Постанова
від 25.12.2009 по справі 2а-6532/09/1870
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІ СТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

25 грудня 2009 р. Справа № 2а-6532/09/1870

Сумський окружний адмін істративний суд у складі:

головуючого судді - Опімах Л.М.,

за участю секретаря судового засідання- Шевченк о В.М.

представників позив ача - Кагадій А.В., Бут Л.В,

представника відпов ідача - Бібік В.А.,

розглянувши у відкритом у судовому засіданні в примі щенні суду в м. Суми адміністр ативну справу за позовом Де ржавного підприємства "Конот опське лісове господарство" до Конотопської міжрайонно ї державної податкової інспе кції про визнання нечинними податкових повідомлень-ріше нь ,-

В С Т А Н О В И В:

22 жовтня 2009 року позивач з вернувся з позовом, який його представники підтримали в с удовому засіданні, мотивуючи позовні вимоги тим, що за висн овками Конотопської міжрайо нної Державної податкової ін спекції , якою проведено план ову виїзну перевірку державн ого підприємства «Конотопсь ке лісове господарство» з пи тань дотримання вимог податк ового законодавства за періо д з 01.04.2006р. по 31.12.2008р., валютного та і ншого законодавства за періо д з 01.04.2006р. по 31.12.2008р., виписані пода ткові повідомлення-рішення в ід 06.05.2009р. №0000372311/0 про визначення з обов' язання за платежем з п одатку на додану вартість в р озмірі 85461,00 грн; № 0000362311/0 про визна чення зобов' язання за плат ежем з податку на прибуток пі дприємств, установ та органі зацій, що перебувають у загал ьнодержавній власності в роз мірі 160483,50грн.; № 0000382311/0 про визначе ння зобов' язання з частини прибутку державного підприє мства в розмірі 63080,50 грн. Підст авою для прийняття таких ріш ень стало нібито вчинення по зивачем порушень п.5.1 ст.5 Закон у України «Про оподаткуванн я прибутку підприємств», п.4.2 с т.4, п.п.7.4.1 п.7.4 ст.7 Закону України « Про податок на додану вартіс ть», п.3 Порядку відрахування господарськими організаці ями до державного бюджету ча стини чистого ( доходу), затвер дженого постановою Кабінет у Міністрів від 29.01.2007 року №68, п.3 Порядку відрахування у 2008 ро ці державними унітарними пі дприємствами та їх об' єднан нями до державного бюджету ч астини чистого прибутку, зат вердженого постановою Кабі нету Міністрів України від 05 .03.2008 року №158.

До такого висновку відпові дач дійшов, поставивши під су мнів реальність господарськ их операцій позивача з поста вки паливно-мастильних матер іалів з ПП «Торговий дім «Наф та» за договором №177 від 01.02.2006 ро ку, вказавши на відсутність п ервинних документів бухгалт ерського обліку, що підтверд жують такі операції та не пор ушення органом досудового сл ідства кримінальної справи за фактом фіктивного підприє мництва ПП «Торговий дім «На фта».

Такі висновки Конотопсько ї міжрайонної державної пода ткової інспекції та її рішен ня позивач просить визнати п ротиправними та нечинними з тих підстав, що ним в ході гос подарської діяльності дотри мані вимоги податкового зако нодавства. Зокрема, між позив ачем та ПП «Торговий дім «Наф та» укладений договір постав ки паливно-мастильних матер іалів №177 від 01.02.2006 року. Після уз годження кількості та вартос ті товару згідно рахунків-фа ктур ПП «ТД «Нафта» проводил о поставку паливно-мастильни х матеріалів на умовах - «скл ад покупця». ПП «ТД «Нафта» на давало на кожну партію поста вки сертифікат якості, свідо цтва про повірку робочого за собу вимірювальної техніки, накладну та податкову наклад ну. Якість та кількість палив но-мастильних матеріалів пі дтверджується сертифікатам и якості та перевіркою якост і паливно-мастильних матеріа лів комісією держлісгоспу в складі головного інженера, г оловного механіка, бухгалтер а гаражу, комірника щодо пров едених замірів та випробуван ня якості, що підтверджуєтьс я письмовими актами комісії. Після проведення заміру та п еревірки якості проводилося приймання паливно-мастильни х матеріалів, про що свідчить підпис матеріально-відповід альної особи в накладній. На підставі накладної, яка є пер винним обліковим документом , проводилося оприбуткування паливно-мастильних матеріал ів по бухгалтерському облік у підприємства. Після отрима ння паливно-мастильних матер іалів Державне підприємств о «Конотопське лісове господ арство» проводило оплату вар тості пального шляхом перера хування коштів на розрахунко вий рахунок постачальника, з гідно виставленого рахунку-ф актури та накладної. Щодо пор ушень з боку ПП «ТД «Нафта», т о про них позивачу було невід омо, за даними офіційного са йту ДПА України ПП «ТД «Нафта » значиться зареєстрованим , як платник податку на додану вартість (№ свідоцтва про реє страцію за № 37047577 , індивідуальн ий податковий номер 327672326506), ста ном на 22.05.2009р. свідоцтво про реє страцію платника податку на додану вартість № 37047577 анульов аним не значиться.

Представник відповідача в судовому засіданні проти по зову заперечив, пояснив, що за результатами планової виїзн ої перевірки державного підп риємства "Конотопський лісго сп" (акт від 22.04.2009 № 130/23-3/00992935) Конотоп ською МДПІ було виявлено пор ушення:

- пункту 5.1 статті 5 Закону Укр аїни "Про оподаткування приб утку підприємств", що призвел о до заниження підприємством податку - на прибуток у період і, що перевірявся, на загальну суму 70989 грн.;

- пункту 3 Порядку відрахува ння господарськими організа ціями до державного бюджету частини чистого прибутку (до ходу), затвердженого постано вою Кабінету Міністрів Украї ни від 29.01.2007 р. № 68, також, пункту 3 П орядку відрахування у 2008 році державними унітарними підпр иємствами та їх об'єднаннями до державного бюджету части ни чистого прибутку, затверд женого постановою Кабінету М іністрів України від 05.03.2008 р. № 158 у зв'язку з чим, підприємством занижено суму дивідендів на 46009 грн.;

- пункту 4.2. статті 4, підпункту 7.4.1, пункту 7.4 статті 7 Закону Укр аїни "Про податок на додану ва ртість" внаслідок чого був за нижений податок на додану ва ртість на 56974 грн.

Дані порушення виразилися в тому, що на виконання умов д оговору, приватним підприємс твом "Торговий Дім "Нафта» на а дресу ДП "Конотопське лісове господарство" виписано накл адні, податкові накладні на з агальну суму - 1080873,03 грн., у тому ч ислі ПДВ - 180145,51 грн.

ДП "Конотопське лісове г осподарство" в рахунок оп лати за отриманий перераху вало кошти на розрахунковий рахунок ПП "Торговий Дім "Нафт а", згідно з платіжними доруче ннями на загальну суму - 1080873,02 гр н.

Вартість паливно-мастильн их матеріалів (без ПДВ) була вк лючена ДП «Конотопське лісов е господарство» до складу ва лових витрат по факту їх опри буткування у відповідних пер іодах.

В ході перевірки з ДПІ у Гол осіївському районі м. Києва н адійшла інформація, відповід но до якої засновником, керів ником та бухгалтером приватн ого підприємства «Торговий Д ім «Нафта» (код 32767231) є ОСОБА_1 (ід. номер НОМЕР_1). Остання податкова звітність з ПДВ по дана підприємством за груден ь 2007 року, з податку на прибуток - за 2007 рік. Тобто приватне підп риємство "Торговий Дім "Нафта " за результатами господарсь ких операцій з реалізації на фтопродуктів у лютому-березн і 2008 року, в порушення вимог п. 4.1 . статті 4 Закону України "Про п орядок погашення зобов'язань платників податків перед бю джетами та державними цільов ими фондами" від 21.12.2000 року, пода ткові декларації з податку н а додану вартість та податку на прибуток до податкового о ргану за місцем реєстрації н е подавало, податкових зобов 'язань не декларувало, у зв'язк у з чим отриманий у складі вар тості реалізованого товару П ДВ та податок на прибуток з от риманого доходу до бюджету н е перераховувався. Таким чин ом, складання приватним підп риємством "Торговий Дім "Нафт а" накладних, податкових накл адних і не звітування до пода ткового органу з січня 2008 року за наявності податкових зоб ов'язань по податку на додану вартість валових доходів по податку на прибуток в лютому -березні 2008 року, свідчить про н аявність у вказаного суб'єкт а господарювання мети, заві домо суперечної інтересам де ржави та суспільства, шляхом ухилення від сплати податкі в.

Також, під час проведення пе ревірки було встановлено, що в провадженні слідчого відд ілення ПМ ДПІ у Шевченківськ ому районі м. Києва знаходить ся кримінальна справа № 49-2119, по рушена за фактом фіктивного підприємництва ПП "Торговий Дім "Нафта" та інших підприємс тв, за ознаками злочину, перед баченого ч. 2 ст. 205 Кримінальног о Кодексу України. Первинні д окументи, які підтверджують господарські операції з ДП "К онотопське лісове господарс тво", зокрема, накладні, податк ові накладні від 29.02.2008 р. № 46 та ві д 06.03.2008 р. № 84 виписані не керівни ком ПП "Торговий Дім "Нафта" Ли го І.О., а невстановленою особо ю, без відповідних повноваже нь.

Враховуючи зазначене, накл адні та податкові накладні, в идані ПП "Торговий Дім "Нафта" в лютому-березні 2008 року, скла дені з порушенням п.п. 1.2 п.1, пп. 2.1 та пп. 2.4 п. 2 Положення про докум ентальне забезпечення запис ів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Мініс терства фінансів України від 24.05.1995 року № 88 і зареєстрованого в Міністерстві юстиції Укра їни від 05.06.1995 за № 168/704, не мають юри дичної сили та доказовості і не можуть вважатися первинн ими документами бухгалтерсь кого обліку.

Також, перевіркою встановл ено, що у ДП "Конотопське лісов е господарство" відсутні тов арно-транспортні накладні на поставку паливно-мастильних матеріалів .

Вищевикладене свідчить пр о те, що договір поставки № 177 су перечить моральним засадам с успільства та відповідно до ст. 228 Цивільного кодексу пору шує публічний порядок, оскіл ьки був спрямований на завол одіння майном держави, дохід ної частини бюджету, а отже є н ікчемним.

Таким чином, податкові накл адні від 29.02.2008 р. № 46 та від 06.03.2008 р. № 8 4, що були видані приватним під приємством «Торговий Дім «На фта» не можуть бути підставо ю для включення державним пі дприємством "Конотопське ліс ове господарство" до складу в алових витрат за І квартал 2008 р оку вартість пального в сумі 283955 грн. та суми податку на дода ну вартість в розмірі 56791 грн. д о складу податкового кредиту з ПДВ за лютий-березень 2008 року .

Також, в порушення п. 4.2 ст. 4 За кону України "Про податок на д одану вартість" від 03.04.97 р. ДП "Ко нотопське лісове господарст во" не нарахувало податкові з обов'язання з ПДВ в сумі 182,88 грн . на передачу матеріальних ці нностей для невиробничого ви користання, витрати на які не відносились на валові витра ти виробництва.

Так, в серпні 2007 року підприє мство використало спецодяг н а гасіння пожежі в Херсонськ ій області в сумі 914,40 грн., накла дна № 1328 від 28.08.07 р. (костюм в кільк ості 8 шт. на суму 438,00 грн., чоботи в кількості 8 пар на суму 476,40 грн .).

У бухгалтерському обліку д ані операції були відображен і наступними бухгалтерським и проводками: Дт 949 "Інші операц ійні витрати" Кт 22 "Малоцінні ш видкозношувальні предмети".

Дивіденди (частина прибутк у), що сплачуються до бюджету д ержавними не корпоратизован ими, казенними або комунальн ими підприємствами є складов ою частиною податку на прибу ток підприємств. Їх сплата ґр унтується на нормах законів про бюджет. Згідно з ст. 61 Закон у України "Про Державний бюдж ет України на 2008 рік" від 28.12.2007 р. № 107, державні унітарні підприє мства та їх об'єднання сплачу ють до Держбюджету частину ч истого прибутку (доходу) в роз мірі 15%. Згідно п. 3 Порядку відр ахування у 2008 році державними унітарними підприємствами т а їх об'єднаннями до державно го бюджету частини чистого п рибутку, затвердженого поста новою Кабінету Міністрів Укр аїни від 05.03.2008 року № 158 частина ч истого прибутку (доходу), що пі длягає сплаті до державного бюджету, визначається держав ними унітарними підприємств ами та їх об'єднаннями відпов ідно до форми розрахунку, вст ановленої ДПА, та зазначаєть ся у декларації з податку на п рибуток підприємств. Занижен ня бухгалтерського прибутку за 2008 рік в сумі 283954 грн. призвело до заниження суми держдивід ендів на 42593 грн. (283955 грн. х 15 %).

Заслухавши сторони, дослід ивши письмові матеріали спра ви, суд вважає за необхідне по зовні вимоги задовольнити, в иходячи з наступного. Стаття ми 6,17 КАС України передбачено , що кожному гарантується пра во на захист його прав, свобо д та інтересів незалежним і н еупередженим судом. Компетен ція адміністративних судів поширюється на спори фізич них чи юридичних осіб із суб” єктом владних повноважень що до оскарження його рішень, ді й чи бездіяльності.

Відповідно до ст. 71 ч.2 КАС Укр аїни в адміністративних спр авах про протиправність ріш ень, дій чи бездіяльності суб ”єкта владних повноважень об ов”язок щодо доказування пра вомірності свого рішення, ді ї чи бездіяльності покладає ться на відповідача, якщо він заперечує проти адміністрат ивного позову.

Судом встановлено, що між по зивачем та ПП «Торговий дім « Нафта» укладений договір пос тавки паливно-мастильних ма теріалів №177 від 01.02.2006 року ( а.с. 58) . У відповідності до договору приватним підприємством "То рговий Дім "Нафта» поставлен о позивачу паливно-мастильни х матеріалів на загальну сум у - 1080873,03 грн., у тому числі ПДВ - 180145,51 грн, про що були виписані випи сано накладні, податкові нак ладні. ДП "Конотопське лісов е господарство" в рахунок оплати за отриманий това р перерахувало кошти на розр ахунковий рахунок ПП "Торгов ий Дім "Нафта", згідно з платіж ними дорученнями на загальну суму - 1080873,02 грн. Наявність вказа них документів підтверджуєт ься сторонами, окрім того вон и були предметом дослідженн я в ході перевірки податкови м органом та відображені в ак ті.

Зі змісту акту перевірки ( а .с.80-143) та пояснень представник а відповідача вбачається, що відповідачем ставляться під сумнів реальність господар ських операцій в лютому-бере зні 2008 року за вищевказаним до говором через те, що у ДП "Коно топське лісове господарство " відсутні товарно-транспорт ні накладні на поставку пали вно-мастильних матеріалів. К рім того, порушена криміналь на справа за фактом фіктивно го підприємництва ПП "Торгов ий Дім "Нафта" та інших підприє мств, за ознаками злочину, пер едбаченого ч. 2 ст. 205 Кримінальн ого Кодексу України, і як насл ідок, накладні, податкові нак ладні від 29.02.2008 р. № 46 та від 06.03.2008 р. № 84 виписані не керівником ПП "Т орговий Дім "Нафта", а невстано вленою особою, без відповідн их повноважень. Також підпри ємство не звітувало до подат кового органу з січня 2008 року з а наявності податкових зобов 'язань по податку на додану ва ртість, валових доходів по по датку на прибуток в лютому-бе резні 2008 року. Вважаючи даний п равочин нікчемним, оскільки, на думку податкового органу договір поставки №177 від 01.02.2006 р оку суперечить моральним за садам суспільства та відпов ідно до ст..228 ЦК України порушу є публічний порядок, так як с прямований на заволодіння м айном держави, дохідної част ини бюджету, відповідач вста новив порушення:

- пункту 5.1 статті 5 Закону Укр аїни "Про оподаткування приб утку підприємств", що призвел о до заниження підприємством податку на прибуток у період і, що перевірявся, на загальну суму 70989 грн.;

- пункту 3 Порядку відрахува ння господарськими організа ціями до державного бюджету частини чистого прибутку (до ходу), затвердженого постано вою Кабінету Міністрів Украї ни від 29.01.2007 р. № 68, також, пункту 3 П орядку відрахування у 2008 році державними унітарними підпр иємствами та їх об'єднаннями до державного бюджету части ни чистого прибутку, затверд женого постановою Кабінету М іністрів України від 05.03.2008 р. № 158 у зв'язку з чим, підприємством занижено суму дивідендів на 46009 грн.;

- пункту 4.2. статті 4, підпункту 7.4.1, пункту 7.4 статті 7 Закону Укр аїни "Про податок на додану ва ртість" внаслідок чого був за нижений податок на додану ва ртість на 56974 грн.

На підставі цього 06.05.2009 року виніс повідомлення-рішення про донарахування податкови х зобов' язань: №0000372311/0 про виз начення зобов' язання за пл атежем з податку на додану ва ртість в розмірі 85461,00 грн; № 0000362311/ 0 про визначення зобов' язан ня за платежем з податку на п рибуток підприємств, установ та організацій, що перебуваю ть у загальнодержавній власн ості в розмірі 160483,50грн.; № 0000382311/0 пр о визначення зобов' язання з частини прибутку державног о підприємства в розмірі 63080,50 грн ( а.с. 74-79).

Однак, суд не може пог одитись з такими висновками відповідача з огляду на таке . Відповідно до п.п. 7.4.1 п.7.4 ст.7 Зак ону України “Про податок на д одану вартість” податковий к редит звітного періоду склад ається із сум податків, сплач ених (нарахованих) платником податків в звітному періоді у зв' язку з придбанням това рів (робіт, послуг), вартість я ких відноситься до складу ва лових витрат виробництва (об ороту) і основних фондів або н ематеріальних активів, що пі длягають амортизації. П.п. 7.4.5 п . 7.4 ст.7 цього Закону передбачає , що не підлягають включенню д о складу податкового кредиту суми сплаченого ( нараховано го) податку у зв»язку з придб анням товарів ( послуг), не під тверджені податковими накл адними чи митними декларація ми».

Відповідно до ст.5 п.5.2 З акону України "Про оподаткув ання прибутку підприємств" в алові витрати виробництва т а обігу - сума будь-яких вит рат платника податку у грош овій, матеріальній або немат еріальній формах, здійснюван их як компенсація вартості т оварів ( робіт, послуг), які при дбаваються ( виготовляються ) таким платником податку для їх подальшого використання у власній господарській дія льності. Відповідно до ст..5 п.5.2 .1 цього Закону до складу валов их витрат включаються суми б удь-яких витрат, сплачених ( на рахованих) протягом звітног о періоду у зв»язку з підгото вкою, організацією, веденням виробництва, продажем проду кції ( робіт, послуг) і охороно ю праці, з урахуванням обмеже нь, установлених пунктами 5.3-5.7 цієї статті. Пунктом 5 підпун ктом 5.3.9 Закону визначено, що н е належать до складу валови х витрат будь-які витрати, не п ідтверджені відповідними ро зрахунковими , платіжними та іншими документами, обов»яз ковість ведення і зберіганн я яких передбачена правилами податкового обліку.

На думку суду, факт отриман ня позивачем паливно-мастиль них матеріалів в лютому-бере зні 2008 року від ПП «Торговий д ім «Нафта» підтверджується, зокрема, копіями податкових накладних № 46 від 29.02.2008 року і №8 4 від 06.03.2008 року ( а.с.40), накладних ( а.с. 56,57), рахунків (а.с.57), платіж ними дорученнями ( а.с. 43), актам и прийомки плавно-мастильних матеріалів ( а.с. 41,42), паспортом на бензин ( а.с.45), копіями свідо цтв про повірку вимірювально ї техніки та автоцистерн ( а.с. 48, 50,52,54). Посилання відповідача н а відсутність товарно-трансп ортних накладних суд вважає необґрунтованим, оскільки об ов»язок їх зберігання не пер едбачений жодним нормативни м актом.

Не заслуговують на ув агу доводи відповідача щодо нікчемності правочину з тих підстав, що порушено криміна льну справу за фактом фіктив ного підприємництва ПП "Торг овий Дім "Нафта" та інших підпр иємств, за ознаками злочину, п ередбаченого ч. 2 ст. 205 Кримінал ьного Кодексу України, та від сутність податкової звітнос ті цього підприємства з січн я 2008 року за наявності податко вих зобов'язань по податку на додану вартість. Оскільки са ме по собі порушення криміна льної справи не свідчить про наявність чи відсутність зл очину, встановлення певних о бставин, доведеність умислу певних осіб ПП "Торговий Дім "Нафта" , а відповідно не може т ягти за собою негативні насл ідки для позивача. При кваліф ікації правочину за статтею 228 ЦК має враховуватися вина, я ка виражається в намірі пору шити публічний порядок сторо нами правочину або однією зі сторін. Доказом вини може бут и вирок суду, постановлений у кримінальній справі, щодо зн ищення, пошкодження майна чи незаконного заволодіння ним тощо. Окрім того, Законом Укр аїни «Про податок на додану в артість» не передбачено обов »язку особи при включенні су м податку, сплаченого в ціні т овару або послуги, до податко вого кредиту пересвідчитися у фактичному надходженні та ких сум до бюджету та не наділ ено її відповідними повноваж еннями для таких дій. Незважа ючи на це, відповідачем право позивача на формування пода ткового кредиту поставлено в залежність від добросовісно сті контрагента.. Невиконанн я ПП «Торговий Дім «Нафта» св ого зобов' язання по сплаті податку до бюджету, тягне нег ативні наслідки саме для ньо го.

Суд також вважає, що відпові дач безпідставно включив до податкового зобов' язання п о податку на додану вартість в сумі 183 гривні, оскільки ним не обґрунтовано з яких мірку вань він виходив, вирішуючи п итання щодо визначення виду потреб, на які було використ ано спецодяг.

Таким чином позивачем прав омірно сформовані валові ви трати та податковий кредит з врахуванням господарських о перацій в лютому-березні 2008 ро ку, а висновок податкового ор гану про нікчемність цих пра вочинів є хибним. Своїми ріше ннями відповідач встановив для позивача додаткові обме ження, що не відповідає повно важенням відповідача, передб аченим ст. 11 Закону України "Пр о державну податкову службу в Україні" та суперечить вимо гам ст. 19 ч. 2 Конституції Україн и, яка зобов`язує органи держа вної влади, їх посадових осіб діяти лише на підставі, в межа х повноважень та у спосіб, що п ередбачені Конституцією та з аконами України. За таких обс тавин повідомлення-рішення № 0000372311/0 про зобов' язання з по датку на додану вартість , № 0000362311/0 про зобов' язання по под атку на прибуток підприємст в, що перебувають у загальнод ержавній власності, № 0000382311/0 по сплаті частини прибу тку державних прибутку від 06 травня 2009 року є нечинними. Ві дповідно повідомлення-рішен ня прийняті після розгляду с карг позивача в адміністрати вному порядку також є нечинн ими.

Керуючись ст.ст. 17, 69-71,76-86, 99-100, 158-160,163 К АС України, , ст. 7 Закону Україн и «Про податок на додану варт ість», ст.5 Закону України "Про оподаткування прибутку підп риємств" ст.11 Закону України « Про державну податкову служб у в Україні», ст.19 Конституції України , суд -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний по зов Державного підприємств а "Конотопське лісове господ арство" до Конотопської між районної державної податков ої інспекції про визнання н ечинними податкових повідом лень-рішень - задовольнити.

Визнати нечинними податко ві повідомлення-рішення Коно топської міжрайонної держа вної податкової інспекції № 0000372311/0 про визначення зобов' я зання державному підприємс тву «Конотопське лісове гос подарство» за платежем з под атку на додану вартість в роз мірі 85461,00 грн; № 0000362311/0 про визначе ння зобов' язання за платеж ем з податку на прибуток підп риємств, установ та організа цій, що перебувають у загальн одержавній власності в розмі рі 160483,50грн.; № 0000382311/0 про визначенн я зобов' язання з частини пр ибутку державного підприємс тва в розмірі 63080,50 грн. від 06 тр авня 2009 року та повідомлення-р ішення № 0000372311/1, № 0000362311/1, № 0000382311/1 ві д 15 липня 2009 року, № 0000372311/2, № 0000362311/2 , № 0000382311/2 від 23 вересня 2009 року.

Стягнути за рахунок держав ного бюджету на користь держ авного підприємства «Конот опське лісове господарство » судовий збір у розмірі 03 гр н. 40 коп.

Постанова може бути оскар жена до Харківського апеляці йного адміністративного суд у через Сумський окружний ад міністративний суд шляхом по дачі заяви про апеляційне ос карження постанови суду в де сятиденний строк з дня склад ення постанови в повному обс язі та подання після цього пр отягом двадцяти днів апеляці йної скарги, або без попередн ього подання заяви про апеля ційне оскарження, якщо апеля ційна скарга подається у стр ок, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарж ення.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання заяви про апеляці йне оскарження, якщо таку зая ву не було подано. Якщо було по дано заяву про апеляційне ос карження, але апеляційна ска рга не була подана у встановл ений строк, постанова набира є законної сили після закінч ення цього строку. У разі пода ння апеляційної скарги поста нова, якщо її не скасовано, наб ирає законної сили після зак інчення апеляційного розгля ду справи.

Суддя Л.М. Опімах

СудСумський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.12.2009
Оприлюднено17.06.2010
Номер документу7764533
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-6532/09/1870

Постанова від 25.12.2009

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

Л.М. Опімах

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні