Ухвала
від 22.10.2018 по справі 544/716/18
ПИРЯТИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 544/716/18

№ пров. 1-кс/544/466/2018

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

22 жовтня 2018 року м. Пирятин

Слідчий суддя Пирятинського районного суду Полтавської області ОСОБА_1 ,

за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,

прокурора Пирятинського відділу Лубенської місцевої прокуратури Полтавської області ОСОБА_3 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду м. Пирятина по вул. Ярмаркова, 17, клопотання прокурора Пирятинського відділу Лубенської місцевої прокуратури Полтавської області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів,

У С Т А Н О В И Л А :

Прокурор Пирятинського відділу Лубенської місцевої прокуратури Полтавської області ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням про тимчасовий доступ до речей та документів.

Клопотання прокурор обґрунтовує тим, що 12 березня 2018 року до Лубенської місцевої прокуратури надійшло звернення ІНФОРМАЦІЯ_1 про те, що ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » незаконно використовує земельні ділянки на підставі державного акту ПЛ-44 про право постійного користування землею від 05.06.1996 та на підставі державного акту ПЛ-19 про право колективної власності на землю від 05.03.1996, які видані без відповідного рішення ІНФОРМАЦІЯ_1 .

27.03.2018 Пирятинським відділом Лубенської місцевої прокуратури Полтавської області відомості по вказаному факту були внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42018171240000054 від 27.03.2018 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ст. 356 КК України (в подальшому змінено кваліфікацію на ч.1 ст. 358 КК України).

Під час досудового розслідування встановлено, що на території Великокручанської сільської ради Пирятинського району здійснює свою діяльність ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 , адреса реєстрації: АДРЕСА_1 , кінцевий бенефіціарний власник ОСОБА_4 ).

На запит до ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » щодо цільового використання с/г земель на території Великокручанської сільської ради та сплати податків за фактичне використання землі, адміністрація ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » повідомила, що діє згідно чинного законодавства на основі Державного акту про право постійного користування серія ПЛ-44 від 05.06.1996 року та державного акту на право колективної власності на землю ПЛ-19 від 06.05.1996 року, надавши копії відповідних державних актів.

При порівнянні копій державних актів на право постійного користування землею ПЛ-44 наданих ІНФОРМАЦІЯ_3 і ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » було виявлено ряд розбіжностей та невідповідностей, а саме: не відповідають дати видачі державних актів 06 травня 1996 року та 05 червня 1996 року; у копії акту, наданому відділом Держгеокадастру, не вказано номер протоколу, дату прийняття рішення ІНФОРМАЦІЯ_4 про передачу у постійне користування, немає печатки на запис «виправленому вірити», тоді як в акті ПЛ-44, наданому ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », аналогічний запис завірений підписом і гербовою печаткою, а також вказується рішення ІНФОРМАЦІЯ_4 від 05.06.1996 № 1 про передачу землі у постійне користування.

При порівнянні копій державних актів ПЛ-19 наданих ІНФОРМАЦІЯ_3 та ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » було виявлено наступні розбіжності на невідповідності: не співпадають дати видачі державних актів ПЛ-19. В акті наданому ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » вказується, що його видано 06.05.1996. В акті наданому відділом Держгеокадастру вказується, що його видано 05.03.1996; в акті, наданому відділом Держгеокадастру вказується, що державний акт ПЛ-19 видано відповідно до рішення сесії ІНФОРМАЦІЯ_4 від 03.02.1996, але не вказується номер протоколу. В той час, як в акті, наданому ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ПЛ-19 такі дані взагалі відсутні.

Також, в отриманій копії з оригіналу Журналу реєстрації державних актів наданих ІНФОРМАЦІЯ_3 не вказано, якою радою прийняті рішення про передачу землі ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », дата прийняття і номер цього рішення, дата видачі державних актів ПЛ-44 та ПЛ-19.

Виявлені невідповідності свідчать про грубе порушення Земельного кодексу України та Інструкції про порядок складання, видачі, реєстрації і зберігання державних актів на право власності на землю і право постійного користування землею, яка затверджена наказом ІНФОРМАЦІЯ_5 від 15.04.1993 № 28., яка діяла станом на дату можливої видачі державних актів ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».

Також, в ході досудового розслідування були отримані відповіді ІНФОРМАЦІЯ_1 та ІНФОРМАЦІЯ_6 , що рішення сесій ІНФОРМАЦІЯ_4 , які знаходяться на постійному зберіганні у ІНФОРМАЦІЯ_6 про надання у колективну власність землі с/г призначення ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » від 05.03.1996 року та рішення № 1 від 05.06.1996 року про надання у постійне користування землі с/г призначення ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » відсутні.

Допитаний у якості свідка депутат ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_5 показав, що ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » дійсно використовує землі на підставі державних актів ПЛ-44 та ПЛ-19, однак встановлені невідповідності та розбіжності виявлені в актах, а також відсутність рішень сесій ІНФОРМАЦІЯ_4 про надання у постійне користування ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ставлять під сумніви законність отримання державних актів на право постійного користування ПЛ-44 та ПЛ- 19. При цьому, ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », на думку ОСОБА_5 самовільно використовує землі не сплачуючи податки. При цьому громада не отримує прибутку на суму понад 300000 грн.

Допитаний у якості свідка спеціаліст-землевпорядник ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_6 показав, що ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в межах села Велика Круча використовує три земельні ділянки площами 8,2651 га, 0,3092 га та 0,9685 га. Як йому відомо вказані земельні ділянки ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » використовує на підставі державного акту на право постійного користування землею серії ПЛ-44 від 06.05.1996 року. Цільове призначення вказаних земельних ділянок згідно державного акту для ведення сільськогосподарської діяльності. Однак, ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на земельній ділянці розміром 8,2651 га побудувало два готелі, які до цього часу за даними сільської ради не введені в експлуатацію і використовуються в комерційних цілях. На земельній ділянці розміром 0,3092 га ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » побувало « ІНФОРМАЦІЯ_7 », в якому розташоване кафе, яке на даний час діє. На земельній ділянці розміром 0,9685 га ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » побудувало ресторан з пивоварнею. Про те чи введені вони в експлуатацію йому невідомо.

Зважаючи, що земельні ділянки за фактичним використанням відносяться до земель комерційного призначення сільською радою в жовтні 2017 року було прийнято рішення про переоформлення ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » цих земельних ділянок за їх фактичним використання. Але вказане рішення сільської ради ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » не було виконано.

Влітку 2018 року за зверненням ІНФОРМАЦІЯ_8 була проведена перевірка дотримання вимог земельного законодавства ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » при використанні вищезазначених земельних ділянок. В ході перевірки було виявлено порушення вимог земельного законодавства щодо цільового використання земельних ділянок в зв`язку з чим державним інспектором ОСОБА_7 було складено Акт перевірки дотримання вимог чинного законодавства та видано ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » було видано припис про усунення вимог чинного законодавства.

На скільки йому відомо на вказаних земельних ділянках ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » здійснило будівництво об`єктів ще в 2008 році. За цей час за використання земельних ділянок сплачувався земельний податок як за землі сільськогосподарського призначення, що в рази є меншим ніж розмір земельного податку/орендної плати за землі комерційного призначення. Враховуючи те, що протягом 10 років ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » недоплачувала до бюджету сільської ради значну суму коштів, вважає, що наявні підстави для проведення податкової перевірки при сплаті ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » земельного податку.

Відповідно до довідки ІНФОРМАЦІЯ_9 № 02-13/544 від 19.10.2018 ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » використовує згідно державних актів серія Пл-44, ПЛ-19 земельні ділянки загальною площею 2266,9728 га. Цільове призначення вказаних земельних ділянок - для сільськогосподарських потреб.

При цьому на протязі 2017 року ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » до бюджету сільської ради сплачено 371677,38 грн. податку за землю. Тобто, фактично за один гектар землі за 2017 рік сплачено всього 163,95 грн.

Протягом 2018 ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » до бюджету сільської ради сплачено 224896 грн. податку за землю. Тобто, фактично за один гектар землі за 2018 рік сплачено всього 99,20 грн.

Орендна плата за використання цих земельних ділянок не сплачується.

В той же час, згідно інформації сільської ради на землях ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » розташовані об`єкти будівництва: готелі, ресторан, маркет, тобто земельні ділянки використовуються не за цільовим призначенням, від чого бюджет сільської ради недоотримує значні кошти.

Враховуючи зазначене, з метою встановлення в діях ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ознак складу злочину, передбаченого ст. 212 КК України з метою їх огляду та аналізу, проведення судових експертиз, в проведені яких може виникнути необхідність, для з`ясування, чи дійсно ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ухиляється від сплати державних податків, загальнообов`язкових платежів, необхідно отримати доступ до оригіналів податкової звітності ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за землю за 2015-2018 роки.

Просить суд розглянути дане клопотання без виклику особи, у якої знаходяться вказані документи, оскільки існує реальна загроза їх зміни або знищення.

Прокурор у судовому засіданні клопотання підтримав, вказавши, що документи, тимчасовий доступ до яких він має намір отримати, містять інформацію, яка має значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні та може бути використана для проведення експертиз, що дасть змогу встановити істину у справі. У інший спосіб отримати зазначену інформацію неможливо.

У відповідності до ч. 2 ст. 163 КПК України слідчий суддя розглядає дане клопотання без виклику представника ІНФОРМАЦІЯ_10 , оскільки є загроза зміни та знищення вказаних документів.

Слідчим суддею встановлено, що 12 березня 2018 року до Лубенської місцевої прокуратури надійшло звернення ІНФОРМАЦІЯ_1 про те, що ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » незаконно використовує земельні ділянки на підставі державного акту ПЛ-44 про право постійного користування землею від 05.06.1996 та на підставі державного акту ПЛ-19 про право колективної власності на землю від 05.03.1996, які видані без відповідного рішення ІНФОРМАЦІЯ_1 .

За даним фактом 27.03.2018 розпочато кримінальне провадження №42018171240000054 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ст. 356 КК України (в подальшому змінено кваліфікацію на ч.1 ст. 358 КК України).

Під час досудового розслідування встановлено, що на території Великокручанської сільської ради Пирятинського району здійснює свою діяльність ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 , адреса реєстрації: АДРЕСА_1 , кінцевий бенефіціарний власник ОСОБА_4 ).

На запит до ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » щодо цільового використання с/г земель на території Великокручанської сільської ради та сплати податків за фактичне використання землі, адміністрація ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » повідомила, що діє згідно чинного законодавства на основі Державного акту про право постійного користування серія ПЛ-44 від 05.06.1996 року та державного акту на право колективної власності на землю ПЛ-19 від 06.05.1996 року, надавши копії відповідних державних актів.

При порівнянні копій державних актів на право постійного користування землею ПЛ-44 наданих ІНФОРМАЦІЯ_3 і ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » було виявлено ряд розбіжностей та невідповідностей, а саме:

-не відповідають дати видачі державних актів 06 травня 1996 року та 05 червня 1996 року;

-у копії акту, наданому відділом Держгеокадастру, не вказано номер протоколу, дату прийняття рішення ІНФОРМАЦІЯ_4 про передачу у постійне користування, немає печатки на запис «виправленому вірити», тоді як в акті ПЛ-44, наданому ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », аналогічний запис завірений підписом і гербовою печаткою, а також вказується рішення ІНФОРМАЦІЯ_4 від 05.06.1996 № 1 про передачу землі у постійне користування.

При порівнянні копій державних актів ПЛ-19 наданих ІНФОРМАЦІЯ_3 та ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » було виявлено наступні розбіжності на невідповідності:

-не співпадають дати видачі державних актів ПЛ-19. В акті наданому ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » вказується, що його видано 06.05.1996. В акті наданому відділом Держгеокадастру вказується, що його видано 05.03.1996;

-в акті, наданому відділом Держгеокадастру вказується, що державний акт ПЛ-19 видано відповідно до рішення сесії ІНФОРМАЦІЯ_4 від 03.02.1996, але не вказується номер протоколу. В той час, як в акті, наданому ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ПЛ-19 такі дані взагалі відсутні.

Також, в отриманій копії з оригіналу Журналу реєстрації державних актів наданих ІНФОРМАЦІЯ_3 не вказано, якою радою прийняті рішення про передачу землі ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », дата прийняття і номер цього рішення, дата видачі державних актів ПЛ-44 та ПЛ-19.

Виявлені невідповідності свідчать про грубе порушення Земельного кодексу України та Інструкції про порядок складання, видачі, реєстрації і зберігання державних актів на право власності на землю і право постійного користування землею, яка затверджена наказом ІНФОРМАЦІЯ_5 від 15.04.1993 № 28., яка діяла станом на дату можливої видачі державних актів ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».

За наданою інформацією ІНФОРМАЦІЯ_1 та ІНФОРМАЦІЯ_6 , рішення сесій ІНФОРМАЦІЯ_4 , які знаходяться на постійному зберіганні у ІНФОРМАЦІЯ_6 про надання у колективну власність землі с/г призначення ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » від 05.03.1996 року та рішення № 1 від 05.06.1996 року про надання у постійне користування землі с/г призначення ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » відсутні.

Допитаний у якості свідка депутат ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_5 показав, що ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » дійсно використовує землі на підставі державних актів ПЛ-44 та ПЛ-19, однак встановлені невідповідності та розбіжності виявлені в актах, а також відсутність рішень сесій ІНФОРМАЦІЯ_4 про надання у постійне користування ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ставлять під сумніви законність отримання державних актів на право постійного користування ПЛ-44 та ПЛ- 19. При цьому, ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », на думку ОСОБА_5 самовільно використовує землі не сплачуючи податки. При цьому громада не отримує прибутку на суму понад 300000 грн.

Допитаний у якості свідка спеціаліст-землевпорядник ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_6 показав, що ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в межах села Велика Круча використовує три земельні ділянки площами 8,2651 га, 0,3092 га та 0,9685 га. Як йому відомо вказані земельні ділянки ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 використовує на підставі державного акту на право постійного користування землею серії ПЛ-44 від 06.05.1996 року. Цільове призначення вказаних земельних ділянок згідно державного акту для ведення сільськогосподарської діяльності. Однак, ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на земельній ділянці розміром 8,2651 га побудувало два готелі, які до цього часу за даними сільської ради не введені в експлуатацію і використовуються в комерційних цілях. На земельній ділянці розміром 0,3092 га ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » побувало « ІНФОРМАЦІЯ_7 », в якому розташоване кафе, яке на даний час діє. На земельній ділянці розміром 0,9685 га ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » побудувало ресторан з пивоварнею. Про те чи введені вони в експлуатацію йому невідомо.

Зважаючи, що земельні ділянки за фактичним використанням відносяться до земель комерційного призначення сільською радою в жовтні 2017 року було прийнято рішення про переоформлення ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » цих земельних ділянок за їх фактичним використання. Але вказане рішення сільської ради ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » не було виконано.

Влітку 2018 року за зверненням ІНФОРМАЦІЯ_8 була проведена перевірка дотримання вимог земельного законодавства ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » при використанні вищезазначених земельних ділянок. В ході перевірки було виявлено порушення вимог земельного законодавства щодо цільового використання земельних ділянок в зв`язку з чим державним інспектором ОСОБА_7 було складено Акт перевірки дотримання вимог чинного законодавства та видано ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » було видано припис про усунення вимог чинного законодавства.

На скільки йому відомо на вказаних земельних ділянках ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » здійснило будівництво об`єктів ще в 2008 році. За цей час за використання земельних ділянок сплачувався земельний податок як за землі сільськогосподарського призначення, що в рази є меншим ніж розмір земельного податку/орендної плати за землі комерційного призначення. Враховуючи те, що протягом 10 років ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » недоплачувала до бюджету сільської ради значну суму коштів, вважає, що наявні підстави для проведення податкової перевірки при сплаті ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » земельного податку.

Відповідно до довідки ІНФОРМАЦІЯ_9 № 02-13/544 від 19.10.2018 ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » використовує згідно державних актів серія Пл-44, ПЛ-19 земельні ділянки загальною площею 2266,9728 га. Цільове призначення вказаних земельних ділянок - для сільськогосподарських потреб.

При цьому на протязі 2017 року ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » до бюджету сільської ради сплачено 371677,38 грн. податку за землю. Тобто, фактично за один гектар землі за 2017 рік сплачено всього 163,95 грн.

Протягом 2018 ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » до бюджету сільської ради сплачено 224896 грн. податку за землю. Тобто, фактично за один гектар землі за 2018 рік сплачено всього 99,20 грн.

Орендна плата за використання цих земельних ділянок не сплачується.

В той же час, згідно інформації сільської ради на землях ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » розташовані об`єкти будівництва: готелі, ресторан, маркет, тобто земельні ділянки використовуються не за цільовим призначенням, від чого бюджет сільської ради недоотримує значні кошти.

Зважаючи на вищевикладене, у прокурора виникла необхідність у тимчасовому доступі до оригіналів податкової звітності ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ) за землю за 2015-2018 роки, що знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_10 , код за ЄДРПОУ НОМЕР_2 , юридична адреса: АДРЕСА_2 .

Відповідно до ст.163КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім вказаних обставин доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачаються довести за допомогою цих речей і документів.

Згідно ч. 1 ст.159КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Документи, клопотання про тимчасовий доступ до якихзаявив слідчий, у відповідності до п. 3 ч. 1 ст. 162 КПК України, становлять таємницю вчинення нотаріальних дій.

У поданому клопотанні прокурором обґрунтовано доведено, що вказані документи у сукупності з іншими доказами мають доказове значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, а іншими способами довести ці обставини неможливо.

Крім того, є достатньо підстав вважати, що вказані у клопотанні прокурора документи знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_10 , код за ЄДРПОУ НОМЕР_2 , юридична адреса: АДРЕСА_2 .

Згідно із ч. 7 ст.163КПК слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів

У поданому клопотанні слідчим СВ Пирятинського ВП Гребінківського ВП ГУНП в Полтавській області обґрунтовано доведено, що вказані документи у сукупності з іншими документами мають доказове значення для встановлення всіх обставин кримінального провадження № 42018171240000054 від 27.03.2018 щодо кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 358 КК України.

Крім того, доведено, що з метою збереження та проведення експертного дослідження вказаних документів є необхідність у вилучені їх оригіналів.

За таких обставин клопотання прокурора Пирятинського відділу Лубенської місцевої прокуратури Полтавської області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів (з можливістю вилучення) підлягає задоволенню.

Враховуючи викладене, керуючись ст.ст. 159, 163-165, 309 КПК України, слідчий суддя,

У Х В А Л И Л А :

Клопотання прокурора Пирятинського відділу Лубенської місцевої прокуратури Полтавської області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів задовольнити.

Надати начальнику Пирятинського відділу Лубенської місцевої прокуратури Полтавської області ОСОБА_8 , та прокурорам цього відділу ОСОБА_3 , ОСОБА_9 та ОСОБА_10 дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів з можливістю їх вилучення, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_10 , код за ЄДРПОУ НОМЕР_2 , юридична адреса: АДРЕСА_2 а саме до оригіналів: податкової звітності ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ) за землю за 2015-2018 роки.

Строк дії ухвали до 21 листопада 2018 року.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудПирятинський районний суд Полтавської області
Дата ухвалення рішення22.10.2018
Оприлюднено24.02.2023
Номер документу77276121
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —544/716/18

Ухвала від 02.05.2024

Кримінальне

Пирятинський районний суд Полтавської області

Ощинська Ю. О.

Ухвала від 07.02.2024

Кримінальне

Пирятинський районний суд Полтавської області

Ощинська Ю. О.

Ухвала від 23.01.2024

Кримінальне

Пирятинський районний суд Полтавської області

Ощинська Ю. О.

Ухвала від 22.10.2018

Кримінальне

Пирятинський районний суд Полтавської області

Ощинська Ю. О.

Ухвала від 22.10.2018

Кримінальне

Пирятинський районний суд Полтавської області

Ощинська Ю. О.

Ухвала від 18.06.2018

Кримінальне

Пирятинський районний суд Полтавської області

Ощинська Ю. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні