УКРАЇНА
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49600
E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63
УХВАЛА
10.10.2018м. ДніпроСправа № 904/3683/18
Суддя господарського суду Дніпропетровської області Владимиренко І.В. розглянувши матеріали справи
Кредитори:
1.Товариства з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційна фірма "ІНФОКАР", м. Дніпро
2. Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Дніпропетровській області
Боржник: Товариство з обмеженою відповідальністю науково - виробниче підприємство "АЛМЕТ" (51931, АДРЕСА_1; код ЄДРПОУ 31197615)
про визнання банкрутом
Представники:
від боржника представник ліквідатора ОСОБА_1 дов. № 285 від 23.03.16р.
від ТОВ "ВКФ "Інфокар" представник ОСОБА_2 дов. № 01/18 від 20.07.18р.
від Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Дніпропетровській області представник не з'явився
ВСТАНОВИВ:
Постановою суду від 29.08.18р. визнано Товариство з обмеженою відповідальністю науково - виробниче підприємство "АЛМЕТ" (51931, АДРЕСА_1; код ЄДРПОУ 31197615) - банкрутом. Відкрито ліквідаційну процедуру у справі строком на 4 місяці. Ліквідатором ТОВ науково - виробниче підприємство "АЛМЕТ" призначено арбітражного керуючого ОСОБА_3 (свідоцтво № 362 від 27.02.13р., адреса: 51931, Дніпропетровська область, м. Кам,янське, вул. Ковалевича, 3, офіс 1). Призначено судове засідання для розгляду реєстру вимог кредиторів на 10.10.2018 р. о 12:30.
29.08.18р. на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі інтернет здійснено офіційне оприлюднення повідомлення про визнання Товариства з обмеженою відповідальністю науково - виробниче підприємство "АЛМЕТ" (51931, АДРЕСА_1; код ЄДРПОУ 31197615) банкрутом, за № 53802.
Відповідно до ч. 4 ст. 38 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", а саме найменування та інші реквізити боржника, визнаного банкрутом; найменування господарського суду, в провадженні якого знаходиться справа про банкрутство; дату прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури; відомості про ліквідатора (ліквідаційну комісію).
Кредитори мають право заявити свої вимоги до боржника, який ліквідується, у місячний строк з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника, який ліквідується, банкрутом.
Згідно абз. 2, 3 ч. 6 ст. 23 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" заяви з вимогами конкурсних кредиторів або забезпечених кредиторів, у тому числі щодо яких є заперечення боржника чи інших кредиторів, розглядаються господарським судом у попередньому засіданні суду. За наслідками розгляду зазначених заяв господарський суд ухвалою визнає чи відхиляє (повністю або частково) вимоги таких кредиторів.
Відповідно до ч. 2 ст. 25 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у попередньому засіданні господарський суд розглядає всі вимоги кредиторів, у тому числі щодо яких були заперечення боржника і які не були внесені розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів, а також ті, що визнані боржником та внесені розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів, і вирішує питання про його затвердження.
До суду звернулися наступні кредитори з заявою з грошовими вимогами до боржника:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційна фірма "ІНФОКАР" на суму 4 730 400,00 грн. та 3 524,00 грн. судовий збір.
2. Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Дніпропетровській області на суму 902 786,66 грн.
09.10.18р. ліквідатором надано до суду клопотання до якого додано реєстр вимог кредиторів. Судом реєстр прийнятий до розгляду.
В судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частину ухвали.
Дослідивши матеріали кредиторських вимог вищезазначених кредиторів, заслухавши присутніх представників учасників провадження у справі про банкрутство, суд встановив наступне:
- ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "ІНФОКАР" звернулось до суду з грошовими вимогами до боржника на суму 4 730 400,00 грн.
Суд розглянувши грошові вимоги ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "ІНФОКАР" встановив наступне.
03.07.2017р. між ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "ІНФОКАР" (Постачальник) та ТОВ науково - виробниче підприємство "АЛМЕТ" (Покупець) укладений Договір поставки № 03/07/17-1 (надалі - Договір), за умовами договору Постачальник зобов'язується передавати у власність Покупцеві брухт алюмінію (далі- Товар) (п. 1.1. Договору).
Відповідно до п. 2.2. Договору, право власності на проданий Товар переходить до Покупця з моменту отримання Товару в пункті вивантаження, згідно накладної на передачу Товару.
В п. п. 3.1., 3.3. Договору визначено, що кількість Товару, що поставляється, повинна відповідати даним, вказаним у Специфікації на передачу Товару. В момент прийому Товару, Сторони підписують акт прийому - передачі.
Згідно п. 4.1. Договору, оплата проводиться протягом 15-ти календарних днів після поставки Товару, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "ІНФОКАР" виконало свої зобов'язання відповідно до договору поставки № 03/07/17-1 перед ТОВ науково - виробниче підприємство "АЛМЕТ", що підтверджується актами приймання брухту та відходів кольорових металів, специфікаціями на загальну суму 4 730 400,00 грн.
ТОВ науково - виробниче підприємство "АЛМЕТ" зобов'язання щодо оплати за Договором поставки № 03/07/17-1 від 03.07.2017р. не виконало та грошові кошти ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "ІНФОКАР" не сплатило.
Згідно ч. 1 ст. 193 Господарського кодексу України, суб'єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов'язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов'язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться. До виконання господарських договорів застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом.
Відповідно до ч. 7 ст. 193 Господарського кодексу України, не допускаються одностороння відмова від виконання зобов'язань, крім випадків, передбачених законом, а також відмова від виконання або відстрочка виконання з мотиву, що зобов'язання другої сторони за іншим договором не було виконано належним чином.
Згідно ч. 2 ст. 625 Цивільного кодексу України боржник не звільняється від відповідальності за неможливість виконання ним грошового зобов'язання. Боржник, який прострочив виконання грошового зобов'язання, на вимогу кредитора зобов'язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом.
Отже, суд вважає, що ліквідатор правомірно визнав та вніс грошові вимоги ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "ІНФОКАР" до реєстру вимог кредиторів.
Враховуючи вищенаведене, суд вирішив, визнати грошові вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційна фірма "ІНФОКАР" у сумі 3 524,00 грн.(1 черга задоволення); 4 730 400,00 грн. (4 черга задоволення).
- Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Дніпропетровській області звернулось до суду з грошовими вимогами до боржника на суму 902 786,66 грн.
Суд розглянувши грошові вимоги Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Дніпропетровській області встановив наступне.
Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче підприємство Алмег , як платник страхових внесків до Фонду соціального страхування віднещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України з 23.05.2001р. зареєстрований у відділенні виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в місті Дніпродзержинськ Дніпропетровської області, кінцевим правонаступником якого відповіднодо наказу Виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України від 27.07.2017р. №70-ос є Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Дніпропетровській області.
У зв'язку з набранням 01.04.2011р. чинності Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від 08.07.2010р. № 2464-УІ (далі - Закон №2464) змінено статус платника страхових внесків ТОВ НВП Алмет на платника єдиного внеску згідно до абзацу 3 п. 1 частини першої статті 4 Закону № 2464, із змінами, внесеними згідно із Законами №32О5-УІ від 07.04.2011р. та №5410-УІ під 02.10.2012р.
Відповідно до нещасного випадку на виробництві, що стався з застрахованою особою ТОВ НВП Алмет ОСОБА_4 (далі - Потерпіла особа), який призвів до трати професійної працездатності Потерпілої особи Страхувальника та на підставі заяви якою, щодо призначення їй страхових виплат, органами Фонду провадяться страхові виплати.
Відповідно до ст. 4 Закону України Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від 23.09.1999р. № 1105-ХІУ (далі - Закон № 1105) фонд соціального страхування України є органом, який здійснює керівництво та управління загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням від нещасного випадку, у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та медичним страхуванням, провадить акумуляцію страхових внесків, контроль за використанням коштів, забезпечує фінансування виплат за цими видами загальнообов'язкового державного соціальною страхування та здійснює інші функції згідно із затвердженим статутом.
Відповідно до п.5 ч.1 ст. 11 Закону № 1105, джерелами формування коштів Фонду єкапіталізовані платежі, що надійшли у випадках ліквідації страхувальників у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Капіталізація платежів для задоволення вимог, що виникли із зобов'язань підприємства перед громадянами внаслідок заподіяння шкоди їх житію і здоров'ю або перед членами їх сімей здійснюється відповідно до Порядкукапіталізації платежів для задоволений вимог, що виникли із зобов'язань суб'єкта підприємницької діяльності-банкрута перед громадянами внаслідок заподіяння шкоди їх життю і здоров'ю затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 06.05.2000 року №765 (далі - Порядок №765).
А тому, капіталізація платежів платоспроможної юридичної особи, яка припиняється повинна здійснюватись у відповідності до Порядку №765, оскільки, чинним законодавством не встановлено будь-яких обмежень для платоспроможних юридичних осіб, що перебувають в процедурі припинення для здійснення нимифінансування органів Фонду соціального страхування України шляхом внесення капіталізованих платежів, а покладений Законом обов'язок, щодо здійснення страхувальником капіталізації страхових виплат повинен виконуватись.
Відповідно абзацу другого пункту першого Порядку №765, капіталізація платежів здійснюється щодо кожної особи з урахуванням заборгованості за попередні роки та необхідності виплати майбутніх платежів. Під час розрахунку сум цих платежів повинні враховуватися заробітна плата потерпілого, відсоток втрати професійної працездатності, витрати по догляду за потерпілим, на реабілітацію, протезування, придбання транспортних засобів та види соціальної допомоги відповідно до медичного висновку, необхідність сплати одноразової допомоги у зв'язку ї травмою або професійним захворюванням, які можуть призвести до смерті потерпілого, а також інших виплат, передбачених законодавством.
Відповідно до пункту другого Порядку №765, розрахунок щодо кожного платежу, що підлягає капіталізації, для задоволення вимог, що виникли із зобов'язань суб'єкта підприємницької діяльності - банкрута перед громадянами внаслідок заподіяння шкоди їх житію і здоров'ю або перед членами їх сімей, здійснюється таким чином: щомісячні виплати втраченого заробітку з урахуванням середньомісячного заробітку та ступеня втрати професійної працездатності; витрати по догляду за потерпілим відповідно до медичного висновку згідно з нормами, встановленими нормативно - правовими актами; 3) витрати на придбання інвалідами або Фондом спеціальних засобів пересування, запасних частин до них. а також витрати на придбання палива, ремонт і технічні; обслуговування транспортних засобів - згідно з порчами, встановленими нормативно - правовими актами; витрати на оздоровлення - з розрахунку середньої вартості санаторно-курортної путівки для інвалідів І групи щороку, іншим Інвалідам - один раз на три роки; витрати па пенсійне забезпечення - виходячи з основного розміру пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання на підставі даних Фонду; витрати на професійну переорієнтацію, професійне навчання або перекваліфікацію потерпілого за індивідуальною програмою реабілітації інваліда (якщо з часу встановлення інвалідності минуло не більше одного року) - з розрахунку середньомісячного заробітку протягом терміну, визначеного програмою реабілітації; одноразова допомога у разі стійкої втрати професійної працездатності або смерті потерпілого - у розмірах, що встановлюються відповідно до Закону №1105.
Згідно статті 36 Закону №1105, страховими виплатами є грошові суми, які Фонд виплачує застрахованому чи особам, які мають на і це право, у разі настання страхового випадку, а єдиною підставою для оплати потерпілому страхових виплат є акт розслідування нещасною випадку за встановленою формою. Нарахування такої виплати здійснюється на підставі висновку лікувального закладу щодо можливості настання стійкої втрати професійної працездатності або смерті потерпілого.
За змістом пункту третього Порядку №765, капіталізація платежів розраховується на період, що визначається як рівниця між середньою тривалістю життя для чоловіків і жінок у країні та їх віком па момент здійснення капіталізації.
Розрахунок платежів, що підлягають капіталізації, для задоволення вимог, що виникли із зобов'язань ТОБ НВП Алмет перед Потерпілою особою, яка мас право на відшкодування страхових виплат у зв'язку з отриманням останньою пірати професійної працездатності, здійснювався Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Дніпропетровській області наступним чином.
ОСОБА_4 народився 06.04.1973, станом на момент здійснення оголошення про банкрутство Страху пальника, Потерпіла особа досягнула віку 45 років.
Згідно Таблиці віку середня очікувана тривалість життя чоловіка при досягненні ним віку 45 років становить 26,17 років.
Виходячи з встановленої на підставі ст. 42 Закону №1105 суми щомісячної страхової виплати ОСОБА_4 у розмірі 1401,41 грн. капіталізації підлягають платежі з щомісячних страхових виплат за 314,04 місяця, що дорівнює, 26,17 рокам та становить 440 098,80грн (1401,41гри х 314,04міс = 440 098,80грн).
Згідно виписки і акта огляду медико-соціальної експертної комісії про результати визначення ступеня втрати професійної працездатності у відсотках, потреби у додаткових видах допомоги від 21.03.2007 серії ДНА-02 №0 12452, Потерпілій особі визначено потребу у додаткових видах допомоги, що передбачають витрати на санаторно-курортне лікування, медикаментозне лікування та забезпечення протезно-ортопедичними виробами для стоп.
Суми витрат на оздоровлення розраховано, виходячи із Граничних розмірів витрат для відшкодування вартості одного ліжко-дня санаторно-курортного лікування потерпілого та перебування супроводжуючої особи санаторно-курортним закладам за вибором потерпілих внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання на 2018 рік , затверджених постановою правління Фонду соціального страхування України від 14,12.2017р. №72 та з урахуванням наданого Потерпілій особі права на оздоровлення, визначеного Порядком №765, що становить 120 960,30грн (560грн 1 ліжко-день) х 24 доби. х 9 (26,17 - очікувана тривалість життя: 3р.= 8,72р. (округлене 9р.).
Розрахунок потреби з медикаментозного лікування у травматолога полягає у стаціонарному лікуванні (КЕКВ 2740,1) із забезпеченням лікарськими засобами та виробами медичною призначення (КЬКВ 2740.7). порядок та періодичність яких визначені Положенням про організацію лікування, медичної реабілітації та забезпечення потерпілих внаслідок нещасною випадку на виробництві та професійною захворювання лікарськими засобами та виробами медичного призначення , затвердженим постановою правління Фонду соціального страхування від нещасного випадку на виробництві від 09.06.2010 №18 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 08.07.2010 за №489/17784.
Отже, виходячи із середнього показника стаціонарного лікування однієї Потерпілої особи за даними звіту за 2017 рік в сумі 4 065,00грн, розрахунок суми витрат зі стаціонарного лікування ОСОБА_4 передбачає 106 381,05грн. (4 065,00грн.х26,17р. = 106 381,05грн), разом з цим, виходячи із середнього показника амбулаторного лікування однієї Потерпілої особи в сумі 6 756,00грн, розрахунок суми витрат замбулаторного лікування передбачає 176 804,52грн (6 756,00 х 26,17р = 176 804,52грн).
Розрахунок потреби із забезпечення протезно-ортопедичними виробами, технічними та іншими засобами реабілітації (КЕКВ 27403) визначено у відповідності до Положення про забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації потерпілих унаслідок нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання із змінами, затвердженого постановою правління Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України від 25.03.2008 №23 та зареєстрованого в Міністерства юстиції України 19 червня 2008 р. за N545/15236, і розрахунку забезпечення зазначеними виробами з періодичністю користування: милицями - 1 раз па 3 роки, палицею - 1 раз на 2 роки, чохлами на кукси - 1 раз на рік. ортопедичним взуттям - 2 пари один раз па рік ти ходячи п середньої вартості (2 237,00грн) забезпечення протезно-ортопедичними виробами та іншими засобами реабілітації на рік та враховуючи середню очікувану тривалість життя потерпілої особи складає 58 542.29 гт і (2 237,00 грн х 26,17р. - 58542,29 грн).
Отже, загальна сума заборгованості боржника перед Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Дніпропетровській області, щодо капіталізації на корисіь Потерпілої особи складає 902 786,66 грн.
А тому, суд вважає, що ліквідатор правомірно визнав та вніс грошові вимоги Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Дніпропетровській області до реєстру вимог кредиторів.
Враховуючи вищенаведене, суд вирішив, визнати грошові вимоги Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Дніпропетровській області у сумі 3 524,00 грн.(1 черга задоволення); 902 786,66грн. (2 черга задоволення).
Таким чином, господарський суд вважає за необхідне затвердити реєстр вимог кредиторів ТОВ науково - виробниче підприємство "АЛМЕТ" з вимогами наступних кредиторів:
1. Товариства з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційна фірма "ІНФОКАР" у сумі 3 524,00 грн.(1 черга задоволення); 4 730 400,00 грн. (4 черга задоволення).
2. Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Дніпропетровській області у сумі 3 524,00 грн.(1 черга задоволення); 902 786,66 грн. (2 черга задоволення).
За результатами розгляду вимог кредиторів господарський суд виносить ухвалу, в якій зазначаються: розмір та перелік усіх визнаних судом вимог кредиторів, які вносяться ліквідатором до реєстру вимог кредиторів; розмір та перелік не визнаних судом вимог кредиторів.
Керуючись ст.ст. 1, 23, 25, 38, 40, 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. ст. 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд,
УХВАЛИВ:
Визнати грошові вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційна фірма "ІНФОКАР" у сумі 3 524,00 грн.(1 черга задоволення); 4 730 400,00 грн. (4 черга задоволення).
Визнати грошові вимоги Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Дніпропетровській області у сумі 3 524,00 грн.(1 черга задоволення); 902 786,66 грн. (2 черга задоволення).
Затвердити реєстр вимог кредиторів ТОВ науково - виробниче підприємство "АЛМЕТ" з вимогами наступних кредиторів:
1. Товариства з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційна фірма "ІНФОКАР" у сумі 3 524,00 грн.(1 черга задоволення); 4 730 400,00 грн. (4 черга задоволення).
2. Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Дніпропетровській області у сумі 3 524,00 грн.(1 черга задоволення); 902 786,66 грн. (2 черга задоволення).
Зобов'язати ліквідатора після закінчення ліквідаційної процедури надати суду звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, реєстр вимог кредиторів, всі документи, що підтверджують проведення ліквідаційної процедури.
Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття та може бути оскаржена у 10-ти денний строк з дня її підписання до Центрального апеляційного господарського суду через господарський суд Дніпропетровської області.
Копію ухвали надіслати ліквідатору, кредиторам.
Суддя ОСОБА_5
Суд | Господарський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 10.10.2018 |
Оприлюднено | 12.10.2018 |
Номер документу | 77072662 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Владимиренко Ігор Вячеславович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Владимиренко Ігор Вячеславович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Владимиренко Ігор Вячеславович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Владимиренко Ігор Вячеславович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Владимиренко Ігор Вячеславович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Владимиренко Ігор Вячеславович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Владимиренко Ігор Вячеславович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Владимиренко Ігор Вячеславович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Владимиренко Ігор Вячеславович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Владимиренко Ігор Вячеславович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні