ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ м. Київ 02 листопада 2018 року № 826/15860/17 Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Донця В.А., розглянувши в письмовому провадженні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Інкам трейд" до Державної фіскальної служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити дії. Товариство з обмеженою відповідальністю "Інкам трейд" звернулось до суду з адміністративним позовом про: – визнання протиправним та скасування рішення ДФС України від 26.10.2017 №249982/39530873 про відмову в реєстрації податкової накладної від 22.09.2017 №57 на суму 5.140.292,00 грн., у тому числі податок на додану вартість, в Єдиному реєстрі податкових накладних; – зобов'язання ДФС України зареєструвати податкову накладну від 22.09.2017 №57 на суму 5.140.292,00 грн., у тому числі податок на додану вартість, в Єдиному реєстрі податкових накладних; – зобов'язання ДФС України подати до суду звіт про виконання судового рішення протягом одного тижня з дня набрання законної сили даним судовим рішенням. Ухвалою суду від 07.12.2017 відкрито провадження у справі та призначено судовий розгляд справи, в судовому засіданні, 21.12.2017, відповідно до частини третьої статті 194 Кодексу адміністративного судочинства України продовжено розгляд справи у письмовому провадженні за наявними доказами. В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що рішення комісія ДФС України, від 26.10.2017 про відмову в реєстрації податкової накладної не містить причин та підстав для прийняття такого рішення відповідно до "Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних", затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567. Представник позивача під час судового розгляду адміністративної справи позов підтримав, просив задовольнити позовні вимоги з підстав, викладених у позовній заяві. Відповідач – Державна фіскальна служба України, участі повноважного представника в судовому засіданні не забезпечила, про дату, час та місце судового розгляду повідомлений належним чином, відзиву до суду не надав. Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши письмові докази, судом встановлено. Як убачається зі змісту позовної заяви, ТОВ "Інкам трейд" складено податкову накладну від 22.09.2017 №57 на суму 5.140.292,00 грн. в електронній формі та подано на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних. Позивачем від ДФС України отримано квитанцію від 13.10.2017 №9212603541 з результатом: документ прийнято, реєстрація зупинена. На виконання вимог пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України позивачем 22.10.2017 направлено повідомлення щодо подання документів про підтвердження реальності здійснення операцій, за наслідками яких сформована податкова накладна, реєстрація якої зупинена, з поясненнями про надання підтверджень для поновлення реєстрації податкової накладної від 22.09.2017 №57, до якої долучені копії первинних документів: таблиці даних платника податків від 22.10.2017 №1 та №2; договір поставки нафтопродуктів від 19.08.2016 №16/800; видаткові накладні від 22.09.2017 №KR-4210, №BR-6442, №BR-6436, № BR-6438, №BR-6439, №BR-6440, №BR-6443; генеральний договір постачання нафтопродуктів від 07.09.2017 №20; видаткові накладні від 22.09.2017 №103, №104, №105, №106, №107, №108; товарно-транспорті накладні від 22.09.2017 №106, №107, №108, №109, №110, №111; банківську виписку за 22.09.2017; витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 19.07.2017 № 23003276; оборотно-сальдова відомість по рахунку 361 за вересень 2017 року. Рішенням комісії ДФС України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному державному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 26.10.2017 №249982/39530873 відмовлено у реєстрації податкових накладних. Рішенням комісії з питань розгляду скарг від 08.11.2017 № 27100/39530873, прийнятого за результатами скарги ТОВ "Інкам трейд", рішення комісії ДФС України залишено без змін. Не погоджуючись з рішенням комісії ДФС України, позивач звернувся до суду з адміністративним позовом. Вирішуючи спір, суд виходить з такого. Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, порядок їх адміністрування, права, обов'язки платників податків та зборів, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства врегульовано Податковим кодексом України (в редакції, чинній на час подання податкової накладної на реєстрацію та ухвалення оскаржуваного рішення, далі – ПК України). Відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації в порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін. Пунктом 201.10 статті 201 ПК України визначено: при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку – продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою (абзац перший); підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня (абзац п'ятий); якщо надіслані податкові накладні / розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин (абзац десятий). Судом встановлено, що позивачем подано на реєстрацію податкову накладну від 22.09.2017 №57 на суму 5.140.292,00 грн., яка згідно з квитанцією від 13.10.2017 №9212603541 прийнята, реєстрація зупинена. Відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу. В свою чергу, за приписами пункту 74.2. статті 74 ПК України в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. Згідно з підпунктом 201.16.1 пункту 201.6 статті 201 ПК України в разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації. У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування (підпункт "а"); визначення критерію (їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (підпункт "б"); пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (підпункт "в"). Вичерпний перелік таких документів у розрізі критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. Підпунктом 201.16.3 пункту 201.16 статті 201 ПК України визначено, що письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику. Зазначена комісія приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України. Відповідно до пункту 12 "Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки, зокрема, відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу. Пунктом 13 Порядку встановлено, що за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Відповідно до підпункту 1 пункту 6 "Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних", затверджено наказ Міністерства фінансів України 13.06.2017 №567, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за №753/30621 (у редакції, чинній нас час існування спірних відносин) моніторинг податкової накладної / розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями: обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній / розрахунку коригування, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 разу більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01.01.2017 в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеного у податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих з 01.01.2017 року в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75 % загального такого залишку) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється); Як убачається зі змісту квитанції від 13.10.2017 №9212603541 про зупинення реєстрації податкової накладної від 22.09.2017 №57 на суму 5.140.292,00 грн., підставами зупинення реєстрації вказано пункт 201.16 статті 201 ПК України. Податкова накладна відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначених пунктом 6 "Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних", затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно УКТ ЗЕД: 2710. Запропоновано надати пояснення ат/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до підпункту "в" підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 ПК України, вичерпний перелік яких встановлено наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567 та/або Таблицю даних платника податків, яка передбачена пунктом 4 цього наказу. На думку суду, критерії визначені комісією ДФС України в квитанції від 13.10.2017 №9212603541 як невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно УКТ ЗЕД не передбачені пунктом 6 "Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних". Відповідно до підпункту 201.16.2 пункту 201.16.2 статті 201 ПК України письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті "в" підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній / розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику. Письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику. Зазначена комісія приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України. Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних приймається та надсилається платнику податку протягом п'яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту. Як вказувалось судом, ТОВ "Інкам трейд" надавались пояснення та первинні документи на підтвердження відповідність обсягів постачання обсягам придбання. Згідно з договором поставки нафтопродуктів від 19.08.2016 №16/800 Підприємство з іноземними інвестиціями "Амік Україна" зобов'язувалось здійснити поставку нафтопродуктів ТОВ "Інкам трейд". На підтвердження господарських операцій додано видаткові накладні Підприємства з іноземними інвестиціями "Амік Україна" від 22.09.2017 №KR-4210, №BR-6442, №BR-6436, №BR-6438, №BR-6439, №BR-6440, №BR-6443, від 28.09.2017 №BR-6579 щодо поставки бензину та дизельного палива, відповідні податкові накладні від 22.09.2017 №4205879, №4205876, №4205877, №4205882, №4205873, №4205874, №4205881, №4205883. Згідно з умовами генерального договору від 07.09.2017 №20, укладеного між ТОВ "Інкам трейд" (постачальник) та ТОВ "Месар" (покупець) постачальник зобов'язувався передати у власність нафтопродукти. Позивачем додавались: видаткові накладні від 22.09.2017 №103, №104, №105, №106, №107, №108, на підставі яких передавались бензин та дизельне паливо; товарно-транспорті накладні від 22.09.2017 №106, №107, №108, №109, №110, №111 на відпуск нафтопродуктів (бензин, дизельне паливо); банківська виписка за 22.09.2017 про перерахування коштів ТОВ "Месар" на користь позивача згідно з договором №20. За наслідками господарських операцій ТОВ "Інкам трейд" складено податкові накладні від 20.09.2017 №51, що зареєстрована відповідачем та від 22.09.2017 №57 на суму 5.140.292,00 грн., реєстрація якої була зупинена. Як убачається зі змісту оскаржуваного рішення, підставою вказано подання платником податку копій документів, які складені з порушення законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС України рішення про реєстрацію податкової накладної. Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 №190 "Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації" підставами для прийняття комісією ДФС рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування визначено, зокрема, надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування. На думку суду, всупереч вимогам, встановленим підпунктом "в" підпунктом 201.16.1 пункту 201.6 статті 201 ПК України, зупиняючи реєстрацію податкової накладної контролюючим органом не визначено вичерпного переліку документів для подання платником податків. Позивачем, з урахуванням підстав зупинення реєстрації податкової накладної, надано первинні документи на підтвердження відповідності обсягів поставки обсягам придбання нафтопродуктів (бензин, дизельне пальне). З оскаржуваного рішення не зрозуміло які первинні документи, що подавались позивачем, містять недоліки та в чому вони полягають. З огляду на такі обставини, слід дійти висновку, що оскаржуване рішення не відповідає критеріям, визначеним частиною другою статті 2 КАС України, зокрема, щодо використання повноважень відповідачем під час вирішення питання щодо реєстрації податкової накладної з метою, з якою це повноваження надано та щодо обґрунтованості рішення, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття оскаржуваного рішення. Запровадження процедури зупинення реєстрації податкової накладної, відмова в її реєстрації має на меті запобігти безпідставному декларуванню, відшкодуванню податку на додану вартість. Водночас оскаржуване рішення ухвалено формально без будь-якого обґрунтування, що, за висновком суду, виключає правомірність досягнення відповідної мети. Так, у квитанції про зупинення зазначено про встановлення невідповідності обсягів постачання обсягам придбання товарів. З метою спростування сумнівів платником податків подано пояснення та первинні документи. Проте оскаржуване рішення не містить жодної інформації щодо відхилення таких документів. З огляду на наведе, суд вважає обґрунтованими доводи ТОВ "Інкам трейд" щодо протиправності рішення комісії ДФС України від 26.10.2017 №249982/39530873 про відмову в реєстрації податкової накладної від 22.09.2017 №57 на суму 5.140.292,00 грн., у тому числі податок на додану вартість, в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідно позовні вимоги в частині визнання протиправним та скасування цього рішення підлягають задоволенню. Відповідно до підпункту "б" підпункту 201.16.4 пункту 201.16 статті 201 ПК України податкова накладна / розрахунок коригування, реєстрацію якої в Єдиному реєстрі податкових накладних було зупинено, реєструється у день набрання законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Пунктом 49.13 статті 49 ПК України визначено, що в разі якщо в установленому законодавством порядку буде встановлено факт неправомірної відмови контролюючим органом (посадовою особою) у прийнятті податкової декларації, остання вважається прийнятою у день її фактичного отримання контролюючим органом. Враховуючи висновок суду про протиправність та скасування оскаржуваного рішення підлягають задоволенню вимоги про зобов'язання ДФС України зареєструвати податкову накладну від 22.09.2017 №57 Єдиному реєстрі податкових накладних. У позовній заяві позивач просив зобов'язати ДФС України подати до суду звіт про виконання судового рішення протягом одного тижня з дня набрання законної сили даним судовим рішенням. Згідно з частиною першою статті 382 КАС України суд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, може зобов'язати суб'єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення. Суд вважає, що клопотання позивача підлягає задоволенню, відповідно слід зобов'язати відповідача подати звіт про виконання судового рішення протягом десяти днів, з дня наступного за днем набрання законної сили судовим рішенням. Частиною першою статті 139 КАС України визначено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа. З матеріалів справи вбачається, що позивачем сплачено судовий збір у розмірі 3200,00 грн. (платіжне доручення від 22.11.2017 №1218). З урахуванням того, що судовий збір за подання даної позовної заяви становив 1600,00 грн., з урахуванням немайнового характеру спору та пов'язаності позовних вимог, на користь позивача слід присудити судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 1600,00 грн. за рахунок бюджетних асигнувань призначених для ДФС України. Керуючись статтею 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, ВИРІШИВ: Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Інкам трейд" задовольнити повністю. Визнати протиправним та касувати рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному державному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 26 жовтня 2017 року №249982/39530873 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю "Інкам трейд" від 22 вересня 2017 року №57. Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати датою подання в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 22 вересня 2017 року №57, складену Товариством з обмеженою відповідальністю "Інкам трейд". Присудити на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Інкам трейд" судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 1.600,00 (одна тисяча шістсот грн. 00 коп.) за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України. Зобов'язати Державну фіскальну службу України подати до Окружного адміністративного суду міста Києва звіт про виконання судового рішення в справі №826/15860/17 протягом десяти днів з дня наступного за днем набрання законної сили судовим рішенням. Позивач – Товариство з обмеженою відповідальністю "Інкам трейд" (ідентифікаційний код 39530873, місцезнаходження: 03038, м. Київ, вул. Лінійна, 17). Відповідач – Державна фіскальна служба України (ідентифікаційний код 39292197, місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа, 8). Відповідно до статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено в день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження – якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду. Згідно зі статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду. Підпунктом 15.5 пункту 15 Розділ VII "Перехідні положення" передбачено, що до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу. У разі порушення порядку подання апеляційної чи касаційної скарги відповідний суд повертає таку скаргу без розгляду. Суддя В.А. Донець
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 02.11.2018 |
Оприлюднено | 08.11.2018 |
Номер документу | 77630359 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Донець В.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні