Справа № 372/2987/18
Провадження № 3-1008/18
П О С Т А Н О В А
іменем України
17 жовтня 2018 року Суддя Обухівського районного суду Київської області Кравченко М. В., розглянувши матеріали, що надійшли від Головного управління ДФС в Київській області про притягнення до адміністративної відповідальності :
ОСОБА_1 , дата народження суду не відома, проживає за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_1, працюючого керівником товариства з обмеженою відповідальністю Сила-К , реєстраційний номер облікової картки платника податків - НОМЕР_1
по ч. 1 ст. 163-2 Кодексу України про адміністративні правопорушення,
В С Т А Н О В И В:
Згідно ч.1 ст. 256 Кодексу України про адміністративні правопорушення у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.
Під час складення протоколу ОСОБА_1 присутнім не був.
На розгляд справи в суді ОСОБА_1 не з'явився, про причини неявки суду не повідомив, хоч про день, час та місце слухання справи був повідомлений належним чином. Заяв, клопотань чи заперечень суду не подав, тому розгляд справи проводиться на підставі наявних у справі доказів.
При підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення в порядку п. 2 ст. 278 Кодексу України про адміністративні правопорушення з'ясовано, що протокол складено з порушенням вимог ст. 256 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
В протоколі № 362 про адміністративне правопорушення від 28.09.2018 року складеного головним державним ревізором-інспектором ГУ ДФС у Київській області Цюкало Т,В. при проведенні камеральної перевірки товариства з обмеженою відповідальністю Сила-К код за ЄДРПОУ 36890567, за адресою: 08720, Київська обл., Обухівський р-н, м. Українка, вул. Промислова, б. 5-А, встановлено, що посадова особа керівник товариства з обмеженою відповідальністю Сила_К ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, що призвело до несвоєчасного подання платіжного доручення на перерахування узгодженої до сплати суми податкового зобов'язання з податку на додану вартість, а саме: граничний термін сплати - 30.03.2018 року, фактично сплачено 23.04.2018 року, внаслідок чого порушено п. 203.2 ст. 203, п. 57.1 ст. 57, Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VІ із змінами і доповненнями.
Однак, в даному протоколі не зазначено повні відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності, а саме: в протоколі про адміністративне правопорушення не зазначено дати та року народження, відносно якої складено протокол, крім того до протоколу не долучено письмових пояснень особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, не додано копію документу, за яким встановлено особу, тому суд під час розгляду справи позбавлений можливості встановити повні дані про особу, яка притягується до адміністративної відповідальності, що унеможливлює у визначеному законом порядку встановити наявність чи відсутність складу адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
У зв'язку з цим протокол підлягає поверненню для належного оформлення, оскільки при його складенні не дотримано вимог ст. 256 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Пунктом 24 постанови № 14 Пленуму Верховного Суду України від 23.12.2005 року було встановлено наступне: Визнати правильною практику тих суддів, які вмотивованими постановами повертають протоколи про адміністративні правопорушення, складені не уповноваженою на те посадовою особою або без додержання вимог ст. 256 Кодексу України про адміністративні правопорушення ( 80732-10 ), відповідному правоохоронному органу для належного оформлення.
Таким чином, протокол не може розглядатись суддею без усунення порушень, допущених при його складенні, оскільки неповнота передбачених законом даних унеможливлює надання правової оцінки викладеним у протоколі обставинам.
Керуючись ст.ст. 163-1, 251, 256, 268, 278-280 Кодексу України про адміністративні правопорушення, п.24 постанови №14 Пленуму Верховного суду України від 23.12.2005 року, -
П О С Т А Н О В И В :
Протокол про адміністративне правопорушення № 362 від 28.09.2018 року відносно ОСОБА_1 повернути до Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області (адреса: 03680, м. Київ, вул. Народного Ополчення, 5а), для належного оформлення.
Постанова оскарженню не підлягає.
Суддя ОСОБА_2
Суд | Обухівський районний суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 17.10.2018 |
Оприлюднено | 23.10.2018 |
Номер документу | 77267938 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Обухівський районний суд Київської області
Кравченко М. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні