Справа №521/14683/18
Провадження по справі 3/521/6111/18
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
05 жовтня 2018 року м. Одеса
Суддя Малиновського районного суду міста ОСОБА_1Морозова, розглянувши у відкритому судовому засіданні справи, що надійшли з Одеської митниці ДФС за протоколами складеними відносно громадянина України ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженця ІНФОРМАЦІЯ_2, громадянина України , працюючого директором ТОВ Мєлвілл (код ЄДРПОУ 41639370), який мешкає за адресою: АДРЕСА_1, паспорт серії ТТ № 185081 виданий 25.09.2013 ОРболонським РВ ГУ ДВМ України у м. Київі, про порушення митних правил, передбачених ст. 483 МК України, -
У С Т А Н О В И Л А :
З протоколу про вчинення адміністративного правопорушення № 1606/50000/18 вбачається, що 30.05.2018 між ТОВ Мєлвілл (код ЄДРПОУ 41639370) та фірмою Nika holding group spol.s г.о. (Чехія) було укладено контракт №M-NH/18 щодо поставки в Україну товарів.
В рамках наведеного зовнішньоекономічного контракту до м/п Одеса- центральний Одеської митниці ДФС з Китаю на умовах поставки CFR UA Odessa на судні закордонного плавання ORCA прибув контейнер ZCSU8573267 з товаром запчастини до велосипедів .
08.06.2018 декларантом ТОВ Мєлвілл ОСОБА_3 була підготовлена та подана до митного оформлення електронна митна декларація (далі ЕМД) в режимі ІМ 40 ДЕ , яка була прийнята органом доходів і зборів та зареєстрована за номером №UA500060/2018/017399.
Разом з митною декларацією гр. ОСОБА_3, як підставу для переміщення товару, який надійшов у контейнері ZCSU8573267, Одеській митниці ДФС було надано передбачені ст. 335 МК України документи серед яких: інвойс від 07.06.2018 №73267, пакувальний лист до вказаного інвойсу від 07.06.2018, інвойс проформа №73267 від 31.05.2018, коносамент від 04.05.2018 №SZOW 18040349, контракт № M-NH/18 від 30.05.2017 та інші товаросупровідні документи.
Митна вартість товару за МД № UA500060/2018/017399 склала 334 605,29 грн.
Продавцем товару є компанія Nika holding group spol.s г.о. (Чехія), відправником товару є компанія Shenzhen Kespor Bicycle co.ltd (Китай), а покупцем та одержувачем с ТОВ Мєлвілл (04053, м. Київ, вул. Січових стрільців, 37-41. оф. 705, код ЄДРПОУ 41639370).
Під час здійснення перевірки законності переміщення на митну територію України вищевказаного товару та послідуючого його митного оформлення за МД № UA500060/2018/017399 було встановлено, що на підставі листа слідчого управління фінансових розслідувань офісу великих платників податків ДФС України від 15.6.2018 №22059/7/28-10-23-07, Одеською митниці ДФС отримано нотаріально завірену заяву гр. України ОСОБА_3 Валеріївани про непричетність її до господарської діяльності ТОВ Мєлвілл (код ЄДРПОУ 41639370). Також в даній заяві ОСОБА_3 зазначила, що статутний фонд підприємства не оформлювала, звітність не подавала, податкові накладані не виписувала, системою Клиєн-банк не користувалася, будь-які первинні фінансово-господарські документи від імені підприємства не створювала та не підписувала, довіреність не видавала, будь-які операції з імпорту товаро- матеріальних цінностей від ТОВ Мєлвілл (код ЄДРПОУ 41639370) на митну територію не здійснювала. Вантажні митні декларації не створювала та не підписувала.
Так, за результатами опрацювання отриманої інформації отриманої з СУ ФР офісу великих платників податків ДФС України стосовно законності ввезення на митну території України імпортних товарів на адресу ТОВ Мєлвілл (код ЄДРПОУ 41639370) встановлено, що відомості, зазначені у наданих до Одеської митниці ДФС товаросупровідних документах та митній декларації, є недостовірними стосовно оформлення та подачі до Одеської митниці ДФС МД № 11А500060/2018/017399 від 08.06.2018 з пакетом товаросупровідних документів, а також імпортної операцій.
Таким чином встановлено, що підприємством - декларантом ТОВ Мелвілл Одеській митниці ДФС, як підстави для пропуску через митний кордон України товару за № UA500060/2018/017399 від 08.06.2018 надано підроблені документи або документи одержані незаконним шляхом.
З протоколу про вчинення адміністративного правопорушення № 1630/50000/18 вбачається, що 30.05.2018 між ТОВ Мєлвілл (код ЄДРПОУ 41639370) та фірмою Nika holding group spol.s г.о. (Чехія) було укладено контракт №M-NH/18 щодо поставки в Україну товарів.
В рамках наведеного зовнішньоекономічного контракту до м/п Одеса- цетральний Одеської митниці ДФС з Китаю на умовах поставки CFR UA Odessa на судні закордонного плавання MSC SONIA прибув контейнер TCLU5899509 з товаром велосипеди, велозапчастини та покришки .
08.06.2018 декларантом ТОВ Мєлвілл ОСОБА_3 була підготовлена та подана до митного оформлення електронна митна декларація (далі ЕМД) в режимі ІМ 40 ДЕ , яка була прийнята органом доходів і зборів та зареєстрована за номером №UA500060/2018/017444.
Разом з митною декларацією гр. ОСОБА_3, як підставу для переміщення товару, який надійшов у контейнері TCLU5899509, Одеській митниці ДФС було надано передбачені ст. 335 МК України документи серед яких: інвойс від 07.06.2018 №99509, пакувальний лист до вказаного інвойсу, коносамент від 27.04.2018 MHPGJ18040031, контракт №M-NH/18 від 30.05.2017 та інші товаросупровідні документи.
Продавцем товару е компанія Nika holding group зроі.зг.о. (Чехія), відправником товару е компанія Hebei yesfree bicycle manufactory co.ltd (Китай), а покупцем та одержувачем с ТОВ Мєлвілл (04053, м. їв, вул. Січових стрільців, 37-41, оф. 705, код ЄДРПОУ 41639370)
Під час здійснення перевірки законності переміщення на митну територію України вищевказаного товару та послідуючого його митного оформлення за МД № UA500060/2018/017444 було встановлено, що на підставі листа слідчого управління фінансових розслідувань офісу великих платників податків ДФС України від 15.06.2018 №22059/7/28-10-23-07, Одеською митниці ДФС отримано нотаріально завірену заяву гр. України ОСОБА_3 Валеріївани про непричетність її до господарської діяльності ТОВ Мєлвілл (код ЄДРПОУ 41639370). Також в даній заяві ОСОБА_3 зазначила, що статутний фонд підприємства не оформлювала, звітність не подавала, податкові накладані не виписувала, системою Клиєн-банк не користувалася, будь-які первинні фінансово-господарські документи від імені підприємства не створювала та не підписувала, довіреність не видавала, будь-які операції з імпорту товаро-матеріальних цінностей від ТОВ Мєлвілл (код ЄДРПОУ 41639370) на митну територію не здійснювала. Вантажні митні декларації не створювала та не підписувала.
Так, за результатами опрацювання інформації' отриманої з СУ ФР офісу великих платників податків ДФС України стосовно законності ввезення на митну території України імпортних товарів на адресу ТОВ Мєлвілл (код ЄДРПОУ 41639370) встановлено, що відомості, зазначені у наданих до Одеської митниці ДФС товаросупровідних документах та митній декларації, є недостовірними стосовно оформлення та подачі до Одеської митниці ДФС МД №UA500060/2018/017444 від 08.06.2018 з пакетом товаросупровідних документів, а також самої імпортної операції.
Таким чином встановлено, що підприємством - декларантом ТОВ Мелвілл Одеській митниці ДФС, як підстави для пропуску через митний кордон України товару за №UA500060/2018/017444 від 08.06.2018 надано підроблені документи або документи.
З протоколу про вчинення адміністративного правопорушення № 1603/50000/18 вбачається, що30.05.2018 між ТОВ Мєлвілл (код ЄДРПОУ 41639370) та фірмою Nika holding group spol.s г.о. (Чехія) було укладено контракт №M-NH/18 щодо поставки в Україну товарів.
В рамках наведеного зовнішньоекономічного контракту до м/п Одеса- центральний Одеської митниці ДФС з Китаю на умовах поставки CFR UA Odessa на судні закордонного плавання Frankfurt express прибули контейнера SEGU4471311, TCNU1051482, TGBU5467729, YMLU8516379 з товаром трактори, машини сільськогосподарські та запчастини .
08.06.2018 декларантом ТОВ Мєлвілл ОСОБА_3 була підготовлена та подана до митного оформлення електронна митна декларація (далі ЕМД) в режимі ІМ 40 ДЕ , яка була прийнята органом доходів і зборів та зареєстрована за номером №UA500060/2018/017417.
Разом з митною декларацією гр. ОСОБА_3, як підставу для переміщення товару, який надійшов у контейнерах 8ЕОи4471311, ТСКШ051482, ТС?Ш5467729, УМШ8516379, Одеській митниці ДФС було надано передбачені ст. 335 МК України документи серед яких: інвойс від 31.05.2018 №71311, пакувальний лист до вказаного інвойсу від 07.06.2018, коносамент від 15.04.2018 №№811804002, контрактів М-Ш/18 від 30.05.2017 та інші товаросупровідні документи.
Митна вартість товару за МД № UA500060/2018/017417 склала 3 162 462,83
грн.
Продавцем товару є компанія Nika holding group spol.s г.о. (Чехія), відправником товару є компанія Weifang guihua agriculturalequipment co.ltd (Китай), а покупцем та одержувачем є ТОВ Мєлвілл (04053, м. Київ, вул. Січових стрільців, 37-41, оф. 705, код ЄДРПОУ 41639370).
Під час здійснення перевірки законності переміщення на митну територію України вищевказаного товару та послідуючого його митного оформлення за МД № UA500060/2018/017417 було встановлено, що на підставі листа слідчого управління фінансових розслідувань офісу великих платників податків ДФС України від 15.06.2018 №22059/7/28-10-23-07, Одеською митниці ДФС отримано нотаріально завірену заяву гр. України ОСОБА_3 Валеріївани про непричетність її до господарської діяльності ТОВ Мєлвілл (код ЄДРПОУ 41639370). Також в даній заяві ОСОБА_3 зазначила, що статутний фонд підприємства не оформлювала, звітність не подавада, податкові накладані не виписувала, системою Клиєн-банк не користувалася, будь-які первинні фінансово-господарські документи від імені підприємства не створювала та не підписувала, довіреність не видавала, будь-які операції з імпорту товаро- матеріальних цінностей від ТОВ Мєлвілл (код ЄДРПОУ 41639370) на митну територію не здійснювала. Вантажні митні декларації не створювала та не підписувала.
Так, за результатами опрацювання отриманої інформації отриманої з СУ ФР офісу великих платників податків ДФС України стосовно законності ввезення на митну території України імпортних товарів на адресу ТОВ Мєлвілл (код ЄДРПОУ 41639370) встановлено, що відомості, зазначені у наданих до Одеської митниці ДФС товаросупровідних документах та митній декларації, є недостовірними стосовно оформлення та подачі до Одеської митниці ДФС МД №UA500060/2018/017417 від 08.06.2018 з пакетом товаросупровідних документів, а також самої імпортної операції.
Таким чином встановлено, що підприємством - декларантом ТОВ Мелвілл Одеській митниці ДФС, як підстави для пропуску через митний кордон України товару за №UA500060/2018/017417 від 08.06.2018 надано підроблені документи або документи.
За вказаними фактами 21.06.2018 та 22.06.2018 року головним держаним інспектором Одеської митниці ДФС у відношенні ОСОБА_2 складено 3 протоколи про скоєння адміністративних правопорушень, передбачених ст. 483 ч. 1 МК України .
Постановою суду від 5 жовтня 2018 року вказані протоколи об'єднанні в одне провадження та їм присвоєно єдиний реєстраційний номер (єдиний унікальний номер судової справи 521/14683/18 номер провадження 3/521/6111/18).
В судовому засіданні представник ОСОБА_2 адвокат ОСОБА_4 надала письмові пояснення про те, що провадження у справі про адміністративне правопорушення щодо притягнення ОСОБА_2 до адміністративної відповідальності за ч.І ст.483 МК України підлягає закриттю, а матеріали справи про адміністративне правопорушення на підставі ст. 253, 284 КУпАП передатно слідчому управлінню фінансових розслідувань Офісу великих платників податків ДФС, яке здійснює досудове розслідування у кримінальному провадженні №32016100110000160 від 05.07.2016 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 статті 205 КК України та ч.З ст.212 КК України.
Представник Одеської митниці ДФС ОСОБА_5 в судовому засіданні вважав доведеним вину ОСОБА_2 у скоєнні адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 483 ч. 1 МК України .
Вивчивши матеріали справи, заслухавши пояснення учасників судового засідання, суддя вважає, що протоколи про адміністративні правопорушення у відношенні ОСОБА_2 та додані до нього матеріали підлягають направленню управлінню фінансових розслідувань Офісу великих платників податків ДФС з наступних підстав.
В Постанові Пленуму Верховного Суду від 03.06.2005 року № 8 Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил (із змінами, внесеними згідно зпостановою Пленуму Верховного Суду України №8 від 30 травня 2008 року ) роз'яснено, що незаконне переміщення предметів із приховуванням від митного контролю передбачає їх переміщення через митний кордон України з подання митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів або таких, що містять неправдиві дані. Підробленими треба вважати як фальшиві документи, так і справжні, до яких внесено неправдиві відомості чи окремі зміни, що перекручують зміст інформації щодо фактів, які ними посвідчуються, а також документи підробленими підписами, відбитками печаток та штампів.
Відповідно до положеньст. 458 МК Українипорушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений законодавством України порядок переміщення товарів через митний кордон України і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.
Правопорушення, передбачене ч. 1ст. 483 МК України , характеризується діями, що спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, серед іншого, з поданням митному органу як підстав для переміщення товарів підроблених документів, одержаним незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості.
Під час підготовки до розгляду справи про адміністративне правопорушення суддею встановлено, що у слідчому управлінні фінансових розслідувань Офісу великих платників податків ДФС, здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №32016100110000160 від 05.07.2016 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 статті 205 КК України та ч.З ст.212 КК України.
Таким чином, відповідно до ст. 253 КпАП України якщо при розгляді справи орган (посадова особа) прийде до висновку, що в порушенні є ознаки кримінального правопорушення, він передає матеріали прокурору або органу досудового розслідування.
Також, відповідно до ч.2 ст. 284 КпАП України постанова про закриття справи виноситься при передачі матеріалів органу досудового розслідування.
Таким чином, суддя вважає за необхідне матеріали справи направити органу досудового розслідування так як в наданих до суду матеріалах вбачаються що управлінням фінансових розслідувань Офісу великих платників податків ДФС здійснюється досудове розслідування за № 32016100110000160 від 05.07.2016 року, за ознаками правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 205 , ст. 212 ч. 3 КК України.
Керуючись ст.ст. 483 , 527 , 528 , 529 МК України , ст. ст. 247 , 284 , 253 КУпАП , суддя,-
П О С Т А Н О В И Л А :
Закрити провадження по справі про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1 і направити слідчому управлінню фінансових розслідувань Офісу великих платників податків ДФС протоколи про адміністративні правопорушення, передбачені ч. 1 ст. 483 МК України , та додані до них матеріали.
Постанова може бути оскаржена у встановленому законом порядку або опротестована прокурором протягом 10 днів з дня її винесення до апеляційного суду через суд першої інстанції.
Суддя І.В.Морозова
Суд | Малиновський районний суд м.Одеси |
Дата ухвалення рішення | 05.10.2018 |
Оприлюднено | 11.10.2018 |
Номер документу | 77021315 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Малиновський районний суд м.Одеси
Морозова І. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні