ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
23 жовтня 2018 р.м. ХерсонСправа № 2140/1988/18
Херсонський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді: Василяки Д.К.,
при секретарі: Собчук Є.В., за участю представника позивача Ставрост Р.Ю., представника відповідача Очерідник Т.С. розглянувши за правилами загального провадження у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Приватного підприємства "Вітал-Агро" до Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області про визнання відмови від 07.03.2018 р. № 28-837/0-714/0/95-18 у наданні дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою протиправною та зобов'язання повторно розглянути заяву про надання дозволу на виготовлення технічної документації,
встановив:
Приватне підприємство "Вітал-Агро" (далі по тексту - позивач) звернулось до суду з адміністративним позовом до Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області (далі по тексту - відповідач) про визнання відмови від 07.03.2018 р. № 28-837/0-714/0/95-18 у наданні дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою протиправною та зобов'язання повторно розглянути заяву про надання дозволу на виготовлення технічної документації.
Позовні вимоги обґрунтовано тим, що позивач на підставі договору суборенди є землекористувачем земельних ділянок загальною площею 60,84 гектарів зі складом угідь багаторічні насадження (сади).
14 липня 2017 року приватне підприємство "Вітал-Агро" звернулося до Бериславської районної державної адміністрації з заявою про обстеження садів у зв'язку з їхньою загибеллю. 10 серпня 2017 року робоча група районної державної адміністрації за результатом обстеження земельних ділянок склала відповідний акт та встановила факт загибелі дерев.
Для визначення і зміни складу угідь, а також якісного стану земельних ділянок згідно вимог ст. 35 Закону України "Про землеустрій" необхідно провести інвентаризацію цих земель.
07 лютого 2018 року позивач звернувся до Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області з проханням дати дозвіл на інвентаризацію земельних ділянок загальною площею 60,8417 га, в тому числі багаторічні насадження 60,8417 га, з них: 10,0002 га кадастровий номер НОМЕР_1, 39,8400 і кадастровий номер НОМЕР_2, 7,0016 га кадастровий номер НОМЕР_3, 3,9999 га кадастровий номер НОМЕР_4.
Головне управління Держгеокадастру у Херсонській області листом від 07.03.2018 року відмовило у наданні дозволу на проведення інвентаризації земельних ділянок на яких загинули багаторічні насадження. Відмову обґрунтовано тим, що із зазначеним питанням необхідно звертатися не суборендарю, а орендарю земельної ділянки ОСОБА_4 та надати до заяви документи.
Позивач вважає зазначену відмову у наданні дозволу на інвентаризацію земельних ділянок необґрунтованою у зв'язку з тим, що суборендар також є землекористувачем та має право на отримання дозволу на проведення інвентаризації земельних ділянок. Крім того вказав, що документи, які вимагає відповідач не включаються до технічної документації із землеустрою, перелік яких встановлено ст. 57 Закону України "Про землеустрій".
На підставі вказаного просить:
- визнати протиправною відмову Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області, оформлену листом від 07.03.2018 р. № 28-837/0-714/0/95-18 у наданні дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок загальною площею 60,8417 га, в тому числі багаторічні насадження 60,8417 га, з них: 10,0002 га кадастровий номер НОМЕР_1, 39,8400 га кадастровий номер НОМЕР_2, 7,0016 га кадастровий номер НОМЕР_5, 3,9999 га кадастровий номер НОМЕР_4, розташованих на території Новокаїрської сільської ради Бериславського району Херсонської області;
- зобов'язати Головне управління Держгеокадастру у Херсонській області повторно розглянути заяву приватного підприємства "Вітал-Агро" про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок загальною площею 60,8417 га, в тому числі багаторічні насадження 60,8417 га, з них: 10,0002 га кадастровий номер НОМЕР_1, 39,8400 га кадастровий номер НОМЕР_2, 7,0016 га кадастровий номер НОМЕР_5, 3,9999 га кадастровий номер НОМЕР_4, розташованих на території Новокаїрської сільської ради Бериславського району Херсонської області.
Ухвалою суду від 14 травня 2018 року у справі відкрито спрощене провадження.
04 червня 2018 року від позивача надійшла заява про зміну предмету позову.
04 червня 2018 року від відповідача надійшов відзив на позовну заяву. Відзив обґрунтовано тим, що позивачем порушено вимоги статей 22, 134 Земельного кодексу України та умови договору оренди землі від 24 травня 2004 року, оскільки земельні ділянки надані в користування первинному користувачу для ведення фермерського господарства (п. 15 Договору оренди землі), а позивачу (суборендатору) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва (п. 15 Договору суборенди земельної ділянки).
Крім того, відповідач посилаючись на наказ Державного комітету України із земельних ресурсів від 23 квітня 2010 року № 548 "Про затвердження класифікації видів цільового призначення земель", відповідно до якого, код КВЦПЗ для ведення фермерського господарства - 01.02; а код КВЦПЗ для ведення товарного сільськогосподарського виробництва - 01.01; зазначає, що наведене доводить різницю в умовах використання відповідних земельних ділянок.
З викладеного вбачається, що основним обґрунтуванням позиції відповідача, є посилання останнього на незаконність договору суборенди земельної ділянки від 06 червня 2007 року, яким визначено право позивача на користування земельними ділянками, що передані йому громадянкою ОСОБА_4, тим самим, суб'єкт владних повноважень наголошує на тому, що ПП "Вітал-Агро" не має права на користування відповідними земельними ділянками.
11 червня 2018 року від представника позивача надійшла відповідь на відзив, відповідно до якої просив позовні вимоги задовольнити.
Ухвалою суду від 12 червня 2018 року у справі закрито провадження.
Постановою Одеського апеляційного адміністративного суду від 12 вересня 2018 року ухвалу херсонського окружного адміністративного суду скасовано та справу направлено на продовження розгляду.
Відповідно до протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 26.09.2018 р. головуючим у справі визначено суддю Василяку Д.К.
Ухвалою Херсонського окружного адміністративного суду від 27 вересня 2018 року справу прийнято до провадження та призначено попереднє судове засідання на 23 жовтня 2018 року.
Ухвалою суду від 23 жовтня 2018 року у справі закрито підготовче провадження.
В судовому засідання 23 жовтня 2018 року представник позивача позові вимоги підтримав та просив задовольнити.
Представник відповідача просив відмовити в повному обсязі.
Розглянувши подані документи і матеріали, заслухавши вступне слово представника позивача, представника відповідача, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне: 06 червня 2007 року приватним підприємством "Вітал-Агро" укладено договір суборенди з ОСОБА_4, відповідно до п. 2 якого в суборенду передано земельну ділянку площею 60,84 га, в тому числі, багаторічні насадження (сади) - 60,84 га із земель, які перебувають у користуванні ОСОБА_4 на підставі договору оренди землі зареєстрованого Бериславським райвідділом ХРФ центру ДЗК від 27.05.2004 р. № 040471500041. Вказаний договір зареєстрованого Бериславським районним відділом Херсонської регіональної філії центру ДЗК 06 червня 2007 року за №4АА002123- 040771500004.
Вказані земельні ділянки передано актом передачі та прийому земельної ділянки в натурі від 06 липня 2007 року.
В матеріалах справи наявні Витяги з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права № 90360731 від 23.06.2018 р., №90362382 від 23.06.2018р., №90364232 від 23.06.2018 р., № 90365714 від 23.06.2018 р., з яких встановлено, що суборенда земельних ділянок загальною площею 60,84 гектарів, як речове право зареєстроване в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно (а.с. 29-32).
Право оренди на земельні ділянки загальною площею 60,84 гектарів належить ОСОБА_4 на підставі укладеного з Бериславською районною державною адміністрацією Херсонською області Договору оренди землі, зареєстрованого Бериславським районним відділом Херсонської регіональної філії центру ДЗК 27 травня 2004 року за №040471500041.
Листом від 13 липня 2017 року приватне підприємство "Вітал-Агро" звернулося до Бериславської районної державної адміністрації, відповідно до якого просив направити комісію для обстеження садів, визначення кількості багаторічних насаджень та списання тих дерев, що загинули, розташованих на території Новокаїрівської сільської ради, на земельній ділянці площею 60,84 га, яка перебуває у користуванні ПП "Вітал-Агро".
10 серпня 2017 року робочою групою районної державної адміністрації проведено обстеження багаторічних насаджень у ПП "Вітал-Агро", розташованих на території Новокаїрської сільської ради Бериславського району Херсонської області, за результатом якого складено акт про обстеження площ багаторічних насаджень в приватному підприємства "Вітал-Агро" та встановлено загибель дерев (персика - 98%, абрикосу - 80 %, яблуні - 75 %, черешні на площі 6,6 га - 25 % та на решті 42, 8 га - 70 %). Крім того, комісією рекомендовано залишити в експлуатації 6,6 гектарів черешні, а на решті площі - 54, 24 га провести розкорчування.
Позивач листом від 07 лютого 2018 року звернувся до Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області, відповідно до якого для визначення і зміни складу угідь, а також якісного стану земельних ділянок згідно вимог ст. 35 Закону України "Про землеустрій" просив дати дозвіл приватному підприємству "Вітал- Агро" замовити технічну документацію із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок загальною площею 60,8417 га, в тому числі багаторічні насадження 60,8417 га, з них: 10,0002 га кадастровий номер НОМЕР_1, 39,8400 га кадастровий номер НОМЕР_2, 7,0016 га кадастровий номер НОМЕР_5, 3,9999 га кадастровий номер НОМЕР_4, розташованих на території Новокаїрської сільської ради Бериславського району Херсонської області (а.с. 35).
Листом Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області від 07.03.2018 р. № 28-837/0-714/0/95-18 повідомило ПП Вітал-Агро", що на підставі розпорядження голови Бериславської районної державної адміністрації від 13.04.2004 № 320 земельну ділянку загальною площею 60,84 га на території Новокаїрської сільської ради Бериславського району надано в оренду строком на 49 років ОСОБА_4 для ведення фермерського господарства. Згідно розпорядження голови Бериславської районної державної адміністрації від 07.12.2006 № 991, від 03.04.2007 № 215 вищезазначену земельну ділянку передано в суборенду ПП "Вітал-Агро" для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, що на його думку, є порушенням статей 22, 134 Земельного кодексу України.
Також вказав, що для проведення інвентаризації земель сільськогосподарського призначення державної власності внаслідок загибелі багаторічних насаджень звертатися необхідно орендарю земельної ділянки (ОСОБА_4.). Крім того, до вказаного клопотання необхідно надати інформацію, що багаторічні насадження не закладені за рахунок державних коштів; акт на списання багаторічних насаджень; результати розкорчовки багаторічних насаджень.
На підставі вказаного позивачу відмовлено у задоволенні заяви.
Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне: 13, 14 Конституції України встановлено, що земля є об'єктом права власності Українського народу. Від імені українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією.
Постановою Кабінету Міністрів України від 14.01.2015 року № 5 "Про утворення територіальних органів Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру" утворено як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру за переліком, зокрема, Головне управління Держгеокадастру у Херсонській області.
Наказом Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру від 17.11.2016 р. № 308 затверджено Положення про Головне управління Держгеокадастру у Херсонській області (далі - Положення № 308), пунктом 1 якого визначено, що Головне управління Держгеокадастру у Херсонській області є територіальним органом Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру та їй підпорядковане.
Пунктом 3 Положення № 308 передбачено, що завданням Головного управління є реалізація повноважень Держгеокадастру на території Херсонської області.
Відповідно до пп. 4 п. 4 Положення № 308 Головне управління відповідно до покладених на нього завдань надає адміністративні послуги згідно із законом у відповідній сфері.
Відповідно до ст. 1 Земельного кодексу України, земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави.
Згідно ст. 3 Земельного кодексу України земельні відносини регулюються Конституцією України, цим Кодексом, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.
Закон України "Про землеустрій" від 22.05.2003 № 858-IV (далі по тексту - Закон України № 858-IV) визначає правові та організаційні основи діяльності у сфері землеустрою і спрямований на регулювання відносин, які виникають між органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами із забезпечення сталого розвитку землекористування.
Згідно ст. 4 Закону України № 858-IV, суб'єктами землеустрою є: органи державної влади, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим та органи місцевого самоврядування; юридичні та фізичні особи, які здійснюють землеустрій; землевласники та землекористувачі.
Відповідно до ст. 5 Закону України № 858-IV, об'єктами землеустрою є: територія України; території адміністративно - територіальних одиниць або їх частин; території землеволодінь та землекористувань чи окремі земельні ділянки.
Регулювання у сфері землеустрою здійснюють Верховна Рада України, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Кабінет Міністрів України, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, місцеві державні адміністрації, а також центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері земельних відносин, центральні органи виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері земельних відносин та у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, у межах повноважень, встановлених законом (ст. 8 Закону України № 858-IV).
Абзацом 1 статті 35 Закону України № 858-IV встановлено, що інвентаризація земель проводиться з метою встановлення місця розташування об'єктів землеустрою, їхніх меж, розмірів, правового статусу, виявлення земель, що не використовуються, використовуються нераціонально або не за цільовим призначенням, виявлення і консервації деградованих сільськогосподарських угідь і забруднених земель, встановлення кількісних та якісних характеристик земель, необхідних для ведення державного земельного кадастру, здійснення державного контролю за використанням та охороною земель і прийняття на їх основі відповідних рішень органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.
Статтею 57 Закону України № 858-IV визначено, що технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель включає:
а) завдання на складання технічної документації із землеустрою;
б) пояснювальну записку;
в) рішення Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування про інвентаризацію земель (у разі якщо інвентаризація земель проводиться щодо земель державної чи комунальної власності);
г) копії документів, що містять вихідні дані, які використовувалися під час інвентаризації земель;
ґ) матеріали топографо-геодезичних вишукувань;
д) переліки земельних ділянок (земель) у розрізі за категоріями земель та угіддями, наданих у власність (користування) з кадастровими номерами, наданих у власність (користування) без кадастрових номерів, не наданих у власність чи користування, що використовуються без документів, які посвідчують право на них, що використовуються не за цільовим призначенням, невитребуваних земельних часток (паїв), відумерлої спадщини;
е) пропозиції щодо узгодження даних, отриманих у результаті проведення інвентаризації земель, з інформацією, що міститься у документах, що посвідчують право на земельну ділянку, та Державному земельному кадастрі;
є) робочий і зведений інвентаризаційні плани;
ж) матеріали погодження технічної документації із землеустрою, встановлені статтею 186 Земельного кодексу України.
У разі формування земельної ділянки технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель також включає:
а) відомості про обчислення площі земельної ділянки;
б) кадастровий план земельної ділянки;
в) перелік обмежень у використанні земельних ділянок;
г) акт перенесення в натуру (на місцевість) меж охоронних зон, зон санітарної охорони, санітарно-захисних зон і зон особливого режиму використання земель за їх наявності;
ґ) акт приймання-передачі межових знаків на зберігання;
д) матеріали перенесення меж земельної ділянки в натуру (на місцевість).
При цьому, суд зазначає, що п. 14.1.73 ст. 14 Податкового Кодексу України визначено, що землекористувачі - юридичні та фізичні особи (резиденти і нерезиденти), яким відповідно до закону надані у користування земельні ділянки державної та комунальної власності, у тому числі на умовах оренди.
Частиною 1 статті 93 Земельного Кодексу встановлено, що право оренди земельної ділянки - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для провадження підприємницької та іншої діяльності.
Орендована земельна ділянка або її частина може за згодою орендодавця передаватись орендарем у володіння та користування іншій особі (суборенда) (ч. 6 ст. 93 Земельного Кодексу України).
Суд враховує наявні в матеріалах справи Витяги з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права № 90360731 від 23.06.2018 р., №90362382 від 23.06.2018р., №90364232 від 23.06.2018 р., № 90365714 від 23.06.2018 р., відповідно до яких позивач є суборендарем земельних ділянок, отже, їх землекористувачем. відповідно до яких позивач є суборендарем
Згідно абз. 1 ст. 26 Закону України № 858-IV визначено, що замовниками документації із землеустрою можуть бути органи державної влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, землевласники і землекористувачі.
Таким чином, суд робить висновок, що ПП "Вітал-Агро", як землекористувач земельної ділянки площею 60,84 га, в тому числі, багаторічних насаджень (садів) - 60,84 га на території Новокаїрівської сільської ради Бериславського району Херсонської області має право на звернення до Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області для надання дозволу на замовлення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок площею 60, 8417 га, в тому числі багаторічні насадження 60, 8417 га.
Отже, суд робить висновок, що посилання у відмові Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області у наданні дозволу на замовлення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок, що із вказаним клопотанням необхідно звертатися орендарю земельної ділянки є протиправним.
Щодо посилання відповідача у листі від 07.03.2018 р. № 28-837/0-714/0/95-18, що до клопотання про надання дозволу на замовлення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок необхідно додати інформацію, що багаторічні насадження не закладені за рахунок державних коштів; акт на списання багаторічних насаджень; результати розкорчовки багаторічних насаджень, суд зазначає, що законодавством не передбачено надання вказаних документів при поданні даного клопотання.
Крім того, на думку суду, не є належною підставою для відмови у наданні дозволу на замовлення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок, посилання на розпорядження голови Бериславської районної державної адміністрації від 07.12.2006 № 991, від 03.04.2007 № 215, відповідно до якого земельну ділянку передано в суборенду ПП "Вітал-Агро" для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, оскільки вказаний договір укладено на підставі розпорядження голови районної державної адміністрації від 07.12.2006 р. № 991 "Про надання згоди на передачу в суборенду земельної ділянки" та від 03.04.2007 р. № 215 "Про внесення змін та доповнень до розпорядження голови районної державної адміністрації від 07 грудня 2006 року № 991 "про надання згоди на передачу в суборенду земельної ділянки" та зареєстровано у Бериславському районному відділі Херсонської регіональної філії центру ДЗК. При цьому, до суду не надано доказів, що вказаний договір у встановленому законом порядку скасовано.
Згідно з ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Згідно ч. 1 ст. 90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.
Відповідно до ч. 2 ст. 77 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
На думку суду, відповідач не надав достатньо належних та допустимих доказів щодо підтвердження правомірності своїх дій.
У зв'язку з цим, суд, аналізуючи викладене приходить до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню.
Щодо заявленого клопотання про встановлення судового контролю суд зазначає, що відповідно до норм КАС України встановлення зобов'язання подання звіту є правом суду, а не обов'язком. Під час розгляду справи у суду не виникло підстав вважати, що рішення не буде виконано. Зважаючи на вказане, суд не вбачає необхідності встановлення подання звіту відповідачем.
Судові витрати розподілено відповідно до ст. 139 КАС України.
В судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частину рішення.
Керуючись ст.ст. 77, 90, 241-246, 255 КАС України, суд -
вирішив :
Адміністративний позов приватного підприємства "Вітал-Агро" (Херсонська область, Бериславський район, с. Новокаїри, вул. Бархутова, код ЄДРПОУ 32192293) до Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області (Херсонська область, м. Херсон, вул. Університетська, буд. 136-а, код ЄДРПОУ 39766281) - задовольнити в повному обсязі.
Визнати протиправною відмову Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області, оформлену листом від 07.03.2018 р. № 28-837/0-714/0/95-18 у наданні дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок загальною площею 60,8417 га, в тому числі багаторічні насадження 60,8417 га, з них: 10,0002 га кадастровий номер НОМЕР_1, 39,8400 га кадастровий номер НОМЕР_2, 7,0016 га кадастровий номер НОМЕР_5, 3,9999 га кадастровий номер НОМЕР_4, розташованих на території Новокаїрської сільської ради Бериславського району Херсонської області.
Зобов'язати Головне управління Держгеокадастру у Херсонській області повторно розглянути заяву приватного підприємства "Вітал-Агро" про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок загальною площею 60,8417 га, в тому числі багаторічні насадження 60,8417 га, з них: 10,0002 га кадастровий номер НОМЕР_1, 39,8400 га кадастровий номер НОМЕР_2, 7,0016 га кадастровий номер НОМЕР_5, 3,9999 га кадастровий номер НОМЕР_4, розташованих на території Новокаїрської сільської ради Бериславського району Херсонської області.
Стягнути на користь приватного підприємства "Вітал-Агро" (Херсонська область, Бериславський район, с. Новокаїри, вул. Бархутова, код ЄДРПОУ 32192293) судові витрати в сумі 3524 грн. 00 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області (Херсонська область, м. Херсон, вул. Університетська, буд. 136-а, код ЄДРПОУ 39766281) шляхом безспірного списання з рахунків органами, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку безпосередньо до П'ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складання повного судового рішення, при цьому відповідно до п.п. 15.5 п. 15 розділу VII "Перехідні положення" КАС України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються через суд першої інстанції,який ухвалив відповідне рішення.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Повний текст рішення виготовлений та підписаний 31 жовтня 2018 р.
Суддя Василяка Д.К.
кат. 6.3
Суд | Херсонський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 23.10.2018 |
Оприлюднено | 02.11.2018 |
Номер документу | 77536624 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Херсонський окружний адміністративний суд
Василяка Д.К.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні