ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ 49089 м. Дніпро, вул. Академіка Янгеля, 4, (веб адреса сторінки на офіційному веб -порталі судової влади України в мережі Інтернет - http://adm.dp.court.gov.ua)
31 серпня 2018 року Справа № 0440/5579/18 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Жукової Є.О.
при секретарі судового засідання Воробйовій П.В.
за участю:
представника позивача ОСОБА_1
представника відповідача ОСОБА_2
розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпрі позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "ХЕДЖЕР ГРУП" до Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, а саме: від 12.01.2018 р. №0008511204 на загальну суму 68 185,65 грн.; від 06.04.2018 р. №0075121204 на загальну суму 864 829,98 грн., -
ВСТАНОВИВ:
24 липня 2018 р. до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю "ХЕДЖЕР ГРУП" до Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, а саме: від 12.01.2018 р. №0008511204 на загальну суму 68 185,65 грн.; від 06.04.2018 р. №0075121204 на загальну суму 864 829,98 грн.
Позовні вимоги обґрунтовано наступним.
Контролюючим органом було проведено відносно Товариства з обмеженою відповідальністю "ХЕДЖЕР ГРУП" камеральні перевірки, за результатами яких складено акти перевірки, а саме: акт Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області від 29.11.2017 р. №28727/04-36-12-04/39885882 про результати камеральної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю ХЕДЖЕР ГРУП з питань своєчасності реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, складених за серпень 2017 року, в якому зазначено, що дані камеральної перевірки свідчать про порушення граничних строків реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних Товариства з обмеженою відповідальністю ХЕДЖЕР ГРУП . Загальна сума штрафу 68 185,65 грн., та акт Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області від 05.02.2018 р. №5177/04-36-12-04/39885882 про результати камеральної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю ХЕДЖЕР ГРУП з питань своєчасності реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, складених за серпень, листопад, грудень 2017 року, в якому зазначено, що дані камеральної перевірки свідчать про порушення граничних строків реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних Товариства з обмеженою відповідальністю ХЕДЖЕР ГРУП . Загальна сума штрафу 864 829,98 грн.
На підставі висновків, викладених в зазначених вище актах перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю ХЕДЖЕР ГРУП , контролюючим органом було сформовано відносно Товариства з обмеженою відповідальністю ХЕДЖЕР ГРУП податкові повідомлення-рішення, а саме: податкове повідомлення-рішення форми Н від 12.01.2018 р. №0008511204 - на підставі акта перевірки від 29.11.2017 р. №28727/04-36-12-04/39885882, яким до Товариства з обмеженою відповідальністю ХЕДЖЕР ГРУП застосовано штрафні санкції за порушення граничних строків реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних Товариства з обмеженою відповідальністю ХЕДЖЕР ГРУП на загальну суму 68 185,65грн., та податкове повідомлення-рішення форми Н від 06.04.2018 р. № НОМЕР_1 - на підставі акта перевірки від 05.02.2018 р. № 5177/04-36-12-04/39885882, яким до Товариства з обмеженою відповідальністю ХЕДЖЕР ГРУП застосовано штрафні санкції за порушення граничних строків реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних Товариства з обмеженою відповідальністю ХЕДЖЕР ГРУП на загальну суму 864 829,98 грн.
Позивач висновки вищевказаних актів перевірки, а саме: від 29.11.2017 р. №28727/04-36-12-04/39885882 та від 05.02.2018 р. № 5177/04-36-12-04/39885882 вважає неправомірними та незаконними, а тому відповідно і податкові повідомлення-рішення такими, що підлягають скасуванню.
Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 27 липня 2018 р. по справі було відкрито провадження та справа призначена до розгляду в поряду підготовчого провадження.
В судове засідання, призначене на 31.08.2018 р., з'явились всі сторони у справі.
Представник позивача в судовому засіданні підтримала позовні вимоги та просила суд задовольнити позов в повному обсязі за викладених у ньому підстав.
Представник відповідача в судовому засіданні заперечувала проти пред'явлених позовних вимог та просила відмовити в задоволенні останніх в повному обсязі, посилаючись на відзив від 13.08.2018 р. вх.№38860/18, в якому зазначено наступне.
Актами перевірки, а саме: від 29.11.2017 р. №28727/04-36-12-04/39885882 та від 05.02.2018 р. № 5177/04-36-12-04/39885882, контролюючим органом встановлено, що Товариством з обмеженою відповідальністю ХЕДЖЕР ГРУП протягом серпня, листопада та грудня 2017 р. було виписано податкові накладні, які зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних з порушенням граничного терміну реєстрації.
Повноважним представником відповідача у поданому відзиві зазначено, що детальний перелік несвоєчасно зареєстрованих податкових накладних наведено в актах перевірки та розрахунках до податкових повідомлень-рішень, в яких відображено граничний строк реєстрації, фактичну дату реєстрації податкових накладних, кількість днів затримки та розрахунок штрафних санкцій.
Дати фактичної реєстрації податкових накладних, зазначених в актах перевірки, позивачем не заперечуються.
При цьому, представник відповідача зазначає, що обґрунтуванням позивача щодо порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних є твердження позивача про недостатність реєстраційного ліміту у зв'язку з тим, що контрагенту позивача відмовлено в_реєстрації податкових накладних.
Однак, будь-яких підтверджуючих доказів про відсутність такого ліміту Товариством з обмеженою відповідальністю ХЕДЖЕР ГРУП надано під час перевірки не було.
На підставі зазначеного вище, та з урахуванням відповідних норм чинного податкового законодавства, повноважний представник відповідача вважає вимоги позивача безпідставними, необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню.
В судовому засіданні судом було поставлено на розгляд питання щодо можливості переходу до розгляду справи по суті за доказами, які наявні у матеріалах справи.
Повноважений представник позивача та відповідача не заперечували щодо переходу до розгляду справи по суті.
Таким чином, враховуючи зазначене вище, суд закрив підготовче провадження та перейшов до розгляду зазначеної справи по суті, застосувавши принцип процесуальної економії та у відповідності до ст.ст.192 - 211, 217, 224 - 228 КАС України безпосередньо 31.08.2018 року.
Дослідивши в судовому засіданні докази, наявні в матеріалах справи, заслухавши пояснення представників сторін, суд встановив наступне.
На підставі пп.19 1.1.1 п.19.1 ст.19, пп.20.1.4 п.20.1 ст. 20 розділу I Податкового кодексу України, у порядку п.п.75.1.1 п.75.1 ст.75 та ст.76 глави 8 розділу ІІ ПК України головним державним резізором-інспектором відділу адміністрування податку на додану вартість території обслуговування ДПІ у Соборному районі м.Дніпра управління податків і зборів з юридичних осіб Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області ОСОБА_3 проведено камеральну перевірку Товариства з обмеженою відповідальністю ХЕДЖЕР ГРУП (39885882) з питань своєчасності реєстрації податкових накладниз/розрахунків коригування до подткових накладних в Єдиному реєстрі податкових наклданих складених за серпень 2017 р., зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних у жовтні 2017 р., за результатами якої складено акт від 29.11.2017 р. №28727/04-36-12-04/39885882 Про результати камеральної перевірки товариства з обмеженою відповідальністю ХЕДЖЕР ГРУП (код ЄДРПОУ 39885882) з питання своєчасності реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових наклданих, складених за серпень 2017 року .
Під час проведення перевірки, контролюючим органом було використано інформацію наявну в базах даних ДФС України, надану платником податку, та відомості з Єдиного реєстру податкових накладних щодо податкових наклданих та розрахунків коригування, згідно з наданими платником електронними документами.
В акті перевірки від 29.11.2017 р. №28727/04-36-12-04/39885882 відповідачем зроблено висновок, що дані камеральної перевірки свідчать про порушення граничних строків реєстрації податкових накладних Товариства з обмеженою відповідальністю ХЕДЖЕР ГРУП (39885882). Відповідальність платника передбачена пунктом 1201.1. статті 1201 глави 11 розділу ІІ Податкового кодексу України. Загальна сума штрафу 68 185,65 грн.
На підставі висновків, викладених в акті від 29.11.2017 р. №28727/04-36-12-04/39885882 Головним управлінням Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області прийнято податкове повідомлення-рішення форми Н від 12.01.2018 р. №0008511204, яким до Товариства з обмеженою відповідальністю ХЕДЖЕР ГРУП застосовано штрафні санкції за порушення граничних строків реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних на загальну суму 68 185,65 грн.
Судом встановлено, матеріалами справи підтверджено, що за результатами розгляду перевірки встановлено, що в порушення товариством з обмеженою відповідальністю "ХЕДЖЕР ГРУП" п.201.10 ст.201 розділу V Податкового кодексу України суб'єктом господарювання порушено граничні строки реєстрації по 2-х податкових накладних/розрахунках коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, складених за серпень 2017 року, на загальну суму податку на додану вартість 227285,5 грн., у тому числі порушення строку реєстрації, а саме: до 15 календарних днів - на загальну суму ПДВ 0 грн.; від 16 до 30 календарних днів - на загальну суму 0 грн.; від 31 до 60 календарних днів - на загальну суму ПДВ 227285,5 грн.; від 61 до 365 календарних днів - на загальну суму ПДВ 0 грн., а саме:
- номер ПН/РК 12 - з датою виписки ПН/РК - 14.08.2017 р.; граничним строком реєстрації ПН/РК - 31.08.2017 р.; датою реєстрації ПН/РК - 17.10.2017 р.; кількості днів затримки - 47; суми ПДВ за ПН/РК - 170929,50; розмір штрафу % - 30; суми штрафної санкції - 51278,85;
- номер ПН/РК 8 - з датою виписки ПН/РК - 08.08.2017 р.; граничним строком реєстрації ПН/РК - 31.08.2017 р.; датою реєстрації ПН/РК - 17.10.2017 р.; кількості днів затримки - 47; суми ПДВ за ПН/РК - 56356; розмір штрафу % - 30; суми штрафної санкції - 16906,8 грн.
При цьому, суд заначає, що на підставі пп.19 1.1.1 п.19.1 ст.19, пп.20.1.4 п.20.1 ст. 20 розділу I Податкового кодексу України, у порядку п.п.75.1.1 п.75.1 ст.75 та ст.76 глави 8 розділу ІІ ПК України головним державним резізором-інспектором відділу адміністрування податку на додану вартість території обслуговування ДПІ у Соборному районі м.Дніпра управління податків і зборів з юридичних осіб Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області ОСОБА_3 проведено камеральну перевірку Товариства з обмеженою відповідальністю ХЕДЖЕР ГРУП (39885882) з питань своєчасності реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до подткових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних складених за серпень, листопад, грудень 2017 р., зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних у листопаді, грудні 2017 р., зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних у листопаді, грудні 2017 р., січні 2018 р., за результатами якої складено акт від 05.05.2018 р. №5177/04-36-12-04/39885882 Про результати камеральної перевірки товариства з обмеженою відповідальністю ХЕДЖЕР ГРУП (код ЄДРПОУ 39885882) з питання своєчасності реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових наклданих, складених за серпень, листопад, грудень 2017 року .
Суд зазначає, що під час проведення перевірки контролюючим органом було використано інформацію, наявну в базах даних ДФС України, надану платником податку, та відомості з Єдиного реєстру податкових наклданих щодо податкових та розрахунків коригування згідно з наданними платником електронними документами.
В акті перевірки від 05.05.2018 р. №5177/04-36-12-04/39885882 контролюючим органом зроблено висновок, що дані камеральної перевірки свідчать про порушення граничних строків реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних Товариства з обмеженою відповідальністю ХЕДЖЕР ГРУП (39885882). Відповідальність платника передбачена пунктом 1201.1. статті 1201 глави 11 розділу ІІ Податкового кодексу України. Загальна сума штрафу 864 829,98 грн.
На підставі висновків, викладених в акті від 05.05.2018 р. №5177/04-36-12-04/39885882 Головним управлінням Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області прийнято податкове повідомлення-рішення форми Н від 06.04.2018 р. № НОМЕР_1, яким до Товариства з обмеженою відповідальністю ХЕДЖЕР ГРУП застосовано штрафні санкції за порушення граничних строків реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних Товариства з обмеженою відповідальністю ХЕДЖЕР ГРУП на загальну суму 864 829,98 грн.
Судом встановлено, матеріалами справи підтверджено, що за результатами розгляду перевірки встановлено, що в порушення товариством з обмеженою відповідальністю "ХЕДЖЕР ГРУП" п.201.10 ст.201 розділу V Податкового кодексу України суб'єктом господарювання порушено граничні строки реєстрації по 20-ти податковим накладним/розрахункам коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, складених за серпень, листопад, грудень 2017 року на загальну суму податку на додану вартість 2570313,98 грн., у тому числі порушення строку реєстрації, а саме: до 15 календарних днів - на загальну суму ПДВ 185731,06 грн.; від 16 до 30 календарних днів - на загальну суму ПДВ 154230,51 грн.; від 31 до 60 календарних днів - на загальну суму ПДВ 767301,92 грн.; від 61 до 365 календарних днів - на загальну суму ПДВ 1463050,49 грн., а саме:
- номер ПН/РК 6 - з датою виписки ПН/РК - 06.08.2017 р.; граничним строком реєстрації ПН/РК - 31.08.2017 р.; датою реєстрації ПН/РК - 10.11.2017 р.; кількості днів затримки - 71; суми ПДВ за ПН/РК - 115227,04; розмір штрафу % - 40; суми штрафної санкції - 46090,82;
- номер ПН/РК 5 - з датою виписки ПН/РК - 05.08.2017 р.; граничним строком реєстрації ПН/РК - 31.08.2017 р.; датою реєстрації ПН/РК - 10.11.2017 р.; кількості днів затримки - 71; суми ПДВ за ПН/РК - 169513,23; розмір штрафу % - 40; суми штрафної санкції - 67805,29;
- номер ПН/РК 4 - з датою виписки ПН/РК - 04.08.2017 р.; граничним строком реєстрації ПН/РК - 31.08.2017 р.; датою реєстрації ПН/РК - 10.11.2017 р.; кількості днів затримки - 71; суми ПДВ за ПН/РК - 169223,9; розмір штрафу % - 40; суми штрафної санкції - 67689,50;
- номер ПН/РК 11 - з датою виписки ПН/РК - 12.08.2017 р.; граничним строком реєстрації ПН/РК - 31.08.2017 р.; датою реєстрації ПН/РК - 07.11.2017 р.; кількості днів
затримки - 68; суми ПДВ за ПН/РК - 109974,5; розмір штрафу % - 40; суми штрафної санкції - 43989,8;
- номер ПН/РК 3 - з датою виписки ПН/РК - 03.08.2017 р.; граничним строком реєстрації ПН/РК - 31.08.2017 р.; датою реєстрації ПН/РК - 07.11.2017 р.; кількості днів затримки - 68; суми ПДВ за ПН/РК - 55696,69; розмір штрафу % - 40; суми штрафної санкції - 22278,68;
- номер ПН/РК 10 - з датою виписки ПН/РК - 11.08.2017 р.; граничним строком реєстрації ПН/РК - 31.08.2017 р.; датою реєстрації ПН/РК - 07.11.2017 р.; кількості днів затримки - 68; суми ПДВ за ПН/РК - 227212,5; розмір штрафу % - 40; суми штрафної санкції - 90885;
- номер ПН/РК 2 - з датою виписки ПН/РК - 02.08.2017 р.; граничним строком реєстрації ПН/РК - 31.08.2017 р.; датою реєстрації ПН/РК - 06.12.2017 р.; кількості днів затримки - 97; суми ПДВ за ПН/РК - 167921,9; розмір штрафу % - 40; суми штрафної санкції - 67168,76;
- номер ПН/РК 1 - з датою виписки ПН/РК - 01.08.2017 р.; граничним строком реєстрації ПН/РК - 31.08.2017 р.; датою реєстрації ПН/РК - 06.12.2017 р.; кількості днів затримки - 97; суми ПДВ за ПН/РК - 167668,73; розмір штрафу % - 40; суми штрафної санкції - 67067,49;
- номер ПН/РК 7 - з датою виписки ПН/РК - 31.08.2017 р.; граничним строком реєстрації ПН/РК - 31.08.2017 р.; датою реєстрації ПН/РК - 15.11.2017 р.; кількості днів затримки - 76; суми ПДВ за ПН/РК - 112456,5; розмір штрафу % - 40; суми штрафної санкції - 44982,6;
- номер ПН/РК 9 - з датою виписки ПН/РК - 09.08.2017 р.; граничним строком реєстрації ПН/РК - 31.08.2017 р.; датою реєстрації ПН/РК - 15.11.2017 р.; кількості днів затримки - 76; суми ПДВ за ПН/РК - 168155,5; розмір штрафу % - 40; суми штрафної санкції - 67262,2;
- номер ПН/РК 11 - з датою виписки ПН/РК - 10.11.2017 р.; граничним строком реєстрації ПН/РК - 30.11.2017 р.; датою реєстрації ПН/РК - 23.01.2018 р.; кількості днів затримки - 54; суми ПДВ за ПН/РК - 159084,18; розмір штрафу % - 30; суми штрафної санкції - 47725,25;
- номер ПН/РК 18 - з датою виписки ПН/РК - 30.11.2017 р.; граничним строком реєстрації ПН/РК - 15.12.2017 р.; датою реєстрації ПН/РК - 23.01.2018 р.; кількості днів затримки - 39; суми ПДВ за ПН/РК - 230519,35; розмір штрафу % - 30; суми штрафної санкції - 69155,81;
- номер ПН/РК 17 - з датою виписки ПН/РК - 23.11.2017 р.; граничним строком реєстрації ПН/РК - 15.12.2017 р.; датою реєстрації ПН/РК - 23.01.2018 р.; кількості днів затримки - 39; суми ПДВ за ПН/РК - 277389,5; розмір штрафу % - 30; суми штрафної санкції - 83216,85;
- номер ПН/РК 16 - з датою виписки ПН/РК - 23.11.2017 р.; граничним строком реєстрації ПН/РК - 15.12.2017 р.; датою реєстрації ПН/РК - 23.01.2018 р.; кількості днів затримки - 39; суми ПДВ за ПН/РК - 277389,5; розмір штрафу % - 30; суми штрафної санкції - 83216,85;
- номер ПН/РК 15 - з датою виписки ПН/РК - 15.11.2017 р.; граничним строком реєстрації ПН/РК - 30.11.2017 р.; датою реєстрації ПН/РК - 18.01.2018 р.; кількості днів затримки - 49; суми ПДВ за ПН/РК - 48396,89; розмір штрафу % - 30; суми штрафної санкції - 14519,07;
- номер ПН/РК 3 - з датою виписки ПН/РК - 14.12.2017 р.; граничним строком реєстрації ПН/РК - 31.12.2017 р.; датою реєстрації ПН/РК - 22.01.2018 р.; кількості днів затримки - 22; суми ПДВ за ПН/РК - 3479.,4; розмір штрафу % - 20; суми штрафної санкції - 6958,08;
- номер ПН/РК 1 - з датою виписки ПН/РК - 06.12.2017 р.; граничним строком реєстрації ПН/РК - 31.12.2017 р.; датою реєстрації ПН/РК - 22.01.2018 р.; кількості днів затримки - 22; суми ПДВ за ПН/РК - 48260,99; розмір штрафу % - 20; суми штрафної санкції - 9652,2;
- номер ПН/РК 4 - з датою виписки ПН/РК - 19.12.2017 р.; граничним строком реєстрації ПН/РК - 15.01.2018 р.; датою реєстрації ПН/РК - 22.01.2018 р.; кількості днів затримки - 7; суми ПДВ за ПН/РК - 115501,44; розмір штрафу % - 10; суми штрафної санкції - 11550,14;
- номер ПН/РК 5 - з датою виписки ПН/РК - 26.12.2017 р.; граничним строком реєстрації ПН/РК - 15.01.2018 р.; датою реєстрації ПН/РК - 22.01.2018 р.; кількості днів затримки - 7; суми ПДВ за ПН/РК - 70229,62; розмір штрафу % - 10; суми штрафної санкції - 7022,96;
- номер ПН/РК 2 - з датою виписки ПН/РК - 11.12.2017 р.; граничним строком реєстрації ПН/РК - 31.12.2017 р.; датою реєстрації ПН/РК - 16.01.2018 р.; кількості днів затримки - 16; суми ПДВ за ПН/РК - 71179,12; розмір штрафу % - 20; суми штрафної санкції - 14235,82.
Судом встановлено, матеріалами справи підтверджено, що зазначені вище податкові накладні
складені позивачем - Товариством з обмеженою відповідальністю "ХЕДЖЕР ГРУП" на підставі поставки насіння соняшника за договорами поставки, укладеними між Товариством з обмеженою відповідальністю "ХЕДЖЕР ГРУП", Дочірнім підприємством з іноземною інвестицією САНТРЕЙД та Товариством з обмеженою відповідальністю ТД КОНКОРД ЮГ .
В матеріалах справи містяться відомості, що 28.07.2017 р. між Товариством з обмеженою відповідальністю ХЕДЖЕР ГРУП та Дочірнім підприємством з іноземною інвестицією САНТРЕЙД укладено договір поставки №60191670.
На підставі зазначеного вище договору поставки від 28.07.2017 р. №60191670 позивачем - Товариством з обмеженою відповідальністю ХЕДЖЕР ГРУП складено податкові накладні, а саме: №1 від 01.08.2017 р. від 01.08.2017 р. на загальну суму 1 006 012,37 грн., в тому числлі ПДВ - 167 668,73 грн.; №2 від 02.08.2017 р. . на загальну суму 1 007 531,38 грн., в тому числлі ПДВ - 167 921,90 грн.; №3 від 03.08.2017 р. на загальну суму 334 180,13 грн., в тому числлі ПДВ - 55 696,69 грн.; №4 від 04.08.2017 р. на загальну суму 1 015 343,38 грн., в тому числлі ПДВ - 169 223,90 грн.; №5 від 05.08.2017 р. на загальну суму - 1 017 079, 38 грн., в тому числі ПДВ - 169 513,23 грн.; №6 від 06.08.2017 р. на загальну суму - 6914 362,25 грн., в тому числі - 115 227,04 грн.
04.08.2017 р. між Товаристом з обмеженою відповідальністю ХЕДЖЕР ГРУП та Дочірнім підприємством з іноземною інвестицією САНТРЕЙД укладено договір поставки від 04.08.2017 р. за №60193888.
На підставі зазначеного вище договору поставки від 04.08.2017 р. №60193888 позивачем - Товариством з обмеженою відповідальністю ХЕДЖЕР ГРУП складено податкові накладні, а саме: №7 від 07.08.2017 р. на загальну суму 674 739,00 грн., в тому числі ПДВ - 112 456,50 грн.; №8 від 08.08.2017 р. на загальну суму 338 136,00 грн., в тому числі ПДВ - 56 356,00 грн.; №9 від 09.08.2017 р. на загальну суму 1 008 933,00 грн., в тому числі ПДВ - 168 155,50 грн.; №10 від 11.08.2017 р. на загальну суму 1 363 275,00 грн., в тому числі ПДВ - 227 212,50 грн.; №11 від 12.08.2017 р. на загальну суму 659 847,00 грн.; в тому числі ПДВ - 109 974,50 грн.; №12 від 14.08.2017 р. на загальну суму 1 025 577,00 грн. в тому числі 170 929,50 грн.
При цьому, суд зазначає, що 01.08.2016 р. між Товариством з обмеженою відповідальністю "ХЕДЖЕР ГРУП" та Товариством з обмеженою відповідальністю ТД КОНКОРД ЮГ укладено договір поставки від 01.08.2016 р. №01/08/2016-с.
На підставі зазначеного вище договору поставки від 01.08.2016 р. №01/08/2016-с позивачем - Товариством з обмеженою відповідальністю ХЕДЖЕР ГРУП складено податкові накладні, а саме: №2 від 03.07.2018 р. на загальну суму 1539972,00 грн., в тому числі 256662,00 грн.; №12 від 28.07.2018 р. на загальну суму 2160000,00 грн., в тому числі ПДВ - 360000,00 грн.; №1 від 07.08.2018 р. на загальну суму 2179999,20, в тому числі ПДВ - 363333,20 ГРН.; №3 від 09.11.217 р. на загальну суму 817499,70 грн., в тому числі ПДВ - 136249,95 грн.; №13 від 31.07.2017 р. на загальну суму 1620000,00 грн., в тому числі ПДВ 270000,0 грн.; №2 від 09.08.2017 р. на загальну суму 2179999,20 грн., в тому числі ПДВ - 363333,2 грн.; 9 від 25.10.2017 р. на загальну суму - 1 371 500,00 грн.; в тому числі ПДВ - 228583,33 грн.; №10 від 31.10.2018 р. на загальну суму 205 200,00 грн., в тому числі ПДВ 34200,00 грн.; №7 ВІД 20.10.2018 р. на загальну суму 2 110 000,00 грн.; в тому числі ПДВ - 351666,67 грн.; №8 від 24.10.2018 р. на загальну суму 1 793 500,00 грн.; в тому числі ПДВ - 298916,67 грн.; №3 від 07.11.2018 р. на загальну суму 3 157 200,00 грн.; в тому числі ПДВ - 526200,00; №7 від 20.10.2017 р. на загальну суму 2 110 000,00 грн.; в тому числі ПДВ - 351666,67 грн.; №8 від 24.10.2018 р. на загальну суму 1 793 500,00 грн., в тому числі ПДВ - 298916,67 грн; №7 від 20.10.2017 р. на загальну суму 2 110000,00 грн., в тому числі ПДВ - 351 666,67 грн.; №13 від 31.07.2017 р. на загальну суму 1620000,00 грн., в тому чисоі ПДВ - 270000,00 грн.; №2 від 03.07.2017 р. на загальну суму 1539972,00 грн., в тому числі ПДВ - 256662,00 грн.; №12 від 28.07.2017 р. на загальну суму 2160000,00 грн., в тому числі ПДВ - 360000,00 грн.
03.11.2017 р. між Товариством з обмеженою відповідальністю ХЕДЖЕР ГРУП та Дочірнім підприємством з іноземною інвестицією САНТРЕЙД укладено договір поставки від 03.11.2017 р. №60214223, на підставі якого Товариством з обмеженою відповідальністю ХЕДЖЕР ГРУП складено податкові накладні, а саме: №11 від 10.11.2017 р. на загальну суму 954 505,08 грн., в тому числі ПДВ - 159084,18 грн.; №15 від 15.11.2017 р. на загальну суму 290 381,33 грн.; в тому числі ПДВ - 48396,89 грн.; №16 від 16.11.2017 р. на загальну суму 311 472,00 грн.; в тому числі 51912,00 грн.
22.11.2017 р. між Товариством з обмеженою відповідальністю "ХЕДЖЕР ГРУП" та Дочірнім підприємством з іноземною інвестицією САНТРЕЙД укладено договір поставки від 22.11.2017 р. №60218825.
На підставі зазначеного вище договору поставки від 22.11.2017 р. №60218825 позивачем - Товариством з обмеженою відповідальністю ХЕДЖЕР ГРУП складено податкові накладні, а саме:
№17 від 23.11.2017 р. на загальну суму 1 664 336,98 грн., в тому числі ПДВ - 277 389,50 грн.; №18 від 30.11.2017 р. на загальну суму податкової накладної 1 383 116,08 грн., в тому числі ПДВ - 230 519,35 грн.; №1 від 06.12.2017 р. на загальну суму 289 565,96 грн., в тому числі ПДВ - 48260,99 грн.; №2 від 11.12.2017 р. на загальну суму 427 074,71 грн. в тому числі ПДВ - 71 179,12 грн.; №3 від 14.12.2017 р. на загальну суму 208 742,38 грн.; в тому числі ПДВ - 34 790,40 грн.; №4 від 19.12.2017 р. на загальну суму від 693 008,66, в тому числі ПДВ - 115 501,44 грн.; №5 від 26.12.2017 р. на загальну суму 421 377,71 грн., в тому числі - 70 229,62 грн.
Судом встановлено, матеріалами справи підтверджено, що контрагентом позивача, а саме - Товариством з обмеженою відповідальністю ТД КОНКОРД ЮГ було складено відповідні податкові накладні, а саме: №2 від 03.07.2017 р. на загальну суму 1 539 972,00 грн., в тому числі ПДВ - 256 662,00 грн.; №12 від 28.07.2017 р. на загальну суму 2 160 000,00 грн., в тому числі ПДВ - 360 000,00 грн.; №13 від 31.07.2017 р. на загальну суму 1 620 000,00 грн., в тому числі ПДВ - 270 000,00 грн.; №1 від 07.08.2017 р. на загальну суму 2 179 999,20 грн., в тому числі ПДВ - 363 333,20 грн.; №2 від 09.08.2017 р. на загальну суму 2 179 999,20 грн., в тому числі ПДВ - 363 333,20 грн.; №3 від 10.08.2017 р. на загальну суму 817 499,70 грн., в тому числі ПДВ - 136 249,95 грн.; №8 від 24.10.2017 р. на загальну суму 1 793 500,00 грн., в тому числі ПДВ - 298 916,67 грн.; №7 від 20.10.2017 р. на загальну суму 2 110 000,00 грн., в тому числі ПДВ - 351 666,67 грн.; №9 від 25.10.2017 р. на загальну суму 1 371 500,00 грн., в тому числі ПДВ - 228 583,33 грн.; №10 від 31.10.2017 р. на загальну суму 205 200,00 грн., в тому числі ПДВ - 24 200,00 грн.; №3 від 07.11.2017 р. на загальну суму 3 157 200,00 грн., в тому числі ПДВ - 526 200,00 грн.; №4 від 02.11.2017 р. на загальну суму 2 300 000,00 грн., в тому числі ПДВ - 383 333,33 грн.; №5 від 22.11.2017 р. на загальну суму 40 000,00 грн., в тому числі ПДВ - 6 666,67 грн.; №8 від 30.11.2017 р. на загальну суму - 498 004,50 грн., в тому чслі ПДВ - 83 000,75 грн.; №6 від 30.11.2017 р. на загальну суму 2 216 000,00 грн., в тому числі ПДВ - 369 333,33 грн.
Однак, в порушення норм ст.1201 ПК України, зазначені вище податкові накладні Товариством з обмеженою відповідальністю ТД КОНКОРД ЮГ зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних не були.
Так, позивачем - Товариством з обмеженою відповідальністю "ХЕДЖЕР ГРУП" було направлено на адресу Товариства з обмеженою відповідальністю ТД КОНКОРД ЮГ відповідні вимоги, а саме: від 14.07.2017 р. вих№7/1; від 14.08.2017 р. вих.№10; від 30.08.2017 р. вих.№12; від 4.11.2017 р. №18; від 30.11.2017 р. №19; від 14.12.2017 р. №22; від 01.09.2017 р. вих.№13; від 07.09.2017 р. вих.№15 в тексті яких зазначено, що з метою недопущення порушень обов'язку Товариства з обмеженою відповідальністю "ХЕДЖЕР ГРУП" зареєструвати податкові накладні у визначені законом строки під час здійснення господарської діяльності останнього, вимагалось зареєструвати податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Товариством з обмеженою відповідальністю ТД КОНКОРД ЮГ було направлено на адресу Товариством з обмеженою відповідальністю ТД КОНКОРД ЮГ відповіді на вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "ХЕДЖЕР ГРУП", а саме: від 17.07.2017 р. вих.№30-1; від 14.08.2017 р. №43-1; від 30.08.2017 р. вих.№47-1; від 15.11.2017 р. вих.№73-1; від 07.09.2017 р. вих.№61-1; від 30.11.2017 р. вих.№75-1; від 15.12.2017 р. ввих.№84-1, в яких зазначено наступне.
Товариством з обмеженою відповідальністю ТД КОНКОРД ЮГ було направлено на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні в строки, визначені Податковим кодексом України. При цьому зазначено, що підприємством отримано квитанцію, в якій зазначено: Документ доставлено до ДФС України. Документ прийнято. Реєстрація зупинена… Відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПКУ реєстрація ПН/РК зупинена. ПН/РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказам МФУ від 13.06.2017 №567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД: 1206. Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН відповідно до пункту «в» п.п.201.16.1 п. 201.16 ст.201 ПК України, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13.06.2017 №567 та/або Таблицю даних платника податків, яка передбачена пунктом 4 цього наказу» .
У зазначених вище відповідях також зазначено, що Товариством з обмеженою відповідальністю ТД КОНКОРД ЮГ здійснюються дії, передбачені Податковим кодексом України для своєчасної реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Судом встановлено, матеріалами справи підтверджено, що позивачем під час судового розгляду справи було надано рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмови в такій реєстрації, копії яких містяться в матеріалах справи (а.с. 81 - 95) про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, які Товариством з обмеженою відповідальністю ТД КОНКОРД ЮГ були оскаржені до Державної фіскальної служби України, що підтверджується відповідними скаргами, копії яких містяться в матеріалах справи (а.с. 96 - 209).
За результатами розгляду таких скарг, Державною фіскальною службою України були прийняті рішення про їх задоволення.
Так, відповідно до квитанцій, які містяться в матеріалах справи (а.с. 212 - 225), податкові накладні Товариства з обмеженою відповідальністю ТД КОНКОРД ЮГ були зареєстровані у відповідності до порядку визначеного чинним податковим законодавством.
Правовідносини сторін, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, щодо визначення вичерпного переліку податків і зборів, що справляються в Україні, та порядку їх адміністрування, платників податків та зборів, їх прав та обов`язків, компетенції контролюючих органів, повноважень і обов`язків їх посадових осіб під час здійснення податковою контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства, регулюються нормами Конституції України від 28.06.1996 № 254к/96-ВР, Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI, тощо.
Відповідно до ст.55 Конституції України кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.
Кожен має право будь-якими не забороненими законом засобами захищати свої права і свободи від порушень і протиправних посягань.
Статтями 61, 67 Конституції України встановлено, що кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом. Юридична відповідальність особи має індивідуальний характер.
Відповідно до ст. ст. 6, 13 Європейської конвенції про захист прав людини і основоположних свобод від 04.11.1950 року, кожен має право на справедливий розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом, який вирішить спір щодо його прав та обов'язків цивільного характеру або встановить обґрунтованість будь-якого висунутого проти нього кримінального обвинувачення, а також кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинено особами, які здійснювали свої офіційні повноваження.
Відповідно до ч.2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Відповідно до ч.1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу, а суд згідно ст. 90 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.
Згідно з п.55.1. ст.55 ПК України податкове повідомлення-рішення про визначення суми грошового зобов'язання платника податків або будь-яке інше рішення контролюючого органу може бути скасоване контролюючим органом вищого рівня під час проведення процедури його адміністративного оскарження та в інших випадках у разі встановлення невідповідності таких рішень актам законодавства. Процедура адміністративного оскарження рішень органів державної податкової служби є дворівневою.
Контролюючими органами вищого рівня є Державна податкова адміністрація України - для державних податкових адміністрацій в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, які у свою чергу є контролюючими органами вищого рівня для державних податкових інспекцій (п.55.2 ст.55 ПК України).
Порядок оскарження рішень контролюючих органів визначений у ст.56 ПК України, п. 56.1 якої визначає, що рішення, прийняті контролюючим органом, можуть бути оскаржені в адміністративному або судовому порядку.
У разі коли платник податків вважає, що контролюючий орган неправильно визначив суму грошового зобов'язання або прийняв будь-яке інше рішення, що суперечить законодавству або виходить за межі повноважень контролюючого органу, встановлених цим Кодексом або іншими законами України, він має право звернутися до контролюючого органу вищого рівня із скаргою про перегляд цього рішення (п.56.2 ст.56 ПК України).
Згідно з п. 56.18. ст.56 ПК України з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 цього Кодексу, платник податків має право оскаржити в суді податкове повідомлення - рішення або інше рішення контролюючого органу про нарахування грошового зобов'язання у будь-який момент після отримання такого рішення.
Відповідно до п.58.1 ст. 58 Податкового кодексу України у разі коли сума грошового зобов'язання платника податків, передбаченого податковим або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, розраховується контролюючим органом відповідно до статті 54 цього Кодексу (крім декларування товарів, передбаченого для громадян), або у разі коли за результатами перевірки контролюючий орган встановлює факт невідповідності суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у податковій декларації, або зменшує розмір задекларованого від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість, розрахованого платником податків відповідно до розділу V цього Кодексу, такий контролюючий орган надсилає (вручає) платнику податків податкове повідомлення-рішення.
Податкове повідомлення-рішення містить підставу для такого нарахування (зменшення) податкового зобов'язання та/або зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість; посилання на норму цього Кодексу та/або іншого закону, контроль за виконанням якого покладено на контролюючі органи, відповідно до якої був зроблений розрахунок або перерахунок грошових зобов'язань платника податків; суму грошового зобов'язання, що повинен сплатити платник податку; суму зменшеного (збільшеного) бюджетного відшкодування та/або зменшення від'ємного значення результатів господарської діяльності або від'ємного значення суми податку на додану вартість; граничні строки сплати грошового зобов'язання та/або строки виправлення платником податків показників податкової звітності; попередження про наслідки несплати грошового зобов'язання або внесення виправлень до показників податкової звітності в установлений строк; граничні строки, передбачені цим Кодексом для оскарження податкового повідомлення-рішення.
До податкового повідомлення-рішення додається розрахунок податкового зобов'язання та штрафних (фінансових) санкцій.
Форма та порядок надіслання податкового повідомлення-рішення і розрахунку грошового зобов'язання визначається центральним контролюючим органом.
Відповідно до п.п. 61.1. ст. 61 ПК України податковий контроль - система заходів, що вживаються контролюючими органами з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.
Способи здійснення податкового контролю перелічені у ст.62 ПК України, до них відноситься, зокрема, відповідно до п.62.1.3. ПК України здійснення податкового контролю шляхом проведення перевірок та звірок відповідно до вимог цього Кодексу, а також перевірок щодо дотримання законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у порядку, встановленому законами України, що регулюють відповідну сферу правовідносин.
Відповідно до норм ст.75 ПК України, контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.
Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.
Камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні контролюючого органу виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків та даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість (даних центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, даних Єдиного реєстру податкових накладних та даних митних декларацій), а також даних Єдиного реєстру акцизних накладних та даних системи електронного адміністрування реалізації пального.
Предметом камеральної перевірки також може бути своєчасність подання податкових декларацій (розрахунків) та/або своєчасність реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних, акцизних накладних та/або розрахунків коригування до акцизних накладних у Єдиному реєстрі акцизних накладних, виправлення помилок у податкових накладних та/або своєчасність сплати узгодженої суми податкового (грошового) зобов'язання виключно на підставі даних, що зберігаються (опрацьовуються) у відповідних інформаційних базах.
У відповідності до ст. 86 Податкового кодексу України результати проведених перевірок оформлюються актом та шляхом прийняття податкових повідомлень-рішень у разі виявлення податковим органом заниження чи завищення податкових зобов'язань платника податків.
Відповідно до п.1201 1 ст.1201 ПК України, порушення строків реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та допущення помилок при зазначенні обов'язкових реквізитів податкової накладної
Порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов'язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:
10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;
20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;
30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;
40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів;
50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.
У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних згідно з пунктом 201.16 статті 201 цього Кодексу штрафні санкції, передбачені цим пунктом, не застосовуються на період зупинення такої реєстрації до прийняття рішення щодо відновлення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування згідно з підпунктом 201.16.4 пункту 201.16 статті 201 цього Кодексу.
У разі реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до податкової накладної до початку проведення перевірки, предметом якої є дотримання вимог цього Кодексу щодо своєчасності реєстрації таких документів в Єдиному реєстрі податкових накладних, штрафні санкції, передбачені пунктом 120-1.2 цієї статті, не застосовуються.
Відповідно до п.п. 14.1.157 ПК України податкове повідомлення-рішення - письмове повідомлення контролюючого органу (рішення) про обов'язок платника податків сплатити суму грошового зобов'язання, визначену контролюючим органом у випадках, передбачених цим Кодексом та іншими законодавчими актами, контроль за виконанням яких покладено на контролюючі органи, або внести відповідні зміни до податкової звітності.
Відповідно до п.192.1 ст.192 ПК України, якщо після постачання товарів/послуг здійснюється будь-яка зміна суми компенсації їх вартості, включаючи наступний за постачанням перегляд цін, перерахунок у випадках повернення товарів/послуг особі, яка їх надала, або при поверненні постачальником суми попередньої оплати товарів/послуг, суми податкових зобов'язань та податкового кредиту постачальника та отримувача підлягають відповідному коригуванню на підставі розрахунку коригування до податкової накладної, складеному в порядку, встановленому для податкових накладних, та зареєстрованому в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Розрахунок коригування, складений постачальником товарів/послуг до податкової накладної, яка складена на отримувача - платника податку, підлягає реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних:
постачальником (продавцем) товарів/послуг, якщо передбачається збільшення суми компенсації їх вартості на користь такого постачальника або якщо коригування кількісних та вартісних показників у підсумку не змінює суму компенсації;
отримувачем (покупцем) товарів/послуг, якщо передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, для чого постачальник надсилає складений розрахунок коригування отримувачу.
Складені платником податку розрахунки коригування до податкових накладних, складених до 1 лютого 2015 року, розрахунки коригування до податкових накладних, які не підлягали наданню отримувачу (покупцю) - платнику податку, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних постачальником (продавцем). Зазначене не поширюється на розрахунки коригування, що передбачають зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику (зменшення податкового зобов'язання постачальника та податкового кредиту отримувача), складені після 1 липня 2015 року до податкових накладних, складених до 1 липня 2015 року на отримувача (покупця) - платника податку, які підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних отримувачем (покупцем) товарів/послуг.
Розрахунок коригування до податкової накладної складається також у випадку виправлення помилок, допущених при складанні податкової накладної, у тому числі не пов'язаних із зміною суми компенсації вартості товарів/послуг.
Відповідно до норм ст.201 ПК України платник податку зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) податкову накладну, складену в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи, та зареєстровану в Єдиному реєстрі податкових накладних.
У податковій накладній зазначаються в окремих рядках такі обов'язкові реквізити:
а) порядковий номер податкової накладної;
б) дата виписування податкової накладної;
в) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - продавця товарів/послуг;
г) податковий номер платника податку (продавця та покупця);
ґ) місцезнаходження юридичної особи-продавця або податкова адреса фізичної особи - продавця, зареєстрованої як платник податку;
д) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - покупця (отримувача) товарів/послуг;
е) опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг;
є) ціна постачання без урахування податку;
ж) ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні;
з) загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку;
и) вид цивільно-правового договору;
і) код товару згідно з УКТ ЗЕД (для підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України).
Відповідно до п.201.10 ст.201 ПК України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
З метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем.
Покупцю товарів/послуг податкова накладна/розрахунок коригування можуть бути надані продавцем таких товарів/послуг в електронній формі з дотриманням вимог законодавства щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.
З метою отримання продавцем зареєстрованого в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунку коригування, що підлягає реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних покупцем, такий продавець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та розрахунок коригування в електронному вигляді. Такий розрахунок коригування вважається зареєстрованим в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими продавцем.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Відповідно до п.п. 201.16.2 п.201.16 ст.201 ПК України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Якщо надіслані податкові накладні та/або розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених відповідно пунктом 201.1 статті 201 та/або пунктом 192.1статті 192 цього Кодексу, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді із зазначенням причин.
Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється не пізніше п'ятнадцяти календарних днів, наступних за датою їх складання.
Платник податку має право зареєструвати податкову накладну та/або розрахунок коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, в якій загальна сума податку не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 200-1.3 статті 200-1 цього Кодексу.
Якщо сума, визначена відповідно до пункту 200-1.3 статті 200-1 цього Кодексу, є меншою, ніж сума податку в податковій накладній та/або розрахунок коригування, які платник повинен зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, то платник зобов'язаний перерахувати потрібну суму коштів із свого поточного рахунку на свій рахунок в системі електронного адміністрування податку на додану вартість.
Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.
Відсутність факту реєстрації платником податку - продавцем товарів/послуг податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних та/або порушення порядку заповнення обов'язкових реквізитів податкової накладної, передбачених пунктом 201.1 статті 201 цього Кодексу, не дає права покупцю на включення сум податку на додану вартість до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов'язку включення суми податку на додану вартість, вказаної в податковій накладній, до суми податкових зобов'язань за відповідний звітний період.
Виявлення розбіжностей даних податкової декларації та даних Єдиного реєстру податкових накладних є підставою для проведення контролюючими органами документальної позапланової виїзної перевірки продавця та у відповідних випадках покупця товарів/послуг.
У разі порушення продавцем/покупцем товарів/послуг порядку заповнення та/або порядку реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної та/або розрахунку коригування покупець/продавець таких товарів/послуг має право додати до податкової декларації за звітний податковий період заяву із скаргою на такого продавця/покупця. Таке право зберігається за ним протягом 365 календарних днів, що настають за граничним терміном подання податкової декларації за звітний (податковий) період, у якому не надано податкову накладну або порушено порядок її заповнення та/або порядок реєстрації в Єдиному реєстрі. До заяви додаються копії товарних чеків або інших розрахункових документів, що засвідчують факт сплати податку у зв'язку з придбанням таких товарів/послуг або копії первинних документів, складених відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", що підтверджують факт отримання таких товарів/послуг.
Надходження такої заяви із скаргою є підставою для проведення документальної позапланової виїзної перевірки зазначеного продавця для з'ясування достовірності та повноти нарахування ним зобов'язань з податку за такою операцією.
Здійснивши системний аналіз наведених вище норм чинного законодавства України та надаючи оцінку доводам сторін, як викладених в заявленій позовній заяві та відзиві до неї, так і в поясненнях, наданих в судовому засіданні, суд виходить з наступного.
Здійснюючи перевірку та складаючи акт перевірки, приймаючи податкові повідомлення-рішення відносно позивача щодо визначення грошових зобов'язань за результатами перевірки, відповідач діяв у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до п.21 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 31.12.2015 р. №1307 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26.01.2016 р. за №137/28267, у разі здійснення коригування сум податкових зобов'язань, а також у випадку виправлення помилок, допущених при складанні податкової накладної, не пов'язаних із зміною суми компенсації вартості товарів/послуг, відповідно до статті 192 розділу V Податкового кодексу України постачальник (продавець) товарів/послуг складає розрахунок коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної (далі - розрахунок коригування) за формою згідно з додатком 2 до податкової накладної.
Розрахунок коригування складається особами, визначеними відповідно до пункту 1 цього Порядку.
Порядок складання розрахунку коригування та його реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних аналогічний порядку, передбаченому для податкових накладних, крім випадків, передбачених цим Порядком.
У розрахунку коригування вказуються дата та номер податкової накладної, до якої вносяться зміни. У клітинках номера податкової накладної, що не заповнюються, нулі, прочерки та інші знаки чи символи не проставляються.
У разі складання розрахунку коригування з метою виправлення помилок, допущених при складанні податкової накладної, не пов'язаних із зміною суми компенсації вартості товарів/послуг, у розрахунку коригування зазначаються виправлені дані.
Не допускається виправлення даних щодо дати складання податкової накладної та її порядкового номера.
Щодо оскаржуваних податкових повідомлень-рішеннь, а саме: від 12.01.2018 р. №0008511204 на загальну суму 68 185,65 грн.; від 06.04.2018 р. №0075121204 на загальну суму 864 829,98 грн. суд зазначає наступне.
Як вбачається з матеріалів справи Товариством з обмеженою відповідальністю "ХЕДЖЕР ГРУП" було зареєстровано з порушенням граничних строків реєстрації, такі податкові накладні як: № 12 - з датою виписки ПН/РК - 14.08.2017 р.; граничним строком реєстрації ПН/РК - 31.08.2017 р.; датою реєстрації ПН/РК - 17.10.2017 р.; кількості днів затримки - 47; суми ПДВ за ПН/РК - 170929,50; розмір штрафу % - 30; суми штрафної санкції - 51278,85, та № 8 - з датою виписки ПН/РК - 08.08.2017 р.; граничним строком реєстрації ПН/РК - 31.08.2017 р.; датою реєстрації ПН/РК - 17.10.2017 р.; кількості днів затримки - 47; суми ПДВ за ПН/РК - 56356; розмір штрафу % - 30; суми штрафної санкції - 16906,8 грн.; № 6 - з датою виписки ПН/РК - 06.08.2017 р.; граничним строком реєстрації ПН/РК - 31.08.2017 р.; датою реєстрації ПН/РК - 10.11.2017 р.; кількості днів затримки - 71; суми ПДВ за ПН/РК - 115227,04; розмір штрафу % - 40; суми штрафної санкції - 46090,82; № 5 - з датою виписки ПН/РК - 05.08.2017 р.; граничним строком реєстрації ПН/РК - 31.08.2017 р.; датою реєстрації ПН/РК - 10.11.2017 р.; кількості днів затримки - 71; суми ПДВ за ПН/РК - 169513,23; розмір штрафу % - 40; суми штрафної санкції - 67805,29; № 4 - з датою виписки ПН/РК - 04.08.2017 р.; граничним строком реєстрації ПН/РК - 31.08.2017 р.; датою реєстрації ПН/РК - 10.11.2017 р.; кількості днів затримки - 71; суми ПДВ за ПН/РК - 169223,9; розмір штрафу % - 40; суми штрафної санкції - 67689,50; № 11 - з датою виписки ПН/РК - 12.08.2017 р.; граничним строком реєстрації ПН/РК - 31.08.2017 р.; датою реєстрації ПН/РК - 07.11.2017 р.; кількості днів затримки - 68; суми ПДВ за ПН/РК - 109974,5; розмір штрафу % - 40; суми штрафної санкції - 43989,8; № 3 - з датою виписки ПН/РК - 03.08.2017 р.; граничним строком реєстрації ПН/РК - 31.08.2017 р.; датою реєстрації ПН/РК - 07.11.2017 р.; кількості днів затримки - 68; суми ПДВ за ПН/РК - 55696,69; розмір штрафу % - 40; суми штрафної санкції - 22278,68; № 10 - з датою виписки ПН/РК - 11.08.2017 р.; граничним строком реєстрації ПН/РК - 31.08.2017 р.; датою реєстрації ПН/РК - 07.11.2017 р.; кількості днів затримки - 68; суми ПДВ за ПН/РК - 227212,5; розмір штрафу % - 40; суми штрафної санкції - 90885; № 2 - з датою виписки ПН/РК - 02.08.2017 р.; граничним строком реєстрації ПН/РК - 31.08.2017 р.; датою реєстрації ПН/РК - 06.12.2017 р.; кількості днів затримки - 97; суми ПДВ за ПН/РК - 167921,9; розмір штрафу % - 40; суми штрафної санкції - 67168,76; № 1 - з датою виписки ПН/РК - 01.08.2017 р.; граничним строком реєстрації ПН/РК - 31.08.2017 р.; датою реєстрації ПН/РК - 06.12.2017 р.; кількості днів затримки - 97; суми ПДВ за ПН/РК - 167668,73; розмір штрафу % - 40; суми штрафної санкції - 67067,49; № 7 - з датою виписки ПН/РК - 31.08.2017 р.; граничним строком реєстрації ПН/РК - 31.08.2017 р.; датою реєстрації ПН/РК - 15.11.2017 р.; кількості днів затримки - 76; суми ПДВ за ПН/РК - 112456,5; розмір штрафу % - 40; суми штрафної санкції - 44982,6; № 9 - з датою виписки ПН/РК - 09.08.2017 р.; граничним строком реєстрації ПН/РК - 31.08.2017 р.; датою реєстрації ПН/РК - 15.11.2017 р.; кількості днів затримки - 76; суми ПДВ за ПН/РК - 168155,5; розмір штрафу % - 40; суми штрафної санкції - 67262,2; № 11 - з датою виписки ПН/РК - 10.11.2017 р.; граничним строком реєстрації ПН/РК - 30.11.2017 р.; датою реєстрації ПН/РК - 23.01.2018 р.; кількості днів затримки - 54; суми ПДВ за ПН/РК - 159084,18; розмір штрафу % - 30; суми штрафної санкції - 47725,25; № 18 - з датою виписки ПН/РК - 30.11.2017 р.; граничним строком реєстрації ПН/РК - 15.12.2017 р.; датою реєстрації ПН/РК - 23.01.2018 р.; кількості днів затримки - 39; суми ПДВ за ПН/РК - 230519,35; розмір штрафу % - 30; суми штрафної санкції - 69155,81; № 17 - з датою виписки ПН/РК - 23.11.2017 р.; граничним строком реєстрації ПН/РК - 15.12.2017 р.; датою реєстрації ПН/РК - 23.01.2018 р.; кількості днів затримки - 39; суми ПДВ за ПН/РК - 277389,5; розмір штрафу % - 30; суми штрафної санкції - 83216,85; № 16 - з датою виписки ПН/РК - 23.11.2017 р.; граничним строком реєстрації ПН/РК - 15.12.2017 р.; датою реєстрації ПН/РК - 23.01.2018 р.; кількості днів затримки - 39; суми ПДВ за ПН/РК - 277389,5; розмір штрафу % - 30; суми штрафної санкції - 83216,85; № 15 - з датою виписки ПН/РК - 15.11.2017 р.; граничним строком реєстрації ПН/РК - 30.11.2017 р.; датою реєстрації ПН/РК - 18.01.2018 р.; кількості днів затримки - 49; суми ПДВ за ПН/РК - 48396,89; розмір штрафу % - 30; суми штрафної санкції - 14519,07; № 3 - з датою виписки ПН/РК - 14.12.2017 р.; граничним строком реєстрації ПН/РК - 31.12.2017 р.; датою реєстрації ПН/РК - 22.01.2018 р.; кількості днів затримки - 22; суми ПДВ за ПН/РК - 3479.,4; розмір штрафу % - 20; суми штрафної санкції - 6958,08; №1 - з датою виписки ПН/РК - 06.12.2017 р.; граничним строком реєстрації ПН/РК - 31.12.2017 р.; датою реєстрації ПН/РК - 22.01.2018 р.; кількості днів затримки - 22; суми ПДВ за ПН/РК - 48260,99; розмір штрафу % - 20; суми штрафної санкції - 9652,2; №4 - з датою виписки ПН/РК - 19.12.2017 р.; граничним строком реєстрації ПН/РК - 15.01.2018 р.; датою реєстрації ПН/РК - 22.01.2018 р.; кількості днів затримки - 7; суми ПДВ за ПН/РК - 115501,44; розмір штрафу % - 10; суми штрафної санкції - 11550,14; №5 - з датою виписки ПН/РК - 26.12.2017 р.; граничним строком реєстрації ПН/РК - 15.01.2018 р.; датою реєстрації ПН/РК - 22.01.2018 р.; кількості днів затримки - 7; суми ПДВ за ПН/РК - 70229,62; розмір штрафу % - 10; суми штрафної санкції - 7022,96; № 2 - з датою виписки ПН/РК - 11.12.2017 р.; граничним строком реєстрації ПН/РК - 31.12.2017 р.; датою реєстрації ПН/РК - 16.01.2018 р.; кількості днів затримки - 16; суми ПДВ за ПН/РК - 71179,12; розмір штрафу % - 20; суми штрафної санкції - 14235,82.
У зв'язку із зазначеним вище, суд критично ставиться до позиції позивача, викладеної в позовній заяві та стосовно наданих як усних, так і письмових пояснень у даній справі, в розумінні ст.ст. 73, 74 КАС України, щодо начебто протиправних дій контролюючого органу, які виявились у винесенні податкових повідомлень-рішень, а саме: від 12.01.2018 р. №0008511204 на загальну суму 68 185,65 грн.; від 06.04.2018 р. №0075121204 на загальну суму 864 829,98 грн.
Не витримує жодної критики та спростовується матеріалами справи твердження позивача щодо недостатності реєстраційного ліміту на електронному рахунку останнього у зв'язку з тим, що контрагенту позивача, а саме: Товариству з обмеженою відповідальністю ТД КОНКОРД ЮГ відмовлено в реєстрації податкових накладних, що як наслідок мало порушення граничних строків реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідних податкових накладних складених позивачем - Товариством з обмеженою відповідальністю "ХЕДЖЕР ГРУП".
При цьому, суд ззаначає, що недостатність реєстраційного ліміту на електронному рахунку платника не змінює та не спрстовує самого факту порушення граничних строків реєстрації відповідних податкових наклданих, складених позивачем - Товариством з обмеженою відповідальністю "ХЕДЖЕР ГРУП".
Будь-яких інших доказів в розумінні ст.ст. 73, 74 КАС України, окрім посилань на протиправність дій Державної фіскальної служби України під час проходження процедури реєстрації відповідних податкових накладних Товариства з обмеженою відповідальністю ТД КОНКОРД ЮГ в Єдиному реєстрі податкових накладних, повноважним представником позивача надано не було.
Так, відповідно до п.201.1 ст.201 ПК України, на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Так, відповідно до диспозиції зазначеної вище 201 статті ПК України, законодавцем чітко визначено зобов'язання плтаника податку, в данному випадку - Товариства з обмеженою відповідальністю "ХЕДЖЕР ГРУП" що складання податкових накладних, та реєстрації їх в Єдиному реєстрі податкових накладних.
При цьому, суд зазначає, що будь-яких посилань на такі підстави, як блокування реєстрації податкових накладних контрагентами з якими співпрацює платник податку, який зобов'язаний зареєструвати податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних, що призводить до порушень термінів реєстрації податкових наклданих платником податків, норми статті 201 ПК України не містять.
Також судом встановлено, матеріалами справи підтверджено, що будь-яких оскаржуваних дій щодо своєчасної реєстрації наведених вище податкових накладних з боку позивача ТОВ Хеджер Груп вжито не було, будь-яких скріншотів відповідних програм, які б містили докази вчинення активних спроб з боку позивача, спрямованих на дотримання своєчасних термінів реєстрації зазначених податкових накладних відповідно до термінів, визначених ст.201 ПК України, матеріали справи не містять.
Посилання ж позивача на набетбо існуючий у останнього контроль реєстрації відповідних накладних його контрагентом - ТОВ Конкорд-Юг не витримує жлдної критики з огляду на його абсолютну доказову неспроможність та вдсутність такої підстави для звільнення від відповідальності за несвоєчасну реєстрації податкових накладних відповідно до ст.201 ПК України, як не вважається вірним судом і обгрунтування своєї позиції позивачем відсутністю податкового кредиту для своєчасної реєстрації податкових накладних саме ТОВ Хеджер Груп .
Адже з огляду на викладені вище обставини справи, недостатність реєстраційного ліміту на електронному рахунку платника податків не змінює та не спростовує факту порушення строку реєстрації зазначених вище податкових накладних, а також не спростовує імперативного характеру обов'язку ТОВ Хеджер Груп щодо своєчасної реєстрації в ЄРПН податкових накладних.
Крім того, доказами, наявними в матеріалах справи, спростовуються і доводи позивача щодо відсутності в діях ТОВ Хеджер Груп ознак правопорушення, передбачених п.109.1 ст.109 ПК України.
Зазначена норма ПК України дійсно містить визначення податкового правопорушення як протиправних дій (дій чи бездіяльності) платників податків, податкових агентів, та/аюо посадових осіб, а також посадових осіб контролюючих органів, що призвели до невиконання або неналежного виконання вимог, установлених цим Кодексом та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.
Проте, зазначене визначення податкового правопорушення жоодним чином не спростовується застосування позивача штрафних санкцій відповідно до оскаржуваних податкових повідомлень-рішень з огляду на зміст ст.201 ПК України, оскільки судом не встановлено відсутність в діях/бездіяльності ТОВ Хеджер Груп ознак правопорушення саме з огляду на беззаперечність факту наявності останнього, а незабезпечення підтримання достатньої суми ліміту на електронному рахунку як і несвоєчасна реєстрація податкових накладних, зокрема, і становлять зміст виявленого податкового правопорушення.
Відповідно до положень ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передачені Конституцією та законами України.
Одним з принципів адміністративного судочинства, передбачених ч.3 ст.2 КАС України, є принцип верховенства права, який відповідно до ст.6 КАС України, полягає в наступному: суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права, відповідно до якого, зокрема, людина, її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави.
Відповідно до ч.1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу, а суд згідно ст. 90 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.
Системний аналіз наведених вище норм чинного податкового законодавства України у сукупності з обставинами, встановленими судом в процесі розгляду даної справи на підставі доказів, наявних в матеріалах справи, дозволяє суду прийти до висновку про відсутність з боку позивача обґрунтування належними доказами в розумінні ст. ст. 73, 74 КАС України незаконного та необґрунтованого характеру оскаржуваноих податкових повідомлень-рішень, а саме: від 12.01.2018 р. №0008511204 на загальну суму 68 185,65 грн.; від 06.04.2018 р. №0075121204 на загальну суму 864 829,98 грн.
А відтак, викладене вище має наслідком наступне. Оскаржувані податкові повідомлення-рішення, а саме: від 12.01.2018 р. №0008511204 на загальну суму 68 185,65 грн.; від 06.04.2018 р. №0075121204 на загальну суму 864 829,98 грн., є прийняте відповідачем на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; своєчасно, що виключає як протиправний характер оскаржуваних податкових повідомлень-рішень, так і наявність у суду правових підстав для задоволення позовних вимог в межах правового поля в спосіб захисту права, обраний позивачем.
Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат, суд виходить з наступного.
Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Відповідно до платіжного доручення від 17.07.2018 р. №25 за подання позовної заяви позивачем був сплачений судовий збір у розмірі 13 995,23 грн. (тринадцять тисч дев'ятсот дев'яності п'ять грн., 23 коп.), який у повному розмірі зараховано до Державного бюджету України.
Враховуючи відмову в задоволенні позовної заяви Товариства з обмеженою відповідальністю "ХЕДЖЕР ГРУП" до Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, а саме: від 12.01.2018 р. №0008511204 на загальну суму 68 185,65 грн.; від 06.04.2018 р. №0075121204 на загальну суму 864 829,98 грн., суд приходить до висновку про відсутність підстав для присудження і всіх здійснених позивачем документально підтверджених судових витрат з Державного бюджету України, а саме, судового збору у розмірі 13 995,23 грн. (тринадцять тисч дев'ятсот дев'яності п'ять грн., 23 коп.).
Керуючись ст.ст. 242-244, 246, 250, 254, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
В задоволенні позовної заяви Товариства з обмеженою відповідальністю "ХЕДЖЕР ГРУП" до Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, а саме: від 12.01.2018 р. №0008511204 на загальну суму 68 185,65 грн.; від 06.04.2018 р. №0075121204 на загальну суму 864 829,98 грн. - відмовити повністю.
Розподіл судових витрат не здійснювати.
Рішення суду набирає законної сили відповідно до ст.255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржено в порядку та у строки, встановлені ст.295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України.
Повний текст рішення суду складений 07 вересня 2018 року.
Суддя ОСОБА_4
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 31.08.2018 |
Оприлюднено | 05.11.2018 |
Номер документу | 77591629 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Васильєва І.А.
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Жукова Євгенія Олексіївна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Жукова Євгенія Олексіївна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Жукова Євгенія Олексіївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні