Справа № 305/2049/18
Номер провадження № 3/305/520/18
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
02.11.2018 м. Рахів
Суддя Рахівського районного суду Закарпатської області Ємчук В.Е., розглянувши матеріали, які надійшли від Управління держпраці у Закарпатській області про притягнення до адміністративної відповідальності
ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, громадянина України, уродженця та мешканця ІНФОРМАЦІЯ_2, директора ТзОВ "Догмад Груп", ідентифікаційний код 41480980, -
за ч.3 ст. 41 Кодексу України про адміністративні правопорушення, -
ВСТАНОВИВ:
До Рахівського районного суду Закарпатської області надійшли адміністративні матеріали відносно ОСОБА_1 за ч.3 ст. 41 КУпАП.
Матеріали про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 підлягають поверненню до Управління держпраці у Закарпатській області, для належного доопрацювання через наступне.
На підставі ст. 251 КУпАП, доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.
Відповідно до ст. 278 КУпАП при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення суд вирішує питання щодо правильності складання протоколу про адміністративне правопорушення чи витребовує додаткові матеріали для розгляду матеріалів справи про адміністративне правопорушення.
Відповідно до ст. 280 КУпАП орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов'язаний з'ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з'ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Чинним законодавством України про адміністративні правопорушення, а саме ст. 245 КУпАП передбачено, що завданням провадження в справах про адміністративні правопорушення є своєчасне, всебічне, повне і об'єктивне з'ясування обставин кожної справи. Зазначені матеріали не оформлені таким чином, щоб були виконані зазначені вимоги закону.
Протокол про адміністративне правопорушення №ЗК544/846/АВ/П/ПТ від 22.10.2018 року відносно громадянина ОСОБА_1не відповідає вимогам ст. 256 Кодексу України про адміністративні правопорушення , а саме: в протоколі не зазначено сімейний стан, ІНФОРМАЦІЯ_3, середньомісячний заробіток або інші доходи особи, яка вчинила правопорушення. Окрім того, матеріали про адміністративне правопорушення в порушення вимог ст. 257 КУпАП, не прошиті та не пронумеровані, що є грубим порушенням діловодства.
За таких обставин, суд не має можливості притягнути ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності, та враховуючи те, що протокол про адміністративне правопорушення складено без дотримання вимог ст. 256 КУпАП, суд не має можливості розглянути справу по суті та винести справедливе та законне рішення.
З системного аналізу норм КУпАП вбачається, що при виявленні недоліків в протоколі про адміністративне правопорушення складеному всупереч вимогам ст. 256 КУпАП, або в інших матеріалах, що перешкоджають або унеможливлюють об'єктивний розгляд справи, особа, що провадить підготовку до розгляду справи, повертає матеріали справи відповідному правоохоронному органу, що порушив провадження в адміністративній справі на доопрацювання.
Дослідивши зібрані у справі докази та оцінивши їх у сукупності, приходжу до переконання, що вказані обставини унеможливлюють розгляд матеріалів про адміністративне правопорушення щодо ОСОБА_1 та підлягають направленню до Управління держпраці у Закарпатській області, для належного доопрацювання.
Керуючись ст. ст. 245, 251, 256, 257, 278, 280 КУпАП, -
ПОСТАНОВИВ:
Матеріали про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності, передбаченої за ч.3 ст. 41 КУпАП, повернути до Управління держпраці у Закарпатській області , для належного доопрацювання.
Постанова в апеляційному порядку оскарженню не підлягає.
Суддя Рахівського районного суду: Ємчук В.Е.
Суд | Рахівський районний суд Закарпатської області |
Дата ухвалення рішення | 02.11.2018 |
Оприлюднено | 04.11.2018 |
Номер документу | 77572065 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Рахівський районний суд Закарпатської області
Ємчук В. Е.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні