Рішення
від 09.11.2018 по справі 1540/4798/18
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 1540/4798/18

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09 листопада 2018 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд під головуванням судді Андрухіва В.В., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження у порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Головного управління ДФС в Одеській області до Колективного комерційного підприємства "Монтажспецбуд" Одеського обласного фонду сприяння інвестиціям в будівництві та вирішенні соціальних проблем кадрових військовослужбовців та звільнених в запас про стягнення суми податкового боргу, -

ВСТАНОВИВ:

До суду надійшов адміністративний позов Головного управління ДФС в Одеській області до Колективного комерційного підприємства "Монтажспецбуд" Одеського обласного фонду сприяння інвестиціям в будівництві та вирішенні соціальних проблем кадрових військовослужбовців та звільнених в запас про стягнення суми податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) у розмірі 119819,75 грн. та суми податку на прибуток приватних підприємств у розмірі 129295,74 грн.

В обґрунтування своїх позовних вимог позивач зазначив, що Колективне комерційне підприємство "Монтажспецбуд" Одеського обласного фонду сприяння інвестиціям в будівництві та вирішенні соціальних проблем кадрових військовослужбовців та звільнених в запас зареєстроване в Овідіопольському районному управлінні юстиції в Одеській області 29.07.2003 року за №15431200000001199. За даними ГУ ДФС в Одеській області, Колективне комерційне підприємство Монтажспецбуд перебуває на обліку як платник податків у Чорноморській ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області з 05.08.2003 року та зареєстроване за №1044.

Позивач вказав, що станом на 13.08.2018 року, відповідно до розрахунку податкового боргу, довідки-розрахунку заборгованості до бюджету та інтегрованої картки платника (ІКП), податкова заборгованість Колективного комерційного підприємства Монтажспецбуд перед бюджетом становить 249115 грн. 49 коп., а саме: по податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) на загальну суму 119819,75 грн.; по податку прибутку приватних підприємств на загальну суму 129295,74 грн.

Позивач зазначив, що податковим органом була проведена документальна позапланова виїзна перевірка Колективного комерційного підприємства Монтажспецбуд з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 26.10.2012 року по 31.12.2014 року та іншого законодавства за період з 26.10.2012 по 31.12.2014 року. За результатами проведеної перевірки було складено акт від 24.11.2015 року №891/15-21-22-02/35272447, на підставі якого винесені наступні податкові повідомлення-рішення:

- від 22.12.2015 року №0002082202 про нарахування податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) на загальну суму 95156,25 грн.;

- від 22.12.2015 року №0002072202 про нарахування податку на прибуток приватних підприємств на загальну суму 91344,00 грн.

Не погоджуючись з вищезазначеними податковими повідомленнями-рішеннями Колективне комерційне підприємство Монтажспецбуд оскаржило їх у судовому порядку. Постановою Одеського апеляційного адміністративного суду від 27.03.2017 року по справі 815/369/16 було частково скасовано вищезазначені податкові повідомлення-рішення. Позивач вказав, що у зв'язку с частковим скасуванням податкових повідомлень-рішень, були винесені нові податкові повідомлення-рішення на зменшену суму згідно рішення суду, а саме: від 21.07.2017року №0020912200 про нарахування податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) на загальну суму 88712,00 грн.; від 21.07.2017 року №0021182200 про нарахування податку на прибуток приватних підприємств на загальну суму 84384,00 грн.

Також позивач зазначив, що заборгованість по податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) виникла в результаті: нарахування грошового зобов'язання згідно податкового повідомлення-рішення №0020912200 від 21.07.17 р. на суму 88712,00 грн. (з яких 70970,00 грн. (основний платіж) + 17742,00 грн. (штрафна санкція)) - 21149,58 грн. (сплата) = 67562,42 грн. (з яких 49820,42 грн. - основний платіж, 17742,00 грн. - штрафна санкція); нарахування податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) на основі податкової декларації №9189075008 від 15.09.2017 р. на суму 18126,00 грн. (основний платіж); нарахування податкового повідомлення-рішення №0056961207 від 25.09.17 р. на суму 29,58 грн. (штрафна санкція); нарахування податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) на основі податкової декларації №9207883391 від 10.10.2017 р. на суму 2095,00 грн. (основний платіж); нарахування податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) на основі податкової декларації №9256480749 від 05.12.2017 р. на суму 899,00 грн. (основний платіж); донарахування пені на податкове повідомлення-рішення №0020912200 від 21.07.17 р. у зальній сумі 31107,75 грн.

Заборгованість по податку на прибуток приватних підприємств виникла в результаті: нарахування податкового повідомлення-рішення №0021182200 від 21.07.17 р. на суму 67507,00 грн. + 16877,00 грн. (штрафна санкція) - 540 грн. (переплата) = 83844,00 грн. (з яких 66967,00 грн. - основний платіж, 16877,00 грн. - штрафна санкція); донарахування пені на податкове повідомлення-рішення №0021182200 від 21.07.17 р. у сумі 45451,74 грн.

Позивач вказав, що у зв'язку з несплатою боржником заборгованості, податковим органом було винесено податкову вимогу форми Ю №16189-17 від 29.08.2017 року, яку було направлено 06.10.2017 року на адресу Колективного комерційного підприємства Монтажспецбуд .

Враховуючи, що відповідачем у добровільному порядку не сплачено заборгованість, позивач звернувся до суду з відповідним позовом.

Ухвалою судді від 08 жовтня 2018 року було прийнято до розгляду вказану позовну заяву та відкрито провадження у справі. Ухвалено розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження з викликом сторін. Призначено перше судове засідання для розгляду справи по суті на 05.11.2018 року о 10:00 год.

У судове засідання, призначене на 05 листопада 2018 року на 10:00 годину, представник позивача не з'явився. 05.11.2018 року представник позивача надав до суду клопотання (вхід. №33043/18), відповідно до якого просив розглядати справу за його відсутності в порядку письмового провадження.

Відповідач у судове засідання також не з'явився, про дату, час і місце судового розгляду справи повідомлявся належним чином та своєчасно, про причини неявки суд не повідомив. Копії позовних матеріалів, ухвалу про відкриття провадження у справі, судову повістку на 05.11.2018 року на 10:00 год. відповідач отримав 17.10.2018 року (а.с. 89), відзив на позов не надав.

Частиною 9 статті 205 КАС України передбачено, що, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з'явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

З урахуванням вищенаведеного, суд дійшов до висновку про можливість розгляду справи за відсутності осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, у порядку письмового провадження без фіксування судового засідання технічними засобами, що передбачено ч.4 ст.229 КАС України.

Дослідивши в письмовому провадженні наявні в матеріалах справи докази, суд встановив наступні обставини.

Судом встановлено, що Колективне комерційне підприємство "Монтажспецбуд" Одеського обласного фонду сприяння інвестиціям в будівництві та вирішенні соціальних проблем кадрових військовослужбовців та звільнених в запас зареєстроване в Овідіопольському районному управлінні юстиції Одеської області 29.07.2003 року за №15431200000001199.

Колективне комерційне підприємство "Монтажспецбуд" Одеського обласного фонду сприяння інвестиціям в будівництві та вирішенні соціальних проблем кадрових військовослужбовців та звільнених в запас перебуває на податковому обліку в Чорноморській ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області з 05.08.2003 року; номер взяття на облік: 1044.

Основним видом економічної діяльності Колективного комерційного підприємства Монтажспецбуд є: Будівництво житлових і нежитлових будівель (код КВЕД 41.20).

Станом на 13.08.2018 року, відповідно до розрахунку податкового боргу, довідки-розрахунку заборгованості до бюджету та інтегрованої картки платника (ІКП), податкова заборгованість Колективного комерційного підприємства Монтажспецбуд перед бюджетом становить 249115 грн. 49 коп., а саме: по податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) на загальну суму 119819,75 грн.; по податку прибутку приватних підприємств на загальну суму 129295,74 грн. (а.с. 13-19).

З матеріалів справи вбачається, що податковим органом була проведена документальна позапланова виїзна перевірка Колективного комерційного підприємства Монтажспецбуд з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 26.10.2012 року по 31.12.2014 року та іншого законодавства за період з 26.10.2012 по 31.12.2014 року та іншого законодавства за період з 26.10.2012 року по 31.12.2014 року. За результатами проведеної перевірки було складено акт від 24.11.2015 року №891/15-21-22-02/35272447 (а.с. 23-43).

На підставі вказаного акту перевірки були винесені наступні податкові повідомлення-рішення:

- від 22.12.2015 року №0002082202 про нарахування податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) на загальну суму 95156,25 грн.;

- від 22.12.2015 року №0002072202 про нарахування податку на прибуток приватних підприємств на загальну суму 91344,00 грн.

Не погоджуючись з вищезазначеними податковими повідомленнями-рішеннями, Колективне комерційне підприємство Монтажспецбуд оскаржило їх у судовому порядку.

Постановою Одеського апеляційного адміністративного суду від 27.03.2017 року по справі 815/369/16 прийнято нове рішення про часткове задоволення позову. Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення Іллічівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Одеській області від 22 грудня 2015 року № 0002072202 в частині нарахування податку на прибуток у сумі 5568 грн. та штрафних (фінансових) санкцій у сумі 1392 грн. У задоволення позовних вимог про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення Іллічівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Одеській області від 22 грудня 2015 року № 0002072202 в частині нарахування податку на прибуток у сумі 67507 грн. та штрафних (фінансових) санкцій у сумі 16877 грн. відмовлено. Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення Іллічівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Одеській області №0002082202 від 22 грудня 2015 року в частині нарахування податку на додану вартість у сумі 5155 грн. та штрафних (фінансових) санкцій у сумі 1289 грн. У задоволенні позовних вимог про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення Іллічівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Одеській області №0002082202 від 22 грудня 2015 року в частині нарахування податку на додану вартість у сумі 70970 грн. та штрафних (фінансових) санкцій у сумі 17742 грн. відмовлено. У задоволенні позовних вимог про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення Іллічівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Одеській області від 22 грудня 2015 року №0002052202 про зменшення розміру від'ємного значення суми податку на додану вартість на суму 2771 грн. відмовлено (а.с. 57-67).

У зв'язку с частковим скасуванням податкових повідомлень-рішень, Чорноморською ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області були винесені нові податкові повідомлення-рішення на зменшену суму згідно рішення суду, а саме:

- від 21.07.2017 року №0020912200 про збільшення суми грошового зобов'язання за платежем Податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) на загальну суму 88712,00 грн., з яких 70970 грн. - за податковими зобов'язаннями, 17742 грн. - за штрафними (фінансовими) санкціями (а.с. 20);

- від 21.07.2017 року №0021182200 про збільшення суми грошового зобов'язання за платежем Податок на прибуток приватних підприємств на загальну суму 84384,00 грн., з яких 67507 грн. - за податковими зобов'язаннями, 16877 грн. - за штрафними (фінансовими) санкціями (а.с. 21).

Заборгованість по податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) виникла в результаті:

- нарахування грошового зобов'язання згідно податкового повідомлення-рішення №0020912200 від 21.07.17 р. на суму 88712,00 грн. (з яких 70970,00 грн. (основний платіж) + 17742,00 грн. (штрафна санкція)) - 21149,58 грн. (сплата) = 67562,42 грн. (з яких 49820,42 грн. - основний платіж, 17742,00 грн. - штрафна санкція);

- нарахування податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) на основі податкової декларації №9189075008 від 15.09.2017 р. на суму 18126,00 грн. (основний платіж) (а.с. 52-53);

- нарахування згідно податкового повідомлення-рішення №0056961207 від 25.09.17 р. на суму 29,58 грн. (штрафна санкція);

- нарахування податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) на основі податкової декларації №9207883391 від 10.10.2017 р. на суму 2095,00 грн. (основний платіж) (а.с. 54-55);

- нарахування податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) на основі податкової декларації №9256480749 від 05.12.2017 р. на суму 899,00 грн. (основний платіж) (а.с. 50-51);

- донарахування пені на податкове повідомлення-рішення №0020912200 від 21.07.17 р. у зальній сумі 31107,75 грн.

Таким чином, сума податкового боргу по ПДВ складає: 67562,42 грн. + 18126 грн. + 29,58 грн. + 2095 грн. + 899 грн. + 31107,75 грн. = 119819,75 грн.

Заборгованість по податку на прибуток приватних підприємств виникла в результаті:

- нарахування згідно податкового повідомлення-рішення №0021182200 від 21.07.17 р. на суму 84384 грн. (з яких 67507,00 грн. (основне зобов'язання) + 16877,00 грн. (штрафна санкція)) - 540 грн. (переплата) = 83844,00 грн., з яких 66967,00 грн. - основний платіж, 16877,00 грн. - штрафна санкція;

- донарахування пені на податкове повідомлення-рішення №0021182200 від 21.07.17 р. у сумі 45451,74 грн.

Таким чином, сума податкового боргу по податку на прибуток приватних підприємств складає: 83844 грн. + 45451,74 грн. = 129295,74 грн.

Як вбачається з матеріалів справи, у зв'язку з несплатою податкового боргу, відповідачу рекомендованим листом направлялась податкова вимога форми "Ф" від 29 серпня 2017 року №16189-17 на суму податкового боргу 248668?46 грн., що підтверджується копією фіскального чека (а.с. 56).

Відповідно до ст. 67 Конституції України кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Відповідно до п.п.14.1.175 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України податковий борг - сума узгодженого грошового зобовязання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.

Згідно з пп.16.1.4. п.16.1 ст.16 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Відповідно п.15.1 ст.15 Податкового кодексу України, платниками податків визнаються фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об'єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об'єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов'язок із сплати податків та зборів згідно з цим Кодексом.

Відповідно до п.п. 36.1. ст.36 Податкового кодексу України податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи.

Згідно п. 49.1 ст. 49 Податкового кодексу України податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків.

Пунктом 49.2 статті 49 Податкового кодексу України встановлено, що платник податків зобовязаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період, в якому виникають обєкти оподаткування, або у разі наявності показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог цього Кодексу подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є. Цей абзац застосовується до всіх платників податків, в тому числі платників, які перебувають на спрощеній системі оподаткування обліку та звітності.

Відповідно до пункту 54.1. статті 54 Податкового кодексу України крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою.

Відповідно до пункту 202.1. статті 202 Податкового кодексу України звітним (податковим) періодом є один календарний місяць, а у випадках, особливо визначених цим Кодексом, календарний квартал.

Згідно статті 203 Податкового кодексу України податкова декларація подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця. Сума податкового зобовязання, зазначена платником податку в поданій ним податковій декларації, підлягає сплаті протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого пунктом 203.1 цієї статті для подання податкової декларації.

Відповідно до п.57.1 ст. 57 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобовязання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Згідно з п. 58.1 ст. 58 Податкового кодексу України контролюючий орган надсилає (вручає) платнику податків податкове повідомлення-рішення, якщо сума грошового зобовязання платника податків, передбаченого податковим або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, розраховується контролюючим органом відповідно до статті 54 цього Кодексу (крім декларування товарів, передбаченого для громадян) або якщо за результатами перевірки контролюючим органом встановлено факт: невідповідності суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у податковій декларації; завищення розміру задекларованого відємного значення обєкта оподаткування податком на прибуток або відємного значення суми податку на додану вартість, розрахованої платником податків відповідно до розділу V цього Кодексу; заниження або завищення суми податкових зобовязань, заявленої у податковій декларації, або суми податкового кредиту, заявленої у податковій декларації з податку на додану вартість, крім випадків, коли зазначене заниження або завищення враховано при винесенні інших податкових повідомлень-рішень за результатами перевірки.

Відповідно до п. 58.2 ст. 58 Податкового кодексу України податкове повідомлення-рішення надсилається (вручається) за кожним окремим податком, збором та/або разом із штрафними санкціями, передбаченими цим Кодексом, а також за кожною штрафною (фінансовою) санкцією за порушення норм іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на такий контролюючий орган, та/або пенею за порушення строків розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності. У разі зменшення (збільшення) контролюючим органом суми бюджетного відшкодування та/або зменшення від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платнику податків надсилаються (вручаються) окремі податкові повідомлення-рішення.

Пунктом 58.3 ст. 58 Податкового кодексу України передбачено, що податкове повідомлення-рішення вважається належним чином врученим платнику податків (крім фізичних осіб), якщо його надіслано у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.

Відповідно до п.п.56.17.1 п.56.17 ст.56 ПК України, процедура адміністративного оскарження закінчується днем, наступним за останнім днем строку, передбаченого для подання скарги на податкове повідомлення-рішення або будь-яке інше рішення відповідного контролюючого органу у разі, коли така скарга не була подана у зазначений строк.

Відповідно до абз. 2 п.п.56.17.5 п.56.17 ст.56 ПК України, день закінчення процедури адміністративного оскарження вважається днем узгодження грошового зобов'язання платника податків.

Таким чином, оскільки податкові повідомлення-рішення від 21.07.2017 року оскаржені відповідачем не були, визначені ними грошові зобов'язання є узгодженими згідно наведених норм п.56.17 ст.56 ПК України.

Також є узгодженими суми грошових зобов'язань, самостійно задекларовані відповідачем, згідно п.54.1 ст.54 ПК України.

Згідно з п. 59.1, п.59.5 ст. 59 Податкового кодексу України У разі коли у платника податків виник податковий борг, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення. Податкова вимога може надсилатися (вручатися) контролюючим органом за місцем обліку платника податків, в якому обліковується податковий борг платника податків. Податкова вимога не надсилається (не вручається), якщо загальна сума податкового боргу платника податків не перевищує шістдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. У разі збільшення загальної суми податкового боргу до розміру, що перевищує шістдесят неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, контролюючий орган надсилає (вручає) податкову вимогу такому платнику податків. У разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення.

Відповідно до п. 20.1.34 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України, контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.

За приписами п. 41.2 ст. 41 Податкового кодексу України, органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці у межах своїх повноважень.

Орган стягнення звертається до суду з позовом про стягнення суми податкового боргу платника податку - фізичної особи. Стягнення податкового боргу за рішенням суду здійснюється державною виконавчою службою відповідно до закону про виконавче провадження (п. 87.11 ст. 87 Податкового кодексу України).

Виходячи з приписів наведених норм Податкового кодексу України (п.п.20.1.34 п.20.1 ст.20 та п.41.2 ст.41 Податкового кодексу України) позивач є тим контролюючим органом, на який покладено обов'язок здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу платниками податків. Тому звернення позивача до суду з даним позовом мотивоване виконанням ним функцій і повноважень контролюючого органу у сфері справляння податків і зборів.

Згідно з ч. 1 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до ч.1 ст.90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що матеріалами справи підтверджено існування у відповідача податкового боргу в загальному розмірі 249115,49 грн., доказів самостійної його сплати відповідачем до суду не надано, відтак, позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Відповідно до ч.2 ст.139 КАС України, при задоволенні позову суб'єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб'єкта владних повноважень, пов'язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Керуючись ст.ст. 2, 5-6, 9, 72, 77, 90, ч.2 ст.139, ч.9 ст.205, ч.4 ст.229, ст.ст. 241-246, п.15.5 ч.1 розділу VII КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позовну заяву Головного управління ДФС в Одеській області (адреса: 65044, м.Одеса, вул. Семінарська, буд. 5, код ЄДРПОУ 39398646) - задовольнити повністю.

Стягнути з усіх відкритих рахунків в банках, обслуговуючих Колективне комерційне підприємство "Монтажспецбуд" Одеського обласного фонду сприяння інвестиціям в будівництві та вирішенні соціальних проблем кадрових військовослужбовців та звільнених в запас (адреса: 67832, Одеська область, Овідіопольський район, смт. Великодолинське, вул. Крупської, буд. 89, код ЄДРПОУ 32572447):

- суму податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) - 119819,75 грн. (сто дев'ятнадцять тисяч вісімсот дев'ятнадцять гривень сімдесят п'ять копійок) на бюджетний рахунок №31112029015360, банк отримувача - Казначейство України, МФО 899998, код 37929461, отримувач коштів - УДКСУ в Овідіопольському р-ні Одеської обл./14060100;

- суму податку на прибуток приватних підприємств - 129295,74 грн. (сто двадцять дев'ять тисяч двісті дев'яносто п'ять гривень сімдесят чотири копійки) на бюджетний рахунок №33111318015360, банк отримувача - Казначейство України, МФО 899998, код 37929461, отримувач коштів - УДКСУ в Овідіопольському р-ні Одеської обл./11021000.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення до П'ятого апеляційного адміністративного суду через Одеський окружний адміністративний суд з одночасним поданням копії апеляційної скарги до суду апеляційної інстанції.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частину рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Суддя В.В. Андрухів

.

Дата ухвалення рішення09.11.2018
Оприлюднено12.11.2018
Номер документу77749710
СудочинствоАдміністративне
Сутьстягнення суми податкового боргу

Судовий реєстр по справі —1540/4798/18

Постанова від 05.12.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шеметенко Л.П.

Постанова від 05.12.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шеметенко Л.П.

Ухвала від 01.11.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шеметенко Л.П.

Ухвала від 11.04.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шеметенко Л.П.

Ухвала від 11.04.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шеметенко Л.П.

Ухвала від 26.12.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шеметенко Л.П.

Ухвала від 26.12.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шеметенко Л.П.

Рішення від 09.11.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Андрухів В. В.

Ухвала від 08.10.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Андрухів В. В.

Ухвала від 24.09.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Андрухів В. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні