6077-2007А
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
Автономна Республіка Крим, 95003, м.Сімферополь, вул.Р.Люксембург/Речна, 29/11, к. 215
ПОСТАНОВА
Іменем України
07.06.2007Справа №2-22/6077-2007А
За позовом Прокурора Сімферопольського району в інтересах Управління Пенсійного Фонду України у Сімферопольському районі АРК ( м.Білогірськ, вул.Павленка, 54)
До відповідача КП «Сільсервіс» (Сімферопольський район, с.Мирне, вул.Белова, 1)
Про стягнення 845,54 грн.
Суддя С.В.Яковлєв
Секретар В.І.Дулімова
ПРЕДСТАВНИКИ:
Від позивача - Грибахо С.В. – пр-ник, дов. від 02.01.07 р.
Від відповідача – не зявився
за участю прокурора Домнікової Я.І – посв. № 05364
Сутність спору: Прокурор Сімферопольського району АРК, діючи в інтересах держави, звернувся з позовом в інтересах Управління Пенсійного фонду України в Сімферопольському районі АРК (далі позивач) до КП «Сільсервіс» (далі відповідач) про стягнення 845,54 грн. заборгованості по сплаті страхових внесків .
Позивач заявив клопотання про розгляд справи за правилами КАС України, прокурор підтримав заявлене клопотання.
З 01.09.2005р. набрав чинність Кодекс адміністративного судочинства України (далі КАСУ). Відповідно до п. 6 Прикінцевих та Переходних положень КАСУ до початку діяльності окружного адміністративного суду, адміністративні справи, подвідомчі господарьским судам відповідно до ГПК України 1991 р., вирішуються відповідним господарським судом та правилами КАСУ. При цьому підсудність таких справ визначаеться ГПК України.
Згідно зі ст. 3 КАСУ справою адміністративної юрисдикції є переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, суб'єктом владних повноважень є орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова особа чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, у тому числі на виконання делегованих повноважень.
Відповідно до Указу Президента України „Про положення про Пенсійний фонд України” Управління Пенсійного фонду України є центральним органом виконавчої влади, що здійснює керівництво та управління солідарною системою загальнообов'язкового державного пенсійного страхування, провадить збір, акумуляцію та облік страхових внесків, призначає пенсії та готує документи для їх виплати, забезпечує своєчасне і в повному обсязі фінансування та виплату пенсій, допомоги на поховання, інших соціальних виплат, які згідно із законодавством здійснюються за рахунок коштів Пенсійного фонду України, здійснює контроль за цільовим використанням коштів Пенсійного фонду України.
За таких обставин, беручи до уваги те, що позивачем по справі є центральний орган виконавчої влади , який у правовідносинах з суб'єктами підприємницької діяльності відповідно до положень Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» реалізує владні управлінські функції, суд, керуючись п. 6 Прикінцевих та Перехідних положень КАСУ, вважає можливим клопотання позивача задовольнити, продовжити розгляд справи за правилами Кодексу адміністративного судочинства України.
Відповідач письмового відзиву на позов суду не надав , явку представника у судове засідання не забезпечив , про дні та час проведення судових засідань був сповіщений належним чином.
Суд, керуючись ст. 128 КАС України, вважає можливим розглянути справу за наявними у ній матеріалами.
Розглянувши матеріали справи, дослідивши надані докази, вислухавши представника позивача , суд
ВСТАНОВИВ:
Відповідач зареєстрований як платник збору на обов'язкове державне пенсійне страхування в Управлінні Пенсійного фонду України в сімферопольському районі АРК.
Принципи, основи та механізм функціонування системи загальнообов'язкового державного пенсійного страхування визначені в Законі України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» від 09.07.03р. №1058-IY.
Згідно ст. 1 Закону страхові внески - це кошти відрахувань на соціальне страхування та збір на обов'язкове державне пенсійне страхування, сплачені згідно із законодавством, що діяло раніше; кошти, сплачені на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування згідно цього Закону.
Ст.3 Закону визначає, що Пенсійний фонд і юридичні особи є суб'єктами системи пенсійного забезпечення в Україні.
Відповідно до п.2 ст.5 Закону виключно цім Законом визначаються порядок нарахування, обчислення та сплати страхових внесків, а також стягнення заборгованості за цими внесками.
Згідно п.4 ст.18 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» страхові внески не включаються до складу податків, інших обов'язкових платежів, що складають систему оподаткування. На ці внески не поширюється податкове законодавство.
Страхувальник зобов'язаний сплачувати страхові внески, нараховані за відповідний базовий звітний період, не пізніше ніж через 20 днів із дня закінчення цього періоду. Якщо страхувальники несвоєчасно або не в повному обсязі оплачують страхові внески, до них застосовуються фінансові санкції, передбачені Законом (ст.20 Закону).
Суми страхових внесків своєчасно не нараховані та/або не сплачені страхувальниками у строки, визначені ст.20 Закону , вважаються простроченою заборгованістю із сплати страхових внесків і стягуються за нарахуванням пені та застосуванням фінансових санкцій (п.2 ст. 106 Закону).
Матеріали справи свідчать про те, що сторони в порядку, передбаченому в Законі України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» узгодили суми страхових внесків відповідача за грудень 2006 р. у сумі 845,57 грн.- вимога про сплату боргу № Ю 60 від 01.02.07 р. отримана останнім 15.02.07 р.
У порядку, передбаченому ст.71 КАС України, відповідач не надав доказів сплати у повному обсязі узгодженої суми страхових внесків.
В силу викладеного суд вважає, що відповідач правомірно звернувся до суду з позовом по стягненню з відповідача заборгованості по страховим внескам у сумі 845,57 грн.
Під час судового засідання, яке відбулось 07.06.2007 р. були оголошені вступна та резолютивна частини постанови. Відповідно до ст. 163 КАСУ постанову складено 12.06.2007 р.
Керуючись ст. 94, 257, 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
П О С Т А Н О В И В:
1. Позов задовольнити .
2. Стягнути з КП «Сільсервіс» (Сімферопольський район, с.Мрне, вул.Белова, 1, р/р 26006000330827 в АКБ «ЧБРР» МФО 384577, ЄДРПОУ 31781501) на користь Управління Пенсійного фонду України в Сімферопольському районі АРК ( м.Сімферополь, вул.Павленка, 54 , р/р 2560870447612 , р/р 2560870547613 у КРУ ВАТ «Державний Ощадний банк України» МФО 324805, ЗКПО 22259661) 845,57 грн. заборгованості по сплаті страхових внесків.
У разі неподання заяви про апеляційне оскарження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня ії проголошення ( у разі складання постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 КАСУ – з дня складання у повному обсязі).
Якщо після подачі заяви про апеляційне оскарження, апеляційна скарга не подана, постанова вступає в законну силу через 20 днів після подання заяви про апеляційне оскарження.
Постанова може бути оскаржена в порядку і строки передбачені ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Господарського суду
Автономної Республіки Крим Яковлєв С.В.
Суд | Господарський суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 07.06.2007 |
Оприлюднено | 20.08.2007 |
Номер документу | 775245 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Автономної Республіки Крим
Яковлєв С.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні