Рішення
від 07.11.2018 по справі 824/394/18-а
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 листопада 2018 р. м. Чернівці Справа № 824/394/18-а

Чернівецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Брезіної Т.М., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернівецькій області до Драницької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Мамалигівської сільської ради Новоселицького району Чернівецької області, керівник - ОСОБА_1, про застосування заходу реагування у сфері державного нагляду,-

В С Т А Н О В И В:

В поданому до суду адміністративному позові позивач просить суд винести рішення, яким застосувати захід реагування у сфері державного нагляду (контролю) у вигляді - зобов'язання Драницьку загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів Мамалигівської сільської ради Новоселицького району Чернівецької області (ідентифікаційний код 21436664), директором якої є ОСОБА_1, зупинити повністю експлуатацію будівлі Драницької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Мамалигівської сільської ради Новоселицького району Чернівецької області, що розташована на вул. Центральна 147 в с. Драниця Новоселицького району Чернівецької області, до повного виконання заходів, визначених актом Новоселицького районного сектору Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернівецькій області від 11.04.2018 р. № 7.

Обґрунтовуючи позовні вимоги позивач зазначив, що за результатами проведеної позапланової перевірки відповідача з питань додержання та виконання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки у приміщеннях Драницької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Мамалигівської сільської ради Новоселицького району Чернівецької області (далі - Драницька ОСОБА_2 ступенів), керівником якого є ОСОБА_1, виявлено ряд суттєвих порушень вимог нормативних актів у сфері цивільного захисту, техногенної і пожежної безпеки, що становлять загрозу життю та здоров'ю людей, зокрема дітей. У зв'язку із вказаним, позивач зазначає, що 11.04.2018 р. було складено акт за результатами перевірки, в якому зафіксовано ряд виявлених порушень. Оскільки, виявлені порушення можуть спричинити шкоду життю та здоров'ю людей, позивач вважає за необхідне зупинити повністю експлуатацію будівлі Драницької ОСОБА_2 ступенів, що розташована на вул. Центральна 147 в с. Драниця Новоселицького району Чернівецької області, до повного виконання заходів, визначених актом Новоселицького районного сектору Управління ДСНС України у Чернівецькій області від 11.04.2018 р. № 7.

Ухвалою суду від 04.05.2018 р. відкрито провадження у справі та вирішено розглядати її за правилами спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання та виклику учасників адміністративної справи.

24.05.2018 р. від керівника Драницької ОСОБА_2 ступенів - ОСОБА_1 надішли заперечення щодо розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження, у зв'язку із чим, ухвалою суду від 25.05.2018 р. вирішено розглянути справу за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче засідання на 10.07.2018 року.

04.06.2018 р. до суду надійшов відзив Драницької ОСОБА_2 ступенів, в якому відповідач заперечує проти задоволення позовних вимог. Зокрема, відповідач зазначає, що 16.05.2018 р. позивачу було направлено лист, в якому вказувалось про часткове усунення недоліків вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки у приміщеннях Драницької ОСОБА_2 ступенів. Водночас, відповідач зазначив, що встановлені позивачем недоліки вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, які передбачають: встановлення автоматичної сигналізації будівлі; обробку дерев'яних конструкцій будівлі, встановлення системи оповіщення та інші дії, пов'язані із фінансуванням з боку власника закладу - Мамалигівської сільської ради, а тому можуть бути виконанні тільки вказаним власником. У зв'язку із вказаним, на адресу Мамалигівської сільської ради було направлено листа за допомогою у фінансуванні заходів, передбачених у приписах Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернівецькій області. Крім того, 04.04.2018 р. Мамалигівською сільською радою прийнято рішення, яким, зокрема, затверджено капітальний ремонт даху Драницької ОСОБА_2 ступенів. Таким чином, відповідач просить суд відмовити у задоволені позовних вимог у зв'язку із виконанням приписів управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернівецькій області.

10.07.2018 р. судове засідання не відбулось, а розгляд справи перенесено на 31.07.2018 року.

31.07.2018 р. в судове засідання з'явився представник відповідача. Представник позивача не з'явився, однак 30.07.2018 р. від представника позивача надійшло клопотання про відкладення судового розгляду справи, у зв'язку із його зайнятістю у проведенні комплексної перевірки Кельменецького районного сектору та 10 держаної пожежно-рятувальної частини управління ДСНС України у Чернівецькій області. У зв'язку із вказаним, судом вирішено відкласти розгляд справи на 20.09.2018 року.

В судовому засіданні 20.09.2018 р. з'явились усі учасники справи. Представник відповідача звернувся до суду з клопотанням, а представник позивача не заперечував, про оголошення перерви в судовому засіданні для можливості проведення Управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернівецькій області повторної перевірки Драницької ОСОБА_2 ступенів. У зв'язку із вказаним судом оголошено перерву в судовому засіданні до 10.10.2018 року.

Судове засідання 10.10.2018 р. не відбулось, у зв'язку із тим, що учасники справи в судове засідання не з'явились. При цьому, 10.10.2018 р. від представника позивача та представника відповідача надійшли клопотання про розгляд справи без їх участі за наявними матеріалами.

Згідно ч. 3 ст. 194 КАС України учасник справи має право заявити клопотання про розгляд справи за його відсутності. Якщо таке клопотання заявили всі учасники справи, судовий розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження на підставі наявних у суду матеріалів.

Оцінивши повідомлені учасниками справи обставини, суд вважає, що наявні достатні підстави для прийняття судового рішення на підставі наявних у справі доказів.

Судом встановлені такі обставини та відповідні їм правовідносини.

З 10.08.2017 р. по 16.08.2017 р. Новоселицьким районним сектором Управління ДСНС України у Чернівецькій області проведено планову перевірку приміщень та території Драницької ОСОБА_2 ступенів, за результатами якої складено припис №19 від 16.08.2017 р. про усунення виявлених перевіркою порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки. (а.с. 46-46).

Відповідно до листа відповідача від 07.09.2017 р. повідомлено Новоселицький районний сектор Управління ДСНС України у Чернівецькій області про часткове усунення виявлених під час перевірки порушень, а саме: направлення звернення до Мамалигівської сільської ради про виділення коштів для усунення недоліків, вказаних у пунктах 1, 2, 3, 4, 5 припису №19 від 16.08.2017 р.; у приміщенні комори освітлювальну лампу захищено плафоном; з підлоги на шляхах евакуації прибрано килими та доріжки; проведено перевірку контурів заземлення будівлі, електромереж та обладнання;проведено навчання діям у надзвичайних ситуаціях; придбано засоби індивідуального захисту органів дихання для всіх працівників Драницької загальноосвітньої школи. (а.с. 85-86).

13.12.2017 р. Новоселицьким районним сектором Управління ДСНС України у Чернівецькій області проведено позапланову перевірку Драницької ОСОБА_2 ступенів, з приводу усунення виявлених порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки плановою перевіркою, яка проводилась з 10.08.2017 р. по 16.08.2017 року. За результатами вказаної перевірки складено Акт №201 від 13.12.2017 р. та зафіксовано неусунення відповідачем у повному обсязі вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки. Крім того, за вказані порушення керівника Драницької ОСОБА_2 ступенів - ОСОБА_1 притягнуто до адміністративної відповідальності, що підтверджено постановою про накладення адміністративного стягнення від 18.12.2017 р. №001793/198. (а.с. 38-45).

На підставі наказу Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернівецькій області від 02.04.2018 р. №62, посвідчення на проведення перевірки №13 від 03.04.2018 р., проведено позапланову перевірку Драницької ОСОБА_2 ступенів. За результатами позапланової перевірки складено акт №7 від 11.04.2018 р., в якому зафіксовано ряд порушень експлуатації будівлі Драницької ОСОБА_2 ступенів, що розташована на вул. Центральна 147 в с. Драниця Новоселицького району Чернівецької області. (а.с. 28-34).

Крім того, на підставі проведеної перевірки та виявлених порушень до ОСОБА_1, який є керівником Драницької ОСОБА_2 ступенів, застосовано адміністративне стягнення у вигляді штрафу в сумі 204 грн. Вказане підтверджено матеріалами справи про адміністративне правопорушення, яка була подана до суду Управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернівецькій області. (а.с. 35-36).

До матеріалів справи додано рапорт головного інспектора Новоселицького РС Управління ДСНС України у Чернівецькій області, адресований Заступнику начальника Управління ДСНС України у Чернівецькій області, в якому вказується, що з 03.04.2018 р. по 11.04.2018р. проведено позапланову перевірку Драницької ОСОБА_2 ступенів, в ході якої складено акт перевірки від 11.04.2018 р. №7 та зафіксовано ряд виявлених порушень. Головний інспектор доповідає, що порушення, викладені у пунктах: 1, 3, 11, 12, 21, 23 вказаного акту можуть призвести до виникнення пожежі, а тому запропоновано звернутись до суду з позовом про застосування заходів реагування щодо відключення електромережі в приміщенні будівлі Драницької ОСОБА_2 ступенів. (а.с. 25).

Відповідачем додано до матеріалів справи докази щодо усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, зокрема: технічний звіт по результатах випробувань електромережі, розроблений ПП Елма , наказ Драницької ОСОБА_2 ступенів від 08.09.2017 р. №90 про встановлення протипожежного режиму у Драницькій загальноосвітній школі; журнал реєстрації інструктажів з питань пожежної безпеки; програму вивчення правил пожежної безпеки, а також навчання діям на випадок пожежі у Драницькій ОСОБА_2 ступенів; повідомлення про результати ідентифікації щодо визначення потенційної небезпеки; інструкція №196 щодо дій працівників школи у випадку виникнення надзвичайних ситуацій; лист від 19.09.2017 р., адресований Мамалигівській сільській раді, з проханням надати допомогу для проведення ремонтних робіт шкільної електромережі; фототаблиці усунення виявлених позивачем порушень. (а.с. 87-104, 108-120)

В матеріалах справи також містяться лист від 03.05.2018 р. ОСОБА_1, який є керівником Драницької ОСОБА_2 ступенів, адресований голові Мамалигівської сільської ради щодо: виділення коштів на обробку дерев'яних конструкцій горищ будівель; обладнання приміщень системою оповіщень про пожежу; встановлення автоматичної пожежної сигналізації та виведення сигналу спрацювання автоматичної сигналізації на пульт центрального пожежного спостереження; укомплектування пожежних щитів. (а.с. 105).

Крім того, до матеріалів справи додано: рішення №02 Мамалигівської сільської ради від 04.04.2018 р. про затвердження переліку проектів, які будуть реалізовуватися за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об'єднаних територіальних громад в 2018 році; висновок Чернівецької обласної державної адміністрації від 08.05.2018 р. щодо проектної заявки на проект Капітальний ремонт даху Драницької загальноосвітньої школи Мамалигівської сільської ради об'єднаної територіальної громади Новоселицького району Чернівецької області . (а.с. 106, 107).

16.05.2018 р. відповідач надіслав на адресу Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернівецькій області лист, в якому повідомив про усунення виявлених перевіркою з питань додержання та виконання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки у приміщеннях Драницької ОСОБА_2 ступенів. Також зазначено щодо порушень у пунктах 1, 4, 5 акту Новоселицького районного сектору Управління ДСНС України у Чернівецькій області від 11.04.2018 р. № 7, про направлення звернення до голови Мамалигівської сільської ради про надання коштів на їх усунення. Щодо порушень вказаного у п. 2 акту Новоселицького районного сектору Управління ДСНС України у Чернівецькій області від 11.04.2018 р. № 7 зазначається, що у 2018 році Мамалигівською сільською радою заплановано виділення коштів на оброку дерев'яних конструкцій горища будівлі школи. (а.с. 80-84).

Спірні правовідносини полягають у порушені відповідачем вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки у Драницькій ОСОБА_2 ступенів.

Суд не приймає до уваги доводи відповідача про усунення виявлених Новоселицьким районним сектором Управління ДСНС України у Чернівецькій області порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки. Судовим розглядом встановлено та відповідачем визнано, що Драницькою ОСОБА_2 ступенів не усунено пункти 1, 2, 4, 5 порушень, що виявлені позаплановою перевіркою від 11.04.2018 р. та зафіксовані в акті Новоселицького районного сектору Управління ДСНС України у Чернівецькій області №7 від 11.04.2018 року. А саме: п.1 - будівлі та приміщення не обладнанні автоматичною пожежною сигналізацією та не заключено договір на її технічне обслуговування; п. 2 - не виконано обробку дерев'яних конструкцій горища будівлі; п. 4 - сигнал спрацювання автоматичних пожежної сигналізації не виведено на пульт центрального пожежного спостереження; п. 5 - відсутня система оповіщення про пожежу.

Крім того, звернення відповідача до Мамалигівської сільської ради з листом від 03.05.2018 р. про виділення коштів на виконання вказаних порушень, а також наявність рішення Мамалигівської сільської ради від 04.04.2018 р. про затвердження переліку проектів, які будуть реалізовуватися за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об'єднаних територіальних громад в 2018 році, не може слугувати доказом усунення відповідачем у повному обсязі порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, що були встановлені в акті Новоселицького районного сектору Управління ДСНС України у Чернівецькій області №7 від 11.04.2018 року.

Таким чином, суд дійшов висновку про обґрунтованість заявленого позову, оскільки не усуненні відповідачем порушення можуть спричинити шкоду життю та здоров'ю людей, зокрема дітей.

Спірні правовідносини врегульовані: Конституцією України; Кодексом цивільного захисту України; Законом України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» від 05.04.2007 року №877-V; Положенням про Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернівецькій області, затвердженого наказом ДСНС України від 13.04.2013 № 175.

До вказаних правовідносин суд застосовує такі положення законодавства.

Згідно із пп. 27 п. 4 Положення про Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернівецькій області, затвердженого наказом ДСНС України від 13.04.2013 № 175, Управління відповідно до покладених на нього завдань на відповідній території організовує і здійснює безпосередньо та через підпорядковані підрозділи нагляд (контроль) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки та цивільного захисту місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування та суб'єктами господарювання.

Статтею 1 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» від 05.04.2007 року №877-V (далі - Закон №877) визначено, що державний нагляд (контроль) це діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятного рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Відповідно до ч.2 ст.51 та ч.3 ст.55 КЦЗ України забезпечення техногенної та пожежної безпеки суб'єкта господарювання покладається на керівників та власників таких суб'єктів господарювання.

ОСОБА_1 є керівником Драницької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Мамалигівської сільської ради Новоселицького району Чернівецької області, несе відповідальність та зобов'язана забезпечити техногенну та пожежну безпеку на даному об'єкті господарювання.

Разом з цим відповідач, всупереч положень ч.2 ст.51 та ч.3 ст.55 КЦЗ України не забезпечив у повному обсязі техногенну та пожежну безпеку у Драницької ОСОБА_2 ступенів, що підтверджується актом позапланової перевірки. Зокрема, відповідачем не усунено виявлені в акті Новоселицького районного сектору Управління ДСНС України у Чернівецькій області від 11.04.2018р. № 7 наступні порушення:

п. 1 - будівлі та приміщення не обладнанні автоматичною пожежною сигналізацією;

п. 2 - не виконано обробку дерев'яних конструкцій будівель та споруд;

п. 4 - сигнал спрацювання автоматичних пожежної сигналізації не виведено на пульт центрального пожежного спостереження;

п. 5 - відсутня система оповіщення про пожежу;

За таких обставин, суд вважає, що вказані порушення вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, які виявленні під час перевірки посадовими особами Управління у відповідача створюють загрозу життю та/або здоров'ю людей.

Згідно із ст.3 Конституції України людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

Відповідно до ч.2 ст.64 КЦЗ України центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Київ та Севастополь, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення. Таким територіальних органом на території Чернівецької області є позивач.

Згідно із п.п.12 ч.1 ст.67 КЦЗ України до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежно - небезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров'ю людей.»

Відповідно до ч.1 ст.68 КЦЗ України посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляду сфері техногенної та пожежної безпеки, у разі порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки, у тому числі невиконання їх законних вимог, зобов'язані застосовувати санкції, визначені законом, а згідно із ч.2 цієї ж статті КЦЗ України, у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров'ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежно - небезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Відповідно до ст.70 КЦЗ України підставами для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів зокрема є: недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами. Повне або часткове зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

Відповідно до ч. 5 ст. 4 Закону №877 повне або часткове зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг допускається за постановою адміністративного суду, ухваленою за результатами розгляду позову органу державного нагляду (контролю) щодо застосування заходів реагування.

За таких обставин, враховуючи викладене, а також те, що відповідачем не усунуто повністю порушень вимог техногенної і пожежної безпеки, що відображені в акті Новоселицького районного сектору Управління ДСНС України у Чернівецькій області від 11.04.2018 р. № 7, суд дійшов висновку, що позов Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернівецькій області про застосування заходу реагування у сфері державного нагляду (контролю) підлягає задоволенню.

Відповідно до ч.1 ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно з ч.1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. Позивач довів суду правомірність заявлених вимог, в той час як відповідач не надав переконливих доказів на підтвердження усунення у повному обсязі вимог техногенної і пожежної безпеки, а тому позов підлягає задоволенню повністю.

У відповідності до ч. 2 ст. 139 КАС України при задоволенні позову суб'єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб'єкта владних повноважень, пов'язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 6, 9, 14, 72, 73, 77, 90, 241, 250, 262 КАС України, суд -

В И Р І Ш И В:

1. Позов задовольнити повністю.

2. Застосувати захід реагування у сфері державного нагляду (контролю) у вигляді - зобов'язання Драницьку загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів Мамалигівської сільської ради Новоселицького району Чернівецької області (ідентифікаційний код 21436664), директором якої є ОСОБА_1, зупинити повністю експлуатацію будівлі Драницької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Мамалигівської сільської ради Новоселицького району Чернівецької області, що розташована на вул. Центральна 147 в с. Драниця Новоселицького району Чернівецької області, до повного виконання заходів, визначених актом Новоселицького районного сектору Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернівецькій області від 11.04.2018 р. № 7.

Згідно статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

У відповідності до статей 293, 295 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду першої інстанції можуть бути оскаржені в апеляційному порядку повністю або частково. Апеляційна скарга на рішення до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи подається до Сьомого апеляційного адміністративного суду через Чернівецький окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення (складання).

Найменування сторін:

позивач: Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернівецькій області (вул. Комарова, 1-А, м. Чернівці, 58018, код ЄДРПОУ - 38595868)

відповідач: Драницька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Мамалигівської сільської ради Новоселицького району Чернівецької області (вул. Центральна, 147, с. Драниця, Новоселицький район, Чернівецька область, 60356, код ЄДРПОУ - 21436664).

Суддя Т.М. Брезіна

СудЧернівецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.11.2018
Оприлюднено09.11.2018
Номер документу77693946
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —824/394/18-а

Рішення від 07.11.2018

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Брезіна Тетяна Миколаївна

Ухвала від 25.05.2018

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Брезіна Тетяна Миколаївна

Ухвала від 04.05.2018

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Брезіна Тетяна Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні