Постанова
від 14.09.2018 по справі 760/23489/18
СОЛОМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Провадження №3/760/7229/18

у справі №760/23489/18

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

14 вересня 2018 року суддя Солом'янського районного суду м. Києва Букіна О.М., при секретарі Кривулько С.В., за участю представника Київської міської митниці ДФС Панькіна Д.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали адміністративної справи, що надійшли з Київської міської митниці ДФС, відносно громадянина ОСОБА_1 (ОСОБА_1), виконавчого директора компанії ZHEJIANG AOWAN TRADING CO., LIMITED (YIWULEYUAN EAST, JIANGBIN RD, YIWU, ZHEJIANG, CHINA), Китай, по факту порушення митних правил передбачених ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України, -

ВСТАНОВИВ:

12.09.2018 до Солом'янського районного суду м. Києва надійшли матеріали про притягнення до адміністративної відповідальності гр. ОСОБА_1 (ОСОБА_1), за порушення митних правил.

Відповідно до протоколу № 0538/10000/18 про порушення митних правил від 21.08.2018 вбачається, що 14.08.2018 на митну територію України з Китаю через пункт пропуску Одеський морський торговельний порт митного поста Одеса-центральний Одеської митниці ДФС на судні HANSA LIMBURG у контейнері № TCLU8690430 на адресу ТОВ БУДАГРОМАРКЕТ (код ЄДРПОУ 0037063459, 02081, м. Київ, вул. А. Ахматової, буд. 48) ввезено товари вироби свинцеві: самоклеючі важки для балансування автомобільних дисків, меблі в асортименті та інші , загальною кількістю 666 пакувальних місць, загальною вартістю 61 077,07 доларів США.

Підставою для переміщення вказаних товарів через митний кордон України були: попередня митна декларація від 14.08.2018 №UA100030/2018/567231, а також товаросупровідні документи: коносамент Bill of Lading № ONEYNB8BG5128600 від 07.07.2018, інвойс від 26.06.2018 №YWZD1806117.

16.08.2018 зазначений вантаж автомобільним транспортом з реєстраційним номером BH2613BI/BH9018XT доставлений на територію зони митного контролю митного поста "Західний", пункт пропуску "Річпорт" Київської міської митниці ДФС, за адресою: м. Київ, вул. Набережно-Лугова, 2 та заявлений декларантом ПП ГАУСС ЛОДЖИСТИК (код ЄДРПОУ36850265) ОСОБА_2 у вільний обіг за митною декларацією ІМ 40 ДЕ №UA100030/2018/204754.

Разом із вказаною митною декларацією та товаросупровідними документами до митниці наданий зовнішньоекономічний контракт від 11.06.2018 № 1106, укладений між покупцем ТОВ БУДАГРОМАРКЕТ (м. Київ), в особі директора ОСОБА_3., з одного боку, та продавцем компанією ZHEJIANG AOWAN TRADING CO., LIMITED (Китай), в особі виконавчого директора гр. ОСОБА_1 (ОСОБА_1), коносамент Bill of Lading № ONEYNB8BG5128600 від 07.07.2018, інвойс від 26.06.2018 №YWZD1806117, пакувальний лист б/н від 26.06.2018, CMR від 10.08.2018 №998, та інші та інші необхідні для здійснення митного контролю і митного оформлення, документи, які зазначені в гр. 44 МД.

В період з 16.08.2018 по 20.08.2018 посадовими особами митниці, з урахуванням вимог статей 320, 338 Митного кодексу України, проведено митний огляд вказаних товарів.

За результатами митного огляду встановлено, що вантаж являє собою балансувальні важки для автомобільних коліс, вентилі гумові для коліс, стелажі складські, палатки розкладні, прес-форми металеві для лиття пластикових побутових виробів, шпалери для стін, паперові, ящики складні пластикові, для складського використання, іригатори порожнини рота, побутові . Крім того, під час проведення митного огляду були виявлені товари - зразки килимків з синтетичних матеріалів у кількості 111 штук, загальною вагою 66,5 кг та набори для відбілювання зубів у кількості 20 шт., які знаходились у картонній коробці загальною вагою 2,5 кг., відомості про які відсутні у митній декларації ІМ 40 ДЕ №UA100030/2018/204754.

У своїх поясненнях декларант ПП ГАУСС ЛОДЖИСТИК (код ЄДРПОУ36850265) ОСОБА_2 пояснила, що здійснювала декларування товарів за митною декларацією ІМ 40 ДЕ №UA100030/2018/204754 відповідно до наданих товаросупровідних документів, а саме: інвойсу від 26.06.2018 №YWZD1806117, пакувального листа б/н від 26.06.2018 та коносамента Bill of Lading №ONEYNB8BG5128600 від 07.07.2018.

Таким чином, товари зразки килимків з синтетичних матеріалів у кількості 111 штук, загальною вагою 66,5 кг та набори для відбілювання зубів у кількості 20 шт., загальною вагою 2,5 кг., переміщені через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, шляхом подання митному органу, як підстави для переміщення товаросупровідних документів (інвойс від 26.06.2018 №YWZD1806117, виставлений компанією ZHEJIANG AOWAN TRADING CO., LIMITED (Китай), в особі виконавчого директора ОСОБА_1 (ОСОБА_1) для ТОВ БУДАГРОМАРКЕТ (м. Київ), який містить неправдиві відомості щодо наявності товарів, їх найменування та кількості.

Дії виконавчого директора компанії ZHEJIANG AOWAN TRADING CO., LIMITED гр. ОСОБА_1 (ОСОБА_1) мають ознаки порушення митних правил передбачених ч.1 ст. 483 Митного кодексу України, а саме дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, шляхом подання документів, що містять неправдиві відомості щодо найменування та кількості товарів.

Безпосередній предмети правопорушення вилучені та зберігаються на складі Київської міської митниці ДФС (за адресою: м. Київ, бульвар Вацлава Гавела,8А).

Вартість предметів правопорушення становить: - 4432,68 грн.

В судове засідання особа, яка притягується до адміністративної відповідальності не з'явилася, будучи належним чином повідомлена про день, час та місце судового засідання.

З урахуванням вимог ст. 526 МК України, суддя вважає можливим розглянути справу у відсутності особи, яка притягується до адміністративної відповідальності.

Представник Київської міської митниці ДФС, вважав обставини викладені в протоколі № 0538/10000/18 від 21.08.2018 доведеними та просив притягнути гр. ОСОБА_1 (ОСОБА_1) до адміністративної відповідальності за порушення митних правил, посилаючись на те, що матеріали адміністративної справи містять достатньо доказів на підтвердження порушення митних правил з боку останнього.

Заслухавши пояснення представника митних органів, дослідивши та оцінивши письмові докази, суддя приходить до наступного висновку.

За змістом ст. 458 МК України, порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред'явлення їх органам доходів і зборів для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на органи доходів і зборів цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.

Згідно ст. 9 КУпАП, адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

Підставою притягнення особи до адміністративної відповідальності є наявність в її діях складу адміністративного правопорушення - сукупності юридичних ознак (об'єктивних і суб'єктивних), що визначаються вчинене протиправне діяння як конкретне адміністративне правопорушення.

Порушення митних правил передбачене диспозицією ч. 1 ст. 483 МК, полягає у переміщенні або діях, спрямованих на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.

При цьому відповідно до пункту 6 постанови Пленуму Верховного Суду України Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил від 03.06.2005 року №8, документами, що містять неправдиві дані, є, зокрема, такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування асортименту, ваги, кількості чи вартості товарів, а також їх відправника чи одержувача, держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, не відповідають дійсності.

Згідно ст. 495 МК України, доказами у справі про порушення митних правил є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку встановлюються наявність або відсутність порушення митних правил, винність особи у його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

У відповідності до ст. 252 КУпАП, орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.

Судом встановлено, що 14.08.2018 на митну територію України з Китаю через пункт пропуску Одеський морський торговельний порт митного поста Одеса-центральний Одеської митниці ДФС на судні HANSA LIMBURG у контейнері № TCLU8690430 на адресу ТОВ БУДАГРОМАРКЕТ (код ЄДРПОУ 0037063459, 02081, м. Київ, вул. А. Ахматової, буд. 48) ввезено товари вироби свинцеві: самоклеючі важки для балансування автомобільних дисків, меблі в асортименті та інші , загальною кількістю 666 пакувальних місць, загальною вартістю 61 077,07 доларів США.

Підставою для переміщення вказаних товарів через митний кордон України були: попередня митна декларація від 14.08.2018 №UA100030/2018/567231, а також товаросупровідні документи: коносамент Bill of Lading № ONEYNB8BG5128600 від 07.07.2018, інвойс від 26.06.2018 №YWZD1806117.

16.08.2018 зазначений вантаж автомобільним транспортом з реєстраційним номером BH2613BI/BH9018XT доставлений на територію зони митного контролю митного поста "Західний", пункт пропуску "Річпорт" Київської міської митниці ДФС, за адресою: м. Київ, вул. Набережно-Лугова, 2 та заявлений декларантом ПП ГАУСС ЛОДЖИСТИК (код ЄДРПОУ36850265) ОСОБА_2 у вільний обіг за митною декларацією ІМ 40 ДЕ №UA100030/2018/204754.

Разом із вказаною митною декларацією та товаросупровідними документами до митниці наданий зовнішньоекономічний контракт від 11.06.2018 № 1106, укладений між покупцем ТОВ БУДАГРОМАРКЕТ (м. Київ), в особі директора ОСОБА_3., з одного боку, та продавцем компанією ZHEJIANG AOWAN TRADING CO., LIMITED (Китай), в особі виконавчого директора гр. ОСОБА_1 (ОСОБА_1), коносамент Bill of Lading № ONEYNB8BG5128600 від 07.07.2018, інвойс від 26.06.2018 №YWZD1806117, пакувальний лист б/н від 26.06.2018, CMR від 10.08.2018 №998, та інші та інші необхідні для здійснення митного контролю і митного оформлення, документи, які зазначені в гр. 44 МД.

В період з 16.08.2018 по 20.08.2018 посадовими особами митниці, з урахуванням вимог статей 320, 338 Митного кодексу України, проведено митний огляд вказаних товарів.

За результатами митного огляду встановлено, що вантаж являє собою балансувальні важки для автомобільних коліс, вентилі гумові для коліс, стелажі складські, палатки розкладні, прес-форми металеві для лиття пластикових побутових виробів, шпалери для стін, паперові, ящики складні пластикові, для складського використання, іригатори порожнини рота, побутові . Крім того, під час проведення митного огляду були виявлені товари - зразки килимків з синтетичних матеріалів у кількості 111 штук, загальною вагою 66,5 кг та набори для відбілювання зубів у кількості 20 шт., які знаходились у картонній коробці загальною вагою 2,5 кг., відомості про які відсутні у митній декларації ІМ 40 ДЕ №UA100030/2018/204754.

У своїх поясненнях декларант ПП ГАУСС ЛОДЖИСТИК (код ЄДРПОУ36850265) ОСОБА_2 пояснила, що здійснювала декларування товарів за митною декларацією ІМ 40 ДЕ №UA100030/2018/204754 відповідно до наданих товаросупровідних документів, а саме: інвойсу від 26.06.2018 №YWZD1806117, пакувального листа б/н від 26.06.2018 та коносамента Bill of Lading №ONEYNB8BG5128600 від 07.07.2018.

Таким чином, товари зразки килимків з синтетичних матеріалів у кількості 111 штук, загальною вагою 66,5 кг та набори для відбілювання зубів у кількості 20 шт., загальною вагою 2,5 кг., переміщені через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, шляхом подання митному органу, як підстави для переміщення товаросупровідних документів (інвойс від 26.06.2018 №YWZD1806117, виставлений компанією ZHEJIANG AOWAN TRADING CO., LIMITED (Китай), в особі виконавчого директора ОСОБА_1 (ОСОБА_1) для ТОВ БУДАГРОМАРКЕТ (м. Київ), який містить неправдиві відомості щодо наявності товарів, їх найменування та кількості.

Дії виконавчого директора компанії ZHEJIANG AOWAN TRADING CO., LIMITED гр. ОСОБА_1 (ОСОБА_1) мають ознаки порушення митних правил передбачених ч.1 ст. 483 Митного кодексу України, а саме дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, шляхом подання документів, що містять неправдиві відомості щодо найменування та кількості товарів.

Безпосередній предмети правопорушення вилучені та зберігаються на складі Київської міської митниці ДФС (за адресою: м. Київ, бульвар Вацлава Гавела,8А).

Вартість предметів правопорушення становить: - 4432,68 грн.

Оцінюючи в сукупності надані докази, суд знаходить їх належними та допустимими, у зв'язку з чим приходить до висновку, що факт вчинення порушення митних правил передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України повністю підтверджений в ході розгляду справи.

У відповідності до ст. 459 МК України, суб'єктами адміністративної відповідальності за порушення митних правил можуть бути громадяни, які на момент вчинення такого правопорушення досягли 16-річного віку, а при вчиненні порушень митних правил підприємствами - посадові особи цих підприємств.

Згідно п. 43 ч. 1 ст. 4 МК України, посадові особи підприємств - керівники та інші працівники підприємств (резиденти та нерезиденти), які в силу постійно або тимчасово виконуваних ними трудових (службових) обов'язків відповідають за додержання вимог, встановлених цим Кодексом, законами та іншими нормативно-правовими актами України, а також міжнародними договорами України, укладеними у встановленому законом порядку.

В силу ст. 65 ГК України, управління підприємством здійснюється відповідно до його установчих документів на основі поєднання прав власника щодо господарського використання свого майна і участі в управлінні трудового колективу. Керівник підприємства без доручення діє від імені підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, формує адміністрацію підприємства і вирішує питання діяльності підприємства в межах та порядку, визначених установчими документами.

Отже, в діях гр. ОСОБА_1 (ОСОБА_1) виконавчого директора компанії ZHEJIANG AOWAN TRADING CO., LIMITED наявні ознаки порушення митних правил, передбачених ч. 1 статті 483 Митного кодексу України.

Частиною 1 ст. 487 МК України передбачено, що провадження у справах про порушення митних правил здійснюється відповідно до цього Кодексу, а в частині, що не регулюється ним, - відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушення.

Стаття 33 КУпАП визначає, що стягнення за адміністративне правопорушення накладається у межах, установлених цим Кодексом та іншими законами України. При накладенні стягнення враховуються характер вчиненого правопорушення, особа порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність.

Згідно санкції ч. 1 ст. 483 МК України, вчинення правопорушення передбаченого диспозицією даної норми, тягне за собою накладення штрафу в розмірі 100 відсотків вартості товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил з конфіскацією цих товарів, а також товарів, транспортних засобів із спеціально виготовленими сховищами (тайниками), що використовувалися для переміщення товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил через митний кордон України.

Як встановлено вище вартість безпосередніх предметів порушення митних правил становить 4 432,68 грн.

З огляду на викладене, гр. ОСОБА_1 (ОСОБА_1) слід визнати винним у порушенні митних правил за ч. 1 ст. 483 Митного Кодексу України та піддати адміністративному стягненню у виді штрафу в розмірі 4432, 68 грн. та конфіскації безпосередніх предметів порушення митних правил.

Крім того, відповідно до ст. 40-1 КУпАП та ЗУ Про судовий збір з гр. ОСОБА_1 (ОСОБА_1) підлягає стягненню судовий збір в розмірі 0,2 розміру прожиткового мінімуму на одну працездатну особу.

Керуючись ст.ст. 467, 483, 486, 489, 495, 519, 522, 527, 531 МК України, ст.ст. 40-1, 251, 252, 280, 283, 287, 294 КУпАП України, суддя, -

ПОСТАНОВИВ:

Громадянина ОСОБА_1 (ОСОБА_1) визнати винним у порушенні митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 МК України, та піддати адміністративному стягненню у вигляді штрафу в розмірі 4 432,68 грн.

Безпосередні предмети порушення митних правил, а саме: зразки килимків з синтетичних матеріалів у кількості 111 штук та набори для відбілювання зубів у кількості 20 шт. які передано на зберігання на склад митниці за адресою: м. Київ, бул. В. Гавела (І. Лепсе), 8-А - конфіскувати.

Стягнути з гр. ОСОБА_1 (ОСОБА_1) судовий збір в розмірі 352,40 грн.

Постанова може бути оскаржена до Апеляційного суду міста Києва через районний суд, шляхом подання скарги протягом десяти днів з дня винесення постанови.

Постанова пред'являється до виконання протягом трьох місяців.

Суддя О.М. Букіна

Дата ухвалення рішення14.09.2018
Оприлюднено12.10.2018
Номер документу77070263
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —760/23489/18

Постанова від 15.03.2019

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Букіна О. М.

Постанова від 14.09.2018

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Букіна О. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні