8.2.3
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
Іменем України
30 жовтня 2018 рокуСєвєродонецькСправа № 360/2988/18
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Чиркін С.М., розглянувши у письмовому провадженні за правилами адміністративну справу за позовом Головного управління ДФС у Луганській області до товариства з обмеженою відповідальністю Оксамитовий сезон про стягнення податкового боргу у сумі 117451,39 грн,
ВСТАНОВИВ:
01 жовтня 2018 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Головного управління ДФС у Луганській області (далі - позивач, ГУ ДФС у Луганській області) до товариства з обмеженою відповідальністю Оксамитовий сезон (далі - відповідач, ТОВ Оксамитовий сезон ), в якому позивач просить:
- стягнути з відповідача заборгованість з податку на додатну вартість в сумі 117451,39 грн, з яких основний борг - 830085,95 грн та пеня - 34365,44 грн за період з 30.12.2015 по 10.02.2017, з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих цього платника.
В обґрунтуванням позовних вимог позивач зазначає, що станом на 06.08.2018 за відповідачем рахується заборгованість з податку на додану вартість в сумі 117451,39 грн, з яких основний борг - 830085,95 грн та пеня - 34365,44 грн за період з 30.12.2015 по 10.02.2017. ДПІ у Жовтневому районі м. Дніпропетровська ГУ ДФС у Дніпропетровській області було сформовано податкову вимогу від 04.08.2015 № 335-25, яку вручено особисто представнику відповідача. Станом на даний час вищезазначена податкова вимога не погашена, податковий борг не сплачений.
Представник позивача в судове засідання не прибув, про дату, час та місце судового розгляду повідомлений належним чином (а.с. 40), просив розглянути справу без його участі (а.с. 43).
Представник відповідача в судове засідання не прибув, про дату, час та місце судового розгляду справи повідомлявся належним чином (а.с. 39).
19.10.2018 на адресу суду повернувся конверт з відміткою за закінченням терміну зберігання (а.с. 41-42).
Згідно із частиною одинадцятою статті 126 КАС України у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.
Правом подати відзив на позовну заяву відповідач не скористався.
Відповідно до частини дев'ятої статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з'явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
Оскільки сторони про час, дату та місце судового розгляду повідомлені належним чином, відсутня потреба заслухати свідка чи експерта, суд вважає за можливе розглянути справу у письмовому провадженні на підставі наявних у справі доказів.
Дослідивши матеріали справи та оцінивши докази відповідно до вимог статей 72-77, 90 КАС України, суд встановив таке.
Згідно з витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ТОВ Оксамитовий сезон (ідентифікаційний код 37911226) зареєстровано як юридичну особу, яка перебуває на обліку в Станично-Луганська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Луганській області (а.с. 44-46) .
Відповідач є платником податку на додану вартість.
Вирішуючи адміністративну справу по суті заявлених вимог, суд виходить з такого.
Стаття 67 Конституції України передбачає, що кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначення вичерпного переліку податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України (далі - ПК України).
У відповідності із статтею 14 ПК України:
- грошове зобов'язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності (підпункт 14.1.39 пункту 14.1);
- податкове зобов'язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк) (підпункт 14.1.156 пункту 14.1);
- штрафна санкція (фінансова санкція, штраф) - плата у вигляді фіксованої суми та/або відсотків, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, а також штрафні санкції за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності (підпункт 14.1.265 пункту 14.1);
- пеня - сума коштів у вигляді відсотків, нарахованих на суми грошових зобов'язань, не сплачених у встановлені законодавством строки (підпункт 14.1.162 пункту 14.1);
- податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання (підпункту 14.1.175 пункту 14.1).
Згідно з пунктом 54.1 статті 54 ПК України Крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою.
У відповідності із пунктом 49.18 статті 49 ПК України податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює:
- календарному місяцю (у тому числі в разі сплати місячних авансових внесків) - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця (підпункт 49.18.1);
- календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі в разі сплати квартальних або піврічних авансових внесків) - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя) (підпункт 49.18.2);
- календарному року, крім випадків, передбачених підпунктами 49.18.4 та 49.18.5 цього пункту - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року (підпункт 49.18.3);
- календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб - до 1 травня року, що настає за звітним (підпункт 49.18.4);
- календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб підприємців протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року (підпункт 49.18.5).
Відповідно до пункту 50.1 статті 50 ПК України у разі якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності, визначених статті 102 цього Кодексу) платник податків самостійно виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації (крім обмежень, визначених цією статтею), він зобов'язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації за формою чинного на час подання уточнюючого розрахунку.
Платник податків, який самостійно виявляє факт заниження податкового зобов'язання минулих податкових періодів, зобов'язаний, за винятком випадків, установлених пунктом 50.2 цієї статті, зокрема надіслати уточнюючий розрахунок і сплатити суму недоплати та штраф у розмірі трьох відсотків від такої суми до подання такого уточнюючого розрахунку.
Відповідно до пункту 57.1 статті 57 ПК України платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Порядок обчислення податку на додану вартість визначений Розділом V ПК України, у тому числі:
Статтею 203 ПК України визначено, що податкова декларація подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця (пункт 203.1).
Відповідачем до ДПІ у Жовтневому районі м. Дніпропетровська ГУ ДФС у Дніпропетровській області області подано таку податкову звітність з податку на додану вартість, у якій визначено до сплати суму податкового зобов'язання, а саме:
- уточнюючий розрахунок податкових зобов'язань від 31.12.2015 за січень 2015 року, згідно з яким платником податків зменшено податкове зобов'язання на 229827,00 грн (а.с. 14-15);
- уточнюючий розрахунок податкових зобов'язань від 30.12.2015 № НОМЕР_1 за січень 2015 року, згідно з яким платником податків зменшено податкове зобов'язання на 229827,00 грн (а.с. 17-18);
- податкову декларацію від 17.02.2016 № НОМЕР_2 за січень 2016 року на суму 651,00 грн (по строку сплати до 01.03.2016) (а.с. 16);
- податкову декларацію від 06.03.2016 № 90299622778 за лютий 2016 року на суму 221,00 грн (по строку сплати до 30.03.2016) (а.с. 19).
З огляду на викладені вище положення Податкового кодексу України, судом встановлено, що ТОВ Оксамитовий сезон мало сплатити суму самостійно визначених податкових зобов'язань, у визначений пунктом 57.1 статті 57 ПК України строк, чого ним зроблено не було.
Відповідно до пункту 120-1.1. статті 120-1 ПК України порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов'язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:
10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;
20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;
30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;
40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів;
50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.
У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних згідно з пунктом 201.16 статті 201 цього Кодексу штрафні санкції, передбачені цим пунктом, не застосовуються на період зупинення такої реєстрації до прийняття рішення щодо відновлення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування згідно з підпунктом 201.16.4 пункту 201.16 статті 201 цього Кодексу.
У разі реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до податкової накладної до початку проведення перевірки, предметом якої є дотримання вимог цього Кодексу щодо своєчасності реєстрації таких документів в Єдиному реєстрі податкових накладних, штрафні санкції, передбачені пунктом 120-1.2 цієї статті, не застосовуються.
Крім того, відповідно до пункту 126.1 статті 126 ПК України у разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов'язання протягом строків, визначених цим Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах:
- при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу;
- при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.
Згідно з пунктом 57.3 статті 57 ПК України у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.
У разі оскарження рішення контролюючого органу про нараховану суму грошового зобов'язання платник податків зобов'язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом 10 календарних днів, наступних за днем такого узгодження.
ДПІ у м. Лисичанську ГУ ДФС у Луганській області за наслідками проведення камеральної перевірки податкової звітності з податку на додану вартість ТОВ Оксамитовий сезон з питань своєчасності сплати податкових зобов'язань за період з листопада 2013 року по грудень 2015 року встановлено порушення платником термінів сплати узгодженого грошового зобов'язання з ПДВ у сумі 25421,90 грн із затримкою до 30 днів, у сумі 239230,00 грн із затримкою більше 30 днів. Результати камеральної перевірки оформлено актом від 17.11.2016 № 238/1201/37912264 (а.с. 24-26).
Зазначений акт направлено відповідачеві рекомендованою кореспонденцією, який повернувся на адресу контролюючого органу без вручення, з відміткою пошти про причини невручення: закінчення терміну зберігання (а.с. 27).
На підставі акта камеральної перевірки від 17.11.2016 № 238/1201/37912264 ДПІ у м.Лисичанську ГУ ДФС у Луганській області винесено такі податкові повідомлення-рішення від 27.12.2016:
- № НОМЕР_3, яким за встановлене порушення строку сплати суми грошового зобов'язання з ПДВ у сумі 239230,00 грн на 163, 162, 162, 162, 160, 154, 129, 123, 100, 91, 69, 69, 61, 36, 31, 17 календарних дні зобов'язано ТОВ Оксамитовий сезон сплатити штраф у сумі 47846,00 грн (а.с. 21);
- № НОМЕР_4, яким за встановлене порушення строку сплати суми грошового зобов'язання з ПДВ у сумі 25020,80 грн на 9, 3, 1, 1 календарних дні зобов'язано ТОВ Оксамитовий сезон сплатити штраф у сумі 2502,08 грн (а.с. 22).
Зазначені податкові повідомлення-рішення надіслано поштою ТОВ Оксамитовий сезон , поштове відправлення повернулося без вручення із зазначенням причини повернення: за закінченням терміну зберігання (а.с. 20).
ДПІ у м. Лисичанську ГУ ДФС у Луганській області за наслідками проведення камеральної перевірки податкової звітності з податку на додану вартість ТОВ Оксамитовий сезон з питань своєчасності реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних в ЄРПН за період грудень 2015 року - січень 2016 року встановлено несвоєчасну реєстрацію податкових накладних та/або розрахунків коригування податкових накладних, що підлягають наданню - покупцям - платникам податку на додану вартість в Єдиному реєстрі податкових накладних за період грудень 2015 року - січень 2016 року. Результати камеральної перевірки оформлено актом від 25.07.2016 № 000054/12-09-12-01/37912264 (а.с. 29-30).
Зазначений акт направлено відповідачеві рекомендованою кореспонденцією, який повернувся на адресу контролюючого органу без вручення, з відміткою пошти про причини невручення: закінчення терміну зберігання (а.с. 31).
На підставі акта камеральної перевірки від 25.07.2016 № 000054/12-09-12-01/37912264 ДПІ у м. Лисичанську ГУ ДФС у Луганській області винесено податкове повідомлення-рішення від 02.09.2016 № НОМЕР_5, яким за встановлене порушення граничних реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, визначених статтею 201, та згідно зі статтею 120-1 ПК України за затримку реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних на 15 і менше календарних днів на суму ПДВ 317416,32 грн застосовано штраф в розмірі 10% у сумі 31741,63 грн (а.с. 28).
Зазначене податкові повідомлення-рішення 02.09.2016 надіслано поштою ТОВ Оксамитовий сезон , поштове відправлення повернулося без вручення із зазначенням причини повернення: за закінченням терміну зберігання (а.с. 27).
Відповідно до абзацу 3 пункту 58.3 статті 58 ПК України у разі коли пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення-рішення або податкові вимоги, або рішення про результати розгляду скарги через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб, їх відмову прийняти податкове повідомлення-рішення або податкову вимогу, або рішення про результати розгляду скарги, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, податкове повідомлення-рішення або податкова вимога, або рішення про результати розгляду скарги вважаються врученими платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення.
Таким чином, повідомлення-рішення від 27.12.2016 № НОМЕР_3, від 27.12.2016 №0009161201, від 02.09.2016 № 006241201 в силу приписів абзацу 3 пункту 58.3 статті 58 ПК України, вважаються врученими відповідачу 30.01.2017, 03.10.2016 відповідно (день повернення, зазначений поштовою службою на довідці про причини повернення поштового відправлення).
Разом з тим, ТОВ Оксамитовий сезон правом оскаржити зазначені податкові повідомлення-рішення не скористався, у визначений пунктом 57.3 статті 57 ПК України строк грошове зобов'язання, визначене контролюючим органом, не сплатило.
Також, згідно із підпунктом 129.1.3 пункту 129.1 статті 129 ПК України нарахування пені розпочинається при нарахуванні суми податкового зобов'язання, визначеного платником податків або податковим агентом, - після спливу 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов'язання.
Нарахування пені закінчується у день зарахування коштів на відповідний рахунок органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, та/або в інших випадках погашення податкового боргу та/або грошових зобов'язань. У разі часткового погашення податкового боргу сума такої частки визначається з урахуванням пені, нарахованої на таку частку (підпункти 129.3.1, 129.3.4 пункту 129.3 статті 129 Податкового кодексу України).
Відповідно до пункту 129.4 статті 129 Податкового кодексу України на суми грошового зобов'язання, визначеного підпунктом 129.1.3 пункту 129.1 цієї статті (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені), нараховується пеня за кожний календарний день прострочення у його сплаті, включаючи день погашення, із розрахунку 100 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на кожний такий день.
Згідно з пунктом 129.5 статті 129 Податкового кодексу України зазначений розмір пені застосовується щодо всіх видів податків, зборів та інших грошових зобов'язань, крім пені, яка нараховується за порушення строку розрахунку у сфері зовнішньоекономічної діяльності, що встановлюється відповідним законодавством.
Через несвоєчасну сплату узгоджених податкових зобов'язань відповідачу нарахована пеня у розмірі 34365,44 грн, розмір якої підтверджено інтегрованою карткою платника податків (а.с. 10-11).
Наявність у відповідача податкового боргу з податку на додану вартість станом на час розгляду даної адміністративної справи підтверджена розрахунком податкового боргу (а.с. 8) та зворотнім боком інтегрованої картки платника податків з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) (а.с. 12-13).
Відповідачем суду не надано доказів сплати цього податкового боргу.
Пунктом 95.1 статті 95 ПК України регламентовано, що орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, провадиться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги та здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання органам державної податкової служби, у розмірі суми податкового боргу або його частини (пункти 95.2 та 95.3 статті 95 ПК України).
Також, судом встановлено, що ДПІ у Жовтневому районі ГУ ДФС у Дніпропетровській області сформовано та надіслано поштою податкову вимогу форми Ю від 04.08.2015 № 335-25, яка вручена платнику уповноваженому представнику відповідача 01.09.2015 (а.с. 33).
Відповідно до пункту 42.2 статті 42 ПК України документи вважаються врученими, якщо вони надіслані за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платників рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручені платнику податків або його законному чи уповноваженому представникові.
Оскільки податкова вимога від 04.08.2015 № 335-25 є чинною (доказів про скасування або відкликання податкової вимоги суду не надано), суд дійшов висновку, що контролюючим органом при зверненні до адміністративного суду з позовом про стягнення коштів за податковим боргом дотримані вимоги пункту 95.2 статті 95 ПК України.
Згідно з підпунктом 19-1.1.22 пункту 19-1.1 статті 19-1 ПК України контролюючі органи виконують такі функції, крім особливостей, передбачених для державних податкових інспекцій статтею 19-3 цього Кодексу, здійснюють погашення податкового боргу, стягнення своєчасно ненарахованих та/або несплачених сум єдиного внеску та інших платежів.
Відповідно до пункту 41.1 статті 41 ПК України контролюючими органами є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову, державну митну політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску, державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового та митного законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган (далі - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику), його територіальні органи.
Органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці у межах своїх повноважень. Стягнення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску за виконавчими написами нотаріусів не дозволяється (пункт 41.2 статті 41 ПК України).
З вищевикладеного слідує, що контролюючим органом, уповноваженим здійснювати стягнення, є органи ДФС України обласного рівня, зокрема, Головне управління ДФС у Луганській області.
Враховуючи, що відповідачем на час розгляду даної адміністративної справи податковий борг по податку на додану вартість у загальному розмірі 117451,39 грн не сплачений, суд вважає позовні вимоги обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню повністю.
Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд виходить з такого.
Відповідно до частини другої статті 139 КАС України при задоволенні позову суб'єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб'єкта владних повноважень, пов'язані із залученням свідків та проведенням експертиз.
При частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб'єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору (частина третя статті 139 КАС України).
З викладеного слідує, що витрати суб'єкта владних повноважень на сплату судового збору відносяться на рахунок суб'єкта владних повноважень. Такий вид судових витрат, як судовий збір, поверненню позивачу - суб'єкту владних повноважень, не підлягає.
Такі обмеження у можливостях суб'єктів владних повноважень свідчать про загальну спрямованість адміністративного судочинства на захист прав, свобод та інтересів фізичних та юридичних осіб у спірних правовідносинах із владою.
Оскільки Головне управління ДФС у Луганській області у вказаній справі є суб'єктом владних повноважень, суд дійшов висновку про відсутність правових підстав для стягнення з Відповідача судового збору на користь позивача.
Керуючись статтями 2, 7, 8, 9, 19, 20, 72-77, 90, 132, 139, 241-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов Головного управління ДФС у Луганській області (місцезнаходження: 93400, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, вулиця Енергетиків, будинок 72, код за ЄДРПОУ 39591445) до товариства з обмеженою відповідальністю Оксамитовий сезон (місце реєстрації: 93622, Луганська область, Станично-Луганський район, с. Благовіщенка, вул. Радянська, буд. 42, код за ЄДРПОУ 37912264) про стягнення податкового боргу у сумі 117451,39 грн задовольнити повністю.
Стягнути кошти товариства з обмеженою відповідальністю Оксамитовий сезон з рахунків у банках, обслуговуючих товариство з обмеженою відповідальністю Оксамитовий сезон , в дохід Державного бюджету України за податковим боргом з податку на додану вартість за період з 30.12.2015 по 10.02.2017 у загальному розмірі 117451 (сто сімнадцять тисяч чотириста п'ятдесят одну) гривню 39 копійок, у тому числі: 83085 (вісімдесят три тисячі вісімдесят п'ять) гривень 95 копійок - основного боргу, 4365 (тридцять чотири тисячі триста шістдесят п'ять) гривень 44 копійки - пені.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Суддя ОСОБА_1
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 30.10.2018 |
Оприлюднено | 01.11.2018 |
Номер документу | 77469082 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
С.М. Чиркін
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні