Справа №766/21199/18
н/п 1-кс/766/15038/18
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
про тимчасовий доступ до речей і документів
30.10.2018 року м. Херсон
Слідчий суддя Херсонського міського суду Херсонської області ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчий слідчого відділу Херсонського ВП ГУ НП в Херсонській області ОСОБА_3 , погоджене з прокурором Херсонської місцевої прокуратури Херсонської області ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів,
ВСТАНОВИВ:
Слідчий звернувся до слідчого судді з клопотанням в якому просив: задовольнити клопотання і винести ухвалу про надання дозволу слідчому СВ Херсонського ВП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_5 , або слідчому СВ Херсонського ВП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_6 , або слідчому СВ Херсонського ВП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_7 , слідчому СВ Херсонського ВП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_3 , слідчому СВ Херсонського ВП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_8 , ОСОБА_9 до доступу до речей та документів, вилучення їх оригіналів (здійснення виїмки), а саме:
- договорів № 6 від 20.04.2017, № 13 від 18.07.2017, № 100 від 09.11.2017, № 102 від 17.11.2017 з додатковими угодами до вказаних договорів та документами, які підтверджують їх виконання та оплату: платіжних доручень, актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в, довідок форми КБ-3, дефектні акти, проектно-кошторисної документації, договірних цін із розрахунками загальновиробничих витрат, журналів робіт по ремонту об`єктів, актів прихованих робіт, паспортів, договорів технічного нагляду на проведення зазначених робіт з відповідними додатками та документами про їх виконання, комісійних актів огляду та контрольних обмірів робіт декларації про готовність введення в експлуатацію, виконавча документація (акти на закриття прихованих робіт, паспорта та сертифікати на будівельні матеріали) інша виконавча документація, платіжні доручення на роботи, загальні журнали робіт, журнали авторського нагляду, акти на приховані роботи, журнали вхідного контролю, журнали зварювальних робіт, виконавчі схеми будівельно-монтажних робіт, спеціальні журнали на випробування (окремо по кожному вищевказаному договору), які були укладені з відокремленим підрозділом ІНФОРМАЦІЯ_1 позаміського закладу оздоровлення та відпочинку « ІНФОРМАЦІЯ_2 »;
- договорів № 10 від 15.03.2017, № 26 від 13.11.2017 з додатковими угодами до вказаних договорів та документами, які підтверджують їх виконання та оплату: платіжних доручень, актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в, довідки форми КБ-3, дефектних актів, проектно-кошторисної документацією, договірних цін із розрахунками загальновиробничих витрат, журналів робіт по ремонту об`єктів, акти прихованих робіт, паспортів, договорів технічного нагляду на проведення зазначених робіт з відповідними додатками та документами про їх виконання, комісійних актів огляду та контрольних обмірів робіт декларації про готовність введення в експлуатацію, виконавчої документації (акти на закриття прихованих робіт, паспорта та сертифікати на будівельні матеріали) інша виконавча документація, платіжні доручення на роботи, загальні журнали робіт, журнали авторського нагляду, акти на приховані роботи, журнали вхідного контролю, журнали зварювальних робіт, виконавчі схеми будівельно-монтажних робіт, спеціальні журнали на випробування (окремо по кожному вищевказаному договору), які були укладені з відокремленим підрозділом Херсонського центру позашкільної роботи ХМР курортного закладу пансіонату « ІНФОРМАЦІЯ_3 »;
- штатний розклад, про склад працівників, які були задіяні при виконанні будівельних робіт, звіти форми 1 ДФ, цивільно-правові договори з працівниками, трудові договори, правила внутрішнього трудового розпорядку, посадові інструкції керівника, головного бухгалтера, працівників бухгалтерського відділу, накази про прийом на роботу працівників, їх звільнення з роботи, накази про надання відпусток працівникам, табелі обліку робочого часу; відомості по нарахуванню заробітної плати, відомості по виплаті заробітної плати; підтверджуючі документи про проведення виплат за цивільно правовими договорами; журнал обліку руху-трудових книжок працівників, особові карточки на працівників форми 1 ДФ, виписку по руху коштів по банківському рахунку за період 2017 року.
Вищевказані документи перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ).
Розгляд клопотання прошу провести без представників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », у зв`язку з наявністю загрози щодо зміни або знищення зазначених у клопотанні документів.
Клопотання вмотивоване тим, що в провадженні слідчого відділу Херсонського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Херсонській області перебуває кримінальне провадження, внесене до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12018230040002768 від 27.07.2018 за ч. 3 ст. 191 КК України.
Вивченням матеріалів встановлено, у них містяться відомості про факти необґрунтованого завищення ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » суми вартості робіт з капітальних ремонтів приміщень відокремлених підрозділів ІНФОРМАЦІЯ_1 позаміського закладу оздоровлення та відпочинку « ІНФОРМАЦІЯ_2 », курортного закладу пансіонату « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».
Вищевказані факти можливих порушень підтверджуються висновком аналітичного дослідження від 27.06.2018 № 14/21-22-16-06/40039777, який проводився спеціалістами ІНФОРМАЦІЯ_5 . Вивченням вказаного висновку встановлено, що за період 2017 року службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » укладались договори з керівникам відокремлених підрозділів ІНФОРМАЦІЯ_1 позаміського закладу оздоровлення та відпочинку « ІНФОРМАЦІЯ_2 », курортного закладу пансіонату « ІНФОРМАЦІЯ_3 » на проведення робіт з ремонтів приміщень вказаних закладів.
Встановлено, що за період з 01.01.2017 по 31.12.2017 за результатами виконання робіт на ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » перераховано держаних коштів в сумі 4 132 159, з яких:
- від відокремленого підрозділу ІНФОРМАЦІЯ_1 позаміського закладу оздоровлення та відпочинку « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в сумі 2 919 810 грн.;
- від відокремленого підрозділу Херсонського центру позашкільної роботи ХМР курортного закладу пансіонату « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в сумі 1 212 349 грн.
Відповідно до актів приймання виконаних будівельних робіт та розрахунків загальновиробничих витрат до вищевказаних загальних сум вартості проведених робіт ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » включено заробітну плату в сумі 268 488, 50 грн.
При цьому, відповідно до податкових розрахунків сум доходу нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб і сум утриманих з них податку (1 ДФ) заробітна плата за 2017 рік, яка була виплачена ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » в розмірі лише 73 800 грн.
Розбіжність між нарахованою, виплаченою заробітною платою та вказаною в актах виконаних будівельних робіт у сумі 194 688, 45 грн., вказує на завищення витрат та привласнення коштів на вказану суму за результатами виконання договорів.
Важливе значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні мають оригінали документів щодо проведених ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за період 2017 року по укладеним договорам з відокремленим підрозділом ІНФОРМАЦІЯ_1 позаміського закладу оздоровлення та відпочинку « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та відокремленим підрозділом ІНФОРМАЦІЯ_1 курортного закладу пансіонату « ІНФОРМАЦІЯ_3 », а саме:
- договори № 6 від 20.04.2017, № 13 від 18.07.2017, № 100 від 09.11.2017, № 102 від 17.11.2017 з додатковими угодами до вказаних договорів та документами, які підтверджують їх виконання та оплату: платіжні доручення, акти приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в, довідки форми КБ-3, дефектні акти, проектно-кошторисною документацією, договірних цін із розрахунками загальновиробничих витрат, журналів робіт по ремонту об`єктів, акти прихованих робіт, паспортів, договорів технічного нагляду на проведення зазначених робіт з відповідними додатками та документами про їх виконання, комісійних актів огляду та контрольних обмірів робіт декларації про готовність введення в експлуатацію, виконавча документація (акти на закриття прихованих робіт, паспорта та сертифікати на будівельні матеріали) інша виконавча документація, платіжні доручення на роботи, загальні журнали робіт, журнали авторського нагляду, акти на приховані роботи, журнали вхідного контролю, журнали зварювальних робіт, виконавчі схеми будівельно-монтажних робіт, спеціальні журнали на випробування (окремо по кожному вищевказаному договору), які були укладені з відокремленим підрозділом ІНФОРМАЦІЯ_1 позаміського закладу оздоровлення та відпочинку « ІНФОРМАЦІЯ_2 »;
- договори № 10 від 15.03.2017, № 26 від 13.11.2017 з додатковими угодами до вказаних договорів та документами, які підтверджують їх виконання та оплату: платіжні доручення, акти приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в, довідки форми КБ-3, дефектні акти, проектно-кошторисною документацією, договірних цін із розрахунками загальновиробничих витрат, журналів робіт по ремонту об`єктів, акти прихованих робіт, паспортів, договорів технічного нагляду на проведення зазначених робіт з відповідними додатками та документами про їх виконання, комісійних актів огляду та контрольних обмірів робіт декларації про готовність введення в експлуатацію, виконавча документація (акти на закриття прихованих робіт, паспорта та сертифікати на будівельні матеріали) інша виконавча документація, платіжні доручення на роботи, загальні журнали робіт, журнали авторського нагляду, акти на приховані роботи, журнали вхідного контролю, журнали зварювальних робіт, виконавчі схеми будівельно-монтажних робіт, спеціальні журнали на випробування (окремо по кожному вищевказаному договору), які були укладені з відокремленим підрозділом Херсонського центру позашкільної роботи ХМР курортного закладу пансіонату « ІНФОРМАЦІЯ_3 »;
- штатний розклад, про склад працівників, які були задіяні при виконанні будівельних робіт, звіти форми 1 ДФ, цивільно-правові договори з працівниками, трудові договори, правила внутрішнього трудового розпорядку, посадові інструкції керівника, головного бухгалтера, працівників бухгалтерського відділу, накази про прийом на роботу працівників, їх звільнення з роботи, накази про надання відпусток працівникам, табелі обліку робочого часу; відомості по нарахуванню заробітної плати, відомості по виплаті заробітної плати; підтверджуючі документи про проведення виплат за цивільно правовими договорами; журнал обліку руху-трудових книжок працівників, особові карточки на працівників форми 1 ДФ, бухгалтерську звітність суб`єкта господарювання за 2015-2017 роки.
Вищевказані документи перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ).
Зазначені документи містять відомості, що мають важливе значення для підтвердження чи спростування фактів, щодо яких проводиться досудове розслідування, що обумовлює необхідність їх вилучення з метою подальшого дослідження на предмет порушення чинного законодавства ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) .
Крім того, необхідність виїмки вищевказаних документів обґрунтовується призначенням судово-економічної та судово почеркознавчої експертизи, в ході проведення яких мають бути досліджені їх оригінали.
Необхідність виїмки оригіналів вищевказаних документів обґрунтовується призначенням судових експертиз, в ході якої будуть дослідженні їх оригінали. Для проведення дослідження експертам, згідно наказу Мінюсту України № 53/5 від 08.10.1998 року, необхідно надати оригінали документів. Іншим способом ніж вилучити зазначенні документи не можливо забезпечити їх дослідження під час проведення експертизи.
Слідчий в судове засідання не з`явився, подав письмову заяву, в який просив розглянути клопотання за його відсутності.
Представник ТОВ" ІНФОРМАЦІЯ_4 " в судове засідання не викликався на підставі ч. 2 ст. 163 КПК України.
Вивчивши матеріали клопотання, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання є обґрунтованим та підлягає задоволенню з огляду на таке.
Згідно ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Тимчасовий доступ до електронних інформаційних систем або їх частин, мобільних терміналів систем зв`язку здійснюється шляхом зняття копії інформації, що міститься в таких електронних інформаційних системах або їх частинах, мобільних терміналах систем зв`язку, без їх вилучення.
Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Згідно приписів ч.1 ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених устатті 161цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.
Відповідно до ч.6 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбаченихчастиною п`ятоюцієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Доступ особи до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, здійснюється в порядку, визначеному законом.
Слідчим суддею встановлено, що в провадженні слідчого відділу Херсонського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Херсонській області перебуває кримінальне провадження, внесене до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12018230040002768 від 27.07.2018 за ч. 3 ст. 191 КК України.
Вивченням матеріалів встановлено, у них містяться відомості про факти необґрунтованого завищення ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » суми вартості робіт з капітальних ремонтів приміщень відокремлених підрозділів ІНФОРМАЦІЯ_1 позаміського закладу оздоровлення та відпочинку « ІНФОРМАЦІЯ_2 », курортного закладу пансіонату « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».
Вищевказані факти можливих порушень підтверджуються висновком аналітичного дослідження від 27.06.2018 № 14/21-22-16-06/40039777, який проводився спеціалістами ІНФОРМАЦІЯ_5 . Вивченням вказаного висновку встановлено, що за період 2017 року службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » укладались договори з керівникам відокремлених підрозділів ІНФОРМАЦІЯ_1 позаміського закладу оздоровлення та відпочинку « ІНФОРМАЦІЯ_2 », курортного закладу пансіонату « ІНФОРМАЦІЯ_3 » на проведення робіт з ремонтів приміщень вказаних закладів.
Встановлено, що за період з 01.01.2017 по 31.12.2017 за результатами виконання робіт на ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » перераховано держаних коштів в сумі 4 132 159, з яких:
- від відокремленого підрозділу ІНФОРМАЦІЯ_1 позаміського закладу оздоровлення та відпочинку « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в сумі 2 919 810 грн.;
- від відокремленого підрозділу Херсонського центру позашкільної роботи ХМР курортного закладу пансіонату « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в сумі 1 212 349 грн.
Відповідно до актів приймання виконаних будівельних робіт та розрахунків загальновиробничих витрат до вищевказаних загальних сум вартості проведених робіт ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » включено заробітну плату в сумі 268 488, 50 грн.
При цьому, відповідно до податкових розрахунків сум доходу нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб і сум утриманих з них податку (1 ДФ) заробітна плата за 2017 рік, яка була виплачена ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » в розмірі лише 73 800 грн.
Розбіжність між нарахованою, виплаченою заробітною платою та вказаною в актах виконаних будівельних робіт у сумі 194 688, 45 грн., вказує на завищення витрат та привласнення коштів на вказану суму за результатами виконання договорів.
Важливе значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні мають оригінали документів щодо проведених ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за період 2017 року по укладеним договорам з відокремленим підрозділом ІНФОРМАЦІЯ_1 позаміського закладу оздоровлення та відпочинку « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та відокремленим підрозділом ІНФОРМАЦІЯ_1 курортного закладу пансіонату « ІНФОРМАЦІЯ_3 », а саме:
- договори № 6 від 20.04.2017, № 13 від 18.07.2017, № 100 від 09.11.2017, № 102 від 17.11.2017 з додатковими угодами до вказаних договорів та документами, які підтверджують їх виконання та оплату: платіжні доручення, акти приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в, довідки форми КБ-3, дефектні акти, проектно-кошторисною документацією, договірних цін із розрахунками загальновиробничих витрат, журналів робіт по ремонту об`єктів, акти прихованих робіт, паспортів, договорів технічного нагляду на проведення зазначених робіт з відповідними додатками та документами про їх виконання, комісійних актів огляду та контрольних обмірів робіт декларації про готовність введення в експлуатацію, виконавча документація (акти на закриття прихованих робіт, паспорта та сертифікати на будівельні матеріали) інша виконавча документація, платіжні доручення на роботи, загальні журнали робіт, журнали авторського нагляду, акти на приховані роботи, журнали вхідного контролю, журнали зварювальних робіт, виконавчі схеми будівельно-монтажних робіт, спеціальні журнали на випробування (окремо по кожному вищевказаному договору), які були укладені з відокремленим підрозділом ІНФОРМАЦІЯ_1 позаміського закладу оздоровлення та відпочинку « ІНФОРМАЦІЯ_2 »;
- договори № 10 від 15.03.2017, № 26 від 13.11.2017 з додатковими угодами до вказаних договорів та документами, які підтверджують їх виконання та оплату: платіжні доручення, акти приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в, довідки форми КБ-3, дефектні акти, проектно-кошторисною документацією, договірних цін із розрахунками загальновиробничих витрат, журналів робіт по ремонту об`єктів, акти прихованих робіт, паспортів, договорів технічного нагляду на проведення зазначених робіт з відповідними додатками та документами про їх виконання, комісійних актів огляду та контрольних обмірів робіт декларації про готовність введення в експлуатацію, виконавча документація (акти на закриття прихованих робіт, паспорта та сертифікати на будівельні матеріали) інша виконавча документація, платіжні доручення на роботи, загальні журнали робіт, журнали авторського нагляду, акти на приховані роботи, журнали вхідного контролю, журнали зварювальних робіт, виконавчі схеми будівельно-монтажних робіт, спеціальні журнали на випробування (окремо по кожному вищевказаному договору), які були укладені з відокремленим підрозділом Херсонського центру позашкільної роботи ХМР курортного закладу пансіонату « ІНФОРМАЦІЯ_3 »;
- штатний розклад, про склад працівників, які були задіяні при виконанні будівельних робіт, звіти форми 1 ДФ, цивільно-правові договори з працівниками, трудові договори, правила внутрішнього трудового розпорядку, посадові інструкції керівника, головного бухгалтера, працівників бухгалтерського відділу, накази про прийом на роботу працівників, їх звільнення з роботи, накази про надання відпусток працівникам, табелі обліку робочого часу; відомості по нарахуванню заробітної плати, відомості по виплаті заробітної плати; підтверджуючі документи про проведення виплат за цивільно правовими договорами; журнал обліку руху-трудових книжок працівників, особові карточки на працівників форми 1 ДФ, бухгалтерську звітність суб`єкта господарювання за 2015-2017 роки.
Вищевказані документи перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ).
Зазначені документи містять відомості, що мають важливе значення для підтвердження чи спростування фактів, щодо яких проводиться досудове розслідування, що обумовлює необхідність їх вилучення з метою подальшого дослідження на предмет порушення чинного законодавства ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) .
Крім того, необхідність виїмки вищевказаних документів обґрунтовується призначенням судово-економічної та судово почеркознавчої експертизи, в ході проведення яких мають бути досліджені їх оригінали.
Необхідність виїмки оригіналів вищевказаних документів обґрунтовується призначенням судових експертиз, в ході якої будуть дослідженні їх оригінали. Для проведення дослідження експертам, згідно наказу Мінюсту України № 53/5 від 08.10.1998 року, необхідно надати оригінали документів. Іншим способом ніж вилучити зазначенні документи не можливо забезпечити їх дослідження під час проведення експертизи.
На підставі викладеного, керуючись ст. 159, ч.1 ст. 160, п.2 та п.3 ч.5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя,
УХВАЛИВ:
Клопотання задовольнити.
Надати дозвіл слідчому СВ Херсонського ВП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_5 , або слідчому СВ Херсонського ВП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_6 , або слідчому СВ Херсонського ВП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_7 , слідчому СВ Херсонського ВП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_3 , слідчому СВ Херсонського ВП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_8 , ОСОБА_9 до доступу до речей та документів, вилучення їх оригіналів (здійснення виїмки), а саме:
- договорів № 6 від 20.04.2017, № 13 від 18.07.2017, № 100 від 09.11.2017, № 102 від 17.11.2017 з додатковими угодами до вказаних договорів та документами, які підтверджують їх виконання та оплату: платіжних доручень, актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в, довідок форми КБ-3, дефектні акти, проектно-кошторисної документації, договірних цін із розрахунками загальновиробничих витрат, журналів робіт по ремонту об`єктів, актів прихованих робіт, паспортів, договорів технічного нагляду на проведення зазначених робіт з відповідними додатками та документами про їх виконання, комісійних актів огляду та контрольних обмірів робіт декларації про готовність введення в експлуатацію, виконавча документація (акти на закриття прихованих робіт, паспорта та сертифікати на будівельні матеріали) інша виконавча документація, платіжні доручення на роботи, загальні журнали робіт, журнали авторського нагляду, акти на приховані роботи, журнали вхідного контролю, журнали зварювальних робіт, виконавчі схеми будівельно-монтажних робіт, спеціальні журнали на випробування (окремо по кожному вищевказаному договору), які були укладені з відокремленим підрозділом ІНФОРМАЦІЯ_1 позаміського закладу оздоровлення та відпочинку « ІНФОРМАЦІЯ_2 »;
- договорів № 10 від 15.03.2017, № 26 від 13.11.2017 з додатковими угодами до вказаних договорів та документами, які підтверджують їх виконання та оплату: платіжних доручень, актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в, довідки форми КБ-3, дефектних актів, проектно-кошторисної документацією, договірних цін із розрахунками загальновиробничих витрат, журналів робіт по ремонту об`єктів, акти прихованих робіт, паспортів, договорів технічного нагляду на проведення зазначених робіт з відповідними додатками та документами про їх виконання, комісійних актів огляду та контрольних обмірів робіт декларації про готовність введення в експлуатацію, виконавчої документації (акти на закриття прихованих робіт, паспорта та сертифікати на будівельні матеріали) інша виконавча документація, платіжні доручення на роботи, загальні журнали робіт, журнали авторського нагляду, акти на приховані роботи, журнали вхідного контролю, журнали зварювальних робіт, виконавчі схеми будівельно-монтажних робіт, спеціальні журнали на випробування (окремо по кожному вищевказаному договору), які були укладені з відокремленим підрозділом Херсонського центру позашкільної роботи ХМР курортного закладу пансіонату « ІНФОРМАЦІЯ_3 »;
- штатний розклад, про склад працівників, які були задіяні при виконанні будівельних робіт, звіти форми 1 ДФ, цивільно-правові договори з працівниками, трудові договори, правила внутрішнього трудового розпорядку, посадові інструкції керівника, головного бухгалтера, працівників бухгалтерського відділу, накази про прийом на роботу працівників, їх звільнення з роботи, накази про надання відпусток працівникам, табелі обліку робочого часу; відомості по нарахуванню заробітної плати, відомості по виплаті заробітної плати; підтверджуючі документи про проведення виплат за цивільно правовими договорами; журнал обліку руху-трудових книжок працівників, особові карточки на працівників форми 1 ДФ, виписку по руху коштів по банківському рахунку за період 2017 року, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ).
Встановити строк дії ухвали до 30.11.2018 року.
Попередити відповідальну особу про наслідки невиконання ухвали слідчого судді передбачені ст. 166 КПК України.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддяОСОБА_1
Суд | Херсонський міський суд Херсонської області |
Дата ухвалення рішення | 30.10.2018 |
Оприлюднено | 09.06.2023 |
Номер документу | 77516856 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Херсонський міський суд Херсонської області
Радченко Г. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні