Постанова
від 18.10.2018 по справі 902/200/18
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 жовтня 2018 р.

Справа № 902/200/18

Суддя Господарського суду Вінницької області Лабунська Т.І., за участю секретаря судового засідання Матущак О.В.., розглянувши матеріали

за заявою: Головного управління Державної Фіскальної Служби у Вінницькій області (вул. Хмельницьке шосе, буд. 7, м. Вінниця, 21028)

до: Товариства з обмеженою відповідальністю " Дажбог" (вул. Петра Запорожця, буд. 46-А, м. Вінниця, 21007)

про визнання банкрутом

за участю:

представника ГУ ДФС у Вінницькій області - ОСОБА_1

арбітражного керуючого:ОСОБА_2

В С Т А Н О В И В :

23.04.2018 року до Господарського суду Вінницької області надійшла заява Головного управління Державної Фіскальної Служби у Вінницькій області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Дажбог" про відкриття провадження у справі про банкрутство.

08.05.2018 року судом здійснено запит на автоматичне визначення кандидатури арбітражного керуючого.

08.05.2018 року автоматизованою системою визначено арбітражного керуючого ОСОБА_3, як кандидатуру для призначення її арбітражним керуючим у справі №902/200/18.

Ухвалою суду від 11.05.2018 року вищезазначену заяву ГУ ДФС у Вінницькій області прийнято до розгляду та призначено підготовче засідання на 24.05.2018 року.

Ухвалою суду від 24.05.2018 року відкрито провадження у справі про банкрутство ТОВ "Дажбог", визнано вимоги кредитора ГУ ДФС у Вінницькій області в сумі 2891797,69 грн., введено процедуру розпорядження майном боржника на 115 календарних днів, до 16.09.2018 року, розпорядником майна призначено арбітражного керуючого ОСОБА_4, у зв'язку з відмовою арбітражним керуючим ОСОБА_3 від участі у справі в якості арбітражного керуючого та призначено попереднє засідання на 10.07.2018 року.

10.07.2018 року в судове засідання з'явився представник ГУ ДФС у Вінницькій області. Судом повідомлено про те, що 09.07.2018 року арбітражний керуючий (розпорядник майна) ОСОБА_4 подала до суду письмові відомості про результати розгляду вимог кредиторів, в яких зазначила про те, що єдиним кредитором ТОВ "Дажбог" є ГУ ДФС у Вінницькій області з вимогами, визнаними ухвалою суду від 24.05.2018 року про відкриття провадження у справі про банкрутство товариства. Заяви від інших кредиторів до 27.06.2018 року включно не надходили.

Одночасно, судом було встановлено, що арбітражний керуючий (розпорядник майна) ОСОБА_4 клопотанням № 26 від 09.07.2018 року звернулася до суду з проханням відкласти попереднє засідання у справі на іншу дату.

Ухвалою суду від 10.07.2018 року попереднє засідання у справі було відкладено на 12.09.2018 року.

Ухвалою суду від 12.09.2018 року затверджено реєстр вимог кредиторів товариства з обмеженою відповідальністю "Дажбог" , (вул. Петра Запорожця, буд. 46-А, м. Вінниця, 21007; код ЄДРПОУ 39977716) у справі № 902/200/18, визнавши вимоги Головного управління ДФС у Вінницькій області у розмірі 17 620,00 грн. - судового збору, 1 черга задоволення вимог кредиторів; 2 891 797,69 грн. - основного боргу, 3 черга задоволення вимог кредиторів; 3 387 772,20 грн. неустойки (штраф, пеня) - 6 черга задоволення вимог кредиторів. Зобов'язано арбітражного керуючого (розпорядника майна) ОСОБА_4 провести до 18.10.2018 року збори кредиторів боржника, обрати комітет, подати до суду протокольне рішення зборів кредиторів про утворення та склад комітету кредиторів. Призначено справу до розгляду в підсумковому судовому засіданні на 18.10.2018 року.

В судовому засіданні 18.10.2018 року арбітражний керуючий підтримав клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури та надав пояснення щодо поданого до суду звіту.

Суд, розглянувши звіт про виконану роботу під час процедури розпорядження майном та клопотання, дослідивши письмові докази надані на підтвердження викладених у клопотанні обставин, заслухавши учасників провадження, встановив наступне.

Після відкриття провадження - у справі про банкрутство ТОВ Дажбог розпорядник майна повідомила керівника підприємство ОСОБА_5, підписанта ТОВ Дажбог ОСОБА_6 та засновника ТОВ Дажбог ОСОБА_5 листами за вихідним номером 2 від 11.06.2108 року про порушення провадження у справі про банкрутство ТОВ Дажбог , про необхідність спільного проведення інвентаризації майна боржника та про необхідність надати розпоряднику майна документи ТОВ Дажбог . Усі перелічені повідомлення повернулись розпоряднику майна.

З метою зупинення виконавчих проваджень, що перебувають на виконанні Замостянського відділу ДВС м. Вінниця ГТУЮ у Вінницькій області, розпорядником надіслані повідомлення від 11.06.2018 року з проханням зупинити усі виконавчі провадження. про стягнення з ТОВ Дажбог . Повідомлення надіслані на адресу: Замостянського відділу ДВС м. Вінниця ГТУЮ у Вінницькій області та відділу примусового виконання рішень управління ДВС ГТУЮ у Вінницькій області.

З метою уточнення майнового стану ТОВ Дажбог , розпорядником направлено запити до вказаних нижче органів:

ПАТ Укрзалізниця з проханням надати інформацію про наявність залізничного транспорту в користуванні або у власності ТОВ Дажбог . ПАТ Укрзалізниця листом № 36/1636 від 22.06.2018 року повідомила, що інформації про вагони за ТОВ Дажбог в АБД ПВ немає. Крім того, зазначене товариство відсутнє в довіднику Собственники грузовых вагонов государств-участников Содружества . Також в інформаційних базах відсутні відомості про зареєстровані локомотиви ТОВ Дажбог .

Регіональний сервісний центр МВС у Вінницькій області про зареєстровані транспорті засоби, власником яких виступає ТОВ Дажбог , який листом від 03.07.2018 року за вихідним номером 31/2-2524 повідомив про те, що згідно відомостей ЄДР МВС та баз даних АІС ДАІ 2000 УДАІ України Вінницькій області за ТОВ Дажбог транспортні засоби не зареєстровані.

Державна служба з безпеки на транспорті про надання інформації щодо зареєстрованого морського та річкового транспорту у ТОВ Дажбог , яка листом від 25.06.2018 року за вихідним номером 5468/02/15-18 повідомила про відсутність записів щодо ТОВ Дажбог як власника або судновласника.

Головне управління ДФС у Вінницькій області про відкриті рахунки боржника в банківських установах (вихідний номер 5 від 11.06.2018 року), яке листом від 20.06.2018 року за вихідним номером 611/Г/02-32-17-01 Головне управління ДФС у Вінницькій області повідомило про рахунки ТОВ Дажбог , відкриті у АТ Сбербанк та АТ ВТБ БАНК .

Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку України про надання інформації щодо зареєстрованих за ТОВ Дажбог цінних паперів, яка листом № 10/01/23361 від 31 липня 2018 року НКЦПФР повідомила про те, що серед власників, які володіють значними пакетами акцій, ТОВ Дажбог не значиться.

Вінницької митниця ДФС про надання інформації щодо боржника, а саме: знаходження на обліку як суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності, щодо митного оформлення товарів в зоні діяльності в митниці, щодо наявності товарів, які надходили ТОВ Дажбог та щодо наявності коштів у боржника на депозитному рахунку митниці, яка листом від 20.06.2018 року № 3062/8/02-80-18 повідомила, що ТОВ Дажбог не перебуває на обліку в митних органах як особа, яка здійснює операції з товарами; про те, що митного оформлення товарів в зоні Вінницької митниці ДФС не проводило; на складах тимчасового зберігання та митних складах, розташованих в зоні діяльності Вінницької митниці ДФС, товари під митним контролем, відсутні; суми авансових платежів, на депозитному рахунку митниці, сплачені ТОВ Дажбог - відсутні; Державне космічне агентство про зареєстровані об' єкти у сфері космічної діяльності. Станом на дату складання цього звіту відповідь не надходила.

Листом від 27.06.2018 року за вихідним номером 02-10/3181 Держпродспроживслужба у Вінницькій області повідомила про те, що за ТОВ Дажбог в реєстрі машин Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області сільськогосподарська техніка не зареєстрована.

Державна авіаційна служба України листом за вихідним номером 12.1.16-8402-18 від 11.07.2018 року повідомила, що реєстрація повітряного судна в Державному реєстрі цивільних повітряних суден не є свідченням права власності на повітряне судно особи, та про те, що державний орган з питань цивільної авіації не видає документів, що підтверджують право власності на повітряне судно.

Листом № 0-2-0.2-9220/2- 18 від 23.06.2018 року Держгеокадастр у Вінницькій області повідомив, що правовстановлюючі документи, що посвідчують право на земельні ділянки до О 1.О1.2013 року за ТОВ Дажбог відсутні.

Управління превентивної діяльності ГУНП у Вінницькій області повідомило, що згідно з ІП МВС України НАІС транспортних засобів за ТОВ Дажбог не зареєстровано (лист № 2652/20/01-2018 від 17 липня 2018 року).

Розпорядником майна, було уточнено заборгованість ТОВ Дажбог перед фондами та центром зайнятості: до Вінницького обласного відділення фонду соціального захисту інвалідів, до Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області, до Управління виконавчої дирекції фонду соціального страхування у Вінницькій області та до Вінницького обласного центру зайнятості.

Вінницький обласний центр зайнятості повідомив про відсутність заборгованості зі сплати страхових внесків у ТОВ ДАЖБОГ .

Управління виконавчої дирекції фонду соціального страхування у Вінницькій області повідомило, що заборгованість по коштах загальнообов'язкового соціального страхування у ТОВ Дажбог відсутня.

Головне управління статистики у Вінницькій області в листі № 03.1099/8761 від 20.06.2018 року повідомило, що підприємство по вказаним у запиті рокам до Головного управління статистики у Вінницькій області фінансову звітність не подавало.

25.06.2018 року розпорядником отримана інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо ТОВ Дажбог , у відповідності до якої відсутнє будь-яке нерухоме майно, належне ТОВ Дажбог на праві власності або праві оренди.

Щодо виконання Аналізу фінансово-господарської та інвестиційної діяльності ТОВ Дажбог , його становища на ринках та на предмет виявлення ознак доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій у разі банкрутства, то тут слід повідомити те, що у відповідності до Методичних рекомендацій щодо виявлення ознак неплатоспроможності підприємства та ознак дій з приховування банкрутства, фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства , затверджених наказом Міністерства економіки України № 14 від 19.01.2006 р. (у редакції наказу Міністерства економіки України № 1361 від 26.10.2010 р.), джерелами інформації для проведення аналізу є: установчі документи підприємства (засновницький договір, статут), а також довідка про включення до ЄДРПОУ, свідоцтво про державну реєстрацію, реєстр власників акцій (за наявності); баланс підприємства (форма 31, для суб'єктів малого підприємництва-форма № 1-м); звіт про фінансові результати (форма № 2, для суб'єктів малого підприємництва - форма № 2-м);звіт про рух грошових коштів (форма № 3); звіт про власний капітал (форма № 4);примітки до річної фінансової звітності (форма № 5); звіт про наявність та рух основних фондів, амортизацію (знос) (форма № 11-03); обстеження технологічних інновацій промислового підприємства (форма № 1-інновація); звіт про фінансові результати і дебіторську та кредиторську заборгованість (форма№ 1-Б); звіт з праці (форма № 1-ПВ); звіт про стан умов праці, пільги та компенсації за роботу зі шкідливими умовами праці (форма № 1-ПВ (умови праці); звіт про використання робочого часу (форма N 3-ПВ); звіт про виробництво промислової продукції (форма № 1П-НПП); інша інформація, необхідна для проведення аналізу та виявлення резерву виробництва.

Враховуючи те, що в розпорядженні розпорядника майна наявна загальнодоступна інформація з реєстрів: ЄДРПОУ, Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо ТОВ Дажбог , Реєстру виконавчих проваджень, та інших, беручи до уваги той факт, що відсутні дані про фінансові результати, про дані балансу підприємства, - виконати Аналіз фінансово-господарської та інвестиційної діяльності ТОВ Дажбог не видається можливим.

Щодо проведення інвентаризації майна боржника та визначення його вартості: у відповідності до п. 3 статті 22 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом не пізніше 2 місяців від дня відкриття провадження у справі про банкрутство розпорядник майна спільно з боржником організовує та забезпечує проведення інвентаризації майна для визначення його вартості.

Арбітражний керуючий вказує, що зазначене не видається можливим, оскільки підприємство-боржник за місцем реєстрації фактично відсутнє. Рекомендований лист керівнику ТОВ Дажбог ОСОБА_7 про спільне проведення інвентаризації, надісланий на адресу ТОВ Дажбог відповідно до відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: вулиця Петра Запорожця, будинок 46 а, м. Вінниця, повернувся розпоряднику майна з відміткою: за зазначеною адресою не знаходиться .

Так само, повернувся рекомендований лист, надісланий засновнику ТОВ Дажбог ОСОБА_7 на його особисту адресу, вказану в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: вулиця Академіка Ющенка, будинок б, м. Вінниця.

У відповідності до наказу Міністерства фінансів України № 879 від 02.09.2014 року Про затвердження Положення про інвентаризацію активів та зобов'язань , проведення інвентаризації забезпечується власником (власниками) або уповноваженим органом (посадовою особою), який здійснює керівництво підприємством відповідно до законодавства та установчих документів (далі - керівник підприємства), який створює необхідні умови для її проведення, визначає об' єкти, періодичність та строки проведення інвентаризації, крім випадків, коли проведення інвентаризації є обов'язковим (пункт 4).

Для проведення інвентаризації на підприємстві розпорядчим документом керівника підприємства створюється інвентаризаційна комісія з представників апарату управління підприємства, бухгалтерської служби (представників аудиторської фірми, централізованої бухгалтерії, суб'єкта підприємницької діяльності - фізичної особи, яка здійснює ведення бухгалтерського обліку на підприємстві на договірних засадах) та досвідчених працівників підприємства, які знають об'єкт інвентаризації, ціни та первинний облік (інженери, технологи, механіки, виконавці робіт, товарознавці, економісти, бухгалтери). Інвентаризаційну комісію очолює керівник підприємства (його заступник) або керівник структурного підрозділу підприємства, уповноважений керівником підприємства (пункт 1 розділ 2). Протокол інвентаризаційної комісії затверджується керівником підприємства протягом 5 робочих днів після завершення інвентаризації (пункт 2 розділу 4). Таким чином, проведення інвентаризації можливо за умови особистої участі керівника. Враховуючи фактичну відсутність підприємства, проведення інвентаризації не є можливим. Не відповідатиме вимогам положення наказу Міністерства фінансів України № 879 від 02.09.2014 року Про затвердження Положення про інвентаризацію активів та зобов'язань інвентаризація. Проведена розпорядником майна самостійно, на підставі аналітичної інформації щодо боржника.

Заяви від фізичних та юридичних осіб про участь у санації боржника та пропозиції щодо санації до розпорядника майна не надходили. Також не надходили пропозицій щодо укладення мирової угоди у провадженні про банкрутство.

З врахуванням викладеного розпорядник майна зазначає, що з наявних документів можна зробити висновок, що відновити платоспроможність боржника ТОВ Дажбог на даному етапі не видається можливим.

Викладені у звіті обставини підтверджені належними письмовими доказами.

З врахуванням встановлених обставин, суд дійшов наступних висновків.

Відповідно до ч.6 ст. 12 ГПК України - господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку, передбаченому цим Кодексом для позовного провадження, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Статтею 2 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - Закон про банкрутство), провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.

Згідно із приписами ч. 1, ч. 2 ст. 27 Закону про банкрутство, у підсумковому засіданні суду у процедурі розпорядження майном боржника здійснюється перехід до наступної судової процедури (санації, ліквідації, мирової угоди) або припиняється провадження у справі. До закінчення процедури розпорядження майном боржника збори кредиторів зобов'язані прийняти, з-поміж іншого, рішення про подання до господарського суду клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.

Відповідно до ч. 3 ст. 27 Закону про банкрутство, у підсумковому засіданні господарський суд за пропозицією розпорядника майна боржника та на підставі рішення зборів кредиторів приймає одне з таких судових рішень : ухвалу про введення процедури санації та затвердження плану санації у разі схвалення плану санації боржника зборами кредиторів та погодження його забезпеченими кредиторами в порядку, встановленому статтею 30 цього Закону; ухвалу про введення процедури санації та зобов'язання керуючого санацією підготувати план санації у разі відхилення плану санації боржника зборами кредиторів або неподання його боржником; постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури; ухвалу про припинення провадження у справі про банкрутство; ухвалу про продовження строку процедури розпорядження майном та відкладення підсумкового засідання суду в межах граничного строку, визначеного цим Законом.

Частиною 1 ст. 37 Закону про банкрутство встановлено, що у випадках, передбачених цим Законом, господарський суд у судовому засіданні за участю сторін приймає постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців.

Згідно із приписами ст. 1 Закону про банкрутство, банкрутство - визнана господарським судом неспроможність боржника відновити свою платоспроможність за допомогою процедур санації та мирової угоди і погасити встановлені у порядку, визначеному цим Законом, грошові вимоги кредиторів не інакше як через застосування ліквідаційної процедури.

Відповідно до ч.1, ч.2 ст.38 Закону про банкрутство, з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури: господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу за виключенням укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу в процедурі ліквідації тощо; строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута вважається таким, що настав; у банкрута не виникає жодних додаткових зобов'язань (у тому числі зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), крім витрат, безпосередньо пов'язаних із здійсненням ліквідаційної процедури; припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута; відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю; продаж майна банкрута допускається в порядку, передбаченому цим Законом; скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника.

Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається; вимоги за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, можуть пред'являтися тільки в межах ліквідаційної процедури протягом двох місяців з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає. Кредитори, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними, а їх вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі; виконання зобов'язань боржника, визнаного банкрутом, здійснюється у випадках і порядку, передбачених цим розділом.

З дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та, розпорядження його майном, якщо цього не було зроблено раніше, керівник банкрута звільняється з роботи у зв'язку з банкрутством підприємства, а також припиняються повноваження власника (власників) майна банкрута.

Згідно ч. 3 ст. 38 Закону про банкрутство, з метою виявлення кредиторів з вимогами за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, здійснюється офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

Враховуючи встановлені обставини та наведені нормативно-правові приписи, суд прийшов до висновку про наявність підстав для визнання ТОВ Дажбог банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.

Відповідно до ч. 6 ст. 27 Закону про банкрутство, з дня визнання господарським судом боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури або введення процедури санації, або затвердження мирової угоди процедура розпорядження майном та повноваження розпорядника майна припиняються.

Згідно ч. 1 ст. 40 Закону про банкрутство, у постанові про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури господарський суд призначає ліквідатора банкрута з урахуванням вимог, установлених цим Законом, з числа арбітражних керуючих, якщо інше не передбачено цим Законом.

В силу ч. 1 ст. 114 Закону про банкрутство, кандидатура арбітражного керуючого для виконання повноважень керуючого санацією або ліквідатора визначається судом за клопотанням комітету кредиторів, а у разі відсутності такого клопотання - за ініціативою суду, крім випадків, передбачених цим Законом.

Зважаючи на наведене, суд дійшов висновку про припинення повноважень арбітражного керуючого ОСОБА_4, як розпорядника майна у справі № 902/200/18 та призначення ліквідатором боржника - ТОВ Дажбог арбітражного керуючого ОСОБА_4

Керуючись ст. ст. 1, 2, 4, 8, 9, 27, 37 - 41, 114 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , ст.ст. 3, ч.6 ст. 12, ст. 20, 232, 233, 234, ч. 1 ст. 235, 326 Господарського процесуального кодексу України, суд -

П О С Т А Н О В И В:

1. Задовольнити клопотання арбітражного керуючого (розпорядника майна) ОСОБА_4 про визнання боржника ТОВ "Дажбог" банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури та призначення ліквідатором банкрута арбітражного керуючого ОСОБА_4

2. Припинити процедуру розпорядження майном Товариства з обмеженою відповідальністю "Дажбог" (код ЄДРПОУ 39977716, вул. Петра Запорожця, буд. 46-А, м. Вінниця, 21007).

3. Визнати боржника - Товариство з обмеженою відповідальністю "Дажбог" (код ЄДРПОУ 39977716, вул. Петра Запорожця, буд. 46-А, м. Вінниця, 21007) у справі № 902/200/18 - банкрутом.

4. Відкрити ліквідаційну процедуру строком на 12 місяців.

5. Призначити ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю "Дажбог" (код ЄДРПОУ 39977716, вул. Петра Запорожця, буд. 46-А, м. Вінниця, 21007) у справі № 902/200/18 арбітражного керуючого ОСОБА_4 (ідентиф. код НОМЕР_1, свідоцтво № 1840 від 09.02.2018 р.; адреса: вул. Радіона Скалецького, 7, офіс 403).

6. Ліквідатору ОСОБА_4 до завершення ліквідаційної процедури Товариства з обмеженою відповідальністю "Дажбог" (код ЄДРПОУ 39977716, вул. Петра Запорожця, буд. 46-А, м. Вінниця, 21007) забезпечити виконання дій та заходів, передбачених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

7. Скасувати обмеження щодо розпорядження майном боржника.

8. Припинити повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом і розпорядження його майном та припинити повноваження власника (власників) майна банкрута.

9. Здійснити офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника - Товариства з обмеженою відповідальністю "Дажбог" (код ЄДРПОУ 39977716, вул. Петра Запорожця, буд. 46-А, м. Вінниця, 21007) у справі № 902/200/18 банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури в мережі Інтернет.

10. Призначити судове засідання по справі № 902/200/18 на 27.11.2018 року об 10:00 год., в приміщенні Господарського суду Вінницької області (вул. Пирогова, 29, м. Вінниця, 21018, 3- поверх, 4-й зал).

11. Постанову направити згідно переліку рекомендованим листом з повідомленням про вручення.

Відповідно до ст. 8 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", постанова про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури набирає законної сили з моменту її прийняття.

Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції в порядку та строки, встановлені ст.ст. 254-256, пп. 17.5 п. 17 ч. 1 перехідних положень Господарського процесуального кодексу України.

Суддя Лабунська Т.І.

віддрук. прим.:

1 - до справи;

2 - ГУ ДФС у Вінницькій області (вул. Хмельницьке шосе, 7, м. Вінниця, 21028);

3 - ТОВ "Дажбог" (вул. Петра Запорожця, буд. 46-А, м. Вінниця, 21007);

4 - Арбітражному керуючому ОСОБА_4 (вул. Р. Скалецького, 7, кім. 403, м. Вінниця)

5 - Замостянському відділу державної виконавчої служби міста Вінниця Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області (21050, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Соборна, будинок 15-А);

6 - Департаменту адміністративних послуг Вінницької міської ради (вул. Соборна, 59, м. Вінниця, 21050).

СудГосподарський суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення18.10.2018
Оприлюднено22.10.2018
Номер документу77256034
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —902/200/18

Ухвала від 07.03.2019

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Судовий наказ від 07.03.2019

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Ухвала від 27.02.2019

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Ухвала від 23.01.2019

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Ухвала від 11.12.2018

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Ухвала від 27.11.2018

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Ухвала від 02.11.2018

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Судовий наказ від 18.10.2018

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Постанова від 18.10.2018

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Ухвала від 18.10.2018

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні