ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
31 жовтня 2018 року о/об 09 год. 19 хв.Справа № 0840/3947/18 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Прасова О.О. при секретарі Гудименко Я.А., розглянувши у місті Запоріжжі у порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу
за позовом ОСОБА_1 (69001, АДРЕСА_1, ІПН: НОМЕР_1; ІНФОРМАЦІЯ_1)
про визнання бездіяльності протиправною, зобов'язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 (надалі - позивач, ОСОБА_1М.) звернулася до суду з адміністративним позов до Центрального об'єднаного управління Пенсійного фонду України м.Запоріжжя (надалі - відповідач, Центральне ОУПФУ), в якому позивач просить суд: 1) визнати протиправною бездіяльність Центрального об'єднаного управління пенсійного фонду України м.Запоріжжя щодо відмови в зарахуванні при призначенні пенсії страхового стажу періодів роботи з 13.08.1973 по 16.08.1983 в Запорізькій обласній конторі громадського харчування (Управління громадського харчування виконавчого комітету обласної Ради народних депутатів); 2) зобов'язати Центральне об'єднане управління пенсійного фонду України м.Запоріжжя переглянути призначену пенсію за віком з зарахуванням страхового стажу періодів роботи з 13.08.1973 по 16.08.1983 в Запорізькій обласній конторі громадського харчування (Управління громадського харчування виконавчого комітету обласної Ради народних депутатів) починаючи з 11.11.2001.
Позивач у позові зазначив, що з 11.11.2001 отримує пенсію за віком на підставі Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування". При призначені пенсії відповідачем не враховано період роботи з 13.08.1973 по 16.08.1983 в Запорізькій обласній конторі громадського харчування. Свою відмову у перерахунку пенсії відповідач мотивує тим, що в документах, які надавалися ОСОБА_1 під час звернення відсутнє підтвердження факту роботи з 13.08.1973 по 16.08.1983 в Запорізькій обласній конторі громадського харчування. Відмову позивач вважає необґрунтованою та незаконною з наступних підстав. Починаючи з 1973р. по 1977р. позивач працював в Запорізькій обласній конторі громадського харчування на посаді старшого ревізора контрольно-ревізійного відділу. З 1977р. по 1978р. працював на посаді заступника начальника контрольно-ревізійного відділу Запорізької обласної контори громадського харчування. З 1978р. по 1983р. працював на посаді начальника контрольно-ревізійного відділу Запорізької обласної контори громадського харчування. Згідно Указу Президії Верховної Ради Української РСР від 05.09.1977 №2447-ІХ, рішення Запорізького облвиконкому від 26.10.1977 за №457, наказу Запорізької обласної контори громадського харчування від 11.11.1977 за №276 на базі Запорізької обласної контори громадського харчування створено Управління громадського харчування виконавчого комітету обласної Ради народних депутатів. Постановою бюро Запорізького обкому компартії України і Запорізького облвиконкому від 18.10.1988 за №304 управління громадського харчування ліквідовано і на базі його підприємств та організацій створено Виробничо-торговельне об'єднання громадського харчування. Згідно Рішення Запорізької обласної Ради від 16.03.1989 за №6 виробничо-торговельне об'єднання громадського харчування ліквідовано, а його функції, чисельність апарату управління, ресурси на його утримання, план доходів, підвідомча мережа громадського харчування передані управлінню торгівлі облвиконкому. Рішенням Запорізького облвиконкому від 10.03.1992 за №72 Управління торгівлі облвиконкому з 18.03.1992 ліквідовано і на його базі створено Запорізький обласний торгово-комерційний центр "Старт". Рішенням виконавчого комітету Жовтневої районної адміністрації народних депутатів м.Запоріжжя від 17.09.1992 за №148/1 на базі Запорізького обласного торгово-комерційного центру "Старт" створено Орендне торгово-комерційне підприємство "Старт". Рішенням виконавчого комітету Жовтневої районної адміністрації народних депутатів м.Запоріжжя від 07.09.1993 за №332-р на базі Орендного торгово-комерційного підприємства "Старт" створено Закрите акціонерне товариство фірма "Старт". Згідно Інформації Головного Управління статистики у Запорізькій області від 01.11.2017 за №05-09/785 Закрите акціонерне товариство фірма "Старт", 26.04.1996 перереєстровано в Закрите акціонерне товариство "Акціонерна фірма "Старт" код ЄДРПОУ 01567364. Ухвалою Господарського суду Запорізької області від 27.07.2007 по справі №20/60-25/25 затверджено звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута та ліквідовано Закрите акціонерне товариство "Акціонерна фірма "Старт" код ЄДРПОУ 01567364. Відповідно до інформації директора Закритого акціонерного товариства "Акціонерна фірма "Старт" ОСОБА_2 від 01.07.2003 за №27 документація по особовому складу, у тому числі трудова книжка позивача із відповідними записами про стаж роботи з 13.08.1973 по 16.08.1983 в Запорізькій обласній конторі громадського харчування не збереглася. Факт роботи в Запорізькій обласній конторі громадського харчування (Запорізькому обласному управлінні громадського харчування) з серпня 1973 року по серпень 1983 року також підтверджується показами свідків ОСОБА_3 та ОСОБА_4 від 04.12.2008, які знаходяться у відповідача. Крім того, факт роботи в Запорізькій обласній конторі громадського харчування (Запорізькому обласному управлінні громадського харчування) з серпня 1973 року по серпень 1983 року також підтверджується інформацією облікової картки члена КПРС №11373262 та партійним квитком №11373262. Документи щодо підтвердження стажу роботи з 13.08.1973 по 16.08.1983 в Запорізькій обласній конторі громадського харчування надавалися для призначення пенсії ще у 2001 році та зберігаються в матеріалах пенсійного справи. Рішенням Орджонікідзевського Управління праці та соціального захисту населення від 17.05.2002 за №642 по пенсійній справі 177160 ОСОБА_1 відмовлено у призначенні пенсії згідно Закону України "Про державну службу" через відсутність десятирічного стажу державної служби при наявності 1 місяця 4 днів державної служби. Абзацом 3 п.2 Порядку обчислення стажу державної служби , який затверджено 03.05.1994 постановою Кабінету Міністрів України №283, встановлено, що до стажу державної служби зараховується робота (служба) на посадах керівних працівників і спеціалістів державних органів колишніх УРСР та інших республік, а також колишнього СРСР згідно з додатком. У додатку до Порядку наведено перелік державних органів колишніх УРСР та інших республік, а також колишнього СРСР, період роботи в яких на посадах керівних працівників і спеціалістів зараховується до стажу державної служби. Так, вказаним переліком передбачені такі державні органи, як виконавчі комітети місцевих Рад депутатів трудящих, Рад народних депутатів, їх управління, самостійні відділи та інші структурні підрозділи. Позивач вважає, що її стаж державної служби є достатнім для призначення пенсії за віком, як це передбачено ст.37 Закону України №3723-XII від 16.12.1993 Про державну службу .
Позивач підтримав позовні вимоги.
Відповідачем подано до суду відзив на адміністративний позов, в якому зазначено, що позивач перебуває на обліку у відповідача з 11.11.2001 та по теперішній час отримує пенсію за віком. На момент призначення пенсія позивачу розрахована за нормами Закону України Про пенсійне забезпечення та на підставі особистої заяви від 05.12.2001. Окрім заяви позивачем надані документи: довідка від 19.11.2001 про заробітну плату за період з 01.01.1984 по 31.12.1988; дублікат трудової книжки та документи про освіту; довідка №19/8 від 15.11.2001 про стаж роботи в Запорізькій обласній конторі громадського харчування з 13.08.1973 по 09.08.1983, видана ЗАТ Старт ; довідка №70 від 01.11.2001 про реорганізацію облуправління торгівлі ЗАТ Старт ; довідка №71 від 01.11.2001 про ліквідацію обласного управління торгівлі громадського харчування. З урахуванням вищезазначених документів загальний стаж позивача склав 24 роки 11 місяців 18 днів. Проте, згідно рішення комісії №642 від 17.05.2002 періоди роботи позивача з 13.08.1973 по 09.08.1983 в Запорізькій обласній конторі громадського харчування в стаж державної служби та в загальний стаж позивача зарахувати немає підстав, так як довідка №19/8 від 15.11.2001, видана ЗАТ Старт є недійсною на основі проведення перевірки факту роботи позивача згідно Акту проведеної перевірки від 16.04.2002, яким виявлено відсутність документів за вищевказаний період та відмовлено в призначенні пенсії позивачу відповідно до Закону України Про державну службу у зв'язку із відсутністю необхідного стажу державної служби. Додатково на запит відповідача ЗАТ Старт надало довідку №73 від 16.07.2002, в якій повідомляє про відсутність документів, підтверджуючих факт роботи позивач в Запорізькій обласній конторі громадського харчування, а раніше видану довідку №19/8 від 15.11.2001 просить визнати недійсною. На підставі Рішення комісії №642 від 17.05.2002 та довідки №73, виданої ЗАТ Старт пенсійну справу позивача було приведено у відповідність з 01.07.2002 та виключено зі стажу роботи періоду з 13.08.1973 по 09.08.1983, в результаті чого загальний стаж позивача склав 14 років 11 місяців 22 дні. З 01.08.2002 на підставі особистої заяви позивача від 05.08.2002 та додатково наданих документів, зокрема, довідки №133 від 30.07.2002, виданої за період роботи позивача з 02.04.1966 по 27.10.1970 у ВАТ Гамма , довідки №15/2812 від 15.07.2002, виданої за період роботи позивача з 16.02.1994 по 10.07.1996 у ВАТ Запорізький сталепрокатний завод , довідки №39-79/1971 від 23.07.2002, виданої за період навчання з 01.09.1964 по 15.07.1965 в Запорізькому національному технічному університеті, відповідачем проведено перерахунок стажу позивача, який склав 20 років 8 місяців. Додатково слід зауважити, що відповідачем неодноразово направлено запити до Державного архіву Запорізької області, до Архівного відділу Запорізької міської ради щодо підтвердження стажу роботи позивача в Запорізькій обласній конторі громадського харчування. Як свідчить з відповідей вищезазначених установ документи з особового складу вказаної контори на зберігання не надходили. Відповідно до ОСОБА_2 з Єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, ЗАТ Старт , яке згідно довідки №70 від 01.11.2001 було правонаступником Запорізької обласної контори громадського харчування, припинило свою діяльність з 06.08.2007 у зв'язку із визнанням його банкрутом. Згідно довідок, наданих Державним архівом Запорізької області та Архівного відділу Запорізької міської ради документи з особового складу вищезазначеного підприємства за 1973-1983 роки на зберігання також не надходили. На численні звернення позивача відповідачем було неодноразово повідомлено та роз'яснено, що на підставі наданих документів та матеріалів, що містяться в пенсійній справі, та враховуючи відсутність документів в архівних установах, відповідач позбавлений можливості здійснення перерахунку стажу позивача за період з 18.08.1973 по 09.08.1983. З 01.02.2017 на підставі особистої заяви позивача від 30.01.2017 та індивідуальних відомостей про застраховану особу позивача було проведено перерахунок стажу його роботи, який склав 21 рік 5 місяців 3 дні.
Відповідач заперечував проти позову.
Судом досліджено копії: протоколу №803500 та розрахунку стажу ОСОБА_1 від 04.01.2002, заяви про перерахунок пенсії від 05.08.2002, Розпорядження №177160 від 14.06.2002 та розрахунку стажу, Розпорядження №177160 від 05.08.2002 та розрахунку стажу, Рішення комісії №642 від 17.05.2002, Акту проведеної перевірки від 16.04.2002, архівних довідок Архівного відділу Запорізької міської ради від 17.12.2008 за №424/18, 17.12.2008 за №425/18, 03.08.2009 за №286/18, архівної довідки Запорізької обласної державної адміністрації №38 від 25.04.2002, довідок Державного архіву Запорізької області від 07.11.2008 за №Г-197, 28.05.2002 за №Г-153, 11.12.2009 за №Г-203, довідок Державного архіву Запорізької обласної державної адміністрації від 28.05.2002 за №Г-153, від 06.06.2002 за №Г-159, довідки №19/8 від 15.11.2011 (виданої ЗАТ Старт ), довідки №73 від 16.07.2002 (виданої ЗАТ Старт ), розпорядження №177160 від 01.10.2017, заяв позивача від 19.10.2017, 06.12.2017, листів-відповідей відповідача №379/Г-9 від 02.11.2017, №566/Г-9 від 20.12.2017, розпорядження №177160 від 03.02.2017 та розрахунку стажу.
Як з'ясовано судом і не заперечується сторонами позивач перебуває на обліку у відповідача з 11.11.2001 та по теперішній час отримує пенсію за віком. На момент призначення пенсія позивачу розрахована за нормами Закону України Про пенсійне забезпечення та на підставі особистої заяви від 05.12.2001. Окрім заяви позивачем надані документи: довідка від 19.11.2001 про заробітну плату за період з 01.01.1984 по 31.12.1988; дублікат трудової книжки та документи про освіту; довідка №19/8 від 15.11.2001 про стаж роботи в Запорізькій обласній конторі громадського харчування з 13.08.1973 по 09.08.1983, видана ЗАТ Старт ; довідка №70 від 01.11.2001 про реорганізацію облуправління торгівлі ЗАТ Старт ; довідка №71 від 01.11.2001 про ліквідацію обласного управління торгівлі громадського харчування. З урахуванням вищезазначених документів загальний стаж позивача склав 24 роки 11 місяців 18 днів.
Рішенням комісії №642 від 17.05.2002 по пенсійній справі №177160 періоди роботи позивача з 13.08.1973 по 09.08.1983 в Запорізькій обласній конторі громадського харчування в стаж державної служби та в загальний стаж позивача - не зараховані, оскільки довідка №19/8 від 15.11.2001, видана ЗАТ Старт , є недійсною згідно Акту проведеної перевірки від 16.04.2002, яким виявлено відсутність документів за вищевказаний період та відмовлено в призначенні пенсії позивачу відповідно до Закону України Про державну службу у зв'язку із відсутністю необхідного стажу державної служби.
Позивачем не надано до суду доказів оскарження Рішенням комісії №642 від 17.05.2002 по пенсійній справі №177160 в судовому або адміністративному порядку.
Згідно з повідомлення Закритого акціонерного товариства Акціонерна фірма Старт код ЄДРПОУ 01567364 за вих.№73 від 16.07.2002 раніше видана ОСОБА_1 довідка про підтвердження стажу роботи в ЗАТ АФ СТАРТ (раніше конторі громадського харчування) визнана недійсною, документів, підтверджуючих роботу ОСОБА_1 немає.
Відповідно до заяви ОСОБА_1 від 19.10.2017 у неї пропали документи, у тому числі і трудова книжка. У цій заяві позивач зазначає, що підтвердити стаж роботи з 18.08.1973 по 09.08.1983 вона не може, оскільки ЗАТ АФ СТАРТ не зберегло документи щодо роботи в Запорізькій обласній конторі громадського харчування. Позивач вважає можливим підтвердити стаж роботи в Запорізькій обласній конторі громадського харчування поясненнями ОСОБА_5, ОСОБА_3, ОСОБА_4
У пенсійній справі ОСОБА_1 містяться письмові показання свідків ОСОБА_3, ОСОБА_4 (датовані 04.12.2008), які підтверджують факт роботи разом з ОСОБА_1 у період з 18.08.1973 по 09.08.1983 у Запорізькій обласній конторі громадського харчування та які надані позивачем до суду.
У дослідженій судом Архівній довідці №38 від 25.04.2002 Державного архіву Запорізької області Запорізької обласної державної адміністрації зазначені відомості про те, що відповідно до Постанови Центрального комітету КП України та Ради Міністрів УРСР від 07.04.1967 за №223 та Рішення Запорізького облвиконкому від 12.06.1967 за №292 у Запоріжжі утворена обласна контора громадського харчування з підпорядкуванням Головному управлінню громадського харчування Міністерства торгівлі УРСР. Згідно Указу Президії Верховної Ради Української РСР від 05.09.1977 за №2447-ІХ, рішення Запорізького облвиконкому від 26.10.1977 за №457, наказу Запорізької обласної контори громадського харчування від 11.11.1977 за №276 на базі Запорізької обласної контори громадського харчування створено Управління громадського харчування виконавчого комітету обласної Ради народних депутатів. Постановою бюро Запорізького обкому компартії України і Запорізького облвиконкому від 18.10.1988 за №304 управління громадського харчування ліквідовано і на базі його підприємств та організацій створено Виробничо-торговельне об'єднання громадського харчування.
Водночас, у відповіді відповідача №379/Г-9 від 02.11.2017 на звернення позивача, серед іншого, зазначено, що на теперішній час в пенсійній справі ОСОБА_1 відсутня інформація про ліквідацію Запорізької обласної контори громадського харчування.
На думку суду, вказана інформація спростовується Архівною довідкою Державного архіву Запорізької області Запорізької обласної державної адміністрації №38 від 25.04.2002.
З'ясовано, що Ухвалою Господарського суду Запорізької області від 27.07.2007 по справі №20/60-25/25 затверджено Звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута - Закрите акціонерне товариство «Акціонерна фірма «Старт» , м.Запоріжжя, код ЄДРПОУ 01567364 та його ліквідовано, провадження у справі припинено.
Вирішуючи по суті переданий на розгляд публічно-правовий спір суд виходить з наступного.
У ст.2 Закону України №1788-XII від 05.11.1991 Про пенсійне забезпечення (у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) зазначено, що за цим Законом призначаються: а) трудові пенсії: за віком; по інвалідності; в разі втрати годувальника; за вислугу років.
З 01.01.2004 набрав чинності Закон України №1058-IV від 09.07.2003 Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування у п.16 Розділу XV Прикінцеві положення якого визначено, що до приведення законодавства України у відповідність із цим Законом закони України та інші нормативно-правові акти застосовуються в частині, що не суперечить цьому Закону.
Як серед іншого зазначено у ч.1 ст.37 Закону України №3723-XII від 16.12.1993 Про державну службу , на одержання пенсії державних службовців мають право чоловіки, які досягли віку 62 роки, та жінки, які досягли пенсійного віку, встановленого статтею 26 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", за наявності страхового стажу, необхідного для призначення пенсії за віком у мінімальному розмірі, передбаченого абзацом першим частини першої статті 28 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", у тому числі стажу державної служби не менш як 10 років, та які на час досягнення зазначеного віку працювали на посадах державних службовців, а також особи, які мають не менш як 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорій посад державних службовців, незалежно від місця роботи на час досягнення зазначеного віку.
Згідно з п.10 розділу XI Закону України №889-VIII від 10.12.2015 Про державну службу державні службовці, які на день набрання чинності цим Законом займають посади державної служби та мають не менш як 10 років стажу на посадах, віднесених до відповідних категорій посад державних службовців, визначених статтею 25 Закону України "Про державну службу" (Відомості Верховної Ради України, 1993р., №52, ст.490 із наступними змінами) та актами Кабінету Міністрів України, мають право на призначення пенсії відповідно до статті 37 Закону України "Про державну службу" (Відомості Верховної Ради України, 1993р., №52, ст.490 із наступними змінами) у порядку, визначеному для осіб, які мають не менш як 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорій посад державних службовців.
У п.12 розділу XI Закону України №889-VIII від 10.12.2015 Про державну службу зазначено, що для осіб, які на день набрання чинності цим Законом мають не менш як 20 років стажу на посадах, віднесених до відповідних категорій посад державної служби, визначених статтею 25 Закону України "Про державну службу" (Відомості Верховної Ради України, 1993р., №52, ст.490 із наступними змінами) та актами Кабінету Міністрів України, зберігається право на призначення пенсії відповідно до статті 37 Закону України "Про державну службу" (Відомості Верховної Ради України, 1993р., №52, ст.490 із наступними змінами) у порядку, визначеному для осіб, які мають не менш як 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорій посад державних службовців.
Як передбачено абз.3 п.2 Порядку обчислення стажу державної служби , який затверджено 03.05.1994 постановою Кабінету Міністрів України №283 (який 01.05.2016 втратив чинність, але діяв на час звернення ОСОБА_1 до відповідача з заявою), до стажу державної служби зараховується робота (служба): (…) на посадах керівних працівників і спеціалістів державних органів колишніх УРСР та інших республік, а також колишнього СРСР згідно з додатком; (…).
У додатку до Порядку обчислення стажу державної служби наведено Перелік державних органів колишніх УРСР та інших республік, а також колишнього СРСР, період роботи в яких на посадах керівних працівників і спеціалістів зараховується до стажу державної служби, яким передбачені такі державні органи, як: Міністерства і відомства УРСР (включаючи головні управління, управління, що відповідно до затвердженої Урядом структури входили до центрального апарату цих міністерств і відомств) , Виконавчі комітети місцевих Рад депутатів трудящих, Рад народних депутатів, їх управління, самостійні відділи, інші структурні підрозділи .
Згідно з Архівною довідкою №38 від 25.04.2002 Державного архіву Запорізької області Запорізької обласної державної адміністрації відповідно до Постанови Центрального комітету КП України та Ради Міністрів УРСР від 07.04.1967 №223 та Рішення Запорізького облвиконкому від 12.06.1967 №292 у Запоріжжі утворена обласна контора громадського харчування з підпорядкуванням Головному управлінню громадського харчування Міністерства торгівлі УРСР.
Як передбачено п.1 Порядку підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній , затвердженого 12.08.1993 постановою Кабінету Міністрів України №637 (надалі - Порядок підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній ), основним документом, що підтверджує стаж роботи, є трудова книжка. За відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній трудовий стаж встановлюється на підставі інших документів, виданих за місцем роботи, служби, навчання, а також архівними установами.
У разі коли документи про трудовий стаж не збереглися, підтвердження трудового стажу здійснюється органами Пенсійного фонду на підставі показань свідків (п.2 Порядку підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній ).
Згідно з п.18 Порядку підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній за відсутності документів про наявний стаж роботи і неможливості одержання їх внаслідок ліквідації підприємства, установи, організації або відсутності архівних даних з інших причин, ніж ті, що зазначені в пункті 17 цього Порядку, трудовий стаж установлюється на підставі показань не менше двох свідків, які б знали заявника по спільній з ним роботі на одному підприємстві, в установі, організації (в тому числі колгоспі) або в одній системі і мали документи про свою роботу за час, стосовно якого вони підтверджують роботу заявника.
Відповідачем при розгляді звернень ОСОБА_1 надано оцінку інформації архівних установ, повідомленню ЗАТ Акціонерна фірма Старт за вих.№73 від 16.07.2002, але не надано оцінку поясненням свідків та іншим наданим позивачем доказам.
Причину з якої відповідач надав перевагу одним джерелам інформації перед іншими у відзиві на позов та у відповідях, наданих позивачу - не вказано.
Як зазначено у п.3.3 Розділу ІІІ Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування , орган, що призначає пенсію, надає: (…) допомогу особам, зазначеним у пунктах 1.1 і 1.2 розділу І цього Порядку, щодо одержання відсутніх документів для призначення пенсії; у разі необхідності - допомогу щодо визначення права на пенсію до звільнення особи з посади, яка дає право на її призначення.
Відповідачем документально не доведено виконання ним приписів п.3.3 Розділу ІІІ Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування при розгляді заяви позивача.
Надані до суду сторонами документи у сукупності, на думку суду, свідчать про факт роботи ОСОБА_1 у період з 18.08.1973 по 09.08.1983 у Запорізькій обласній конторі громадського харчування.
Враховуючи, що ухвалою від 31.10.2018 залишено без розгляду позовну заяву ОСОБА_1 про визнання протиправної бездіяльності та зобов'язання вчинити певні дії за період до 23.03.2018, то суд не може вирішувати питання, що випливають з призначення пенсії.
Звідси, суд вважає, що права та інтереси позивача будуть захищені якщо буде визнана протиправною бездіяльність відповідача щодо відмови ОСОБА_1 у перерахунку пенсії з зарахуванням до страхового стажу періоду роботи з 13.08.1973 по 16.08.1983 у Запорізькій обласній конторі громадського харчування (Управління громадського харчування виконавчого комітету обласної Ради народних депутатів) та відповідача буде зобов'язано здійснити перерахунок пенсії за віком ОСОБА_1 з зарахуванням до страхового стажу періоду роботи з 13.08.1973 по 16.08.1983 у Запорізькій обласній конторі громадського харчування (Управління громадського харчування виконавчого комітету обласної Ради народних депутатів) з 24.03.2018.
З урахуванням з'ясованих обставин, досліджених матеріалів справи суд приходить до висновку, що позовні вимоги позивача підлягають задоволенню у частині не залишеній без розгляду. Доводи позивача та відповідача частково не приймаються судом до уваги виходячи з вище зазначеного.
Судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов'язаних з розглядом справи (ч.1 ст.132 КАС України).
Суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі (ч.1 ст.143 КАС України).
На підставі викладеного, керуючись ст.ст.9, 77, 132, 139, 143, 243-246 КАС України, суд, -
ВИРІШИВ:
Позовні вимоги задовольнити частково.
Визнати протиправною бездіяльність Центрального об'єднаного управління Пенсійного фонду України м.Запоріжжя (69057, м.Запоріжжя, вул.Гагаріна, 2-Б, код ЄДРПОУ 41248629) щодо відмови ОСОБА_1 (69001, АДРЕСА_1, ІПН: НОМЕР_1; ІНФОРМАЦІЯ_1) у перерахунку пенсії з зарахуванням до страхового стажу періоду роботи з 13.08.1973 по 16.08.1983 у Запорізькій обласній конторі громадського харчування (Управління громадського харчування виконавчого комітету обласної Ради народних депутатів).
Зобов'язати Центральне об'єднане управління пенсійного фонду України м.Запоріжжя (69057, м.Запоріжжя, вул.Гагаріна, 2-Б, код ЄДРПОУ 41248629) здійснити перерахунок пенсії за віком ОСОБА_1 (69001, АДРЕСА_1, ІПН: НОМЕР_1; ІНФОРМАЦІЯ_1) з зарахуванням до страхового стажу періоду роботи з 13.08.1973 по 16.08.1983 у Запорізькій обласній конторі громадського харчування (Управління громадського харчування виконавчого комітету обласної Ради народних депутатів) з 24.03.2018.
В іншій частині позовних вимог - відмовити.
У стягненні на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідача судових витрат - відмовити.
Рішення суду першої інстанції набирає законної сили у строк та порядок визначений ст.255 КАС України.
Рішення суду першої інстанції оскаржується у строк та порядок встановлений ст.ст.292, 295, 297 КАС України.
Повний текст судового рішення складено 31.10.2018.
Суддя О.О. Прасов
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 31.10.2018 |
Оприлюднено | 04.11.2018 |
Номер документу | 77581451 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Прасов Олександр Олександрович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Прасов Олександр Олександрович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Прасов Олександр Олександрович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Прасов Олександр Олександрович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні