Рішення
від 31.10.2018 по справі 826/1569/18
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01051, м.  Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И м. Київ 31 жовтня 2018 року                      № 826/1569/18 Окружний адміністративний суд міста Києва у складі: головуючого судді Федорчука А.Б., розглянувши в порядку спрощеного провадження матеріали адміністративної справи за позовом Товвариства з обмеженою відповідальністю "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕКОТЕХ" (04116, вул. Маршала Рибалки, буд. 10/8) доГоловного управління Державної фіскальної служби у м. Києві (04116, м. київ, вул. Шолуденка, буд. 33/19) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення №0013471206 , В С Т А Н О В И В: До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича фірма «Екотех» (далі по тексту – позивач) до Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві (далі по тексту – відповідач), в якому просить: визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 01 вересня 2017 року форми «Н» №0013471206 Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві. В обґрунтування позовних вимог представник позивача зазначив, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича фірма «Екотех» діяло повністю в порядку та строки, визначені чинним законодавством, зі сторони Товариства відсутні будь-які порушення термінів реєстрації податкових накладних, а вини Товариства у несвоєчасній реєстрації податкової накладної немає. На думку позивача, під час прийняття оскаржуваного податкового повідомлення-рішення контролюючим органом не досліджено хронологію послідовності реєстрації документів, які передували реєстрації податкової накладної, до якої застосовано штрафні санкції, безпідставно зроблено висновок про порушення строків граничної реєстрації податкової накладної №3 від 26 квітня 2017 року. Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 30 січня 2018 року відкрито провадження у справі та призначено розгляд справи в порядку спрощеного провадження. Представник відповідача отримав копію ухвали суду 12 лютого 2018 року. У відзиві на адміністративний позов представник податкового органу зазначив, що Головним управлінням Державної фіскальної служби у м. Києві проведено камеральну перевірку своєчасності реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до податкових накладних в ЄРПН за січень-травень 2017 року пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, за наслідками якої встановлено несвоєчасність реєстрації податкової накладної в ЄРПН за квітень 2017 року на суму ПДВ 200  000,00 грн. з порушенням терміну реєстрації до 15 календарних днів. Представник позивача надіслав до суду відповідь на відзив, в якій повідомив, що відповідач не надає доказів та аргументів щодо факту порушення Товариством з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича фірма «Екотех» граничних строків реєстрації податкової накладної від 26 квітня 2017 року №3 на суму 200  000,00 грн., яка зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних 16 травня 2017 року. При цьому, представник позивача стверджує, що з невідомих причин податкова накладна №3 від Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича фірма «Екотех» була необґрунтовано відхилена та не зареєстрована в день реєстрації, а була зареєстрована лише на наступний день 16 травня 2017 року, що призвело до виникнення штрафу. Розглянувши подані сторонами документи та матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи та вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва встановив наступне. Як вбачається з матеріалів справи, головним державним ревізором-інспектором відділу моніторингу камеральних перевірок податкової звітності управління податків і зборів з юридичних осіб Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві на підставі підпункту 20.1.4 пункту 20.1 статті 20 та пункту 75.1 статті 75 Податкового кодексу України проведено камеральну перевірку своєчасності реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних Товариством з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича фірма «Екотех», за результатами якої складено відповідний акт перевірки №3264/26-15-12-07-20/40650435 від 31 липня 2017 року. При перевірці використано бази даних Державної фіскальної служби України, ІС «Податковий блок», Єдиний реєстр податкових накладних. Перевіркою встановлено порушення Товариством з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича фірма «Екотех» граничних строків реєстрації податкових накладних та розрахунок коригування до податкових накладних за січень-травень 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначених пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, а саме – податкової накладної №3 від 26 квітня 2017 року з датою її реєстрації 16 травня 2017 року. На підставі висновків акта перевірки податковим органом 01 вересня 2017 року прийнято податкове повідомлення-рішення №0013471206, яким до Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича фірма «Екотех» за затримку реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних на суму ПДВ 200  000,00 грн. на строк до 15 календарних днів в розмірі 10 % в сумі 20  000,00 грн. Незгода позивача із вказаним податковим повідомленням-рішенням зумовила його звернення до суду з даним позовом, при вирішенні якого суд виходить з наступного. Відповідно до підпункту 14.1.60 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України (далі по тексту – ПК України) Єдиний реєстр податкових накладних - це реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконаної влади, що реалізує державну податкову політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами. Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) здійснюється відповідно до Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року №1246 (далі – Порядок №1246). Пунктами 201.1 і 201.4 статті 201 Податкового кодексу України визначено, що на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи, та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних. В силу приписів норм пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту. Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних. Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків: для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені. З аналізу наведеної норми вбачається, що оскільки податкова накладна №3 складена 26 квітня 2017 року, а відтак граничним строком реєстрації податкової накладної є 15 травня 2017 року. Як вбачається з матеріалів справи, Товариством з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича фірма «Екотех» 15 травня 2017 року подано на реєстрацію розрахунок коригування кількісних та вартісних показників №1 від 27 квітня 2017 року до податкової накладної №1 від 27 квітня 2017 року, яким визначено суму коригування податкового зобов'язання та податкового кредиту у розмірі -58  000,00 грн. Зазначений розрахунок доставлено до Державної фіскальної служби України 15 травня 2017 року в 20:13:34 та прийнято на центральному рівні, що підтверджується наявною в матеріалах справи квитанцією №1. Також, 15 травня 2017 року позивачем подано на реєстрацію розрахунок коригування кількісних та вартісних показників №2 від 28 квітня 2017 року до податкової накладної №2 від 21 квітня 2017 року, яким скориговано суму податкового зобов'язання та податкового кредиту в розмірі -90  783,33 грн. Вказаний розрахунок №2 доставлено до Державної фіскальної служби України 15 травня 2017 року в 21:43:18 та прийнято на центральному рівні, що підтверджується наявною в матеріалах справи квитанцією №1. Крім того, 15 травня 2017 року Товариством з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича фірма «Екотех» подано на реєстрацію податкову накладну №3 від 26 квітня 2017 року, в якій сума ПДВ визначена у розмірі 200  000,00 грн. Як вбачається з квитанції №1, вказана податкова накладна №3 доставлена до центрального рівня Державної податкової служби України 15 травня 2017 року в 21:57:32, однак вказаний документ не прийнято. Вказано про необхідність виправлення документа та відправлення його повторно. В якості виявлених помилок зазначено, що документ не може бути прийнятий, адже сума ПДВ в документі 200  000,00 грн. не може перевищувати суму ліміту на рахунку ПДВ (109451,96) продавця. Представник позивача стверджує, а відповідачем не заперечується, що вказана податкова накладна №3 від 26 квітня 2017 року зареєстрована 16 травня 2017 року. Відповідно до вимог пункту 5 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року №1246 (в редакції станом на момент подання податкової накладної на реєстрацію) (далі – Порядок №1246), податкова накладна та/або розрахунок коригування приймаються до Реєстру у разі дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192, пунктами 2001.3, 2001.9 статті 2001 та пунктами 201.1, 201.10 і 201.16 статті 201 Кодексу, а також з урахуванням Законів України «Про електронний цифровий підпис», «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку. Реєстрації підлягають податкові накладні та/або розрахунки коригування (у тому числі ті, що не надаються отримувачу (покупцю) товарів/послуг, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, складені за операціями з постачання послуг нерезидентом) незалежно від суми податку на додану вартість в одній податковій накладній/ розрахунку коригування. Пунктом 12 Порядку №1246 визначено, що після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов'язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 2001.3 і 2001.9 статті 2001 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації / зупинення реєстрації / відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис», «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку. Згідно з пунктами 13, 14 Порядку №1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція). Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДФС. Відповідно до вимог пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції. Відповідно до вимог пункту 2 Порядку №1296 операційний день - частина дня, протягом якої здійснюються прийняття від платників податку податкових накладних та/або розрахунків коригування та реєстрація або зупинення реєстрації. При цьому, згідно пункту 3 Порядку №1296 операційний день триває з 0 до 23-ї години. Так, в матеріалах справи наявна квитанція №1, якою підтверджується надіслання на реєстрацію податкової накладної №3 від 26 квітня 2017 року саме 15 травня 2017 року о 21:57:32, тобто в день настання граничного строку реєстрації податкової накладної до моменту закінчення операційного дня. Відповідно до вимог пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України платник податку має право зареєструвати податкову накладну та/або розрахунок коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, в якій загальна сума податку не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 2001.3 статті 2001 цього Кодексу протягом 365 календарних днів, що наступають за датою виникнення податкових зобов'язань, відображених у відповідних податкових накладних та/або розрахунках коригування. У разі якщо реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена в порядку, визначеному в пункті 201.16 цієї статті, реєстрація таких податкових накладних/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється з урахуванням особливостей, визначених у підпункті 201.16.4 пункту 201.16 цієї статті. У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних згідно з пунктом 201.16 цієї статті перебіг зазначеного строку переривається на період зупинення їх реєстрації та відновлюється з дня припинення процедури зупинення їх реєстрації згідно з підпунктом 201.16.4 пункту 201.16 цієї статті. Якщо сума, визначена відповідно до пункту 2001.3 статті 2001 цього Кодексу, є меншою, ніж сума податку в податковій накладній та/або розрахунок коригування, які платник повинен зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, то платник зобов'язаний перерахувати потрібну суму коштів із свого поточного рахунку на свій рахунок в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. Пунктом 200-1.3 статті 200-1 Податкового кодексу України визначено, що платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних на суму податку (SНакл), обчислену за такою формулою: SНакл = SНаклОтр + SМитн + SПопРах - SНаклВид - SВідшкод - SПеревищ, де: SНаклОтр - загальна сума податку за отриманими платником податковими накладними, зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних, податковими накладними, складеними платником податку відповідно до пункту 208.2 статті 208 цього Кодексу та зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних, та розрахунками коригування до таких податкових накладних, зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних; SМитн - загальна сума податку, сплаченого платником при ввезенні товарів на митну територію України; SПопРах - загальна сума поповнення рахунку в системі електронного адміністрування податку з поточного рахунку платника; SНаклВид - загальна сума податку за виданими платником податковими накладними, зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та розрахунками коригування до таких податкових накладних, зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних; SВідшкод - загальна сума податку, заявлена платником до бюджетного відшкодування з урахуванням сум коригувань, проведених за результатами перевірок; SПеревищ - загальна сума перевищення податкових зобов'язань, зазначених платником у поданих податкових деклараціях з урахуванням поданих уточнюючих розрахунків до них, над сумою податку, що міститься в складених таким платником податкових накладних та розрахунках коригування до таких податкових накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних. Згідно з пунктом 120-1.1 статті 120-1 Податкового кодексу України порушення платниками податку на додану вартість граничних термінів реєстрації податкових накладних, що підлягають наданню покупцям - платникам податку на додану вартість, та розрахунків коригування до таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених статтею 201 цього Кодексу, тягнуть за собою накладення на платників податку на додану вартість, на яких відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов'язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі 10 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації до 15 календарних днів. Аналіз наведених норм свідчить, що відповідно до вимог пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, платник податку міг зареєструвати податкову накладну, в якій загальна сума податку не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 2001.3 статті 2001 цього Кодексу. Як вбачається з матеріалів справи, станом на момент реєстрації розрахунку коригування 15 травня 2017 року №1 від 27 квітня 2017 року сума ліміту становила 51  451,96 грн., при цьому до реєстрації в розрахунку №1 заявлена сума 58  000,00 грн., який прийнято Державною фіскальною службою України, а відтак сума ліміту в сукупності становить 109  451,96 грн. В подальшому, на підставі розрахунку №2 від 28 квітня 2017 року позивачем заявлено до реєстрації суму коригування у розмірі 90  783,33 грн., який також прийнято Державною фіскальною службою України, що підтверджується відповідною квитанцією, а відтак сума ліміту в сукупності становила 200  235,96 грн. (109  451,96 грн.+90  783,33 грн.). За таких обставин, суд приходить до висновку, що станом на момент подання до реєстрації податкової накладної №3 від 26 квітня 2017 року сума ПДВ в документі не перевищувала суму ліміту на рахунку ПДВ позивача. Відповідачем як суб'єктом владних повноважень, на якого вимогами статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України не спростовано жодними доказами перевищення суми ПДВ, вказаної у податковій накладній №3 від 26 квітня 2017 року над сумою ліміту на рахунку ПДВ Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича фірма «Екотех». Отже, у спірному випадку податковий орган протиправно відмовив позивачу в реєстрації податкової накладної від 26 квітня 2017 року №3 15 травня 2017 року, тобто в строки, визначені пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України і саме протиправні дії податкового органу щодо відмови у реєстрації податкової накладної призвели до порушення позивачем строків реєстрації спірної накладної на один день. А відтак, відповідачем неправомірно застосовано до Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича фірма «Екотех» штрафні санкції за порушення граничних термінів реєстрації податкової накладної, що підлягає наданню покупцям - платникам ПДВ в ЄРПН, на підставі податкового повідомлення-рішення від 01 вересня 2017 року №0013471206. Відповідно до ст. 72 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Частиною 2 ст. 73 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення. Вимогами ст. 76 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування. Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання. Частиною 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб'єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин. Під час розгляду справи відповідач, як суб'єкт владних повноважень, покладений на нього обов'язок доказування не виконав. За таких обставин, суд приходить до висновку про обґрунтованість позовних вимог та необхідність їх задоволення. Відповідно до ч. 1 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа. Керуючись ст.ст. 72-73, 76-77, 139, 143, 243-246, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, – В И Р І Ш И В: 1. Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича фірма «Екотех» задовольнити повністю. 2. Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 01 вересня 2017 року форми «Н» №0013471206 Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві. 3. Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича фірма «Екотех» (04116, м. Київ, вул. Маршала Рибака, буд. 10/8, код ЄДРПОУ 40650435) понесені ним судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 1  762,00 грн. (одна тисяча сімсот шістдесят дві гривні нуль копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві (код ЄДРПОУ 39439980). Рішення суду може бути оскаржене в апеляційному порядку шляхом подачі апеляційної скарги безпосередньо до суду апеляційної інстанції протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення. Рішення суду набирає законної сили після закінчення встановленого ст. 295 КАС України строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. Суддя                                                                                                А.Б. Федорчук

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення31.10.2018
Оприлюднено13.11.2018
Номер документу77745762
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/1569/18

Ухвала від 04.03.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кучма Андрій Юрійович

Ухвала від 01.02.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кучма Андрій Юрійович

Ухвала від 17.01.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кучма Андрій Юрійович

Ухвала від 17.01.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кучма Андрій Юрійович

Рішення від 31.10.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

Ухвала від 30.01.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні