з офіційних друкованих видань Верховної ради України, Кабінету Міністрів України або Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, тобто не виконало вимоги розпоряджень, а тому спірні постанови винесено обґрунтовано, правомірно та не підлягають скасуванню.

В судовому засіданні 04.12.2017 року Судом прийнято рішення про розгляд справи в письмову провадженні на підставі частини четвертої статті 122 КАС України (в редакції, яка діяла станом на 04.12.2017 р.).

Враховуючи те, що 15.12.2017 року набрала чинності нова редакція КАС України, суд зазначає, що відповідно до ч. 3 ст. 3 КАС України провадження в адміністративних справах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи. Беручи до уваги те, що станом на дату прийняття рішення у справі вона знаходиться на стадії розгляду у письмовому провадженні, відповідно справа розглянута з урахуванням положень п. 10 ч. 1 ст. 4, ч. 4 та ч. 5 ст. 250 КАС України в редакції з 15.12.2017 року.

Розглянувши подані сторонами документи і матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд м. Києва зазначає наступне.

В С Т А Н О В И В:

Як вбачається з матеріалів справи, що на підставі актів від 11.05.2017 року №708-ЦД-1-Е, №706-ЦД-1-Е від 11.05.2017 року, №707-ЦД-1-Е від 11.05.2017 року, №709-ЦД-1-Е від 11.05.2017 року Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку прийнято наступні постанови про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів на ПАТ Завод будівельних конструкцій : від 24.05.2017 року №718-ЦД-1-Е, якою за невиконання розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку №865-ЦД-1-Е від 10.08.2016 року, накладено на ПАТ Завод будівельних конструкцій штрафну санкцію у розмірі 1000 неоподаткованих мінімумів доходів громадян, що становить 17000 грн.; від 24.05.2017 року №716-ЦД-1-Е, якою за невиконання розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку №866-ЦД-1-Е від 10.08.2016 року, накладено на ПАТ Завод будівельних конструкцій штрафну санкцію у розмірі 1000 неоподаткованих мінімумів доходів громадян, що становить 17000 грн.; від 24.05.2017 року №717-ЦД-1-Е, якою за невиконання розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку №867-ЦД-1-Е від 10.08.2016 року, накладено на ПАТ Завод будівельних конструкцій штрафну санкцію у розмірі 1000 неоподаткованих мінімумів доходів громадян, що становить 17000 грн.; від 24.05.2017 року №719-ЦД-1-Е, якою за невиконання розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку №864-ЦД-1-Е від 10.08.2016 року, накладено на ПАТ Завод будівельних конструкцій штрафну санкцію у розмірі 1000 неоподаткованих мінімумів доходів громадян, що становить 17000 грн.

Позивач не погоджується з спірними Постановами, які прийняті Відповідачем звернувся до суду, з даним позовом.

Повно та всебічно дослідивши наявні матеріали справи, а також, норми чинного законодавства, Суд прийшов до висновку про необґрунтованість позовних вимог, виходячи з наступного.

Відповідно до Акту про правопорушення на ринку цінних паперів №706- ЦД-1-Е від 11.05.2017 року порушення ПАТ Завод будівельних конструкцій вимог пункту 10 статті 8 Закону України Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні , а саме: невиконання розпорядження №866-ЦД-1-Е від 10.08.2016 року про усунення порушень законодавства про цінні папери (термін виконання до 19.09.2016 року).

Розпорядження виносилось у зв'язку з порушенням вимог ст. 40 Закону України Про цінні папери та фондовий ринок , пункту 4 глави 4 розділу 11 Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів , затвердженого Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового тинку від 03.12.2013 року №2826 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 24.12.2013 року за №2180/24712 (зі змінами та доповненнями), а саме: нерозміщення на веб-сайті загальнодоступної бази даних Комісії ПАТ Завод будівельних конструкцій регулярної річної інформації за 2015 рік.

До розгляду справи про правопорушення на ринку цінних паперів ПАТ Завод будівельних конструкцій листом від 11.05.2017 року за вих.№23 вх.№429/з від 11.05.2017 року) та листом від 24.05.2017 року б/н (вх.№492/з від 24.05.2017 року) надало письмові пояснення, які були розглянуті Уповноваженою особою Комісії та долучені до матеріалів справи про правопорушення на ринку цінних паперів.

Розглянувши справу про правопорушення на ринку цінних паперів Відповідачем встановлено, що ПАТ Завод будівельних конструкцій не розмістило регулярну річну інформацію про результати фінансово-господарської і діяльності за 2015 рік у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів та не виконано розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери №866-ЦД-1-Е від 10.08.2016 року, чим порушено вимоги пункту 10 статті 8 Закону України Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні за що пунктом 8 статті 11 Закону України Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні передбачена відповідальність юридичних осіб з огляду на таке.

Встановлено, що уповноваженою особою Комісії у відношенні ПАТ Завод будівельних конструкцій винесено розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери №866-ЦД-1-Е від 10.08.2016 року, яким встановлено термін на усунення ПАТ Завод будівельних конструкцій порушень.

Розпорядження №866-ЦД-1-Е від 10.08.2016 року направлено ПАТ Завод будівельних конструкцій рекомендованим листом № 0315054190132. Відповідно до інформації з офіційного веб-сайту Українського підприємства поштового зв'язку Укрпошта http://services.ukrposhta.ua, відправлення за номером № 0315054190132 вручено.

Розпорядження №866-ЦД-1-Е від 10.08.2016 року уповноваженою особою Комісії не переглядалось.

Відповідно до спірних постанов Позивачем порушено вимоги ст. 40 Закону України Про цінні папери та фондовий ринок , п.4 гл.4 розділу ІІ розділу ІІ Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 03.12.2013 року №2826 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 24.12.2013 року за №2180/24712 (зі змінами).

В силу вимог ч.1 ст.5 Закону України Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні від 30.10.96 № 448/96-ВР (надалі - Закон № 448) державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку. Інші державні органи здійснюють контроль за діяльністю учасників ринку цінних паперів у межах своїх повноважень, визначених чинним законодавством.

Згідно ч.ч.1, 3, 4 ст.6 Закону № 448 Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку (НКЦПФР) є державним колегіальним органом, підпорядкованим Президенту України, підзвітним Верховній Раді України.

Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку може утворювати територіальні органи у випадках, передбачених у положенні про Національну комісію з цінних паперів та фондового ринку.

Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку здійснює повноваження через центральний апарат і свої територіальні органи.

У частині 1 статті 8 Закону № 448 передбачено, що Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право: п.10 - надсилати емітентам, особам, які здійснюють професійну діяльність на ринку цінних паперів, фондовим біржам та саморегулівним організаціям обов'язкові для виконання розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери та вимагати надання необхідних документів відповідно до чинного законодавства; п.14 - накладати адміністративні стягнення, штрафні та інші санкції за порушення чинного законодавства на юридичних осіб та їх співробітників, аж до анулювання ліцензій на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів.

Відповідно до ч.ч.1, 5 ст.12 Закону № 448 уповноважена особа Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, яка виявила факт вчинення юридичною особою правопорушення на ринку цінних паперів, складає акт, який разом з письмовими поясненнями керівника, іншої відповідальної посадової особи та пов'язаними з таким правопорушенням документами протягом п'яти робочих днів подає уповноваженій особі Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, яка має право застосовувати санкцію за правопорушення на ринку цінних паперів.

Уповноважена особа Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку приймає рішення про застосування санкції протягом 30 робочих днів після отримання документів, що підтверджують факт правопорушення. Рішення про застосування санкції оформляється постановою, що надсилається юридичній особі, до якої застосовано санкцію.

Згідно ч.1 ст.11 Закону № 448 Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за: 5) неопублікування, опублікування не в повному обсязі інформації та/або опублікування недостовірної інформації - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. За ті самі дії, вчинені повторно протягом року, - у розмірі від тисячі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; 6) нерозміщення, розміщення не в повному обсязі інформації та/або розміщення недостовірної інформації у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. За ті самі дії, вчинені повторно протягом року, - у розмірі від тисячі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; 7) неподання, подання не в повному обсязі інформації та/або подання недостовірної інформації до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. За ті самі дії, вчинені повторно протягом року, - у розмірі від тисячі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Відповідно до п.5 ч.1 ст.8 Закону № 448 Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право: у разі порушення законодавства про цінні папери, нормативних актів Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку виносити попередження, зупиняти на термін до одного року розміщення (продаж) та обіг цінних паперів того чи іншого емітента, дію ліцензій, виданих Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку, анулювати дію таких ліцензій.

Так, стаття 39 Закону України Про цінні папери та фондовий ринок від 23.02.2006 р. №3480-IV (надалі - Закон №3480) передбачає, що розкриття інформації на фондовому ринку здійснюється емітентами цінних паперів шляхом:

розміщення її в загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів;

опублікування її в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку;

подання її до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

Емітенти цінних паперів зобов'язані розкривати інформацію відповідно до вимог, в обсязі та строки, встановлені цим Законом та нормативно-правовими актами Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

Додаткові вимоги до розкриття інформації емітентами цінних паперів, які пройшли процедуру лістингу на фондовій біржі, встановлюються Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку.

Інформація про власників значних пакетів (10 відсотків і більше) акцій подається Національній комісії з цінних паперів та фондового ринку та емітентові цінних паперів особою, яка веде облік права власності на акції емітента у депозитарній системі України, у строки, порядку та за формою, що встановлені Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку.

Інформація про власників значних пакетів (10 відсотків і більше) акцій є відкритою і оприлюднюється в установленому Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку порядку шляхом розміщення у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів.

Відповідно до ч.ч.1-4, 6 ст.40 Закону № 3480 регулярна інформація про емітента - річна та квартальна звітна інформація про результати фінансово-господарської діяльності емітента, яка розкривається на фондовому ринку, в тому числі шляхом подання до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

Звітним періодом для складання річної інформації про емітента є календарний рік. Перший звітний період емітента може бути меншим, ніж 12 місяців, та обчислюється: для акціонерних товариств - з дня державної реєстрації товариства до 31 грудня звітного року включно; для емітентів цінних паперів (крім акцій) - з дня реєстрації випуску цінних паперів до 1 грудня звітного року включно.

Річна інформація про емітента повинна містити такі відомості: найменування та місцезнаходження емітента, розмір його статутного капіталу; орган управління емітента, його посадові особи та засновники; господарська та фінансова діяльність емітента; цінні папери емітента (вид, форма випуску, тип, кількість), спосіб розміщення та лістинг цінних паперів; річна фінансова звітність; аудиторський висновок; перелік власників значних пакетів (10 відсотків і більше) акцій із зазначенням кількості, типу та/або класу належних їм акцій.

Емітент має право додатково розкривати іншу інформацію.

Річна інформація про емітента є відкритою і в обсязі, встановленому Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку, підлягає оприлюдненню емітентом не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним, шляхом:

розміщення у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів;

опублікування в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку;

розміщення на власному веб-сайті.

Строки, порядок і форми розкриття регулярної інформації про емітента (річної та квартальної) і додаткових відомостей, що містяться у такій інформації, встановлюються Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку. Публічні акціонерні товариства додатково розкривають інформацію про свою діяльність на основі міжнародних стандартів бухгалтерського обліку в порядку, встановленому Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку.

Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку встановлює додаткові вимоги до розкриття регулярної інформації про емітента та вживає заходів щодо її розкриття.

У п.4 гл.4 р.ІІ Порядок та строки розкриття інформації емітентами цінних паперів Положення № 2826 визначено, що розкриття регулярної річної інформації має здійснюватись шляхом розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії, опублікування в офіційному друкованому виданні, розміщення на сторінці в мережі Інтернет та подання до Комісії.

Розкриття регулярної річної інформації здійснюється у такі терміни:

розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії - у термін не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним;

опублікування у офіційному друкованому виданні - у термін не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним;

розміщення на сторінці в мережі Інтернет - у термін не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним;

подання до Комісії - не пізніше 1 червня року, наступного за звітним.

Емітенти цінних паперів до моменту подання регулярної річної інформації до Комісії розміщують її на сторінці в мережі Інтернет.

Наведені правові норми ст.ст.39, 40 Закону України Про цінні папери та фондовий ринок та п.4 гл.4 р.ІІ Положення № 282 свідчать, що обов'язок розкривати інформацію відповідно до вимог, в обсязі та строки, встановлені Законом № 3480 та нормативно-правовими актами Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку є у емітента цінних паперів.

За визначенням, наведеним у ч.2 ст.2 Закону № 3480 учасники фондового ринку - емітенти або особи, що видали неемісійні цінні папери, інвестори в цінні папери, інституційні інвестори, професійні учасники фондового ринку, об'єднання професійних учасників фондового ринку, у тому числі саморегулівні організації професійних учасників фондового ринку. Емітент - юридична особа, у тому числі Фонд гарантування вкладів фізичних осіб, Автономна Республіка Крим або міська рада, а також держава в особі уповноважених нею органів державної влади чи міжнародна фінансова організація, які від свого імені розміщують емісійні цінні папери та беруть на себе зобов'язання за ними перед їх власниками.

Згідно до вимог пункту 1 глави 4 розділу II Положення № 2826, обов'язок здійснювати розкриття регулярної річної інформації поширюється на осіб, які станом на 31 грудня звітного року є емітентами. Обов'язок розкриття регулярної річної інформації припиняється з дати опублікування інформації про скасування реєстрації випуску цінних паперів та анулювання свідоцтва про реєстрацію випуску цінних паперів відповідно до нормативно-правового акта Комісії, що регулює порядок скасування реєстрації випуску цінних паперів, або у разі наявності відомостей в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про припинення акціонерного товариства (зокрема, в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення) з дати внесення відповідного запису.

Юридична особа є ліквідованою з дня внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відомостей про її припинення, тобто в період роботи комісії з припинення ПАТ Завод будівельних конструкцій не втрачає статусу юридичної особи. Отже, знаходження юридичної особи в стані припинення не звільняє її від обов'язку додержуватись вимог чинного законодавства та не є підставою для звільнення від відповідальності за порушення на ринку цінних паперів.

Суд звертає увагу, що згідно даних з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців ПАТ Завод будівельних конструкцій (код ЄДРПОУ 14301395) не перебуває в стані припинення (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch).

Також слід зауважити, що розпорядження, за невиконання яких винесено оскаржувані постанови, є чинними та за рішенням суду (комісії Відповідача) не скасованими.

Позивач зазначає, що відповідно до ст. 250 ГК України адміністративно-господарські санкції можуть бути застосовані до суб'єкта господарювання протягом шести місяців з дня виявлення порушення, але не пізніш як через один рік з дня порушення цим суб'єктом встановлених законодавчими актами правил здійснення господарської діяльності, крім випадків, передбачених законом.

Разом з тим, частиною 6 ст. 12 Закону України Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні передбачено, що юридична особа може бути притягнута до відповідальності за вчинення правопорушення на ринку цінних паперів не пізніше трьох років з дня його вчинення незалежно від санкції.

З аналізу викладених норм свідчить про те, що у них фактично містяться два строкові обмеження. Одне з них полягає у тому, що адміністративно-господарські санкції не можуть бути накладені після спливу трьох років з дня вчинення відповідного порушення юридичною особою - вказаною нормою Закону такий строк подовжено з одного року до трьох.

Отже, Судом не береться до уваги посилання Позивача про порушення Відповідачем ст.250 ГКУ щодо порушення однорічного строку притягнення підприємства до відповідальності за порушення законодавства про цінні папери.

Враховуючи, що Позивачем не виконано вимоги розпоряджень №864-ЦД-1-Е, №865-ЦД-1-Е, №866-ЦД-1-Е, №867-ЦД-1-Е від 10.08.2016 року, Відповідачем правомірно та обґрунтовано винесено постанови про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів №716-ЦД-1-Е від 24.05.2017 року, №717-ЦД-1-Е від 24.05.2017 року, №718-ЦД-1-Е від 24.05.2017 року, №719-ЦД-1-Е від 24.05.2017 року.

З аналізу матеріалів справи та норм права, Суд приходить до висновку, що позовні вимоги Позивача є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною другої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно з частиною першою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до частини другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб'єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

З урахуванням викладеного, Суд приходить до висновків про відмову в задоволенні позовних вимог.

Керуючись положеннями статей 2 -4, 7, 9, 11, 44, 72-78, 79, 139, 194, 241-246, 250, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

В И Р І Ш И В:

В задоволенні адміністративного позову Публічному акціонерному товариству Завод будівельних конструкцій (адреса: 03680, м. Київ, вул. Якутська, буд. 10; код ЄДРПОУ 14301395) відмовити.

Відповідно до статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Згідно ч. 1 ст. 295 Кодексу адміністративного судочинства України. апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, а на ухвалу суду - протягом п'ятнадцяти днів з дня його (її) проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

У відповідно до пп. 15.5 п. 15 розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Суддя А.Б. Федорчук

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення14.09.2018
Оприлюднено03.10.2018
Номер документу76848569
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/8149/17

Рішення від 14.09.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

Ухвала від 10.07.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні