Рішення
від 16.10.2018 по справі 808/1778/18
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

16 жовтня 2018 року (13 год.01 хв.)Справа № 808/1778/18 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд

у складі головуючого судді Конишевої О.В.,

за участю секретаря судового засідання Бойко К.О.,

представників сторін:

за участю представників:

позивача - ОСОБА_1,

відповідача 1- ОСОБА_2,

відповідача 2 - ОСОБА_3,

відповідача 3 - ОСОБА_4,

третя особа 1 - не з'явилася,

третя особа 2- ОСОБА_5

розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Запорізькій області (69600, м. Запоріжжя, вул. Сєдова, 12)

до 1. Виконавчого комітету Преображенської сільської ради Оріхівського району Запорізької області (70545, Запорізька область, Оріхівський район, с. Преображенка, вул. Преображенська, буд. 3)

2. Державного реєстратора відділу з питань державної реєстрації Виконавчого комітету Преображенської сільської ради Оріхівського району Запорізької області ОСОБА_3 (70545, Запорізька область, Оріхівський район, с. Преображенка, вул. Преображенська, буд. 3)

3. ОСОБА_6 об'єднаного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області (70608, Запорізька область, м. Пологи, вул. Магістральна, 245)

треті особи: 1. Ліквідатор відділу освіти Оріхівської районної державної адміністрації Запорізької області ОСОБА_7 (70500, Запорізька область, Оріхівський район, м. Оріхів, вул. Покровська, 58)

2. Оріхівська районна державна адміністрація Запорізької області (70500, Запорізька область, Оріхівський район, м. Оріхів, вул. Покровська, 58)

про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

16 травня 2018 року до Запорізького окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Запорізькій області (далі - позивач) до Виконавчого комітету Преображенської сільської ради Оріхівського району Запорізької області (далі - відповідач 1), Державного реєстратора відділу з питань державної реєстрації Виконавчого комітету Преображенської сільської ради Оріхівського району Запорізької області ОСОБА_3 (далі- відповідач 2), ОСОБА_6 об'єднаного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області (далі - відповідач 3), третя особа на стороні відповідача - Ліквідатор відділу освіти Оріхівської районної державної адміністрації Запорізької області ОСОБА_7 (далі - третя особа 1 на стороні відповідача), Оріхівська районна державна адміністрація Запорізької області (далі - третя особа 2 на стороні відповідача), в якому позивач просить суд (з урахуванням уточнень до позовної заяви від 15.08.2018):

1.Визнати протиправною бездіяльність ОСОБА_6 об'єднаного управління пенсійного фонду України в Запорізькій області щодо не надсилання (направлення) державному реєстратору повідомлення про наявність заперечень щодо ліквідації відділу освіти Оріхівської районної державної адміністрації Запорізької області (ЄДРПОУ 02136241) у зв'язку з наявністю в останнього грошових зобов'язань зі сплати страхових коштів у формі капіталізованих платежів до фонду соціального страхування України у сумі - 291 830, 55 грн. та щодо невидачі (не направлення) голові ліквідаційної комісії, уповноваженій ним особі або ліквідатору відділу освіти Оріхівської районної державної адміністрації Запорізької області рішення про відмову в видачі довідки про відсутність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та страхових коштів до Пенсійного фонду України і фондів соціального страхування за формою згідно з додатком 10 до Порядку №21 -6.

2.Зобов'язати ОСОБА_6 об'єднане управління пенсійного фонду України вчинити наступні дії:

-направити державному реєстратору повідомлення про наявність заперечень щодо ліквідації відділу освіти Оріхівської районної державної адміністрації Запорізької області (ЄДРПОУ 02136241) у зв'язку з наявністю в останнього грошових зобов'язань зі сплати страхових коштів у формі капіталізованих платежів до фонду соціального страхування України у сумі - 291 830, 55 грн.

-видати (направити) голові ліквідаційної комісії, уповноваженій ним особі або ліквідатору відділу освіти Оріхівської районної державної адміністрації Запорізької області (ЄДРПОУ 02136241) рішення про відмову в видачі довідки про відсутність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та страхових коштів до Пенсійного фонду України і фондів соціального страхування за формою згідно з додатком 10 до Порядку №21 -6 у зв'язку з наявністю заборгованості зі сплати страхових коштів у формі капіталізованих платежів до Фонду соціального страхування України у розмірі - 291 830, 55 грн.

3.Визнати протиправним та скасувати (відмінити) внесений до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань державним реєстратором відділу з питань державної реєстрації Виконавчого комітету Преображенської сільської ради Оріхівського району Запорізької області ОСОБА_3 запис (реєстраційну дію) від 13.04.2018 за №10911110023000367 про державну реєстрацію припинення юридичної особи відділу освіти Оріхівської районної державної адміністрації Запорізької області (ЄДРПОУ 02136241, 70500, Запорізька обл., Оріхівський район, місто Оріхів, вулиця Покровська, буд., 58) в результаті ліквідації.

4.Зобов'язати державного реєстратора виконавчого комітету Преображенської сільської ради Оріхівського району Запорізької області внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запис (реєстраційну дію) про відміну (скасування) запису від 13.04.2018 за №10911110023000367 про державну реєстрацію припинення юридичної особи відділу освіти Оріхівської районної державної адміністрації Запорізької області (ЄДРПОУ 02136241, 70500, Запорізька обл., Оріхівський район, місто Оріхів, вулиця Покровська, буд. 58) в результаті ліквідації.

21 травня 2018 року ухвалою Запорізького окружного адміністративного суду вказана позовна заява була залишена без руху та надано позивачу строк для усунення недоліків. Позивачем через канцелярію суду надані документи на виконання ухвали суду, якими були усунуті недоліки позовної заяви.

Ухвалою суду від 18.06.2018 відкрито загальне провадження по справі та призначено підготовче засідання на 16.07.2018.

16.07.2018 відкладено підготовче засідання на 24.07.2018.

24.07.2018 ухвалою суду були витребувані докази у Оріхівської районної державної адміністрації Запорізької області та відкладено підготовче засідання на 16.08.2018.

16.08.2018 продовжено строк підготовчого засідання та відкладено підготовче засідання на 26.09.2018.

26.09.2018 суддя Конишева О.В. відповідно до Наказу №58 від 18.09.2018 знаходилася у відрядженні, тому справу призначено на 03.10.2018.

03.10.2018. закрито підготовче провадження у справі та призначено справу до судового розгляду на 16.10.2018.

В судовому засіданні представник позивача позов підтримав з підстав викладених в позовній заяві, зокрема зазначив, що бездіяльність ОСОБА_6 ОУПФУ полягала у не направленні державному реєстратору повідомлення про наявність заперечень щодо ліквідації відділу освіти Оріхівської РДА у зв'язку з наявністю в останнього невиконаних грошових зобов'язань зі сплати страхових коштів до фонду соціального страхування а також бездіяльність, що полягала у не виданні голові ліквідаційної комісії, уповноваженій ним особі або ліквідатору відділу освіти Оріхівської РДА рішення про відмову в видачі довідки про відсутність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та страхових коштів до Пенсійного фонду України і фондів соціального страхування за формою згідно з додатком 10, призвели в результаті до вчинення державним реєстратором ОСОБА_3 реєстраційної дії №10911110023000367 - державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті ліквідації, щодо відділу освіти Оріхівської РДА.

Відповідач 1(Виконавчий комітет Преображенської сільської ради Оріхівського району Запорізької області проти задоволення позовних вимог заперечив з підстав викладених у відзиві на позов, зокрема зазначив що не отримував будь-якої інформації від Відповідача 3, підстав для зупинення або відмови у вчиненні реєстраційних дій у нього не було тому, вважає що позовні вимоги є не обґрунтованими та просить відмовити у повному обсязі.

Відповідач 2 (ОСОБА_3 Михайлівни- Державний реєстратор відділу з питань державної реєстрації Виконавчого комітету Преображенської сільської ради Оріхівського району Запорізької області проти задоволення позовних вимог заперечив з підстав викладених у відзиві на позов, надав пояснення аналогічни поясненням Відповідача 1. Просив у позові відмовити у повному обсязі.

Відповідач 3 (ОСОБА_6 об'єднаня управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області-скорочене Пологівске ОУПФУ) проти задоволення позовних вимог заперечив з підстав викладених у відзиві на позов, зокрема зазначив, що ніяких документів від позивача не отримував, на дату закриття юридичної особи державним реєстратором, заборгованості перед ОСОБА_6 ОУПФУ у відділу освіти Оріхівської РДА не було, тому просить у позові просить відмовити у повному обсязі.

Третя особа1 на стороні відповідача (Ліквідатор відділу освіти Оріхівської районної державної адміністрації Запорізької області ОСОБА_7) у судове засідання не з'явилася, про дату час та місце судового засідання повідомлена належним чином, пояснень до суду не надавала.

Третя особа 2 на стороні відповідача (Оріхівська районна державна адміністрація Запорізької області ) проти задоволення позовних вимог у судовому засіданні заперечив, зокрема зазначив що документів від відповідача 3 ніяких не надходило, тому його дії були в межах чинного законодавства, просив у позові відмовити у повному обсязі.

Вислухавши пояснення осіб, які беруть участь у справі, з'ясувавши обставини справи та перевіривши їх доказами, судом встановлено наступне.

31.01.2018 Токмацьким відділенням управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Запорізькій області, яке є відокремленим підрозділом Позивача без статусу юридичної особи - управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Запорізькій області (надалі - Токмацьке відділення) в електронному вигляді отримало інформацію щодо здійснення (внесення) державним реєстратором реєстраційної дії (відомостей) про припинення юридичної особи - відділу освіти Оріхівської районної державної адміністрації Запорізької області (далі- відділ освіти Оріхівської РДА), податковий номер 02136241 шляхом ліквідації.

30.01.2018 вказана інформація про оприлюднення повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи - відділу освіти Оріхівської РДА розміщена на сайті Міністерства юстиції України. Відповідно до тексту повідомлення від 30.01.2018: засновниками прийнято рішення щодо припинення юридичної особи відділ освіти Оріхівської РДА, призначено ліквідаційну комісію у складі голови комісії ОСОБА_7 та визначено строк для заявлення кредиторських вимог-до 31.03.2018.

Після отримання вказаного повідомлення ОСОБА_6 ОУПФУ вчинено дії відповідно до ''Порядку заповнення та подання державному реєстраторові форм повідомлень про початок проведення позапланової перевірки, про неможливість проведення позапланової перевірки про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті ліквідації", затвердженого Постановою правління Пенсійного фонду України від 31.10.2011 № 33-1 (далі-Порядок № 33-1) та Порядку взяття на облік та зняття з обліку в органах Пенсійного фонду України платників єдиного внеску на загальнообовязкове державне соціальне страхування затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 27.09.2010 року №21-6 (далі Порядок № 21-6) .

Як зазначає ОСОБА_6 ОУПФУ заборгованості перед ним у відділу освіти Оріхівської РДА на дату закриття юридичної особи державним реєстратором не було. Відомостей від Токмацького відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Запорізькій області таких як: повідомлення про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті ліквідації та рішення про відмову у видачі довідки про відсутність заборгованості із сплати страхових коштів відносно відділу освіти Оріхівської РДА до Управління не надходило.

Як зазначає позивач, 01.02.2018 Токмацьким відділенням, відповідно до методичних вказівок виконавчої дирекції Фонду від 10.10.2017 №2.4-17-786 і листа виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Запорізькій області від 22.12.2017 №2.4-17-1737 та згідно з роз'ясненнями Пенсійного Фонду України для забезпечення виконання норм Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 15.05.2003 №755-ІУ (надалі - Закон №755), з метою недопущення втрат коштів Фонду у зв'язку з державною реєстрацією припинення юридичних осіб в результаті їх реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації, до ОСОБА_6 ОУПФУ направлено повідомлення від 01.02.2018 №6 про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації (копія додається).

07.02.2018 Токмацьким відділенням від відділу освіти Оріхівської РДА одержано лист щодо проведення позапланової перевірки для здійснення остаточних розрахунків ліквідаційною комісією з Фондом соціального страхування до кінця процедури ліквідації. Відділенням проведено відповідні позапланові перевірки та встановлено, що на обліку у відділенні знаходиться потерпілий на виробництві ОСОБА_8, який отримав травму в установі, що ліквідується.

13.02.2018 Позивач у порядку, передбаченому ст. 105 Цивільного кодексу України (далі - ЦК), звернувся до ліквідаційної комісії відділу освіти Оріхівської РДА з заявою №06-719 про грошові вимоги щодо капіталізованих платежів на суму - 291 830, 55 грн.

Як зазначає позивач, Токмацьким відділенням направлено до ОСОБА_6 об'єднаного управління пенсійного Фонду України було направлено рішення від 27.02.2018 №11 Про відмову у видачі довідки про відсутність заборгованості із сплати страхових коштів (копія додається) із зазначенням суми заборгованості перед Фондом.

10.04.2018 управління Фонду звернулось до Запорізького окружного адміністративного суду з позовом про стягнення капіталізованих платежів з відділу освіти Оріхівської РДА у сумі - 291 830, 55 грн., у зв'язку з ненаданням у встановлений ч. 6 ст. 105 ЦК строк ліквідаційною комісією відділу освіти Оріхівської РДА відповіді на заяву про грошові вимоги управління Фонду.

Після закінчення перебігу строку заявлення вимог кредиторами, головою ліквідаційної комісії 13 квітня 2018 року в порядку, визначеному частиною 12 статті 17 Закону № 755-ІУ. було подано документи для державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, про що Відповідачем 2 було внесено відповідний запис 13 квітня 2018 року (не раніше встановленого строку щодо вимог кредиторів).

Як зазначають, Виконавчий комітет Преображенської сільської ради Оріхівського району Запорізької області та Державний реєстратор відділу з питань державної реєстрації Виконавчого комітету Преображенської сільської ради Оріхівського району Запорізької області ОСОБА_3 (Відповідач 1 та 2) станом на 13.04.2018 тобто на дату припинення відділу освіти Оріхівської РДА в результаті її ліквідації, інформація про наявність заборгованості від ОСОБА_6 ОУПФУ не надходила.

Від голови ліквідаційної комісії також не надходила інформація щодо наявність заборгованості із сплати страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування.

16.04.2018 при здійсненні моніторингу інформації та обробці даних, отриманих від Державної фіскальної служби позивачем було виявлено, що 13.04.2018 державним реєстратором виконавчого комітету Преображенської сільської ради Оріхівського району Запорізької області - ОСОБА_3, проведено реєстраційну дію №10911110023000367 - державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті ліквідації щодо відділу освіти Оріхівської РДА.

Як зазначає позивач, на виконання вимог ЦК, Закону №755, Порядку №21-6, Порядку №33-1 позивачем у встановлені строки та у повному обсязі було вчинено наступні дії та надано ОСОБА_6 ОУПФУ:

01.02.2018 повідомлення про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації за №6;

27.02.2018 рішення про відмову у видачі довідки про відсутність заборгованості із сплати страхових коштів за №11;

крім того, 13.02.2018 подано заяву №06-719 про грошові вимоги щодо капіталізованих платежів на суму - 291 830, 55 грн. до Запорізького окружного адміністративного суду.

Разом з тим, як зазначає позивач ОСОБА_6 ОУПФУ, всупереч положенням п. 2.5., 2.6., 2.8. Порядку №33-1, за наявності інформації від Токмацького відділення Фонду, що містить заперечення на ліквідацію відділу освіти Оріхівської РДА, не надіслано ліквідатору та відповідно не було повідомлено державного реєстратора про наявність заперечень щодо ліквідації відділу освіти Оріхівської РДА, у зв'язку з наявністю в них грошових зобов'язань зі сплати страхових коштів до фонду соціального страхування, що призвело до протиправних дій державного реєстратора.

Тобто головним аргументом на який посилається позивач в обґрунтування своїх позовних вимог, це направлення Токмацьким відділенням управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Запорізькій області до ОСОБА_6 ОУПФУ та отримання ОСОБА_6 ОУПФУ повідомлення від 01.02.2018 №6 про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті ліквідації та рішення від 27.02.2018 №11 про відмову у видачі довідки про відсутність заборгованості із сплати страхових коштів відносно відділу освіти Оріхівської РДА.

З цього приводу судом встановлено наступне.

У судовому засіданні був допитаний свідок головний спеціаліст Токмацького відділення управління Фонду ОСОБА_9, який пояснив, що журнал обліку довідок, рішень, повідомлень про відсутність (наявність заборгованості зі сплати страхових коштів Токмацького відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Запорізькій області, ведеться належним чином, відмітки про відправлення кореспонденції наявні, в журналі зазначено код документа та дата відправлення, крім того, в зазначену дату відправлялася інша кореспонденція, яка була отримана Пологіським ОУПФУ. Також пояснив, що кореспонденція направляється за власний рахунок, будь-яких інших доказів щодо направлення кореспонденції зазначити не може, так як квитанції щодо направлення не зберігаються, супровідних листів та опис вкладення не робиться, журнал вихідної кореспонденції не ведеться. Докази направлення електронною поштою не збереглися.

Як зазначав позивач, з журналу Токмацького відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Запорізькій області вбачається, що повідомлення від 01.02.2018 №6 про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації було направлені до ОСОБА_6 ОУПФУ поштою, простим листом та продубльовані листом електронної пошти.

Як вбачається з витягу копії електронного журналу вхідної кореспонденції ОСОБА_6 ОУПФУ, наданого разом з відзивом на позов, вказаний конверт отримано ОСОБА_6 ОУПФУ 06.02.2018 і зареєстровано два документи з конверта: повідомлення щодо відділу освіти Оріхівської РДА від 01.02.2 №7 (зареєстроване під вхідним №686) та довідка щодо відділу економічного розвитку та торгівлі Оріхівської РДА від 01.02.2018 №8 (зареєстрована вхідним №685), даний факт не заперечується ОСОБА_6 ОУПФУ. Однак відповідач 3 зазначає, що повідомлення від 01.02.2018 №6 у конверті було відсутнє.

Також позивач звернув увагу, що з журналу Токмацького відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Запорізькій області вбачається, що до ОСОБА_6 ОУПФУ разом з рішенням 27.02.2018 №11 щодо відділу освіти Оріхівської РДА направлялось в одному конверті ще два документи: довідка щодо відділу освіти Оріхівської РДА від 27.02.2018 №10 та рішення щодо КП Профдезінфею Оріхівської районної ради від 27.02.2017 №12.

Як вбачається з копії електронного журналу вхідної кореспонденції, вказаний конверт отримано ОСОБА_6 ОУПФУ 12.04.2018 і зареєстровано два документи з конверта: довідка щодо відділу культури і туризму Оріхівської РДА від 27.02.2018 №10 (зареєстрована під вхідним №1478) та рішення щодо КП Профдезінфею Оріхівської районної ради від 27.02.2017 №12 (зареєстроване під вхідним №1479), про що не заперечує ОСОБА_6 ОУПФУ. Однак відповідач 3 зазначає, що рішенням 27.02.2018 №11 у конверті було відсутнє.

Тобто, ОСОБА_6 ОУПФУ повністю заперечує проти того, що в конвертах знаходилися документи: повідомлення від 01.02.2018 №6 та рішення 27.02.2018 №11.

У судовому засіданні був досліджений журнал обліку довідок, рішень, повідомлень про відсутність (наявність) заборгованості зі сплати страхових коштів Токмацького відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Запорізькій області де під №6 (код документа 3 дата 01.02.2018) та №11 (код документа 2 дата 27.02.2018), як наполягає позивач, зафіксовано відправлення вказаних документів ОСОБА_6 ОУПФУ. Факт направлення вказаних документів підтверджував у судовому засіданні головний спеціаліст Токмацького відділення управління Фонду ОСОБА_9, який був допитаний як свідок.

Щодо кодів документів, суд зазначає наступне.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 р. № 55 про Деякі питання документування управлінської діяльності були затверджені:

Типову інструкцію з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну;

Типову інструкцію з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади;

Регламент організації взаємодії органів виконавчої влади в електронній формі.

Відповідно до Типова Інструкція з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 р. № 55 встановлює вимоги щодо документування управлінської інформації та організації роботи з документами, створеними у паперовій формі, у Секретаріаті Кабінету Міністрів України, центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади (далі - установи), включаючи їх підготовку, реєстрацію, облік і контроль за виконанням.

Пунктом 14 Інструкції встановлено, що Класи управлінської документації визначаються згідно з Державним класифікатором управлінської документації ДК 010-98 (далі - ДКУД).

Державний класифікатор управлінської документації ДК 010-98 затверджений Наказом Держстандарт України 31.12.98 №1024 (далі-Наказ №1024) Державний класифікатор управлінської документації (ДКУД) є складовою частиною державної системи класифікації і кодування техніко-економічної та соціальної інформації.

ДКУД розроблено у зв'язку із змінами у складі та змісті

організаційно-розпорядчої, первинно-облікової, банківської та

звітно-статистичної документації внаслідок реорганізації системи

державного управління в Україні.

ДКУД є номенклатурним переліком назв уніфікованих форм

документів (УФД) з унікальними кодовими позначеннями.

ДКУД містить такі класи:1) організаційно-розпорядча документація (код 02); 2) первинно- облікова документація (код 03).

Відповідно до п. 3 Наказу №1024 передбачена Класифікація державної управлінської документації, відповідно до якої кожний документ має свій індивідуальний код, назву та індекс.

З наданого до матеріалів справи журналу Токмацького відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Запорізькій області не можливо достовірно встановити який саме документ був направлений під №6 (кодом 3 дата 01.02.2018) та під №11 (код документа 2 дата 27.02.2018), в графі назва страхувальника зазначений відділ освіти Оріхівський РДА , так як під кодом 2 та 3 не був зазначений чітко код якому відповідає направлений документ, згідно ДКУД.

Інших доказів які б підтвердили достовірність закодованих документів

Крім того, будь-який інший доказ на підтвердження направлення зазначених документів, позивачем суду не надавався, зокрема: квитанція про направлення документів, або докази оплати за направлення, журнал вихідної кореспонденції, опис вкладення.

Як пояснив свідок, кореспонденцію відправляє за власний рахунок без опису вкладення, журналів де фіксується вихідна кореспонденція надати не можливо, так як вони не ведуться, квитанції про направлення кореспонденції не зберігаються, супровідний лист не складався.

Тобто достовірно встановити з журналу Токмацького відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Запорізькій області, чи були відправлені саме відповідачу 3 повідомлення від 01.02.2018 року №6 та рішення від 27.02.2018 року №11 (направлення електронною поштою чи простим листом чи іншим відправленням) та встановити про вкладення декількох документів в один конверт, як стверджує позивач, не виявляється можливим.

Крім того, наявність у журналі лише інших записів в один період, за відсутності інших доказів, не може бути беззаперечним доказом відправлення вказаних документів на адресу ОСОБА_6 ОУПФУ.

Відповідно до п.1 розділу І "Типової інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади " затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 № 55 (далі - Інструкція) ця Інструкція встановлює загальні положення щодо документування управлінської інформації та організації роботи з документами, створеними у паперовій формі, у Секретаріаті Кабінету Міністрів України, центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади (далі - установи), включаючи їх підготовку, реєстрацію, облік і контроль за виконанням.

Відповідно до п.147 Інструкції доставка документів до установи здійснюється через систему взаємодії, а також може здійснюватися з використанням засобів поштового зв'язку, кур'єрською та фельд'єгерською службою.

Поштою та через кур'єрську службу доставляється письмова кореспонденція у разі наявності підстав, які визнаються обґрунтованими для створення установою документів у паперовій формі, поштові картки, бандеролі, дрібні пакети, а також періодичні друковані видання.

Фельд'єгерською службою доставляється спеціальна кореспонденція.

Пунктом 148 Інструкції усі документи, що надходять до установи, приймаються централізовано службою діловодства без права делегування відповідної функції іншим структурним підрозділам установи.

У службі діловодства розкриваються всі конверти, крім тих, що мають напис «особисто» . У такому випадку реєстраційний індекс та дата реєстрації наносяться на конверт.

Рекомендована, спеціальна та кореспонденція з оголошеною цінністю приймається під розписку в журналі, реєстрі або повідомленні про вручення.

Згідно п.149 Інструкції у разі надходження кореспонденції з відміткою «Терміново» фіксується не лише дата, а і години та хвилини доставки.

У разі відсутності в установі системи електронного діловодства документи, що надійшли через систему взаємодії, друкуються та оформлюються службою діловодства як паперова копія електронного оригіналу, засвідчена печаткою служби діловодства.

У пункті 150 зазначено, що конверти зберігаються і додаються до документів у разі, коли лише за конвертом можна встановити адресу відправника, час відправлення та одержання документа або у конверті відсутні окремі документи чи встановлено невідповідність номерів документів номерам, зазначеним на конверті, а також адресні ярлики рекомендованих конвертів і пакетів.

У разі відсутності додатків, зазначених у документі, або окремих аркушів, а також помилок в оформленні документа, що унеможливлює його виконання (відсутність підпису, відбитку печатки, грифу затвердження тощо), документ не реєструється і відправникові надсилається письмовий запит або йому повідомляється про це телефоном. При цьому на документі робиться відповідна відмітка із зазначенням дати запиту (розмови телефоном), посади та прізвища особи, якій зроблено запит, підпису, ініціалу імені та прізвища особи, що здійснила запит.

У разі пошкодження конверта робиться відповідна відмітка у поштовому реєстрі.

У разі відсутності, нецілісності вкладень внаслідок пошкодження конверта, упакування, що призвело до неможливості прочитання тексту документа, складається акт у двох примірниках, один з яких надсилається кореспонденту, а інший зберігається у службі діловодства.

Відповідно до п.156 Інструкції реєстрація документів всіх категорій полягає у створенні запису облікових даних про документ та оформлення реєстраційно-моніторингової картки в електронній формі у системі електронного діловодства або веб-модулі системи взаємодії із зазначенням обов'язкових реквізитів, за допомогою яких фіксується факт створення, відправлення або одержання документа шляхом проставлення на ньому реєстраційного індексу з подальшим внесенням до реєстраційно-моніторингової картки необхідних відомостей.

Згідно п. 157 Інструкції реєстрація документів проводиться централізовано службою діловодства.

Структурні підрозділи установи реєструють створені ними доповідні та службові записки.

Місце реєстрації окремих груп спеціалізованих документів (накази (розпорядження), договори, звіти, прейскуранти, заяви тощо) визначається інструкцією з діловодства установи.

Пункт 158 Інструкції документи реєструються лише один раз: вхідні - у день надходження, створювані - у день підписання або затвердження.

Відповідно до п.161 реєстрація документа здійснюється з використанням системи електронного діловодства установи

Відповідно до пунктів 192, 193,194,195 Інструкції вихідні документи у паперовій формі, створені в установі у разі наявності підстав, які визнаються обґрунтованими для створення документів у паперовій формі, надсилаються адресатам з використанням засобів поштового зв'язку, електрозв'язку, а також доставляються кур'єрською, фельд'єгерською службою.

Опрацювання документів для відправлення засобами поштового зв'язку здійснюється службою діловодства установи відповідно до Правил надання послуг поштового зв'язку.

Вихідні документи опрацьовуються і надсилаються централізовано в день їх надходження від структурних підрозділів - виконавців або не пізніше наступного робочого дня.

Не допускається: надсилання або передача документів без їх реєстрації у службі діловодства; дублетне надсилання примірника, у тому числі оригінального, документа у паперовій формі, якщо його примірник або копію вже надіслано в електронній формі через систему взаємодії.

Згідно п.198 Інструкції документи, що надсилаються одночасно одному і тому ж адресатові, вкладаються в один конверт (упакування). На конверті проставляються реєстраційні індекси всіх документів, які містяться у конверті.

У разі виявлення відсутності додатків, зазначених у документі, або окремих аркушів, а також помилок в оформленні документа, що унеможливлює його виконання (відсутність підпису, відбитку печатки, грифу затвердження тощо) документ не реєструється і відправникові надсилається письмовий запит або йому повідомляється про це телефоном. При цьому на документі робиться відповідна відмітка із зазначенням дати запиту (розмови телефоном), посади та прізвища особи, якій зроблено запит, підпису, ініціалів (ініціалу імені) та прізвища особи, що здійснила запит.

У разі відсутності або нецілісності вкладень, пошкодження конверта, упакування, що призвело до неможливості прочитання тексту документа, складається акт у двох примірниках. Один примірник акта надсилається відправникові, інший - зберігається у службі діловодства.

Як зазначав відповідач 3 (Плогівське ОУПФУ), на конверті були відсутні реєстраційні індекси документів, конверт не був пошкоджений, всі документи які містилися у конверті були зареєстровані.

Позивач ставив під сумнів відповідність оригіналу наданої ОСОБА_6 ОУПФУ паперової копії інформації про вхідну кореспонденцію ОСОБА_6 ОУПФУ.

Відповідно до службової записки (а.с.204) станом на 05.07.2018 інформація на сервері за період з 01.02.2018 по 13.04.2018 видалена. Очистка серверу відбувається без попередження. Однак, ОСОБА_6 ОУПФУ з серверу був збережений електронний журнал вхідної кореспонденції, який був наданий суду для огляду, в результаті чого було встановлено, що він повністю відповідає наданій паперовій копії.

Суд погоджується з Відповідачем3, що перевірити місткість конвертів відповідно реєстраційних індексів та встановити кількість вкладень у конверт, відповідач 3 не мав можливості, у зв'язку з відсутністю реєстраційних індексів.

Оригінал конверту також був оглянутий судом, доказів направлення декількох документів або наявність реєстраційних індексів судом не встановлено.

Щодо листа-відповіді № 4296/11.1 (а.с.119), відповідач 3 пояснив, що відповідь яка на думку позивача підтверджує протиправність його дій, ніяким чином, не стосується факту не отримання Відповідачем 3 тих документів на які посилається позивач. Крім того, той факт що цій документи не надсилалися, у зв'язку з тим, що вони не були отримані відповідачем 3 від позивача не спростовувався і у судовому засіданні. Тому суд , не вважає це доказом який би міг підтвердити доводи позивача.

Таким чином, твердження Позивача про те, що саме разом з отриманими документами направлялись повідомлення від 01.02.2018 року №6, та рішення від 27.02.2018 року №11 не є обґрунтованим та не підтверджено належними доказами.

Щодо порядку припинення (ліквідації) юридичних осіб та державної реєстрації припинення юридичних осіб, суд зазначає наступне.

Правові основи державної реєстрації припинення юридичних осіб визначені ЦК, Законом України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі-Законом №755), Порядком заповнення та подання державному реєстраторові форм повідомлень про початок переведення позапланової перевірки, про неможливість проведення позапланової перевірки, про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації , затвердженим Постановою правління Пенсійного фонду України від 31.10.2011 №33-1 (надалі - Порядок №33-1) та Порядком взяття на облік та зняття з обліку в органах Пенсійного Фонду України платників єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування , затвердженим Постановою правління Пенсійного Фонду України від 27.09.2010 №21-6 (надалі - Порядок №21-6).

Відповідно до абзаців 2 та 3 пункту 2.5 розділу 2 Порядку № 33-1: якщо позапланову перевірку проведено, проте платник не здійснив остаточні розрахунки з Пенсійним фондом, або не подав звітність за період до затвердження ліквідаційного балансу ліквідаційною комісією (ліквідатором), або у разі надання інформації про наявність заперечень від відповідних робочих органів виконавчих дирекцій фондів соціального страхування за встановленою формою, орган Пенсійного фонду України не пізніше двох місяців з дати публікації повідомлення про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи надсилає державному реєстраторові повідомлення про наявність заперечень, що надається державному реєстраторові, за встановленою формою.

Повідомлення про наявність заперечень, що надається органу Пенсійного фонду України, відповідні робочі органи виконавчих дирекцій фондів соціального страхування надсилають органам Пенсійного фонду України в електронній формі та на паперовому носії із зазначенням всіх обґрунтованих обставин.

Проте, відомостей від Токмацького відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Запорізькій області таких як: повідомлення про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті ліквідації та рішення про відмову у видачі довідки про відсутність заборгованості із сплати страхових коштів відносно відділу освіти Оріхівської РДА до ОСОБА_6 ОПФУ не надходило.

Відповідно до абз. 5 п. 5.1. Порядку №21-6 орган Пенсійного фонду України складає довідку про відсутність заборгованості зі сплати єдиного внеску та страхових коштів до Пенсійного фонду України і фондів соціального страхування за формою згідно з Додатком №6, виключно за умови наявності довідок про відсутність заборгованості зі сплати страхових коштів, наданих фондами соціального страхування за формою згідно з Додатком 8.

При цьому, відповідно до абз. 7 п. 5.1. Порядку №21-6 органи фонду соціального страхування України зобов'язані у строк не пізніше 10 днів до закінчення строку заявления кредиторами своїх вимог юридичній особі, що припиняється видати одне з можливих, передбачених Порядком №21-6 рішень: 1) у випадку відсутності заборгованості по страхових коштах, - довідку про відсутність заборгованості зі сплати страхових коштів згідно з Додатком №8 або 2) у випадку наявності заборгованості по страхових коштах - рішення про відмову в видачі довідки про відсутність заборгованості із сплати страхових коштів за формою згідно з Додатком №9.

Відповідно до абз. 8 п. 5.1. Порядку №21-6 у разі, якщо платник не здійснив розрахунки з Пенсійним фондом або фонди соціального страхування надали органу Пенсійного фонду України рішення про відмову в видачі довідки про відсутність заборгованості із сплати страхових коштів за формою згідно з додатком 9 до цього Порядку за 10 днів до закінчення строку заявлення кредиторами своїх вимог юридичній особі, що припиняється, орган Пенсійного фонду України видає голові ліквідаційної комісії, уповноваженій ним особі або ліквідатору рішення про відмову в видачі довідки про відсутність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та страхових коштів до Пенсійного фонду України і фондів соціального страхування за формою згідно з додатком 10 до цього Порядку.

Як зазначає позивач, всупереч положенням абз. 5, 7, 8 п. 5.1. Порядку №21-6, за наявності інформації від Токмацького відділення Фонду, що містить рішення про відмову в видачі довідки про відсутність заборгованості зі сплати страхових коштів за формою додатка №9 щодо відділу освіти Оріхівської РДА, ОСОБА_6 ОУПФУ не видано голові ліквідаційної комісії, уповноваженій ним особі або ліквідатору рішення про відмову в видачі довідки про відсутність заборгованості зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та страхових коштів до Пенсійного фонду України і фондів соціального страхування за формою згідно з додатком 10, як це передбачає абз. 8 п. 5.1. Порядку №21-6.

Однак, як встановлено вже було судом, відомостей від Токмацького відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Запорізькій області таких як: повідомлення про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті ліквідації та рішення про відмову у видачі довідки про відсутність заборгованості із сплати страхових коштів відносно відділу освіти Оріхівської РДА до ОСОБА_6 ОПФУ не надходило.

Приписами частини 12 статті 17 Закону № 755-ІУ встановлено, що для державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації на підставі рішення про припинення юридичної особи, прийнятого учасниками юридичної особи або відповідного органу юридичної особи, а у випадках, передбачених законом - рішення відповідних державних органів, або судового рішення про припинення юридичної особи, не пов'язаного з її банкрутством, після закінчення процедури припинення, але не раніше закінчення строку заявлення вимог кредиторами, подаються такі документи: 1) заява про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її ліквідації; 2) довідка архівної установи про прийняття документів, що відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню.

Після закінчення перебігу строку заявлення вимог кредиторами, головою ліквідаційної комісії 13 квітня 2018 року в порядку, визначеному частиною 12 статті 17 Закону № 755-ІУ. було подано документи для державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, про що Відповідачем 2 було внесено відповідний запис 13 квітня 2018 року (не раніше встановленого строку щодо вимог кредиторів).

Відповідач 2 (державний реєстратор) відповідно до статті 25 Закону № 755-ІУ здійснює: перевірку документів на наявність підстав для зупинення розгляду документів; перевірку документів на наявність підстав для відмови в державній реєстрації; проведення реєстраційної дії (у тому числі з урахуванням принципу мовчазної згоди) за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови в державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру.

З огляду на вимоги Закону №755-ІУ у Відповідача 1 та Відповідача 2 відсутній обов'язок витребувати будь-які інші документи, ніж зазначені в Законі №755-ІУ, а також відсутній обов'язок перевіряти наявність/відсутність будь-якої заборгованості у юридичної особи перед вчиненням запису про її припинення.

Підстави для зупинення розгляду документів та відмови в державній реєстрації чітко регламентуються статтями 27, 28 Закону № 755-ІУ. Зупинення розгляду документів та відмова у державній реєстрації з підстав, не передбачених цими статтями, не допускається.

Як зазначає відповідач 1 та 2 станом на 13 квітня 2018 року підстав для відмови у державній реєстрації виявлено не було.

Частиною 1 статті 13 Закону № 755-ІУ інформаційна взаємодія між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами державних органів у випадках, визначених цією статтею, здійснюється інформаційно-телекомунікаційними засобами в електронній формі у порядку, визначеному Міністерством юстиції України спільно з відповідними державними органами.

Відповідно до аб.2 ч.7 ст.13 Закону № 755-ІУ Пенсійний фонд України забезпечує передачу до Єдиного державного реєстру таких відомостей:

про відсутність (наявність) заборгованості із сплати страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування - у день отримання запиту від суб'єкта державної реєстрації.

Згідно п.1 ч.2 Наказу Міністерства юстиції України та Міністерства соціальної політики України від 13.07.2016 № 1915/5/755 така взаємодія здійснюється у робочий час з урахуванням технічних можливостей Реєстру та інформаційних систем Пенсійного фонду України відповідно до законодавства, але з інтервалом не більше ніж 2 години.

Відповідно до п.2 ч.2 Наказу до запровадження обміну документами в електронній формі між Реєстром та інформаційними системами Пенсійного фонду України щодо подання запитів державними реєстраторами юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань і передачі до Реєстру відомостей про відсутність (наявність) заборгованості із сплати страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування такі відомості передаються Пенсійним фондом України до Реєстру з урахуванням технічних можливостей Реєстру та інформаційних систем Пенсійного фонду України, а саме:

про наявність заборгованості із сплати страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування - шляхом надсилання повідомлень про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, що надається державному реєстратору;

про відсутність заборгованості із сплати страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування - шляхом надсилання повідомлень про відкликання заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації.

Станом на дату припинення (13.04.2018) Відділу освіти в результаті її ліквідації інформація про наявність заборгованості від ОСОБА_6 об'єднаного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області не надходила.

Від голови ліквідаційної комісії також не надходила інформація щодо наявність заборгованості із сплати страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування.

Окрім того, звертаємо увагу, що головою ліквідаційної комісії відповідно до ч. 12 ст. 17 Закону № 755-ІУ подано заяву (форма 7) про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її ліквідації. В даній заяві, голова ліквідаційної комісії власним підписом підтверджує, що нею вчинені всі передбачені законодавством дії стосовно порядку припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, включаючи завершення розрахунків з кредиторами (у тому числі із сплати податків, зборів, обов'язкових платежів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування).

Також до Відповідача 1 та Відповідача 2 державного реєстратора не надходила інформація відповідно до норм чинного законодавства у вигляді електронного повідомлення, або у вигляді листа надісланого засобами поштового зв'язку від ОСОБА_6 об'єднаного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області.

Посилання позивача на п. 11 ч. 1 ст. 28 Закону № 755-ІУ в частині наявності підстав для відмови у внесенні запису про ліквідацію юридичної особи до ЄДР: "щодо юридичної особи, стосовно якої надійшли відомості про наявність заборгованості із сплати страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування " є безпідставним, оскільки зазначених відомостей до відповідача 1 та 2 не надходило , відповідно останні діяли в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та ст.ст. 13, 17, 27, 28 Закону № 755-ІУ та іншими нормами чинного законодавства України.

Третьою особою 2 на виконання Ухвали суду про витребування доказів, була надана належним чином засвідчена копія реєстраційної справи відділу освіти Оріхівської районної державної адміністрації Запорізької області, з якої вбачається, що станом на 13.04.2018, інформації щодо наявність заборгованості від ОСОБА_6 об'єднаного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області не надходила, пакет документів для припинення реєстрації юридичної особи був поданий відповідно до Закону № 755-ІУ.

Враховуючи те, що суду не доведений був факт надіслання ОСОБА_6 ОУПФУ позивачем повідомлення від 01.02.2018 №6 та рішення 27.02.2018 №11, тому виходячі з послідовності та логічності досліджених обставин по справі, ОСОБА_6 ОУПФУ не могло надіслати відповідачу 1 та відповідно і відповідачу 2 інформацію про наявність заборгованості.

Таким чином а ні відповідач 1, а ні відповідач 2 не були обізнані щодо заборгованості Відділом освіти перед фондом соціального страхування України, тому враховуючи наявність всіх необхідних документів для припинення юридичної особи та відсутності будь-якої інформації яка б могла буди підставою для зупинення або відмовив розгляді документів про припинення юридичної особи, суд приходить до висновку Відповідачі 1та 2 діяли у відповідності до норм чинного законодавства, тому позовні вимоги у цій частині є не обґрунтованими та не підлягають задоволенню.

Згідно ч.1 ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Отже, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України, оцінки поданих сторонами доказів за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді всіх обставин справи в їх сукупності, суд дійшов висновку про те, що вимоги позивача є не обґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню у повному обсязі.

Згідно вимог ст.139 КАС України судові витрати не підлягають відшкодуванню.

Керуючись ст.ст. 241-246, 250,255 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

В задоволенні позовної заяви Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Запорізькій області (69600, м. Запоріжжя, вул. Сєдова, 12, код ЄДРПОУ 41320207) до Виконавчого комітету Преображенської сільської ради Оріхівського району Запорізької області (70545, Запорізька область, Оріхівський район, с. Преображенка, вул. Преображенська, буд. 3, код ЄДРПОУ 26403862), Державного реєстратора відділу з питань державної реєстрації Виконавчого комітету Преображенської сільської ради Оріхівського району Запорізької області ОСОБА_3 (70545, Запорізька область, Оріхівський район, с. Преображенка, вул. Преображенська, буд. 3), ОСОБА_6 об'єднаного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області (70608, Запорізька область, м. Пологи, вул. Магістральна, 245, код ЄДРПОУ 40386712), треті особи: 1. Ліквідатор відділу освіти Оріхівської районної державної адміністрації Запорізької області ОСОБА_7 (70500, Запорізька область, Оріхівський район, м. Оріхів, вул. Покровська, 58), Оріхівська районна державна адміністрація Запорізької області (70500, Запорізька область, Оріхівський район, м. Оріхів, вул. Покровська, 58, код ЄДРПОУ 02126343) - відмовити у повному обсязі.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Учасник справи, якому повне рішення або ухвала суду не були вручені у день його (її) проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Відповідно до п.п. 15.5 п. 15 ч. 1 Перехідних положень КАС України рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення виготов ден в повному обсязі 26.10.2018.

Суддя О.В. Конишева

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.10.2018
Оприлюднено01.11.2018
Номер документу77468860
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —808/1778/18

Постанова від 28.01.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Постанова від 28.01.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Ухвала від 21.01.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Ухвала від 14.12.2018

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Ухвала від 14.12.2018

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Рішення від 16.10.2018

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Конишева Олена Василівна

Рішення від 16.10.2018

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Конишева Олена Василівна

Ухвала від 16.08.2018

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Конишева Олена Василівна

Ухвала від 24.07.2018

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Конишева Олена Василівна

Ухвала від 18.06.2018

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Конишева Олена Василівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні