Ухвала
від 10.10.2018 по справі 202/6187/18
ІНДУСТРІАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

Справа № 202/6187/18

Провадження № 1-кс/202/6416/2018

УХВАЛА

Іменем України

10 жовтня 2018 року м. Дніпро

Слідчий суддя Індустріального районного суду м. Дніпропетровська ОСОБА_1 ,

за участю секретаря ОСОБА_2 ,

розглянувши клопотання слідчого СУ ГУНП в Дніпропетровській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 , погоджене з прокурором відділу прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_4 ,про тимчасовийдоступ доречей ідокументів,-

ВСТАНОВИВ:

До Індустріального районного суду м. Дніпропетровська надійшло клопотання слідчого СУ ГУНП в Дніпропетровській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів.

Згідно з клопотанням в провадженні СУ ГУНП в Дніпропетровській області знаходяться матеріали кримінального провадження, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12018040000000296 від 03.03.2018 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.

Слідчий зазначив, що посадові особи КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ( АДРЕСА_1 , головний лікар ОСОБА_5 ) у змові із посадовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 , АДРЕСА_2 , директор ОСОБА_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 , АДРЕСА_3 , директор ОСОБА_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 , АДРЕСА_4 , директор ОСОБА_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 , АДРЕСА_5 , директор ОСОБА_9 ), які зловживаючи службовим становищем розтратили бюджетні кошти надані на закупівлю продуктів харчування у великих розмірах.

22.03.2017 року між КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » укладено договір № 35т/2230 на постачання продуктів харчування на суму 49 838 грн., а саме кефір жирн. 2,5 % - 3300 кг та сметана жирн. 15 % - 460 кг за ціною 11,34 грн. та 26,9913 грн. відповідно за один кілограм.

Протягом виконання договору декількома угодами (остання додаткова угода від 30.06.2017 року № 7) ціну товару збільшено до 13,62 грн. за один кілограм кефіру та 35,82 грн. за один кілограм сметани.

Тобто ціну товару збільшено більш ніж на 20 % від первинної вартості.

09.11.2017 року між КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » укладено договір № 80/2230 на постачання кефіру жирн. 2,5 % - 800 кг за ціною 11,10 грн. за один кілограм.

За відомостями управління статистики у Дніпропетровській області ціна на кефір жирн. 2,5 % та на сметану жирн. 15 % протягом березня червня 2017 року зросла лише на 7 %.

01.06.2017 року між КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » укладено договір № 60т/2230 на постачання продуктів харчування на суму 176 247,18 грн., а саме сир твердий сичужний жирн. 50 % - 920 кг, сир кисломолочній жирн. 9 % - 2100 кг за ціною 78,28 грн. та 37,92 грн. відповідно за один кілограм та сирок-міні глазір. «Люкс» жирн. 15% - 10 000 шт. за ціною 2,46 грн. за штуку.

Протягом виконання договору декількома угодами (остання додаткова угода від 20.12.2017 року № 7) ціну товару збільшено до 125,82 грн. за один кілограм сиру твердого сичужного, до 55,44 грн. за один кілограм сиру кисломолочного жирн. 9 %, до 3,48 грн. за одну штуку сирку-міні глазір. «Люкс» жирн. 15%.

Тобто ціну товару збільшено більш ніж на 50 % від первинної вартості товару встановленої договором.

29.01.2018 року між КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » укладено договір № 18/2230т на постачання сир кисломолочного жирн. 9 % - 5060 кг за ціною 45,7 грн. за один кілограм.

За відомостями управління статистики у Дніпропетровській області ціна на сир твердий сичужний жирн. 50 %, сир кисломолочній жирн. 9 % та сирок-міні глазір. «Люкс» жирн. 15% протягом червня - грудня 2017 року зросла лише на 4 %.

02.03.2017 року між КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » укладено договір № 25/2230т на постачання продуктів харчування на суму 198 421 грн., а саме: яловичина м`якоть 1000 кг, Стегно куряче 1400 кг, Філе куряче 1000 кг, Печінка куряча 350 кг за ціною 83,5 грн.,30,71 грн., 62,75 грн., 26,22 грн. відповідно за один кілограм.

Протягом виконання договору декількома угодами (остання додаткова угода від 22.05.2017 року № 5) ціну товару збільшено до 96,30 грн. за один кілограм яловичини, до 41,10 грн. за один кілограм стегно куряче, до 71,48 грн. за один кілограм філе куряче.

Тобто ціну товару збільшено більш ніж на 20 % від первинної вартості товару встановленої договором.

За відомостями управління статистики у Дніпропетровській області ціна на яловичину м`якоть, стегно куряче, філе куряче, печінку курячу протягом березня травня 2017 року зросла лише на 10 %.

13.06.2017 року між КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » укладено договір № 62/2230т на постачання продуктів харчування на 919 536 грн., а саме: яловичина м`якоть 5400 кг, Печінка ялова 560 кг, Стегно куряче 2807 кг, Філе куряче 1980 кг, Печінка куряча 900 кг за ціною 103,5 грн.,44,7 грн., 49,2 грн., 76,62 грн., 50,88 грн. відповідно за один кілограм.

Протягом виконання договору декількома угодами (остання додаткова угода від 26.12.2017 № 4) ціну товару збільшено до 128,7 грн. за один кілограм яловичини, до 54,08 грн. за один кілограм печінки ялової, до 60,50 грн. за один кілограм стегно куряче, до 89,32 грн. за один кілограм філе куряче, до 58 грн. за один кілограм печінки курячої.

Тобто ціну товару збільшено більш ніж на 20 % від первинної вартості товару встановленої договором.

За відомостями управління статистики у Дніпропетровській області ціна на яловичина м`якоть, печінку ялову, стегно куряче, філе куряче, печінку курячу протягом червня грудня 2017 року зросла лише на 6 %.

18.04.2017 року між КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » укладено договір № 42/2230т на постачання риби мороженої морської « ІНФОРМАЦІЯ_6 » на суму 264 567 грн., за ціною 51,4096 грн. за один кілограм.

Протягом виконання договору декількома угодами (остання додаткова угода від 26.12.2017 року № 5) ціну товару збільшено до 62,19 грн. за один кілограм риби.

Тобто ціну товару збільшено більш ніж на 20 % від первинної вартості товару встановленої договором.

За відомостями управління статистики у Дніпропетровській області ціна на рибу морожену морську «Хек» квітня грудня 2017 року зменшилася на 2 %.

Отже, збільшення цін закупівлі товарів посадовими особами КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » на 20-50% у вищезазначених випадках є безпідставними та необґрунтованими, що призвело до розтрати бюджетних коштів у великих розмірах

Тому слідчий просив надати тимчасовий доступ до інформації та оригіналів документів з можливістю вилучення (виїмки), що перебувають у володінні КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » ДОР (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), що розташований за адресою: АДРЕСА_6 , а саме до: оригіналів документації конкурсних торгів, кваліфікаційної документації, складеної для проведення КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » ДОР відкритих торгів щодо закупівлі продуктів харчування за 2017 рік та перший квартал 2018 року; оригіналів усіх документів (конкурсних пропозицій), що подавались учасниками для участі у проведенні КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » ДОР відкритих торгів щодо закупівлі продуктів харчування за 2017 рік та перший квартал 2018 року; оригіналів документів, складених членами конкурсної комісії за результатами оцінки отриманих пропозицій, в тому числі документів, на підставі яких була встановлена очікувана ціна, під час проведення КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » ДОР відкритих торгів щодо закупівлі продуктів харчування за 2017 рік та перший квартал 2018 року; оригіналів договорів про закупівлі із додатками, довіреностей, документів, що встановлюють особи сторін, додаткових угод, доповнень, укладених за результатами проведення КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » ДОР відкритих торгів щодо закупівлі продуктів харчування за 2017 рік та перший квартал 2018 року; оригіналів документів (накладних, товарно-транспортних накладних, реєстрів авансових звітів, актів приймання-передавання наданих послуг, платіжних доручень, тощо) щодо ходу та результатів виконання договорів, укладених за результатами проведення КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » ДОР відкритих торгів щодо закупівлі продуктів харчування за 2017 рік та перший квартал 2018 року; копій документів (наказів, розпоряджень, тощо), на підставі яких було утворено комітет з конкурсних торгів, а також копій наказів про призначення та звільнення, посадових інструкцій членів комітету з конкурсних торгів, яким здійснювалось проведення КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » ДОР відкритих торгів щодо закупівлі продуктів харчування за 2017 рік та перший квартал 2018 року.

Слідчий у судове засідання не з`явився, надав заяву в котрій клопотання підтримав, просив задовольнити та розглянути його за його відсутності.

Відповідно до ч. 2 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді.

Відповідно до ч. 1 ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.

Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Відповідно до ст. 165 КПК України особа, яка зазначена в ухвалі слідчого судді, суду про тимчасовий доступ до речей і документів як володілець речей або документів, зобов`язана надати тимчасовий доступ до зазначених в ухвалі речей і документів особі, зазначеній у відповідній ухвалі слідчого судді, суду. Зазначена в ухвалі слідчого судді, суду особа зобов`язана пред`явити особі, яка зазначена в ухвалі як володілець речей і документів, оригінал ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів та вручити її копію. Особа, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів, зобов`язана залишити володільцю речей і документів опис речей і документів, які були вилучені на виконання ухвали слідчого судді, суду. На вимогу володільця особою, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів, має бути залишено копію вилучених документів. Копії вилучених документів виготовляються з використанням копіювальної техніки, електронних засобів володільця (за його згодою) або копіювальної техніки, електронних засобів особи, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів.

Дослідивши матеріали клопотання, кримінального провадження, приходжу до висновку, що клопотання є обґрунтованим та підлягає задоволенню, оскільки для з`ясування всіх обставин кримінального провадження необхідний тимчасовий доступ до перелічених у клопотанні оригіналів документів з можливістю їх вилучення, що перебувають у володінні КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » ДОР (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), розташованого за адресою: АДРЕСА_6 .

Фіксування процесуальної дії за допомогою технічного засобу під час розгляду клопотання не здійснювалося, у зв`язку із неприбуттям в судове засідання всіх осіб, що відповідає вимогам ч. 4 ст. 107 КПК України.

Керуючись ст. ст. 110, 131-132, 159-160, 162-166, 309 КПК України, слідчий суддя,-

ПОСТАНОВИВ :

Клопотання слідчого СУ ГУНП в Дніпропетровській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити.

Надати слідчому СУ ГУНП в Дніпропетровській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_3 тимчасовий доступ до інформації та оригіналів документів з можливістю їх вилучення (виїмки), що перебувають у володінні КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » ДОР (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), розташованого за адресою: АДРЕСА_6 , а саме до:

1) оригіналів документації конкурсних торгів, кваліфікаційної документації, складеної для проведення КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » ДОР відкритих торгів щодо закупівлі продуктів харчування за 2017 рік та перший квартал 2018 року;

2) оригіналів усіх документів (конкурсних пропозицій), що подавались учасниками для участі у проведенні КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » ДОР відкритих торгів щодо закупівлі продуктів харчування за 2017 рік та перший квартал 2018 року;

3) оригіналів документів, складених членами конкурсної комісії за результатами оцінки отриманих пропозицій, в тому числі документів, на підставі котрих була встановлена очікувана ціна, під час проведення КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » ДОР відкритих торгів щодо закупівлі продуктів харчування за 2017 рік та перший квартал 2018 року;

4) оригіналів договорів про закупівлі із додатками, довіреностей, документів, що встановлюють особи сторін, додаткових угод, доповнень, укладених за результатами проведення КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » ДОР відкритих торгів щодо закупівлі продуктів харчування за 2017 рік та перший квартал 2018 року;

5) оригіналів документів (накладних, товарно-транспортних накладних, реєстрів авансових звітів, актів приймання-передавання наданих послуг, платіжних доручень, тощо) щодо ходу та результатів виконання договорів, укладених за результатами проведення КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » ДОР відкритих торгів щодо закупівлі продуктів харчування за 2017 рік та перший квартал 2018 року;

6) копій документів (наказів, розпоряджень, тощо), на підставі яких було утворено комітет з конкурсних торгів, а також копій наказів про призначення та звільнення, посадових інструкцій членів комітету з конкурсних торгів, яким здійснювалось проведення КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » ДОР відкритих торгів щодо закупівлі продуктів харчування за 2017 рік та перший квартал 2018 року.

Строк виконання ухвали до 09 листопада 2018 року включно.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення10.10.2018
Оприлюднено24.02.2023
Номер документу77029316
СудочинствоКримінальне
Сутьтимчасовийдоступ доречей ідокументів

Судовий реєстр по справі —202/6187/18

Ухвала від 10.10.2018

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Бєльченко Л. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні