Постанова
від 22.10.2018 по справі 569/13297/18
РІВНЕНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

22 жовтня 2018 року м.Рівне

Рiвненський мiський суд Рівненської області в особi суддi ОСОБА_1,

з участю: секретаря судового засідання Ющук О.С.,

представника позивача ОСОБА_2,

представника Рівненської митниці ДФС ОСОБА_3,

pозглянувши у вiдкpитому судовому засiданнi в мiстi Рiвне

спpаву № 569/13297/18 за адміністративним позовом ОСОБА_4 до Рівненської митниці Державної фіскальної служби України про визнання протиправною та скасування постанови про накладення адміністративного стягнення у справі про порушення митних правил, -

В С Т А Н О В И В :

Представник позивача ОСОБА_2 в судовому засіданні позов ОСОБА_4 підтримав та просить суд визнати протиправною та скасувати постанову Рівненської митниці Державної фіскальної служби України в справі про порушення митних правил № 0351/20400/18 від 05 липня 2018 року про притягнення ОСОБА_4 до адміністративної відповідальності за вчинення порушення митних правил, передбаченого статтею 485 МК України, та накладення на нього адміністративного стягнення у виді штрафу в розмірі 300 відсотків несплаченої суми митних платежів в розмірі 75601,14 гривень.

Представник Рівненської митниці Державної фіскальної служби України ОСОБА_3 в судовому засіданні адміністративний позов ОСОБА_4 не визнала та просить суд у задоволенні позову відмовити з підстав, викладених у відзиві.

Заслухавши пояснення осіб, які беруть участь у справі, дослідивши письмові докази по справі, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги ОСОБА_4 підлягають до задоволення частково.

Судом встановлено, що 05 липня 2018 року заступником начальника Рівненської митниці ДФС - начальником управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії ОСОБА_5 винесено постанову в справі про порушення митних правил № 0351/20400/18, якою ОСОБА_4 було визнано винним у вчиненні порушення митних правил, передбаченого статтею 485 МК України, та накладено на нього адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 300 відсотків несплаченої суми митних платежів в розмірі 75601,14 гривень.

Для винесення вказаної постанови слугували слідуючі обставини:

27 березня 2018 року в Рівненську митницю ДФС листом Головного управління ДФС у Рівненській області від 27 березня 2018 року №1444/7/17-00-14-06-09 направлено матеріали документальної планової виїзної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю Українсько-німецьке спільне підприємство АЛМІ (ТОВ Українсько-німецьке СП АЛМІ ) (код ЄДРПОУ 32200031) про дотримання вимог законодавства України з питань державної митної справи за період з 01 січня 2015 року по 31 січня 2018 року (Акт №735/8/17-00-14-06-06/НОМЕР_1 від 15 березня 2018р.).

Перевірка проводилась на виконання пункту 2 статті 346 Митного кодексу України від 13 березня 2012 року за № 4495-VI (зі змінами та доповненнями), на підставі наказу Головного управління ДФС у Рівненській області від 24 січня 2018 року № 269, відповідно до плану-графіка проведення документальних планових перевірок латників податків.

В межах проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ Українсько - німецького СП AЛMI з питань державної митної справи, призначеної наказом Головного управління ДФС у Рівненській області від 24 січня 2018 року № 269, на виконання пунктів 5 частини 1 статті 347 МКУ, порядку проведення контрольного аналізу сировини, матеріалів і продуктів переробки, контрольного запуску у виробництво сировини та матеріалів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 2012 року №429, посадовими зсобами Головного управління ДФС у Рівненській області та Рівненської митниці ДФС здійснено контрольні запуски у виробництво сировини та матеріалів, поміщених у митний режим переробки на митній території.

Згідно складеного за результатами проведення перевірки Акту №735/8/17-00-14-06-06/НОМЕР_1 від 15 березня 2018 року, контрольним запуском, проведеним 14 лютого 2018 року здійснено перевірку норм витрат сировини та матеріалів, поміщених у митний режим переробки на митній території на пошиття жакетів жіночих моделі 50227.

Контрольним запуском, проведеним 22 лютого 2018 року здійснено перевірку норм витрат сировини та матеріалів, поміщених у митний режим переробки на митній території на пошиття суконь жіночих моделі 70095.

Контрольні запуски у виробництво сировини та матеріалів, поміщених у митний режим переробки на митній території, відбувався у складських та виробничих приміщеннях на території ТОВ Українсько-німецьке СП АЛМІ .

Метою контрольних запусків у виробництво була перевірка даних, задекларованих підприємством в заявах на отримання дозволів на розміщення товарів у митний режим переробки згідно контракту від 01 серпня 2016 року № 010816, укладеного з фірмою С.Н.С Fashion GmbH Consulting - Sourcing - Logistics (Кельсфвег 2-4, Д-40472 Дюссельдорф, Німеччина), та перевірка норм витрат сировини та матеріалів, поміщених у митний режим переробки на митній території та подальшого декларування залишків за митними деклараціями.

За результатами контрольного запуску виявлено невідповідність фактичних витрат сировини та матеріалів на виготовлення готової продукції - жакетів жіночих модель 50227 показникам, визначеним технологічною схемою переробки давальницької сировини від 05.02.2018 №108 - додатку до контракту №010816 від 01.08.2016 р. на переробку:

фактичний обсяг відходів виробництва (обрізків тканини верху 86686) склав 24.11% при задекларованій нормі обсягу відходів 1%;

фактичний обсяг відходів виробництва (обрізків тканини підкладки артикул 4510) склав 20,74% при задекларованій нормі обсягу відходів 1%;

фактичний обсяг відходів виробництва (обрізків тканини дублірин артикул СЕ 3025-10) склав 22,96 % при задекларованій нормі обсягу відходів 2%;

фактичний обсяг відходів виробництва (обрізків тканини клеєва (флізелін) артикул ВО 505-10) склав 30,80%) при задекларованій нормі обсягу відходів 2 %.

За результатами контрольного запуску виявлено невідповідність фактичних витрат сировини та матеріалів на виготовлення готової продукції суконь жіночих модель 70095 показникам, визначеним технологічною схемою переробки давальницької сировини віл 05 лютого 2018 року №109 - додатку до контракту №010816 від 01 серпня 2016 р. на переробку:

фактичний обсяг відходів виробництва (обрізків тканини верху 86689) склав 8.06% при задекларованій нормі обсягу відходів 1%;

фактичний обсяг відходів виробництва (обрізків тканини верху оздоблювальної артикул OCEAN CREPE) склав 20,69 % при задекларованій нормі обсягу відходів 1%;

фактичний обсяг відходів виробництва (обрізків тканини підкладки артикул 4510) склав 17,67 % при задекларованій нормі обсягу відходів 1%;

фактичний обсяг відходів виробництва (обрізків тканини дублірин артикул СЕ 3025-10) склав 13,98 % при задекларованій нормі обсягу відходів 2 %.

Шляхом порівняння показників, які містяться в технологічних схемах переробки товарів, ввезених у митному режимі переробки на митній території, за якими відбувалися контрольні запуски у виробництво з показниками технологічних схем переробки давальницької сировини, які додавалися до заяв на отримання дозволів на розміщення товарів у митний режим переробки на митній території України в періоді, що підлягає перевірці, визначено, що норми втрат тканини для виготовлення готової продукції - жакетів жіночих та суконь жіночих згідно контракту від 01 серпня 2016 року №010816 є ідентичними та складали 1- 2% від обсягу витрачених матеріалів.

Шляхом порівняння даних необоротних активів, які додавалися до заяв на отримання дозволів на розміщення товарів в режимі переробки на митній території України згідно контракту від 01 серпня 2016 року №010816 визначено, що операції з переробки сировини, в результаті яких утворюються відходи, здійснювалися за допомогою однакового промислового обладнання: розкрійний стіл, прес для дублювання тканини, спеціалізовані швейні машини, оверлок, прасувальні столи. Схеми розкрою матеріалів та обладнання, яке використовувалося при розкрої матеріалів протягом контрольних запусків (акт контрольного запуску від 15.02.2018 №481/8/17- 00-14-06-06/32200031 та акт контрольного запуску від 23.02.2018 №574/8/17-00-14-06-06/32200031),

відповідають схемам розкрою та обладнанню, які використовувалися протягом періоду дії контракту від 01.08.2016 №010816р., що підлягав перевірці.

Встановлені порушення призвели до заниження податкових зобов'язань по сплаті митних платежів на загальну суму 25 200,38 грн., в тому числі: податок на додану вартість з товарів, імпортованих на митну територію України - 25 200,38 грн. (код платежу - 14070100).

05 червня 2018 року головним державним інспектором-кінологом сектору боротьби з незаконним переміщенням наркотиків і зброї та кінологічного забезпечення управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Рівненської митниці ДФС ОСОБА_6 складено протокол про порушення митних правил №0351/20400/18, згідно якого ТОВ «Українсько-німецьке спільне підприємство «АЛМІ» порушило митні правила, передбачені статтею 485 Митного кодексу України.

05 липня 2018 року винесено постанову в справі про порушення митних правил №0351/20400/18, якою громадянина ОСОБА_4 визнано винним у вчиненні порушення митних правил, передбаченого статтею 485 Митного кодексу України та накладено адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі триста відсотків несплаченої суми митних платежів на суму 75 601, 14 (сімдесят п'ять тисяч шістсот одна гривня 14 коп.).

Надаючи оцінку спірній постанові, суд зазначає наступне.

Статтею 67 Конституції України проголошено, що кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

У відповідності до пп. 16.1.4 п. 16.1 ст. 16 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI (далі Кодекс) платник податків зобов'язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Відносини, пов'язані із справлянням митних платежів, регулюються Митним кодексом України № 4495-VI від 13.03.2012 (далі МК України ), Податковим кодексом України №2755-VI від 02.12.2010 (далі - ПК України ) та іншими законами України з питань оподаткування.

Відповідно до п.25 ч.1 ст.4 МК України встановлено, що митний режим - комплекс взаємопов'язаних правових норм, що відповідно до заявленої мети переміщення товарів через митний кордон України визначають митну процедуру щодо цих товарів, їх правовий статус, умови оподаткування і обумовлюють їх використання після митного оформлення.

Види митних режимів передбачено ст.76 МК України , серед яких переробка на митній території.

Особливості здійснення операцій з переробки товарів на митній території врегульовано, зокрема, главою 23 МК України та розділом V Порядку виконання митних формальностей відповідно до заявленого митного режиму, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.05.2012 № 657 , зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02.10.2012 за №1669/21981.

Переробка на митній території - це митний режим, відповідно до якого іноземні товари піддаються у встановленому законодавством порядку переробці без застосування до них заходів нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності, за умови подальшого реекспорту продуктів переробки (ст.147 МК України ).

Поміщення товарів у митний режим переробки на митній території здійснюється з умовним повним звільненням від оподаткування митними платежами (ч.1 ст.148 МК України ).

Відповідно до п.62 ч.1 ст.4 МК України умовне звільнення від оподаткування митними платежами - звільнення від сплати нарахованого податкового зобов'язання у разі поміщення товарів у митні режими, що передбачають звільнення від оподаткування митними платежами за умови дотримання вимог митного режиму;

Згідно абз.«б» пп.195.1.2. п.195.1 ст.195 ПК України за нульовою ставкою : оподатковуються операції щодо постачання послуги, що передбачають роботи з рухомим майном. попередньо ввезеним на митну територію України для виконання таких робіт та вивезеним за межі митної території України платником, що виконував такі роботи, або отримувачем-нерезидентом.

До робіт з рухомим майном належать роботи з переробки товарів, що можуть з включати власне переробку (обробку) товарів - монтаж, збирання, монтування та влагодження, у результаті чого створюються інші товари, у тому числі постачання послуг ; переробки давальницької сировини, а також модернізацію та ремонт товарів, що передбачає проведення комплексу операцій з частковим або повним відновленням виробничого ресурсу об'єкта (або його складових частин), визначеного нормативно- технічною документацією, у результаті виконання якого передбачається поліпшення стану такого об'єкта.

Отже, операції щодо ввезення на митну територію рухомого майна (тканини) для поміщення товару у митний режим переробки оподатковуються за нульовою ставкою ПДВ.

Згідно статті 485 Митного кодексу України, відповідно до якої гр. ОСОБА_4 притягується до відповідальності, заявлення в митній декларації з метою неправомірного звільнення від сплати митних платежів чи зменшення їх розміру неправдивих відомостей щодо істотних умов зовнішньоекономічного договору (контракту), ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача товару, неправдивих відомостей, необхідних для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості, та/або надання з цією ж метою органу доходів і зборів документів, що містять такі відомості, або несплата митних платежів у строк, встановлений законом, або інші протиправні дії, спрямовані на ухилення від сплати митних платежів, а так само використання товарів, стосовно яких надано пільги щодо сплати митних платежів, в інших цілях, ніж ті, у зв'язку з якими було надано такі пільги, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 300 відсотків несплаченої суми митних платежів.

Зі змісту даної норми випливає, що склад порушення, передбаченого ст.485 МК України обумовлює наявність в діях особи особливої мети, яка може бути досягнута з прямим умислом - ухилення від сплати податків та зборів, або зменшення їх розміру, та вини у формі прямого умислу.

Зокрема, об'єктивна сторона правопорушення, відповідальність за яке встановлено ст.485 МК України, полягає у поданні неправдивих відомостей. Зовнішній прояв (винного, протиправного) діяння, передбаченого ст. 485 МК України, обов'язково повинен поєднуватися з умислом суб'єкта його вчинення на посягання на охоронювані законом суспільні відносини (встановлений законом порядок сплати податків та зборів), тобто декларант або уповноважена ним особа на момент подачі декларації повинен усвідомлювати факт заявлення неправдивих відомостей та умисно бажати, щоб заявлені ним неправдиві відомості вплинули на розмір митних платежів, які необхідно сплатити за митне оформлення задекларованого ним товару.

У відповідності до ст.10 КУпАП адміністративне правопорушення визнається вчиненим умисно, коли особа, яка його вчинила, усвідомлювала протиправний характер своєї дії чи бездіяльності, передбачала її шкідливі наслідки і бажала їх або свідомо допускала настання цих наслідків.

Після складення акту №735/8/17-00-14-06-06/НОМЕР_1 від 15.03.2018 року директором ТОВ «Українсько-німецьке СП «АЛМІ» згідно платіжного доручення №675 від 02 квітня 2018 року сплачено розраховану згідно розрахунку податкових зобов'язань товариства, що є додатком 6 до вказаного акту перевірки, заборгованість по сплаті ПДВ повністю у розмірі 25 200, 38 гривень.

19 червня 2018 року згідно платіжного доручення №27684539 кошти по сплаті ПДВ у сумі 25 200, 38 гривень були відшкодовані товариству у повному обсязі, оскільки згідно абз.«б» пп.195.1.2. п.195.1 ст.195 ПК України дані товари підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою, що свідчить про неумисні дії уповноважених органів товариства щодо перевищення норм відходів.

Крім того, дії уповноважених осіб ТОВ «Українсько-німецьке спільне підприємство «АЛМІ» не є умисними, адже на момент декларування кількості відходів, передбачених технологічними схемами давальницької сировини - що є додатками до контракту №010816 від 01.08.2016 року, неможливо передбачити точну кількість відходів від переробки сировини, адже вказана тканина вироблялася та придбавалася у Німеччині, постачання тканини здійснювалось німецькими контрагентами, а тому усвідомлення протиправного характеру дій, передбачення та бажання настання наслідків перевищення кількості відходів від переробки тканини не міститься у діях директора та уповноважених осіб товариства. Більше того, відомості до технологічних схем заносяться відповідно до попередньо наданих німецькою стороною проформ на виробництво готових товарів, а не розраховуються самостійно товариством відповідно до кількості отриманої сировини.

Окрім того, пункт 5.3 Контракту №010816 від 01 серпня 2018 року встановлює, що в процесі переробки давальницької сировини, у зв'язку зі змінами норм витрат сировини, процесу виготовлення і моделі, технологічні схеми можуть бути змінені.

Згідно п. 5.4 вказаного вище контракту правильними за договором є технологічні схеми саме готової продукції.

Так, самим контрактом встановлюється, що технологічні схеми, що є додатком до контракту, не є точним показником рівня відходу продукції, а лише початковим розрахунковим показником технології виробництва. Відповідно, зазначені відходи та витрати виробництва можуть відрізнятися у зв'язку із змінами у процесі виробництва моделі. Тобто передбачити наперед точний відсоток відходів неможливо, адже тканина (сировина) надається та постачається німецькою стороною, витрати на пошиття залежать від кількості, якості давальницької сировини та процесом переробки останньої. Окрім того, дані відходи не мають ніякої господарської цінності та не можуть бути використанні у процесі пошиття аналогічного одягу, що свідчить про неумисні дії ТОВ «Українсько-німецьке спільне підприємство «АЛМІ» .

Відповідно до постанови в справі про порушення митних правил, згідно якої гр.ОСОБА_4 притягується до відповідальності, та розрахунку податкових зобов'язань, що є додатком №6 до акта перевірки, контролюючим органом було розраховано суму несплачених зобов'язань за період з 01.01.2015 року по 31.01.2018 рік, беручи до уваги митні декларації імпорту товарів на митну територію України.

Так, посадові особи Рівненської митниці ДФС уподібнили витрати сировини (тканини) та кількісний показник відходів за період 01.01.2015 року по 31.01.2018 рік до показників технічних схем №№108 та 109 від 05 лютого 2018 року та декларації №ИА204020/2018/000180 від 31.01.2018 року.

Суд вважає такий розрахунок неточним, з огляду на те, що при ввезенні сировини за кожною митною декларацією складається нова технологічна схема для встановлення показників переробки продукції. Більше того, задекларована сировина (тканина) використовувалась для виготовлення різних виробів, перевіркою ж було встановлено невідповідність кількості відходів переробки лише двох виробів - жакетів жіночих моделі 50227 та суконь жіночих моделі 70095. Вихід тканини та кількість відходів варіюється відповідно до фасону, типу та моделі виробу. А тому таке прирівнювання не є правомірним.

Окрім того, на кожне ввезення сировини та поміщення її в режим переробки на митній території України уповноваженим органом ДФС видається новий дозвіл на поміщення давальницької сировини у режим переробки.

Згідно із ч.1 ст.151 МК України строк переробки товарів на митній території України встановлюється органом доходів і зборів у кожному випадку під час видачі дозволу підприємству, виходячи з тривалості процесу переробки товарів та розпорядження продуктами їх переробки. Зазначений строк обчислюється, починаючи з дня завершення митного оформлення органом доходів і зборів іноземних товарів для переробки. За заявою підприємства, якому видано дозвіл на переробку товарів, з причин, підтверджених документально, строк переробки товарів на митній території України продовжується зазначеним органом, але загальний строк переробки не може перевищувати 365 днів.

При цьому, згідно ч.1 ст.160 МК України митний режим переробки на митній території завершується шляхом реекспорту продуктів переробки чи поміщення їх в інший митний режим, а також у випадках, передбачених частиною другою цієї статті (конфіскації товарів, повної втрати товарів унаслідок аварії або дії обставин непереборної сили).

Тобто, по митним деклараціям типу IM 40 AA №204050002/2017/100054 від 16.01.2017, №204050002/2017/100070 від 18.01.2017, №20405002/2017/100248 від 16.02.2017, №UA204020/2017/000055 від 07.03.2017, №UA204020/НОМЕР_2 від 04.04.2017, №UA204020/2017/000282 від 05.04.2017, №UA204020/2017/000055 від 07.04.2017, №UA204020/2017/000764 від 13.06.2017, №UA204020/2017/001685 від 02.11.2017, №UA204020/2017/001719 від 02.11.2017, №UA204020/2017/001768 від 15.11.2017, №UA204020/2018/000090 від 17.01.2018, №UA204020/2017/000282 від17.01.2018, №UA204020/2018/000180 від 31.01.2018 митний режим переробки завершився реекспортом готової продукції та/або утилізацією відходів виробництва.

Відповідно на час перевірки по митним деклараціям за період 2017 року режим переробки сировини завершився. Контролюючий орган був належним чином повідомлений про завершення переробки товарів, щодо кожного готового товару складалася належним чином оформлена митна декларація реекспорту готового товару, що були перевірені митними органами при експорті товару за митну територію України, тому підстав накладати стягнення за даними деклараціями та включення їх до розрахунку податкових зобов'язань товариства у митного органу не було.

Крім того, суд звертає увагу на те, що ст. 485 МК України передбачає особливий суб'єкт вчинення вказаного правопорушення, яким з урахуванням вимог п. 8 ч. 1 ст. 4 та ч. 8 ст.264 МК України, може бути лише декларант або уповноважена ним особа.

Згідно п.8 ч.І ст.4 МК України декларант - особа, яка самостійно здійснює декларування або від імені якої здійснюється декларування.

ОСОБА_4 є директором ТОВ «Українсько-німецьке СП «АЛМІ» та уповноваженою особою від імені товариства вчиняти дії, пов'язані із виникненням, зміною чи припиненням правовідносин.

Проте, згідно з постановою №0351/20400/18 ОСОБА_4 притягається до відповідальності як громадянин, а не як директор товариства. Відповідно постанови на ОСОБА_4 накладено стягнення саме як на громадянина, що порушує права та законні інтереси позивача, адже митна декларація №ІІА204020/2018/000180 від 31 січня 2018 року складалась уповноваженими особами в інтересах та від імені товариства, а не гр.ОСОБА_4 у власних інтересах. А тому таке формулювання є неправильним.

Оскільки порушення митних правил, відповідальність за яке встановлена статтею 485 МК України, передбачає обов'язкову наявність мети, а саме неправомірне звільнення від сплати митних платежів чи зменшення їх розміру, суд визнає, що вказане порушення митних правил може бути вчинено лише з прямим умислом, тобто, коли особа, яка його вчинила, усвідомлювала протиправний характер своєї дії, передбачала її шкідливі наслідки і бажала настання цих наслідків.

У відповідності до п.2, п.3, п.5 ч.1 ст.531 МК України підставами для скасування постанови про накладення адміністративного стягнення за порушення митних правил є необ'єктивність або неповнота провадження у справі або необ'єктивність її розгляду, невідповідність викладених у постанові висновків фактичним обставинам справи, неправильна або неповна кваліфікація вчиненого правопорушення.

Відповідно до п.2 ч.3 ст.286 КАС України за наслідками розгляду справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності місцевий загальний суд як адміністративний має право: скасувати рішення суб'єкта владних повноважень і надіслати справу на новий розгляд до компетентного органу (посадової особи)

Враховуючи викладене, судом вбачається, що Рівненською митницею ДФС не було належним чином проведено перевірку щодо наявності в діях ОСОБА_4 адміністративного правопорушення, в основу притягнення до адміністративної відповідальності було покладено акт перевірки ДФС від 15.03.2018 року, при цьому інші докази у справі не перевірялись та оцінка їм не надавалась.

При цьому суд вважає необхідним звернути увагу на те, що відповідно до вимог частини третьої статті 62 Конституції України обвинувачення не може ґрунтуватися на припущеннях і всі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь.

Керуючись ст.ст.241-246,250,255,286,293,295, пунктом 15.5 розділу VII КАС України, суд, -

В И Р I Ш И В :

Позов ОСОБА_4 до Рівненської митниці Державної фіскальної служби України про визнання протиправною та скасування постанови про накладення адміністративного стягнення у справі про порушення митних правил - задовольнити частково.

Скасувати постанову у справі про порушення митних правил від 05 липня 2018 року, винесену заступником начальника Рівненської митниці ДФС - начальником управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії ОСОБА_5 в справі про порушення митних правил № 0351/20400/18, якою ОСОБА_4 було визнано винним у вчиненні порушення митних правил, передбаченого статтею 485 МК України, та накладено на нього адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 300 відсотків несплаченої суми митних платежів в розмірі 75601,14 гривень.

Справу про порушення митних правил щодо ОСОБА_4 за ст. 485 МК України надіслати на новий розгляд до Рівненської митниці Державної Фіскальної Служби України.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Учасники справи, а також особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси та (або) обов'язки, мають право оскаржити в апеляційному порядку рішення суду першої інстанції повністю або частково, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом десяти днів з дня складення повного судового рішення до Восьмого апеляцiйного адміністративного суду через Рiвненський мiський суд.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом десяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Сторони по справі:

Позивач: ОСОБА_4, 35331, Рівненська область, Рівненський район, с.Городок, вул. Промислова,1 ІПН НОМЕР_3

Відповідач: Рівненська митниця Державної фіскальної служби України,33028, м.Рівне, вул. Млинівська, 23-а, код ЄДРПОУ 39420640

Суддя Н.Г.Кучина

Дата ухвалення рішення22.10.2018
Оприлюднено28.10.2018
Номер документу77418630
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —569/13297/18

Постанова від 11.12.2018

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

Ухвала від 30.11.2018

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

Ухвала від 30.11.2018

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

Постанова від 22.10.2018

Адміністративне

Рівненський міський суд Рівненської області

Кучина Н. Г.

Ухвала від 17.07.2018

Адміністративне

Рівненський міський суд Рівненської області

Кучина Н. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні