Справа № 420/5541/18
УХВАЛА
25 жовтня 2018 року м. Одеса
Суддя Одеського окружного адміністративного суду Кравченко М.М., вивчивши матеріали заяви Головного управління ДФС в Одеській області до Товариства з обмеженою відповідальністю АРМСЕРВІС про підтвердження обґрунтованості умовного адміністративного арешту майна платника податків, -
ВСТАНОВИВ:
До Одеського окружного адміністративного суду надійшла заява Головного управління ДФС в Одеській області до Товариства з обмеженою відповідальністю АРМСЕРВІС про підтвердження обґрунтованості умовного адміністративного арешту майна платника податків.
Відповідно до ч.1 ст.283 КАС України провадження у справах за зверненням органів доходів і зборів при здійсненні ними визначених законом повноважень здійснюється на підставі заяви таких органів щодо: 1) зупинення видаткових операцій платника податків на рахунках платника податків; 2) підтвердження обґрунтованості адміністративного арешту майна платника податків; 3) надання дозволу на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі; 4) зобов'язання керівника підприємства провести інвентаризацію основних фондів, товарно-матеріальних цінностей, які перебували або перебувають під митним контролем чи використовувалися цим підприємством разом із товарами, які були поміщені у відповідний митний режим; 5) стягнення коштів за податковим боргом; 6) зобов'язання платника податків, який має податковий борг, укласти договір щодо переведення права вимоги дебіторської заборгованості цього платника на орган доходів і зборів.
В заяві Головне управління ДФС в Одеській області просить суд підтвердити обґрунтованість умовного адміністративного арешту майна Товариства з обмеженою відповідальністю АРМСЕРВІС згідно рішення від 25.10.2018 року.
В обґрунтування поданої заяви Головне управління ДФС в Одеській області вказує, що 23.10.2018 року Головним управлінням ДФС в Одеській області прийнято наказ № 8104 про проведення документальної позапланової виїзної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю АРМСЕРВІС . Управлінню аудиту ГУ ДФС в Одеській області відповідно до пп.20.1.4 п.20.1 ст.20, пп.78.1.4 п.78.1 ст. 78, Податкового кодексу України було наказано провести з 24.10.2018 року документальну позапланову виїзну перевірку Товариства з обмеженою відповідальністю АРМСЕРВІС з питань взаємовідносин з ТОВ Технобуд поліс тривалістю 5 робочих днів за весь період діяльності. 24.10.2018 року на підставі наказу ГУ ДФС в Одеській області від 23.10.2018 року № 8104 щодо проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ АРМСЕРВІС код ЄДРПОУ 22497917 за податковою адресою підприємства 65123, Одеська область, м. Одеса, вул. Михайлівська, буд. 25, був здійснений вихід головним державним ревізор-інспектором відділу аудиту платників міста Одеса управління аудиту ГУ ДФС в Одеській області ОСОБА_1 та головним державним ревізор-інспектором відділу аудиту платників міста Одеса управління аудиту ГУ ДФС в Одеській області ОСОБА_2 з метою вручення копії наказу від 23.10.2018 року за № 8104 та пред'явлення направлень для проведення перевірки від 23.10.2018 року за № 9527/14-14, № 9526/14-14. 24.10.2018 року о 12:55 годині представник за довіреністю ТОВ АРМСЕРВІС код ЄДРПОУ 22497917 отримав копію наказу № 8104 під розписку про проведення документальної позапланової виїзної перевірки, представник підприємства ОСОБА_3 відмовив працівникам ГУ ДФС в Одеській області у допуску до проведення перевірки та пояснив, що не згоден з підставами для проведення перевірки, підстави не вказані у наказі. Головним державним ревізор-інспектором відділу аудиту платників міста Одеса управління аудиту ГУ ДФС в Одеській області ОСОБА_1 та головним державним ревізор-інспектором відділу аудиту платників міста Одеса управління аудиту ГУ ДФС в Одеській області ОСОБА_2 були складені відповідні акти, а саме: акт № 1885/15-32-1-14/22497917 від 24.10.2018 року Про відмову в допуску до проведення/відмову від проведення документальної позапланової виїзної перевірки , акт № 1893/15-32-14-14/22497917 від 24.10.2018 року Відмови розписатися у направлені на перевірку . 25.10.2018 року о 11:45 год. заступником начальника ГУ ДФС в Одеській області було прийнято рішення про застосування умовного адміністративного арешту майна платника податків.
Згідно з ч.2 ст.283 КАС України заява подається до суду першої інстанції протягом 24 годин з моменту встановлення обставин, що зумовлюють звернення до суду, за загальними правилами підсудності, встановленими цим Кодексом, у письмовій формі та повинна містити: 1) найменування адміністративного суду; 2) найменування, поштову адресу, а також номер засобу зв'язку заявника; 3) найменування, поштову адресу, а також номер засобу зв'язку, якщо такий відомий, щодо сторони, до якої застосовуються заходи, визначені частиною першою цієї статті; 4) підстави звернення із заявою, обставини, що підтверджуються доказами, та вимоги заявника; 5) перелік документів та інших матеріалів, що додаються; 6) підпис уповноваженої особи суб'єкта владних повноважень, що скріплюється печаткою.
Разом з цим, під час вирішення питання щодо відкриття провадження у справі за заявою Головного управління ДФС в Одеській області до Товариства з обмеженою відповідальністю АРМСЕРВІС про підтвердження обґрунтованості умовного адміністративного арешту майна платника податків суддя встановив, що в провадженні Одеського окружного адміністративного суду знаходиться адміністративна справа № 420/5540/18 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю АРМСЕРВІС до Головного управління ДФС в Одеській області про визнання протиправним та скасування наказу від 23.10.2018 року за № 8104 про проведення документальної позапланової виїзної перевірки.
Відповідно до ч.4 ст.283 КАС України суд ухвалою відмовляє у відкритті провадження за заявою, якщо: 1) заявлено вимогу, не передбачену частиною першою цієї статті; 2) із поданих до суду матеріалів вбачається спір про право.
Суддя зазначає, що спір про право наявний у разі коли платник податків звернувся до суду з позовом, в якому висловив незгоду з рішенням контролюючого органу, що слугувало підставою для виникнення обставин із внесення відповідної заяви.
Таким чином, оскільки правомірність наказу від 23.10.2018 року за № 8104 про проведення документальної позапланової виїзної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю АРМСЕРВІС , недопуск до проведення якої послугував підставою для застосування Головним управлінням ДФС в Одеській області умовного адміністративного арешту майна платника податків, в даному випадку є предметом судового розгляду, то суддя прийшов до висновку щодо наявності спору про право.
За таких обставин, з урахуванням зазначеного, суддя прийшов до висновку, що у відкритті провадження за заявою Головного управління ДФС в Одеській області до Товариства з обмеженою відповідальністю АРМСЕРВІС про підтвердження обґрунтованості умовного адміністративного арешту майна платника податків необхідно відмовити.
Суддя зазначає, що згідно з ч.5 ст.283 КАС України відмова у відкритті провадження за заявою унеможливлює повторне звернення заявника з такою самою заявою, заявник у цьому випадку має право звернутися з тими самими вимогами до суду в загальному порядку.
Керуючись ст.ст.243, 248, 283 КАС України, суддя -
УХВАЛИВ:
Відмовити у відкритті провадження за заявою Головного управління ДФС в Одеській області до Товариства з обмеженою відповідальністю АРМСЕРВІС про підтвердження обґрунтованості умовного адміністративного арешту майна платника податків.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку протягом 24 годин з моменту її постановлення.
Суддя М.М. Кравченко
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.10.2018 |
Оприлюднено | 26.10.2018 |
Номер документу | 77372149 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Кравченко М.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні