Постанова
від 05.11.2018 по справі 193/1477/18
СОФІЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ 

ЄУН 193/1477/18

Провадження № 3/193/345/18

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

П О С Т А Н О В А

05 листопада 2018 року сел. Софіївка

Суддя Софіївського районного суду Дніпропетровської області Кащук Д.А., з участю секретаря Ратушна В.В., прокурора Швидкий Є.О., особи, яка притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_1, розглянувши матеріали справи про адміністративне правопорушення, яка надійшла від Управління захисту економіки в Дніпропетровській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України, про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженця ІНФОРМАЦІЯ_2, громадянина України, зареєстрованого та проживаючого ІНФОРМАЦІЯ_3, депутата Софіївської селищної ради,

за ч. 2 ст. 172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення,-

В С Т А Н О В И В:

До Софіївського районного суду Дніпропетровської області надійшла справа про адміністративне правопорушення, пов'язане з корупцією за ч.2 ст.172-6 КУпАП відносно ОСОБА_1.

Згідно протоколу про адміністративне правопорушення №848, складеного 24.10.2018 року відносно ОСОБА_1 старшим оперуповноваженим Управління захисту економіки в Дніпропетровській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України ОСОБА_2 встановлено наступне.

Відповідно до рішення №693-16/VІІ від 24.12.2016 Софіївської селищної ради Софіївського району Дніпропетровської області визнано повноваження депутатів Софіївської селищної ради, у тому числі визнано повноваження ОСОБА_1.

Відповідно до витягу з протоколу 16 сесії Софіївської селищної ради VII скликання від 24.12.2016 року було оголошено список депутатів районної ради, до складу яких входить депутат Софіївської селищної ради VII скликання ОСОБА_1.

Відповідно до ч. 1 ст. 49 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні повноваження депутата ради починаються з моменту офіційного оголошення відповідною територіальною виборчою комісією на сесії ради рішення про підсумки виборів та визнання повноважень депутатів і закінчуються в день першої сесії ради нового скликання.

Відповідно до п. 9 ст. 1 Закону України Про запобігання корупції правопорушення, пов'язане з корупцією - діяння, що не містить ознак корупції, але порушує встановлені цим Законом вимоги, заборони та обмеження, вчинене особою, зазначеною у ч. 1, ст.3 цього Закону, за яке законом встановлено кримінальну, адміністративну, дисциплінарну та/або цивільно-правову відповідальність.

Згідно зі ст. 68 Конституції України кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.

Пунктом першим статтею 18 Закону України "Про статус депутатів місцевих рад", передбачено, що депутат місцевих рад зобов'язаний додержуватися Конституції та законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, регламенту ради та інших нормативно-правових актів, що визначають порядок діяльності ради та її органів.

Таким чином, депутат Софіївської селищної ради ОСОБА_1 є суб'єктом відповідальності згідно п.п. б п. 1 ч. 1 ст. 3 Закону за вчинення корупційних правопорушень та правопорушень, пов'язаних з корупцією.

Пунктом 5 ч. 1 ст. 12 Закону, Національне агентство з метою виконання покладених на нього повноважень має право приймати з питань, що належать до його компетенції, обов'язкові для виконання нормативно-правові акти. Нормативно-правові акти Національного агентства підлягають державній реєстрації Міністерством юстиції України та включаються до Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів, що зазначено у ч. 5 ст. 12 Закону.

Згідно з рішенням № 2 Національного агентства з питань запобігання корупції Про початок роботи системи подання та оприлюднення декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування від 10.06.2016, зареєстрованим Міністерством юстиції України 15 липня 2016 року за № 958/29088 із змінами згідно рішення Національного агенства з питань запобігання корупції № 1 від 18.08.2016 зареєстрованим Міністерством юстиції України від 19.08.2016 за № 1153/29283 така система розпочинає свою роботу в два етапи:

перший етап - з 00 годин 00 хвилин 01.09.2016 для таких типів декларацій (повідомлень) та суб'єктів декларування:

-щорічні декларації за 2015 рік службових осіб, які станом на 01.09.2016 року займають згідно зі статтею 50 Закону відповідальне та особливо відповідальне становище. Зазначені у цьому абзаці декларації подаються протягом 60 календарних днів з дати, визначеної у цьому абзаці;

-декларації, передбачені абзацом першим частини другої статті 45 Закону України Про запобігання корупції (декларації осіб, які припиняють дальність, пов'язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування), службових осіб, які 01.09.2016 чи пізніше цієї дати припиняють діяльність, пов'язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, та станом на день такого припинення займають згідно зі статтею 50 Закону України Про запобігання корупції відповідальне та особливо відповідальне становище.

другий етап - з 00 годин 00 хвилин 01 січня 2017 року для всіх інших суб'єктів декларування та декларацій (повідомлень), передбачених Законом.

З врахуванням зазначеного, ОСОБА_1, як депутат Софіївської селищної ради, що обіймає посаду, яка не віднесена до посад осіб, які згідно зі статтею 50 Закону займають відповідальне та особливо відповідальне становище, набув обов'язку подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування з 01.01.2017.

Частиною другою ст. 52 Закону України Про запобігання корупції , передбачено, що у разі суттєвої зміни у майновому стані суб'єкта декларування, а саме отримання ним доходу, придбання майна на суму, яка перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 1 січня відповідного року, зазначений суб'єкт у десятиденний строк з моменту отримання доходу або придбання майна зобов'язаний письмово повідомити про це Національне агентство. Зазначена інформація вноситься до Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та оприлюднюється на офіційному веб-сайті Національного агентства.

Частиною 3 ст. 52 Закону №1700-УІІ передбачено, що порядок інформування Національного агентства про відкриття валютного рахунка в установі банку-нерезидента, а також про суттєві зміни у майновому стані визначаються Національним агентством.

Статтею 7 Закону України Про Державний бюджет України на 2017 рік установлено у 2017 році прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць для працездатних осіб у ррз/гірі з 1 січня 2017 року - 1600 гривень.

Тому, отримання доходу, придбання майна на суму, яка перевищує

50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 1 січня

відповідного року станом на 1 січня 2017 року складає 80 000 гривень.

Згідно протоколу про адміністративне правопорушення в даній справі встановлено, встановлено, що ОСОБА_3, являючись депутатом Софіївської селищної ради, будучи згідно з підпунктом б пункту 1 частини 1 статті Закону суб'єктом відповідальності за правопорушення, пов'язані з корупцією та суб'єктом декларування, 18 вересня 2017 року отримав дохід у вигляді спадщини - земельної ділянки, що знаходиться за адресою: Дніпропетровська область, Криворізький район, с.Вакулівка шляхом отримання свідоцтва про

право на спадщину за заповітом від 18.09.2017 .

Свідоцтво про право на спадщину за заповітом складено 18 вересня 2017

року в смт. Софіївка, Софіївського району, Дніпропетровської області.

Згідно рішення Національного агентства з питань запобігання корупції 10.06.2016 №3, вартість майна, що було придбано суб'єктом декларування, зазначається у грошовій одиниці України відповідно до останньої грошової оцінки майна або - якщо така оцінка не проводилася чи її результати не відомі суб'єкту декларування - на момент набуття майна у власність (як зазначено в документі, на підставі якого було набуто право власності).

Згідно зі свідоцтвом про право на спадщину за заповітом вартість

земельної ділянки, передані у спадщину ОСОБА_3, становить 207689, 89 (двісті сім тисяч шістсот вісімдесят дев'ять гривень 00 копійок), на суму, що перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 1 січня 2017 року, тобто на суму, що перевищує 80 000 грн..

Відповідно відомостей Державного реєстру прав власності на нерухоме

майно за ОСОБА_1 право власності на земельну ділянку зареєстровано 18 вересня 2017 року.

Статтею 41 Конституції України визначено, що кожен має право володіти,

користуватися і розпоряджатися своєю власністю, результатами своєї інтелектуальної, творчої діяльності. Право власності набувається у порядку, зазначеному законом.

Основоположні принципи здійснення правомочностей власника сформульовані у статті 1 Першого Протоколу до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (Рим, 04 листопада 1950 року), що набрала чинності для України з 11 вересня 1997 року та є складовою її правової системи відповідно до вимог статті 9 Конституції України, відповідно до якої: кожнафізична або юридична особа має право мирно володіти своїм майном. Ніхто не може бути позбавлений своєї власності інакше як в інтересах суспільства і на умовах, передбачених законом і загальними принципами міжнародного права. Проте попередні положення жодним чином не обмежують право держави вводити в дію такі закони, які вона вважає за необхідне, щоб здійснювати контроль за користуванням майном відповідно до загальних інтересів або для забезпечення сплати податків чи інших зборів або штрафів.

Статтею 1233 Цивільного кодексу України визначено, що заповітом є особисте розпорядження фізичної особи на випадок своєї смерті. Згідно з ч.1 ст. 1216 ЦК спадкуванням є перехід прав та обов'язків (спадщини) від фізичної особи, яка померла (спадкодавця), до інших осіб (спадкоємців). У ст.1218 ЦК вказано, що до складу спадщини входять усі права

та обов'язки, що належали спадкодавцеві на момент відкриття спадщини і не

припинилися внаслідок його смерті.

Відповідно до ч. 1 ст. 1217 ЦК спадкування здійснюється за заповітом або

за законом. Частиною 1 статті 1225 ЦК передбачено, що право власності на

земельну ділянку переходить до спадкоємців на загальних підставах, із збереженням її цільового призначення.

Згідно з ч.1 ст. 1297 ЦК спадкоємець, який прийняв спадщину, у складі якої є нерухоме майно, зобов'язаний звернутися до нотаріуса або в сільських населених пунктах - до уповноваженої на це посадової особи відповідного органу місцевого самоврядування за видачею йому свідоцтва про право на спадщину на нерухоме майно.

Статтею 1299 ЦК встановлено, що якщо у складі спадщини, яку прийняв спадкоємець, є нерухоме майно, спадкоємець зобов'язаний зареєструвати право на спадщину в органах, які здійснюють державну реєстрацію нерухомого майна.

Право власності на нерухоме майно виникає у спадкоємця з моменту державної реєстрації цього майна. Відповідно до ст. 182 ЦК України право власності на нерухоме майно, його виникнення, перехід і припинення підлягають державній реєстрації, яку здійснюють відповідно Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень нотаріуси та державні реєстратори.

Статтею 181 ЦК визначено поняття нерухомих та рухомих речей, а статтями 208, 209 ЦК передбачено правочини, які належить вчиняти у письмовій формі, які підлягають нотаріальному посвідченню; державній реєстрації.

Як вбачається з матеріалів справи, 18.09.2017 у ОСОБА_1, як суб'єкта декларування, відбулись суттєві зміни у майновому стані.

В то же час вбачається, що відповідно даних Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, на офіційному сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (https:public.nazk/gov/ua\search), встановлено, що ОСОБА_1, не своєчасно опублікував повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, що відбулись 18.09.2017 внаслідок отримання доходу у вигляді спадщини-земельної ділянки, що знаходиться за адресою: Дніпропетровська область, Софіївський район, с. Вакулівка.

ОСОБА_1, виконуючи вимоги законодавства щодо реєстрації отриманої спадщини у вигляді земельної ділянки, після вчинення дій щодо отримання свідоцтва про право на спадщину за заповітом від 18.09.2017, достовірно будучи обізнаним про вартість набутого ним майна, яке зазначено у вищевказаному свідоцтві та яка становила 207689,89 грн., що перевищувало 50 прожиткових мінімумів (80000 гривень), встановлених для працездатних осіб на 1 січня 2017 року, отримав у спадщину земельну ділянку площею 7,5660 га для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, яка розташована на території Жовтневої сільської ради Софіївського району, кадастровий номер 1225283300:02:004:0090.

Таким чином, всупереч вимогам Закону щодо фінансового контролю, в порушення вимог ч. 2 ст. 52 Закону України Про запобігання корупції , Порядку формування, ведення та оприлюднення (надання) інформації Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, який був затверджений рішенням Національного агентства № 3 від 10.06.2016 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15.07.2016 за № 959/29089), ОСОБА_1 у десятиденний строк з 18.09.2017 (по 28.09.2017 включно), коли йому достовірно стало відомо про суттєву зміну його майнового стану - отримання в спадщину земельної ділянки, вартість якої становила 207 689,89 грн. та перевищувала 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 1 січня 2017 року, не своєчасно виконав конкретний обов'язок щодо вчинення активних дій, спрямованих на письмове повідомлення Національного агентства з питань запобігання корупції про вищевказану суттєву зміну у майновому стані шляхом заповнення та подачі відповідних форм на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції з використанням програмних засобів Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Повідомлення про вищевказану суттєву зміну у майновому стані ОСОБА_1 здійснено лише 14.10.2018, тобто порушено граничний строк в десять днів з моменту отримання майна вартістю 207 689,89 грн. (суттєвої зміни в майновому стані), що настала 18.09.2017.

Таким чином, згідно протоколу про адміністративне правопорушення, ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, пов'язане з корупцією, відповідальність за яке передбачено ч. 2 ст. 172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення - не повідомлення про суттєві зміни у майновому стані.

В судовому засіданні особа, яка притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 пояснив, що дійсно отримав спадщину за заповітом у вигляді земельної ділянки, що знаходиться за адресою: Дніпропетровська область, Софіївський район, с. Вакулівка, але не повідомив НАЗК про суттєву зміну у майновому стані і порушив граничний строк в десять днів з моменту отримання майна вартістю 207 689,89 грн., що настала 18.09.2017, хоча і зазначив про вказані обставини в електронній декларації за 2017 рік. У березні 2018 року подав щорічну декларацію за 2017 рік, де зазначив у розділі 11, доходи, у тому числі подарунки - спадщину на суму 207690 грн.. З Національного агентства з питань запобігання корупції ніяких повідомлень йому не приходило, пояснення не вимагалися у нього.

Прокурор в судовому засіданні підтримав повністю обставини, зазначені в протоколі та вважає, що в діях ОСОБА_1 є склад правопорушення, передбаченого ч.2 ст.172-6 КУпАП. Вина ОСОБА_1 повністю доведена зібраними доказами, що є в матеріалах даної справи. Просив визнати винним ОСОБА_1, притягнути до адміністративної відповідальності за ч. 2 ст. 172-6 КУпАП та призначити йому адміністративне стягнення у виді штрафу.

Вислухавши пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, захисника, думку прокурора, дослідивши матеріали справи про адміністративне правопорушення, оцінивши докази у їх сукупності, суд приходить до наступних висновків.

Відповідно до рішення №693-16/VІІ від 24.12.2016 Софіївської селищної ради Софіївського району Дніпропетровської області визнано повноваження депутатів Софіївської селищної ради, у тому числі визнано повноваження ОСОБА_4 (а.с.36-39).

Відповідно до витягу з протоколу 16 сесії Софіївської селищної ради VII скликання від 24.12.2016 року було оголошено список депутатів районної ради, до складу яких входить депутат Софіївської селищної ради VII скликання ОСОБА_1 (а.с.38-39).

Згідно доданого до матеріалів справи витягів з протоколу 19 сесії Софіївської селищної ради від 15 лютого 2017 року, протоколу 20 сесії Софіївської селищної ради від 29 березня 2017 року, протоколу 22 сесії Софіївської селищної ради від 28 квітня 2017 року ОСОБА_1 був ознайомлений про терміни здачі електронних декларацій та про наслідки, які можуть виникнути в разі не подання електронних декларацій (а.с.40-48).

Згідно свідоцтва про право на спадщину за заповітом від 18.09.2017 року, зареєстрованого в реєстрі за №901 ОСОБА_1 отримав у спадщину земельну ділянку площею 7,5660 га для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, яка розташована на території Жовтневої сільської ради Софіївського району, кадастровий номер 1225283300:02:004:0090 (а.с.54).

Таким чином, право власності на вказану земельну ділянку ОСОБА_1 набув з 18.09.2017 року, отримавши свідоцтво про право на спадщину за заповітом на об'єкт нерухомого майна. Вартість набутого майна перевищує 50 прожиткових мінімумів на одну працездатну особу, встановлених на 1 січня 2017 року (тобто суму 80000 гривень) та складає 207689,89 грн..

Згідно наданого суду витягу з Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, на офіційному сайті НАЗК, встановлено, що ОСОБА_1 опублікував повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, що відбулися 18.09.2017 року, лише 14.10.2018 о 16:50 год. (витяг датований 22.10.2018 року, а.с.12).

Згідно витягу з Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування ОСОБА_1 у щорічній декларації за 2017 рік у розділі 11, доходи, у тому числі подарунки зазначив спадщину на суму 207690 грн. (а.с.19-24).

Відповідно до ст.245 КУпАП завданням провадження у справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом.

Згідно ст.280 КУпАП орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов'язаний з'ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, а також з'ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Частиною 2 ст.52 Закону України Про запобігання корупції встановлено, що у разі суттєвої зміни у майновому стані суб'єкта декларування, а саме отримання ним доходу, придбання майна на суму, яка перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 1 січня відповідного року, зазначений суб'єкт у десятиденний строк з моменту отримання доходу або придбання майна зобов'язаний письмово повідомляти про це Національне агентство. Зазначена інформація вноситься до Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та оприлюднюється на офіційному веб-сайті Національного агентства.

Статтею 172-6 ч.2 КУпАП передбачена відповідальність за неповідомлення або несвоєчасне повідомлення про відкриття валютного рахунка в установі банку-нерезидента або про суттєві зміни у майновому стані.

На підставі наведеного вище встановлено, що ОСОБА_1 у порушення вимог ч.2 ст.52 Закону України Про запобігання корупції не повідомив про суттєві зміни у своєму майновому стані, чим вчинив адміністративне правопорушення, пов'язане з корупцією, відповідальність за вчинення якого передбачена ч.2 ст. 172-6 КУпАП.

Отже, дії ОСОБА_1 правильно кваліфіковані за ч. 2 ст. 172-6 КУпАП, як неповідомлення або несвоєчасне повідомлення про суттєві зміни у майновому стані.

Обставин, що пом'якшують чи обтяжують відповідальність ОСОБА_5 за адміністративне правопорушення, судом не встановлено.

Відповідно до ч.1 ст.255 КУпАП, у справах про адміністративні правопорушення, що розглядаються органами, зазначеними в статтях 218 - 221 цього Кодексу, протоколи про правопорушення мають право складати: уповноважені на те посадові особи: органів внутрішніх справ (Національної поліції) (частина перша статті 44,статті 44-1,46-1,46-2,51,51-2,88-1,89,92,частина перша статті 106-1,стаття 106-2,частини четверта і сьома статті 121,частини третя і четверта статті 122,статті 122-2,122-4,122-5,частини друга і третя статті 123,стаття 124,частина четверта статті 127,статті 127-1,130,частина третя статті 133,стаття 135-1,стаття 136 (про порушення на автомобільному транспорті), стаття 139, частина четверта статті 140, статті 148,151,152,154,155,155-2- 156-2,159,160,162 - 162-3,164 - 164-11,164-15,164-16,165-1,165-2,166-14- 166-18,172-4 - 172-9, 172-9-2,173 - 173-2,174, стаття 175-1(за винятком порушень, вчинених у місцях, заборонених рішенням відповідної сільської, селищної, міської ради),статті 176,177,178 - 181-1, 181-3-185-2,185-4- 185-9,186,186-1,186-3,186-5- 187,188-28,188-47,189 - 195-6,статті 204-1,206-1,212-6,212-7,212-8,212-10,212-12,212-13,212-14,212-19,212-20).

Як вбачається з матеріалів справи, протокол № 548 від 24 жовтня 2018 року про адміністративне правопорушення, пов'язане з корупцією, стосовно ОСОБА_1 складено старшим оперуповноваженим Управління захисту економіки в Дніпропетровській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України ОСОБА_2, тобто особою, якій законом надано право складати протоколи про правопорушення у зазначеній категорії справ.

Таким чином, дослідивши та оцінивши наявні в матеріалах справи докази, суд приходить до висновку, що ОСОБА_1, будучи суб'єктом відповідальності за правопорушення, пов'язані з корупцією, не повідомив про суттєві зміни у майновому стані, чим вчинив адміністративне правопорушення, передбачене ч.2 ст.172-6 КУпАП. Враховуючи положення ст.33 КУпАП, суд вважає доцільним накласти на ОСОБА_1 адміністративне стягнення у вигляді штрафу у розмірі 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 1700 грн..

На підставі викладеного та керуючись ст.ст.33, 40-1, ч.2 ст.172-6, 245, 255, 280, 283, 284, 294 КУпАП, Законом України Про запобігання корупції , -

ПОСТАНОВИВ:

Визнати ОСОБА_6, ІНФОРМАЦІЯ_4 (ІПН НОМЕР_1), у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 172-6 КУпАП України та накласти на нього адміністративне стягнення у вигляді штрафу на користь держави в розмірі 10 0 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян в сумі 1700 (одна тисяча сімсот гривень) гривень.

Стягнути з ОСОБА_6, ІНФОРМАЦІЯ_4 (ІПН НОМЕР_1), на користь держави судовий збір в сумі 352 (триста п'ятдесят дві) грн. 40 коп. (стягувачем є Державна судова адміністрація України, місце знаходження вул. Липська, 18/5, м. Київ, 01601, код ЄДРПОУ 26255795, отримувач коштів Софіївське УК /Софіївський район/22030101, код за ЄДРПОУ 37789129, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), код банку отримувача 899998, рахунок отримувача: 31214206004326, код класифікації доходів бюджету 22030101). .

Роз'яснити, що штраф має бути сплачений не пізніш як через п'ятнадцять днів з дня вручення постанови про накладення штрафу, а в разі оскарження постанови - не пізніш як через п'ятнадцять днів з дня повідомлення про залишення скарги без задоволення.

У разі несплати штрафу у вищезазначений строк, постанова про накладення штрафу надсилається для примусового виконання до органу державної виконавчої служби за місцем проживання порушника, роботи або за місцезнаходженням його майна в порядку, встановленому законом.

У порядку примусового виконання постанови про стягнення штрафу за вчинення адміністративного правопорушення стягується подвійний розмір штрафу, а також витрати на облік вчиненого правопорушення.

Постанова суду може бути оскаржена до Апеляційного суду Дніпропетровської області через Софіївський районний суд Дніпропетровської області протягом десяти днів з дня винесення постанови.

Суддя Д.А.Кащук

СудСофіївський районний суд Дніпропетровської області 
Дата ухвалення рішення05.11.2018
Оприлюднено06.11.2018
Номер документу77597779
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —193/1477/18

Постанова від 07.11.2018

Адмінправопорушення

Софіївський районний суд Дніпропетровської області

Кащук Д. А.

Постанова від 05.11.2018

Адмінправопорушення

Софіївський районний суд Дніпропетровської області

Кащук Д. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні