Постанова
від 21.09.2018 по справі 521/13059/18
МАЛИНОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ОДЕСИ

Справа №521/13059/18

Номер провадження 3/521/5514/18

ПОСТАНОВА

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

21.09.2018 року Малиновський районний суд міста ОСОБА_1 у складі:

головуючого Журик С.В.,

при секретарі Янкул Г.І.,

за участю представника Одеської митниці ДФС ОСОБА_1,

представника особи, яка притягується до відповідальності ОСОБА_2,

розглянув у відкритому судовому засіданні у місті ОСОБА_1 справи, що надійшла з Одеської митниці ДФС, відносно: ОСОБА_3, ІНФОРМАЦІЯ_1, зареєстрованого за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_2, паспорт громадянина України для виїзду за кордон FE312852, виданий органом 5115 25.03.2016 року,

про порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 МК України, -

ВСТАНОВИВ:

До Малиновського районного суду м. Одеси з Одеської митниці ДФС надійшли протоколи про порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 МК України, складені відносно ОСОБА_3 за №2126/50000/17 (№ судової справи: 521/13061/18; № провадження: 3/521/5516/18), №2127/50000/17 (№ судової справи: 521/13060/18; № провадження: 3/521/5515/18), №2128/50000/17 (№ судової справи: 521/13059/18; № провадження: 3/521/5514/18), №2129/50000/17 (№ судової справи: 521/13063/18; № провадження: 3/521/5517/18) від 30 липня 2018 року.

У зв'язку з тим, що зазначенні протоколи складенні відносно однієї тієї особи, суддя вважає, що з метою всебічного та об'єктивного розгляду, вказані адміністративні справи слід об'єднати в одне провадження.

Представник Одеської митниці ДФС та представник особи, яка притягується до відповідальності не заперечували щодо об'єднання вказаних справ.

Згідно протоколу про порушення митних правил № 2126/50000/18 від 30.07.2018 року, 01.08.2017 року до Одеської митниці ДФС декларантом ТОВ ПАМПЕРО ІНФО (04201, м. Київ, вул. Сім'ї Кульженкїв, 35, ЄДРПОУ 41301247) ОСОБА_3 було подано митну декларацію № UA500020/2017/002427 в митному режимі ІМ-40ДЕ з документами, необхідними для митного оформлення товарів, які надійшли до зони діяльності митного поста Одеса-порт Одеської митниці ДФС на автомобілі, реєстраційний номер НОМЕР_1/ВН9642ХО 28.07.2017.

Відправником та продавцем товарів зазначена турецька компанія BBF TEKSTIL SAN.VE TIC.LTD.,STI (FATIH CAD.AKASYA SOK.BESA HAN №: 11 MERTER GUNGOREN ISTANBUL TURKIYE), одержувачем - ТОВ ПАМПЕРО ІНФО .

В митній декларації № UА500020/2017/002427 ОСОБА_3 заявлено 4 найменування товарів: товар 1- килимки антиковзні для ванної кімнати , код УКТЗЕД НОМЕР_2 ставка ввізного мита 6,5%, товар 2 - трикотажне полотно , код УКТЗЕД 60006220000, ставка ввізного мита 8%, товар 3 - рушники для рук з паперу господарсько-побутового призначення , код УКТЗЕД 48182091, ставка ввізного мита 0%, товар 4 - канат плетений з синтетичних волокон... , код УКТЗЕД НОМЕР_3, ставка ввізного мита 5%.

Разом з митною декларацією № UА500020/2017/002427, як підстави для ввезення товарів на митну територію України та їх митного оформлення Одеській митниці ДФС серед інших документів надано інвойс від 07.07.2017 №12657 та пакувальний лист від 07.07.2017, нібито видані компанією ВВF ТЕКSТІL SAN.VE TIC.LTD.,STI та контракт №15247/17ТUR, укладений між компанією ВВF ТЕКSТІL SAN.VE TIC.LTD.,STI та ТОВ ПАМПЕРО ІНФО . В зазначеному інвойсі та пакувальному аркуші заявлено ті ж самі відомості про товари, що і в митній декларації № UА500020/2017/002427 тобто чотири найменування товару.

Відповідно до заявлених даних товари, які декларувались в митній декларації UA500020/2017/002427 01.08.2017 було оформлено у митному відношенні та випущено у вільний обіг на митну територію України,

Одеською митницею ДФС в рамках Угоди між Урядом України і Урядом Турецької Республіки шодо взаємної допомоги у митних питаннях від 27.11.1996 ініційовано запит до митної адміністрації Республіки Туреччини.

20.06.2018 до Одеської митниці ДФС з Державної фіскальної служби України надійшла відповідь з митної адміністрації Туреччини, що митного оформлення товарів в митних органах Туреччини, які заявлялись в Одеській митниці ДФС в митній декларації UA500020/2017/002427 та перевозились з Туреччини до України на автомобілі, реєстраційний номер НОМЕР_1/ВН9642ХО на адресу ТОВ ПАМПЕРО ІНФО .

Серед отриманих копій документів наявні копії експортних митних декларацій №№17341300ЕХ4678729,17341300ЕХ4678730 інвойс від 29.07.2017 №040288.

З отриманих від митної адміністрації Республіки Туреччини документів встановлено, що фактичним відправником та продавцем товарів виступала не компанія ВВF ТЕКSТІL SAN.VE TIC.LTD.,STI , як це заявлялось Одеській митниці ДФС, а турецька компанія NATUREL PHARMA SAGLIK VE SAN URN. PAZ. DIS. TIC. LTD (BAGLARBASI MAN INCI SK. N0:5/6 MALTEPE - ISTANBUL) за митною декларацією №173413Q0EX4678730 та турецька компанія ATEKS ULUS. NAK. INS. TEKS.SAN.IС VE.DIS.LTD.STI . Фактично в автомобілі переміщувалось не чотири найменування товарів, як це заявлялось Одеській митниці ДФС, а 37 найменувань товарів за митною декларацією №17341300ЕХ4678730, та 3 найменування товарів, за митною декларацією №17341300ЕХ4678729 ставка ввізного мита, яких є значно вищою ніж ставка мита на товари, які заявлялись в митній декларації № UA500020/2017/002427.

Так встановлено, що 28.07.2017 на автомобілі, реєстраційний номер НОМЕР_1/ВН9642ХО на адресу ТОВ ПАМПЕРО ІНФО від турецьких, компаній NATUREL PHARMA SAGLIK VE SAN URN. PAZ. DIS. TIC. LTD та. ATEKS ULUS. NAK. INS. TEKS.SАN.IC VЕ.DIS.LTD.STI фактично ввезено 40 найменувань товарів, які класифікуються за кодами: НОМЕР_4, 610910000000, 611595000000, 611020910000 610910000000, НОМЕР_5, 620319100000, 6109100000001, НОМЕР_6, 620442000018, 620520000018, 610831000000, 611211000000, 610422000000, 611529000019, 620452000018, 610711000000 (одяг, ставка мита - 12%), 640399960000 (взуття, ставка ввізного мита - 10%), 630130100000 (пледи, ковдри, ставка ввізного мита -40%), 420292110000 (сумки, ставка ввізного мита - 12.5%), 580421009000, 550810900000, 960621000000, 580890009000, 482110100000, 540233002000, 391910190000, (аксесуари для одягу, ставка мита - 10%), 910219000000 (годинники, ставка мита -10%), 330499009019 (косметичні вироби, ставка мита -6,5%), 540761309019, 600536000000 (тканина, ставка мита - 20%), 630419109019 (покривало, ставка мита 40%), НОМЕР_7, 630231000000 (білизна, ставка мита - 12%), 560750909000 (канат, ставка мита - 40%), 830249000000 (фурнітура, ставка мита - 10%), 940390900000 (аксесуари, ставка мита 0%).

Тобто, було встановлено, що ТОВ ПАМПЕРО ШФО у якості підстав для переміщення товарів, які заявлялись за митною декларацією № UA500020/2017/002427, Одеській митниці ДФС надавались документи (інвойс від 07.07.2017 №12657 та пакувальний лист від 07.07.2017 компанії BBF TEKSTIL SAN.VE TIC.LTD.,STI ), які містять неправдиві відомості, щодо найменування товарів, відправника, неправдиві відомості, щодо визначення коду товару згідно з УКТЗЕД, що є ознакою порушення митних правил, відповідальність за яке встановлена ст. 483 МК України.

Згідно з інвойсами компаній - продавця NATUREL PHARMA SAGLIK VE SAN URN. PAZ. DIS. TIC. LTD та ATEKS ULUS. NAK. INS. TEKS.SAN.IC VE.DIS.LTD.STI вартість товарів, які заявлялись в митній декларації UA500020/2017/002427 складає 17949,62 доларів США, та 166247 євро, що за момент митного оформлення становить 5504677,88 грн.

Відповідно до облікової картки суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності ТОВ ПАМПЕРО ЇНФО його керівником є ОСОБА_3,

Таким чином, директором ТОВ ПАМПЕРО ЇНФО ОСОБА_3 при митному оформленні товарів, які заявлялись Одеській митниці ДФС в митній декларації № UA500020/2017/002427, вчинено порушення митних правил, передбачене ч. 1 ст. 483 МК України.

На підставі вищевказаних обставин, посадовою особою Одеської митниці ДФС у відношенні ОСОБА_3 було складено протокол про порушення митних правил №2126/50000/18 за ознаками правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України.

Згідно протоколу про порушення митних правил № 2127/50000/18 від 30.07.2018 року, 03.08.2017 до Одеської митниці ДФС декларантом ТОВ ПАМПЕРО ІНФО (04201, м. Київ, вул. Сім'ї Кульженків, 35, ЄДРПОУ 41301247) ОСОБА_3 було подано митну декларацію UA500020/2017/002470 в митному режимі ІМ-40ДЕ з документами, необхідними для митного оформлення товарів, які надійшли до зони діяльності митного поста Одеса-порт Одеської митниці ДФС на автомобілі, реєстраційний номер ВН3179ЕI/ВН1155ХМ 01.08.2017.

Відправником та продавцем товарів зазначена турецька компанія BBF TEKSTIL SAN.VE TIC.LTB.,STI (FATIH CAD.AKASYA SOK.BESA HAN №: 11 MERTER GUNGOREN ISTANBUL TURKIYE), одержувачем - TOB ПАМПЕРО ІНФО .

В митній декларації № UA500020/2017/002470 ОСОБА_3 заявлено 4 найменування товарів: товар 1- килимки антиковзні для ванної кімнати , код УКТЗЕД НОМЕР_2 ставка ввізного мита 6,5%, товар 2 - трикотажне полотно , код УКТЗЕД 60006220000, ставка ввізного мита 8%, товар 3 - рушники для рук з паперу господарсько-побутового призначення , код УКТЗЕД 48182091, ставка ввізного мита 0%, товар 4 - канат плетений з синтетичних волокон... , код УКТЗЕД НОМЕР_3, ставка ввізного мита 5%.

Разом з митною декларацією № UA500020/2017/002470, як підстави для ввезення товарів на митну територію України та їх митного оформлення Одеській митниці ДФС серед інших документів надано інвойс від 10.07.2017 №12660 та пакувальний лист від 14.07.2017, нібито видані компанією BBF TEKSTIL SAN.VE TIC.LTD..STI та контракт №15247/17TUR, укладений 13.06.2017 між компанією BBF TEKSTIL SAN.VE TIC.LTD.,STI та TOВ ПАМПЕРО ІНФО . В зазначеному інвойсі та пакувальному аркуші заявлено ті ж самі відомості про товари, що і в митній декларації № UA500020/2017/002470, тобто чотири найменування товару.

Відповідно до заявлених даних товари, які декларувались в митній декларації UA500020/2017/002470 03.08.2017 було оформлено у митному відношенні та випущено у вільний обіг на митну територію України.

Одеською митницею ДФС в рамках Угоди між Урядом України і Урядом Турецької Республіки щодо взаємної допомоги у митних питаннях від 27.11.1996 ініційовано запит до митної адміністрації Республіки Туреччини.

20.06.2018 до Одеської митниці ДФС з Державної фіскальної служби України надійшла відповідь з митної адміністрації Туреччини, що митного оформлення товарів в митних органах Туреччини, які заявлялись в Одеській митниці ДФС в митній декларації UA500020/2017/002470 та перевозились з Туреччини до України на автомобілі, реєстраційний номер НОМЕР_8/ВН1155ХМ на адресу ТОВ ПАМПЕРО ІНФО .

Серед отриманих копій документів наявні копія експортної митної декларації №17341300ЕХ479582, інвойс від 29.07.2017 № 040288.

З отриманих від митної адміністрації Республіки Туреччини документів встановлено, що фактичним відправником та продавцем товарів виступала не компанія BBF TEKSTIL SAN VE TIC.LTD..STІ , як це заявлялось Одеській митниці ДФС, а турецька компанія NATUREL PHARMA SAGLIK VB SAN URN. PAZ. DIS. TIC. LTD (BAGLARBASІ MAN INCІ SK. NО:5/6 MALTEPE - ISTANBUL). Фактично в автомобілі переміщувалось не чотири найменування товарів, як де заявлялось Одеській митниці ДФС, а 55 найменувань товарів, ставка ввізного мита, яких є значно вищою ніж ставка мита на товари, які заявлялись в митній декларації № UA500020/2017/002470.

Так встановлено, що 01. 08.2017 на автомобілі, реєстраційний номер ВНЗ 179ЕІ/ВН1155 ХМ на адресу ТОВ ПАМПЕРО ШФО від відправника та продавця - турецької компанії NATUREL PHARMA SAGLIK VE SAN URN PAZ. DIS. TIC. LTD фактично ввезено 55 найменувань товарів.

Тобто, було встановлено, що ТОВ ПАМПЕРО ІНФО у якості підстав для переміщення товарів, які заявлялись за митною декларацією № UA500020/2017/002470, Одеській митниці ДФС надавались документи (інвойс від 10.07.2017 №12660 та пакувальний лист від 10.07.2017 компанії BBF TEKSTIL SAN.VE TIC.LTD.,STI ), які містять неправдиві відомості, щодо найменування товарів, відправника, неправдиві відомості, щодо визначення коду товару згідно з УКТЗЕД, що є ознакою порушення митних правил, відповідальність за яке встановлена ст. 483 МК України.

Згідно з інвойсом компанії - продавця NATUREL PHARMA SAGLIK VE SAN URN. PAZ. DIS. TIC. LTD від 29.07.2017 № 040288 вартість товарів, які заявлялись в митній декларації UA500020/2017/002470 складає 24222,01 доларів США, що на момент митного оформлення становить 627 451,31 грн.

Таким чином, директором ТОВ ПАМПЕРО ШФО ОСОБА_3 при митному оформленні товарів, які заявлялись Одеській митниці ДФС в митній декларації № UA500020/2017/002470, вчинено порушення митних правил, передбачене ч. 1 ст. 483 МК України.

На підставі вищевказаних обставин, посадовою особою Одеської митниці ДФС у відношенні ОСОБА_3 було складено протокол про порушення митних правил №2127/50000/18 за ознаками правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України.

Згідно протоколу про порушення митних правил № 2128/50000/18 від 30.07.2018 року, 07.08.2017 до Одеської митниці ДФС декларантом ТОВ ПАМПЕРО ІНФО (04201, м. Київ, вул. Сім'ї Кульженків, 35) ОСОБА_3 було подано митну декларацію № UA500020/2017/2550 в митному режимі IМ-40ДЕ з документами, необхідними для митного оформлення товарів, які надійшли до зони діяльності митного поста Одеса-порт Одеської митниці ДФС на автомобілі, реєстраційний номер НОМЕР_9/СЕ0846ХТ 06.08.2017.

Відправником та продавцем товарів зазначена турецька компанія BBF TEKSTIL SAN.VE TIC.LTD.,STI (FATIH CAD.AKASYA SOK.BESA HAN №: 11 МERTER GUNGOREN ISTANBUL TURKIYE), одержувачем - TOB ПАМПЕРО ІНФО .

В митній декларації UA500020/2017/2550 ОСОБА_3 заявлено 4 найменування товарів: товар 1 - канат плетений з синтетичних волокон... , код УКТЗЕД НОМЕР_3, ставка ввізного мита 5%, товар 2 - трикотажне полотно , код УКТЗЕД 60006220000, ставка ввізного мита 8%, товар 3 - килимки антиковзні для ванної кімнати , код УКТЗЕД НОМЕР_2 ставка ввізного мита 6,5%, товар 4 - рушники для рук з паперу господарсько-побутового призначення , код УКТЗЕД 48182091, ставка ввізного мита 0%.

Разом з митною декларацією № UA500020/2017/2550, як підстави для ввезення товарів на митну територію України та їх митного оформлення Одеській митниці ДФС серед інших документів надано інвойс від 14.07.2017 №12663 та пакувальний лист від 14.07.2017, нібито видані компанією BBF TEKSTIL SAN.VE TIC.LTD.,STI та контракт-№15247/17TUR, укладений 13.06.2017 між компанією BBF TEKSTIL SAN.VE TIC.LTD.,STI та TOB ПАМПЕРО ІНФО . В зазначеному інвойсі та пакувальному аркуші заявлено ті ж самі відомості про товари, що і в митній декларації № UA500020/2017/2550, тобто чотири найменування товару.

Відповідно до заявлених даних товари, які декларувались в митній декларації UA500020/2017/2550 07.08.2017 було оформлено у митному відношенні та випущено у вільний обіг на митну територію України.

Одеською митницею ДФС в рамках Угоди між Урядом України і Урядом Турецької Республіки щодо взаємної допомоги у митних питаннях від 27.11.1996 ініційовано запит до митної адміністрації Республіки Туреччини.

20.06.2018 до Одеської митниці ДФС з Державної фіскальної служби України надійшла відповідь з митної адміністрації Туреччини, що митного оформлення: товарів в митних органах Туреччини, які заявлялись в Одеській митниці ДФС в митній декларації UА500020/2017/2550 та перевозились з Туреччини до України на автомобілі, реєстраційний номер НОМЕР_9/СЕ0846ХТ на адресу ТОВ ПАМПЕРО ІНФО .

Серед отриманих копій документів наявні копія експортної митної декларації №17341300ЕX487160, інвойс від 03.08.2017 № 040296.

З отриманих від митної адміністрації Республіки Туреччини документів встановлено, що фактичним відправником та продавцем товарів виступала не компанія BBF TEKSTIL SAN.VE TIC.LTD.,STI , як це заявлялось Одеській митниці ДФС, а турецька компанія NATUREL PHARMA SAGLIK VE SAN URN. PAZ. DIS. TIC. LTD (BAGLARBASI MAN INCI SK. N0:5/6 MALTERE - ISTANBUL). Фактично в автомобілі переміщувалось не чотири найменування товарів, як це заявлялось Одеській митниці ДФС, а 35 найменувань товарів, ставка ввізного мита, яких є значно вищою ніж ставка мита на товари які заявлялись в митній декларації №UА500020/2017/2550,

Так встановлено, що 06.08.2017 на автомобілі, реєстраційний номер C34905AT/CE0846XТ на адресу ТОВ ПАМПЕРО ІНФО від відправника та продавця - турецької компанії NATUREL PHARMA SAGLIK VE SAN URN. PAZ, DIS, TIC. LTD фактично ввезено 35 найменувань товарів.

Тобто, було встановлено, що ТОВ ПАМПЕРО ІНФО у якості підстав для переміщення товарів, які заявлялись за митною декларацією-№ UA500020/2017/2550, Одеській митниці ДФС надавались документи (інвойс компанії від 14.07.2017 №12663 та пакувальний лист від 14.07.2017 компанії BBF TEKSTIL SAN.VE TIC.LTD.,STI , які містять неправдиві відомості, щодо найменування товарів, відправника, неправдиві відомості, щодо визначення коду товару згідно з УКТЗЕД, що є ознакою порушення митних правил, відповідальність за яке встановлена ст. 483 МК України.

Згідно з інвойсом компанії - продавця NATUREL PHARMA SAGLIK VE SAN URN. PAZ, DIS, TIC. LTD від 03.08.2017 № 040296 вартість товарів, які заявлялись в митній декларації UA500020/2017/2550 складає 19252,01 доларів СІНА, що на момент митного оформлення становить 497 527,63 грн.

Таким чином, директором ТОВ ПАМПЕРО ІНФО ОСОБА_3 при митному оформленні товарів, які заявлялись Одеській митниці ДФС в митній декларації № UA500020/2017/002550, вчинено порушення митних правил, передбачене ч. 1 ст. 483 МК України.

На підставі вищевказаних обставин, посадовою особою Одеської митниці ДФС у відношенні ОСОБА_3 було складено протокол про порушення митних правил №2128/50000/18 за ознаками правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України.

Згідно протоколу про порушення митних правил № 2129/50000/18 від 30.07.2018 року, 12.08.2017 до Одеської митниці ДФС декларантом ТОВ ПАМПЕРО ІНФО (04201, м. Київ, вул. Сім'ї Кульженків, 35, ЄДРПОУ 41301247) ОСОБА_3 було подано митну декларацію № UA500020/2017/002614 в митному режимі ІМ-40ДЕ з документами, необхідними для митного оформлення товарів, які надійшли до зони діяльності митного поста Одеса-порт Одеської митниці ДФС на автомобілі, реєстраційний номер НОМЕР_10/ВН5393ХК 08.08.2017.

Відправником та продавцем товарів зазначена турецька компанія BBF TEKSTIL SAN.VE TIC.LTD.,STI (FATIH CAD.AKASYA SOK.BESA HAN №: 11 MERTER GUNGOREN ISTANBUL TURKIYE), одержувачем - TOB ПАМПЕРО ІНФО .

В митній декларації № UA500020/2017/002614 ОСОБА_3 заявлено 4 найменування товарів: товар 1 - канат плетений з синтетичних волокон... , код УКТЗЕД НОМЕР_3, ставка ввізного мита 5%, товар 2 трикотажне полотно , код УКТЗЕД 60006220000, ставка ввізного мита 8%, товар 3 - килимки антиковзні для ванної кімнати , код УКТЗЕД НОМЕР_2 ставка ввізного мита 6,5%, товар 4 - рушники для рук з паперу господарсько- побутового призначення , код УКТЗЕД 48182091, ставка ввізного мита 0%.

Разом з митною декларацією № UA500020/2017/002614, як підстави для ввезення товарів на митну територію України та їх митного оформлення Одеській митниці ДФС серед інших документів надано інвойс від 17.07.2017 №12665, пакувальний лист від 17.07.2017, нібито видані компанією BBF TEKSTIL SAN.VE TIC.LTD.,STI та контракт № 15247/17TUR, укладений між компанією BBF TEKSTIL SAN.VE TIC.LTD.,STI та ТОВ ПАМПЕРО ІНФО .

В зазначеному інвойсі та пакувальному аркуші заявлено ті ж самі відомості про товари, що і в митній декларації № UA500020/2017/002614, тобто чотири найменування товару.

Відповідно до заявлених даних товари, які декларувались в митній декларації UA500020/2017/002614 12.08.2017 було оформлено у митному відношенні та випущено у вільний обіг на митну територію України.

Одеською митницею ДФС в рамках Угоди між Урядом України і Урядом Турецької Республіки щодо взаємної допомоги у митних питаннях від 27.11.1996 Ініційовано запит до митної адміністрації Республіки Туреччини.

20.06.2018 до Одеської митниці ДФС з Державної фіскальної служби України надійшла відповідь з митної адміністрації Туреччини, що митного оформлення товарів в митних органах Туреччини, які заявлялись в Одеській митниці ДФС в митній декларації UA500020/2017/002614 та перевозились з Туреччини до України на автомобілі, реєстраційний номер НОМЕР_10/ВН5393ХК на адресу ТОВ ПАМПЕРО ІНФО .

Серед отриманих копій документів наявні копія експортної митної декларації №17341300ЕХ495210, інвойсу від 05.08.2017 № 040303.

З отриманих від митної адміністрації Республіки Туреччини документів встановлено, що фактичним відправником та продавцем товарів виступала не компанія BBF TEKSTIL SAN.VE TIC.LTD.,STI , як це заявлялось Одеській митниці ДФС, а турецька компанія NATUREL PHARMA SAGLIK VE SAN URN. PAZ. DIS. TIC. LTD (BAGLARBASI MAN INCI SK. N0:5/6 MALTEPE - ISTANBUL). Фактично в автомобілі переміщувалось не чотири найменування товарів, як це заявлялось Одеській митниці ДФС, а 55 найменувань товарів, ставка ввізного мита, яких є значно вищою ніж ставка мита на товари, які заявлялись в митній декларації № UA500020/2017/002614.

Так встановлено, що 08.08.2017 на автомобілі, реєстраційний номер НОМЕР_10/ВН5393ХК на адресу ТОВ ПАМПЕРО ІНФО від відправника та продавця - турецької компанії NATUREL PHARMA SAGLIK VE SAN URN, PAZ. DIS. TIC. LTD фактично ввезено 55 найменувань товарів.

Тобто, було встановлено, що ТОВ ПАМПЕРО ІНФО у якості підстав для переміщення товарів, які заявлялись за митною декларацією UA500020/2017/002614, Одеській митниці ДФС надавались документи (інвойс від 17.07.2017 №12665 та пакувальний лист від 17.07.2017 компанії BBF TEKSTIL SAN.VE TIC.LTD.,STI ), які містять неправдиві відомості, щодо найменування товарів, відправника, неправдиві відомості, щодо визначення коду товару згідно з УКТЗЕД, що є ознакою порушення митних правил, відповідальність за яке встановлена ст. 483 МК України.

Згідно з інвойсом компанії - продавця NATUREL PHARMA SAGLIK VE SAN URN, PAZ. DIS. TIC. LTD від 29.07.2017 № 040303 вартість товарів, які заявлялись в митній декларації UA500020/2017/002614 складає 34017,88 доларів США, що на момент митного оформлення становить 873 999, 89 грн.

Таким чином, директором ТОВ ПАМПЕРО ІНФО ОСОБА_3 при митному оформленні товарів, які заявлялись Одеській митниці ДФС в митній декларації № UA500020/2017/002614, вчинено порушення митних правил, передбачене ч. 1 ст. 483 МК України.

Представник Одеської митниці ДФС вважає, що вина ОСОБА_3 доведена повністю наявними у справі доказами, та останнього необхідно притягнути до адміністративної відповідальності згідно до діючого законодавства.

Представник ОСОБА_3, адвокат ОСОБА_2, не погоджується із обставинами викладеними в протоколах в повному обсязі, надавши суду письмові заперечення, в яких просить закрити провадження по справі, у зв'язку з відсутністю в діях ОСОБА_3 складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України.

Дослідивши матеріали справи, вислухавши думку учасників процесу, розглянувши заперечення представника, та додані до них матеріали, оцінивши в сукупності зібрані докази, суд не знаходить підстав для визнання ОСОБА_3, винним за ч. 1 ст. 483 МК України, при цьому суд виходить з наступного.

Згідно ч. 1 ст. 458 МК України порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред'явлення їх органам доходів і зборів для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на органи доходів і зборів цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.

Відповідно до ч. 1 ст. 486 МК України, завданнями провадження у справах про порушення митних правил є своєчасне, всебічне, повне та об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирішення її з дотриманням вимог закону, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню порушень митних правил, та запобігання таким правопорушенням.

Статтею 489 МК України вказано на обставини, що підлягають з'ясуванню при розгляді справи про порушення митних правил , а саме, посадова особа при розгляді справи про порушення митних правил зобов'язана з'ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом'якшують та/або обтяжують відповідальність, чи є підстави для звільнення особи, що вчинила правопорушення, від адміністративної відповідальності, а також з'ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Суддею, при розгляді справи встановлено, що ОСОБА_3, у серпні 2017 року, перебуваючи на посаді директора ТОВ ПАМПЕРО ІНФО , подав до Одеської митниці ДФС митні декларації за №№ UA500020/2017/002427 від 01.08.2017 р., UA500020/2017/002470 від 03.08.2017 р., UA500020/2017/002614 від 12.08.2017 р., UA500020/2017/002550 від 07.08.2017 р., в митному режимі ІМ-40ДЕ , з відповідними документами, необхідними для оформлення товарів, які надійшли до митного поста Одеса-порт Одеської митниці ДФС з Республіки Туреччина, а саме відправником та продавцем товарів зазначена турецька фірма BBF TEKSTIL SAN.VE TIC.LTD.,STI (FATIH CAD.AKASYA SOK.BESA HAN №: 11 MERTER GUNGOREN ISTANBUL TURKIYE).

Між ТОВ ПАМПЕРО ІНФО та BBF TEKSTIL SAN.VE TIC.LTD.,STI (FATIH CAD.AKASYA SOK.BESA HAN №: 11 MERTER GUNGOREN ISTANBUL TURKIYE) укладений контракт №15247/17TUR від 13.06.2017 року.

В зазначених митних деклараціях, ОСОБА_3 були заявлені ті ж самі відомості про товари, що і в інвойсах та пакувальних аркушах виданих компанією BBF TEKSTIL SAN.VE TIC.LTD.,STI (FATIH CAD.AKASYA SOK.BESA HAN №: 11 MERTER GUNGOREN ISTANBUL TURKIYE), оформлені у митному відношенні та випущені у вільний обіг на митну територію України.

Після чого, Департаментом адміністрування митних платежів Державної фіскальної служби України в рамках Угоди між Урядом України і Урядом Турецької Республіки щодо взаємної допомоги у митних питаннях від 27.11.1996 року ініційовано запит до митної адміністрації Республіки Туреччини, стосовно перевірки автентичності документів, на підставі яких було здійснено митне оформлення товарів, що були ввезені на митну територію України на адресу ТОВ ПАМПЕРО ІНФО за наступними деклараціями: № UA500020/2017/002427 від 01.08.2017 р., № UA500020/2017/002470 від 03.08.2017 р., № UA500020/2017/002614 від 12.08.2017 р., № UA500020/2017/002550 від 07.08.2017 р.

Згідно відповіді, отриманої з митної адміністрації Туреччини, серед отриманих копій документів наявні копії експортних митних декларацій за № 17341300EX467830 від 26.07.2017 року, № 17341300EX479582 від 29.07.2017 року, № 17341300EX487160 від 03.08.2017 року, № 17341300EX495210 від 05.08.2017 року, та копії інвойсів до них за №040282 від 26.07.2017 року, № 040288 від 29.07.2017 року, № 040296 від 03.08.2017 року та № 040303 від 05.08.2017 року.

На підставі вказаних документів, на переконання співробітників митниці було встановлено, невідповідність даних, які надавались ОСОБА_3 у митних деклараціях Одеській митниці ДФС, щодо компаній відправників, кількості найменувань товарів, визначення коду товару згідно з УКТЗЕД.

Враховуючи вище викладене, на думку співробітників Одеської митниці ДФС, директором ТОВ ПАМПЕРО ІНФО ОСОБА_3, при митному оформленні товарів, які заявлялись Одеській митниці ДФС в митних деклараціях № UA500020/2017/002427 від 01.08.2017 р., № UA500020/2017/002470 від 03.08.2017 р., № UA500020/2017/002614 від 12.08.2017 р., № UA500020/2017/002550 від 07.08.2017 р., вчинено порушення митних правил, передбачене ч. 1 ст. 483 МК України, а саме переміщення товарів через митний кордон України з поданням органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів, документів, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, відправника, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТЗЕД.

Згідно п. 5 ч. 1 ст. 495 МК України доказами у справі про порушення митних правил є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку встановлюються наявність або відсутність порушення митних правил, винність особи у його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Такі дані встановлюються іншими документами (належним чином завіреними їх копіями або витягами з них) та інформацією, у тому числі тими, що перебувають в електронному вигляді.

Провадження у справах про порушення митних правил, згідно ст. 487 МК України, здійснюється відповідно до митного Кодексу України, а в частині, що не регулюється ним, - відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушення.

Статтею 252 КУпАП зазначено, що орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.

Оцінюючи докази по справі, з урахуванням вказаних норм закону, суддя приходить до наступних висновків.

Як вбачається з матеріалів справи, всі докази органу митного контролю, в підтвердження скоєння ОСОБА_3 правопорушення, базуються на відповіді митної адміністрації Туреччини.

Суддя, дослідивши матеріали справи, якими на думку Одеської митниці ДФС доводиться та обґрунтовується вина ОСОБА_3, не може сприймати їх як належними та допустимими доказами, так як відповідь митної адміністрації Турецької Республіки, з доданими до неї документами, представлені у вигляді скан-копій/роздруківок, які не завірені належним чином, що суперечить приписам п. 5 ч. 1 ст. 495 МК України, та представлені суду на оригінальній мові, що суперечить їх вивченню та застосуванню.

Представником митниці, в судовому засіданні надані переклади супровідного листа митної адміністрації Турецької Республіки та інвойсів за №040282 від 26.07.2017 року, №040288 від 29.07.2017 року, № 040296 від 03.08.2017 року та № 040303 від 05.08.2017 року, з турецької мови на українську. Але, окрім супровідного листа та зазначених інвойсів, до відповіді Туреччини додані експортні митні декларації, пакувальні листи та інші невстановлені документи, які також потребують перекладу для розгляду в суді, на які також посилаються інспектори Одеської митниці ДФС при складанні протоколів.

Окрім того, наданий представником митниці переклад, як вбачається, здійснений Бюро перекладів Таким перекладачем ОСОБА_4, також не оформлений належним чином, відсутня дата здійснення перекладу, аркуші не прошиті та не пронумеровані, відсутня копія документа, яка посвідчує право на зайняття відповідною діяльністю.

Згідно наданих до суду матеріалів, вбачаються лише посилання співробітників Одеської митниці ДФС на запит Департаменту адміністрування митних платежів Державної фіскальної служби України в рамках Угоди між Урядом України і Урядом Турецької Республіки щодо взаємної допомоги у митних питаннях від 27.11.1996 року, який ініційовано до митної адміністрації Республіки Туреччини, стосовно перевірки автентичності документів, на підставі яких було здійснено митне оформлення товарів, що були ввезені на митну територію України на адресу ТОВ ПАМПЕРО ІНФО , але завірена належним чином копія самого запиту відсутня, що унеможливлює встановити, з якими питаннями стосовно перевірки автентичності зазначених документів Департамент звертався до уповноважених органів Туреччини, та які документи були приложені до цього запиту, для більш чіткої відповіді.

Щодо відносин компанії ТОВ ПАМПЕРО ІНФО з турецькими компаніями NATUREL PHARMA SAGLIK VE SAN URN, PAZ. DIS. TIC. LTD та ATEKS ULUS. NAK. INS. TEKS.SAN.IC VE.DIS.LTD.STI , представник ОСОБА_3 заперечує, так як не укладали з ними жодних договорів на поставку товарів, на відміну від компанії BBF TEKSTIL SAN.VE TIC.LTD.,STI (FATIH CAD.AKASYA SOK.BESA HAN №: 11 MERTER GUNGOREN ISTANBUL TURKIYE) з якою у них укладений контракт №15247/17TUR від 13.06.2017 року.

Заявлявся та одержувався товар саме від компанії BBF TEKSTIL SAN.VE TIC.LTD.,STI (FATIH CAD.AKASYA SOK.BESA HAN №: 11 MERTER GUNGOREN ISTANBUL TURKIYE) на підставі наданих для митного оформлення інвойсів, що підтверджується наданими до митного оформлення документами та тим фактом, що вони пройшли в митниці перевірку і товар був випущений у вільний обіг.

Інвойси надані представником ТОВ ПАМПЕРО ІНФО , та інвойси на які посилаються співробітники митниці, як і митні декларації, які були подані ОСОБА_3 та експортні декларації, які надіслані компетентним органом Республіки Туреччина, надані різними суб'єктами господарювання, які не пов'язані між собою, тому висновки співробітників митниці про те, що вартість заявленого до митного оформлення товару є іншою, ґрунтується на припущеннях і не підтвердженні належними доказами.

Враховуючи вище викладені факти у їх сукупності, суд вважає, що Одеською митницею ДФС не доведено, що саме документи, які подавалися ОСОБА_3 для митного оформлення Одеській митниці ДФС містять неправдиві відомості, а не ті документи, що були надані митними органами Туреччини, і той факт, що вони взагалі мають відношення до переміщення саме зазначеного в митних декларація товарів.

Згідно ч. 1 п. 1 ст. 247 КпАП України, провадження в справі про адміністративне правопорушення підлягає закриттю за таких обставин, як відсутність події і складу адміністративного правопорушення.

З огляду на вищевикладене, дана справа підлягає закриттю у зв'язку з відсутністю у діях ОСОБА_3 складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України.

На підставі викладеного, керуючись п. 1 ст. 247, ст. ст. 283, 284 КпАП України, 527, 528, 529 МК України, -

ПОСТАНОВИВ:

Протоколи про порушення митних правил за №2126/50000/17 (№ судової справи: 521/13061/18; № провадження: 3/521/5516/18), №2127/50000/17 (№ судової справи: 521/13060/18; № провадження: 3/521/5515/18), №2128/50000/17 (№ судової справи: 521/13059/18; № провадження: 3/521/5514/18), №2129/50000/17 (№ судової справи: 521/13063/18; № провадження: 3/521/5517/18) від 30.07.2018 року, складені відносно ОСОБА_3, ІНФОРМАЦІЯ_1, за ознаками правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України, об'єднати в одне провадження, та об'єднаним справам присвоїти єдиний унікальний номер судової справи № 521/13059/18, № провадження: 3/521/5514/18.

Провадження по адміністративній справі відносно ОСОБА_3, ІНФОРМАЦІЯ_1 - закрити, за відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України.

Постанова суду (судді) у справі про порушення митних правил може бути оскаржена особою, стосовно якої вона винесена, представником такої особи або митним органом, який здійснював провадження у цій справі. На цю постанову також може бути внесено подання прокурором протягом десяти днів з дня винесення постанови.

Суддя: Журик С.В.

СудМалиновський районний суд м.Одеси
Дата ухвалення рішення21.09.2018
Оприлюднено03.10.2018
Номер документу76864547
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —521/13059/18

Постанова від 02.11.2018

Адмінправопорушення

Апеляційний суд Одеської області

Кононенко Н. А.

Постанова від 21.09.2018

Адмінправопорушення

Малиновський районний суд м.Одеси

Журик С. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні