Рішення
від 19.10.2018 по справі 826/12411/17
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

  ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И м. Київ 19 жовтня 2018 року                      №826/12411/17 Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Шрамко Ю.Т., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Обслуговуючого кооперативу «Житлово-будівельний кооператив «Панорама» до Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про визнання незаконними дій та зобов'язання вчинити дії, ВСТАНОВИВ: До Окружного адміністративного суду міста Києва (далі також - суд) звернувся Обслуговуючий кооператив «Житлово-будівельний кооператив «Панорама» (далі також – позивач, ЖБК «Панорама») з позовом  до Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі також – відповідач), в якому просить визнати незаконними дії Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по непогодженню Обслуговуючому кооперативу «Житлово-будівельний кооператив «Панорама» поштової адреси новозбудованого житлового будинку за адресою: м.Київ, Чапаєвське шосе (провулок Віто-Литовський), 15 у Голосіївському районі та зобов'язати відповідача погодити поштову адресу позивачу. Позов мотивовано тим, що неодноразова відмова відповідача в погоджені поштової адреси є безпідставною, оскільки позивачем при зверненні щодо погодження поштової адреси об'єкту нерухомості в установленому порядку надаються усі необхідні документи. У судових засіданнях 15 лютого та 19 березня  2017 року представник позивача позов підтримав, з підстав, викладених у позовній заяві, у подальшому просив розгляд справи здійснювати без його участі. Відповідач у письмовому запереченні на позовну заяву та його представник у судових засіданнях 15 лютого та 19 березня  2017 року просили відмовити в задоволенні позову, стверджуючи про його необґрунтованість з огляду на те, що подані позивачем до Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) документи щодо присвоєння поштової адреси об'єкту нерухомості не відповідали вимогам Положення про реєстр адрес у місті Києві, затвердженого рішенням Київської міської ради від 22 травня 2013 року № 337/9734 «Про деякі питання ведення реєстрів адрес, вулиць та інших поіменованих об'єктів у місті Києві». Окрім того, як зазначено в запереченні на позов, якщо об'єкт нерухомості є житловим будинком, то відповідно до пункту 4.16 Положення про реєстр адрес у місті Києві, затвердженого рішенням Київської міської ради від 22 травня 2013 року № 337/9394, присвоєння поштової адреси такому об'єкту здійснюється розпорядженням відповідної районної в місті Києві державної адміністрації. У судовому засіданні 12 квітня 2018 року суд продовжив розгляд справи у порядку письмового провадження. Як вбачається з матеріалів справи, ЖБК «Панорама» є власником новозбудованого Об'єкту нерухомості «Житловий будинок з вбудований нежитловими приміщеннями» за адресою: м.Київ, Чапаєвське шосе (провулок Віто-Литовський), 15 у Голосіївському районі. 15 квітня 2017 року Департаментом з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва зареєстровано декларацію про готовність до експлуатації об'єкта «Будівництво житлового будинку – вбудованими нежитловими приміщеннями по Чапаєвському шосе, 15 у Голосіївському районі м.Києва 22 червня 2017 року позивач звернувся до Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації із заявою від 07 червня 2017 року, в якій просив розглянути питання присвоєння указаному об'єкту нерухомості поштову адресу: місто Київ, провулок Віто-Литовський, 15. Листом від 10 липня 2017 року № 100-12012 Голосіївська районна в місті Києві державна адміністрація відмовила ЖБК «Панорама» в присвоєнні поштової адреси, обґрунтовуючи відмовою Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в погодженні поштової адреси по Чапаєвському шосе, 15. 17 липня, 07 та 31 серпня 2017 року позивач звернувся із заявою про погодження поштової адреси до Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) із заявою на присвоєння поштової адреси об'єкту нерухомого майна «Житловий будинок з вбудований нежитловими приміщеннями» за адресою: м.Київ, Чапаєвське шосе), із запропонованою адресою: провулок Віто-Литовський 15 у м.Києві. Зі змісту заяви, поданої позивачем до відповідача 31 серпня 2017 року через ЦНАП, вбачається, що до неї позивачем долучено, зокрема: засвідчену копію документа про право власності на земельну ділянку, право користування земельною ділянкою (3 арк.); копію виписки з ЄДРПОУ (2 арк.); засвідчену копію правовстановлюючого документа на об'єкт нерухомого майна, а для новозбудованих об'єктів – зареєстровану декларацію про готовність  об'єкта або сертифікат, що засвідчує відповідність закінченого будівництвом об'єкта (5 арк.); копію виконавчого (контрольно-геодезичного) знімання географічно-геодезичного вишукування масштабу М 1:500, зареєстрованого в містобудівному кадастрі міста Києва (для закінченого будівництвом об'єкта) (1 арк.); довідку Департаменту економіки  та інвестицій виконавчого органу Київського міської ради (Київської міської державної адміністрації) про сплату пайової участі у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м.Києва (1 арк.); копію технічного паспорта об'єкта нерухомого майна (1 арк.). Листом від 27 вересня 2017 Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомив позивача про відмову в погодженні поштової адреси об'єкту нерухомого майна на провулок Віто-Литовський, 15 в м.Києві за результатами повторного розгляду його звернення та з посиланням на пункт 4.17 Положення про реєстр адрес у місті Києві, затвердженого рішенням Київської міської ради від 22 травня 2013 року № 337/0994, запропонував для подальшого розгляду заяви про присвоєння поштової адреси об'єкту нерухомого майна надати копію виконавчого (контрольно-геодезичного) знімання побудованих інженерних мереж для підключення об'єкту, зареєстрованого в містобудівному кадастрі міста Києва Не погоджуючись із такою відмовою позивач звернувся до суду з позовом, при розгляді якого суд виходить із  наступного. Відповідно до підпункту 2 пункту «б» частини першої статті 31 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать делеговані повноваження, зокрема: організація роботи, пов'язаної зі створенням і веденням містобудівного кадастру населених пунктів. Пунктом 30 Положення про містобудівний кадастр, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011 року № 559, передбачено, що на міському рівні в систему містобудівного кадастру вводяться відомості про реєстр адрес на території міста на підставі топографічних планів та рішень органів місцевого самоврядування про присвоєння та зміну адрес об'єктів на території міста. Згідно з пунктами 4.1, 4.2 Положення про реєстр адрес у місті Києві, затвердженого рішенням Київської міської ради від 22 травня 2013 року № 337/9394 (далі – Положення) присвоєння поштових адрес об'єктам нерухомого майна здійснюється шляхом видання розпорядчих документів Департаментом містобудування та архітектури або районними в місті Києві державними адміністраціями з подальшим їх внесенням до Реєстру адрес. Розгляд питань присвоєння поштових адрес здійснюється за клопотаннями фізичних та юридичних осіб (заявників) в установленому порядку. Згідно з пунктом  4.16 Положення присвоєння поштових адрес багатоквартирним житловим будинкам, домоволодінням, житловим будинкам садибного типу, індивідуальним дачним та садовим будинкам здійснюється розпорядженням відповідної районної в місті Києві державної адміністрації. Заявники подають заяву про присвоєння поштової адреси до дозвільного центру відповідної районної в місті Києві державної адміністрації. Присвоєння поштових адрес іншим об'єктам нерухомого майна здійснюється наказом Департаменту містобудування та архітектури. Заявники подають заяву про присвоєння поштової адреси до Департаменту містобудування та архітектури через Міський дозвільний центр. Відповідно до пункту 4.18 Положення районна в місті Києві державна адміністрація розглядає заяви про присвоєння поштових адрес багатоквартирним житловим будинкам, домоволодінням, житловим будинкам садибного типу, індивідуальним дачним та садовим будинкам, та протягом десяти робочих днів з дня отримання заяви направляє лист-обґрунтування щодо можливості присвоєння (відмови в присвоєнні) поштової адреси об'єкта нерухомого майна до Служби Містобудівного кадастру Департаменту містобудування та архітектури. Служба Містобудівного кадастру Департаменту містобудування та архітектури протягом трьох робочих днів опрацьовує лист-обґрунтування районної в місті Києві державної адміністрації щодо можливості присвоєння (відмови в присвоєнні) поштової адреси об'єкта нерухомого майна та, , готує висновок щодо можливості присвоєння (відмови в присвоєнні) запропонованої поштової адреси або надає пропозиції щодо внесення змін та доповнень до цієї адреси. На підставі позитивного висновку Служби Містобудівного кадастру Департаменту містобудування та архітектури районна в місті Києві державна адміністрація протягом п'яти робочих днів з дня отримання цього висновку видає розпорядження про присвоєння поштової адреси об'єкта нерухомого майна, копію якого протягом двох робочих днів направляє до Служби Містобудівного кадастру Департаменту містобудування та архітектури для внесення поштової адреси до Реєстру адрес. Згідно з пунктом 4.19 Положення служба Містобудівного кадастру Департаменту містобудування та архітектури протягом п'ятнадцяти робочих днів розглядає заяви про присвоєння поштової адреси об'єкта нерухомого майна (окрім присвоєння поштової адреси багатоквартирним житловим будинкам, домоволодінням, житловим будинкам садибного типу, індивідуальним дачним та садовим будинкам), запитує у разі необхідності додаткову інформацію від органів влади та органів місцевого самоврядування, опрацьовує отримані матеріали та, враховуючи проектні рішення, наявну ситуацію з оточуючими об'єктами містобудування, готує проект відповідного наказу Департаменту містобудування та архітектури щодо присвоєння поштової адреси об'єкта нерухомого майна. Відповідно до пункту 4.17 Положення до заяви про присвоєння поштової адреси додаються такі документи: завірена в установленому порядку копія документа, що посвідчує право власності на земельну ділянку чи право користування земельною ділянкою (за необхідності); для фізичної особи - копія паспорта, посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні, національний, дипломатичний чи службовий паспорт іноземця або документ, що його заміняє; для юридичної особи та фізичної особи - підприємця - копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців; завірена в установленому порядку копія правовстановлюючого документа на об'єкт нерухомого майна, а для новозбудованих об'єктів - зареєстрована декларація про готовність об'єкта до експлуатації або сертифікат, що засвідчує відповідність закінченого будівництвом об'єкта проектній документації та підтверджує його готовність до експлуатації; копія виконавчого (контрольно-геодезичного) знімання, зареєстрованого в містобудівному кадастрі міста Києва (для закінченого будівництвом об'єкта); довідка Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про сплату пайової участі у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м.Києва (при цьому показники загальної площі (площ) та функціонального призначення об'єкта в цій довідці мають відповідати фактичним показникам загальної площі (площ) та функціонального призначення) або рішенню Київської міської ради про звільнення від сплати пайової участі у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва (при цьому показники загальної площі (площ) та функціонального призначення об'єкта в такому рішенні мають відповідати фактичним показникам загальної площі (площ) та функціонального призначення); копія технічного паспорта об'єкта нерухомого майна, виготовленого відповідним суб'єктом господарювання згідно з наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 24 травня 2001 року № 127 «Про затвердження Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна». У разі надання неповного комплекту документів, зазначених у цьому пункті, відсутності підстав для присвоєння об'єкта нерухомого майна поштової адреси заявнику протягом 10 робочих днів надається вмотивована письмова відмова. Аналіз вищенаведених вимог Положення дає підстави для висновку, що про присвоєння поштової адреси об'єкта нерухомого майна повноважними органами у встановленому порядку приймаються відповідні розпорядчі документи: районною в місті Києві державною адміністрацією приймається розпорядження (для багатоквартирних житлових будинків, домоволодінь, житлових будинків садибного типу, індивідуальних дачних та садових будинків), Департаментом містобудування та архітектури видається наказ (для інших об'єктів нерухомості). Як встановлено судом, до заяви, поданої відповідачу 31 серпня 2017 року через ЦНАП, позивачем долучено зареєстровану 05 квітня 2017 року Департаментом з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) декларацію про готовність до експлуатації об'єкта, який належить до І-ІІІ категорії складності. Зі змісту указаної декларації вбачається, що об'єктом є «Будівництво житлового будинку з будованими нежитловими приміщеннями по Чапаєвському шосе, 15 у Голосіївському районі м.Києва». Указаний житловий будинок складається із однієї однокімнатної квартири загальною  площею 397,0 кв.м та нежитлових приміщень загальною площею 758,6 кв.м. Відтак, згаданий об'єкт за своєю характеристикою не є багатоквартирним житловим будинком, домоволодінням, житловим будинком садибного типу, індивідуальним дачним та садовим будинком, отже, за висновком суду, питання щодо присвоєння поштової адреси такому об'єкту не належить до повноважень відповідної районної в місті Києві державної адміністрації, а належить до повноважень Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Зі змісту листа Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 27 вересня 2017 року вбачається, що за результатами розгляду заяви позивача,  поданої 31 серпня 2017 року відповідачу через ЦНАП,  Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) відмовив позивачу в  присвоєнні поштової адреси вищевказаному об'єкту нерухомості. Підставою для відмови зазначено необхідність надання позивачем копії виконавчого (контрольно-геодезичного) знімання побудованих інженерних мереж для підключення проекту, зареєстрованого в містобудівному кадастрі міста Києва. За змістом розділу 7 ДБН В.1.3-2:2010 «Геодезичні роботи у будівництві» у процесі зведення будівель (споруд) або прокладання інженерних мереж підрядником  необхідно здійснювати геодезичний контроль точності геометричних параметрів будівель (споруд), який є обов'язковою складовою частиною виробничого контролю якості.  Геодезичний контроль точності геометричних параметрів будівель (споруд) полягає в: а) геодезичній (інструментальній) перевірці відповідності положення конструкцій , елементів частин будівель (споруд) та інженерних мереж проектним вимогам в процесі їх монтажу і тимчасового закріплення (при операційному контролі); б) виконавчому геодезичному зніманні планової та висотного положення конструкцій і частин будівель (споруд), після закінчення монтажу (встановлення, укладання) та остаточного закріплення, а також фактичного положення підземних інженерних мереж (п.7.2). За результатами виконавчого геодезичного знімання елементів, конструкцій та частин будівель (споруд) потрібно складати виконавчі схеми, а для підземних інженерних мереж – виконавчі креслення, як правило, у масштабі відповідних робочих креслень, що відображають планове та висотне положення нових інженерних мереж. За потреби у вигляді додатка складають каталог координат та висот пунктів мереж (пункт 7.9). Геодезичний контроль точності геометричних параметрів будівель (споруд), у тому числі виконавче геодезичне знімання на всіх етапах будівництва, потрібно здійснювати організаціям, які виконують ці роботи (пункт 7.5). Відтак термін «виконавче геодезичне знімання» потрібно розуміти як комплекс геодезичних робіт зі знімання планового та висотного положення геометричних параметрів елементів, конструкцій, частин та в цілому будівлі (споруди), інженерних мереж та комунікацій, яке виконується у вигляді топографічних знімань відповідно до Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98) , затвердженої наказом Головного управління  геодезії, картографії та кадастру при Кабінеті Міністрів України від 9 квітня 1998 року № 56. Згідно з пунктом 7.13 розділу 7 ДБН В.1.3-2:2010 «Геодезичні роботи у будівництві» при прийманні робіт з будівництва будівель (споруд) та інженерних мереж замовник (забудовник), що здійснює технічний нагляд за будівництвом, повинен виконувати контрольне геодезичне знімання перевірки відповідності геометричних параметрів будівель (споруд) та інженерних мереж їх значенням на пред'явлених підрядником виконавчих схемах (кресленнях). При прийманні робіт з будівництва висотних, експериментальних та складних будівель (споруд) він може залучати організації, що відповідають вимогам ДБН В.1.2-5 З пункту 5 вищевказаної заяви вбачається, що позивачем разом із заявою про присвоєння поштової адреси надано відповідачу копію виконавчого (контрольно-геодезичного) знімання топографо-геодезичного вишукування масштабу М 1:5000, зареєстрованого в містобудівному кадастрі міста Києва (для закінченого будівництвом об'єкту). З наданих позивачем доказів вбачається, що надане позивачем топографо-геодезичне вишукування масштабом М 1:5000, виконане ПрАТ "Гіпроцивільпромбуд" на замовлення позивача і є власне виконавчим (контрольно-геодезичним) зніманням побудованих інженерних мереж для підключення проекту, зареєстрованого в містобудівному кадастрі міста Києва 31 травня 2017 року, що підтверджується відповідним штампом на цьому документі. Таким чином, позивачем надано відповідачу необхідний перелік документів, у зв'язку з чим відмова останнього у присвоєнні поштової адреси провулок Віто-Литовський, 15 в м.Києві об'єкту «Житловий будинок з вбудований нежитловими приміщеннями» є необґрунтованою, у зв'язку з чим дії відповідача щодо прийняття такої відмови необхідно визнати протиправними. Як вбачається зі змісту позовної заяви, позивач просить у суду визнати незаконними дії Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по непогодженню Обслуговуючому кооперативу «Житлово-будівельний кооператив «Панорама» поштової адреси новозбудованого житлового будинку за адресою: м.Київ, Чапаєвське шосе (провулок Віто-Литовський), 15 у Голосіївському районі та зобов'язати відповідача погодити поштову адресу позивачу. Суд також звертає увагу, що відповідно до вимог п. 2 ч. 2 ст. 245 КАС України, у разі задоволення адміністративного  позову, суд може прийняти постанову, зокрема, про визнання протиправним та скасування індивідуального акту чи окремих його положень, відтак, суд вважає за доцільне, задовольняючи позов викласти зміст резолютивної частини, з урахуванням специфіки позовних вимог, відповідно до  п. 2 ч. 2 ст. 245 КАС України. У зв'язку з визнанням протиправними дій Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо відмови позивачу листом від 27 вересня 217 року присвоїти поштову адресу об'єкту «Житловий будинок з вбудований нежитловими приміщеннями», розміщеному за адресою: м.Київ, Чапаєвське шосе (провулок Віто-Литовський), 15 у Голосіївському районі та з метою поновлення порушеного права позивача суд вважає за необхідне зобов'язати відповідача погодити поштову адресу об'єкту «Житловий будинок з вбудований нежитловими приміщеннями», розміщеному за адресою: м.Київ, Чапаєвське шосе (провулок Віто-Литовський), 15 у Голосіївському районі, за заявою Обслуговуючого кооперативу «Житлово-будівельний кооператив «Панорама» від 31 серпня 2017 року. При цьому, суд зазначає, з урахуванням судової практики Європейського суду з прав людини (рішення по справі Олссон проти Швеції від 24 березня 1988 року), вбачається, що запорукою вірного застосування дискреційних повноважень є високий рівень правової культури державних службовців, водночас, суди повинні відновлювати порушене право шляхом зобов'язання суб'єкта владних повноважень, у тому числі колегіальний орган, прийняти конкретне рішення про надання можливості, якщо відмова визнана неправомірною, а інших підстав для відмови не вбачається. Оскільки суд прийшов до висновку про протиправність відмови відповідача, а інших підстав для відмови чинним законодавством не передбачено, наявні обґрунтовані підстави для задоволення позовних вимог в цій частині, що, водночас, з урахуванням наведеного вище, не є втручанням в дискреційні повноваження відповідача, а є способом відновлення порушеного права позивача. При зверненні до суду з позовною заявою позивачем сплачено судовий збір в розмірі  1   600,00 грн., що підтверджується квитанцією від 29 вересня 2017 року. Отже, на підставі статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України у зв'язку із задоволенням позову стягненню на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідача підлягає судовий збір у розмірі 1 600,00 грн. Керуючись вимогами статей   2,    5-11, 72-77, 90, 139, 241-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд ВИРІШИВ: 1. Позов  Обслуговуючого кооперативу «Житлово-будівельний кооператив «Панорама» (045107, м.Київ, вул.Соляна, 70, код ЄДРПОУ 38689395) до Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (01001, місто Київ, вул. Хрещатик, 32, код ЄДРПОУ 26345558) задовольнити повністю. 2. Визнати протиправними дії Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо відмови позивачу листом від 27 вересня 2017 року у погодженні поштової адреси об'єкту «Житловий будинок з вбудований нежитловими приміщеннями», розміщеному за адресою: м.Київ, Чапаєвське шосе (провулок Віто-Литовський), 15 у Голосіївському районі. 3. Зобов'язати Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) погодити поштову адресу об'єкту «Житловий будинок з вбудований нежитловими приміщеннями», розміщеному за адресою: м.Київ, Чапаєвське шосе (провулок Віто-Литовський), 15 у Голосіївському районі, за заявою Обслуговуючого кооперативу «Житлово-будівельний кооператив «Панорама» від 31 серпня 2017 року. 4. Присудити на користь Обслуговуючого кооперативу «Житлово-будівельний кооператив «Панорама» за рахунок бюджетних асигнувань Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) сплачений ним судовий збір в сумі 1   600,00 (одна тисяча шістсот гривень нуль коп.) Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду. Учасники справи, а також особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси та (або) обов'язки, мають право оскаржити в апеляційному порядку рішення суду першої інстанції повністю або частково. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, а на ухвалу суду - протягом п'ятнадцяти днів з дня його (її) проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Суддя          Ю.Т. Шрамко

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення19.10.2018
Оприлюднено05.11.2018
Номер документу77536941
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/12411/17

Рішення від 19.10.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шрамко Ю.Т.

Ухвала від 10.10.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шрамко Ю.Т.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні