Рішення
від 25.10.2018 по справі 815/3008/18
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 815/3008/18

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 жовтня 2018 року м.Одеса

Одеський окружний адміністративний суд в складі:

головуючого судді: Самойлюк Г.П.,

при секретарі: Казарян С.Б.

сторін:

позивач: ОСОБА_1 (представник за довіреністю)

відповідач: ОСОБА_2 (представник за довіреністю)

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Одесі справу за адміністративним позовом Державної екологічної інспекції в Одеській області (65058, Одеська обл., місто Одеса, проспект Шевченка, будинок 12; код ЄДРПОУ 38017120) до комунальної установи «Лиманська центральна районна лікарня» Лиманської районної ради Одеської області (67500, Одеська область, Лиманський район, селище міського типу Доброслав, вулиця Грубника, 27; код ЄДРПОУ 02775107) про застосування заходів реагування, а саме призупинення господарської діяльності до отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, -

На підставі ст. 243 Кодексу адміністративного судочинства України в судовому засіданні 17 жовтня 2018 року проголошено вступну та резолютивну частини рішення.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

До Одеського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Державної екологічної інспекції в Одеській області до комунальної установи «Лиманська центральна районна лікарня» Лиманської районної ради Одеської області про застосування заходів реагування, а саме призупинення господарської діяльності до отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.

В обґрунтування позовної заяви зазначено, що Державною екологічною інспекцією в Одеській області на підставі річного плану здійснення заходів державного нагляду контролю проведено планову перевірку Комунальної установи «Лиманська центральна районна лікарня» Лиманської районної ради Одеської області. За результатами перевірки складено акт, в якому зафіксовано, що господарська діяльність відповідача в порушення норм законодавства України здійснюється без спеціального дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, що є порушенням ст. 11 Закону України Про охорону атмосферного повітря , у зв'язку з чим позивач звернуся з даним позовом до суду.

Відповідач в обґрунтування правової позиції зазначив про усунення порушень, що слугували підставою для звернення позивача до суду з цим позовом, надавши копію дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.

Ухвалою від 09.07.2018р. відкрито провадження по справі та визначено, що справа буде розглядатись в порядку спрощеного позовного провадження (з викликом сторін); встановлено відповідачу п'ятнадцятиденний строк з дня вручення даної ухвали для подання відзиву на позовну заяву; встановлено позивачу п'ятиденний строк з дня отримання відзиву для подання відповіді на відзив, копія якої одночасно з поданням до суду повинна бути надіслана іншим учасникам справи; встановлено відповідачу п'ятиденний строк з дня отримання відповіді на відзив для подання заперечення; встановлено учасникам справи п'ятнадцятиденний строк з дня вручення даної ухвали для подання заяв з процесуальних питань; призначено судове засідання по справі на 18.07.2018 р. об 11 год. 45 хв.

Ухвалою суду, яка занесена до протоколу судового засідання 18.07.2018 р., оголошено перерву в судовому засіданні до 31.07.2018 р. 12 год. 00 хв.

Ухвалою суду, яка занесена до протоколу судового засідання 31.07.2018р., оголошено перерву в судовому засіданні до 07.09.2018 р. 10 год. 00 хв.

Ухвалою суду від 07.09.2018 р. зобов'язано Департамент екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації надати до Одеського окружного адміністративного суду у строк до 17 вересня 2018 року належним чином засвідчену копію дозволу №5122755100-17 на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, виданого комунальній установі «Лиманська центральна районна лікарня» Лиманської районної ради Одеської області (67500, Одеська обл., Лиманський район, селище міського типу Доброслав, вулиця Грубника, 27; код ЄДРПОУ 02775107); призначено проведення розгляду справи проводити в порядку загального позовного провадження зі стадії проведення підготовчого засідання; призначено підготовче засідання по справі на 28.09.2018 р. о 10 год. 00 хв.

Ухвалою суду від 28.09.2018 р. підготовче провадження в адміністративній справі закрито; призначено судове засідання для розгляду справи по суті на 17.10.2018 р. о 15 год. 00 хв.

У судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги у повному обсязі та просив їх задовольнити.

У відкритому судовому засіданні представник відповідача позовні вимоги не визнав, заперечував проти задоволення позовних вимог у повному обсязі.

Заслухавши пояснення учасників справи, дослідивши матеріали справи, оцінивши надані учасниками судового процесу докази в їх сукупності, проаналізувавши положення чинного законодавства, суд,-

ВСТАНОВИВ:

Державною екологічною інспекцією в Одеській області (далі - Держекоінспекція) на підставі наказу № 282 від 25.04.2018р., річного плану здійснення заходів державного нагляду контролю) Державної екологічної інспекції України на 2018 рік, затвердженого наказом Державної екологічної інспекції України №710 від 30.11.2017р., відповідно до ст.ст. 5, 7 Закону України Про основні засади державного нагляду контролю) у сфері господарської діяльності , ст. 20-2 Закону України Про охорону навколишнього природного середовища , Положення про Державну екологічну інспекцію в Одеській області, затвердженого наказом Державної екологічної інспекції України №652 від 28.09.2017 р. проведено планову перевірку комунальної установи «Лиманська центральна районна лікарня» Лиманської районної ради Одеської області.

За результатами перевірки складено акт № 50/10, яким зафіксовано порушення вимог законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, зокрема ст.ст. 10, 11 Закону України Про охорону атмосферного повітря у зв'язку зі здійсненням викидів без дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.

Згідно із ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

При вирішенні спору суд керувався критеріями, закріпленими у ч.2 ст.2 КАС України, які певною мірою відображають принципи адміністративної процедури, які повинні дотримуватися при реалізації дискреційних повноважень владного суб'єкта.

Таким чином, суд з'ясовує, чи використане повноваження, надане суб'єкту владних повноважень, з належною метою; обґрунтовано, тобто вчинено через вмотивовані дії; безсторонньо, тобто без проявлення неупередженості до особи, стосовно якої вчиняється дія; добросовісно, тобто щиро, правдиво, чесно; розсудливо, тобто доцільно з точки зору законів логіки і загальноприйнятих моральних стандартів; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації, тобто з рівним ставленням до осіб; пропорційно та адекватно; досягнення розумного балансу між публічними інтересами та інтересами конкретної особи.

Статтею 40 Закону України Про охорону навколишнього природного середовища від 25.06.1991 р. № 1264-XII передбачено, що використання природних ресурсів громадянами, підприємствами, установами та організаціями здійснюється з додержанням обов'язкових екологічних вимог:

а) раціонального і економного використання природних ресурсів на основі широкого застосування новітніх технологій;

б) здійснення заходів щодо запобігання псуванню, забрудненню, виснаженню природних ресурсів, негативному впливу на стан навколишнього природного середовища;

в) здійснення заходів щодо відтворення відновлюваних природних ресурсів;

г) застосування біологічних, хімічних та інших методів поліпшення якості природних ресурсів, які забезпечують охорону навколишнього природного середовища і безпеку здоров'я населення;

д) збереження територій та об'єктів природно-заповідного фонду, а також інших територій, що підлягають особливій охороні;

е) здійснення господарської та іншої діяльності без порушення екологічних прав інших осіб;

є) здійснення заходів щодо збереження і невиснажливого використання біологічного різноманіття під час провадження діяльності, пов'язаної з поводженням з генетично модифікованими організмами.

При використанні природних ресурсів має забезпечуватися виконання й інших вимог, встановлених цим Законом та іншим законодавством України.

Відповідно до п. 1 Положення про Державну екологічну інспекцію України, затвердженого Указом Президента України від 13.04.2011р. № 454/2011 , Державна екологічна інспекція України (Держекоінспекція України) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра екології та природних ресурсів України.

Згідно з пп. 15 п. 5 вказаного Положення Держекоінспекція України для виконання покладених на неї завдань має право: приймати рішення про обмеження чи зупинення (тимчасово) діяльності підприємств і об'єктів незалежно від їх підпорядкування та форми власності, якщо їх експлуатація здійснюється з порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища, вимог дозволів на використання природних ресурсів, з перевищенням нормативів гранично допустимих викидів впливу фізичних та біологічних факторів і лімітів скидів забруднюючих речовин, за винятком суб'єктів підприємницької діяльності (інвесторів), що провадять свою діяльність відповідно до законодавства про угоди щодо розподілу продукції.

Пунктом 1 Положення про державну екологічну інспекцію в Автономній республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, затвердженого наказом Міністерства екології та природних ресурсів України № 429 від 04.11.2011р., визначено, що Державна екологічна інспекція в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі (далі - Держекоінспекція) є територіальним органом Державної екологічної інспекції України, який діє у складі Держекоінспекції України і їй підпорядковується.

Відповідно до пп. 6.14 п. 6 цього Положення Держекоінспекція для виконання покладених на неї завдань має право: приймати рішення про обмеження чи зупинення (тимчасово) діяльності підприємств і об'єктів незалежно від їх підпорядкування та форми власності, якщо їх експлуатація здійснюється з порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища, вимог дозволів на використання природних ресурсів, з перевищенням нормативів гранично допустимих викидів впливу фізичних та біологічних факторів і лімітів скидів забруднюючих речовин, за винятком суб'єктів підприємницької діяльності (інвесторів), що провадять свою діяльність відповідно до законодавства про угоди щодо розподілу продукції.

Згідно зі ст. 1 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності від 05.04.2007р. № 877-V (далі - Закон № 877-V) державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища;

Заходи державного нагляду (контролю) - планові та позапланові заходи, які здійснюються шляхом проведення перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та інших дій.

Відповідно до ч.ч. 5, 11 ст. 4 Закону № 877-V виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб'єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду.

Відновлення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг суб'єктами господарювання після призупинення можливе з моменту отримання органом державного нагляду (контролю), який ініціював призупинення, повідомлення суб'єкта господарювання про усунення ним усіх встановлених судом порушень.

Плановий чи позаплановий захід щодо суб'єкта господарювання - юридичної особи має здійснюватися у присутності керівника або особи, уповноваженої керівником. Плановий чи позаплановий захід щодо фізичної особи - підприємця має здійснюватися за його присутності або за присутності уповноваженої ним особи.

Абзацом 3 ч. 1 ст. 6 Закону № 877-V встановлено, що підставою для здійснення позапланового заходу є перевірка виконання суб'єктом господарювання приписів, розпоряджень або інших розпорядчих документів щодо усунення порушень вимог законодавства, виданих за результатами проведення попереднього заходу органом державного нагляду (контролю).

Частиною 6 ст. 7 Закону № 877-V визначено, що за результатами здійснення планового або позапланового заходу посадова особа органу державного нагляду (контролю) складає акт, який повинен містити такі відомості: дату складення акта; тип заходу (плановий або позаплановий); форма заходу (перевірка, ревізія, обстеження, огляд тощо); предмет державного нагляду (контролю); найменування органу державного нагляду (контролю), а також посаду, прізвище, ім'я та по батькові посадової особи, яка здійснила захід; найменування юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи - підприємця, щодо діяльності яких здійснювався захід.

Посадова особа органу державного нагляду (контролю) зазначає в акті стан виконання вимог законодавства суб'єктом господарювання, а в разі невиконання - детальний опис виявленого порушення з посиланням на відповідну вимогу законодавства.

В останній день перевірки два примірники акта підписуються посадовими особами органу державного нагляду (контролю), які здійснювали захід, та суб'єктом господарювання або уповноваженою ним особою, якщо інше не передбачено законом.

Якщо суб'єкт господарювання не погоджується з актом, він підписує акт із зауваженнями.

Зауваження суб'єкта господарювання щодо здійснення державного нагляду (контролю) є невід'ємною частиною акта органу державного нагляду (контролю).

У разі відмови суб'єкта господарювання підписати акт посадова особа органу державного нагляду (контролю) вносить до такого акта відповідний запис.

Один примірник акта вручається керівнику чи уповноваженій особі суб'єкта господарювання - юридичної особи, її відокремленого підрозділу, фізичній особі - підприємцю або уповноваженій ним особі в останній день заходу державного нагляду (контролю), а другий зберігається в органі державного нагляду (контролю).

Частиною 7 ст. 7 Закону № 877-V передбачено, що на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п'яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.

Статтею 10 Закону України Про охорону атмосферного повітря від 16.10.1992р. № 2707-XII передбачено, що підприємства, установи, організації та громадяни - суб'єкти підприємницької діяльності, що здійснюють викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря та діяльність яких пов'язана з впливом фізичних та біологічних факторів на його стан, зобов'язані, зокрема: здійснювати організаційно-господарські, технічні та інші заходи щодо забезпечення виконання вимог, передбачених стандартами та нормативами екологічної безпеки у галузі охорони атмосферного повітря, дозволами на викиди забруднюючих речовин тощо; вживати заходів щодо зменшення обсягів викидів забруднюючих речовин і зменшення впливу фізичних факторів; здійснювати контроль за обсягом і складом забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря, і рівнями фізичного впливу та вести їх постійний облік.

Відповідно до положень ст. 11 Закону України Про охорону атмосферного повітря викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами можуть здійснюватися після отримання дозволу, виданого суб'єкту господарювання.

Згідно зі ст. 12 Закону України Про охорону атмосферного повітря господарська чи інші види діяльності, пов'язані з порушенням умов і вимог до викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря і рівнів впливу фізичних та біологічних факторів на його стан, передбачених дозволами, може бути обмежена, тимчасово заборонена (зупинена) або припинена відповідно до законодавства.

Таким чином, викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами можуть здійснюватися після отримання дозволу, виданого суб'єкту господарювання.

Порядок погодження і видачі дозволів встановлюється постановою Кабінету Міністрів України № 302 від 13.03.2002р. Про затвердження Порядку проведення та оплати робіт, пов'язаних з видачею дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, обліку підприємств, установ, організацій та громадян - підприємців, які отримали такі дозволи .

Перелік типів устаткування, для яких розробляються нормативи граничнодопустимих викидів забруднюючих речовин із стаціонарних джерел, затверджено наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища України № 317 від 16.08.2004 р. , зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 6 вересня 2004 р. за № 1102/9701.

Як вбачається з матеріалів справи, при проведенні перевірки комунальної установи «Лиманська центральна районна лікарня» Лиманської районної ради Одеської області виявлено 15 стаціонарних організованих джерел викидів та 1 стаціонарне неорганізоване джерело викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря. При цьому встановлено, що із вищезазначених джерел відбуваються викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, що є порушенням ст.ст. 10, 11 Закону України Про охорону атмосферного повітря .

Як вбачається зі змісту акта перевірки, під час її проведення відповідачем було надано позивачу дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (Комінтернівській центральній районній лікарні), виданий терміном на 5 років з 29.11.2011р. по 29.11.2016р., та довідку ТОВ ЕКОПРАЙМ ЛЮКС від 21.05.2018р. № 21-05/18 на підтвердження факту виконання останнім комплексу робіт зі збору документації для отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.

При цьому актом перевірки було зафіксовано, що станом на 21.05.2018р. інженерним відділом ТОВ ЕКОПРАЙМ ЛЮКС було проведено такі роботи: інвентаризацію всіх стаціонарних джерел викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря та подані на реєстрацію до Департаменту екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації; проведено інструментально-лабораторний контроль дотримання нормативів граничнодопустимих викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря та подані на реєстрацію до Департаменту екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації; проведено інструментально-лабораторний контроль дотримання нормативів граничнодопустимих викидів забруднюючих речовин на всіх організованих джерелах викидів, підготовлено запит та отримано метеорологічні характеристики і фонові концентрації для розрахунків розсіювання визначено геодезично координати географічного центру підприємства; підготовлено та подано на публікацію інформацію про отримання дозволу для ознайомлення з нею громадськості.

Як встановлено судом та вбачається з матеріалів справи, на виконання вимог ст. 11 Закону України Про охорону атмосферного повітря , Закону України Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності Департаментом екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації згідно розпорядження № 1037/А-2018 надано комунальній установі «Лиманська центральна районна лікарня» Лиманської районної ради Одеської області дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, яке належить до третьої групи, за адресою: вул. Грубника, буд. 27, смт. Доброслав, Лиманський район, Одеська область (а.с. 164-165).

В матеріалах справи міститься копія дозволу № 5122755100-17 від 05.09.2018р. на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, виданого Департаментом екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації комунальній установі «Лиманська центральна районна лікарня» Лиманської районної ради Одеської області з необмеженим терміном дії (а.с. 166- 167).

Таким чином, порушення ст.ст. 10, 11 Закону України Про охорону атмосферного повітря у зв'язку зі здійсненням викидів без дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, які послугували підставою для звернення позивача до суду з даним позовом, відповідачем самостійно усунуто та надано на підтвердження цих обставин відповідні докази, відтак відсутні підстави для задоволення позовних вимог.

Згідно зі ст. 242 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи. Судове рішення має відповідати завданню адміністративного судочинства, визначеному цим Кодексом.

Згідно положень ст. 75 КАС України, достовірними є докази, на підставі яких можна встановити дійсні обставини справи. При цьому в силу положень ст. 76 КАС України достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування. Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.

Згідно з ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до ст. 90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.

Оцінивши кожен доказ, який є у справі щодо його належності, допустимості, достовірності та їх достатності і взаємного зв'язку у сукупності, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, а саме усунення відповідачем порушення, що послугувало підставою для звернення позивача до суду з даним позовом - отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, суд вважає позов таким, що не підлягає задоволенню.

Відповідно до ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Враховуючи висновки суду про відмову у задоволенні позовних вимог, а також те, що позивач є суб'єктом владних повноважень, правові підстави для стягнення витрат зі сплати судового збору відсутні.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 2, 6, 7, 8, 9, 10, 77, 90, 139, 242-246, 250, 251, 255, 295, 297 КАС України, суд -

ВИРІШИВ:

У задоволенні адміністративного позову Державної екологічної інспекції в Одеській області (65058, Одеська обл., місто Одеса, проспект Шевченка, будинок 12; код ЄДРПОУ 38017120) до комунальної установи «Лиманська центральна районна лікарня» Лиманської районної ради Одеської області (67500, Одеська обл., Лиманський район, селище міського типу Доброслав, вулиця Грубника, 27; код ЄДРПОУ 02775107) про застосування заходів реагування, а саме призупинення господарської діяльності до отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами,- відмовити.

Рішення може бути оскаржено до П'ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги безпосередньо до суду апеляційної інстанції протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга подається учасниками справи відповідно до п.15.5 ч.1 розділу VІІ Перехідні положення КАС України через Одеський окружний адміністративний суд до П'ятого апеляційного адміністративного суду.

Повний текст рішення виготовлено та підписано 25.10.2018 р.

Суддя: / підпис/ ОСОБА_3

З оригіналом згідно:

Суддя: Г.П. Самойлюк

.

Дата ухвалення рішення25.10.2018
Оприлюднено26.10.2018
Номер документу77372093
СудочинствоАдміністративне
Сутьзастосування заходів реагування, а саме призупинення господарської діяльності до отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, - На підставі ст. 243 Кодексу адміністративного судочинства України в судовому засіданні 17 жовтня 2018 року проголошено вступну та резолютивну частини рішення

Судовий реєстр по справі —815/3008/18

Рішення від 25.10.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Самойлюк Г. П.

Ухвала від 28.09.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Самойлюк Г. П.

Ухвала від 07.09.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Самойлюк Г. П.

Ухвала від 09.07.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Самойлюк Г. П.

Ухвала від 22.06.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Самойлюк Г. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні