Ухвала
від 05.11.2018 по справі 815/6717/17
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 815/6717/17

У Х В А Л А

05 листопада 2018 року м. Одеса

Суддя Одеського окружного адміністративного суду Тарасишина О.М., розглянувши клопотання Головного управління ДСНС України в Одеській області про роз'яснення змісту виконавчого документу за позовом Головного управління ДСНС України в Одеській області до Перемогівського навчало-виховного комплексу «Загальноосвітня школа I-II ступенів - дошкільний навчальний заклад» ОСОБА_1 районної ради Одеської області, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача ОСОБА_1 районної ради Одеської області про вжиття заходів реагування у вигляді повного зупинення роботи (експлуатації),-

В С Т А Н О В И В:

До Одеського окружного адміністративного суду надійшло клопотання Головного управління ДСНС України в Одеській області (вх. № 32104/18 від 26.10.2018р.) про роз'яснення змісту виконавчого документу по справі № 815/6717/17 за позовом Головного управління ДСНС України в Одеській області до Перемогівського навчало-виховного комплексу «Загальноосвітня школа I-II ступенів - дошкільний навчальний заклад» ОСОБА_1 районної ради Одеської області, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача ОСОБА_1 районної ради Одеської області про вжиття заходів реагування у вигляді повного зупинення роботи (експлуатації).

У вказаному клопотанні позивач просить роз'яснити резолютивну частину виконавчого документу Одеського окружного адміністративного суду .

Частиною 3 ст. 3 КАС України встановлено, що провадження в адміністративних справах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи.

Відповідно до частин другої та третьої статті 166 КАС України заяви, клопотання і заперечення подаються в письмовій або усній формі. У випадках, визначених цим Кодексом, заяви і клопотання подаються тільки в письмовій формі. Заяви, клопотання і заперечення подаються та розглядаються в порядку, встановленому цим Кодексом. У випадках, коли цим Кодексом такий порядок не встановлений, він встановлюється судом.

Статтею 167 Кодексу адміністративного судочинства України встановлені загальні вимоги до форми та змісту письмової заяви, клопотання, заперечення.

Так, відповідно до частини першої ст. 167 КАС України будь-яка письмова заява, клопотання, заперечення повинні містити:

1) повне найменування (для юридичних осіб) або ім'я (прізвище, ім'я та по батькові) (для фізичних осіб) особи, яка подає заяву чи клопотання або заперечення проти них, її місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб), ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України;

2) найменування суду, до якого вона подається;

3) номер справи, прізвище та ініціали судді (суддів), якщо заява (клопотання, заперечення) подається після постановлення ухвали про відкриття провадження у справі;

4) зміст питання, яке має бути розглянуто судом, та прохання заявника;

5) підстави заяви (клопотання, заперечення);

6) перелік документів та інших доказів (за наявності), що додаються до заяви (клопотання, заперечення);

7) інші відомості, які вимагаються цим Кодексом.

Дослідивши надану заяву про роз'яснення змісту виконавчого документу, судом встановлена відсутність необхідних реквізитів, а саме: підстави заяви; перелік інших доказів (за наявності), що додаються до заяви (клопотання, заперечення).

Заява Головного управління ДСНС України в Одеській області взагалі не містить обґрунтування та зазначення визначених законом підстав для роз'яснення змісту виконавчого документу.

Відповідно до ч. 2 ст. 167 КАС України, якщо заяву (клопотання, заперечення) подано без додержання вимог частини першої цієї статті і ці недоліки не дають можливості її розглянути, або якщо вона є очевидно безпідставною та необґрунтованою, суд повертає таку заяву (клопотання, заперечення) заявнику без розгляду.

Крім того, суд зазначає, що згідно ч.ч. 1, 2 ст. 254 КАС України за заявою учасника справи, державного виконавця суд роз'яснює ухвалене ним судове рішення, яке набрало законної сили, не змінюючи змісту судового рішення, шляхом постановлення ухвали. Подання заяви про роз'яснення судового рішення допускається, якщо воно ще не виконано або не закінчився строк, протягом якого судове рішення може бути подане для примусового виконання.

За приписами ч.ч. 3, 4 ст. 254 КАС України подання заяви про роз'яснення судового рішення зупиняє перебіг строку, встановленого судом для виконання судового рішення, а так само строку, протягом якого судове рішення може бути подане для примусового виконання. Ухвалу про роз'яснення судового рішення або відмову у його роз'ясненні може бути оскаржено.

Аналіз вищенаведених норм свідчить про те, що за правилами ст. 254 КАС України підлягають роз'ясненню судові рішення, яким суд вирішив спір по суті, тобто якщо воно впливає на права, обов'язки та інтереси учасників спірних правовідносин.

Разом з тим, Головним управлінням ДСНС України в Одеській області не наведено та судом не встановлено правових підстав роз'яснення змісту виконавчого документу.

Враховуючи, що заяву Головного управління ДСНС України в Одеській області про роз'яснення змісту виконавчого документу подано без додержання вимог частини першої ст. 167 Кодексу адміністративного судочинства України, вона є необґрунтованою та зазначені недоліки не дають можливості її розглянути, суд дійшов висновку про наявність підстав для повернення такої заяви заявнику без розгляду

Керуючись статтями 167, 169, 243, 248 КАС України, суддя, -

У Х В А Л И В:

Заяву Головного управління ДСНС України в Одеській області про роз'яснення змісту виконавчого документу за позовом Головного управління ДСНС України в Одеській області до Перемогівського навчало-виховного комплексу «Загальноосвітня школа I-II ступенів - дошкільний навчальний заклад» ОСОБА_1 районної ради Одеської області, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача ОСОБА_1 районної ради Одеської області про вжиття заходів реагування у вигляді повного зупинення роботи (експлуатації) - повернути заявнику без розгляду.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та оскарженню не підлягає.

Суддя О.М. Тарасишина

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.11.2018
Оприлюднено07.11.2018
Номер документу77627710
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/6717/17

Ухвала від 05.11.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Тарасишина О.М.

Ухвала від 17.07.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Єщенко О.В.

Ухвала від 29.05.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Тарасишина О.М.

Рішення від 04.06.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Тарасишина О.М.

Ухвала від 23.03.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Тарасишина О.М.

Ухвала від 05.03.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Тарасишина О.М.

Ухвала від 30.01.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Тарасишина О.М.

Ухвала від 09.01.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Тарасишина О.М.

Ухвала від 20.12.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Тарасишина О.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні