ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
31 жовтня 2018 р. Справа № 902/431/18
Господарський суд Вінницької області у складі:
головуючого судді Лабунської Т.І. ,
за участю:секретаря судового засідання - ОСОБА_1,
арбітражного керуючого - ОСОБА_2,
представника Головного управління ДФС у Вінницькій області - ОСОБА_3,
представника Головного управління ДФС у Вінницькій області - ОСОБА_4,
розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи
за заявою : Головного управління Державної Фіскальної Служби у Вінницькій області (вул. Хмельницьке шосе, буд. 7, м. Вінниця)
про визнання банкрутом
В С Т А Н О В И В :
24.07.2018 року до Господарського суду Вінницької області надійшла заява № б/н від 24.07.2018 року Головного управління ДФС у Вінницькій області (далі по тексту - ГУ ДФС у Вінницькій області) про визнання банкрутом Товариство з обмеженою відповідальністю "Като-Транс" (далі по тексту - ТОВ "Като-Транс"), м. Вінниця.
Згідно протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 24.07.2018 року, вищевказану заяву передано на розгляд судді Лабунській Т.І. та присвоєно єдиний унікальний номер судової справи № 902/431/18.
Перевіривши вказану заяву та додані до неї письмові докази на відповідність вимогам ст. 11 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", суд прийшов до висновку, що остання підлягає прийняттю та призначенню до розгляду в підготовчому засіданні.
27.07.2018 року судом здійснено запит на автоматичне визначення кандидатури арбітражного керуючого.
27.07.2018 року на адресу суду надійшла довідка щодо кандидатури арбітражного керуючого, за змістом якої автоматизованою системою визначено арбітражного керуючого ОСОБА_2, як кандидатуру для призначення її арбітражним керуючим у справі № 902/431/18.
Ухвалою суду від 30.07.2018 року у справі № 902/431/18 зазначену вище заяву прийнято до розгляду, призначено підготовче засідання на 13.08.2018 року та зобов'язано арбітражного керуючого ОСОБА_2, визначеного автоматизованою системою, надати заяву на участь у даній справі.
Ухвалою суду від 13.08.2018 року відкрито провадження у справі про банкрутство ТОВ "Като-Транс", визнано вимоги кредитора ГУ ДФС у Вінницькій області в сумі 1 848 131,32 грн., введено процедуру розпорядження майном боржника на 115 календарних днів до 06.12.2018 року, призначено розпорядником майна арбітражного керуючого ОСОБА_2, призначено попереднє засідання на 24.09.2018 року.
Ухвалою суду від 24.09.2018 року попереднє засідання з підстав, передбачених законодавством відкладено на 09.10.2018 року.
Ухвалою попереднього засідання від 09.10.2018 року затверджено реєстр вимог кредиторів ТОВ "Като-Транс", визнано вимоги ГУ ДФС у Вінницькій області у розмірі 17620,00 грн. - судового збору, 1 черга задоволення вимог кредиторів; 1848131,32 грн. - основного боргу, 3 черга задоволення вимог кредиторів; 1277784,06 грн. неустойки (штраф, пеня) - 6 черга задоволення вимог кредиторів, призначено справу до розгляду в підсумковому судовому засіданні на 31.10.2018 року, розпорядника майна зобов"язано надати звіт про виконану роботу в ході процедури розпорядження майном.
31.10.2018 року підсумкове судове засідання проводилося в режимі відеоконференції з Західним апеляційним господарським судом за участю арбітражного керуючого ОСОБА_2.
В судовому засіданні судом повідомлено, що 29.10.2018 року арбітражний керуючий ОСОБА_2 подала звіт № 154 від 26.10.2018 року про виконану роботу за час виконання повноважень розпорядника майна у справі № 902/431/18. Окрім того, арбітражним керуючим надано суду звіт про фінансовий аналіз щодо виявлення ознак неплатоспроможності підприємства та ознак дій з приховування банкрутства, фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства станом на 25.10.2018 року, протоколи зборів кредиторів та засідання комітету кредиторів ТОВ "Като-Транс" від 25.10.2018 року.
Водночас судом з"ясовано, що 30.10.2018 року до суду надійшло клопотання арбітражного керуючого ОСОБА_5 № 02-06/235 від 30.10.2018 року про згоду на призначення ліквідатором у справі № 902/431/18.
31.10.2018 року в підсумковому засіданні суд встановив, що клопотанням № б/н від 26.10.2018 року поданого через канцелярію суду, голова комітету кредиторів ТОВ "Като-Транс" звернувся до суду з проханням припинити процедуру розпорядження майном, визнати боржника банкрутом, відкрити ліквідаційну процедуру, призначити ліквідатором у справі арбітражного керуючого ОСОБА_5.
Зважаючи на приписи ст. 42 ГПК України суд прийняв вищезазначені документи, подані учасниками справи до розгляду.
В судовому засіданні судом розглянуто звіт арбітражного керуючого ОСОБА_2 №154 від 26.10.2018 року про виконану роботу під час процедури розпорядження майном боржника у справі № 902/431/18.
З поданого арбітражним керуючим звіту вбачається, що останнім на виконання повноважень розпорядника майна здійснювалося ряд дій та заходів. Зокрема, направлявся запит до керівника ТОВ "Като-Транс" щодо проведення інвентаризації майна боржника, надання фінансово-господарської документації з метою проведення фінансового аналізу діяльності боржника; здійснювалося повідомлення Вінницького РВ ДВС ГТУЮ у Вінницькій області про запровадження мораторію на задоволення вимог кредиторів у справі № 902/431/18; направлено запит до органів ДФС щодо отримання балансів підприємства та будь-яку іншу наявну фінансово-звітну документацію банкрута з метою проведення фінансового аналізу діяльності підприємства; на виконання ухвали скликано та проведено збори кредиторів ТОВ "Като-Транс", сформовано комітет кредиторів у складі однієї особи: Головне управління ДФС у Вінницькій області.
Із даного звіту та протоколів зборів кредиторів та засідання комітету кредиторів ТОВ "Като-Транс" слідує, що 25.10.2018 року проведено збори комітету кредиторів боржника на яких розглянуто питання обрання голови комітету кредиторів; розгляд пропозиції про укладення мирової угоди, санації боржника, визнання його банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури; погодження кандидатури арбітражного керуючого при визначенні процедури, яка буде застосована до боржника; оплата послуг арбітражного керуючого.
По суті зазначених питань прийнято наступні рішення: головою комітету кредиторів обрано представника Головне управління ДФС у Вінницькій області; за результатами розгляду звіту розпорядника майна та обговорення фінансового становища підприємства, а також через відсутність пропозицій щодо санації підприємства та укладення мирової угоди, вирішено звернутися до господарського суду Вінницької області з клопотанням про визнання ТОВ Като Транс банкрутом і відкриття щодо нього ліквідаційної процедури; визначено кандидатуру арбітражного керуючого для призначення ліквідатором ТОВ Като-Транс ; встановити розмір оплати послуг арбітражного керуючого за кожен місяць здійснених ним своїх повноважень, з моменту порушення справи про банкрутство, в сумі двох мінімальних заробітних плат.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" розпорядник майна зобов"язаний надавати господарському суду та комітету кредиторів звіт про свою діяльність, відомості про фінансове становище боржника, пропозиції щодо можливості відновлення платоспроможності боржника.
За наслідками розгляду звіту та детального дослідження, викладених у ньому обставин, суд дійшов висновку про прийняття його до відома.
Принагідно в судовому засіданні розглянуто звіт арбітражного керуючого (розпорядника майна) ТОВ Като-Транс ОСОБА_2 про фінансовий аналіз щодо виявлення ознак неплатоспроможності підприємства та ознак дій з приховування банкрутства, фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства станом на 25.10.2018 року.
Аналіз наведених у звіті фактичних обставин підтверджує те, що у ТОВ Като-Транс відсутні грошові кошти на залишку, що є негативним моментом при оцінці фінансового стану боржника та свідчить, що у підприємства існують значні проблеми з платоспроможністю, оскільки навіть мінімальна частина боргів не може бути погашена негайно (через відсутність грошових коштів у вільному обігу), наявне зниження фінансової стабільності та автономії, яке особливо простежується з врахуванням даних справи про банкрутство.
Зазначені обставини мають негативний характер та свідчать про нестійкий фінансовий стан ТОВ Като-Транс , який характеризується ознаками критичної неплатоспроможності та відповідає стану потенційного банкрутства, коли задоволення затверджених судом кредиторських вимог та боргів підприємства можливе шляхом застосування ліквідаційної процедури.
Із змісту звіту про фінансовий стан боржника вбачається, що за наслідками 2017 року оборотні активи переважають над сумою поточних зобов'язань ТОВ Като- Транс , тобто коефіцієнт покриття в даних періодах більше 1, показник забезпечення зобов'язань боржника усіма його активами на основі даних фінансової звітності боржника перевищує 1. Вказані коефіцієнти свідчать лише про зниження, відтак на кінець 2017 року позиковий капітал ТОВ Като-Транс перевищує суму усіх його активів (тобто і необоротних, і оборотних).
Судом встановлено, що проаналізована діяльність ТОВ Като- Транс дає можливість зробити висновок, що підприємство намагалось проводити досить планомірну діяльність, ці намагання знаходили результат у фінансовому аспекті, який не завжди був стійким. Щодо неправомірних дій відповідальних осіб боржника при проведенні аналізу інформації немає, тому економічні ознаки дій з доведення до банкрутства відсутні. Ознаки навмисного погіршення фінансово-господарського стану товариства також відсутні, оскільки на підприємстві не вбачається приховування та заниження оцінки майна; штучне збільшення розміру кредиторської і дебіторської заборгованості.
В процесі аналізу не встановлено, що боржником подавались недостовірні відомості про своє майно в фінансовій звітності або в інших документах, що свідчать про його фінансове та майнове становище. Ознаки дій з приховування банкрутства відсутні. Керуючись Методичними рекомендаціями слід зазначити, що мають місце ознаки фінансової неспроможності ТОВ Като-Транс . До таких ознак віднесено збиткову діяльність протягом останнього року, відхилення показників ліквідності від граничного значення, наявність значної суми непогашених боргових зобов'язань, зокрема строки платежів за якими настали, наявність значної суми непогашених боргових зобов'язань, визнаних юридичною особою боржником, наявність у підприємства суми непогашених пені, штрафів, неустойки та наявність провадження у справі про банкрутство товариства. Приховування та заниження оцінки майна відсутні, структура доходів та витрат у розрізі видів діяльності нормальна.
Судом з"ясовано, що інформація щодо зацікавленості підприємством сторонніми інвесторами (санаторами) на момент проведення аналізу відсутня. Тому, за твердженням розпорядника майна, з врахуванням недостатності суми грошових коштів та активів боржника для погашення існуючих боргів, застосування ліквідаційної процедури є єдиним доцільним рішенням щодо майбутнього підприємства.
З врахуванням встановлених обставин, суд дійшов наступних висновків.
Відповідно до ст. 9 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - ОСОБА_6 про банкрутство) справи про банкрутство розглядаються господарським судом за правилами, передбаченими ГПК України, з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Статтею 2 Закону про банкрутство передбачено, що провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України. ОСОБА_6 має пріоритет перед іншими законодавчими актами України у регулюванні відносин, пов'язаних з банкрутством суб'єктів підприємницької діяльності, за винятком випадків, передбачених цим Законом.
Згідно із приписами ч. 1, ч. 2 ст. 27 Закону про банкрутство, у підсумковому засіданні суду у процедурі розпорядження майном боржника здійснюється перехід до наступної судової процедури (санації, ліквідації, мирової угоди) або припиняється провадження у справі. До закінчення процедури розпорядження майном боржника збори кредиторів зобов'язані прийняти, з-поміж іншого, рішення про подання до господарського суду клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.
Відповідно до ч. 3 ст. 27 Закону про банкрутство, у підсумковому засіданні господарський суд за пропозицією розпорядника майна боржника та на підставі рішення зборів кредиторів приймає одне з таких судових рішень: ухвалу про введення процедури санації та затвердження плану санації у разі схвалення плану санації боржника зборами кредиторів та погодження його забезпеченими кредиторами в порядку, встановленому статтею 30 цього Закону; ухвалу про введення процедури санації та зобов'язання керуючого санацією підготувати план санації у разі відхилення плану санації боржника зборами кредиторів або неподання його боржником; постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури; ухвалу про припинення провадження у справі про банкрутство; ухвалу про продовження строку процедури розпорядження майном та відкладення підсумкового засідання суду в межах граничного строку, визначеного цим Законом.
Частиною 1 ст. 37 Закону про банкрутство встановлено, що у випадках, передбачених цим Законом, господарський суд у судовому засіданні за участю сторін приймає постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців.
Згідно із приписами ст. 1 Закону про банкрутство, банкрутство - визнана господарським судом неспроможність боржника відновити свою платоспроможність за допомогою процедур санації та мирової угоди і погасити встановлені у порядку, визначеному цим Законом, грошові вимоги кредиторів не інакше як через застосування ліквідаційної процедури.
Відповідно до ч. 1, ч. 2 ст. 38 Закону про банкрутство, з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури: господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу за виключенням укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу в процедурі ліквідації тощо; строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута вважається таким, що настав; у банкрута не виникає жодних додаткових зобов'язань (у тому числі зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), крім витрат, безпосередньо пов'язаних із здійсненням ліквідаційної процедури; припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута; відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю; продаж майна банкрута допускається в порядку, передбаченому цим Законом; скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника.
Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається; вимоги за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, можуть пред'являтися тільки в межах ліквідаційної процедури протягом двох місяців з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає. Кредитори, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними, а їх вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі; виконання зобов'язань боржника, визнаного банкрутом, здійснюється у випадках і порядку, передбачених цим розділом.
З дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та, розпорядження його майном, якщо цього не було зроблено раніше, керівник банкрута звільняється з роботи у зв'язку з банкрутством підприємства, а також припиняються повноваження власника (власників) майна банкрута.
Згідно ч. 3 ст. 38 Закону про банкрутство, з метою виявлення кредиторів з вимогами за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, здійснюється офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.
Суд вважає за необхідне відмітити, що при прийнятті постанови про визнання боржника банкрутом та відкрит тя ліквідаційної процедури в суді повинен бути доведеним факт неоплатності боржника, як того вимагає ст. 205 Господарського кодексу України, відповідно до положень частини 4 якої суб'єкт господарювання може бути оголошений банкрутом за рішенням суду у разі неспроможності суб'єкта господарювання через недостатність його майна заловольнити вимоги кредиторів.
Суб'єкт господарської діяльності на підставі абз. 3 ст. 1 Закону про бан крутство може бути визнаний банкрутом тільки у разі встановлення господар ським судом його неспроможності відновити свою платоспроможність за до помогою процедур санації та мирової угоди і погасити встановлені у порядку, визначеному цим Законом, грошові вимоги кредиторів не інакше, як через за стосування ліквідаційної процедури.
Як встановлено судом фінансовий стан ТОВ Като-Транс протягом періоду, що аналізується, характеризується поточною та критичною неплатоспроможністю, передкризовою ліквідністю та кризовою фінансовою стійкістю, скороченням економічної ефективності господарської діяльності підприємства, що визначає неможливість його подальшого розви тку за рахунок власних джерел.
Крім того, судом з"ясовано, що має місце факт перевищення розміру пасиву боржника над його активами, недостатність наявного у боржника май на для задоволення вимог кредиторів. Крім того, судом враховано відсутність станом на день розгляду справи у підсумковому засіданні повідомлень про виконання боржником грошових зобов'язань та заяв від потенційних інвесторів щодо оздоровлення фінансового становища боржника.
Враховуючи встановлені обставини та наведені нормативно-правові приписи, суд дійшов висновку про наявність підстав для визнання ТОВ Като-Транс банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.
Відповідно до ч. 6 ст. 27 Закону про банкрутство, з дня визнання господарським судом боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури або введення процедури санації, або затвердження мирової угоди процедура розпорядження майном та повноваження розпорядника майна припиняються.
Згідно ч. 1 ст. 40 Закону про банкрутство, у постанові про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури господарський суд призначає ліквідатора банкрута з урахуванням вимог, установлених цим Законом, з числа арбітражних керуючих, якщо інше не передбачено цим Законом.
В силу ч. 1 ст. 114 Закону про банкрутство, кандидатура арбітражного керуючого для виконання повноважень керуючого санацією або ліквідатора визначається судом за клопотанням комітету кредиторів, а у разі відсутності такого клопотання - за ініціативою суду, крім випадків, передбачених цим Законом.
Як зазначалось вище, 25.10.2018 року на засіданні комітету кредиторів ТОВ Като-Транс було вирішено одноголосно звернутись до суду з клопотанням про призначення ліквідатором у справі арбітражного керуючого ОСОБА_5.
31.10.2018 року голова комітету кредиторів ТОВ "Като-Транс" звернувся до суду з клопотанням про припинення процедури розпорядження майном, визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури, призначення ліквідатором у справі арбітражного керуючого ОСОБА_5.
30.10.2018 року до суду надійшла заява № 02-06/235 від 30.10.2018 року арбітражного керуючого ОСОБА_5 про згоду на призначення ліквідатором ТОВ "Като-Транс" у справі № 902/431/18.
Зважаючи на наведене, суд дійшов висновку про припинення повноважень арбітражного керуючого ОСОБА_2, як розпорядника майна ТОВ "Като-Транс" та призначення ліквідатором у справі № 902/431/18 арбітражного керуючого ОСОБА_5.
Керуючись ст. ст. 1, 2, 4, 8, 9, 27, 37 - 41, 114 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , ст.ст. 3, ч.6 ст. 12, 42, 232, 233, 234, ч. 1 ст. 235, 236, 255, 256, 326 Господарського процесуального кодексу України, суд -
П О С Т А Н О В И В:
1. Прийняти до відома та затвердити звіт арбітражного керуючого (розпорядника майна) ОСОБА_2 про виконану роботу під час процедури розпорядження майном боржника у справі № 902/431/18.
2. Задовольнити клопотання голови комітету кредиторів ТОВ "Като-Транс" № б/н від 26.10.2018 року про припинення процедури розпорядження майном, визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури, призначення ліквідатором у справі №902/431/18 арбітражного керуючого ОСОБА_5.
3. Припинити процедуру розпорядження майном ТОВ "Като-Транс" та повноваження розпорядника майна ОСОБА_2 у справі № 902/431/18.
4. Визнати боржника - Товариство з обмеженою відповідальністю "Като-Транс" (код ЄДРПОУ 38309251, 3-й провулок Гніванського шосе,77, с. Бохоники, Вінницький район, Вінницька область, 23233) банкрутом.
5. Відкрити ліквідаційну процедуру строком на 12 місяців.
6. Призначити ліквідатором ТОВ "Като-Транс" у справі № 902/431/18 арбітражного керуючого ОСОБА_5, м. Вінниця, свідоцтво про право на здійснення діяльністю арбітражного керуючого № 189 від 12.02.2013 року.
7. Ліквідатору ОСОБА_5 до завершення ліквідаційної процедури ТОВ "Като-Транс" у справі № 902/431/18, забезпечити виконання дій та заходів, передбачених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
8. З дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном, керівник банкрута звільняється з роботи у зв'язку з банкрутством підприємства, припиняються повноваження власника (власників) майна банкрута.
9. Ліквідатору ОСОБА_5 надавати суду щомісячно звіт про виконану роботу у справі № 902/431/18.
10. Здійснити офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника - Товариство з обмеженою відповідальністю "Като-Транс" (код ЄДРПОУ 38309251, 3-й провулок Гніванського шосе,77, с. Бохоники, Вінницький район, Вінницька область, 23233) банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.
11. Відповідно до ч. 1 ст. 235 ГПК України ухвала набирає законної сили негайно після її оголошення - 31.10.2018 року.
12. Ухвала суду може бути оскаржена протягом 10 днів з дня її проголошення до Північно-західного апеляційного господарського суду. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
13. Повний текст ухвали суду складено та підписано - 05.11.2018 року.
14. Копію постанови направити згідно переліку рекомендованим листом з повідомлення про вручення поштового відправлення.
Суддя Лабунська Т.І.
віддрук. прим.:
1 - до справи;
2 - ГУ ДФС у Вінницькій області (Хмельницьке шосе, 7, м. Вінниця, 21028);
3 - Товариство з обмеженою відповідальністю "Като-Транс" (3-й провулок Гніванського шосе,77, с. Бохоники, Вінницький район, Вінницька область, 23233);
4 - арбітражний керуючий ОСОБА_2 (вул. Озерна, 14, с. Лисиничі, Пустомитівський район, Львівська область, 81126).;
5 - арбітражний керуючий ОСОБА_5 (вул. М.Оводова, 38, оф.304, м. Вінниця, 21050);
6 - Державний реєстратор відділу з питань державної реєстрації Вінницької РДА (Хмельницьке шосе, 17, Вінниця, Вінницька область, 21000);
7 - Вінницький районний відділ ДВС (вул. Володимира Винниченка, 29, Вінниця, Вінницька область, 21000).
Суд | Господарський суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 31.10.2018 |
Оприлюднено | 05.11.2018 |
Номер документу | 77590719 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Вінницької області
Лабунська Т.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні