Справа № 2240/2894/18
РІШЕННЯ
іменем України
06 листопада 2018 рокум. Хмельницький
Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Майстера П.М.
за участю:секретаря судового засідання Нетичай Ю.В. представника позивача: Курка В.В., представника відповідачів: Дмитрієвої А.Л., розглянувши адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Енергосервіс-Дунаївці" до Державної фіскальної служби України , Головного управління ДФС у Хмельницькій області про визнання протиправними, скасування рішень та зобов'язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Енергосервіс-Дунаївці" звернулось в суд з позовом до Державної фіскальної служби України, Головного управління ДФС у Хмельницькій області, в якому просить:
- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 17 липня 2018 року №843653/42097249 про відмову у реєстрації податкової накладної від 30 червня 2018 року №1;
- зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 30 червня 2018 року №1 та вважати вказану податкову накладну прийнятою та зареєстрованою протягом операційного дня, коли її було надіслано платником податку - Товариством з обмеженою відповідальністю "Енергосервіс-Дунаївці", а саме - 11.07.2018 року;
- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 17 липня 2018 року №843654/42097249 про відмову у реєстрації податкової накладної від 30 червня 2018 року №2;
- зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 30 червня 2018 року №2 та вважати вказану податкову накладну прийнятою та зареєстрованою протягом операційного дня, коли її було надіслано платником податку - Товариством з обмеженою відповідальністю "Енергосервіс-Дунаївці", а саме - 11.07.2018 року;
- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 17 липня 2018 року №843656/42097249 про відмову у реєстрації податкової накладної від 30 червня 2018 року №3;
- зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 30 червня 2018 року №3 та вважати вказану податкову накладну прийнятою та зареєстрованою протягом операційного дня, коли її було надіслано платником податку - Товариством з обмеженою відповідальністю "Енергосервіс-Дунаївці", а саме - 11.07.2018 року.
В обґрунтування позовних вимог зазначив, що 30 червня 2018 року Товариство з обмеженою відповідальністю "Енергосервіс-Дунаївці", керуючись приписами п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України сформувало:
- податкову накладну №1 від 30.06.2018р. на загальну суму 47475,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 7912,5 грн), яку 11.07.2018р., у відповідності до отриманої квитанції, направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних. Документ прийнято, але реєстрація зупинена.
- податкову накладну №2 від 30.06.2018р. на загальну суму 46525,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 7754,17 грн), яку 11.07.2018р., у відповідності до отриманої квитанції було направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних. Документ прийнято, але реєстрація зупинена.
- податкову накладну №3 від 30.06.2018р. на загальну суму 50500,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 8416,67 грн), яку 11.07.2018р., у відповідності до отриманої квитанції було направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних. Документ прийнято, але реєстрація зупинена.
На виконання п.п.201.16.2. п.201.16. ст.201 Податкового кодексу України позивачем направлено до Державної фіскальної служби України повідомлення від 11.07.2018р. №1 про надання пояснень та копії документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, зокрема: пояснення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по податковим накладним, договір про надання послуг з експлуатації та технічного обслуговування ФЕС TOB "Екотехнік-Дунаївці" та пристанційного вузла 35кВ ФЕС TOB "Екотехнік-Дунаївці" №ЕД-0106/18-1 від 01.06.2018р. та додатки до нього, договір про надання послуг з експлуатації та технічного обслуговування ФЕС TOB "Сонячна Деражня" №ЕД-0106/18-2 від 01.06.2018р. та додатки до нього, щомісячний звіт щодо експлуатації ФЕС-1 "Екотехнік-Дунаївці" від 05.07.2018р., щомісячний звіт щодо експлуатації ФЕС-2 "Екотехнік-Дунаївці" від 05.07.2018р., щомісячний звіт щодо експлуатації ФЕС "Сонячна Деражня" від 05.07.2018р., акт надання послуг №1 від 30.06.2018р., акт надання послуг №2 від 30.06.2018р., акт надання послуг №3 від 30.06.2018р., штатний розклад TOB "Енергосервіс-Дунаївці" від 07.05.2018р., штатна розстановка TOB "Енергосервіс-Дунаївці" від 01.06.2018р.. Згідно квитанції №2 від 13.07.2018р., зазначені документи засобами електронного зв'язку доставлено до Кам'янець-Подільської об'єднаної державної податкової інспекції головного управління ДФС у Хмельницькій області (Дунаєвецьке відділення) та прийнятті останнім до розгляду.
Вказав, що позивачем було надано всі необхідні документи, які беззаперечно підтверджують реальність здійснення операцій по податковим накладним №1 від 30.06.2018р., №2 від 30.06.2018р. та №3 від 30.06.2018р. Однак, рішеннями про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №843654/42097249 від 17.07.2018р., №843656/42097249 від 17.07.2018р. та №843653/42097249 від 17.07.2018р. надана відмова у реєстрації податкових накладних з підстав ненадання Товариством з обмеженою відповідальністю "Енергосервіс-Дунаївці": картки рах.361 та банківських виписок для визначення першої події відповідно до ст. 187 Податкового кодексу України, додатку 6 до договору №ЕД-0106/18-01 та додатку 6 до договору №ЕД-0106/18-02.
23 липня 2018 року позивачем подано відповідні скарги на рішення комісії контролюючого органу про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Однак, вказані скарги позивача залишено без задоволення, а оскаржувані рішення ДФС про відмову у реєстрації податкових накладних - без змін.
Рішення Головного управління ДФС у Хмельницькій області про відмову у реєстрації податкових накладних позивач вважає протиправними, тому звернувся в суд з вказаними позовними вимогами.
Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримав в повному обсязі та просив їх задовольнити з підстав, викладених у позовній заяві.
Представник відповідачів у судовому засіданні позовні вимоги не визнав, надавши суду відзив на позовну заяву та заперечення, в яких вказав, що наданий TOB "Енергосервіс - Дунаївці" пакет документів до податкових накладних №1, № 2, №3 від 30.06.2018 року не є достатніми для прийняття комісією рішення про реєстрацію податкових накладних. А саме, позивачем не надано картки pax. 361, банківські виписки, додаток 6 до договору № ЕД- 0106/18-01 (ціна послуг з експлуатації та технічного обслуговування). Надання вказаних документів передбачено п.14 Порядку №117.
Вказав, що відповідач - Головне управління ДФС у Хмельницькій області діяв у відповідності до вимог чинного законодавства України, у межах повноважень наданих законом, оскаржувані рішення винесені відповідно до норм чинного законодавства, на основі матеріалів, що були надані позивачем, тому є законними та обгрунтованими.
Також, зазначив, що ДФС України не приймала оскаржувані рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідно і є неналежним відповідачем у цій справі. Просив у задоволенні позову відмовити.
Суд, заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши належним чином зібрані докази по справі, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини справи на яких ґрунтуються вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду і вирішення спору по суті, приходить до висновків, що позовні вимоги підлягають до задоволення з наступних підстав.
Встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю "Енергосервіс-Дунаївці" є юридичною особою, код ЄДРПОУ 42097249.
27.04.2018 року між Товариством з обмеженою відповідальністю "Екотехнік Дунаївці" (Орендодавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю "Енергосервіс-Дунаївці" (Орендар) було укладено договір оренди нежитлового приміщення №27-04/18-1.
Згідно вказаного договору Орендодавець зобов'язується передати Орендареві у строкове платне користування, а Орендар зобов'язується прийняти у строкове платне користування приміщення (адреса будинку у якому знаходиться приміщення, що орендується: Україна, 32461, Хмельницька обл., Дунаєвецький р-н., с. Дем'янківці, вул. Весела, будинок 15), та зобов'язується сплачувати Орендодавцеві орендну плату. Приміщення, що орендується, надається Орендарю для розміщення офісу.
01.06.2018 року між Товариством з обмеженою відповідальністю "Екотехнік Дунаївці" (Замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю "Енергосервіс-Дунаївці" (Виконавець) було укладено договір №ЕД-0106/18-1 про надання послуг з експлуатації та технічного обслуговування ФЕС ТОВ "Екотехнік Дунаївці" та пристанційного вузла 35кВ ФЕС ТОВ "Екотехнік Дунаївці".
За цим Договором Виконавець зобов'язується за завданням Замовника надати визначені цим Договором послуги та виконати роботи, які необхідні для надання зазначених послуг чи інші, передбачені Договором роботи, а Замовник зобов'язується оплатити надані послуги. Предмет Договору становлять послуги з експлуатації та технічного обслуговування ФЕС (фотовольтаїчні електростанції та їх обладнання). Обов'язок щодо надання послуг та виконання пов'язаних з ними робіт вважається виконаним з моменту підписання Замовником Акту приймання послуг, що є невід'ємною частиною цього Договору. Обов'язок щодо оплати послуг вважається виконаним Замовником з моменту зарахування коштів на рахунок Виконавця. За цим Договором Виконавець надає два види основних послуг: експлуатація ФЕС та технічне обслуговування ФЕС.
Вказаний договір містить наступні додатки: Додаток № 1 - Роботи з оперативного та технічного обслуговування ТОВ "Екотехнік Дунаївці" та пристанційного вузла 35кВ ФЕС "Дем'янківці"; Додаток № 2 - Запасні частини; Додаток № 3 - Проект щомісячного звіту щодо експлуатації; Додаток № 4 - Список персоналу Виконавця; Додаток № 5 - Лінія оповіщення, Додаток № 6 - Договірна ціна (всього з ПДВ 1658964,00 грн).
Згідно актів приймання-передачі майна ФЕС №№1, 2, 3 (та додатків до них) від 01 червня 2018 року до договору про надання послуг з експлуатації та технічного обслуговування ФЕС ТОВ "Екотехнік Дунаївці" та пристанційного вузла 35кВ ФЕС ТОВ "Екотехнік Дунаївці" №ЕД-0106/18-1 від 01 червня 2018 року, Товариство з обмеженою відповідальністю "Екотехнік-Дунаївці" (Замовник) та ТОВ "Енергосервіс-Дунаївці" (Виконавець) посвідчують, що на виконання Розділу 11 Договору №ЕД-0106/18-1 від 01 червня 2018 року Замовник передав, а Виконавець прийняв сонячну (фотовольтаїчну) електростанцію потужністю 5,0 МВт, Виконавець передав, а Замовник прийняв сонячну (фотовольтаїчну) електростанцію потужністю 4,9 МВт, Виконавець передав, а Замовник прийняв сонячну (фотовольтаїчну) електростанцію потужністю 4,66 МВт, що знаходяться за адресами Хмельницька обл., с. Дем'янківці, вул. Весела,15, 15/1, 15/2, Виконавець передав, а Замовник прийняв ПС 35/10 кВ "Дем'янківці" та майно згідно з переліком, доданим до цього акту.
01.06.2018 року між Товариством з обмеженою відповідальністю "Сонячна Деражня" (Замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю "Енергосервіс-Дунаївці" (Виконавець) було укладено договір №ЕД-0106/18-2 про надання послуг з експлуатації та технічного обслуговування ФЕС ТОВ "Сонячна Деражня".
За цим Договором Виконавець зобов'язується за завданням Замовника надати визначені цим Договором послуги та виконати роботи, які необхідні для надання зазначених послуг чи інші, передбачені Договором роботи, а Замовник зобов'язується оплатити надані послуги. Предмет Договору становлять послуги з експлуатації та технічного обслуговування ФЕС (фотовольтаїчні електростанції та їх обладнання). Обов'язок щодо надання послуг та виконання пов'язаних з ними робіт вважається виконаним з моменту підписання Замовником Акту приймання послуг, що є невід'ємною частиною цього Договору. Обов'язок щодо оплати послуг вважається виконаним Замовником з моменту зарахування коштів на рахунок Виконавця. За цим Договором Виконавець надає два види основних послуг: експлуатація ФЕС та технічне обслуговування ФЕС.
Вказаний договір містить наступні додатки: Додаток № 1 - Роботи з оперативного та технічного обслуговування ФЕС ТОВ "Сонячна Деражня"; Додаток № 2 - Запасні частини; Додаток № 3 - Проект щомісячного звіту щодо експлуатації; Додаток № 4 - Список персоналу Виконавця; Додаток № 5 - Лінія оповіщення, Додаток № 6 - Договірна ціна (всього з ПДВ 1038000,00 грн).
Згідно актів приймання-передачі майна №№1, 2 від 01 червня 2018 року, 27.07.2018 року до договору про надання послуг з експлуатації та технічного обслуговування ФЕС ТОВ "Сонячна Деражня" №ЕД-0106/18-2 від 01 червня 2018 року, Товариство з обмеженою відповідальністю "Сонячна Деражня" (Замовник) та ТОВ "Енергосервіс-Дунаївці" (Виконавець) посвідчують, що Замовник передав, а Виконавець прийняв сонячну (фотовольтаїчну) електростанцію потужністю 5,6 МВт, Замовник передав, а Виконавець прийняв сонячну (фотовольтаїчну) електростанцію потужністю 3,99 МВт, що знаходиться за адресою Хмельницька обл., м. Деражня, вул. Мічуріна, 26/2.
Відповідно до актів надання послуг №№ 1, 3 від 30.06.2018 року (договір №ЕД-0106/18-1 від 01.06.2018) ТОВ "Енергосервіс-Дунаївці" були надані послуги з експлуатації та технічного обслуговування ФЕС - 1, ФЕС - 2 за червень 2018 року на загальну суму з ПДВ 94000,00 грн.
Відповідно до акту надання послуг №2 від 30.06.2018 року (договір №ЕД-0106/18-2 від 01.06.2018) ТОВ "Енергосервіс-Дунаївці" були надані послуги з експлуатації та технічного обслуговування ФЕС за червень 2018 року на суму з ПДВ - 50500,00 грн.
Також, матеріали справи містять банківську виписку ТОВ "Енергосервіс-Дунаївці" за червень 2018 року, та обороти рахунку 361 ТОВ "Енергосервіс-Дунаївці" за червень 2018 року.
Відповідно до приписів п.201.10 ст.201 ПК України позивачем на підтвердження наданих послуг з експлуатації та технічного обслуговування ФЕС за червень 2018 по договорах №ЕД-0106/18-2, №ЕД-0106/18-1 від 01.06.2018 року виписано податкові накладні №№ 1, 2, 3 від 30.06.2018 року, та направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Згідно з отриманих квитанцій №1 від 11.07.2018 року податкові накладні №№ 1, 2, 3 від 30.06.2018 року прийнято, але реєстрацію зупинено. Зазначено підстави зупинення, зокрема вказано, що ПН/РК відповідає вимогам пп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку". Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
На виконання п.п.201.16.2. п.201.16. ст.201 Податкового кодексу України позивачем направлено до Державної фіскальної служби України повідомлення від 11.07.2018 року №1 про надання пояснень та копії документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, зокрема: пояснення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по податковим накладним, договір про надання послуг з експлуатації та технічного обслуговування ФЕС TOB "Екотехнік-Дунаївці" та пристанційного вузла 35кВ ФЕС TOB "Екотехнік-Дунаївці" №ЕД-0106/18-1 від 01.06.2018р. та додатки до нього, договір про надання послуг з експлуатації та технічного обслуговування ФЕС TOB "Сонячна Деражня" №ЕД-0106/18-2 від 01.06.2018р. та додатки до нього, щомісячний звіт щодо експлуатації ФЕС-1 "Екотехнік-Дунаївці" від 05.07.2018р., щомісячний звіт щодо експлуатації ФЕС-2 "Екотехнік-Дунаївці" від 05.07.2018р., щомісячний звіт щодо експлуатації ФЕС "Сонячна Деражня" від 05.07.2018р., акт надання послуг №1 від 30.06.2018р., акт надання послуг №2 від 30.06.2018р., акт надання послуг №3 від 30.06.2018р., штатний розклад TOB "Енергосервіс-Дунаївці" від 07.05.2018р., штатна розстановка TOB "Енергосервіс-Дунаївці" від 01.06.2018р.
Рішеннями голови комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 17.07.2018 року №843653/42097249, №843654/42097249, №843656/42097249 було відмовлено у реєстрації податкових накладних №№ 1, 2, 3 від 30.06.2018 року.
Підставою відмови зазначено ненаданням платником податку копій документів: договорів, довіреностей, актів керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції, первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні, розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків, картки рах. 361 та банківських виписок для визначення першої події відповідно до ст. 187 ПКУ, додаток 6 до договору №ЕД-0106/18-2.
23 липня 2018 року позивачем подано відповідні скарги на рішення комісії контролюючого органу про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Однак, вказані скарги позивача залишено без задоволення, а оскаржувані рішення ДФС про відмову у реєстрації податкових накладних - без змін.
Не погоджуючись з такими рішеннями відповідачів позивач звернувся з вказаним позовом до суду.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд враховує наведене нижче.
Відповідно до пп. пп. 16.1.2, 16.1.3, п. 16.1 ст. 16 Податкового кодексу України (далі - ПК України) платник податків зобов'язаний вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів, подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.
Згідно з п. 201.1 ПК України на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Відповідно до п. 187.1 ПК України датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Відповідно до п. 201.10 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
У разі якщо реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена в порядку, визначеному в пункті 201.16 цієї статті, реєстрація таких податкових накладних/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється з урахуванням особливостей, визначених у підпункті 201.16.4 пункту 201.16 цієї статті.
Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до п.п. 14.1.60 ПК України єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.
З 01.01.2017 року набули чинності зміни до Податкового кодексу України, якими запроваджено новий механізм електронного адміністрування податку на додану вартість за умов проведення аналізу та здійснення управління ризиками з метою визначення форм і обсягів митного та податкового контролю (Закон № 1797-VIII від 21.12.2016р.).
У свою чергу, відповідно до п. 74.2 ПК України в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Згідно з положеннями п. 20.2 ПК України центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Відповідно до п. 201.16 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.
Згідно з п.п. 201.16.1 ПК України у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Вичерпний перелік таких документів у розрізі критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
З аналізу даних норм законодавства вбачається, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків.
Згідно з положеннями п.п. 201.16.2 ПК України письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті "в" підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.
Письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику (п.п. 201.16.3. ПК України).
Зазначена комісія приймає рішення про:- реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; - відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних приймається та надсилається платнику податку протягом п'яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту.
Рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.
Із змісту квитанцій №1 від 11.07.2018 року слідує, що відповідачем сформовано висновок про відповідність податкових накладних №№ 1, 2, 3 від 30.06.2018 року вимогам пп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної в ЄРПН.
У Листі Державної фіскальної служби України №959/99-99-07-18 від 21.03.2018 "Критерії ризиковості платника податку", зокрема, зазначено: "1. Платник податків відповідає критеріям ризиковості, якщо: … 1.6. комісії головних управлінь ДФС в областях, м.Києві та Офісу великих платників податків ДФС можуть розглядати питання щодо встановлення ризиковості платника податків, а саме: платник податку зареєстрований (перереєстрований) за адресою, що знаходиться на непідконтрольній території України (зона АТО, АР Крим); дата реєстрації платником податку на додану вартість не перевищує трьох місяців з дати такої реєстрації; платник податку - юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах державної казначейської служби України (крім бюджетних установ); платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб'єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років; платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України; платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України; наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником.".
Головні управління ДФС в областях, м. Києві та Офіс великих платників податків ДФС постійно обраховують та проводять моніторинг показників, визначених у пунктах 1.1 - 1.6 цих Критеріїв. Якщо виявлено, що платник податків має ознаки ризиковості згідно з пунктом 1.6 цих Критеріїв, то такий платник податків виноситься на розгляд Комісії в той самий день і вноситься до переліку ризикових платників у день проведення засідання Комісії, на якому прийнято відповідне рішення.
Таким чином, фіскальний орган був зобов'язаний у квитанції чітко вказати не тільки на конкретний вид критерію, який встановлений пп.1.6 п.1 Критеріїв №959/99-99-07-18, а і на відповідне рішення, відповідно до якого позивача внесено до переліку ризикових платників.
Крім того, відповідачем також не надано суду ані самого протоколу засідання Комісії, ані переліку платників податків, щодо яких виявлено ознаки ризиковості, ані матеріалів, на підставі яких платника податків віднесено до такого переліку.
Належної мотивації підстав та причин віднесення Товариства з обмеженою відповідальністю "Енергосервіс-Дунаївці" до ризикових платників податків відповідно до пп.1.6 п.1 Листа Державної фіскальної служби України №959/99-99-07-18 від 21.03.2018 оскаржувані рішення не містять.
У п.18-п.21 "Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних", затвердженому 21.02.2018 постановою Кабінету Міністрів України №117, передбачено: "18. Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 15 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів. 19. Комісії контролюючих органів складаються з комісій регіонального рівня (комісії головних управлінь ДФС в областях, м.Києві та Офісу великих платників ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС). 20. Зазначені комісії приймають рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі. 21. Підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства".
Згідно з п.2 "Порядку роботи комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації", затвердженого 13.06.2017 наказом Міністерства фінансів України №566, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за №752/30620 (надалі - "Порядок роботи комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації"), комісія є постійно діючим колегіальним органом при ДФС, що діє в межах повноважень, визначених пунктом 201.16 статті 201 розділу V Податкового кодексу України та постановою Кабінету Міністрів України від 29 березня 2017 року №190 "Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації".
Як зазначено у п.18 "Порядку роботи комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації", Комісія може перевірити подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отриманні з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, в тому числі електронні, одержані від інших платників податків, засобів масової інформації тощо).
Аналогічні вимоги містить і п.21 "Порядку роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації", затвердженому 21.02.2018 постановою Кабінету Міністрів України №117 (надалі - "Порядок роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації"): "Комісія контролюючого органу перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні)".
Відповідачами не надано до суду доказів додержання вимог п.21 "Порядку роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації", п.18 "Порядку роботи комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації", результатів проведених звірок/перевірок інформаційних джерел та наданих позивачем документів.
Згідно з п.19 "Порядку роботи комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації" протокол засідання Комісії повинен містити перелік осіб, присутніх на засіданні, порядок денний засідання, питання, що розглядались на засіданні, перелік осіб, які виступали під час засідання, результати голосування, прийняті Комісією рішення.
У п.17 "Порядку роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації", зокрема, зазначено: "… Під час засідання секретарем комісії контролюючого органу ведеться протокол, в якому фіксуються прийняті рішення та надані доручення. Протокол підписується головою комісії контролюючого органу (у разі його відсутності - заступником), заступником голови комісії, секретарем комісії та членами комісії, які брали участь у засіданні. Забезпечення обліку матеріалів роботи комісії контролюючого органу покладається на секретаря такої комісії. …"
Відповідачами не надано до суду копій протоколів засідання Комісії під час прийняття оскаржуваного рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, матеріалів роботи комісії тощо.
Відтак, відповідачами документально не доведено додержання процедури розгляду матеріалів.
Частинами 1 та 2 статті 6 КАС України встановлено, що суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права. Суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського суду з прав людини.
Конвенція про захист прав людини і основоположних свобод (далі - Конвенція) та Протоколи до неї є частиною національного законодавства України відповідно до статті 9 Конституції України, як чинний міжнародний договір, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України. Ратифікація Конвенції відбулася на підставі Закону України від 17 липня 1997 року № 475/97-ВРта вона набула чинності для України 11 вересня 1997 року.
Статтею 17 Закону України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини" встановлено, що суди застосовують при розгляді справ Конвенцію та практику Суду як джерело права.
Аналізуючи оскаржувані рішення, суд вказує, що принцип обґрунтованості рішення суб'єкта владних повноважень, відповідно до ч.2 статті 2 КАС України, має на увазі, що рішення повинно бути прийнято з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії).
Європейським Судом з прав людини у рішенні по справі "Суомінен проти Фінляндії" (Suominen v. Finland), № 37801/97, п. 36, від 01 липня 2003 року, яке, відповідно до ч. 1 статті 17 Закону України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини", підлягає застосуванню судами як джерело права, вказано, що орган влади зобов'язаний виправдати свої дії, навівши обґрунтування своїх рішень.
У рішенні від 10 лютого 2010 року у справі "Серявін та інші проти України" Європейський суд з прав людини вказав, що у рішеннях суддів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються.
Отже, рішення суб'єкта владних повноважень повинно ґрунтуватися на оцінці усіх фактів та обставин, що мають значення. Мають значення, як правило, ті обставини, які передбачені нормою права, що застосовується. Суб'єкт владних повноважень повинен врахувати усі ці обставини, тобто надати їм правову оцінку: прийняти до уваги або відхилити. У разі відхилення певних обставин висновки повинні бути мотивованими, особливо, коли має місце несприятливе для особи рішення.
Принцип обґрунтованості рішення вимагає від суб'єкта владних повноважень враховувати як обставини, на обов'язковість урахування яких прямо вказує закон, так і інші обставини, що мають значення у конкретній ситуації. Для цього він має ретельно зібрати і дослідити матеріали, що мають доказове значення у справі, наприклад, документи, пояснення осіб, тощо.
При цьому, суб'єкт владних повноважень повинен уникати прийняття невмотивованих висновків, обґрунтованих припущеннями та неперевіреними фактами, а не конкретними обставинами. Так само недопустимо надавати значення обставинам, які насправді не стосуються справи. Несприятливе для особи рішення повинно бути вмотивованим.
Разом з тим, приймаючи рішення або вчиняючи дію, суб'єкт владних повноважень не може ставати на сторону будь-якої з осіб та не може виявляти себе заінтересованою стороною у справі, виходячи з будь-якого нелегітимного інтересу, тобто інтересу, який не випливає із завдань цього суб'єкта, визначених законом.
Прийняття рішення, вчинення (не вчинення) дії вимагає від суб'єкта владних повноважень діяти добросовісно, тобто з щирим наміром щодо реалізації владних повноважень та досягнення поставлених цілей і справедливих результатів, з відданістю визначеним законом меті та завданням діяльності, передбачувано, без корисливих прагнень досягти персональної вигоди, привілеїв або переваг через прийняття рішення та вчинення дії.
Таким чином, висновки та рішення суб'єкта владних повноважень можуть ґрунтуватися виключно на належних, достатніх, а також тих доказах, які одержані з дотриманням закону.
Разом з тим, як встановлено в ході судового розгляду справи відповідачами зазначених вище принципів при прийнятті рішень дотримано не було.
В свою чергу, представником позивача до матеріалів адміністративної справи надано документи первинної податкової та бухгалтерської звітності по взаємовідносинах з Товариством з обмеженою відповідальністю "Сонячна Деражня", та Товариством з обмеженою відповідальністю "Екотехнік Дунаївці", які свідчать про реальність здійснених господарських операції та вказують на наявність у позивача ділової мети, визначення якої наведено у пп.14.1.231 п.14.1 ст.14 ПК України, як причина, яка може бути наявна лише за умови, що платник податків має намір одержати економічний ефект у результаті господарської діяльності.
У Рішенні від 20.10.2011 у справі "Rysovskyy v. Ukraine" Суд Європейський суд з прав людини зазначив, що принцип "належного урядування" передбачає, що у разі, коли йдеться про питання загального інтересу, зокрема, якщо справа впливає на такі основоположні права людини, як майнові права, державні органи повинні діяти вчасно та в належний і якомога послідовніший спосіб ("Beyeler v. Italy", "Oneryildiz v. Turkey", "Megadat.com S.r.l. v. Moldova", "Moskal v. Poland"). На державні органи покладено обов'язок запровадити внутрішні процедури, які посилять прозорість і ясність їхніх дій, мінімізують ризик помилок ("Lelas v. Croatia" і "Toscuta and Others v. Romania") і сприятимуть юридичній визначеності у правовідносинах, які зачіпають майнові інтереси (Oneryildiz v. Turkey", та "Beyeler v. Italy").
Державні органи, які не впроваджують або не дотримуються своїх власних процедур, не повинні мати можливість отримувати вигоду від своїх протиправних дій або уникати виконання своїх обов'язків ("Lelas v. Croatia").
Суд вважає, що рішення прийняті відповідачем - Головним управління ДФС у Хмельницькій області з порушенням принципу "належного урядування", без дотримання процедур, визначених законодавством.
Сукупність первинних документів, наданих до матеріалів справи, не дають підстав для сумніву щодо дійсності укладання договорів №ЕД-0106/18-1, №ЕД-0106/18-2 від 01.06.2018 року між позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю "Сонячна Деражня", Товариством з обмеженою відповідальністю "Екотехнік Дунаївці", на виконання вимог яких складено спірні податкові накладні.
Суд звертає увагу, що в порядку виконання обов'язку, встановлено частиною другою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, відповідачами не спростовано фактичне виконання спірної операції та не доведено зворотнє.
Оцінюючи вищевикладені обставини, суд приходить до висновку, що рішення голови комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 17.07.2018 року №843653/42097249, №843654/42097249, №843656/42097249 про відмову в реєстрації податкових накладних №№ 1, 2, 3 від 30.06.2018 року в Єдиному реєстрі податкових накладних є протиправними та підлягають скасуванню.
Щодо позовних вимог про реєстрацію податкових накладних, слід зазначити, що відповідно до підпункту 201.16.4. пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України податкова накладна / розрахунок коригування, реєстрацію якої в Єдиному реєстрі податкових накладних було зупинено, реєструється у день настання однієї із таких подій:
а) прийнято рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;
б) набрало законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
При цьому, відповідно до п. 19, п. 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 р. № 1246 (із змінами; далі - Порядок № 1246) податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструються у день:
1) прийняття комісією рішення про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування;
2) набрання законної сили рішенням суду про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення суду).
У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду (пункт 20 Порядку № 1246).
Відтак, оскільки рішення голови комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 17.07.2018 року №843653/42097249, №843654/42097249, №843656/42097249 підлягають скасуванню то, відповідно, з урахуванням положень підпункту 201.16.4 пункту 201.16 статті 201, пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, пункту 19, пункту 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою КМУ від 29 грудня 2010 р. № 1246, суд приходить до висновку про задоволення позову в частині зобов'язання відповідача - Державної фіскальної служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №№ 1, 2, 3 від 30.06.2018 року складені Товариством з обмеженою відповідальністю "Енергосервіс-Дунаївці".
У відповідності зі статтею 124 Конституції України, юрисдикція судів поширюється на будь-який юридичний спір, водночас частиною 2 статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч. 1 ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Згідно ч.1 ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні (ч.1 ст.90 КАС України).
Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів позивача, оцінивши досліджені під час судового розгляду справи докази в їх сукупності, суд приходить до висновку, що адміністративний позов підлягає до задоволення.
За змістом частини 1 статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
При поданні позовної заяви позивач сплатив судовий збір в розмірі 5286,00 грн. В зв'язку із задоволенням позовних вимог, на користь позивача необхідно присудити 5286,00 грн. судових витрат.
Керуючись статтями 241 - 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
ВИРІШИВ:
адміністративний позов задовольнити.
Визнати протиправними та скасувати рішення Головного управління ДФС у Хмельницькій області від 17.07.2018 року №843653/42097249, №843654/42097249, №843656/42097249 та зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні Товариства з обмеженою відповідальністю "Енергосервіс-Дунаївці" Код ЄДРПОУ 42097249 від 30 червня 2018 року №1, №2, №3 днем надіслання до реєстру, а саме 11 липня 2018 року.
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Енергосервіс-Дунаївці" судові витрати (судовий збір) в сумі 2643,00 грн. (дві тисячі шістсот сорок три гривні) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Хмельницькій області та в сумі 2643,00 грн. (дві тисячі шістсот сорок три гривні) за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Повне рішення складене 12 листопада 2018 року
Позивач:Товариство з обмеженою відповідальністю "Енергосервіс-Дунаївці" (вул. Весела, буд. 15, с. Дем'янківці, Дунаєвецький район, Хмельницька область, 32461 , код ЄДРПОУ - 42097249) Відповідачі:Державна фіскальна служба України (Львівська площа, 8, м. Київ, 04053 , код ЄДРПОУ - 39292197) Головне управління ДФС у Хмельницькій області (вул. Пилипчука, 17, м. Хмельницький, Хмельницька область, 29000 , код ЄДРПОУ - 39492190)
Головуючий суддя П.М. Майстер
Суд | Хмельницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.11.2018 |
Оприлюднено | 13.11.2018 |
Номер документу | 77761601 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Хмельницький окружний адміністративний суд
Майстер П.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні