ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про залишення позовної заяви без руху
"04" жовтня 2018 р. cправа № 0940/1780/18
м. Івано-Франківськ
Суддя Івано-Франківського окружного адміністративного суду Чуприна О.В., розглянувши матеріали адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю "ОСОБА_1 ОСОБА_2" до Державної фіскальної служби України про визнання протиправним та скасування рішення №625619/41204597 від 02.04.2018 про відмову у реєстрації податкової накладної, а також зобов'язання до вчинення дій щодо реєстрації податкової накладної №2663 від 27.12.2017, -
В С Т А Н О В И В:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОСОБА_1 ОСОБА_2" 01.10.2018 звернулося в суд із вказаним адміністративним позовом.
Пунктом 3 частини 1 статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що суддя після одержання позовної заяви з'ясовує чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу.
З'ясовуючи відповідність адміністративного позову вимогам, визначених Кодексом адміністративного судочинства України, необхідно вказати, що за змістом пунктів 8, 11 частини 5 статті 160 коментованого Кодексу у позовній заяві, серед іншого, зазначаються: перелік документів та інших доказів, що додаються до заяви; докази, які не можуть бути подані разом із позовною заявою (за наявності), інформація щодо наявності у позивача або іншої особи оригіналів письмових або електронних доказів, копії яких додано до заяви (пункт 8); власне письмове підтвердження позивача про те, що ним не подано іншого позову (позовів) до цього самого відповідача (відповідачів) з тим самим предметом та з тих самих підстав (11).
Вивчення змісту позовної заяви свідчить, що Товариством з обмеженою відповідальністю "ОСОБА_1 ОСОБА_2" не дотримано обов'язкових вимог до змісту адміністративного позову, а саме не зазначено:
- інформацію щодо наявності у позивача або іншої особи оригіналів письмових або електронних доказів, копії яких додано до заяви;
- власне письмове підтвердження позивача про те, що ним не подано іншого позову (позовів) до цього самого відповідача (відповідачів) з тим самим предметом та з тих самих підстав.
Таким чином, позивачем допущено порушення вимог пункту 8, 11 частини 5 статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України.
Крім вказаного, суд зазначає, що на виконання вимог пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України Кабінетом Міністрів України прийнято постанову "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладеної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" від 21.02.2018 за №117 (надалі по тексту також - Порядок №117).
За змістом пунктів 19 і 20 Порядку №117 комісії контролюючих органів складаються з комісій регіонального рівня (комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС).
Зазначені комісії приймають рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.
Порядком №117, серед іншого, затверджено Порядок роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, відповідно до пунктів 2 і 6 якого комісії контролюючих органів складаються з комісій регіонального рівня (головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС). До складу комісій регіонального рівня включаються посадові особи головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС.
Наказом Головного управління Державної фіскальної служби в Івано-Франківській області від 27.03.2018 за №413 затверджено склад Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації.
Як свідчить безпосередній зміст оскаржуваного рішення головою Комісії є ОСОБА_2, яка являється заступником начальника Головного управління Державної фіскальної служби в Івано-Франківській області.
Таким чином, рішення про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних від 02.04.2018 за №625619/41204594, прийнято комісій регіонального рівня при Головного управління Державної фіскальної служби в Івано-Франківській області.
За змістом пункту 9 частини 1 статті 4 Кодексу адміністративного судочинства України відповідач - суб'єкт владних повноважень, а у випадках, визначених законом, й інші особи, до яких звернена вимога позивача.
В позовній заяві, поряд з іншим, зазначаються повне найменування (для юридичних осіб) сторін, їх місцезнаходження (для юридичних осіб) (пункт 2 частина 5 статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України).
Враховуючи вказане позивач не визначив вірного відповідача за позовною вимогою про визнання протиправним та скасування рішення від 02.04.2018 за №625619/41204594.
Згідно пунктів 2, 4 частини 5 статті 44 Кодексу адміністративного судочинства України учасники справи зобов'язані, поряд з іншим, сприяти своєчасному, всебічному, повному та об'єктивному встановленню всіх обставин справи, а також подавати наявні у них докази в порядку та строки, встановлені законом або судом, не приховувати докази.
Зважаючи на вказане, позовну заяву подано без додержання вимог пункту 9 частини 1 статті 4, пунктів 2, 8, 11 частини 5 статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України.
За приписами частин 1, 2 статті 169 Кодексу суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п'яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.
В ухвалі про залишення позовної заяви без руху зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб і строк їх усунення, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху.
У зв'язку із викладеним, відповідно до частин 1, 2 статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України позовну заяву слід залишити без руху та надати позивачу строк, достатній для усунення недоліків шляхом приведення у відповідність адміністративного позову до вимог, встановлених пунктом 9 частини 1 статті 4, пунктами 2, 8, 11 частини 5 статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України.
На підставі наведеного, керуючись статтями 160, 161, 171, частинами 1, 2 статті 169 та статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, -
У Х В А Л И В:
1. Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "ОСОБА_1 ОСОБА_2" до Державної фіскальної служби України про визнання протиправним та скасування рішення №625619/41204597 від 02.04.2018 про відмову у реєстрації податкової накладної, а також зобов'язання до вчинення дій щодо реєстрації податкової накладної №2663 від 27.12.2017, - залишити без руху.
2. Встановити позивачу з дня вручення цієї ухвали десятиденний строк для усунення вказаних в описовій частині ухвали недоліків шляхом приведення у відповідність адміністративного позову до вимог, встановлених пунктом 9 частини 1 статті 4, пунктами 2, 8, 11 частини 5 статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України:
2.1. Необхідно вказати у позовній заяві:
- інформацію щодо наявності у позивача або іншої особи оригіналів письмових або електронних доказів, копії яких додано до заяви;
- власне письмове підтвердження позивача про те, що ним не подано іншого позову (позовів) до цього самого відповідача (відповідачів) з тим самим предметом та з тих самих підстав;
- визначити вірного відповідача за позовною вимогою про визнання протиправним та скасування рішення від 02.04.2018 за №625619/41204594.
Роз'яснити, що в разі не усунення недоліків у вище зазначений строк позовна заява буде повернена позивачу.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та не підлягає оскарженню.
Суддя /підпис/ ОСОБА_3
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 04.10.2018 |
Оприлюднено | 04.10.2018 |
Номер документу | 76903316 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Улицький Василь Зіновійович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Улицький Василь Зіновійович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Улицький Василь Зіновійович
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Чуприна О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні