Справа № 569/18160/18
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
26 жовтня 2018 року м. Рівне
Суддя Рівненського міського суду Рогозін С.В., з участю представника Рівненської митниці Ярмолюка І.М., розглянувши матеріали, які надійшли з Рівненської митниці ДФС про порушення митних правил відносно громадянина України ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1, РНОКПП НОМЕР_1, мешканця: с. Чистопади, Зборівського району Тернопільської області, за ч. 1 ст. 483 МК України, -
В С Т А Н О В И В:
З протоколу про порушення митних правил № 0538/20400/18 від 17 вересня 2018 року вбачається, що 10.04.2018 року на адресу Рівненської митниці ДФС надійшов лист Департаменту організації протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії ДФС України від 04.04.2018 року вих. №10135/7/99-99-20-02-01-17 Про відповідь митних органів Республіки Польща , стосовно допомоги у проведенні перевірки законності ввезення на митну територію України транспортного засобу марки DAF , ідентифікаційний номер кузова НОМЕР_2 на адресу ПП Зелене Світло Київ (код ЄДРПОУ 39423923). Вказаним листом направлено копії документів, на підставі яких вищезазначений транспортний засіб експортувався з території Республіки Польщі до України.
У відповідності до інформації, наявної в АСМО Інспектор , встановлено, що 19.05.2017 року громадянин України ОСОБА_2, спільно з водієм ОСОБА_5, через Волинську митницю ДФС, ввіз на територію України товар, а саме: Сідельний тягач марки DAF , ідентифікаційний номер кузова НОМЕР_2 .
У якості підстави для переміщення вказаного транспортного засобу через митний кордон України громадянин ОСОБА_2 подав органам доходів і зборів України документ invoice № 158-OTC/RUA від 17.05.2017 року, виданий компанією Ovtis Trade LTD (397-405 Arhway Road, Suite 14, Aztee House, Highgate, London), згідно якого сідельний тягач марки DAF , ідентифікаційний номер кузова НОМЕР_2 був реалізований українській компанії ПП Зелене Світло Київ (Україна, 43020, Волинська область м. Луцьк, вул. Рівненська, буд. 76а). Вартість вищезазначеного транспортного засобу відповідно до вказаного рахунку становить 5 550 євро.
19.05.2017 року декларантом ТзОВ Бразерс Плюс ОСОБА_6, на підставі договору декларування, у Рівненську митницю ДФС подано митну декларацію типу ІМ40ДЕ № UА204010/2017/210931 для проведення митного оформлення даного сідельного тягача. Митна вартість товару за вищезазначеною митною декларацією заявлена декларантом із застосуванням резервного методу на рівні 164784 грн. (або еквівалент 5 610 EUR на дату проведення митного оформлення транспортного засобу), фактурна вартість товару становить 5 550 євро.
Водночас, за результатом опрацювання інформації та копій документів, надісланих митними органами Республіки Польща встановлено невідповідність даних, що містяться в доданих до звернення документах, даним заявленим при митному оформленні транспортного засобу на території України.
Зокрема, з'ясовано, що згідно з експортною декларацією від 16.05.2017 року № ЕСS/353010/00/006817/2017, товар Сідельний тягач марки DAF , ідентифікаційний номер кузова НОМЕР_2 було реалізовано польською компанією Stasya Paliw Szarkowicz Silo-Trans (ul. Glowna 46, Koszyce Male, 33-111 Koszyce Wielkie ) згідно рахунку-фактури (invoice) № FА/2/05/2017/SТ, громадянину України ОСОБА_2 (АДРЕСА_1).
У відповідності до інформації, вказаній у даній експортній декларації, вартість сідельного тягача марки DAF , ідентифікаційний номер кузова НОМЕР_2, становить 7 000 євро, що за офіційним курсом на день подання митної декларації від 19.05.2017 року № UA04010/2017/210931 до митного контролю становить 205 612,83 грн., що не відповідає відомостям, заявленим під час митного оформлення транспортного засобу в Рівненській митниці ДФС.
Громадянин ОСОБА_2 під час вивезення з території Європейського Союзу сідельного тягача марки DAF , ідентифікаційний номер кузова НОМЕР_2 подав митним органам Республіки Польща наступні документи: Faktura (invoice) № FА/2/05/2017/SТ та експортну декларацію № ЕСS/353010/00/006817/2017 від 16.05.2017 року, які в подальшому приховав від митного контролю при ввезені транспортного засобу на митну територію України.
Під час ввезення вищезазначеного транспортного засобу на митну територію України громадянин ОСОБА_2 надав органам доходів і зборів інший документ - інвойс № 158-ОТС/RUA від 17.05.2017 року.
При цьому, громадянин ОСОБА_2 приховав від митного контролю реальну вартість сідельного тягача та під час переміщення через митний кордон України транспортного засобу надав у Рівненську митницю ДФС документ (інвойс № 158- ОТС/RUA від 17.05.2017 року), що містить недостовірну інформацію стосовно продавця, покупця та вартості товару.
Статтею 257 Митного кодексу України передбачено, що декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення.
Частиною 8 статті 264 Митного кодексу України визначено, що з моменту прийняття органом доходів і зборів митної декларації вона є документом, що засвідчує факти, які мають юридичне значення, а декларант або уповноважена ним особа несе відповідальність за подання недостовірних відомостей, наведених у цій декларації.
Підпунктом г пункту 1, частини 1 статті 335 Митного кодексу України визначено, що під час переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України декларант, уповноважена ним особа або перевізник залежно від виду транспорту, яким здійснюється перевезення товарів, надають органу доходів і зборів в паперовій або електронній формі такі документи та відомості: комерційні документи на товари, що перевозяться, які містять відомості, зокрема, про найменування та адресу перевізника, найменування країни відправлення та країни призначення товарів, найменування та адреси відправника (або продавця) та отримувача товарів.
Враховуючи вищевикладене, в ході проведення перевірки встановлено той факт, що під час переміщення транспортного засобу Сідельний тягач марки DAF , ідентифікаційний номер кузова НОМЕР_2 через митний кордон України, громадянин ОСОБА_2 знаходився в транспортному засобі у якості пасажира, що підтверджується даними Диспетчера ЗМК та пасажирського пункту пропуску АСМО Інспектор . Водночас, за результатом аналізу документів, наданих митними органами Республіки Польща, а саме, декларації країни відправлення № ЕСS/353010/00/006817/2017 від 16.05.2017 року, громадянин ОСОБА_2 згідно графи 8 експортної декларації також являється одержувачем товару.
Таким чином, громадянин ОСОБА_2 вчинив дії спрямовані на переміщення товару, а саме: Сідельного тягачя марки DAF , ідентифікаційний номер кузова НОМЕР_2 , вартістю 205 612,83 гри. через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з поданням органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів документа: інвойс № 158-ОТС/RUA від 17.05.2017 року, що містить неправдиві відомості щодо відправника товару, одержувача, та реальної вартості товару.
В судове засідання особа, яка притягується до адміністративної відповідальності ОСОБА_2 не з'явився з невідомих суду причин, про дату, час та місце розгляду справи повідомлявся належним чином.
Представник Рівненської митниці ДФС Ярмолюк І.М. в судовому засіданні підтримав протокол про порушення митних правил № 0538/20400/18 від 17 вересня 2018 року, просив суд притягнути ОСОБА_2 до адміністративної відповідальності за порушення митних правил.
Таким чином, в діях ОСОБА_2 вбачається склад адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України, а саме дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з поданням органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів одержаних незаконним шляхом.
Відповідно до ч. 2 ст. 467 МК України, адміністративне стягнення за порушення митних правил може бути накладено не пізніше, ніж через шість місяців з дня вчинення правопорушення, а в разі розгляду справ про триваючі порушення митних правил не пізніше, ніж через шість місяців з дня виявлення цих правопорушень.
Надання митному органу документів здійснюється в певний час, а саме під час митного оформлення товарів, повинне бути виявлене саме під час митного оформлення товарів та припиняється із поданням декларації митному органу, то зазначене порушення митних правил не можна вважати триваючим.
Тому, діяння особи, яке полягає у діях, спрямованих на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю з наданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві дані, є закінченим з моменту подання митному органу таких документів.
Згідно протоколу про порушення митних правил № 0538/20400/18 від 17 вересня 2018 року, порушення митних правил ОСОБА_2 мало місце 10 квітня 2018 року.
Відповідно, строк притягнення правопорушника до адміністративної відповідальності закінчився.
Згідно п. 7 ч. 1 ст. 247 КУпАП, провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю у зв'язку із закінченням на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених ст. 38 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
За вищезазначених обставин провадження у справі відносно ОСОБА_2 про притягнення до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 483 МК України, підлягає закриттю у зв'язку із закінченням строків притягнення правопорушника до адміністративної відповідальності.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 467, 483 МК України, ст.ст. 247, 283-285 КУпАП, -
П О С Т А Н О В И В:
Провадження в справі про адміністративне правопорушення про притягнення ОСОБА_2 до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 483 МК України закрити у зв'язку з закінченням строків притягнення правопорушника до адміністративної відповідальності.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.
Протягом десяти днів з дня її винесення постанова може бути оскаржена до Рівненського апеляційного суду через Рівненський міський суд особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником.
Суддя Рівненського міського суду С.В. Рогозін
Суд | Рівненський міський суд Рівненської області |
Дата ухвалення рішення | 26.10.2018 |
Оприлюднено | 01.11.2018 |
Номер документу | 77465293 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Рівненський міський суд Рівненської області
Рогозін С. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні