ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
і м е н е м У к р а ї н и
30 жовтня 2018 року м. Ужгород№ 807/325/18 Закарпатський окружний адміністративний суд в особі судді Микуляка П.П., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовною Головного управління Державної фіскальної служби у Закарпатській області до Товариства з обмеженою відповідальністю Фрі Пей про стягнення податкового боргу, -
В С Т А Н О В И В:
Головне управління Державної фіскальної служби у Закарпатській області (далі - позивач) звернулося до Закарпатського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Товариства з обмеженою відповідальністю Фрі Пей (далі - відповідач, ТОВ Фрі Пей ) про стягнення податкового боргу у розмірі 68969,62 грн., а саме по платежу: 50 18050300 Єдиний податок з юридичних осіб у розмірі 11479,84 грн.; по платежу 30 14010100 Податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) у розмірі 57489,78 грн., за рахунок коштів, що належать платнику податків на праві власності, в тому числі тих, які знаходяться на рахунках у банках.
Позовні вимоги мотивовано тим, що станом на 05.03.2018р. за відповідачем рахується податковий борг у розмірі 68969,62 грн., по платежам:
- 50 18050300 Єдиний податок з юридичних осіб розмірі 11479,84 грн.;
- 30 14010100 Податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) у розмірі 57489,78 грн.
Відповідно до ст. 4 України КАС України: письмове провадження - розгляд і вирішення адміністративної справи або окремого процесуального питання в суді першої, апеляційної чи касаційної інстанції без повідомлення та (або) виклику учасників справи та проведення судового засідання на підставі матеріалів справи у випадках, встановлених цим Кодексом.
У відповідності до вимог ч. 4 ст. 229 КАС України: у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Згідно з ч. 5 ст. 162 КАС України: відзив подається в строк, встановлений судом, який не може бути меншим п'ятнадцяти днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі. Суд має встановити такий строк подання відзиву, який дасть змогу відповідачу підготувати його та відповідні докази, а іншим учасникам справи - отримати відзив до початку першого підготовчого засідання у справі.
При розгляді справ в порядку спрощеного позовного провадження та у відповідності до ч. 1 ст. 261 КАС України, відзив подається протягом п'ятнадцяти днів з дня вручення відповідачу ухвали про відкриття провадження у справі.
Ухвалою суду було відкрито провадження в даній адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін у судове засіданні та надано відповідачу 15 (п'ятнадцятиденний) строк з дня вручення ухвали для подання відзиву на позовну заяву.
Однак, відзив на позовну заяву до суду відповідачем надано не було. Окрім цього, клопотання про розгляд справи в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін, від представників сторін також не надійшло.
Згідно з ч. 6 ст. 162 КАС України: у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин, суд вирішує справу за наявними матеріалами.
Враховуючи вищевикладене, суд вважає за можливе розглянути дану справу за наявними матеріалами у справі та на підставі наявних доказів.
Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини справи на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до наступних висновків.
Судом встановлено, що відповідач зареєстрований згідно з законодавством України як юридична особа та відомості щодо нього внесені до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що підтверджується Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (а.с.12-14). Місцезнаходження юридичної особи (юридична адреса) - ТОВ Фрі Пей : 88000, Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Володимирська, буд. 63 Б , кв. 21, КОД ЄДРПОУ 36461458.
Положенням ч. 1 ст. 67 Конституції України встановлено, що кожен зобов'язаний сплачувати податки, збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Відповідно до статті 16 Податкового кодексу України (далі - ПК України): платники податків зобов'язані вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів, подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів, сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених ПК України.
Відповідно до ст. 36 ПК України: податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та (або) сплатити суму податку та збору в порядку та строки, визначені ПК України. Податковий обов'язок є безумовним і першочерговим стосовно інших неподаткових обов'язків платника податків, крім випадків передбачених законом.
В порушення вищевказаних норм, відповідач не виконав свій обов'язок щодо сплати податків, у зв'язку з чим в нього виник податковий борг, що станом на 05.03.2018р. складає 68969,62 грн.
Даний податковий борг підтверджується розрахунком податкового боргу ТОВ Фрі Пей , код ЄДРПОУ 36461458, станом на 05.03.2018 (а.с.11).
Вищевказаний податковий борг виник у зв'язку з наступним.
Відповідачем до податкового органу за платежем 50 18050300 Єдиний податок з юридичних осіб самостійно було подано податкові декларації, а саме:
- звітну податкову декларацію платника єдиного податку третьої групи (юридичні особи) № 72831 від 09.11.2017р. за три квартали 2017 року, із самостійно задекларованою сумою податку, що підлягає сплаті до бюджету у розмірі 6465,94 грн. (а.с.25). Проте, самостійна задекларована сума залишається відповідачем не сплаченою в повному обсязі;
- звітну податкову декларацію платника єдиного податку третьої групи (юридичні особи) № НОМЕР_1 від 07.02.2018р. за 2017 рік, із самостійно задекларованою сумою податку, що підлягає сплаті до бюджету у розмірі 5013,90 грн. (а.с.26). Однак, самостійно задекларована сума також залишається відповідачем не сплаченою у повному обсязі.
Отже, сума податкового боргу на підставі податкових декларацій по єдиному податку з юридичних осіб у розмірі 11479,84 грн. (6465,94+5013,90) є узгодженою.
Також, відповідачем до податкового органу самостійно було подано податкові декларації по платежу 30 14010100 Податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) , а саме:
- звітну податкову декларацію з податку на додану вартість № НОМЕР_2 від 20.09.2017р. за серпень 2017 року із самостійно задекларованою сумою податку, що підлягає сплаті до бюджету у розмірі 14817,00 грн. (а.с.27). Проте, самостійно задекларована сума залишається відповідачем не сплаченою в повному обсязі;
- звітну податкову декларацію з податку на додану вартість № НОМЕР_3 від 20.10.2017р. за вересень 2017 року із самостійно задекларованою сумою податку, що підлягає сплаті до бюджету у розмірі 12149,00 грн. (а.с.28). Однак, самостійно задекларована сума лише частково сплачена відповідачем. Несплаченою залишається сума у розмірі 10191,00 грн. ;
- звітну податкову декларацію з податку на додану вартість № НОМЕР_4 від 20.11.2017р. за жовтень 2017 року із самостійно задекларованою сумою податку, що підлягає сплаті до бюджету у розмірі 11339,00 грн. (а.с.29). Але, самостійно задекларована сума лише частково сплачена відповідачем. Несплаченою залишається сума у розмірі 9352,00 грн. ;
- звітну податкову декларацію з податку на додану вартість № НОМЕР_5 від 20.12.2017р. за листопад 2017 року із самостійно задекларованою сумою податку, що підлягає сплаті до бюджету у розмірі 9983,00 грн. (а.с.30). Проте, самостійно задекларована сума залишається відповідачем не сплаченою у повному обсязі;
- звітну податкову декларацію з податку на додану вартість № НОМЕР_6 від 22.01.2018р. за грудень 2017 року із самостійно задекларованою сумою податку, що підлягає сплаті до бюджету у розмірі 8231,00 грн. (а.с.31). Однак, самостійно задекларована сума лише частково сплачена відповідачем. Несплаченою залишається сума у розмірі 8166,00 грн. ;
- звітну податкову декларацію з податку на додану вартість № НОМЕР_7 від 16.02.2018р. за січень 2018 року із самостійно задекларованою сумою податку, що підлягає сплаті до бюджету у розмірі 4864,00 грн. (а.с.32). Але, самостійно задекларована сума лише частково сплачена відповідачем. Несплаченою залишається сума у розмірі 2799,00 грн.
Таким чином, сума податкового боргу на підставі податкових декларацій по податку на додану вартість є узгодженою та складає 55308,00 грн. (14817+10191+9352+9983+8166+2799).
Водночас, позивачем стосовно відповідача було проведено камеральну перевірку щодо дотримання встановлених законодавством граничних термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних з податку на додану вартість та щодо своєчасності сплати податку на додану вартість.
Результати перевірки викладено в Акті перевірки від 27.11.2017 року № 1088/12-01/36461458 (а.с.33-35).
Як вбачається з акту перевірки, ТОВ Фрі Пей зареєструвало 6 податкових накладних з порушенням граничних термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних на суму ПДВ у розмірі 15351,78 грн. (а.с.34). Крім того, перевіркою встановлено порушенням відповідачем граничних термінів сплати податку на додану вартість згідно з поданою підприємством декларацією з податку на додану вартість за червень 2017 року (а.с.34).
За наслідками проведеної перевірки, позивачем було прийнято податкові повідомлення-рішення, а саме:
податкове повідомлення-рішення № НОМЕР_8 від 11.01.2018р., яким до відповідача застосовано штрафну санкцію у розмірі 10 % на суму 646,60 грн. за порушення граничного терміну сплати податку на додану вартість (а.с.37);
податкове повідомлення-рішення № НОМЕР_9 від 11.01.2018р., яким до відповідача застосовано штрафну санкцію у розмірі 10 % на суму 1535,18 грн. за порушення строку реєстрації податкових накладних (а.с.39-40).
Дані податкові повідомлення-рішення не оскаржені відповідачем ні в адміністративному, ні в судовому порядку. Доказів протилежного у даній адміністративній справі відповідачем не надано.
Отже, сума податкового боргу, визначена податковими повідомленнями-рішеннями, становить 2181,78 грн. (646,60+1535,18).
Таким чином, загальна сума податкового боргу по податку на додану вартість у розмірі 57489,78 грн. (55308,00+2181,78) є узгодженою.
З огляде на вищенаведене, суд зазначає наступне.
Згідно з п. 49.2 ст. 49 ПК України: платник податків зобов'язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період, в якому виникають об'єкти оподаткування, або у разі наявності показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог цього Кодексу подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є.
Відповідно до підпункту 49.18.1 пункту 49.18 статті 49 ПК України: податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю (у тому числі в разі сплати місячних авансових внесків) - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.
Згідно з вимогами п. 202.1 ст. 202 ПК України: звітним (податковим) періодом є один календарний місяць, а у випадках, особливо визначених цим Кодексом, календарний квартал.
Положеннями ст. 203 ПК України передбачено, що податкова декларація подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця .
Сума податкового зобов'язання, зазначена платником податку в поданій ним податковій декларації, підлягає сплаті протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого пунктом 203.1 цієї статті для подання податкової декларації.
Окрім цього, згідно з п. 57.1 ст. 57 ПК України: платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Відповідачем було порушено податкові зобов'язання у зв'язку порушенням термінів сплати податкових зобов'язань по податку на додану вартість та по єдиному податку з юридичних осіб, які виникли на підставі самостійно задекларованих сум у податкових деклараціях.
Згідно з п. 56.11 ст. 56 ПК України: не підлягає оскарженню грошове зобов'язання, самостійно визначене платником податків.
У терміни, встановленні статтями 57 та 203 ПК України, податкові зобов'язання по сплаті податків виконані так і не були.
Відповідно до п. 126. 1 ст. 126 ПК України: у разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов'язання протягом строків, визначених цим Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах:
при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу;
при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.
Окрім цього, відповідно до п. 201.1 ст. 201 ПК України, на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та реєструвати їх в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Абзацом 14 п. 201.10 ст. 201 ПК України визначено, що реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:
- для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;
- для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.
Згідно з п. 120.1-1 ст. 120-1 ПК України (в редакцій, чинній на момент виникнення спірних правовідносин): порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов'язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:
10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;
20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;
30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;
40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів.
Зазначені вище порушення й стали підставою для прийняття податкового повідомлення-рішення від 11 січня 2018 року № НОМЕР_8 та податкового повідомлення-рішення від 11 січня 2018 року № НОМЕР_9 та, як наслідок, застосування до відповідача штрафних санкцій.
Відповідно до п. 54.1 ст. 54 ПК України: платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою.
В силу положень п. 57.3 ст. 57 ПК України: у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначені у підпунктах 54.3.1-54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.
Станом на час розгляду та вирішення адміністративної справи, ТОВ Фрі Пей не вжило достатніх заходів для погашення в добровільному порядку суми заборгованості на загальну суму в розмірі 68969,62 грн. (57489,78+11479,84), що й послужило підставою для звернення до суду щодо примусового стягнення податкового боргу.
Таким чином, сума податкового боргу з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) у розмірі 57489,78 грн. (код платежу - 30 14010100) та по єдиному податку з юридичних осіб у розмірі 11479,84 грн. (код платежу - 50 18050300) є доведеною, узгодженою та додатково підтверджується обліковою карткою платника податків (а.с.15-24) та розрахунками штрафних (фінансових) санкцій (а.с.38,41).
Відповідно до пп. 14.1.175 п. 14 ст. 14 ПК України: податковий борг - сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений ПК України строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.
Відповідно до ст. 59 ПК України: у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
В силу пп. 14.1.153 п. 14.1 ст. 14 ПК України: податкова вимога - письмова вимога контролюючого органу до платника податків щодо погашення суми податкового боргу.
У зв'язку з несплатою відповідачем суми податкового боргу, відповідно до ст. 59 ПК України відповідачу було сформовано та надіслано засобами поштового зв'язку (рекомендованим листом з повідомленням про вручення) податкову вимогу про наявність податкового боргу форми Ю № 2152-17 від 15.06.2017 року, однак даний лист був повернути на адресу відповідача у відповідності до довідки Ф.20 (а.с.43).
Згідно з абз. 3 п. 58.3 ст. 58 ПК України: у разі коли пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення-рішення або податкові вимоги, або рішення про результати розгляду скарги через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб, їх відмову прийняти податкове повідомлення-рішення або податкову вимогу, або рішення про результати розгляду скарги, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, податкове повідомлення-рішення або податкова вимога, або рішення про результати розгляду скарги вважаються врученими платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення.
Відповідно до п. 59.5 ст. 59 ПК України: у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення.
У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).
Приписами пп. 20.1.19 п. 20.1 ст. 20 ПК України передбачено право органів фіскальної служби застосовувати до платників податків передбачені законом фінансові (штрафні) санкції (штрафи) за порушення податкового чи іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на контролюючі органи; стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених ПК України та іншими законами України; стягувати суми недоїмки із сплати єдиного внеску; стягувати суми простроченої заборгованості суб'єктів господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитами (позиками), залученими державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державні (місцеві) гарантії, а також за кредитами із бюджету в порядку, визначеному ПК України та іншими законами України.
Відповідно до п. 102.4 ст. 102 ПК України: у разі якщо грошове зобов'язання нараховане контролюючим органом до закінчення строку давності, визначеного у пункті 102.1 цієї статті, податковий борг, що виник у зв'язку з відмовою у самостійному погашенні такого грошового зобов'язання, може бути стягнутий протягом наступних 1095 календарних днів з дня виникнення податкового боргу. Якщо платіж стягується за рішенням суду, строки стягнення встановлюються до повного погашення такого платежу або визначення боргу безнадійним.
Згідно з п. 95.1 ст. 95 ПК України: контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Відповідно до п. 95.3 ст. 95 ПК України: стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в органі, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.
Згідно з пп. 20.1.34 п. 20.1 ст. 20 ПК України: контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.
Відповідно до ч. 1 ст. 77 КАС України: кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
З огляду на положення ч. 2 ст. 139 КАС України, судові витрати по справі з відповідача не стягуються.
За наведених обставин, позовні вимоги підтверджені належними і допустимими доказами (відзив на позовну заяву відповідач не надав) та підлягають до задоволення повністю.
Станом на час розгляду та вирішення адміністративної справи податковий борг відповідачем не сплачений.
На підставі вищенаведеного та керуючись статтями 243, 245, 246, 255, 295 КАС України, суд, -
У Х В А Л И В:
Позов Головного управління Державної фіскальної служби у Закарпатській області до Товариства з обмеженою відповідальністю Фрі Пей про стягнення податкового боргу - задовольнити.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю Фрі Пей (88000, Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Володимирська, буд. 63 Б , кв. 21, КОД ЄДРПОУ 36461458) податковий борг на загальну суму 68969,62 грн. (шістдесят вісім тисяч дев'ятсот шістдесят дев'ять гривень шістдесят дві копійки), а саме:
по Податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) (код платежу - 30 14010100) в розмірі 57489,78 грн. (п'ятдесят сім тисяч чотириста вісімдесят дев'ять гривень сімдесят вісім копійок);
по Єдиному податку з юридичних осіб (код платежу - 50 18050300) у розмірі 11479,84 грн. (одинадцять тисяч чотириста сімдесят дев'ять гривень вісімдесят чотири копійки),
в тому числі за рахунок коштів, що належать платнику податків на праві власності, у тому числі тих, які знаходяться на рахунках у банках.
Рішення суду набирає законної сили в порядку, передбаченому ст. 255 КАС України.
Рішення суду може бути оскаржене до Восьмого апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
СуддяОСОБА_1
Суд | Закарпатський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 30.10.2018 |
Оприлюднено | 05.11.2018 |
Номер документу | 77591358 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Закарпатський окружний адміністративний суд
Микуляк П.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні