ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
03 жовтня 2018 року (17:00)Справа № 808/1435/18 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Калашник Ю.В. за участю секретаря судового засідання Аксьонової С.В., розглянув у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 (69013, АДРЕСА_1, ІПН НОМЕР_1) до Регіонального сервісного центру МВС в Чернігівській області (14013, м. Чернігів, вул. Шевченка, 26, код ЄДРПОУ 40112715); Регіонального сервісного центру МВС в Запорізькій області (69057, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 57, код ЄДРПОУ 40112207), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору: ОСОБА_2 (АДРЕСА_2) про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИВ:
17.04.2018 до Запорізького окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов ОСОБА_1 (далі - позивач) до Регіонального сервісного центру МВС в Чернігівській області (далі - відповідач 1), Регіонального сервісного центру МВС в Запорізькій області (далі - відповідач 2), в якому позивач просить:
1) визнати дії Управління Державтоінспекції УМВС України в Чернігівській області в особі Реєстраційно-екзаменаційного підрозділу Державтоінспекції у Чернігівській області з перереєстрації AUDI А6, синього кольору, 1998 року випуску, номер кузова НОМЕР_2, двигун АСК031640 (вид палива бензин) державний реєстраційний знак НОМЕР_3 з ОСОБА_1, дії щодо проведення перереєстрації у зв'язку з заміною двигуна автомобіля AUDI А6, кузов WAUZZZ4BZWN018872, двигун АСК031640 (вид палива бензин) з робочим об'ємом 2771 куб.см., на двигун AFB078000 (вид палива дизель) з робочим об'ємом 2496 куб.см. та дії щодо проведення перереєстрації автомобіля AUDI А6, кузов WAUZZZ4BZWN018872, двигун AFB078000 яка проводилась 26.08.2015 ЦНП №7401 з обслуговування м. Чернігів на нового власника протиправними;
2) зобов'язати Регіональний сервісний центр МВС в Чернігівській області скасувати перереєстрацію AUDI А6, синього кольору, 1998 року випуску, номер кузова НОМЕР_4, двигун АСК031640 (вид палива бензин) державний реєстраційний знак НОМЕР_3 з ОСОБА_1, перереєстрацію у зв'язку з заміною двигуна автомобіля AUDI А6, кузов WAUZZZ4BZWN018872, двигун АСК031640 (вид палива бензин) з робочим об'ємом 2771 куб.см., на двигун AFB078000 (вид палива дизель) з робочим об'ємом 2496 куб.см. та проведення перереєстрації автомобіля AUDI А6, кузов WAUZZZ4BZWN018872, двигун AFB078000 яка проводилась 26.08.2015 ЦНП №7401 з обслуговування м. Чернігів на нового власника;
3) зобов'язати Регіональний сервісний центр МВС в Запорізькій області поновити державну реєстрацію автомобіля марки AUDI А6, синього кольору, 1998 року випуску, номер кузова НОМЕР_2, двигун АСК031640 (вид палива бензин) державний реєстраційний знак НОМЕР_3 за ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1 паспорт серія СА 626141 виданий Шевченківським РВ У МВС України в Запорізькій області 04 грудня 1997 року, ІПН НОМЕР_1.
В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що позивач є власником транспортного засобу AUDI А6, 1998 року випуску, номер кузова НОМЕР_2, двигун АСК031640 (вид палива бензин) державний реєстраційний знак НОМЕР_3. Позивач як власник зазначеного транспортного засобу жодних реєстраційних дій з вказаним автомобілем не здійснювала. 27.05.2018 під час спроби реєструвати переобладнання автомобіля, в частині встановлення ГБО Регіональному сервісному центрі МВС в Запорізькій області позивачу стало відомо, що 08 серпня 2015 року її автомобіль було перереєстровано на іншу невідому особу. Зняття з обліку та перереєстрація проводилась у Чернігівській області. Позивач зазначає, що жодних вказівок чи доручень, щодо зняття чи перереєстрації автомобіля AUDI А6, кузов WAUZZZ4BZWN018872, двигун АСК031640 (вид палива бензин) позивач будь-яким особам не надавала, до відповідачів у 2015 році з приводу свого автомобіля не зверталася. Так, Слідчим СВ Олександрівскього відділенням Дніпровського відділу поліції Головного управління Національної поліції України в Запорізькій області ОСОБА_3 було складено протокол огляду місця події, вилучено автомобіль НОМЕР_5 та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на автомобіль AUDI А6 номер кузову WAUZZZ4BZWN018872 д.н. НОМЕР_3 № РСА 623955 та у Єдиному реєстрі досудових розслідувань зареєстровано кримінальне провадження за № 12017080020001632 за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ст. 290 КК України. У ході проведення досудового розслідування ухвалою Жовтневого районного суду м. Запоріжжя призначена судово-криміналістична експертиза, за висновками якої ідентифікаційний номер (номер кузова) WAUZZZ4BZWN018872 наданого на дослідження AUDI А6 реєстраційний номер НОМЕР_3 зміненню не піддавався, ідентифікаційний номер (номер кузова) WAUZZZ4BZWN018872 наданого на дослідження AUDI А6 реєстраційний номер НОМЕР_3 є первинним заводським. Позивач вважає, що відповідач 1 не здійснив комплексу заходів, пов'язаних із перевіркою документів, які є підставою для зняття з обліку та здійснення перереєстрації транспортного засобу, звіркою, дослідженням ідентифікаційних номерів складових частин та оглядом транспортного засобу, оформленням і видачею реєстраційних документів та номерних знаків, в наслідок чого 08.08.2015 незаконно перереєстрував транспортний засіб позивача на іншу особу. З огляду на таке, просить суд позовні вимоги задовольнити у повному обсязі.
Ухвалою суду від 14.05.2018 відкрито загальне позовне провадження та призначено підготовче засідання на 18.06.2018.
04.06.2018 до суду від представника відповідача 1 надійшов відзив на позовну заяву (вх. № 171987), в якому зазначає, що 11.10.2006 Центром ДАІ 7401 автомобіль марки AUDI А6 синього кольору 1997 р.в. номер кузова НОМЕР_4 зареєстрований за власником ОСОБА_1, зареєстрованою за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_2. 08.08.2015 до нині ліквідованого ЦНП №7401 з обслуговування м. Чернігів звернувся новий власник вказаного автомобіля ОСОБА_4, з метою перереєстрації транспортного засобу на нього. Так, зазначає, що реєстрація проводилася у відповідності до чинного на той момент законодавства України без зняття з обліку па підставі наступних документів:
довідка-рахунок ААЕ № 249877 від 01.08.2015, яку видало ТОВ БЕТА-АВТО (реєстрацій номер МВС 7204) на нового власника ОСОБА_4;
згідно пояснення нового власника свідоцтво про реєстрацію РСА 623955 від 11.10.2006, видане на ім'я попереднього власника ОСОБА_1, було втрачено після оформлення довідки-рахунку;
підтвердження з ЦНП ДАІ № 2302 Запорізької області про відсутність обмежень на проведення реєстраційних операцій;
висновок експертного дослідження № 25/274/7902 від 08.08.2015. виданий судовим експертом НДЕКЦ УМВС в Чернігівській області, в якому зазначено, що номер кузова НОМЕР_4, номер двигуна НОМЕР_6 транспортного засобу AUDI А6 не змінювалися. Ознак змін у записах та бланку наданого на дослідження документа довідка-рахунок серії ААЕ № 249877 не виявлено.
За приписами п. 33 Порядку № 1388, при перереєстрації транспортних засобів у разі зміни їх власників зняття з обліку таких транспортних засобів не проводиться. Крім того, при перереєстрації транспортного засобу за довідкою-рахунком на нового власника присутність у підрозділі Центру ДАІ попереднього власника необов'язкова. За результатами проведеної перереєстрації були видані номерні знаки СВ2750ВН та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХТ 279306. Новий власник - ОСОБА_4 14.08.2015 повторно звернувся до ЦНП №7401 з обслуговування м.Чернігів із заявою про заміну двигуна автомобіля AUDI А6 1997 р.в., д.н.з. НОМЕР_7, кузов WAUZZZ4BZWN018872, з двигуна АСК031640 (вид палива бензин) з робочим об'ємом 2771 куб.см., на двигун АFВ078000 (вид палива дизель) з робочим об'ємом 2496 куб.см. Перереєстрація проводилася згідно вимогам п. 37 Постанови 1388 та п. 4.5.2 Інструкції 379, а саме: заяви власника, висновку про погодження переобладнання № 270088 від 12.08.2015 виданого Центром безпеки дорожнього руху та автоматизованих систем при МВС України, акту технічної експертизи про відповідність конструкції та технічного стану переобладнаного транспортного засобу вимогам безпеки дорожньої о руху. Також був отриманий висновок експертного дослідження № 25/274/8183 від 14.08.2015, виданий судовим експертом НДЕКЦ УМВС в Чернігівській області, в якому зазначено, що номер кузова НОМЕР_4 номер двигуна АFВ078000 транспортного засобу AUDI А6 не змінювалися. Ознак змін у записах та бланку наданого на дослідження документа свідоцтво про реєстрацію ТЗ серії СХТ № 279306 не виявлено. Робочий об'єм двигуна АFВ078000 складає 2496 куб.см. За результатами перереєстрації було видано свідоцтво про реєстрацію СXТ 279437. Остання реєстраційна операція з транспортним засобом AUDI А6, 1997 р.в./кузов WAUZZZ4BZWN018872, двигун АFВ078000 проводилася 26.08.2015 ЦНП №7401 з обслуговування м. Чернігів шляхом перереєстрації за довідкою-рахунком на нового власника ОСОБА_2, мешкає: м. Чернігів, вул. Одинцова. 8. кв. 33. Реєстрація проводилася без зняття з обліку на підставі: довідки-рахунок ААЕ № 368240 від 26.08.2015 на нового власника, яку видало ТОВ ОСОБА_5 ЛТД (реєстрацій номер МВС 6103); попереднього свідоцтва про реєстрацію СХТ 279437, та згідно п. 15 Порядку 1388 (редакція станом на 14.08.2015) заяви власника про відмову проводити експертне дослідження вказаного транспортного засобу із відміткою експерта НДЕКЦ УМВС в Чернігівській області про внесення фотографій транспортного засобу та ідентифікаційних номерів до бази АІПС від 26.08.2015. Державний номерний знак залишився не змінний - СВ2750ВН та було видано нове свідоцтво про реєстрацію СХТ 367603.
Разом з цим, за результатами проведеної службової перевірки порушень чинного законодавства при проведенні вищевказаних реєстраційних дій виявлено не було; дії працівників Центру ДАІ 7401 з обслуговування м. Чернігів в частині проведений реєстраційних операцій 08.08.2015, 14.08.2015, 26.08.2015 з автомобілем AUDI А6, 1997 р.в., синього кольору, 1997 р.в. кузов WAUZZZ4BZWN018872 не суперечили вимогам чинного на той момент законодавства. Не були встановлені (підтверджені) також факти: знищення, фальсифікації або підроблення ідентифікаційних номерів складових частин ТЗ (відповідні дані відображені у експертних висновках); перебування спірного транспортного засобу у розшук) правоохоронними органами України у зв'язку із незаконним заволодінням; наявності за результатами перевірок обмежені, щодо спірного транспортного засобу на проведення реєстрацій них операцій, також автомобілі, не значився в якості транспортного засобу, зареєстрованого (перереєстрованого), знятого з обліку в уповноважених органах МВС, у тому числі тимчасово, за фіктивними або підробленими документами, які б дали підстави для скасування державної реєстрації (перереєстрації) транспортного засобу. Беручи до уваги вищезазначене, просить відмовити у задоволенні позовних вимог (а.с.56-58).
07.06.2018 до суду від представника відповідача 2 надійшов відзив на позов (вх. № 17571), в якому зазначає, що відповідно до наявних даних підсистеми НАІС Єдиного державного реєстру МВС України та регіональних баз даних ( РИС ДАІ ), 11.10.2006 за ОСОБА_1 (відповідачем) було зареєстровано транспортний засіб - автомобіль AUDI А6 кузов WAUZZZ4BZWN018872, двигун № НОМЕР_6, 1998 р.в., д.н.з. НОМЕР_8 та видано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу серії РСА № 623955. 08.08.2015 вказаний транспортний засіб було перереєстровано на гр. ОСОБА_4 на підставі довідки-рахунку № ААЕ 249877 від 01.08.2015. 14.08.2015 відбулась перереєстрація у зв'язку із заміною двигуна. 26.08.2015 вказаний транспортний засіб на підставі довідки-рахунку № ААЕ 368240 було перереєстровано на гр. ОСОБА_2. В РСЦ МВС в Запорізькій області відсутні будь-які документи пов'язані з реєстраційними діями, які проводились в 2015 році з даним транспортним засобом, так як вони здійснювались поза межами Запорізької області. На теперішній час не встановлено факту фальсифікації або підроблення ідентифікаційних номерів складових частин транспортного засобу, який зареєстрований за гр. ОСОБА_2, або що даний транспортний засіб було знято або поставлено на облік за фіктивними чи підробленими документами, тобто підстави для скасування його державної реєстрації - відсутні. Окремо зауважує, що вимога про скасування реєстрації транспортного засобу, не відноситься до компетенції суду, оскільки суд не вправі втручатись в повноваження та діяльність суб'єктів владних повноважень, або підміняти їх. З урахуванням вищезазначеного просить відмовити у задоволенні позовних вимог (а.с.90-92).
Ухвалою суду від 18.06.2018 витребувано у Регіонального сервісного центру МВС в Чернігівській області оригінал реєстраційної справи щодо перереєстрації транспортного засобу AUDI А6, 1998 року випуску, номер кузова НОМЕР_2, двигун АСК031640 (вид палива бензин) з ОСОБА_1 на ОСОБА_4 (ІНФОРМАЦІЯ_3, що мешкає за адресою: м. Чернігів, вул. Старобілоруська, 61/Б, кв. 85); належним чином завірену копію Висновку Експертного дослідження № 25/274/7902 від 08.08.2015, виданого судовим експертом НДЕКЦ УМВС в Чернігівській області.
Ухвалою суду від 18.06.2018 витребувано у Олександрівського відділення поліції Дніпровського відділу поліції ГУ НП в Запорізькій області матеріали досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12017080020001632 з наявним Висновком експерта № 11-113 від 05.06.2017, проведеного Запорізьким НДЕКЦ МВС України.
Ухвалою суду від 18.06.2018 залучено до участі у справі у якості третьої особи, яка не заявляє самостійні вимоги на предмет спору - ОСОБА_2.
Ухвалою суду від 18.06.2018 продовжено строк підготовчого провадження на 30 днів до 13.08.2018 та у підготовчому засіданні оголошено перерву до 09.07.2018.
Ухвалою суду від 09.07.2018 витребувано у Регіонального сервісного центру МВС в Чернігівській області оригінал Висновку Експертного дослідження № 25/274/7902 від 08.08.2015, виданого судовим експертом НДЕКЦ УМВС в Чернігівській області.
Ухвалою суду від 09.07.2018 витребувано у ТОВ Бета-Авто договір комісії транспортного засобу, укладений між ТОВ Бета-Авто та ОСОБА_6 (або її представником); у разі укладання такого договору із представником ОСОБА_1 - документи, що посвідчують повноваження представника (нотаріально посвідчена довіреність); договір купівлі продажу транспортного засобу (AUDI А6, синього кольору, номер кузова НОМЕР_2, двигун АСК031640) між ТОВ Бета-Авто та ОСОБА_4.
Ухвалою суду від 09.07.2018 відкладено проведення підготовчого засідання до 06.08.2018.
06.08.2018 у підготовчому засіданні оголошено перерву до 21.08.2018.
Ухвалою суду від 21.08.2018 закрито підготовче провадження на призначено справу до судового розгляду по суті на 17.09.2018.
17.09.2018 до суду від представника позивача надійшло клопотання (вх. № 28952) про розгляд справи у порядку письмового провадження.
17.09.2018 до суду від представника відповідача 2 також надійшло клопотання (вх. № 28951) про розгляд справи у порядку письмового провадження.
Представник відповідача 1 у судове засідання не прибув, в матеріалах справи наявна заява про розгляд справи без участі представника відповідача 1 (вх. № 17198 від 04.06.2018).
та третя особа у судове засідання не прибули, про дату, час та місце розгляду справи повідомлені належним чином, про причини неявки суд не повідомили.
Відповідно до ч. 9 ст. 205 КАС України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з'явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
Відповідно до ч.4 ст.229 КАС України, у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
На підставі викладеного, враховуючи неявку всіх учасників справи, суд вважає за можливе розглянути справу в порядку письмового провадження.
Суд, оцінивши наявні у справі докази у їх сукупності, встановив наявність достатніх підстав для прийняття законного та обґрунтованого рішення у справі.
Розглянувши матеріали справи, судом встановлені наступні обставини.
ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1, є власником автомобіля AUDI А6, 1998 року випуску, номер кузова НОМЕР_2, двигун АСК031640 (вид палива бензин).
11 жовтня 2006 року Вільнянським МРЕВ ОСОБА_7 України в Запорізької зазначений автомобіль зареєстровано за позивачем та видано відповідне свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу серія РСА № 623955 та державний номерний знак НОМЕР_3 (а.с.40).
Позивач зазначає, що 27.05.2018 під час спроби реєструвати переобладнання автомобіля, в частині встановлення ГБО Регіональному сервісному центрі МВС у Запорізькій області позивачу стало відомо, що 08 серпня 2015 року автомобіль AUDI А6, власником якого є позивач було перереєстровано на іншу невідому особу, незважаючи на те, що позивач є єдиним власником транспортного засобу та жодних вказівок чи доручень щодо зняття чи перереєстрації автомобіля AUDI А6, кузов WAUZZZ4BZWN018872, двигун AFB078000 (вид палива бензин) будь-яким особам не надавала.
Так, Слідчим СВ Олександрівскього відділенням Дніпровського відділу поліції Головного управління Національної поліції України в Запорізькій області ОСОБА_3 було складено протокол огляду місця події, вилучено автомобіль НОМЕР_5 та у Єдиному реєстрі досудових розслідувань зареєстровано кримінальне провадження за № 12017080020001632 за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ст. 290 КК України. У ході проведення досудового розслідування ухвалою Жовтневого районного суду м. Запоріжжя призначена судово-криміналістична експертиза.
04.07.2018 до суду, на виконання ухвали суду про витребування доказів від 18.06.2018 від Олександрівського відділення поліції Дніпровського відділу поліції ГУ НП в Запорізькій області надішли матеріали досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12017080020001632 з наявним Висновком експерта № 11-113 від 05.06.2017, проведеного Запорізьким НДЕКЦ МВС України.
Відповідно до висновку експерта від 05.06.2017 № 11-113, виданого судовим експертом Запорізького НДЕКЦ МВС України ОСОБА_8 встановлено, що ідентифікаційний номер (номер кузова) WAUZZZ4BZWN018872 наданого на дослідження AUDI А6 реєстраційний номер НОМЕР_3 зміненню не піддавався, ідентифікаційний номер (номер кузова) WAUZZZ4BZWN018872 наданого на дослідження AUDI А6 реєстраційний номер НОМЕР_3 є первинним заводським.
13.06.2017 слідчим Олександрівського відділення поліції Дніпровського відділу поліції ГУ НП в Запорізькій області старшим лейтенантом поліції ОСОБА_9, керуючись ст. 110, п.1 ч.1 ст. 284 КПК України винесено постанову про закриття кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12017080020001632 від 27.05.2017 у зв'язку з встановленням відсутності події кримінального правопорушення. Автомобіль AUDI А6 реєстраційний номер НОМЕР_8 повернуто власнику ОСОБА_1.
Листом від 01.03.2018 м№ 31/25/6-Д-5 (а.с.26), відповідач 1 повідомив позивача, що згідно з проведеною службовою перевіркою встановлено, що 08.08.2015 ЦНП №7401 з обслуговування м. Чернігів було перереєстровано за довідкою-рахунок автомобіль AUDI А6 кузов WAUZZZ4BZWNO18872, двигун АСК031640 на іншого власника. Реєстрація проводилася у відповідності до чинного на той момент законодавства України без зняття з обліку па підставі наступних документів:
1. Довідка-рахунок ААЕ № 249877 від 01.08.2015, яку видало ТОВ БЕТА-АВТО (реєстрацій номер МВС 7204) на нового власника ОСОБА_4.
2. Згідно пояснення нового власника свідоцтво про реєстрацію РСА 623955 від 11.10.2006, видане на ім'я попереднього власника ОСОБА_1, було втрачено після оформлення довідки-рахунок. Згідно п. 4.4 Наказу МВС № 379 від 11.08.2010 Про затвердження інструкції про порядок здійснення підрозділами Державтоінспекції МВС державної реєстрації, перереєстрації та облік транспортних засобів (далі по тексту - Наказ № 379) у разі втрати (викрадення) свідоцтва про реєстрацію ТЗ до бази даних АІС Документ внесена інформація про втрату (викрадення) свідоцтва про реєстрацію ТЗ. До матеріалів справи також долучено пояснення нового власника ТЗ щодо його втрати.
3. Підтвердження з ЦНП ДАІ № 2302 Запорізької області про відсутність обмежень на проведення реєстраційних операцій.
4. Висновок експертного дослідження № 25/274/7902 від 08.08.2015, виданий судовим експертом НДЕКЦ УМВС в Чернігівській області, в якому зазначено, що номер кузова НОМЕР_4, номер двигуна НОМЕР_6 транспортного засобу AUDI А6 не змінювалися.
14.08.2015 ЦНП №7401 з обслуговування м.Чернігів проведено перереєстрацію транспортного засобу у зв'язку зі зміною двигуна автомобіля AUDI А6 1997 р.в., кузов WAUZZZ4BZWN018872, з двигуна АСК031640 (вид палива бензин) з робочим об'ємом 2771 куб.см., на двигун АFВ078000 (вид палива дизель) з робочим об'ємом 2496 куб.см. Перереєстрація проводилася згідно вимогам п. 37 Постанови 1388 та п. 4.5.2 Інструкції 379.
09.07.2018 до суду, на виконання ухвали суду про витребування доказів від 18.06.2018, від Регіонального сервісного центру МВС у Чернігівській області надійшов оригінал висновку Експертного дослідження № 25/274/7902 від 08.08.2015, виданого судовим експертом НДЕКЦ УМВС в Чернігівській області ОСОБА_10, відповідно до якого номер кузова НОМЕР_4 номер двигуна НОМЕР_6, наданого на дослідження транспортного засобу AUDI А6 номерний знак НОМЕР_8 не змінювалися.
Як встановлено судом, остання реєстраційна операція з транспортним засобом AUDI А6, 1997 р.в./кузов WAUZZZ4BZWN018872, двигун АFВ078000 проводилася 26.08.2015 ЦНП №7401 з обслуговування м. Чернігів шляхом перереєстрації за довідкою-рахунком на нового власника ОСОБА_2, мешкає: м. Чернігів, вул. Одинцова. 8, кв. 33. Реєстрація проводилася без зняття з обліку на підставі: довідки-рахунок ААЕ № 368240 від 26.08.2015 на нового власника, яку видало ТОВ ОСОБА_5 ЛТД (реєстрацій номер МВС 6103); попереднього свідоцтва про реєстрацію СХТ 279437, та згідно п. 15 Порядку 1388 (редакція станом на 14.08.2015) заяви власника про відмову проводити експертне дослідження вказаного транспортного засобу із відміткою експерта НДЕКЦ УМВС в Чернігівській області про внесення фотографій транспортного засобу та ідентифікаційних номерів до бази АІПС від 26.08.2015. Державний номерний знак залишився не змінний - СВ2750ВН та було видано нове свідоцтво про реєстрацію СХТ 367603.
Позивач вважає, що відповідач 1 не здійснив комплексу заходів, пов'язаних із перевіркою документів, які є підставою для зняття з обліку та здійснення перереєстрації транспортного засобу, звіркою, дослідженням ідентифікаційних номерів складових частин та оглядом транспортного засобу, оформленням і видачею реєстраційних документів та номерних знаків, в наслідок чого 08.08.2015 незаконно перереєстрував транспортний засіб позивача на іншу особу, а відтак порушене право позивача на вільну експлуатацію власного транспортного засобу має бути відновлено шляхом скасування перереєстрації автомобіля у зв'язку із зміною двигуна та проведення перереєстрації 26.08.2015 на нового власника та поновлення державної реєстрації за позивачем, у зв'язку із чим звернувся до суду із вказаним позовом.
Ураховуючи викладене, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню з наступних підстав.
Частиною другою статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Спірні правовідносини виникли у зв'язку перереєстрацією транспортного засобу, належного позивачу, за іншими особами всупереч волі власника.
Відповідно до статті 34 Закону України Про дорожній рух , державна реєстрація транспортного засобу полягає у здійсненні комплексу заходів, пов'язаних із перевіркою документів, які є підставою для здійснення реєстрації, звіркою і, за необхідності дослідженням ідентифікаційних номерів складових частин та оглядом транспортного засобу, оформленням і видачею реєстраційних документів та номерних знаків.
Порядок державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопеді, затверджений постановою КМУ від 07.09.1998 № 1388 (далі - Порядок № 1388) та Інструкцією про порядок здійснення підрозділами Державтоінспекції МВС державної реєстрації, перереєстрації та обліку транспортних засобів, оформлення і видачі реєстраційних документів, номерних знаків на них, затвердженою наказом Міністерства внутрішніх справ України № 379 від 11.08.2010 (далі - Інструкція № 379).
Відповідно до ст. 37 Закону України Про дорожній рух та пункту 7 Порядку № 1388 забороняється експлуатація незареєстрованих (не перереєстрованих) транспортних засобів.
Згідно з п. 24 Порядку № 1388 реєстрація (перереєстрація), зняття з обліку транспортних засобів здійснюється за місцем звернення власника або його уповноваженої особи незалежно від місця реєстрації (проживання) фізичної особи чи місцезнаходження юридичної особи.
Відповідно до п. 8 цього Порядку, державна реєстрація транспортних засобів проводиться на підставі заяв власників та документів, які підтверджують правомірність придбання, отримання, ввезення, митного оформлення транспортних засобів, відповідність конструкції транспортних засобів установленим вимогам безпеки дорожнього руху, а також вимогам, які є підставою для внесення змін в реєстраційні документи.
Документами, що підтверджують правомірність придбання транспортних засобів, їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, є оформлені в установленому порядку: договори купівлі продажу, укладені на товарних біржах на зареєстрованих в уповноваженому органі МВС бланках; договори, укладені та оформлені безпосередньо в сервісних центрах МВС у присутності адміністраторів таких органів: договори купівлі-продажу (міни, поставки), дарування транспортних засобів, а також інші договори, на підставі яких здійснюється набуття права власності на транспортний засіб; нотаріально посвідчені договори купівлі-продажу (міни, поставки), дарування транспортних засобів, а також інші договори, на підставі яких здійснюється набуття права власності на транспортні засоби договори купівлі-продажу транспортних засобів, що підлягають першій державній реєстрації в сервісних центрах МВС, за якими продавцями виступають суб'єкти господарювання, що здійснюють оптову та роздрібну торгівлю транспортними засобами, і які підписані від імені таких суб'єктів уповноваженою особою і скріплені печаткою; договір комісії між власником транспортного засобу і суб'єктом господарювання, який за таким договором є комісіонером, та договір купівлі-продажу транспортного засобу, за яким продавцем є такий суб'єкт господарювання, які підписані від імені суб'єкта господарювання уповноваженою особою та скріплені печаткою (за її наявності), у разі продажу транспортних засобів суб'єктами господарювання, що здійснюють оптову та/або роздрібну торгівлю транспортними засобами на підставі договору комісії, укладеного з власником транспортного засобу; свідоцтва про право на спадщину, видані нотаріусом або консульською установою, чи їх дублікати; рішення про закріплення транспортних засобів на праві оперативного управління чи господарського відання, прийняті власниками транспортних засобів чи особами, уповноваженими управляти таким майном; рішеннями власників майна, уповноважених ними органів про передачу транспортних засобів з державної в комунальну власність чи з комунальної власності в державну власність; копія рішення суду, засвідчена в установленому порядку, із зазначенням юридичних чи фізичних осіб, які визнаються власниками транспортних засобів, марки, моделі, року випуску таких засобів, а також ідентифікаційних номерів їх складових частин; довідка органу соціального захисту населення або управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, що виділили автомобіль або мотоколяску; акт приймання-передачі транспортних засобів за формою згідно з додатком 6, виданий підприємством-виробником або підприємством, яке переобладнало чи встановило па транспортний засіб спеціальний пристрій згідно із свідоцтвом про погодження конструкції транспортного засобу щодо забезпечення безпеки дорожнього руху, із зазначенням ідентифікаційних номерів транспортного засобу та конкретного одержувача; митна декларація на бланку єдиного адміністративного документа па паперовому носії або електронна митна декларація, або видане органом доходів і зборів посвідчення про реєстрацію в уповноваженому органах МВС транспортних засобів чи їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери; договір фінансового лізингу; акт про проведені електронні торги або постанова та акт про передачу майна стягувану в рахунок погашення боргу, видані органом державної виконавчої служби або приватним виконавцем.
У разі митного оформлення транспортних засобів, їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, які ввозяться на митну територію України, за електронною митною декларацією така декларація, засвідчена електронним цифровим підписом відповідальної посадової особи органу доходів і зборів, передається за допомогою засобів інформаційно-телекомунікаційних систем органам МВС.
Для державної реєстрації транспортних засобів, що перебували в експлуатації і зняті з обліку в уповноважених органах МВС, крім зазначених у цьому пункті документів, що підтверджують правомірність їх придбання, подається свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (технічний паспорт) та копія реєстраційної картки, що додається до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на пластиковій основі, з відміткою уповноваженого органу МВС про зняття транспортного засобу з обліку. Переобладнання (крім переобладнання для роботи на газових наливах), відчуження, передача права користування і розпорядження придбаних транспортних засобів, не зареєстрованих у уповноважених органах МВС, не допускається.
Державна реєстрація транспортних засобів проводиться за умови сплати їх власниками передбачених законодавством податків і зборів (обов'язкових платежів), а також внесення в установленому порядку платежів за проведення огляду транспортних засобів, державну реєстрацію (перереєстрацію), зняття з обліку, відшкодування вартості бланків реєстраційних документів та номерних знаків.
Таким чином, наведеною нормою передбачено, що державна реєстрація транспортних засобів проводиться за умови надання власниками транспортних засобів, зокрема, документів, які підтверджують правомірність їх придбання, отримання, ввезення, митного оформлення, а також відповідність конструкції транспортних засобів установленим вимогам безпеки дорожнього руху. Також цією нормою встановлено вичерпний перелік документів, що підтверджують правомірність придбання транспортних засобів, їх складових частин. А для державної реєстрації транспортних засобів, що перебували в експлуатації і зняті з обліку (як у спірному), крім документів, що підтверджують правомірність їх придбання, подається свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (технічний паспорт) та копія реєстраційної картки, що додається до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на пластиковій основі, з відміткою уповноваженого органу МВС про зняття транспортного засобу з обліку.
Відповідно до п. 33 Порядку № 1388, перереєстрація транспортних засобів проводиться у разі отримання свідоцтва про реєстрацію замість утраченого або не придатного для користування, зміни їх власників, місця стоянки, місцезнаходження або найменування власників - юридичних осіб, місця проживання або прізвища, імені чи по батькові фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів, а також у разі зміни кольору, переобладнання транспортного засобу чи заміни кузова, інших складових частин, що мають ідентифікаційні номери.
Згідно з п. 39 Порядку № 1388, у разі перереєстрації транспортного засобу свідоцтво про реєстрацію підлягає заміні на загальних підставах.
Відповідно до п. 4.2 Інструкції № 379, у разі заміни свідоцтва про реєстрацію ТЗ (технічного паспорта), крім випадків їх втрати або викрадення, проводиться перереєстрація ТЗ. При цьому попередньо видані свідоцтва про реєстрацію ТЗ (технічні паспорти) вилучаються. Вилучені свідоцтва про реєстрацію ТЗ (технічні паспорти) долучаються до матеріалів перереєстрації.
Отже, у позивача повинно було бути вилучене свідоцтво при перереєстрації автомобіля.
При цьому, у ОСОБА_1 наявний оригінал свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу серії РСА № 623955 від 11.10.2006.
В той же час, із матеріалів справи встановлено, що гр.ОСОБА_4 під час подання заяви про перереєстрацію транспортного засобу надав одночасно відповідачу 1 заяву, у якій зазначив, що при купівлі автомобіля AUDI А6, номер кузова НОМЕР_4, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на вказаний транспортний засіб ним був втрачений, на його думку, на авторинку м.Києві (а.с. 158). У зв'язку із цим, відповідачем 1 постановлено на облік викрадення/загублення документу (а.с. 157).
Відповідно до п. 40 Порядку № 1388, у разі встановлення факту знищення, фальсифікації або підроблення ідентифікаційних номерів складових частин транспортних засобів, виявлення транспортних засобів, зареєстрованих (перереєстрованих), знятих з обліку в уповноважених органах МВС, у тому числі тимчасово, за фіктивними чи підробленими документами або таких, що розшукуються правоохоронними органами України у зв'язку з незаконним заволодінням, уповноважені особи сервісних центрів МВС оформляють в установленому порядку необхідні документи, скасовують державну реєстрацію (перереєстрацію), зняття з обліку транспортних засобів і передають усі відповідні документи та за наявності транспортні засоби до відповідного органу досудового розслідування.
Як вбачається з висновку експерта від 05.06.2017 № 11-113, виданого судовим експертом Запорізького НДЕКЦ МВС України ОСОБА_8, ідентифікаційний номер (номер кузова) WAUZZZ4BZWN018872 наданого на дослідження AUDI А6 реєстраційний номер НОМЕР_3 зміненню не піддавався, ідентифікаційний номер (номер кузова) WAUZZZ4BZWN018872 наданого на дослідження AUDI А6 реєстраційний номер НОМЕР_3 є первинним заводським.
Разом з цим, як вбачається із позовної заяви та пояснено представником позивача, а також не доведено протилежне відповідачами, позивач не звертався ні особисто, ні через уповноважених осіб до відповідачів із заявами про знаття автомобіля з обліку або перереєстрації, як і не втрачав свідоцтво про реєстрацію на вказаний автомобіль, оригінал якого (свідоцтво) перебуває і завжди перебував у нього. Номерні знаки, які були закріплені за автомобілем позивача, відповідачі не вилучали та продовжують фактично перебувати на його автомобілі AUDI А6 номер кузова НОМЕР_4. Свідоцтво про реєстрацію ТЗ позивача не є загубленим, не містить жодних записів про будь-які дії зі зняття автомобіля. Крім того, в підтвердження фактичного володіння позивачем спірного автомобіля надано поліси обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів за період з 2010 по 2018 роки. Крім того, відповідно до витягу із Єдиного державного реєстру довіреностей, позивачка не надавала ні гр. ОСОБА_4, ні інших особам довіреності на право розпорядження транспортним засобом AUDI А6,, державний номер НОМЕР_8 (а.с.192-194).
Суд зауважує, що автомобіль належний позивачу - AUDI А6, номер кузова НОМЕР_2, двигун АСК031640 (вид палива бензин) є 1998 року випуску, між іншим в подальшому здійснювалась перереєстрація автомобіля AUDI А6, номер кузова НОМЕР_9 року випуску.
З огляду на викладене, відповідачем 1 не було проведено всіх необхідних заходів, пов'язаних із перевіркою документів, які є підставою для здійснення перереєстрації транспортного засобу позивача, що слугувало підставою для протиправної перереєстрації автомобіля AUDI А6, кузов WAUZZZ4BZWN018872, двигун АСК031640.
З огляду на вказане, всі реєстраційні дії вчинені відносно спірного автомобіля також є неправомірними.
З огляду на викладене, перереєстрація автомобіля була проведена без наявності належних документів, а тому, на підставі п. 40 Порядку відповідач 2 - Регіональний сервісний центр МВС в Запорізькій області, отримавши докази здійснення перереєстрації автомобіля за підробленими документами повинен був вчинити реєстраційні дії щодо скасування перереєстрації автомобіля AUDI А6, синього кольору, 1998 року випуску, номер кузова НОМЕР_4, двигун АСК031640 (вид палива бензин) державний реєстраційний знак НОМЕР_3 у зв'язку з заміною двигуна автомобіля AUDI А6, кузов WAUZZZ4BZWN018872, двигун АСК031640 (вид палива бензин) з робочим об'ємом 2771 куб.см., на двигун AFB078000 (вид палива дизель) з робочим об'ємом 2496 куб.см. та проведення перереєстрації автомобіля AUDI А6, кузов WAUZZZ4BZWN018872, двигун AFB078000 яка проводилась 26.08.2015 ЦНП №7401 з обслуговування м. Чернігів на нового власника.
Відповідно до п. 5.7 Інструкції про порядок здійснення підрозділами Державтоінспекції МВС державної реєстрації, перереєстрації та обліку транспортних засобів, оформлення і видачі реєстраційних документів, номерних знаків на них , на підставі документів, що підтверджують встановлення факту знищення, фальсифікації або підроблення ідентифікаційних номерів складових частин ТЗ, виявлення ТЗ, зареєстрованих (перереєстрованих), знятих з обліку в Центрі, у тому числі тимчасово, за фіктивними чи підробленими документами, таких, що розшукуються правоохоронними органами України у зв'язку з незаконним заволодінням, або інформацію про реєстрацію яких несанкціоновано внесено до автоматизованої бази даних АІС Автомобіль та (або) Єдиного державного реєстру Державтоінспекції, працівники Центру оформляють в установленому порядку необхідні документи, скасовують державну реєстрацію (перереєстрацію), зняття з обліку ТЗ і передають усі відповідні документи до органу досудового розслідування для подальшого проведення перевірки. Якщо виявлено факт підроблення митних документів, їх ксерокопії з необхідним поясненням надсилаються до митних органів, у зоні діяльності яких проживають особи, за якими зареєстровані відповідні транспортні засоби. У разі затримання, ТЗ доставляється на спеціальний майданчик чи стоянку для тимчасового зберігання ТЗ, затриманих підрозділами Державтоінспекції відповідно до статті 265 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Власнику ТЗ або уповноваженій ним особі видаються копія протоколу про вилучення документів та копія протоколу про огляд і затримання ТЗ. Про скасування державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку ТЗ до автоматизованої бази даних АІС Автомобіль та Єдиного державного реєстру Державтоінспекції вноситься запис: Скасування реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку ТЗ , а також вноситься запис про підстави такого скасування. Свідоцтво про реєстрацію (технічний паспорт) таких ТЗ та номерні знаки вилучаються. Свідоцтво про реєстрацію ТЗ (технічний паспорт) анулюється способом, що не дозволяє його повторного використання, і долучається до матеріалів про скасування державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку ТЗ, а номерні знаки знищуються в установленому порядку. У разі неможливості вилучення номерних знаків, свідоцтва про реєстрацію ТЗ (технічного паспорта) інформація про їх розшук вноситься працівниками Центру до бази даних АІС Номерний знак та АІС Документ .
Водночас, згідно ч. 1 ст. 7 Закону України Про центральні органи виконавчої влади від 17.03.2011 №3166-VI основними завданнями міністерства як органу, що забезпечує формування та реалізує державну політику в одній чи декількох сферах, є, зокрема, забезпечення нормативно-правового регулювання та здійснення інших завдань, визначених законами України.
Відповідно до ч. 5 ст. 34 Закону №3353-XII для автоматизованого обліку транспортних засобів, що використовуються на вулично-дорожній мережі загального користування і підлягають державній або відомчій реєстрації, та відомостей про їх власників ведеться Єдиний державний реєстр, держателем якого є Міністерство внутрішніх справ України.
Крім цього, згідно з вимогами підпунктів 21-1, 21-4, 22 пункту 4 Положення про Міністерство внутрішніх справ України, затвердженого Установою Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 року № 878, зі змінами внесеними постановою кабінету Міністрів України від 30.08.2017 №663 (далі - Положення) МВС відповідно до покладених на нього завдань, зокрема, здійснює у випадках, передбачених законом, державну реєстрацію (перереєстрацію) та облік транспортних засобів, приймає іспити для отримання права керування транспортними засобами і видає відповідні документи; веде автоматизований облік, здійснює накопичення, обробку та використання відомостей про транспортні засоби, що підлягають державній і відомчій реєстрації, та про їх власників; організовує діяльність територіальних органів з надання сервісних послуг МВС.
Пунктом 7 Положення встановлено, що МВС здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи, а також заклади та установи.
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 28.10.2015 № 889 Про утворення територіальних органів з надання сервісних послуг Міністерства внутрішніх справ такими територіальними органами є Головний сервісний центр МВС, як міжрегіональний територіальний орган з надання сервісних послуг МВС, та регіональні сервісні центри МВС в областях, АР Крим, містах Києві та Севастополі.
З вказаного слідує, що Міністерство внутрішніх справ України є держателем Єдиного державного реєстру транспортних засобів та їх власників, здійснює публічно-владні управлінські функції, щодо його ведення та державної реєстрації (перереєстрації) та автоматизованого обліку транспортних засобів.
Відповідно до пп. 8 п. 4 Положення про регіональний сервісний центр МВС в Чернігівській області, затвердженого наказом МВС від 07.11.2015, № 1425, здійснює контроль за дотриманням законодавства у сфері діяльності РСЦ МВС в Чернігівській області, уживає заходів із запобігання порушенню вимог законодавства у визначеній сфері діяльності, їх припинення та приймає відповідні обов'язкові до виконання рішення.
Частиною першою статті 9 КАС України встановлено, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Згідно із частиною першою статті 2 КАС України, завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.
Завдання судочинства досягаються шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.
Ці вимоги закріплюють у національному законодавстві положення статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод від 04.11.1950, ратифікованої Законом України від 17.07.1997, відповідно до якої кожному гарантується право на справедливий судовий розгляд. Кожен при вирішенні питання щодо його цивільних прав та обов'язків має право на справедливий і відкритий розгляд упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом.
Правосуддя за своєю суттю визнається таким лише за умови, що воно відповідає вимогам справедливості і забезпечує ефективне поновлення в правах.
Одночасно, спосіб відновлення порушеного права має бути ефективним та таким, який виключає подальші протиправні рішення, дії чи бездіяльність суб'єкта владних повноважень, а у випадку невиконання або неналежного виконання рішення не виникала б необхідність повторного звернення до суду, а здійснювалося примусове виконання рішення.
Крім того, суд враховує висновки Європейського суду з прав людини, викладені ним у рішенні Олссон проти Швеції від 24.03.1988, відповідно до яких запорукою вірного застосування дискреційних повноважень є високий рівень правової культури державних службовців. Обсяг цих повноважень суб'єкта владних повноважень повинен мати чіткі межі застосування, рішення органу має бути визнано протиправним, у разі, коли істотність порушення процедури потягнуло його неправильність, а за наявністю правової можливості (якщо ідеться про прийняття органом одного з двох рішень надати чи ні певну можливість здійснювати певні дій) суди повинні відновлювати порушене право шляхом зобов'язання суб'єкта владних повноважень (у тому числі колегіальний орган) прийняти конкретне рішення про надання можливості, якщо відмова визнана неправомірною, а інших підстав для відмови не вбачається.
Також, Європейський суд з прав людини у рішеннях у справах Стретч проти Сполученого Королівства та Ісмаїлов проти Російської Федерації наголошує на одному з обов'язкових критеріїв правомірності втручання у право мирного володіння майном - його пропорційності , справедливій рівновазі між суспільним та приватним інтересами. Складові цього критерію не є універсальними (абсолютними), оскільки не існує чіткого, виключного переліку обставин, установлення яких беззаперечно свідчитиме про додержання чи порушення цієї справедливої рівноваги .
За таких обставин, з метою повного захисту прав, свобод, інтересів позивача та відновлення порушеного права, суд вважає за необхідне адміністративний позов задовольнити у повному обсязі.
Суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі (ч.1 ст.143 КАС України). Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Матеріалами справи встановлено факт сплати позивачем судового збору у розмірі 2114,40 грн., а тому суд присуджує судовий збір за рахунок бюджетних асигнувань відповідачів пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. Судовий збір за подання до суду заяви про забезпечення позову присудженню не підлягають, оскільки у задоволенні зазначеної заяви судом відмовлено.
Керуючись ст.ст. 2, 5, 9, 72, 77, 139, 241, 243-246, 255 КАС України, суд -
ВИРІШИВ:
Позовні вимоги ОСОБА_1 (69013, АДРЕСА_1, ІПН НОМЕР_1) до Регіонального сервісного центру МВС в Чернігівській області (14013, м. Чернігів, вул. Шевченка, 26, код ЄДРПОУ 40112715); Регіонального сервісного центру МВС в Запорізькій області (69057, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 57, код ЄДРПОУ 40112207), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору: ОСОБА_2 (АДРЕСА_2) про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити певні дії, - задовольнити.
Визнати дії Управління Державтоінспекції УМВС України в Чернігівській області в особі Реєстраційно-екзаменаційного підрозділу Державтоінспекції у Чернігівській області з перереєстрації AUDI А6, синього кольору, номер кузова НОМЕР_2, двигун АСК031640 (вид палива бензин) державний реєстраційний знак НОМЕР_3 з ОСОБА_1, дії щодо проведення перереєстрації у зв'язку з заміною двигуна автомобіля AUDI А6, кузов WAUZZZ4BZWN018872, двигун АСК031640 (вид палива бензин) з робочим об'ємом 2771 куб.см., на двигун AFB078000 (вид палива дизель) з робочим об'ємом 2496 куб.см. та дії щодо проведення перереєстрації автомобіля AUDI А6, кузов WAUZZZ4BZWN018872, двигун AFB078000 яка проводилась 26.08.2015 ЦНП №7401 з обслуговування м. Чернігів на нового власника протиправними.
Зобов'язати Регіональний сервісний центр МВС в Чернігівській області скасувати перереєстрацію AUDI А6, синього кольору, номер кузова НОМЕР_4, двигун АСК031640 (вид палива бензин) державний реєстраційний знак НОМЕР_3 з ОСОБА_1, перереєстрацію у зв'язку з заміною двигуна автомобіля AUDI А6, кузов WAUZZZ4BZWN018872, двигун АСК031640 (вид палива бензин) з робочим об'ємом 2771 куб.см., на двигун AFB078000 (вид палива дизель) з робочим об'ємом 2496 куб.см. та проведення перереєстрації автомобіля AUDI А6, кузов WAUZZZ4BZWN018872, двигун AFB078000 яка проводилась 26.08.2015 ЦНП №7401 з обслуговування м. Чернігів на нового власника.
Зобов'язати Регіональний сервісний центр МВС в Запорізькій області поновити державну реєстрацію автомобіля марки AUDI А6, синього кольору, номер кузова НОМЕР_2, двигун АСК031640 (вид палива бензин) державний реєстраційний знак НОМЕР_3 за ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1 паспорт серія СА 626141 виданий Шевченківським РВ УМВС України в Запорізькій області 04 грудня 1997 року, ІПН НОМЕР_1.
Присудити на користь ОСОБА_1 (69013, АДРЕСА_1, ІПН НОМЕР_1) судовий збір у розмірі 704,80 грн. (сімсот чотири гривні 80 копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Регіонального сервісного центру МВС в Запорізькій області та судовий збір у розмірі 1409,60 грн. (одна тисяча чотириста дев'ять гривень 60 копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Регіонального сервісного центру МВС в Чернігівській області.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Відповідно до п.п. 15.5 п. 15 ч. 1 Перехідних положень КАС України рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд шляхом подачі протягом тридцяти днів, з дня його проголошення апеляційної скарги. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або справа розглянута в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Рішення у повному обсязі складено та підписано 03.10.2018.
Суддя Ю.В. Калашник
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.10.2018 |
Оприлюднено | 04.10.2018 |
Номер документу | 76875260 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Калашник Юлія Вікторівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Калашник Юлія Вікторівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Калашник Юлія Вікторівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Калашник Юлія Вікторівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні