Постанова
від 05.11.2018 по справі 712/12643/18
СОСНІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЧЕРКАС

Справа № 712/12643/18

Провадження № 3/712/3894/18

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

05 листопада 2018 року Суддя Соснівського районного суду м. Черкаси Чечот А.А., за участю представника Черкаської митниці ДФС ОСОБА_1, захисника ОСОБА_2, розглянувши адміністративну справу, яка надійшла від Черкаської митниці ДФС з протоколом про порушення митних правил № 147/90207/18, розпочатої 06.09.2018 відносно:

ОСОБА_3, ІНФОРМАЦІЯ_1, зареєстрована за адресою ІНФОРМАЦІЯ_2, паспорт серії НС № 959146, виданий 14.02.2001 року Придніпровським РВ УМВС України в Черк. обл., РНОКПП НОМЕР_1, працює особою уповноваженою на роботу з митницею ПП Ексім-Гарант (м. Черкаси, вул.Весела, 48, ЄДРПОУ 37478677),

за ст. 472 Митного кодексу України, -

ВСТАНОВИВ:

На розгляд Соснівського райсуду м. Черкаси надійшли матеріали адміністративної справи про порушення митних правил, заведеної Черкаською митницею ДФС відносно ОСОБА_3.

Згідно з протоколом про порушення митних правил № 147/90207/18 від 06.09.2018 року встановлено, що 06.09.2018 року до митного поста Черкаси-північний Черкаської митниці ДФС особою уповноваженою на роботу з митницею ПП Ексім-Гарант згідно договору про надання послуг митного брокера (договору доручення) від 05.09.2018 № 97 з ТОВ ДЕКО ПРИМО (м. Київ, вул. Архітектора Вербицького, 1-П, оф. 3, ЄДРПОУ НОМЕР_2) ОСОБА_3 було подано митну декларацію (далі - МД) типу ЕК10АА № UA902070/2018/705615.

За МД № UA902070/2018/705615 гр. ОСОБА_3 задекларовано до оформлення в митному режимі експорт такі товари: Металеві ніжки LUCCA для журнального столика, 700х700 мм - 8 шт. арт. LUCCA 700 LEGS; Металеві ніжки LUCCA для журнального столика, 1100х600 мм - 13 шт. арт. LUCCA 1100 LEGS; Металеві ніжки LUCCA для консольного столика, 100х350 мм - 13 шт. арт. LUCCA CNS LEGS; Металеві ніжки MANGO для журнального столика, Д750х480 мм і Д600х410 мм - 27 шт. арт. MANGO LEGS 750/600 ; Обідній стіл GENOVA 130, Дуб, біле масло - 5 шт. арт. GEN-130-W-OAK (D1300); Обідній стіл GENOVA 110, Дуб, натуральне масло - 1 шт. арт. GEN-110-N-OAK (D1100) , загальною вагою-брутто 1402 кг та загальною вартістю 3354 євро, що поставлялися ТОВ ДЕКО ПРИМО транспортним засобом д.р.н. CB1128BK/CB4315XP на виконання зовнішньоекономічного договору від 27.02.2018 № 001NN, укладеного з компанією NORDIC NORSU OU за рахунком-фактурою від 05.09.2018 № 06-001NN та автотранспортною накладною CMR від 06.09.2018 № б/н.

06.09.2018 року в ході проведення митним постом Черкаси-північний Черкаської митниці ДФС митного контролю (митний огляд) вищевказаного задекларованого товару було встановлено, що фактичні параметри товару Металеві ніжки LUCCA для консольного столика, 100х350 мм - 13 шт. складають 1000х350 мм - 13 шт. .

Відповідно до відомостей рахунка-фактури від 05.09.2018 року № 06-001NN, вартість товару Металеві ніжки LUCCA для консольного столика, 100х350 мм. у кількості 13 шт. становить 481 євро (15827,91 грн. за курсом НБУ станом на 06.09.2018 року).

Правопорушник у судовому засіданні вину не визнала, пояснила що товар було задекларовано, а в інвойсі виникла технічна помилка, про що було зазначено у протоколі опитування. Просила суд закрити провадження по справі в зв'язку з відсутністю в її діях складу адміністративного правопорушення.

Захисник просив суд закрити провадження по справі відносно ОСОБА_3 в зв'язку з відсутністю в її діях складу адміністративного правопорушення, надавши письмове клопотання.

Представник Черкаської митниці ДФС просила суд визнати ОСОБА_3 винною у вчиненні правопорушення передбаченого ст. 472 МК України та притягнути до адміністративної відповідальності.

Відповідно до ст. 246, ч. 1 ст. 248 Митного кодексу України, з моменту подання органу доходів і зборів декларантом або уповноваженою ним особою митної декларації або документа, який відповідно до законодавства її замінює, та документів, необхідних для митного оформлення, а в разі електронного декларування - з моменту отримання органом доходів і зборів від декларанта або уповноваженої ним особи електронної митної декларації або електронного документа, який відповідно до законодавства замінює митну декларацію розпочинається митне оформлення, метою якого є забезпечення дотримання встановленого законодавством України порядку переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, а також забезпечення статистичного обліку ввезення на митну територію України, вивезення за її межі і транзиту через її територію товарів.

Відповідно до ч. 1 ст. 257 Митного кодексу України декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення.

Згідно п. 5 ч. 8 ст. 257 Митного кодексу України, митне оформлення товарів, транспортних засобів комерційного призначення здійснюється органами доходів і зборів на підставі митної декларації, до якої декларантом залежно від митних формальностей, установлених цим Кодексом для митних режимів, та заявленої мети переміщення вносяться такі відомості, у тому числі у вигляді кодів, зокрема відомості про товари:

а) найменування;

б) звичайний торговельний опис, що дає змогу ідентифікувати та класифікувати товар;

в) торговельна марка та виробник товарів (за наявності у товаросупровідних та комерційних документах);

г) код товару згідно з УКТ ЗЕД;

ґ) найменування країни походження товарів (за наявності);

д) опис упаковки (кількість, вид);

е) кількість у кілограмах (вага брутто та вага нетто) та інших одиницях виміру;

є) фактурна вартість товарів;

ж) митна вартість товарів та метод її визначення;

з) відомості про уповноважені банки декларанта;

и) статистична вартість товарів.

Згідно ч. 8 ст. 264 Митного кодексу України, з моменту прийняття органом доходів і зборів митної декларації вона є документом, що засвідчує факти, які мають юридичне значення, а декларант або уповноважена ним особа несе відповідальність за подання недостовірних відомостей, наведених у цій декларації.

Відповідно до ст. 266 МК України, декларант та уповноважена ним особа зобов'язані:

1) здійснити декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення відповідно до порядку, встановленого цим Кодексом;

2) на вимогу митного органу пред'явити товари, транспортні засоби комерційного призначення для митного контролю і митного оформлення;

3) надати митному органу передбачені законодавством документи і відомості, необхідні для виконання митних формальностей;

4) у випадках, визначених цим Кодексом та Податковим кодексом України, сплатити митні платежі або забезпечити їх сплату відповідно до розділу X цього Кодексу;

5) у випадках, визначених цим Кодексом та іншими законами України, сплатити інші платежі, контроль за справлянням яких покладено на митні органи.

Згідно ст. 458 Митного кодексу України, порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред'явлення їх органам доходів і зборів для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на органи доходів і зборів цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.

Відповідно до положень ст. 280 КУпАП, суддя при розгляді справи про адміністративне правопорушення, у числі інших, визначених законом обставин, зобов'язаний з'ясувати: чи мало місце правопорушення, за яке особа притягується до відповідальності, чи містить діяння склад адміністративного правопорушення, чи є особа винною у його вчиненні та чи підлягає вона адміністративній відповідальності.

Згідно ст. 10 КУпАП адміністративне правопорушення визнається вчиненим умисно, коли особа, яка його вчинила, усвідомлювала протиправний характер своєї дії чи бездіяльності, передбачала її шкідливі наслідки і бажала або свідомо припускала настання цих наслідків.

Відповідно до ч. 1 ст. 460 МК України, вчинення порушення митних правил передбачених ч. 3 ст. 469, ст. 470, ч. 3 ст. 478, ст. 481 МК України, внаслідок аварії, дії обставин непереборної сили або протиправних дій третіх осіб, що підтверджується відповідними документами, а також допущення у митній декларації помилок, які не призвели до неправомірного звільнення від сплати митних платежів або зменшення їх розміру, до незабезпечення дотримання заходів тарифного та/або нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності, якщо такі помилки не допускаються систематично (ст. 268 МК України), не тягне за собою адміністративної відповідальності.

Дослідивши матеріали, які додані до протоколу про адміністративне правопорушення, суд приходить до висновку, що в діях ОСОБА_3 не вбачається складу адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 472 МК України.

Відповідно до ч. 1 ст. 247 КУпАП України, провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за відсутністю події і складу адміністративного правопорушення.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 467, 472, 524-528 МК України, ст. 247 КУпАП,-

ПОСТАНОВИВ:

Провадження по справі про притягнення ОСОБА_3 до адміністративної відповідальності, передбаченої ст. 472 МК України - закрити в зв'язку з відсутністю в її діях складу адміністративного правопорушення.

Постанова може бути оскаржена до Апеляційного суду Черкаської області через суд першої інстанції протягом 10 днів з дня винесення.

Суддя Соснівського

районного суду м. Черкаси А.А.Чечот

СудСоснівський районний суд м.Черкас
Дата ухвалення рішення05.11.2018
Оприлюднено07.11.2018
Номер документу77647671
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —712/12643/18

Постанова від 30.11.2018

Адмінправопорушення

Апеляційний суд Черкаської області

Іваненко І. В.

Постанова від 30.11.2018

Адмінправопорушення

Апеляційний суд Черкаської області

Іваненко І. В.

Постанова від 05.11.2018

Адмінправопорушення

Соснівський районний суд м.Черкас

Чечот А. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні