Рішення
від 30.10.2018 по справі 0940/1277/18
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД                              ДОДАТКОВЕ СУДОВЕ РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"30" жовтня 2018 р.                                                            Справа № 0940/1277/18

м. Івано-Франківськ

Суддя Івано-Франківського окружного адміністративного суду Шумей М.В., розглянувши у письмовому провадженні заяву про винесення додаткового рішення у адміністративній справі за позовом Спільного українсько - польського виробничо - комерційного підприємства ТОВ "Анрад" до Івано-Франківського міського відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Івано-Франківській області про визнання нечинними та скасування постанов,-

ВСТАНОВИВ:

23.07.2018 Спільне українсько-польське виробничо-комерційне підприємство ТОВ "Анрад" звернулося до суду із адміністративним позовом до Івано-Франківського міського відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Івано-Франківській області про визнання нечинними та скасування постанов.

Рішенням Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 03.10.2018 позов Спільного українсько - польського виробничо - комерційного підприємства ТОВ "Анрад" - задоволено повністю.

25.10.2018 Спільне українсько-польське виробничо-комерційне підприємство ТОВ "Анрад подало суду заяву про винесення додаткового судового рішення по справі, щодо повернення сплаченого судового збору в розмірі 14096,00 грн., у зв"язку із задоволенням позовних вимог та стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Івано-Франківського міського відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Івано-Франківській області.

Розглянувши заяву про винесення додаткового рішення по справі, суд зазначає наступне.

Приписами частини 3 статті 252 Кодексу адміністративного судочинства України, визначено, що суд, що ухвалив рішення, ухвалює додаткове судове рішення в тому самому складі протягом десяти днів з дня надходження відповідної заяви. Додаткове судове рішення ухвалюється в тому самому порядку, що й судове рішення.

Суд, ухвалюючи 25.10.2018 рішення по даній справі у відповідності до пункту 2 частини 5 статті 246 Кодексу адміністративного судочинства України в резолютивній частині рішення не вирішив питання про розподіл судових витрат.

Частиною 1 статті 9 Закону України "Про судовий збір" встановлено, судовий збір сплачується за місцем розгляду справи та зараховується до спеціального фонду Державного бюджету України.

Під час вирішення питання про розподіл судових витрат судом встановлено, що позивачем судовий збір згідно платіжного доручення № 2435 від 23.07.2018 на суму 1762,00 грн., та квитанції №0.0.1095573041.1 від 27.07.2018 на суму 12334,00 грн., сплачено на розрахунковий рахунок отримувача - 31211256026001, ГУК у м.Києві/м.Київ/22030106 - за призначенням сплата судового збору боржниками за рішеннями про стягнення з них судового збору на користь держави, тобто сплачено судовий збір не за призначенням та не за місцем розгляду справи.

Отже, як встановлено судом позивачем сплачено судовий збір за призначенням сплата судового збору боржниками за рішеннями про стягнення з них судового збору на користь держави, тобто не за призначенням.

Суд зазначає, що повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного бюджету на рахунок 31215256700001 платнику (суб'єкту господарювання) встановлено наказом Міністерства Фінансів України від 03.09.2013 № 787.

Суд, додатково роз"яснює позивачу про право на: 1) звернення до Державної судової адміністрації України з заявою про видачу подання на повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету зборів, платежів та інших доходів бюджету. До заяви має додаватися копія документа на переказ, або паперова копія електронного розрахункового документа, які підтверджують перерахування коштів до бюджету. Заява складається платником у довільній формі з обов'язковим зазначенням такої інформації: причини повернення коштів з бюджету, найменування платника (суб'єкта господарювання), код за ЄДРПОУ (для юридичної особи) або прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи, реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер) або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання в установленому порядку відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та мають відмітку у паспорті), сума платежу, що підлягає поверненню, найменування платежу (наприклад судовий збір, застава, виконавчий збір тощо); 2) подання до Головного управління Державної казначейської служби України у м.Києві подання разом з заявою про повернення коштів з бюджету та оригіналом або копією документа на переказ, або паперовою копією електронного розрахункового документа, які підтверджують перерахування коштів до бюджету. Заява про повернення коштів з бюджету, яка подається Головного управління Державної казначейської служби України у м.Києві, складається платником у довільній формі з обов'язковим зазначенням такої інформації: причини повернення коштів з бюджету, найменування платника (суб'єкта господарювання), код за ЄДРПОУ (для юридичної особи) або прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи, реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер) або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання в установленому порядку відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та мають відмітку у паспорті), місцезнаходження юридичної особи або місце проживання фізичної особи та номер контактного телефону, сума платежу, що підлягає поверненню, спосіб перерахування коштів з бюджету у безготівковій формі із зазначенням реквізитів рахунку одержувача коштів чи готівкою. Платник подає до головного управління Державної казначейської служби України у м. Києві заяву та подання, дати складання яких не перевищують 30 календарних днів. У заяві платник може визначити довірену особу для отримання коштів, що мають бути повернені йому з бюджету. У такому разі до заяви про повернення коштів з бюджету додаються довіреність на отримання коштів довіреною особою, засвідчена згідно з вимогами Цивільного кодексу України, та копія паспорта довіреної особи.

Як уже зазначалося судом, рішенням від 03.10.2018 по даній справі позовні вимоги позивача задоволено повністю, а частиною 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб"єктом владних повноважень, судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб"єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Оскільки, позивачем сплачено судовий збір не за призначенням та не за місцем розгляду справи, а позовні вимоги позивача задоволено повністю, суд приходить до висновку, що судовий збір підлягає відшкодуванню (оплаті) із бюджетних асигнувань Івано-Франківського міського відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Івано-Франківській області в дохід державного бюджету України на рахунок отримувача коштів - УК у м.Iв.-Франк./м.Iв.-Фран./22030101, код отримувача (код за ЄДРПОУ) - 37952250, банк отримувача - Казначейство України (ЕАП), Код банку отримувача (МФО) - 899998, рахунок отримувача - 34317206084002, код класифікації доходів бюджету - 22030101., - судовий збір в сумі 14096 (чотирнадцять тисяч дев"яносто шість) гривень 00 копійок.

На підставі викладеного та керуючись статтями 139, 241, 343, 248, 252 Кодексу адміністративного судочинства України, суд ,-

                                                                       

ВИРІШИВ:

Роз"яснити Спільному українсько - польському виробничо - комерційному підприємству ТОВ "Анрад" його право на звернення до Державної судової адміністрації України з заявою про видачу подання на повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету зборів, платежів та інших доходів бюджету.

Стягнути із бюджетних асигнувань Івано-Франківського міського відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Івано-Франківській області в дохід державного бюджету України на рахунок отримувача коштів - УК у м.Iв.-Франк./м.Iв.-Фран./22030101, код отримувача (код за ЄДРПОУ) - 37952250, банк отримувача - Казначейство України (ЕАП), Код банку отримувача (МФО) - 899998, рахунок отримувача - 34317206084002, код класифікації доходів бюджету - 22030101., - судовий збір в сумі 14096 (чотирнадцять тисяч дев"яносто шість) гривень 00 копійок.

Додаткове рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку.

Апеляційна скарга на додаткове рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня складення повного судового рішення.

Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд.

Учасник справи, якому повне додаткове рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження додаткового рішення суду, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного додаткового рішення суду.

Додаткове рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги додаткове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

          

Суддя                                                                       Шумей М.В.

          

          

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.10.2018
Оприлюднено08.11.2018
Номер документу77627503
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —0940/1277/18

Постанова від 21.03.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Макарик Володимир Ярославович

Ухвала від 07.03.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Макарик Володимир Ярославович

Ухвала від 13.02.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Макарик Володимир Ярославович

Ухвала від 04.02.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Макарик Володимир Ярославович

Ухвала від 04.02.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Макарик Володимир Ярославович

Ухвала від 04.01.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Макарик Володимир Ярославович

Ухвала від 04.01.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Макарик Володимир Ярославович

Рішення від 30.10.2018

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Шумей М.В.

Рішення від 03.10.2018

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Шумей М.В.

Ухвала від 03.08.2018

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Шумей М.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні