Рішення
від 24.10.2018 по справі 826/9068/18
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

24 жовтня 2018 року № 826/9068/18

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Григоровича П.О. розглянувши в спрощеному провадженні адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Грейт Харвест доГоловного управління Державної фіскальної служби у м. Києві Державної фіскальної служби України про визнання протиправними рішень та зобов'язання вчинити дії,

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Товариство з обмеженою відповідальністю Грейт Харвест (надалі - позивач) звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві (надалі - відповідач-1), Державної фіскальної служби України (надалі - відповідач-2), в якому просить:

1. визнати протиправними дії Головного управління ДФС у місті Києві в особі Комісії ГУ ДФС у місті Києві, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, щодо відмови в реєстрації податкових накладних №14 від 23.04.2018р., №15 від 25.04.2018р., №16 від 25.04.2018р., №22 від 02.05.2018р., №23 від 02.05.2018р., №24 від 03.05.2018р., №25 від 03.05.2018р., №26 від 04.05.2018р., №27 від 04.05.2018р, №30 від 05.05.2018р., що складені ТОВ Грейт Харвест , та скасувати:

- Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 04.05.2018р. №679370/41031902, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №14 від 23.04.2018р.;

- Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 04.05.2018р. №679369/41031902, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №15 від 25.04.2018р.;

- Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 04.05.2018р. №679368/41031902, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №16 від 25.04.2018р.;

- Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 16.05.2018р. №702628/41031902, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №22 від 02.05.2018р.;

- Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 04.06.2018р. №763265/41031902, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №23 від 02.05.2018р.;

- Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 04.06.2018р. №763266/41031902, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №24 від 03.05.2018р.;

- Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 16.05.2018р. №702627/41031902, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №25 від 03.05.2018р.;

- Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 16.05.2018р. №702626/41031902, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №26 від 04.05.2018р.;

- Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 04.06.2018р. №763263/41031902, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №27 від 04.05.2018р.;

- Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 04.06.2018р. №763264/41031902, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №30 від 05.05.2018р.;

2. Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструватив Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №14 від 23.04.2018р., №15 від 25.04.2018р., №16 від 25.04.2018р., №22 від 02.05.2018р., №23 від 02.05.2018р., №24 від 03.05.2018р., №25 від 03.05.2018р., №26 від 04.05.2018р., №27 від 04.05.2018р., №30 від 05.05.2018р., що складені TOB Грейт Харвест , датою їх фактичного отримання.

Також позивач просить суд зобов'язати Комісію ГУ ДФС у місті Києві, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації та Державну фіскальну службу України подати до Окружного адміністративного суду міста Києва звіт про виконання судового рішення протягом 7 (семи) календарних днів з дня набрання законної сили даним судовим рішенням.

Ухвалою суду від 14 червня 2018 року відкрито спрощене провадження без повідомлення (виклику) сторін та проведення судового засідання за наявними у справі матеріалами та запропоновано відповідачу надати відзив протягом п'ятнадцяти днів з дня вручення відповідачу ухвали про відкриття провадження у справі.

Як вбачається з матеріалів справи, позивач підтримує заявлені позовні вимоги в повному обсязі та просить суд їх задовольнити, посилаючись на доводи, викладені в позовній заяві.

Відповідачем-1 надано відзив на позовну заяву, в якому останній просить суд в позові відмовити, посилаючись при цьому на те, що позивачем не було надано всіх необхідних документів на підтвердження товарності господарських операцій, за наслідками яких були складені відповідні податкові накладні.

Відповідач-2 відзиву на позов не надав. З заявами/клопотаннями до суду не звертався, внаслідок чого суд вважає за можливе розглянути справу на підставі наявних в ній доказів.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва,

ВСТАНОВИВ:

Між ПП Європацукор (Продавець) та TOB Грейт Харвест (Покупець) було укладено договір купівлі-продажу №ДГ-0000579 від 21.12,2017р., відповідно до умов якого Продавець зобов'язується передати у власність Покупця цукор-пісок ДСТУ 4623:2006.

На виконання вказаного договору, TOB Грейт Харвест потягом грудня 2017р. - січня 2018р. придбало у ПП Європацукор 262,7 тон цукру, що підтверджується видатковими накладними №РН-0005984 від 22.12.2017, №РН-0006064 від 27.12.2017, №РН-0006067 від 28.12.2017, №РН-0000001 від 02.01.2018, №РН-0000002 від 02.01.2018, №РН-0000021 від 03.01.2018, №РН-0000030 від 04.01.2018, №РН-0000031 від 04.01.2018, №РН-0000034 від 04.01.2018, №0000036 від 04.01.2018, №РН-0005155 від 10.01.2018, №0005156 від 10.01.2018, №РН-0005161 від 10.01.2018, №РН0005166 від 11.01.2018, №РН-0000334 від 12.01.2018, №0005176 від 12.01.2018, №0005178 від 12.01.2018, №РН0006062 від 24.01.2018р.

В той же час, TOB Грейт Харвест (Постачальник) в рамках господарських взаємовідносин з ПП Модена-М (Покупець), на підставі договору поставки товарів №31-20/04/18 від 20.04.2018р., зобов'язалось поставити Покупцю товар згідно з умовами даного договору.

Відповідно до Додатку №1 від 20.04.2018р. Специфікація , Постачальник зобов'язується поставити Покупцю цукор в кількості 67,95 т.

Відповідно до Додатку №2 від 24.04.2018р. Спеціфікація Постачальник зобов'язується поставити Покупцю цукор в кількості 78.8 т.

Згідно з п.5.2 Договору поставки, розрахунки за товар здійснюються на умовах передплати.

Так, на виконання вказаного договору, на підставі рахунку №14 від 23.04.2018р. ПП Модема-М 23.04.2018р. було перераховано передоплату TOB Грейт Харвест в сумі 809 012,70 грн. (в тому числі ПДВ 134 835,45 грн).

Як насідок, керуючись положеннями ст. ст. 187, 201 Податкового кодексу України TOB Грейт Харвест було складено на користь ПП Модена-М податкову накладну №14 від 23.04.2018 та направило на реєстрацію до ЄРПН 25.04.2018р.

Проте, згідно з отриманою квитанцією від 25.04.2018р., реєстрація податкової накладної №14 від 23.04.2018 була зупинена.

Згідно з інформацією, яка зазначена у вказаній квитанції, підставою для зупинення реєстрації податкової накладної стала відповідність податкової накладної вимогам п.п.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податків .

27.04.2018р. TOB Грейт Харвест було надано контролюючому органу пояснення та копії документів, на підтвердження правомірності формування податкових зобов'язань з податку на додану вартість, а саме: копію договору купівлі - продажу №ДГ-0000579 від 21.12.2017р., копії видаткових накладних, копію договору оренди, копію договору поставки №31-20/04/18 від 20.04.2018р., специфікації №1, №2 до договору, виписки з банківського рахунку, податкової накладної №14 від 23.04.2018 із квитанцією, копії платіжних доручень.

Однак, Рішенням Відповідача-1 від 04.05.2018р. № 679370/41031902 в реєстрації податкової накладної №14 від 23.04.2018р. було відмовлено з огляду на ненадання платником податку:

договорів, довіреностей, актів керівного органу платника податків, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операцій;

первинних документів щодо постачання / придбання товарів / послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційних описів), у тому числі рахунків - фактури / інвойсів, актів приймання - передачі товарів (робіт-послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Також, на виконання вказаного договору, на підставі рахунку № 17 від 24.04.2018р., ПП Модема-М 25.04.2018р. було перераховано передоплату TOB Грейт Харвест в сумі 900 268,88 грн. (в тому числі ПДВ 150 044,81 грн.).

На виконання статей 187, 201 ПК України TOB Грейт Харвест складено на користь ПП Модена-М податкову накладну №16 від 25.04.2018 та направлено на реєстрацію до ЄРПН 25.04.2018р.

Проте, згідно з отриманою квитанцією від 25.04.2018р. реєстрація податкової накладної №16 від 25.04.2018 була зупинена.

Згідно з інформацією, яка зазначена у вказаній квитанції, підставою для зупинення реєстрації податкової накладної стала відповідність податкової накладної вимогам пп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податків .

27.04.2018р. TOB Грейт Харвест було надано пояснення № 61 та копії документів, на підтвердження правомірності формування TOB Грейт Харвест податкових зобов'язань з податку на додану вартість, а саме: копію договору купівлі-продажу №ДГ-0000579 від 21.12.2017р., копії видаткових накладних, копію договору оренди, копію договору поставки №31-20/04/18 від 20.04.2018р., специфікації №1, №2 до договору, виписки з банківського рахунку, податкової накладної №16 від 25.04.2018 із квитанцією, копію платіжного доручення.

Однак, Рішенням Відповідача-1 від 04.05.2018р. № 679368/41031902 в реєстрації податкової накладної №16 від 25.04.2018р. було відмовлено. Підставою для відмови в реєстрації податкової накладної стало не надання позивачем документів, перелік яких наведено вище.

Крім того, TOB Грейт Харвест (Постачальник) в рамках господарських взаємовідносин із TOB Гамма Зерно (Покупець) на підставі договору поставки товарів №32-24/04/18 від 24.04.2018р., зобов'язалось поставити Покупцю товар згідно з умовами договору. Відповідно до Додатку №1 від 24.04.2018р. Спеціфікація Постачальник зобов'язується поставити Покупцю цукор в кількості 64,45 т.

Згідно з п.5.2 вказаного Договору поставки розрахунки за товар здійснюються на умовах передплати.

Так, на виконання вказаного договору на підставі рахунку №15 від 24.04.2018р. TOB Гамма Зерно 25.04.2018р. було перераховано передоплату TOB Грейт Харвест в сумі 736 559,87 грн (в тому числі ПДВ 122759,98 грн).

На виконання статей 187, 201 ПК України TOB Грейт Харвест було складено податкову накладну № 15 від 25.04.2018 та направлено на реєстрацію до ЄРПН 25.04.2018р.

Проте, згідно з отриманою квитанцією від 25.04.2018р. реєстрація податкової накладної №15 від 25.04.2018 зупинена.

Згідно з інформацією, яка зазначена у вказаній квитанції, підставою для зупинення реєстрації податкової накладної, стала відповідність податкової накладної вимогам пп.1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податків .

27.04.2018р. TOB Грейт Харвест було надано контролюючому органу пояснення №62 та копії документів, на підтвердження правомірності формування TOB Грейт Харвест податкових зобов'язань з податку на додану вартість, а саме: копію договору купівлі - продажу №ДГ-0000579 від 21.12.2017р., копії видаткових накладних, копію договору оренди, копію договору поставки №32-24/04/18 від 24.04.2018р., специфікацію №1 до договору, виписки з банківського рахунку, податкову накладну №15 від 25.04.2018 із квитанцією, копію платіжного доручення, копію рахунку №15 від 24.05.2018р.

Рішенням Відповідача-1 від 04.05.2018р. за №679369/41031902 в реєстрації податкової накладної №14 від 23.04.2018р. було відмовлено з аналогічних, зазначених вище підстав.

Крім того, як вбачається з матеріалі справи, між TOB Грейт Харвест (Замовник) та ФОП Кіблик М.А. (Виконавець) укладено договір на переробку давальницької сировини №001-10/04/18 від 10.04.2018р., відповідно до умов якого Виконавець зобов'язується виконати відповідно до умов цього договору роботу з переробки давальницької сировини насіння соняшника у готову продукцію, а Замовник зобов'язується прийняти готову продукцію: олія соняшникова, ядро соняшника, макуха, лузга.

На підставі актів приймання передачі №1 від 20.04.2018, №2 від 02.05.2018, №3 від 11.05.2018, видаткових накладних (у переробку) №1 від 20.04.2018, №2 від 02.05.2018, №3 від 11.05.2018, TOB Грейт Харвест передало ФОП Кіблик М.А. давальницьку сировину на переробку, з метою отримання, окрім іншого, як зазначає представник позивача, 65,94 т олії соняшникової.

Також, як зазначає представник позивача, TOB Грейт Харвест (Покупець) має сталі господарські відносини з TOB Азимут-Трейд (Постачальник) на підставі договору поставки №31/05-1 від 31.05.2017р. на поставку широкого асортименту товарів, в тому числі, рису обрушеного непропареного білого шліфованого середньозернистого.

Намір придбання рису у TOB Азимут-Трейд підтверджується рахунками - фактурами № СФ-0000264 від 04.05.2018 та № СФ-0000262 від 04.05.2018р.

Між TOB Грейт Харвест (Постачальник) та TOB Натура-Трейд (Покупець) було укладено договір поставки № 34-25/04/18 від 25.04.2018р., відповідно до якого Постачальник зобов'язується поставити і передати у власність Покупцю товар на умовах та в порядку, визначених Договором.

Відповідно до Додатку № 1 від 25.04.2018р. Спеціфікація , Постачальник зобов'язується поставити Покупцю олію соняшникову в кількості 43 300 л. та рис обрушений непропарений білий шліфований в кількості 101000 кг.

Згідно з п.5.2 вказаного Договору поставки розрахунки за товар здійснюються на умовах передплати.

Так, на виконання умов вказаного договору, на підставі рахунку № 22 від 02.05.2018р. TOB Натура-Трейд 02.05.2018р. було перераховано передоплату за олію соняшникову TOB Грейт Харвест в сумі 150024,00 грн. (в тому числі ПДВ 25004,00 грн).

На виконання статей 187, 201 Податкового кодексу України TOB Грейт Харвест було складено податкову накладну № 22 від 02.05.2018 та направило на реєстрацію до ЄРПН 07.05.2018р.

Проте, згідно з отриманою квитанцією від 07.05.2018р. реєстрація податкової накладної №22 від 02.05.2018 була зупинена.

Згідно з інформацією, яка зазначена у вказаній квитанції, підставою для зупинення реєстрації податкової накладної стала відповідність податкової накладної вимогам пп.1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податків .

07.05.2018р. TOB Грейт Харвест було надано контролюючому органу пояснення №65 від 07.05.2018р. та копії документів, на підтвердження правомірності формування TOB Грейт Харвест податкових зобов'язань з податку на додану вартість, а саме: копію договору на переробку давальницької сировини №001-10/04/18 від 10.04.2018р., копії актів приймання передачі №1 від 20.04.2018, №2 від 02.05.2018, №3 від 11.05.2018, видаткових накладних (у переробку) №1 від 20.04.2018, №2 від 02.05.2018, №3 від 11.05.2018, копію договору поставки №34-25/04/18 від 25.04.2018р. та специфікацію №1 до договору, копію договору оренди, виписки з банківського рахунку, податкової накладної №22 від 02.05.2018 із квитанцією, копію платіжного доручення, копію рахунку №22 від 02.05.2018р.

Однак, Рішенням Відповідача-1 від 16.05.2018р. за №702628/41031902 в реєстрації податкової накладної №22 від 02.05.2018р. було відмовлено з аналогічних підстав, які зазначені вище.

Також, на виконання вказаного вище договору, на підставі рахунку №23 від 02.05.2018р., TOB Натура-Трейд 02.05.2018р. було перераховано передоплату за олію соняшникову TOB Грейт Харвест в сумі 150024,00 грн (в тому числі ПДВ 25004,00 грн.).

Відповідно до Додатку № 1 від 25.04.2018р. Спеціфікація Постачальник зобов'язується поставити Покупцю олію соняшникову в кількості 43300 л та рис обрушений непропарений білий шліфований в кількості 101000 кг.

Як вже зазначалось, згідно з п.5.2 вказаного Договору поставки розрахунки за товар здійснюються на умовах передплати.

Так, на виконання вказаного договору, на підставі рахунку № 22 від 02.05.2018р. TOB Натура-Трейд 02.05.2018р. було перераховано передоплату за олію соняшникову TOB Грейт Харвест в сумі 150 024,00 грн. (в тому числі ПДВ 25004,00 грн).

На виконання статей 187, 201 ПК України TOB Грейт Харвест було складено податкову накладну №22 від 02.05.2018 та направило на реєстрацію до ЄРПН 07.05.2018р.

Проте, згідно з отриманою квитанцією від 07.05.2018р., реєстрація податкової накладної №22 від 02.05.2018 була зупинена.

Згідно з інформацією, яка зазначена у вказаній квитанції, підставою для зупинення реєстрації податкової накладної стала відповідність податкової накладної вимогам пп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податків .

07.05.2018р. TOB Грейт Харвест було надано контролюючому органу пояснення №65 від 07.05.2018р. та копії документів, на підтвердження правомірності формування TOB Грейт Харвест податкових зобов'язань з податку на додану вартість, а саме: копію договору на переробку давальницької сировини №001-10/04/18 від 10.04.2018р., копії актів приймання-передачі №1 від 20.04.2018, №2 від 02.05.2018, №3 від 11.05.2018, видаткових накладних (у переробку) №1 від 20.04.2018, №2 від 02.05.2018, №3 від 11.05.2018, копію договору поставки №34-25/04/18 від 25.04.2018р. та специфікацію №1 до договору, копію договору оренди, виписки з банківського рахунку, податкової накладної №22 від 02.05.2018 із квитанцією, копію платіжного доручення, копію рахунку №22 від 02.05.2018р.

Однак, Рішенням Відповідача-1 від 16.05.2018р. № 702628/41031902 в реєстрації податкової накладної №22 від 02.05.2018р. було відмовлено з аналогічних підстав, про які зазначено вище.

Також, на виконання вказаного договору на підставі рахунку №23 від 02.05.2018р., TOB Натура-Трейд 02.05.2018р. було перераховано передоплату за олію соняшникову TOB Грейт Харвест в сумі 150024,00 грн. (в тому числі ПДВ 25004,00 грн).

На виконання статей 187, 201 ПК України TOB Грейт Харвест було складено на користь контрагента-покупця податкову накладну №23 від 02.05.2018 та направлено на реєстрацію до ЄРПН 29.05.2018р.

Проте, згідно з отриманою квитанцією від 29.05.2018р. реєстрація податкової накладної №23 від 02.05.2018 була зупинена.

Згідно з інформацією, яка зазначена у вказаній квитанції, підставою для зупинення реєстрації податкової накладної стала відповідність податкової накладної вимогам пп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податків .

31.05.2018р. TOB Грейт Харвест було надано контролюючому органу пояснення №701 від 31.05.2018р. та копії документів, на підтвердження правомірності формування TOB Грейт Харвест податкових зобов'язань з податку на додану вартість, а саме: копію договору на переробку давальницької сировини №001-10/04/18 від 10.04.2018р., копії актів приймання передачі №1 від 20.04.2018, №2 від 02.05.2018, №3 від 11.05.2018, видаткових накладних (у переробку) №1 від 20.04.2018, №2 від 02.05.2018, №3 від 11.05.2018, копію договору поставки №34-25/04/18 від 25.04.2018р. та специфікацію №1 до договору, копію договору оренди, виписки з банківського рахунку, податкової накладної №23 від 02.05.2018 із квитанцією, копію платіжного доручення, копію рахунку №23 від 02.05.2018р.

Однак, Рішенням Відповідача від 04.06.2018р. за №763265/41031902 в реєстрації податкової накладної №23 від 02.05.2018р. було відмовлено з аналогічних підстав, про які зазначено вище.

Також, на виконання вказаного договору, на підставі рахунку № 24 від 03.05.2018р, TOB Натура-Трейд 03.05.2018р. було перераховано передоплату за олію соняшникову TOB Грейт Харвест в сумі 157548,00 грн. (в тому числі ПДВ 26258,00 грн).

На виконання статей 187, 201 ПК України TOB Грейт Харвест було складено податкову накладну № 24 від 03.05.2018 та направлено на реєстрацію до ЄРПН 29.05.2018р.

Проте, згідно з отриманою квитанцією від 29.05.2018р., реєстрація податкової накладної № 24 від 03.05.2018 була зупинена.

Згідно з інформацією, яка зазначена у вказаній квитанції, підставою для зупинення реєстрації податкової накладної стала відповідність податкової накладної вимогам пп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податків .

31.05.2018р. TOB Грейт Харвест було надано контролюючому органу пояснення №71 від 31.05.2018р. та копії документів, на підтвердження правомірності формування TOB Грейт Харвест податкових зобов'язань з податку на додану вартість, а саме: копію договору на переробку давальницької сировини №001-10/04/18 від 10.04.2018р., копії актів приймання передачі №1 від 20.04.2018, №2 від 02.05.2018, №3 від 11.05.2018, видаткових накладних (у переробку) №1 від 20.04.2018, №2 від 02.05.2018, №3 від 11.05.2018, копію договору поставки №34-25/04/18 від 25.04.2018р, та специфікацію №1 до договору, копію договору оренди, виписки з банківського рахунку, податкової накладної №24 від 03.05.2018 із квитанцією, копію платіжного доручення, копію рахунку №24 від 03.05.2018р.

Однак, Рішенням Відповідача від 04.06.2018р. за №763266/41031902 в реєстрації податкової накладної №24 від 03.05.2018р. було відмовлено з аналогічних підстав, про які зазначено вище.

Також, на виконання вказаного договору на підставі рахунку № 25 від 03.05.2018р. TOB Натура-Трейд 03.05.2018р. було перераховано передоплату за олію соняшникову TOB Грейт Харвест в сумі 142500,00 грн. (в тому числі ПДВ 23750,00 грн.).

На виконання статей 187, 201 ПК України TOB Грейт Харвест було складено податкову накладну №25 від 03.05.2018 та направлено на реєстрацію до ЄРПН 08.05.2018р.

Проте, згідно з отриманою квитанцією від 08.05.2018р. реєстрація податкової накладної №25 від 03.05.2018 була зупинена.

Згідно з інформацією, яка зазначена у вказаній квитанції, підставою для зупинення реєстрації податкової накладної стала відповідність податкової накладної вимогам пп.1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податків .

11.05.2018р. TOB Грейт Харвест було надано контролюючому органу пояснення №67 від 11.05.2018р. та копії документів, на підтвердження правомірності формування TOB Грейт Харвест податкових зобов'язань з податку на додану вартість, а саме: копію договору на переробку давальницької сировини №001-10/04/18 від 10.04.2018р., копії актів приймання передачі №1 від 20.04.2018, №2 від 02.05.2018, №3 від 11.05.2018, видаткових накладних (у переробку) №1 від 20.04.2018, №2 від 02.05.2018, №3 від 11.05.2018, копію договору поставки №34-25/04/18 від 25.04.2018р. та специфікацію №1 до договору, копію договору оренди, виписки з банківського рахунку, податкової накладної №25 від 03.05.2018 із квитанцією, копію платіжного доручення, копію рахунку №25 від 03.05.2018р.

Однак, Рішенням Відповідача-1 від 16.05.2018р. № 702627/41031902 в реєстрації податкової накладної №25 від 03.05.2018р. було відмовлено з аналогічних підстав про які зазначено вище.

Також, на виконання вказаного договору, на підставі рахунку № 27 від 04.05.2018р. TOB Натура-Трейд 04.05.2018р. було перераховано передоплату за рис TOB Грейт Харвест в сумі 156060,00 грн. (в тому числі ПДВ 26010,00 грн.).

На виконання статей 187, 201 ПК України TOB Грейт Харвест склало податкову накладну №26 від 04.05.2018 та направило на реєстрацію до ЄРПН 10.05.2018р.

Проте, згідно з отриманою квитанцією від 10.05.2018р. реєстрація податкової накладної №26 від 04.05.2018 була зупинена.

Згідно з інформацією, яка зазначена у вказаній квитанції, підставою для зупинення реєстрації податкової накладної стала відповідність податкової накладної вимогам пп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податків .

11.05.2018р. TOB Грейт Харвест було надано контролюючому органу пояснення №68 від 11.05.2018р. та копії документів, на підтвердження правомірності формування TOB Грейт Харвест податкових зобов'язань з податку на додану вартість, а саме: копію договору поставки №31/05-1 від 31.05.2017р., копії рахунків-фактури №ЄФ-0000264 від 04.05.2018 та №СФ-0000262 від 04.05.2018р., копію договору поставки №34-25/04/18 від 25.04.2018р. та специфікацію №1 до договору, копію договору оренди, виписки з банківського рахунку, податкової накладної №26 від 04.05.2018 із квитанцією, копію платіжного доручення, копію рахунку №27 від 04.05.2018р.

Однак, Рішенням Відповідача-1 від 16.05.2018р. № 702626/41031902 в реєстрації податкової накладної №26 від 04.05.2018р. було відмовлено з аналогічних підстав, про які зазначено вище.

Крім того, на виконання вказаного договору на підставі рахунку № 28 від 04.05.2018р., TOB Натура-Трейд 04.05.2018р. було перераховано передоплату за рис TOB Грейт Харвест в сумі 143922,00 грн. (в тому числі ПДВ 23987,00 грн.).

На виконання статей 187, 201 ПК України TOB Грейт Харвест склало податкову накладну №27 від 04.05.2018 та направило на реєстрацію до ЄРПН 29.05.2018р.

Проте, згідно з отриманою квитанцією від 29.05.2018р. реєстрація податкової накладної №27 від 04.05.2018 була зупинена.

Згідно з інформацією, яка зазначена у вказаній квитанції, підставою для зупинення реєстрації податкової накладної стала відповідність податкової накладної вимогам пп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податків .

31.05.2018р. TOB Грейт Харвест було надано контролюючому органу пояснення №72 від 31.05.2018р. та копії документів, на підтвердження правомірність формування TOB Грейт Харвест податкових зобов'язань з податку на додану вартість, а саме: копію договору поставки №31/05-1 від 31.05.2017р., копії рахунків-фактур №СФ-0000264 від 04.05.2018 та №СФ-0000262 від 04.05.2018р., копію договору поставки №34-25/04/18 від 25.04.2018р. та специфікацію №1 до договору, копію договору оренди, виписки з банківського рахунку, податкової накладної №27 від 04.05.2018 із квитанцією, копію платіжного доручення, копію рахунку №28 від 04.05.2018р.

Однак, Рішенням Відповідача-1 від 04.06.2018р. № 763263/41031902 в реєстрації податкової накладної № 27 від 04.05.2018р. було відмовлено з аналогічних підстав, про які зазначено вище.

Також, на виконання вказаного договору на підставі рахунку № 29 від 05.05.2018р. TOB Натура-Трейд 04.05.2018р. було перераховано передоплату за рис TOB Грейт Харвест в сумі 150858,00 грн. (в тому числі ПДВ 25143,00 грн).

На виконання статей 187, 201 ПК України TOB Грейт Харвест склало податкову накладну №30 від 05.05.2018 та направило на реєстрацію до ЄРПН 30.05.2018р.

Проте, згідно з отриманою квитанцією від 30.05.2018р. реєстрація податкової накладної №30 від 05.05.2018 була зупинена.

Згідно з інформацією, яка зазначена у вказаній квитанції, підставою для зупинення реєстрації податкової накладної стала відповідність податкової накладної вимогам пп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податків .

31.05.2018р. TOB Грейт Харвест було надано контролюючому органу пояснення №73 від 31.05.2018р. та копії документів, на підтвердження правомірності формування TOB Грейт Харвест податкових зобов'язань з податку на додану вартість, а саме: копію договору поставки №31/05-1 від 31.05.2017р., копії рахунків-фактур №ЄФ-0000264 від 04.05.2018 та №ЄФ-0000262 від 04.05.2018р., копію договору поставки №34-25/04/18 від 25.04.2018р. та специфікацію №1 до договору, копію договору оренди, виписки з банківського рахунку, податкової накладної №30 від 05.05.2018 із квитанцією, копію платіжного доручення, копію рахунку №29 від 05.05.2018р.

Однак, Рішенням Відповідача-1 від 04.06.2018р. за № 763264/41031902 в реєстрації податкової накладної №30 від 05.05.2018р. було відмовлено з аналогічних підстав, про які зазначено вище.

За таких обставин, не погоджуючись з правомірністю та обґрунтованістю вказаних вище рішень про відмову в реєстрації податкових накладних, як наслідок, вбачаючи наявність підстав для зобов'язання відповідача-2 зареєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних, позивач звернувся до суду з даним позовом та просить його задовольнити.

Оцінивши за правилами ст. 90 КАС України надані сторонами докази та пояснення, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, Окружний адміністративний суд міста Києва вважає, що позов підлягає задоволенню, з наступних підстав.

Відповідно до пп.16.1.2,16.1.3, п. 16.1 ст. 16 Податкового кодексу України (далі - ПК України) платник податків зобов'язаний вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів, подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.

Згідно з п. 201.1 ПК України на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Відповідно до п. 187.1 ПК України датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Відповідно до п. 201.10 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

У разі якщо реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена в порядку, визначеному в пункті 201.16 цієї статті, реєстрація таких податкових накладних/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється з урахуванням особливостей, визначених у підпункті 201.16.4 пункту 201.16 цієї статті.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до п.п.14.1.60 ПК України єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.

З 01.01.2017 року набули чинності зміни до Податкового кодексу України, якими запроваджено новий механізм електронного адміністрування податку на додану вартість за умов проведення аналізу та здійснення управління ризиками з метою визначення форм і обсягів митного та податкового контролю (Закон № 1797-VIII від 21.12.2016р.).

У свою чергу, відповідно до п. 74.2 ПК України в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно з положеннями п. 20.2 ПК України центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Відповідно до п. 201.16 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Слід зазначити, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 №117, якою затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є:

ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено;

ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку;

надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.

Як вбачається з матеріалів справи, реєстрація податкових накладних була зупинена у зв'язку з відповідність податкових накладних вимогам пп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податків .

Відповідно до п. 1.6 Критеріїв ризиковості платника податків, комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС можуть розглядати питання щодо встановлення ризиковості платника податків, а саме:

платник податку зареєстрований (перереєстрований) за адресою, що знаходиться на непідконтрольній території України (зона АТО, АР Крим);

дата реєстрації платником податку на додану вартість не перевищує трьох місяців з дати такої реєстрації;

платник податку - юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах державної казначейської служби України (крім бюджетних установ);

платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб'єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років;

платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України;

платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України (далі - Кодекс);

наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником.

Головні управління ДФС в областях, м. Києві та Офіс великих платників податків ДФС постійно обраховують та проводять моніторинг показників, визначених у пунктах 1.1 - 1.6 цих Критеріїв.

Ризиковість платника податку може бути встановлено у разі виконання хоча б одного з критеріїв, визначених у пунктах 1.1 - 1.5 цих Критеріїв.

Якщо виявлено, що платник податків має ознаки ризиковості згідно з пунктом 1.6 цих Критеріїв, то такий платник податків виноситься на розгляд Комісії в той самий день і вноситься до переліку ризикових платників у день проведення засідання Комісії, на якому прийнято відповідне рішення.

Якщо платник податків, якого внесено до переліку ризикових суб'єктів господарювання, перестав відповідати критеріям ризиковості, що визначені у пунктах 1.1 - 1.5 цих Критеріїв, такого платника податків виключають з переліку ризикових суб'єктів господарювання в день отримання/виявлення такої інформації.

У разі якщо платник податків, внесений до переліку ризикових суб'єктів господарювання, перестав відповідати критеріям ризиковості, що визначені у пункті 1.6 цих Критеріїв, платника виключають з переліку ризикових суб'єктів господарювання за рішенням комісій головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС.

У той же час, відповідно до п.14 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, Перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, включає в себе:

договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Аналіз наведених правових норм дає підстав для висновку, що рішення Комісії контролюючого органу повинно містити, як чітку підставу для зупинення реєстрації ПН/РК, так і чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної.

Незважаючи на те, що рішення про зупинення реєстрації податкових накладних, не є предметом розгляду в рамках даного спору, Окружний адміністративний суд міста Києва вважає за необхідне відзначити, що такі рішення не містять в собі визначення конкретного критерію ризикованості платника податку, а містять лише посилання на пп.1.6 Критеріїв, який є доволі змістовним. До того ж, рішення про зупинення реєстрації податкових накладних не містять вичерпного переліку документів, які необхідно подати платнику податків.

Позивачем, як встановлено судом, були подані до контролюючого органу пояснення і документи для підтвердження реальності вчинення господарських операцій, копії яких додані до матеріалів справи.

Втім, рішеннями комісії контролюючого органу було відмовлено позивачу у реєстрації податкових накладних внаслідок ненадання платником податку:

договорів, довіреностей, актів керівного органу платника податків, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операцій;

первинних документів щодо постачання / придбання товарів / послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційних описів), у тому числі рахунків - фактури / інвойсів, актів приймання - передачі товарів (робіт-послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

За таких обставин є можливим дійти висновку, що відповідач-1, в даному випадку, жодним чином не здійснював аналіз наданих позивачем документів на предмет їх належності, а обмежився лише дублюванням в рішеннях про відмову в реєстрації ПН п.14 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Разом з цим, на переконання суду, сукупність первинних документів, належним чином засвідчені копії яких долучено позивачем до матеріалів справи, не дають підстав для сумніву щодо фактичності господарських взаємовідносин, за результатами яких позивачем, як постачальником було складено податкові накладні на користь контрагентів-покупців.

Суд акцентує увагу, що в порядку виконання обов'язку, встановлено частиною другою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, відповідачем не спростовано фактичне виконання спірної операції та не доведено зворотне.

Оцінюючи вищевикладені обставини в сукупності, суд приходить до висновку, що оскаржувані дії та рішення про відмову в реєстрації податкових накладних є протиправними, внаслідок чого позовні вимоги в цій частині підлягають задоволенню.

Щодо позовних вимог про зобов'язання Державну фіскальну службу України зареєструватив Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №14 від 23.04.2018р., №15 від 25.04.2018р., №16 від 25.04.2018р., №22 від 02.05.2018р., №23 від 02.05.2018р., №24 від 03.05.2018р., №25 від 03.05.2018р., №26 від 04.05.2018р., №27 від 04.05.2018р., №30 від 05.05.2018р., що складені TOB Грейт Харвест , датою їх фактичного отримання, суд зазначає наступне.

Відповідно до п. 19, п. 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 р. № 1246 (надалі - Порядок № 1246), податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:

прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування;

набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення);

неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду (пункт 20 Порядку № 1246).

Аналогічні за змістом норми містяться в п.28 Порядку від 21.02.2018 №117, відповідно до яких податкова накладна / розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:

прийнято та набрало чинності рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі;

набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.

Відтак, оскільки оскаржувані рішення Комісії про відмову у реєстрації податкової накладної визнано судом протиправними та такими, що підлягають скасуванню, відповідно, з урахуванням положень пунктів 19, пункту 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою КМУ від 29 грудня 2010 р. № 1246, суд приходить до висновку про необхідність зобов'язання Державної фіскальної служби України зареєструвати податкові накладні №14 від 23.04.2018р., №15 від 25.04.2018р., №16 від 25.04.2018р., №22 від 02.05.2018р., №23 від 02.05.2018р., №24 від 03.05.2018р., №25 від 03.05.2018р., №26 від 04.05.2018р., №27 від 04.05.2018р., №30 від 05.05.2018р., що складені TOB Грейт Харвест , датою їх фактичного отримання в Єдиному реєстрі податкових накладних.

У зв'язку з викладеним, суд приходить до висновку про наявність підстав для задоволення позовних вимог в повному обсязі.

Вирішуючи питання розподілу судових витрат, суд зазначає наступне.

За змістом ч.1 ст.139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

В той же час, відповідно до ч.8 зазначеної статті процесуального Закону, у випадку зловживання стороною чи її представником процесуальними правами або якщо спір виник внаслідок неправильних дій сторони суд має право покласти на таку сторону судові витрати повністю або частково незалежно від результатів вирішення спору.

Враховуючи те, що висновок суду про наявність підстав для задоволення позовних вимог в повному обсязі, нерозривно пов'язаний з протиправною діями та рішеннями відповідача 1, а покладення обов'язку з реєстрації податкових накладних на відповідача 2 пов'язано лише з законодавчими особливостями ведення Єдиного реєстру податкових накладних та жодним чином не стосується протиправних дій та/або бездіяльності ДФС України, Окружний адміністративний суд міста Києва вважає за правильне обов'язок щодо відшкодування судових витрат в повному обсязі покласти на Головне управління ДФС у м. Києві.

Керуючись ст.ст. 2, 6, 8, 9, 77, 243 - 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

В И Р І Ш И В:

1. Адміністративний позов задовольнити повністю.

2. Визнати протиправними дії Головного управління ДФС у місті Києві в особі Комісії ГУ ДФС у місті Києві, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, щодо відмови в реєстрації податкових накладних №14 від 23.04.2018р., №15 від 25.04.2018р., №16 від 25.04.2018р., №22 від 02.05.2018р., №23 від 02.05.2018р., №24 від 03.05.2018р., №25 від 03.05.2018р., №26 від 04.05.2018р., №27 від 04.05.2018р, №30 від 05.05.2018р., що складені ТОВ Грейт Харвест , та скасувати:

- Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 04.05.2018р. №679370/41031902, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №14 від 23.04.2018р.;

- Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 04.05.2018р. №679369/41031902, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №15 від 25.04.2018р.;

- Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 04.05.2018р. №679368/41031902, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №16 від 25.04.2018р.;

- Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 16.05.2018р. №702628/41031902, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №22 від 02.05.2018р.;

- Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 04.06.2018р. №763265/41031902, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №23 від 02.05.2018р.;

- Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 04.06.2018р. №763266/41031902, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №24 від 03.05.2018р.;

- Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 16.05.2018р. №702627/41031902, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №25 від 03.05.2018р.;

- Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 16.05.2018р. №702626/41031902, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №26 від 04.05.2018р.;

- Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 04.06.2018р. №763263/41031902, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №27 від 04.05.2018р.;

- Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 04.06.2018р. №763264/41031902, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №30 від 05.05.2018р.;

3. Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструватив Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №14 від 23.04.2018р., №15 від 25.04.2018р., №16 від 25.04.2018р., №22 від 02.05.2018р., №23 від 02.05.2018р., №24 від 03.05.2018р., №25 від 03.05.2018р., №26 від 04.05.2018р., №27 від 04.05.2018р., №30 від 05.05.2018р., що складені TOB Грейт Харвест , датою їх фактичного отримання.

4. Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Грейт Харвест за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у м. Києві судові витрати зі сплати судового збору в загальному розмірі 19382,00 (дев'ятнадцять тисяч триста вісімдесят дві грн 00 коп.).

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ГРЕЙТ ХАРВЕСТ (ідентифікаційний код ЄДРПОУ 41031902, адреса: 03055, м.Київ, ВУЛИЦЯ БОРЩАГІВСЬКА, будинок 46/1, квартира 15)

ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДФС У М.КИЄВІ (ідентифікаційний код ЄДРПОУ 39439980, адреса: 04655, м.Київ, ВУЛИЦЯ ШОЛУДЕНКА, будинок 33/19)

ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ (ідентифікаційний код ЄДРПОУ 39292197, адреса: 04053, м. Київ, Львівська площа 8)

Рішення суду набирає законної сили в строк і порядку, передбачені статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України. Рішення суду може бути оскаржено за правилами, встановленими ст. ст. 293, 295 - 297 КАС України.

Відповідно до п/п. 15.5 п. 15 Розділу VII "Перехідні положення" КАС України в редакції Закону № 2147-VIII до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Суддя П.О. Григорович

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення24.10.2018
Оприлюднено29.10.2018
Номер документу77433883
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/9068/18

Ухвала від 23.08.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Григорович П.О.

Ухвала від 12.08.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Григорович П.О.

Ухвала від 15.05.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 23.04.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Бояринцева М.А.

Ухвала від 16.04.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Постанова від 27.02.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Вівдиченко Тетяна Романівна

Ухвала від 27.02.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Вівдиченко Тетяна Романівна

Постанова від 27.02.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Вівдиченко Тетяна Романівна

Ухвала від 25.01.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Вівдиченко Тетяна Романівна

Ухвала від 25.01.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Вівдиченко Тетяна Романівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні