Ухвала
від 22.10.2018 по справі 904/3304/18
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49600

E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63

УХВАЛА

про закриття провадження у справі

22.10.2018м. ДніпроСправа № 904/3304/18

За позовом Керівника Дніпропетровської місцевої прокуратури № 1 Дніпропетровської області, м. Дніпро, в інтересах держави в особі Дніпровської міської ради, м. Дніпро

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Хлібзавод № 10", м. Київ

про стягнення 271907,05 грн

Суддя Воронько В.Д.,

за участю секретаря судового засідання Батир Б.В.,

у присутності представників:

від прокуратури Дніпропетровської області: прокурор відділу ОСОБА_1І, посвідчення № 048755 від 04.12.2017;

від позивача: заступник начальника управління захисту інтересів територіальної громади міста у судах загальної юрисдикції ОСОБА_2, довіреність № 7/10-115 від 17.01.2018;

від відповідача: представник ОСОБА_3, довіреність від 12.09.2018.

СУТЬ СПОРУ:

24.07.2018 Керівник Дніпропетровської місцевої прокуратури № 1 Дніпропетровської області звернувся до господарського суду Дніпропетровської області в інтересах держави в особі Дніпровської міської ради (далі - позивач) з позовною заявою до Товариства з обмеженою відповідальністю "Хлібозавод № 10" (далі - відповідач), у якій виклав вимогу про стягнення заборгованості з орендної плати у сумі 271907,05 грн, з посиланням на неналежне виконання відповідачем умов договору оренди земельної ділянки, укладеного між сторонами 08.09.2003.

Ухвалою від 26.07.2018 суд відкрив провадження у справі, прийнявши позовну заяву до розгляду за правилами загального позовного провадження, передбаченими Господарським процесуальним кодексом України (далі - ГПК України), з призначенням підготовчого засідання на 22.08.2018.

В підготовчому засіданні 22.08.2018 оголошено перерву до 24.09.2018.

24.09.2018 судом продовжено строк підготовчого провадження на 30 днів та оголошено перерву до 18.10.2018.

18.10.2018 відповідач подав клопотання закрити провадження у справі у зв'язку зі сплатою ним заявленої до стягнення заборгованості.

В підготовчому засіданні 18.10.2018 оголошено перерву до 22.10.2018.

Суд, розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позовна заява, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті,

ВСТАНОВИВ:

08.09.2003 між Дніпропетровською міською радою (найменування Дніпропетровської міської ради змінено на Дніпровську міську раду у зв'язку з перейменуванням міста Дніпропетровськ Дніпропетровської області на місто Дніпро; далі - орендодавець, позивач) та Товариством з обмеженою відповідальністю "Хлібозавод №10" (далі - орендар, відповідач) на підставі Земельного кодексу України, законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про оренду землі" було укладено договір оренди земельної ділянки (далі - договір оренди земельної ділянки), за умовами пункту 1.1 якого орендодавець передає, а орендар приймає в оренду на умовах цього договору земельну ділянку площею 0,6570 га, що знаходиться за адресою: м. Дніпропетровськ, АНД район, вул. Варварівська, 28, для фактичного розміщення будівель та споруд, яка зареєстрована в Державному земельному кадастрі м. Дніпропетровська за номером 1210100000:01:460:0028 згідно з планом земельної ділянки, що додається.

Вказаний договір посвідчено приватним нотаріусом Дніпропетровського міського нотаріального округу ОСОБА_4 та зареєстровано в реєстрі за №7216.

Згідно з п. 1.2 договору оренди земельної ділянки підставою для передачі земельної ділянки в оренду є рішення міської ради від 18.06.2003 №78/10.

Грошова оцінка земельної ділянки складає згідно з довідкою про грошову оцінку земельної ділянки на момент укладення цього договору: 1753251,24 грн (п. 1.3 договору).

Відповідно до п. 2.1 договору оренди земельної ділянки земельна ділянка передається до 18.06.2018; після закінчення терміну договору його дія скінчується. Для продовження дії цього договору орендар зобов'язаний у місячний термін до закінчення строку оренди звернутися до орендодавця з відповідним клопотанням (п. 2.3 договору оренди земельної ділянки).

Пунктом 2.2 договору передбачено, що підписаний сторонами та нотаріально посвідчений договір набуває чинності після державної реєстрації.

Державну реєстрацію договору оренди землі проведено 18.09.2003 за №4191.

В подальшому, 22.08.2011 між сторонами укладено додатковий договір до договору оренди земельної ділянки, яким внесено зміни до розділів 1, 3 та 4 договору оренди земельної ділянки.

Додатковий договір до договору оренди земельної ділянки, посвідчений приватним нотаріусом Дніпропетровського міського нотаріального округу ОСОБА_4, зареєстровано в Управлінні Держкомзему у м. Дніпропетровськ Дніпропетровської області, про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 03.11.2011 за №121010005000376.

Підставою для укладення цього додаткового договору є: рішення міської ради від 13.02.2008 №31/28 та від 02.02.2011 №216/8 (п. 4 додаткового договору від 22.08.2011).

Пунктом 1.3 договору оренди земельної ділянки (в редакції додаткового договору від 22.08.2011) визначено, що нормативна грошова оцінка земельної ділянки зазначена у довідці про нормативну грошову (витяг із технічної документації із землеустрою щодо нормативної грошової оцінки, далі ОСОБА_5) оцінку, що додається до договору. Ця довідка є невід'ємною частиною договору та є підставою для вирахування державного мита та розрахунку орендної плати за землю. Довідка (ОСОБА_5) надається згідно з чинним законодавством територіальним органом виконавчої влади з питань земельних ресурсів.

Розділом 3 договору оренди земельної ділянки "Орендна плата" (в редакції додаткового договору від 22.08.2011) сторонами узгоджено наступні умови нарахування та справляння орендної плати.

Орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі. Розмір орендної плати встановлюється у мінімальному розмірі, встановленому Податковим кодексом України для відповідної категорії земель, виду цільового призначення та функціонального використання (п. 3.1 договору оренди земельної ділянки).

Обчислення розміру орендної плати за земельні ділянки здійснюється на підставі цільового призначення, категорії та функціонального використання з урахуванням коефіцієнтів індексації, визначених законодавством, за затвердженими Кабінетом Міністрів України формою, що заповнюється під час укладення або зміни умов договору оренди чи продовження його дії (п. 3.2 договору оренди земельної ділянки).

Зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки проводиться без внесення змін та доповнень до даного договору. Зазначені зміни відображаються лише у витягу із технічної документації щодо нормативної грошової оцінки земельної ділянки та розрахунку орендної плати, що є невід'ємними додатками до даного договору (п. 3.3 договору оренди земельної ділянки).

Орендна плата вноситься у строки визначені чинним законодавством (п. 3.4 договору оренди земельної ділянки).

Розмір орендної плати переглядається щорічно, на початку кожного бюджетного року не пізніше 31 січня поточного року. При перегляді орендної плати аналізу підлягають: нормативна грошова оцінка земельної ділянки з урахуванням щорічного коефіцієнта індексації, цільове призначення та функціональне використання земельної ділянки. Порядок перегляду орендної плати встановлюється податковим законодавством України.

Розмір орендної плати також підлягає перегляду у разі:

- зміни умов господарювання, передбачених договором;

- зміни розмірів земельного податку, підвищення цін і тарифів;

- зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством;

- погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено документами;

- в інших випадках, передбачених законом.

Положеннями пункту 4.3 договору оренди земельної ділянки (в редакції додаткового договору від 22.08.2011) визначено категорію цільового призначення земельної ділянки: землі промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення.

Відповідно до витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки №701/1311 від 27.01.2011 нормативна грошова оцінка земельної ділянки кадастровий номер 1210100000:01:460:0028 (63830028), площею 0,6570 га, розташованої за адресою: вул. Варварівська, 28 (Амур-Нижньодніпровський район), з урахуванням зонального коефіцієнта Км2 - 2,06, сукупного локального коефіцієнту Км3 - 0,75, коефіцієнту функціонального використання Кф - 1,2, становить 3625974,59 грн.

У зв'язку з набранням 01.01.2011 чинності Податковим кодексом України, Дніпропетровською міською радою 02.02.2011 прийнято рішенням №216/8 від "Про приведення рішень міської ради та деяких проектів рішень міської ради, які погоджено виконавчим комітетом міської ради, у галузі земельних відносин у відповідність до вимог чинного законодавства".

Пунктом 1 цього рішення передбачено, що до моменту прийняття міською радою рішення про визначення розміру річної орендної плати за земельні ділянки залежно від їх функціонального використання встановити розмір річної орендної плати за користування земельними ділянками у мінімальному розмірі орендної плати, визначеному Податковим кодексом України, незалежно від мети використання.

Згідно з узгодженим між позивачем та відповідачем розрахунком розміру орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності, грошова оцінка яких проведена, станом на 22.08.2011, орендарю за земельну ділянку по вул. Варварівській, 28 (Амур-Нижньодніпровський район), кадастровий номер 1210100000:01:460:0028, площею 0,6570 га, було нараховано орендну плату в сумі 108779,24 грн, яка становить 3% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки.

Вказаний розрахунок здійснено з урахуванням рішень міської ради №78/10 від 18.06.2003, №282/52 від 02.12.2009, №216/8 від 02.02.2011 та витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки №701/1311 від 27.01.2011.

За інформацією Головного управління ДФС у Дніпропетровській області Державної фіскальної служби України, Товариством з обмеженою відповідальністю "Хлібозавод №10" подано податкові декларації по орендній платі за землю, річна сума нарахувань по яких за 2015-2017 роки складає: 2015 рік - 135865,27 грн, 2016 рік - 200365,46 грн, 2017 рік - 212387,39 грн.

З наявних у матеріалах справи податкових декларацій ТОВ "Хлібозавод №10" з плати за землю за 2015-2016 роки вбачається, що відповідачем нарахування орендної плати за землю у розмірі 3% від нормативної грошової оцінки землі здійснено виходячи з наступних розмірів нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що є об'єктом оренди, а саме:

- у 2015 році - 6893215,01 грн;

- у 2016 році - 6678848,82 грн;

- у 2017 році - 7079579,75 грн.

Однак, у листі Відділу у м. Дніпро Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області №10-4-0.38-1040/107-18 від 15.05.2018 на запит в.о. керівника Дніпропетровської місцевої прокуратури №1 Дніпропетровської області за №109а-2005 вих 18 від 07.05.2018 повідомлено, що нормативна грошова оцінка земельної ділянки площею 0,6570 га з кодом ДЗК 63830028, яка розташована по вул. Варварівська, буд. 28 становить:

- у 2015 році - 4528814,00 грн, із застосуванням Кф=1,20 (землі промисловості) (УКЦВЗ: 1.10.5);

- у 2016 році - 8248912,06 грн, із застосуванням Кф=1,20 (землі промисловості) (УКЦВЗ: 1.10.5);

- у 2017 році - 14573113,08 грн, із застосуванням Кф=2,0 (згідно з наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про затвердження Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів" №489 від 25.11.2016, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 19.12.2016 за №1647/29777, при розрахунку нормативної грошової оцінки земельних ділянок, інформація про які не внесена до відомостей Державного земельного кадастру, коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф), застосовується із значенням 2,0).

Тож, прокурор у позовній заяві зазначає, що, враховуючи подані податкові декларації з орендної плати за землю та сплачені відповідачем вказані у деклараціях суми, за період з 01.01.2016 по 31.12.2017 ТОВ "Хлібозавод №10" через неправильний розрахунок (використання меншої ніж встановленої за відповідний рік нормативної грошової оцінки земельної ділянки) недоплатило орендодавцю орендну плату в сумі 271907,05 грн.

В обґрунтування підстав для здійснення представництва в суді інтересів держави в особі Дніпровської міської ради як органу, уповноваженого здійснювати регулювання земельних відносин в частині розпорядження землями територіальних громад, надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності та вирішення інших питань у цій сфері, керівник Дніпропетровської місцевої прокуратури №1 Дніпропетровської області зазначає, що Дніпровська міська рада з моменту виникнення даного спру, а саме з 2016 року, з метою захисту своїх майнових прав до суду не зверталась та належним чином не реалізувала свої вимоги щодо стягнення з відповідача суми недоплачених грошових коштів.

Зазначені обставини і стали причиною звернення керівника Дніпропетровської місцевої прокуратури №1 Дніпропетровської області до суду із цим позовом.

Дослідивши обставини справи, оцінивши надані докази, суд дійшов висновку про закриття провадження у справі з таких підстав.

Відповідно до ст. 509 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) зобов'язання виникають з підстав, встановлених статтею 11 цього Кодексу, зокрема із договорів та інших правочинів. Також, цивільні права та обов'язки можуть виникати безпосередньо з актів цивільного законодавства (ч. 3 ст. 11 ЦК України).

Предметом спору у даній справі є правовідносини сторін, що виникли за договором оренди землі.

В силу ст. 1 Закону України "Про оренду землі" оренда землі - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для проведення підприємницької та інших видів діяльності.

Право користування землею набувається та реалізується юридичними особами в порядку та на підставах, визначених Конституцією України (ст.ст. 13, 14), Земельним Кодексом України (ст.ст. 116,124), а також іншими законами, що приймаються у відповідності до них (Закон України "Про оренду землі", Цивільний кодекс України).

Приписами статті 206 Земельного кодексу України встановлено, що використання землі в Україні є платним; об'єктом плати за землю є земельна ділянка; плата за землю справляється відповідно до закону.

Згідно зі статтею 288 Податкового кодексу України підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.

Виходячи зі змісту ч. 1 ст. 15 Закону України "Про оренду землі" орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, способу та умов розрахунків, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату є істотними умовами договору оренди землі.

У відповідності до положень ст. 21 цього Закону орендна плата за землю є платежем, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою згідно з договором оренди землі. Розмір, умови і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України). Обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється з урахуванням індексів інфляції, якщо інше не передбачено договором оренди.

Підпунктом 14.1.147 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України визначено, що плата за землю - це обов'язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку або орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності. Відповідно до підпункту 14.1.136 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності є обов'язковим платежем, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою.

Отже, системний аналіз вищенаведених норм чинного законодавства дає підстави для висновку про те, що орендна плата за земельну ділянку, яка перебуває в державній або комунальній власності, має подвійну правову природу, оскільки, з одного боку, є передбаченим договором оренди землі платежем, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою (ч. 1 ст. 21 Закону України "Про оренду землі", пп.. 14.1.136 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України), з іншого - є однією з форм плати за землю як загальнодержавного податку нарівні із земельним податком (пп.. 14.1.147 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України).

Таким чином, підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є саме договір оренди такої земельної ділянки (ст. 21 Закону України "Про оренду землі", ст. 288 Податкового кодексу України).

Разом з тим, підпунктом 288.5.1 пункту 288.5 статті 288 Податкового кодексу України (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин до 01.01.2017) встановлено, що розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою 3 відсотків нормативної грошової оцінки .

Починаючи з 01.01.2017, в силу пп. 288.5.1 п. 288.5 ст. 288 Податкового кодексу України, розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою розміру земельного податку, встановленого для відповідної категорії земельних ділянок на відповідній території.

Згідно з п. 284.1 ст. 284 Податкового кодексу України, Верховна Рада Автономної Республіки Крим та органи місцевого самоврядування встановлюють ставки плати за землю та пільги щодо земельного податку, що сплачується на відповідній території. При цьому, як визначено пп. 12.3.5 п. 12.3 ст. 12 Податкового кодексу України, у разі якщо сільська, селищна, міська рада або рада об'єднаних територіальних громад, що створена згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, не прийняла рішення про встановлення відповідних місцевих податків і зборів, що є обов'язковими згідно з нормами цього Кодексу, такі податки до прийняття рішення справляються виходячи з норм цього Кодексу із застосуванням їх мінімальних ставок, а плата за землю справляється із застосуванням ставок, які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування плати за землю.

Виходячи із принципу пріоритетності норм Податкового кодексу України над нормами інших актів у разі їх суперечності, який закріплений у пункті 5.2 статті 5 цього Кодексу, до моменту внесення до такого договору відповідних змін розмір орендної плати в будь-якому разі не може бути меншим, ніж встановлений підпунктом 288.5.1 пункту 288.5 статті 288 Податкового кодексу України.

Аналогічну правову позицію наведено Верховним Судом України у постанові від 02.12.2014 по справі №21-274а14, в якій зазначено, що розмір орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою, ніж встановлено Податковим кодексом України.

Пунктом 274.1 статті 274 Податкового кодексу України закріплено, що ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі не більше 3 відсотків від їх нормативної грошової оцінки, для земель загального користування - не більше 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки, а для сільськогосподарських угідь - не менше 0,3 відсотка та не більше 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки.

Керівник Дніпропетровської місцевої прокуратури №1 Дніпропетровської області у позовні заяві зазначає, що Дніпровською міською радою 15.02.2017 прийнято рішення №12/18 "Про внесення змін до рішення міської ради від 27.12.2010 №5/6 "Про місцеві податки і збори на території міста", відповідно до якого річна сума орендної плати у відсотках до нормативної грошової оцінки за земельні ділянки, які надано у користування, для земельних ділянок сільськогосподарського призначення, житлової та громадської забудови, природно-заповідного та іншого призначення, оздоровчого призначення, рекреаційного призначення, історико-культурного призначення, лісогосподарського призначення, водного фонду, промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення становить 3.0.

Матеріали справи свідчать, що між сторонами по справі був укладений договір оренди земельної ділянки від 08.09.2003.

Відповідач використовує земельну ділянку за адресою: м. Дніпропетровськ, вул. Варварівська, 28 шляхом фактичного розміщення на ній об'єктів нерухомого майна, які належать Товариству з обмеженою відповідальністю "Хлібозавод №10" на праві приватної власності, що підтверджується інформаційною довідкою з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо суб'єкта №127938065 від 18.06.2018.

Отже, на підставі договору оренди земельної ділянки у відповідача перед позивачем у спірному періоді існувало зобов'язання по сплаті орендної плати за земельну ділянку комунальної власності, річна сума якої не може бути меншою 3% нормативної грошової оцінки цієї земельної ділянки з урахуванням індексів інфляції та відповідних коефіцієнтів.

Згідно з наданим Головним управлінням ДФС у Дніпропетровській області Державної фіскальної служби України розрахунком податкового зобов'язання по орендній платі за землю, здійсненим з урахуванням листа Управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області від 15.05.2018 №10-4-0.38-1040/107-18 про нормативну грошову оцінку земельної ділянки та умов договору оренди земельної ділянки по вул. Варварівській, 28 загальною площею 0,6570 га, Товариство з обмеженою відповідальністю "Хлібозавод №10" мало сплатити за вказану земельну ділянку орендну плату в розмірі 3% від нормативної грошової оцінки за 2016 рік - в сумі 247467,36 грн, за 2017 рік - в сумі 437193,39 грн.

Враховуючи подані податкові декларації з орендної плати за землю, за період з 01.01.2016 по 31.12.2017 відповідачем не доплачено орендну плату в сумі 271907,90 (247467,36 грн + 437193,39 грн - 200365,46 грн - 212387,39 грн), що свідчить про порушення ним взятих на себе зобов'язань, зміст яких визначено умовами договору оренди земельної ділянки та вимогами закону.

Таким чином, з урахуванням наявної у відповідача переплати по орендній платі за 2015 рік у сумі 0,85 грн, що підтверджується розрахунком Головного управління ДФС у Дніпропетровській області Державної фіскальної служби України податкового зобов'язання ТОВ "Хлібозавод №10" по орендній платі за землю за 2015 рік, заборгованість відповідача перед позивачем за вказаний період становить 271907,05 грн.

17.10.2018 відповідач подав до суду клопотання закрити провадження у справі, оскільки сума заборгованості сплачена ним в повному обсязі. На підтвердження оплати відповідач надав платіжне доручення № 3231 від 17.10.2018 на перерахування 224806,00 грн та платіжне доручення № 3230 від 17.10.2018 на перерахування 47101,90 грн у якості оплати за користування землею, а також платіжне доручення № 3237 від 17.10.2018 на перерахування прокуратурі Дніпропетровської області 4078,61 грн на відшкодування витрат по сплаті судового збору.

В засіданні суду 22.10.2018 прокурор та представник позивача підтвердили факт надходження від відповідача грошових коштів на оплату за користування землею та відшкодування витрат по сплаті судового збору.

Відповідно до ч. 2 ст. 185 ГПК України за результатами підготовчого засідання суд постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без розгляду, закриття провадження у справі, закриття підготовчого провадження та призначення справи до судового розгляду по суті.

Пунктом 2 ч. 1 ст. 231 ГПК України передбачено, що господарський суд закриває провадження у справі, якщо відсутній предмет спору.

З огляду на викладене, враховуючи повне погашення відповідачем після відкриття провадження у справі заявленої до стягнення заборгованості, провадження у справі слід закрити через відсутність предмету спору.

Судові витрати сплачені відповідачем заявнику до прийняття рішення у справі, тому питання про їх розподіл не вирішується.

Керуючись статтями 2, 73, 74, 76-79, 86, 91, 231 ч. 1 п. 2, 232 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -

УХВАЛИВ:

Провадження у справі закрити.

Ухвала набирає законної сили негайно після її оголошення - 22.10.2018.

Ухвала може бути оскаржена в порядку та строки, передбачені статтями 256, 257 Господарського процесуального кодексу України.

Суддя ОСОБА_5

Дата ухвалення рішення22.10.2018
Оприлюднено23.10.2018
Номер документу77292879
СудочинствоГосподарське
Сутьстягнення 271907,05 грн

Судовий реєстр по справі —904/3304/18

Ухвала від 22.10.2018

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Воронько Володимир Дмитрович

Ухвала від 22.08.2018

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Воронько Володимир Дмитрович

Ухвала від 27.07.2018

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Воронько Володимир Дмитрович

Ухвала від 26.07.2018

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Воронько Володимир Дмитрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні