Ухвала
від 24.10.2018 по справі 908/3547/16
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

номер провадження справи 21/5/17

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

24.10.2018 Справа № 908/3547/16

м. Запоріжжя Запорізької області

Господарський суд Запорізької області у складі судді Черкаського Володимира Івановича, при секретареві Курочкіній О.О., розглянувши в судовому засіданні матеріали справи № 908/3547/16

Кредитори:

1. Товариство з обмеженою відповідальністю «Геріта» (39600, Полтавська область, м. Кременчук, вул. Перемоги, 3-а)

2. Товариство з обмеженою відповідальністю «КП Прогрес» (70001, Запорізька область, м. Вільнянськ, вул. Гнаровська, 7/17, код ЄДРПОУ 39353495)

3. Товариство з обмеженою відповідальністю «Глорія Лайн» (09112, Київська область, м. Біла Церква, вул. вокзальна, буд. 10, код ЄДРПОУ 39228870)

Боржник - Товариство з обмеженою відповідальністю «АМЕДА-КО» (69009, м. Запоріжжя, вул. Орджонікідзе, буд. 51, адреса для листування - 69063, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 44, оф. 33, код ЄДРПОУ 31561790)

банк, здійснюючий розрахунково-касове обслуговування боржника - Полтавське ГРУ ПАТ «КБ «Приватбанк» , м. Полтава (рахунки - закриті)

Ліквідатор - ОСОБА_1 (69063, м. Запоріжжя, пр. Соборний, б. 44, оф. 33)

про банкрутство

Суддя Черкаський В.І.

За участю представників сторін та учасників:

не з'явились

ВСТАНОВИВ:

Ухвалою від 10.10.2018 року судове засідання для розгляду звіту ліквідатора, ліквідаційного балансу, реєстру вимог кредиторів, документів, що підтверджують проведення ліквідаційної процедури, клопотань ГУ ДФС у Запорізькій області (вх. № 08-06/25921 від 03.11.2017, вх. № 08-08/16852/18 від20.09.2018) відкладено на 24.10.2018 року, 10 - 30.

22.10.2018 року до суду від ліквідатора надійшли:

- клопотання (вх. № 08-08/18891/18 від 22.10.2018) в якому ліквідатор просить суд клопотання ГУДФС у Запорізькій області залишити без задоволення;

- клопотання (вх. № 08-08/18887/18 від 22.10.2018) про розгляд справи без участі ліквідатора.

Кредитори та ліквідатор у судове засідання 24.10.2018 року не з'явились, представників не направили, про причини неявки суд не повідомили.

ГУ ДФС у Запорізькій області не надано суду доказів проведення податкової перевірки банкрута, акт за результатами її проведення.

У судовому засіданні 24.10.2018 року оголошено вступну та резолютивну частини ухвали та повідомлено про те, що повний текст ухвали буде виготовлено протягом п'яти днів.

Розглянувши у судовому засіданні 24.10.2018 року матеріали справи, звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, документи, що підтверджують проведення ліквідаційної процедури, суд встановив.

Постановою від 23.01.2017 року ТОВ «АМЕДА-КО» визнано банкрутом. Відкрито ліквідаційну процедуру. Ліквідатором ТОВ «АМЕДА-КО» призначено голову ліквідаційної комісії ОСОБА_1

З метою визначення майнового стану боржника, ліквідатором були направлені відповідні запити в органи реєстрації рухомого та нерухомого майна, на які отримано відповіді.

Як свідчить інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо суб'єкта від 08.07.2018 року № 130084204 в реєстрі відсутня інформація щодо ТОВ «АМЕДА-КО» .

Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань № НОМЕР_1 від 09.10.2018 року у ТОВ «АМЕДА-КО» відсутні корпоративні права в статутних фондах інших підприємств.

Як свідчить Реєстр цивільних повітряних суден України станом на 30.09.2018 року повітряні судна за ТОВ «АМЕДА-КО» не зареєстровані.

Згідно інформаційної довідки від 14.05.2018 року за ТОВ «АМЕДА-КО» об'єкти інтелектуальної власності не значаться.

Відповідно до довідки Регіонального сервісного центру в Запорізькій області МВС України № 31/8-3279 від 08.11.2016 року станом на 07.11.2016 року за ТОВ «АМЕДА-КО» транспортні засоби не зареєстровані.

Як свідчить довідка УПФУ в Заводському районі м. Запоріжжя № 9679/05 від 11.11.2016 року станом на 09.11.2016 року ТОВ «АМЕДА-КО» заборгованості по страховим внескам перед Пенсійним фондом України не має.

Згідно довідки Відділення виконавчої дирекції фонду в м. Запоріжжі ФССНВВПЗУ № 04/3567 від 28.11.2016 року у ТОВ «АМЕДА-КО» заборгованість по страховим внескам перед відділенням ВД ФСНВ в м. Запоріжжі відсутня.

Відповідно до довідки ФСС з ТВП ЗОВ ВД № 07-15-2384 від 23.11.2016 року заборгованість по коштах у ТОВ «АМЕДА-КО» не значиться.

Як свідчить довідка Головного управління статистики у Запорізькій області № 06-09/44 від 13.01.2017 року ТОВ «АМЕДА-КО» фінансову звітність в органи статистики у Запорізькій області не надавало.

Згідно довідки ПАТ КБ «Приватбанк» № 181019SU13282304 від 19.10.2018 року рахунки ТОВ «АМЕДА-КО» закрито 02.03.2017 року та 10.03.2017 року.

Розглянувши клопотання ГУ ДФС у Запорізькій області (вх. № 08-06/25921 від 03.11.2017, вх. № 08-08/16852/18 від 20.09.2018) суд встановив.

Клопотання ГУ ДФС у Запорізькій області щодо зобов'язання ліквідатора здійснити закриття рахунків, надати інформацію про рух грошових коштів по всіх банківських рахунках, ліквідаційний баланс, документи підтверджуючі інформацію надану у балансі (у т.ч. що підтверджують кредиторську заборгованість), результати проведеної інвентаризації основних фондів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, коштів тощо, та надати документи фінансово-господарської діяльності за період з 2014 року по момент надання, інформацію про їх відновлення суд не знайшов підставним та обґрунтованим з огляду на наступне.

Порядок проведення документальних перевірок податковим органом визначений главою 8 Податкового кодексу України. Зокрема, відповідно до пункту 78.1.7 п. 78.1 статті 78 Податкового кодексу України документальна позапланова перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з таких обставин: розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку.

Пунктом 78.4 статті 78 Податкового кодексу України встановлено, що про проведення документальної позапланової перевірки керівник контролюючого органу приймає рішення, яке оформлюється наказом. Право на проведення позапланової документальної перевірки платника податків надається лише у випадку, коли йому до початку проведення зазначеної перевірки вручено під розписку копію наказу про проведення документальної позапланової перевірки.

Пунктом 82.2 статті 82 Податкового кодексу України встановлено, що тривалість перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу, не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва - 5 робочих днів, для фізичних осіб - підприємців, які не мають найманих працівників, за наявності умов, визначених в абзацах третьому - восьмому цього пункту, - 3 робочі дні, інших платників податків - 10 робочих днів. Продовження строків проведення перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу, можливе за рішенням керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу не більш як на 10 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва - не більш як на 2 робочих дні, інших платників податків - не більш як на 5 робочих днів.

Пунктом 79.2 статті 79 Податкової кодексу України закріплено, що документальна позапланова перевірка проводиться посадовими особами контролюючого органу виключно на підставі рішення керівника контролюючого органу, оформленого наказом, та за умови надіслання платнику податків рекомендованим листом із повідомленням про вручення або вручення йому чи його уповноваженому представнику під розписку копії наказу про проведення документальної позапланової перевірки та письмового повідомлення про дату початку та місце проведення такої перевірки. Виконання умов цієї статті надає посадовим особам контролюючого органу право розпочати проведення документальної перевірки.

Відповідно до пункту 81.2 Податкового кодексу України, у разі відмови платника податків та/або посадових осіб платника податку у допуску посадових осіб контролюючого органу до проведення перевірки, складається акт, який засвідчує факт відмови.

У матеріалах справи наявний наказ ГУ ДФС у Запорізькій області № 2617 від 03.08.2018 року щодо проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ «АМЕДА-КО» ; акт № 1047/08-01-14-03/31561790 від 03.08.2018 року перевірки наявності підприємства (посадових осіб підприємства) за податковою адресою, акт № 1046/08-01-14-03/31561790 від 03.08.2018 року про неможливість вручення документів платнику податків.

У матеріалах справи відсутні докази проведення перевірки боржника, а саме, докази проведення податкової перевірки банкрута, акт за результатами її проведення.

Проведення процедури банкрутства суб'єкта підприємницької діяльності згідно з приписами законодавства про банкрутство не залежить від факту можливості або неможливості провести перевірку банкрута податковим органом. Взаємовідносини між податковим органом як органом державного контролю та платником податків урегульовані спеціальними нормами Податкового кодексу України, які не залежать від норм Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , якщо інше прямо не зазначено у самому законі. Ані норми Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , ані норми Податкового кодексу України не містять положень про те, що підприємство - банкрут не може бути ліквідоване за рішенням суду чи ліквідаційна процедура має бути продовжена у зв'язку з неможливістю проведення перевірки банкрута податковим органом.

Обставини, пов'язані з виконанням податковим органом своїх повноважень, не можуть бути підставами для зупинення процесу ліквідації господарюючого суб'єкта, а також бути перешкодою для завершення провадження у справі про банкрутство за наявності передбачених законодавством про банкрутство підстав для того.

Суд звертає увагу заявника, що відповідно до ст. 1 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» учасники у справі про банкрутство - сторони, забезпечені кредитори, арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор), власник майна (орган, уповноважений управляти майном) боржника, державний орган з питань банкрутства, Фонд державного майна України, представник органу місцевого самоврядування, представник працівників боржника, уповноважена особа засновників (учасників, акціонерів) боржника, а також у випадках, передбачених цим Законом, інші особи, які беруть участь у провадженні у справі про банкрутство.

ГУ ДФС у Запорізькій області не залучалось у справу в якості учасника провадження, заяв з кредиторськими вимогами не надавало.

Враховуючи вищезазначене, у заявника відсутні повноваження щодо спонукання ліквідатора вчиняти дії стосовно проведення ліквідаційної процедури.

Судом копії ухвал щодо розгляду клопотання заявника направлялись ГУ ДФС у Запорізькій області, який жодного разу участі у судових засіданнях не взяло, витребуваних документів не надало.

Враховуючи вищевикладене, клопотання ГУ ДФС у Запорізькій області (вх. № 08-06/25921 від 03.11.2017, вх. № 08-08/16852/18 від 20.09.2018) слід залишити без задоволення.

Ліквідатором банкрута до реєстру вимог кредиторів включено грошові вимоги кредиторів на загальну суму 2 348 100, 00 грн., з яких погашено вимоги кредитора 1 у розмірі 581 091, 88 грн. - 6-та черга задоволення вимог.

За відсутності ліквідаційної маси вимоги у розмірі 1 767 008, 12 грн. не погашені.

Згідно ст. 46 Закону після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - копія розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів цінних паперів - копія звіту про наслідки погашення цінних паперів, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку.

Оцінивши звіт, що відповідає вимогам ст. 46 Закону та ліквідаційний баланс, матеріали, що стосуються здійснення ліквідаційної процедури, суд вважає за необхідне звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута затвердити.

Враховуючи те, що за результатами ліквідаційного балансу у банкрута не залишилось майна для здійснення своєї статутної діяльності його необхідно ліквідувати, а провадження у справі закрити.

Відповідно до п. 5 ст. 45 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Відповідно до п. 4 ст. 83 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

Керуючись ст. ст. 2, 40, 46 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , ст. ст. 233-235 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

Клопотання ГУ ДФС у Запорізькій області (вх. № 08-06/25921 від 03.11.2017, вх. № 08-08/16852/18 від 20.09.2018) залишити без задоволення.

Ліквідаційний баланс банкрута - Товариства з обмеженою відповідальністю «АМЕДА-КО» (69009, м. Запоріжжя, вул. Орджонікідзе, буд. 51, адреса для листування - 69063, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 44, оф. 33, код ЄДРПОУ 31561790) та звіт ліквідатора (вх. № 08-08/18117/18 від 10.10.2018р.) затвердити.

Банкрута - Товариство з обмеженою відповідальністю «АМЕДА-КО» (69009, м. Запоріжжя, вул. Орджонікідзе, буд. 51, адреса для листування - 69063, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 44, оф. 33, код ЄДРПОУ 31561790) ліквідувати.

Зобов'язати надати суду:

Ліквідатора - до 24.11.2018 року докази фактичної передачі до архівної установи фінансово-господарських документів банкрута відповідно до вимог ст. 48 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» .

Провадження у справі закрити.

Копію ухвали направити кредитору, боржнику, ліквідатору, Департаменту РС Запорізької міськради Запорізької області, ГТУ юстиції у Запорізькій області, Головному управлінню статистики у Запорізькій області, ГУ ДФС в Запорізькій області.

Ухвала господарського суду набирає законної сили негайно після її оголошення, відповідно до ч. 1 ст. 235 ГПК України. Повний текст ухвали буде складено протягом 5-ти днів з дня оголошення вступної та резолютивної частин ухвали.

Ухвала суду може бути оскаржена в апеляційному порядку протягом 10 днів з дня її проголошення за правилами, визначеними ст. ст. 256-259 ГПК України, шляхом подання апеляційної скарги наразі через господарський суд Запорізької області.

Повний текст ухвали відповідно до ст. 233 ГПК України складено 30.10.2018 року.

Суддя В.І. Черкаський

Дата ухвалення рішення24.10.2018
Оприлюднено01.11.2018
Номер документу77472006
СудочинствоГосподарське
Сутьбанкрутство

Судовий реєстр по справі —908/3547/16

Ухвала від 24.10.2018

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Черкаський В.І.

Ухвала від 10.10.2018

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Черкаський В.І.

Ухвала від 07.09.2018

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Черкаський В.І.

Ухвала від 25.07.2017

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Черкаський В.І.

Ухвала від 08.06.2017

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Черкаський В.І.

Постанова від 23.01.2017

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Черкаський В.І.

Ухвала від 23.01.2017

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Черкаський В.І.

Ухвала від 05.01.2017

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Черкаський В.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні