ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІН ІСТРАТИВНИЙ СУД
справа №2а-7543/09/1370
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
27 січня 2009 року Львівський окружний адміністративний суд у склад і:
головуючої-судді Потабе нко В.А.
при секретарі судового зас ідання Білас Ю .Ю.,
з участю представника пози вача - Мандзиняк Г.В., ста ршого державного податковог о інспектора юридичного відд ілу ДПІ у Залізничному район і м. Львова, згідно довіреност і,
розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Львов і адміністративну справу за позовом Державної податково ї інспекції (надалі - ДПІ) у З алізничному районі м. Львова до Товариства з обмеженою ві дповідальністю "Укрпродсерв іс-Плюс" про стягнення податк ового боргу,
ВСТАНОВИВ:
ДПІ у Залізничному районі м. Львова звернулась до адмін істративного суду з позовом, в якому просить стягнути з Тз ОВ "Укрпродсервіс-Плюс" 3443,66 гр н. податкового боргу за рахун ок його активів.
В обґрунтування своїх ви мог покликається на те, що ТзО В "Укрпродсервіс-Плюс" станом на 05.10.2009 року має заборгованіст ь по платежах до бюджету на за гальну суму 3443,66 грн., з них: по по датку на прибуток на суму 604,78 г рн., по податку на додану варт ість на суму 1280,43 грн., по комунал ьному податку на суму 1558,38 грн. (п еня 0,07 грн.). Вказана заборгован ість виникла внаслідок самос тійно задекларованих, але не сплачених сум податків, та вн аслідок застосування ДПІ в З алізничному районі м. Львова за порушення п.п.17.1. п. 17.1. ст.17 Зако ну України "Про порядок погаш ення зобов' язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондам и" штрафних санкцій за несвоє часне подання податкової зві тності у строки визначені за конодавством. Станом на моме нт подання позову до суду сум а заборгованості є узгоджено ю, але у встановленому законо м порядку відповідачем не сп лачена.
В судовому засіданні пре дставник позивача позов підт римав в повному обсязі, посил аючись на обставини викладен і в позовній заяві. Просить п озов задовольнити.
Відповідач не забезпечив участі в судовому засіданні представника, хоча належним чином був повідомлений про ч ас та місце розгляду справи. В ідтак, суд вважає за можливе р озглядати справу на у відсут ності представника відповід ача на підставі наявних у ній доказів, відповідно до ст. 71 КА С України.
Заслухавши представника Д ПІ у Залізничному районі м. Ль вова, дослідивши надані пред ставником позивача докази, с уд прийшов до висновку, що поз ов підлягає до задоволення з наступних підстав.
В ході розгляду справи судо м було досліджено докази, ная вні в матеріалах справи.
ТзОВ "Укрпродсервіс-Плюс" за реєстроване виконавчим комі тетом Львівської міської рад и 04.03.2005 року за адресою: м. Львів, вул. С.Петлюри, 18А/35, код ЄДРПОУ 33 419471, що підтверджується копією свідоцтва про державну реєс трацію юридичної особи та до відкою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фі зичних осіб - підприємців /а .с. 6,7/. 11.03.2005 року ТзОВ "Укрпродсерв іс-Плюс" взято на облік платн ика податків в ДПІ у Залізнич ному районі м. Львова /а.с. 9/.
За неподання декларації по податку на прибуток за 9 місяц ів 2008 року, на підставі акту пер евірки №4/15-1 від 09.01.2009 року ДПІ в З алізничному районі м. Львова винесено податкове повідомл ення-рішення № 03/10/15-109/255 від 09.01.2009 ро ку, яким застосувало до відпо відача штрафні санкції в роз мірі 170 грн. за платежем подато к на прибуток.
За неподання декларації по податку на прибуток за 2008 рік, на підставі акту перевірки № 227 від 12 лютого 2009 року, ДПІ в Залі зничному районі м. Львова вин есено податкове повідомленн я-рішення № 102/10/15-109/4524 від 16.02.2009 року, яким застосувало відповідач а штрафні (фінансові) санкції в розмірі 170 грн. за платежем по даток на прибуток.
За неподання декларації по податку на прибуток за перши й квартал 2009 року, на підставі а кту перевірки № 1723 від 28.07.2009 року ДПІ в Залізничному районі м. Л ьвова винесло податкове пові домлення-рішення №0004301501/0/20652 від 30 .07.2009 р., яким застосувало до пози вача штрафні (фінансові) санк ції на суму 170 грн. за платежем п одаток на прибуток.
За неподання декларації по податку на додану вартість з а жовтень 2008 року, на підставі а кту перевірки № 2428/15-2/34419471 від 10 гру дня 2008 року, ДПІ в Залізничном у районі м. Львова винесло под аткове повідомлення - рішен ня № 0006101502/0 від 12.12.2008 року, яким заст осувало до відповідача штраф ні (фінансові) санкції в розмі рі 170 грн. за платежем податок н а додану вартість.
За неподання декларації по податку на додану вартість з а червень 2009 року, на підставі а кту перевірки № 1780/15-2 від 28 липня 2009 року, ДПІ в Залізничному рай оні м. Львова винесло податко ве повідомлення - рішення № 0005461502/0 від 05.08.2009 року, яким застосу вало до відповідача штрафні (фінансові) санкції в розмірі 170 грн. за платежем податок на д одану вартість.
Крім того, на підставі акту перевірки ДПІ в Залізничному районі м. Львова винесло пода ткове повідомлення-рішення № 00031501 від 09.01.2009 року, яким застосув ало до відповідача штрафні (ф інансові) санкції в сумі 159,78 гр н. з податку на прибуток.
Згідно самостійно поданих позивачем декларацій з ПДВ № 7448 від 19.02.2009 р. та № 118765 від 16.01.09 р., ТзОВ "Укрпродсервіс-Плюс" самості йно визначило податкове зобо в'язання з даного податку за г рудень 2008-січень 2009 року в розмі рі 980,00 грн. Однак, до бюджету вка зану суму ПДВ в повному розмі рі не сплатило.
Згідно самостійно поданих позивачем декларації з пода тку на прибуток № 131181 від 13.02.2009 ро ку, ТзОВ "Укрпродсервіс-Плюс" с амостійно визначило податко ве зобов'язання з даного пода тку за 2008 рік в розмірі 105,00 грн. Од нак, до бюджету вказану суму П ДВ в повному розмірі не сплат ило, в зв'язку з чим ДПІ в Шевче нківському районі м. Львова н а суму недоїмки нарахувало п еню в розмірі 0,07 грн.
За неподання розрахунків с уми комунального податку про тягом 2007-2008 рр., на підставі акту перевірки № 582/44/15-3/33419471 від 24.03.2009 рок у ДПІ в Залізничному районі м . Львова винесло податкове по відомлення-рішення №1291503/0/9814 від 06.04.2009 р., яким застосувало до поз ивача штрафні (фінансові) сан кції на суму 1530,00 грн. за платеже м комунальник податок.
Крім того, за несвоєчасну сп лату комунального податку (і з затримкою 29 днів), ДПІ в Заліз ничному районі м. Львова вине сло податкове повідомлення-р ішення №0001031503/0/8340 від 24.03.2009 р., яким з астосувало до позивача штраф ні (фінансові) санкції на суму 0,34 грн. за платежем комунальни к податок.
Заборгованість по самості йно поданих позивачем розрах унках комунального податку з а грудень 2007 р., березень 2008 р., кві тень 2008 р., вересень 2008 р., лютий - травень 2009 р., але в повному обс язі до бюджету не сплачених, с тановить 28,04 грн.
Згідно п.п. 6.2.1 п. 6.2. ст. 6 Закону У країни "Про порядок погашенн я зобов'язань платників пода тків перед бюджетами та держ авними цільовими фондами" № 218 1-III від 21 грудня 2000 року, із зміна ми і доповненнями (надалі - З акон № 2181), ДПІ у Залізничному р айоні м. Львова виставило ТзО В "Укрпродсервіс плюс" податк ові вимоги:
- І податкова вимога № 1/177 в ід 06.02.2009 року на суму 316,20 грн.;
- ІІ податкова вимога № 2/337 ві д 12.03.2009 року на суму 1375,28 грн., яка у зв' язку із неможливістю вру чення ТзОВ "Укрпродсервіс пл юс" була розміщена на дошці по даткових оголошень, зі слів п редставника позивача не оска ржена.
Згідно норм Закону Украї ни «Про систему оподаткуванн я» від 25 червня 1991 року №1251-ХІІ, пл атники податків зобов' язан і сплачувати належні суми по датків і зборів (обов' язков их платежів) у встановлені за коном терміни.
Згідно наявної в матеріала х справи довідки № 27104/9/19-053 від 05.10.20 09 року, сума податкового боргу відповідача становить 3443,59 грн .
Відповідно до п.п 5.2.1 п. 5.2 ст. 5 За кону України «Про порядок по гашення зобов' язань платни ків податків перед бюджетами та державними цільовими фон дами» № 2181-111 від 21.12.2000 року, з насту пними змінами та доповненням и (надалі - Закон), податкове з обов' язання платника подат ків, нараховане контролюючим органом відповідно до цього закону, вважається узгоджен им у день отримання платнико м податків податкового повід омлення, за винятком випадкі в, у разі коли платник податкі в вважає, що контролюючий орг ан невірно визначив суму под аткового зобов' язання або п рийняв будь-яке інше рішення , що не суперечить законодавс тву з питань оподаткування а бо виходить за межі його комп етенції встановленої законо м, такий платник податків має право звернутися до контрол юючого органу із скаргою про перегляд цього рішення. Оста точне рішення вищого (центра льного) контролюючого органу за заявою платника податків не підлягає подальшому адмі ністративному оскарженню, ал е може бути оскаржене в судов ому порядку.
В матеріалах справи наяв ні докази отримання ТзОВ "Укр продсервіс-Плюс" всіх вищепе релічених податкових повідо млень - рішень.
Зі слів представника позив ача, жодне з них не оскаржувал ось ні в адміністративному, н і в судовому порядку.
Згідно з підпунктом 5.4 статт і 5 Закону, узгоджена сума пода ткового зобов' язання, не сп лачена платником податків у строки, визначені цією статт ею, визнається сумою податко вого боргу платника податків .
Отже, безспірними вимогами органів стягнення слід вваж ати узгоджену суму податково го зобов' язання, не сплачен у платником податків у строк и, визначені статтею 5 Закону У країни «Про порядок погашенн я зобов' язань платників под атків перед бюджетами та дер жавними цільовими фондами»
Відповідно до преамбули За кону України «Про порядок по гашення зобов' язань платни ків податків перед бюджетами та державними цільовими фон дами», цей Закон є спеціальни м законом з питань оподаткув ання, який встановлює порядо к погашення зобов' язань юри дичних або фізичних осіб пер ед бюджетами та державними ц ільовими фондами з податків і зборів (обов' язкових плат ежів), включаючи збір на обов' язкове державне пенсійне стр ахування та внески на загаль нообов' язкове державне соц іальне страхування, нарахува ння і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються д о платників податків контрол юючими органами, у тому числі за порушення у сфері зовнішн ьоекономічної діяльності та визначає процедуру оскаржен ня дій органів стягнення.
Відповідно до п. 1.12 ст. 1 Закону , контролюючий орган - держа вний орган, який у межах своєї компетенції, визначеної зак онодавством, здійснює контро ль за своєчасністю, достовір ністю і повнотою нарахування податків і зборів (обов' язк ових платежів) та погашенням податкових зобов' язань чи податкового боргу. Податкові органи є контролюючим орган ом стосовно податків і зборі в (обов' язкових платежів), як і справляються до бюджетів т а державних цільових фондів.
Контролюючі органи мають п раво здійснювати перевірки с воєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплат и лише стосовно тих податків і зборів (обов' язкових плат ежів), які віднесені до їх комп етенції цим пунктом.
Органами, уповноваженими з дійснювати заходи з погашенн я податкового боргу є виключ но податкові органи, а також д ержавні виконавці у межах їх компетенції.
Відповідно до п.п. 3.1.1 п. 3.1 ст. 3 За кону, активи платника податк ів (кошти, матеріальні та нема теріальні цінності, що належ ать юридичній або фізичній о собі за правом власності або повного господарського віда ння) можуть бути примусово ст ягнені в рахунок погашення й ого податкового боргу виключ но за рішенням суду. В інших ви падках платники податків сам остійно визначають черговіс ть та форми задоволення прет ензій кредиторів за рахунок активів, вільних від заставн их зобов' язань забезпеченн я боргу.
У будь-яких інших випадках, коли платник податків згідно із законами з питань оподатк ування уповноважений утриму вати податок, збір (обов' язк овий платіж), якими оподатков уються інші особи, у тому числ і податки на доходи фізичних осіб, дивіденди, репатріацію , додану вартість, акцизні збо ри, а також будь-які інші подат ки, що утримуються з джерела в иплати, сума таких податків, з борів (обов' язкових платежі в) вважається бюджетним фонд ом, який належить державі або територіальній громаді та с творюється від їх імені.
Усупереч наведеним нормам чинного законодавства, плат ник податків ТзОВ "Укрпродсе рвіс-Плюс" не вжив жодних захо дів для погашення податковог о зобов' язання.
Враховуючи все вищеперелі чене, суд вважає позовні вимо ги обґрунтованими та такими, що підлягають до задоволенн я.
Пунктом 4 ст. 94 КАС України в становлено, що у справах, в яки х позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідач - фізична чи юридична особа, су дові витрати з відповідача н е стягуються.
Керуючись ст.ст. 7-14, 18, 19, 69-71, 94, 128, 1 58, 159, 160, 161, 162, 163, 167 КАС України, суд -
П О С Т А Н О В И В :
позов задовольнити пов ністю.
Стягнути з Товариства з о бмеженою відповідальністю "У крпродсервіс-Плюс", код ЄДРПО У 33419471, що зареєстроване за адре сою: м. Львів, вул. С.Петлюри, 18 А/35, в користь державного бюд жету (на р\р 34123999900003, одержувач УДК у Залізничному районі м. Льво ва, МФО 825014, ЗКПО 22389398) податковий б орг в сумі 3443 (три тисячі чотири ста сорок три ) гривні 66 коп.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання заяви про апеляці йне оскарження, встановленог о КАС України, якщо таку заяву не було подано. Якщо було пода но заяву про апеляційне оска рження, але апеляційна скарг а не була подана у строк, встан овлений цим Кодексом, постан ова набирає законної сили пі сля закінчення цього строку. У разі подання апеляційної с карги судове рішення, якщо йо го не скасовано, набирає зако нної сили після закінчення а пеляційного розгляду справи . Якщо строк апеляційного оск арження буде поновлено, то вв ажається, що постанова суду н е набрала законної сили.
Заява про апеляційне оскар ження та апеляційна скарга п одаються до адміністративно го суду апеляційної інстанці ї через суд першої інстанції , який ухвалив оскаржуване су дове рішення. Копія апеляцій ної скарги одночасно надсила ється особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Заява про апеляційне оскарже ння постанови суду першої ін станції подається протягом д есяти днів з дня її проголоше ння. Апеляційна скарга на пос танову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апел яційна скарга може бути пода на без попереднього подання заяви про апеляційне оскарже ння, якщо скарга подається у с трок, встановлений для подан ня заяви про апеляційне оска рження.
Повний текст постанови ви готовлений 31.01.2010 року.
Суддя Потабенк о В.А.
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІН ІСТРАТИВНИЙ СУД
справа №2а-7543/09/1370
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
(вступна і резолюти вна частини)
27 січня 2009 року Львівський окружний адміністративний суд у склад і:
головуючої-судді Потабе нко В.А.
при секретарі судового зас ідання Білас Ю .Ю.,
з участю представника пози вача - Мандзиняк Г.В., ста ршого державного податковог о інспектора юридичного відд ілу ДПІ у Залізничному район і м. Львова, згідно довіреност і,
розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Львов і адміністративну справу за позовом Державної податково ї інспекції (надалі - ДПІ) у З алізничному районі м. Львова до Товариства з обмеженою ві дповідальністю "Укрпродсерв іс-Плюс" про стягнення податк ового боргу,
ВСТАНОВИВ:
виготовлення мотивуваль ної частини постанови відкла сти до п'яти днів.
Тому, відповідно до вимог ст .ст. 160, 167 Кодексу адміністратив ного судочинства України, су дом вирішено проголосити вст упну та резолютивну частини постанови суду, а з мотивувал ьною частиною постанови особ и, які беруть участь у справі, зможуть ознайомитись або оде ржати її у суді після 01.02.2010 року .
Керуючись ст.ст. 7-14, 18, 19, 69-71, 94, 128, 158, 1 59, 160, 161, 162, 163, 167 КАС України, суд -
П О С Т А Н О В И В :
позов задовольнити повн істю.
Стягнути з Товариства з о бмеженою відповідальністю "У крпродсервіс-Плюс", код ЄДРПО У 33419471, що зареєстроване за адре сою: м. Львів, вул. С.Петлюри, 18 А/35, в користь державного бюд жету (на р\р 34123999900003, одержувач УДК у Залізничному районі м. Льво ва, МФО 825014, ЗКПО 22389398) податковий б орг в сумі 3443 (три тисячі чотири ста сорок три ) гривні 66 коп.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання заяви про апеляці йне оскарження, встановленог о КАС України, якщо таку заяву не було подано. Якщо було пода но заяву про апеляційне оска рження, але апеляційна скарг а не була подана у строк, встан овлений цим Кодексом, постан ова набирає законної сили пі сля закінчення цього строку. У разі подання апеляційної с карги судове рішення, якщо йо го не скасовано, набирає зако нної сили після закінчення а пеляційного розгляду справи . Якщо строк апеляційного оск арження буде поновлено, то вв ажається, що постанова суду н е набрала законної сили.
Заява про апеляційне оскар ження та апеляційна скарга п одаються до адміністративно го суду апеляційної інстанці ї через суд першої інстанції , який ухвалив оскаржуване су дове рішення. Копія апеляцій ної скарги одночасно надсила ється особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Заява про апеляційне оскарже ння постанови суду першої ін станції подається протягом д есяти днів з дня її проголоше ння. Апеляційна скарга на пос танову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апел яційна скарга може бути пода на без попереднього подання заяви про апеляційне оскарже ння, якщо скарга подається у с трок, встановлений для подан ня заяви про апеляційне оска рження.
Текст постанови виготовлений в одному примі рнику в нарадчій кімнаті
Суддя Потабенко В.А.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.01.2010 |
Оприлюднено | 12.04.2010 |
Номер документу | 7706930 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Потабенко Варвара Анатоліївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Потабенко Варвара Анатоліївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Потабенко Варвара Анатоліївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні