ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
07 листопада 2018 р. м. ХарківСправа № 820/1937/18
Харківський апеляційний адміністративний суд
у складі колегії:
головуючого судді: Лях О.П.
суддів: Старосуда М.І. , Григорова А.М.
при секретарі судового засідання Жданюк Г.О.,
розглянувши у відкритому судовому засідання в приміщенні Харківського апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою Головного управління ДФС у Харківській області на рішення Харківського окружного адміністративного суду від 19.06.2018 року (повний текст складено 03.07.2018 року, головуючий суддя І інстанції Рубан В.В., м.Харків) по справі №820/1937/18 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ДОРТЕХСТРОЙ" до Головного управління ДФС у Харківській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення - рішення ,
ВСТАНОВИВ:
Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРТЕХСТРОЙ" (далі - ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ"), звернулося до суду з адміністративним позовом до Головного управління ДФС у Харківській області (далі - ГУ ДФС у Харківській області), в якому просило: (т.1 а.с.5-31)
- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення ГУ ДФС України в Харківській області за формою "Р" від 03.03.2018 р. №00000531411, яким донараховано ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" суму грошового зобов'язання: основного платежу з податку на додану вартість - 1751972,00 грн. та штрафних санкцій - 437993,00 грн.;
- стягнути за рахунок бюджетних асигнувань ГУ ДФС у Харківській області на користь ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" судові витрати зі сплати судового збору в сумі 32849,17 грн.
Позовні вимоги мотивовані тим, що висновки акту перевірки податкового органу є необґрунтованими та такими, що не відповідають фактичним обставинам та нормам чинного законодавства України, а тому податкове повідомлення-рішення від 03.03.2018 р. №00000531411 є таким, що підлягає скасуванню.
Рішенням Харківського окружного адміністративного суду від 19.06.2018 року по справі №820/1937/18 задоволено адміністративний позов. (т.4 а.с.233-248)
Не погодившись із даним рішенням суду першої інстанції, ГУ ДФС у Харківській області подало апеляційну скаргу, в якій просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти постанову, якою відмовити у задоволенні адміністративного позову. (т.5 а.с.1-5)
В обгрунтування апеляційної скарги вказано, що позивачем було укладено ряд договорів із контрагентами щодо будівництва та ремонту доріг, транспортних перевезень, постачання цементу тощо. Однак, наявною податкової інформацією спростовується реальність здійснення відповідних господарських операцій.
У відзиві на апеляційну скаргу позивач зазначає, що рішення суду першої інстанції прийнято з додержанням норм матеріального і процесуального права, висновки суду відповідають обставинам справи, а тому апеляційна скарга не є обгрунтованою (т.5 а.с.21-24, 28-31).
Заслухавши доповідь судді-доповідача стосовно обставин, необхідних для прийняття рішення судом апеляційної інстанції, дослідивши матеріали справи, перевіривши і обговоривши доводи апеляційної скарги, правильність правової оцінки обставин справи та застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, суд вважає апеляційну скаргу такою, , що не підлягає задоволенню з огляду на наступне.
Як свідчать матеріалів справи, ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" зареєстроване в якості юридичної особи, перебуває на податковому обліку та має ліцензію від 12.04.2017 року за №2013035897 про здійснення господарської діяльності з будівництва об'єктів IV і V категорій складності. (т.3 а.с.37-57)
ГУ ДФС у Харківській області було проведено документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 01.01.2015 р. по 31.12.2015 р., валютного - за період з 01.01.2015 р. по 31.12.2017 р., єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування - за період з 01.01.2015 р. по 31.12.2017 р. за наслідками якої складено акт від 26.02.2018 року № 715/20-40-14-11-11/31340473. (т.1 а.с.35-90)
Відповідно до висновків акту перевірки - ГУ ДФС у Харківській області встановлено порушення ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ": (т.1 а.с.89-90)
- п.198.1, п.198.3, п.198.6 ст.198, п.201.1, п. 201.10 ст.201 Податкового кодексу України, а саме: встановлено завищення податкового кредиту, що призвело до заниження податку на додану вартість, що підлягає сплаті до бюджету на загальну суму 1751972,00 грн., у тому числі за вересень 2016 р. - 195667,00 грн., за жовтень 2016 р. - 249983,00 грн., за листопад 2016 р. - 262855, за грудень 2016 р. - 302332,00 грн., за серпень 2017 р. - 93600,00 грн. за вересень 2017 р. - 21841,00 грн., за грудень 2017 р. - 429194,00 грн.
Податковий орган дійшов висновку щодо порушення позивачем вимог чинного законодавства з огляду на здійснення господарських операцій із наступними контрагентами: ТОВ "ДЕЛЮКС-ЛТД", ТОВ "ПРІМЕРА ТРЕЙД", ТОВ "БРУКЛІН ІНВЕСТ", ТОВ "МЕРЕДІАН ПРОМ", ТОВ "ДНІПРОСПЕКТРБУД", ТОВ "МЕГА СТАЛЬПРОМ", ТОВ "ТРАНЗІТ СТАЛЬ", ТОВ "ДЖЕРЕЛО ВОДА ТЕПЛО", ТОВ "БУД ГРУП ТЕХНОЛОДЖИ".
За результатами розгляду висновків проведеної перевірки контролюючим органом прийнято податкове повідомлення-рішення від 03.03.2018 року №00000531411, яким збільшено суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) на загальну суму 2189965,00 грн., в тому числі за податковими зобов'язаннями - 1751972,00 грн. та за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) - 437993,00 грн. (т.1 а.с.34).
Не погодившись з вказаним податковим повідомленням-рішенням, позивач оскаржив його до суду.
Задовольняючи адміністративний позов, суд першої інстанції виходив з того, що позивачем на підтвердження дійсності та реальності господарських взаємовідносин із контрагентами надано усі необхідні та достатні первинні документи, які не мають дефектів форми, змісту або походження.
Колегія суддів погоджується з такими висновками суду з огляду на наступне.
Відповідно до ст.308 Кодексу адміністративного судочинства України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів регулюються Податковим кодексом України (далі - ПК України).
За змістом п.44.1 ст.44 Податкового кодексу України для цілей оподаткування платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.
Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.
Таким чином, при складанні податкової звітності з метою правильного відображення господарської операції повинні враховуватись відповідні документи первинного обліку.
Відповідно до п.п.14.1.27 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) (далі - ПК України) господарська діяльність - це діяльність особи, що пов'язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через свої відокремлені підрозділи, а також через будь-яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентськими договорами.
Положеннями п.187.1 ст.187 ПК України (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) визначено, що датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
За операціями з виконання підрядних будівельних робіт суб'єкти підприємницької діяльності можуть застосовувати касовий метод податкового обліку відповідно до підпункту 14.1.266 пункту 14.1 статті 14 цього Кодексу.
Правила формування податкового кредиту платниками податку на додану вартість визначені положеннями статті 198 ПК України.
Згідно із п.198.1 ст.198 ПК України (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) до податкового кредиту відносяться суми податку, сплачені/нараховані у разі здійснення операцій з: а) придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг; б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів, у тому числі при їх ввезенні на митну територію України (у тому числі у зв'язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності); в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України; г) ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу.
Положеннями п.198.2 ст.198 ПК України (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) передбачено, що датою віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг.
Для операцій із ввезення на митну територію України товарів датою віднесення сум податку до податкового кредиту є дата сплати податку за податковими зобов'язаннями згідно з пунктом 187.8 статті 187 цього Кодексу, а для операцій з постачання послуг нерезидентом на митній території України - дата складення платником податкової накладної за такими операціями, за умови реєстрації такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Датою збільшення податкового кредиту орендаря (лізингоотримувача) для операцій фінансової оренди (лізингу) є дата фактичного отримання об'єкта фінансового лізингу таким орендарем.
Датою віднесення сум до податкового кредиту замовника з договорів (контрактів), визначених довгостроковими відповідно до пункту 187.9 статті 187 цього Кодексу, є дата фактичного отримання замовником результатів робіт (оформлених актами виконаних робіт) за такими договорами (контрактами).
Для товарів/послуг, постачання (придбання) яких контролюється приладами обліку, факт постачання (придбання) таких товарів/послуг засвідчується даними обліку.
Відповідно до п.198.3 ст.198 ПК України (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті.
Нарахування податкового кредиту здійснюється незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.
Положеннями п.198.6 ст.198 ПК України (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) передбачено, що не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних податковими накладними / розрахунками коригування до таких податкових накладних чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу.
У разі коли на момент перевірки платника податку контролюючим органом суми податку, попередньо включені до складу податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними у абзаці першому цього пункту документами, платник податку несе відповідальність відповідно до цього Кодексу.
Податкові накладні, отримані з Єдиного реєстру податкових накладних, є для отримувача товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Таким чином, за змістом наведених норм для цілей податкового обліку доходи мають бути отримані, а витрати мають бути здійснені в межах господарської діяльності платника податків та підтверджені первинними документами згідно з вимогами законодавства.
Приписами Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні від 16.07.1999 р. №996-XIV (далі - Закон №996) визначено правові засади регулювання, організації, ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності в Україні.
Положеннями даного Закону встановлено, окрім іншого, визначення первинного документа та вимоги, які ставляться при його складанні.
При цьому, відповідно до ч.1 ст.9 Закону №996 підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи
В свою чергу, згідно з п.1.2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 року №88 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.06.1995 року за №168/704 (далі - Положення №88), господарські операції відображаються у бухгалтерському обліку методом їх суцільного і безперервного документування. Записи в облікових регістрах провадяться на підставі первинних документів, створених відповідно до вимог цього Положення.
Аналіз норм Закону №996 свідчить про те, що будь-які документи (у тому числі договори, накладні, рахунки тощо) мають силу первинних документів лише в разі фактичного здійснення господарської операції. Якщо ж фактичне здійснення господарської операції відсутнє, відповідні документи не можуть вважатися первинними документами для цілей ведення податкового обліку навіть за наявності всіх формальних реквізитів таких документів, що передбачені законодавством.
З урахуванням викладеного для підтвердження даних податкового обліку можуть братися до уваги лише ті первинні документи, які складені в разі фактичного здійснення господарської операції.
Таким чином, визначальною ознакою господарської операції є те, що вона повинна спричиняти реальні зміни майнового стану платника податків.
Вимога щодо реальних змін майнового стану платника податків як обов'язкова ознака господарської операції кореспондує з нормами Податкового кодексу України.
В той же час, наявність у суб'єкта господарювання податкових накладних не може бути визнано судом достатньою підставою для формування податкового кредиту, якщо факт реальності господарських операцій не знаходить свого підтвердження належними і допустимими доказами.
При цьому, окремі несуттєві недоліки заповнення первинної документації по оформленню господарських операцій не можуть свідчити про недійсність таких документів та не впливають на право позивача по формуванню податкового кредиту за умови підтвердження реальності проведених операцій та доведення зв'язку із господарською діяльністю.
Водночас, контролюючий орган не позбавлений можливості довести в установленому порядку факт невідповідності задекларованих наслідків господарської операції платника податків у податковому обліку фактичним обставинам за умови доведення факту, що відомості, які містяться в таких документах, є недостовірними.
Так, положеннями ст.ст.40-132 розділу ІІ ПК України встановлено загальні положення стосовно адміністрування податків, зборів, платежів.
Приписами ст.ст.61 та 62 ПК України передбачено визначення податкового контролю, повноваження органів державної влади щодо здійснення такого контролю та способи його здійснення.
Одним із способів здійснення такого контролю є, в тому числі, інформаційно- аналітичне забезпечення діяльності контролюючих органів (п.п.62.1.2 п.62.1 ст.62 ПК України).
В свою чергу, положеннями ст.ст.71-74 ПК України встановлено особливості інформаційно- аналітичного забезпечення діяльності контролюючих органів. Зокрема, з аналізу змісту вказаних статей вбачається, що інформація, зібрана відповідно до вимог цього Кодексу, може зберігатися та опрацьовуватися в інформаційних базах контролюючих органів або безпосередньо посадовими (службовими) особами контролюючих органів. Висновки, викладені в акті перевірки або звірки щодо встановлених порушень платником податків, в свою чергу, не є безумовно достовірними, оскільки є лише відображенням фактичних дій податкових інспекторів та не породжують правових наслідків для платника податків і, відповідно, такий акт не порушує прав останнього.
Крім того, про необґрунтованість податкової вигоди можуть свідчити підтверджені доказами доводи податкового органу, зокрема про наявність таких обставин: неможливість реального здійснення платником податків зазначених операцій з урахуванням часу, місця знаходження майна або обсягу матеріальних ресурсів, економічно необхідних для виробництва товарів, виконання робіт або послуг, нездійснення особою, яка значиться постачальником послуг, підприємницької діяльності; відсутність необхідних умов для досягнення результатів відповідної підприємницької, економічної діяльності у зв'язку з відсутністю управлінського або технічного персоналу, основних коштів, виробничих активів, складських приміщень, транспортних засобів; облік для цілей оподаткування тільки тих господарських операцій, які безпосередньо пов'язані з виникненням податкової вигоди, якщо для такого виду діяльності також потрібне здійснення й облік інших господарських операцій; відсутність первинних документів обліку.
В той же час, думку, висловлену посадовими особами контролюючого органу в акті перевірки або довідках про проведення звірки, зокрема щодо реальності вчинених платником податків господарських операцій, необхідно оцінювати із урахуванням інших доказів у справі, предметом якої є податкові правопорушення, що обґрунтовуються контролюючим органом серед іншого висновками акту перевірки платника платків або актами перевірки його контрагентів.
Так, податковим органом на підтвердження встановлених порушень надано до матеріалів справи узагальнену інформацію стосовно контрагентів позивача, отриману від інших податкових органів. (т.3 а.с.113-194)
Однак, колегія суддів звертає увагу, що чинним законодавством не встановлено обмежень по включенню до складу податкового кредиту сум ПДВ по господарських операціях за умови, що контрагент платника податків зареєстрований належним чином, в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських об'єднань відсутні негативні відомості щодо стану такого контрагента, а також контрагент є платником податку на додану вартість.
В свою чергу, матеріали справи не містять доказів, що контрагенти позивача у перевіряємому періоді не були зареєстровані в якості юридичних осіб у встановленому законом порядку або не були зареєстровані у якості платників ПДВ.
Крім того, податкове законодавство не ставить в залежність податковий облік (стан) певного платника податку від інших осіб, від фактичної сплати контрагентом податку до бюджету, від господарських та виробничих можливостей. Питання віднесення певних сум податку на додану вартість до податкового кредиту поширюється виключно на окремо взятого платника та не залежить від розрахунків з бюджетом третіх осіб.
В силу положень Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України та Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" платник податку та його контрагенти є окремими суб'єктами права зі статусом юридичної особи, а відтак за змістом норм Податкового кодексу України вони є окремими платниками податку на додану вартість. За таких обставин, межі юридичної відповідальності кожного платника ПДВ, яка відповідно до статті 61 Конституції України має індивідуальний характер, поширюються на діяння, що визнаються законом протиправними та були вчинені саме цим платником. Притягнення суб'єкта права до юридичної відповідальності за діяння, що було вчинено іншою особою, згідно з законом є неможливим.
Враховуючи вищенаведене, колегія суддів вважає за необхідне перевірити під час розгляду даної справи висновки податкового органу про порушення позивачем вимог діючого законодавства, які були покладені в основу прийняття спірного податкового повідомлення-рішення, зокрема, щодо взаємовідносин позивача з ТОВ "ДЕЛЮКС-ЛТД", ТОВ "ПРІМЕРА ТРЕЙД", ТОВ "БРУКЛІН ІНВЕСТ", ТОВ "МЕРЕДІАН ПРОМ", ТОВ "ДНІПРОСПЕКТРБУД", ТОВ "МЕГА СТАЛЬПРОМ", ТОВ "ТРАНЗІТ СТАЛЬ", ТОВ "ДЖЕРЕЛО ВОДА ТЕПЛО", ТОВ "БУД ГРУП ТЕХНОЛОДЖИ".
Так, між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" та Мереф'янською міською радою було укладено договір підряду №44 від 22.09.2016 р. з поточного ремонту дороги по вул. Генерала Тереньтєва на ділянці: від вул. Лесі Українки до вул. Кооперативна в м. Мерефа Харківського району Харківської області, загальною вартістю 170846,00 грн., з яких на 57618,00 замовлено субпідрядні послуги у ТОВ "ДЕЛЮКС-ЛТД" та передано матеріалів позивача на 112052,00 грн.
Також, між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" та Мереф'янською міською радою було укладено договір підряду №45 від 23.09.2016 р. між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" та Мереф'янською міською радою з поточного ремонту дороги по вул. Генерала Тереньтєва на ділянці: від вул. Кооперативна до буд. №17 по вул. Генерала Тереньтєва в м. Мерефа Харківського району Харківської області, загальною вартістю 191807,00 грн., з яких на 56442,00 замовлено субпідрядні послуги у ТОВ "ДЕЛЮКС-ЛТД" та передано матеріалів позивача на 134213,00 грн.
Так, у зв'язку з виробничою завантаженістю, нестачею особистих трудових та матеріальних ресурсів між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" (генпідрядник) та ТОВ "ДЕЛЮКС-ЛТД" (субпідрядник) було укладено договір про виконання робіт №23/09-1 від 23.09.2016 року. (т.1 а.с.91-95)
Згідно умов даного договору генпідрядник доручає, а субпідрядник зобов'язується виконати роботи по ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення, а генпідрядник зобов'язується прийняти та оплатити такі роботи.
Найменування робіт:
- поточний ремонт дороги по вулиці Генерала Терентьєва на ділянці: від вул. Лесі Українки до вул.Кооперативна в місті Мерефа Харківського району Харківської області;
- поточний ремонт дороги по вулиці Генерала Терентьєва на ділянці: від вул.Кооперативна до буд. №17 в місті Мерефа Харківського району Харківської області.
На підтвердження здійснення даної господарської операції позивачем надано до матеріалів справи копії узгодження договірних цін, довідок про вартість виконаних робіт за вересень 2016 року за формою КБ-3, актів приймання виконаних робіт за вересень 2016 року за формою КБ-2в, відомостей ресурсів до акту прийняття за вересень 2016 року, актів передачі матеріалів, податкових накладних. (т.1 а.с.96-112)
На підтвердження здійснення оплати вартості виконаних робіт позивачем надано до матеріалів справи копії відповідних платіжних доручень та банківських виписок. (т.3 а.с.62, 216-243)
Крім того, між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" та Шевченківською селищною радою укладений договір підряду №46 від 26.09.2016 р. на виконання капітального ремонту дорожнього покриття Центральної площі а смт. Шевченкове Шевченківського району Харківської області. Загальна вартість договору становила 14574192,00 грн., з яких на 500000,00 грн. замовлено субпідрядні послуги у ТОВ "ДЕЛЮКС-ЛТД" та передано матеріалів позивача на 262909,00 грн.
У зв'язку з виробничою завантаженістю, нестачею особистих трудових та матеріальних ресурсів між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" (генпідрядник) та ТОВ "ДЕЛЮКС-ЛТД" (субпідрядник) було укладено договір про виконання робіт №26/09 від 26.09.2016 року. (т.1 а.с.113-117)
Згідно умов даного договору генпідрядник доручає, а субпідрядник зобов'язується виконати роботи по ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення, а генпідрядник зобов'язується прийняти та оплатити такі роботи.
Найменування робіт: капітальний ремонт дорожнього покриття Центральної площі в смт.Шевченкове Шевченківського району Харківської області.
На підтвердження здійснення даної господарської операції позивачем надано до матеріалів справи копії узгодження договірної ціни, довідки про вартість виконаних робіт за вересень 2016 року за формою КБ-3, акту приймання виконаних робіт за вересень 2016 року за формою КБ-2в, відомості ресурсів до акту прийняття за вересень 2016 року, акту передачі матеріалів, податкової накладної. (т.1 а.с.118-125)
На підтвердження здійснення оплати вартості виконаних робіт позивачем надано до матеріалів справи копії відповідних платіжних доручень та банківських виписок. (т.3 а.с.61, 216-243)
Також між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" та ДП "Харківський облавтодор" укладено договір про виконання робіт №ДТС-3 на виконання робіт з поточного ремонту автомобільної дороги загального користування у Харківському районі Під'їзд до смт. Хорошеве км 0+000 - км 9+200, загальною вартістю 1959341,72 грн, з яких на 947279,87 замовлено субпідрядні послуги у ТОВ "ДЕЛЮКС-ЛТД" та передано матеріалів позивача на 408298,94 грн. та на 584430,66 грн.
У зв'язку з виробничою завантаженістю, нестачею особистих трудових та матеріальних ресурсів між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" (генпідрядник) та ТОВ "ДЕЛЮКС-ЛТД" (субпідрядник) було укладено договір про виконання робіт №28/09 від 28.09.2016 року. (т.1 а.с.126-130)
Згідно умов даного договору генпідрядник доручає, а субпідрядник зобов'язується виконати роботи по ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення, а генпідрядник зобов'язується прийняти та оплатити такі роботи.
Найменування робіт: поточний ремонт автомобільних доріг загального користування Харківської області Під'їзд до смт. Хорошеве км 0+000 - км 9+200 у Харківському районі.
На підтвердження здійснення даної господарської операції позивачем надано до матеріалів справи копії узгодження договірних цін, довідок про вартість виконаних робіт за вересень та жовтень 2016 року за формою КБ-3, актів приймання виконаних робіт за вересень та жовтень 2016 року за формою КБ-2в, відомостей ресурсів, актів передачі матеріалів, податкових накладних. (т.1 а.с.131-146)
На підтвердження здійснення оплати вартості виконаних робіт позивачем надано до матеріалів справи копії відповідних платіжних доручень та банківських виписок. (т.3 а.с.58-60, 216-243)
Між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" та Шевченківською селищною радою укладено договір підряду №49 від 03.10.2016 р. на виконання поточного ремонту тротуару на Меморіал Слави в смт. Шевченкове Шевченківського району Харківської області, загальна вартість договору становила 190807,00 грн., з яких на 101316,00 грн. замовлено субпідрядні послуги у ТОВ "ДЕЛЮКС-ЛТД" та передано матеріалів позивача на 87424,00 грн.
03.10.2016р. між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" та Шевченківською селищною радою укладений договір підряду №50 на виконання поточного ремонту дорожнього тротуару по вул. Центральна в смт. Шевченкове Шевченківського району Харківської області, загальна вартість договору становила 147697,00 грн., з яких на 73187,00 грн. замовлено субпідрядні послуги у ТОВ "ДЕЛЮКС-ЛТД" та передано матеріалів позивача на 73016,00 грн.
26.09.2016р. між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" та Мереф'янською міською радою укладено договір підряду №54 з поточного ремонту дороги по вул. Козацька на ділянці: від вул. Лесі Українки до буд. 15 в м. Мерефа Харківського району Харківської області, загальною вартістю 188977,00 грн., з яких на 95268,00 замовлено субпідрядні послуги у ТОВ "ДЕЛЮКС-ЛТД" та передано матеріалів позивача на 91765,00 грн.
У зв'язку з виробничою завантаженістю, нестачею особистих трудових та матеріальних ресурсів між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" (генпідрядник) та ТОВ "ДЕЛЮКС-ЛТД" (субпідрядник) було укладено договір про виконання робіт №03/10 від 03.10.2016 року. (т.1 а.с.147-152)
Згідно умов даного договору генпідрядник доручає, а субпідрядник зобов'язується виконати роботи по ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення, а генпідрядник зобов'язується прийняти та оплатити такі роботи.
Найменування робіт:
- поточний ремонт тротуару по вул. Центральна в смт. Шевченкове Шевченківського району Харківської області;
- поточний ремонт тротуару на Меморіалі Слави в смт. Шевченкове Шевченківського району Харківської області;
- поточний ремонт дороги по вулиці Козацька на ділянці: від вулиці Лесі Українки до буд. №15 в місті Мерефа Харківського району Харківської області.
На підтвердження здійснення даної господарської операції позивачем надано до матеріалів справи копії узгодження договірних цін, довідок про вартість виконаних робіт за жовтень 2016 року за формою КБ-3, актів приймання виконаних робіт за жовтень 2016 року за формою КБ-2в, відомостей ресурсів, актів передачі матеріалів, податкових накладних. (т.1 а.с.155-176)
На підтвердження здійснення оплати вартості виконаних робіт позивачем надано до матеріалів справи копії відповідних платіжних доручень та банківських виписок. (т.3 а.с.64-65, 216-243)
Між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" та Південноміською радою укладений договір підряду №60 від 05.10.2016 р. на виконання капітального ремонту дороги по вул. Освіти в м. Південне Харківського району Харківської області, загальна вартість договору становила 388448,00 грн., з яких на 139066,00 грн. замовлено субпідрядні послуги у ТОВ "ДЕЛЮКС-ЛТД" та передано матеріалів позивача на 226182,00 грн.
У зв'язку з виробничою завантаженістю, нестачею особистих трудових та матеріальних ресурсів між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" (генпідрядник) та ТОВ "ДЕЛЮКС-ЛТД" (субпідрядник) було укладено договір про виконання робіт №05/10 від 05.10.2016 року. (т.1 а.с.177-181)
Згідно умов даного договору генпідрядник доручає, а субпідрядник зобов'язується виконати роботи по ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення, а генпідрядник зобов'язується прийняти та оплатити такі роботи.
Найменування робіт: капітальний ремонт дороги по вул. Освіти в м. Південне Харківського району Харківської області.
На підтвердження здійснення даної господарської операції позивачем надано до матеріалів справи копії узгодження договірної ціни, довідки про вартість виконаних робіт за жовтень 2016 року за формою КБ-3, акту приймання виконаних робіт за жовтень 2016 року за формою КБ-2в, відомості ресурсів, акту передачі матеріалів, податкової накладної. (т.1 а.с.182-189)
На підтвердження здійснення оплати вартості виконаних робіт позивачем надано до матеріалів справи копії відповідних платіжних доручень та банківських виписок. (т.3 а.с.63, 216-243)
На час укладання договорів ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" та ТОВ "ДЕЛЮКС-ЛТД" мали правоздатність та дієздатність юридичних осіб, а договори від їх імені укладено відповідними уповноваженими особами.
22.11.2016р. між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" та Пісочинською селищною радою укладено договір підряду №75 на виконання поточного ремонту дороги по вул. Коцюбинського в с. Надточії Харківського району Харківської області, загальна вартість договору становила 99401,00 грн., з яких на 97413,00 грн. замовлено субпідрядні послуги у ТОВ "ПРІМЕРА ТРЕЙД".
У зв'язку з виробничою завантаженістю, нестачею особистих трудових та матеріальних ресурсів між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" (генпідрядник) та ТОВ "ПРІМЕРА ТРЕЙД" (субпідрядник) було укладено договір про виконання робіт №22/11 від 22.11.2016 року. (т.1 а.с.190-193)
Згідно умов даного договору генпідрядник доручає, а субпідрядник зобов'язується виконати роботи по ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення, а генпідрядник зобов'язується прийняти та оплатити такі роботи.
Найменування робіт: поточний ремонт дороги по вул.Коцюбинського в с. Надточії Харківського району Харківської області.
На підтвердження здійснення даної господарської операції позивачем надано до матеріалів справи копії узгодження договірної ціни, довідки про вартість виконаних робіт за листопад 2016 року за формою КБ-3, акту приймання виконаних робіт за листопад 2016 року за формою КБ-2в, відомості ресурсів, податкової накладної. (т.1 а.с.194-200)
На підтвердження здійснення оплати вартості виконаних робіт позивачем надано до матеріалів справи копії відповідних платіжних доручень та банківських виписок. (т.3 а.с.87, 216-243)
24.11.2016р. між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" та Вільхівською сільською радою укладено договір підряду №76 на виконання капітального ремонту дороги по вул. Озерна в с. Вільхівка Харківського району Харківської області, загальна вартість договору становила 243305,00 грн., з яких на 144475,00 грн. замовлено субпідрядні послуги у ТОВ "ПРІМЕРА ТРЕЙД" та передано матеріалів позивача на 95881,00 грн.
У зв'язку з виробничою завантаженістю, нестачею особистих трудових та матеріальних ресурсів між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" (генпідрядник) та ТОВ "ПРІМЕРА ТРЕЙД" (субпідрядник) було укладено договір про виконання робіт №24/11 від 24.11.2016 року. (т.1 а.с.201-205)
Згідно умов даного договору генпідрядник доручає, а субпідрядник зобов'язується виконати роботи по ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення, а генпідрядник зобов'язується прийняти та оплатити такі роботи.
Найменування робіт: капітальний ремонт дороги по вул. Озерна в с. Вільхівка Харківського району Харківської області; капітальний ремонт дороги по вул. Озерна в с. Вільхівка Харківського району Харківської області.
На підтвердження здійснення даної господарської операції позивачем надано до матеріалів справи копії узгодження договірної ціни, довідки про вартість виконаних робіт за грудень 2016 року за формою КБ-3, акту приймання виконаних робіт за грудень 2016 року за формою КБ-2в, відомості ресурсів, акту передачі матеріалів, податкової накладної. (т.1 а.с.206-213)
На підтвердження здійснення оплати вартості виконаних робіт позивачем надано до матеріалів справи копії відповідних платіжних доручень та банківських виписок. (т.3 а.с.89, 216-243)
25.11.2016р. між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" та ДП "Харківський облавтодор" укладено договір про виконання робіт №ДТС-5 на виконання робіт з поточного ремонту автомобільної дороги місцевого значення Під'їзд до смт. Хорошеве км 0+000 - км 1+900, загальною вартістю 2938909,91 грн, з яких на 996674,44 замовлено субпідрядні послуги у ТОВ "ПРІМЕРА ТРЕЙД".
У зв'язку з виробничою завантаженістю, нестачею особистих трудових та матеріальних ресурсів між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" (генпідрядник) та ТОВ "ПРІМЕРА ТРЕЙД" (субпідрядник) було укладено договір про виконання робіт №25/11 від 25.11.2016 року. (т.1 а.с.214-218)
Згідно умов даного договору генпідрядник доручає, а субпідрядник зобов'язується виконати роботи по ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення, а генпідрядник зобов'язується прийняти та оплатити такі роботи.
Найменування робіт: поточний ремонт автомобільних доріг загального користування у Харківській області Під'їзд до смт Хорошеве км 0+000 - км 1+042, яка суміщається з вулицями Кооперативна та Перемоги у Харківській області Харківській області Харківському районі смт. Безлюдівка.
На підтвердження здійснення даної господарської операції позивачем надано до матеріалів справи копії узгодження договірної ціни, довідки про вартість виконаних робіт за грудень 2016 року за формою КБ-3, акту приймання виконаних робіт за грудень 2016 року за формою КБ-2в, відомості ресурсів, податкової накладної. (т.1 а.с.219-226)
На підтвердження здійснення оплати вартості виконаних робіт позивачем надано до матеріалів справи копії відповідних платіжних доручень та банківських виписок. (т.3 а.с.85-86, 88, 216-243)
Крім того, у зв'язку виробничою необхідністю та нестачею матеріальних ресурсів, між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" (покупець) та ТОВ "ПРІМЕРА ТРЕЙД" (постачальник) було укладено договір купівлі-продажу №23/11 від 23.11.2016 року. (т.1 а.с.227-228)
Згідно умов даного договору ТОВ "ПРІМЕРА ТРЕЙД" зобов'язувалося поставити покупцю Портландцемент ПЦІІ/А-Ш-500Р - фас.мішками, а покупець зобов'язаний прийняти та оплатити товар за ціною та у кількості, передбаченими накладними, які складаються на кожну партію товару.
На підтвердження здійснення даної господарської операції позивачем надано до матеріалів справи копії видаткової та податкової накладних. Отриманий товар оприбутковано позивачем за даним рахунку 361. (т.1 а.с.229-231)
На підтвердження здійснення оплати вартості отриманих товарів позивачем надано до матеріалів справи копії відповідних платіжних доручень та банківських виписок. (т.3 а.с.90, 216-243)
На час укладання договорів ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" та ТОВ "ПРІМЕРА ТРЕЙД" мали правоздатність та дієздатність юридичних осіб, а договори від їх імені укладено відповідними уповноваженими особами.
08.11.2016р. між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" та Шевченківською селищною радою укладено договір підряду №71 на виконання поточного ремонту дороги по вул. Паркова в смт. Шевченкове Шевченківського району Харківської області, загальна вартість договору становила 198986,00 грн., з яких на 195007,00 грн. замовлено субпідрядні послуги у ТОВ "БРУКЛІН ІНВЕСТ" та передано матеріалів позивача на 95881,00 грн.
03.10.2016 р. між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" та Хорошівська селищною радою укадено договір підряду №56 на виконання капітального ремонту дороги по вул. Зоряна в смт. Хорошеве Харківського району Харківської області, загальна вартість договору становила 677736,00 грн., з яких на 311086,00 грн. замовлено субпідрядні послуги у ТОВ "БРУКЛІН ІНВЕСТ" та передано матеріалів позивача на 360302,00 грн.
03.10.2016р. між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" та Хорошівською селищною радою укладено договір підряду №55 на виконання капітального ремонту дороги по вул. Дружби в смт. Хорошеве Харківського району Харківської області, загальна вартість договору становила 463498,00 грн., з яких на 200243,00 грн. замовлено субпідрядні послуги у ТОВ "БРУКЛІН ІНВЕСТ" та передано матеріалів позивача на 259168,00 грн.
У зв'язку з виробничою завантаженістю, нестачею особистих трудових та матеріальних ресурсів між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" (генпідрядник) та ТОВ "БРУКЛІН ІНВЕСТ" (субпідрядник) було укладено договір про виконання робіт №08/11 від 08.11.2016 року. (т.1 а.с.232-236)
Згідно умов даного договору генпідрядник доручає, а субпідрядник зобов'язується виконати роботи по ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення, а генпідрядник зобов'язується прийняти та оплатити такі роботи.
Найменування робіт:
- поточний ремонт дороги по вулиці Паркова в смт. Шевченкове Шевченківського району Харківської області;
- капітальний ремонт дороги по вулиці Зоряна в смт. Шевченкове Шевченківського району Харківської області;
- капітальний ремонт дороги по вулиці Дружби в смт. Хорошеве Харківського району Харківської області.
На підтвердження здійснення даної господарської операції позивачем надано до матеріалів справи копії узгодження договірних цін, довідок про вартість виконаних робіт за листопад 2016 року за формою КБ-3, актів приймання виконаних робіт за листопад 2016 року за формою КБ-2в, відомостей ресурсів, актів передачі матеріалів, податкових накладних. (т.1 а.с.237-249, т.2 а.с.1-12)
На підтвердження здійснення оплати вартості виконаних робіт позивачем надано до матеріалів справи копії відповідних платіжних доручень. (т.3 а.с.79, 81-83, 216-243)
Крім того, у зв'язку виробничою необхідністю та нестачею матеріальних ресурсів, між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" (покупець) та ТОВ "БРУКЛІН ІНВЕСТ" (постачальник) було укладено договір купівлі-продажу №15/11 від 15.11.2016 року. (т.2 а.с.13-14)
Згідно умов даного договору ТОВ "БРУКЛІН ІНВЕСТ" зобов'язувалося поставити покупцю Портландцемент ПЦІІ/А-Ш-500Р - фас.мішками, а покупець зобов'язаний прийняти та оплатити товар за ціною та у кількості, передбаченими накладними, які складаються на кожну партію товару.
На підтвердження здійснення даної господарської операції позивачем надано до матеріалів справи копії видаткової, товарно-транспортної та податкової накладних. Отриманий товар оприбутковано позивачем за даним рахунку 361. (т.2 а.с.15-18)
На підтвердження здійснення оплати вартості виконаних робіт позивачем надано до матеріалів справи копії відповідних платіжних доручень та банківських виписок. (т.3 а.с.84, 216-243)
11.11.2016р. між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" та Циркунівською сільською радою укладено договір підряду №73 на виконання капітального ремонту дороги по вул. Зарічанська (під'їзд до амбулаторії) в с. Циркуни Харківського району Харківської області, загальна вартість договору становила 527670,00 грн., з яких на 222607,00 грн. замовлено субпідрядні послуги у ТОВ "БРУКЛІН ІНВЕСТ" та передано матеріалів позивача на 314623,00 грн.
У зв'язку з виробничою завантаженістю, нестачею особистих трудових та матеріальних ресурсів між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" (генпідрядник) та ТОВ "БРУКЛІН ІНВЕСТ" (субпідрядник) було укладено договір про виконання робіт №11/11 від 11.11.2016 року. (т.2 а.с.19-23)
Згідно умов даного договору генпідрядник доручає, а субпідрядник зобов'язується виконати роботи по ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення, а генпідрядник зобов'язується прийняти та оплатити такі роботи.
Найменування робіт: капітальний ремонт дороги по вул. Зарічанська (під'їзд до амбулаторії) в с.Циркуни Харківського району Харківської області.
На підтвердження здійснення даної господарської операції позивачем надано до матеріалів справи копії узгодження договірної ціни, довідки про вартість виконаних робіт за листопад 2016 року за формою КБ-3, акту приймання виконаних робіт за листопад 2016 року за формою КБ-2в, відомості ресурсів, акту передачі матеріалів, податкової накладної. (т.2 а.с.24-31)
На підтвердження здійснення оплати вартості виконаних робіт позивачем надано до матеріалів справи копії відповідних платіжних доручень та банківських виписок. (т.3 а.с.80, 216-243)
29.11.2016р. між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" та Південноміською радою укладено договір підряду №78 на виконання поточного ремонту дороги по вул. Ломоносова в м. Південне Харківського району Харківської області, загальна вартість договору становила 217943,00 грн., з яких на 80626,00 грн. замовлено субпідрядні послуги у ТОВ "БРУКЛІН ІНВЕСТ" та передано матеріалів позивача на 135672,00 грн.
У зв'язку з виробничою завантаженістю, нестачею особистих трудових та матеріальних ресурсів між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" (генпідрядник) та ТОВ "БРУКЛІН ІНВЕСТ" (субпідрядник) було укладено договір про виконання робіт №29/11 від 29.11.2016 року. (т.2 а.с.32-36)
Згідно умов даного договору генпідрядник доручає, а субпідрядник зобов'язується виконати роботи по ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення, а генпідрядник зобов'язується прийняти та оплатити такі роботи.
Найменування робіт: капітальний ремонт дороги по вул.Ломоносова в м. Південне Харківського району Харківської області.
На підтвердження здійснення даної господарської операції позивачем надано до матеріалів справи копії узгодження договірної ціни, довідки про вартість виконаних робіт за листопад 2016 року за формою КБ-3, акту приймання виконаних робіт за листопад 2016 року за формою КБ-2в, відомості ресурсів, акту передачі матеріалів, податкової накладної. (т.2 а.с.37-44)
На підтвердження здійснення оплати вартості виконаних робіт позивачем надано до матеріалів справи копії відповідних платіжних доручень та банківських виписок. (т.3 а.с.78, 216-243)
Між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" та Південноміською радою укладено договір підряду №77 від 21.11.2016 р. на виконання поточного ремонту дороги по вул. Перемоги в м. Південне Харківського району Харківської області, загальна вартість договору становила 138788,00 грн., з яких на 90604,00 грн. замовлено субпідрядні послуги у ТОВ "БРУКЛІН ІНВЕСТ" та передано матеріалів позивача на 46336,00 грн.
У зв'язку з виробничою завантаженістю, нестачею особистих трудових та матеріальних ресурсів між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" (генпідрядник) та ТОВ "БРУКЛІН ІНВЕСТ" (субпідрядник) було укладено договір про виконання робіт №21/11 від 21.11.2016 року. (т.2 а.с.45-49)
Згідно умов даного договору генпідрядник доручає, а субпідрядник зобов'язується виконати роботи по ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення, а генпідрядник зобов'язується прийняти та оплатити такі роботи.
Найменування робіт: поточний ремонт дороги по вул. Перемоги в м. Південне Харківського району Харківської області.
На підтвердження здійснення даної господарської операції позивачем надано до матеріалів справи копії узгодження договірної ціни, довідки про вартість виконаних робіт за листопад 2016 року за формою КБ-3, акту приймання виконаних робіт за листопад 2016 року за формою КБ-2в, відомості ресурсів, акту передачі матеріалів, податкової накладної. (т.2 а.с.50-57)
На підтвердження здійснення оплати вартості виконаних робіт позивачем надано до матеріалів справи копії відповідних платіжних доручень та банківських виписок. (т.3 а.с.77, 216-243)
На час укладання договорів ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" та ТОВ "БРУКЛІН ІНВЕСТ" мали правоздатність та дієздатність юридичних осіб, а договори від їх імені укладено відповідними уповноваженими особами.
Також між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" та Котлярівською сільською радою укладено договір підряду №58 від 03.10.2016 р. на виконання капітального ремонту дороги в с. Котляри по пров. Новий Харківського району Харківської області, загальна вартість договору становила 618684,00 грн., з яких на 316310,00 грн. замовлено субпідрядні послуги у ТОВ "ДНІПРОСПЕКТРБУД" та передано матеріалів позивача на 264410,00 грн.
Між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" та Манченківською селищною радою укладено договір підряду №62 від 25.10.2016 р. на виконання поточного ремонту дороги по вул. Маяковського в сел. Манченки Харківського району Харківської області, загальна вартість договору становила 199996,00 грн., з яких на 133657,00 грн. замовлено субпідрядні послуги у ТОВ "ДНІПРОСПЕКТРБУД" та передано матеріалів позивача на 63611,00 грн.
26.09.2016р. між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" та Шевченківською селищною радою укладено договір підряду №48 на виконання капітального ремонту дороги по вул. Покровська в смт. Шевченкове Шевченківського району Харківської області, загальна вартість договору становила 540823,00 грн., з яких на 218207,00 грн. замовлено субпідрядні послуги у ТОВ "ДНІПРОСПЕКТРБУД" та передано матеріалів позивача на 318163,00 грн.
У зв'язку з виробничою завантаженістю, нестачею особистих трудових та матеріальних ресурсів між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" (генпідрядник) та ТОВ "ДНІПРОСПЕКТРБУД" (субпідрядник) було укладено договір про виконання робіт №25/10-1 від 25.10.2016 року. (т.2 а.с.63-67)
Згідно умов даного договору генпідрядник доручає, а субпідрядник зобов'язується виконати роботи по ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення, а генпідрядник зобов'язується прийняти та оплатити такі роботи.
Найменування робіт:
- капітальний ремонт дороги по вул. Покровська в смт. Шевченкове Шевченківського району Харківської області;
- поточний ремонт дороги по вул. Маяковського в сел. Манченки Харківського району Харківської області;
- капітальний ремонт дороги в с. Котляри (Комунар) по пров. Новий Харківського району Харківської області.
На підтвердження здійснення даної господарської операції позивачем надано до матеріалів справи копії узгодження договірних цін, довідок про вартість виконаних робіт за жовтень 2016 року за формою КБ-3, актів приймання виконаних робіт за жовтень 2016 року за формою КБ-2в, відомостей ресурсів, актів передачі матеріалів, податкових накладних. (т.2 а.с.68-95)
На підтвердження здійснення оплати вартості виконаних робіт позивачем надано до матеріалів справи копії відповідних платіжних доручень та банківських виписок. (т.3 а.с.75-76, 216-243)
На час укладання договору ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" та ТОВ "ДНІПРОСПЕКТРБУД" мали правоздатність та дієздатність юридичних осіб, а договори від їх імені укладено відповідними уповноваженими особами.
Між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" та Службою автомобільних доріг у Харківській області укладено договір підряду №Т37-ПСХ/17 від 13.07.2017 р. на виконання поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С212501 Під'їзд до смт Хорошеве на ділянці км 0+000 - км 9+200 Харківського району Харківської області, загальна вартість договору становила 8493805,00 грн., з яких на 1310048,00 грн. замовлено субпідрядні послуги у ТОВ "ТРАНЗІТ СТАЛЬ" та передано матеріалів позивача на 778981,00 грн.
У зв'язку з виробничою завантаженістю, нестачею особистих трудових та матеріальних ресурсів між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" (генпідрядник) та ТОВ "ТРАНЗІТ СТАЛЬ" (субпідрядник) було укладено договір про виконання робіт №22/08-17 від 22.08.2017 року. (т.2 а.с.105-109)
Згідно умов даного договору генпідрядник доручає, а субпідрядник зобов'язується виконати роботи по ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення, а генпідрядник зобов'язується прийняти та оплатити такі роботи.
Найменування робіт: поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С21501 Підїзд до смт Хорошеве на ділянці км 0+000 - км 9+200 Харківського району Харківської області.
На підтвердження здійснення даної господарської операції позивачем надано до матеріалів справи копії узгодження договірних цін, довідки про вартість виконаних робіт за вересень 2017 року за формою КБ-3, актів приймання виконаних робіт за вересень 2017 року за формою КБ-2в, відомостей ресурсів, актів передачі матеріалів, податкових накладних. (т.2 а.с.110-123)
На підтвердження здійснення оплати вартості виконаних робіт позивачем надано до матеріалів справи копії відповідних платіжних доручень та банківських виписок. (т.3 а.с.99-103, 216-243)
Крім того, у зв'язку виробничою необхідністю та нестачею матеріальних ресурсів, між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" (покупець) та ТОВ "ТРАНЗІТ СТАЛЬ" (постачальник) було укладено договір купівлі-продажу №01/08-17 від 01.08.2017 року. (т.2 а.с.124-126)
Згідно умов даного договору ТОВ "ТРАНЗІТ СТАЛЬ" зобов'язувалося поставити покупцю Портландцемент ПЦІ-500Н - насипом, а покупець зобов'язаний прийняти та оплатити товар за ціною та у кількості, передбаченими накладними, які складаються на кожну партію товару.
На підтвердження здійснення даної господарської операції позивачем надано до матеріалів справи копії видаткових, товарно-транспортних та податкових накладних. Отриманий товар оприбутковано позивачем за даним рахунку 361. (т.2 а.с.127-137)
Зобов'язання позивача по оплаті вартості за поставлений товар були виконані шляхом перерахування на користь ТОВ "ПЕРША ІНІЦІАТИВНВА ГРУПА" безготівкових коштів на підставі договору про переведення боргу №01/09-17 від 01.09.2017 р. згідно платіжного доручення №1699 від 11.09.17 р. (т.3 а.с.91-92, 94-98, 216-243)
На час укладання договорів ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" та ТОВ "ТРАНЗІТ СТАЛЬ" мали правоздатність та дієздатність юридичних осіб, а договори від їх імені укладено відповідними уповноваженими особами.
Також між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" та Пісочинською селищною радою укладено договір підряду №88 від 12.12.2016 р. на виконання капітального ремонту дороги по вул. Надії, поблизу буд. №15 в сел. Пісочин Харківського району Харківської області, загальна вартість договору становила 287207,00 грн., з яких на 281462,00 грн. замовлено субпідрядні послуги у ТОВ "ДЖЕРЕЛО ВОДА ТЕПЛО".
У зв'язку з виробничою завантаженістю, нестачею особистих трудових та матеріальних ресурсів між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" (генпідрядник) та ТОВ "ДЖЕРЕЛО ВОДА ТЕПЛО" (субпідрядник) було укладено договір про виконання робіт №12/12 від 12.12.2016 року. (т.2 а.с.138-142)
Згідно умов даного договору генпідрядник доручає, а субпідрядник зобов'язується виконати роботи по ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення, а генпідрядник зобов'язується прийняти та оплатити такі роботи.
Найменування робіт: капітальний ремонт дороги по вул. Надії в сел. Пісочин Харківського району Харківської області.
На підтвердження здійснення даної господарської операції позивачем надано до матеріалів справи копії узгодження договірної ціни, довідки про вартість виконаних робіт за грудень 2016 року за формою КБ-3, акту приймання виконаних робіт за грудень 2016 року за формою КБ-2в, відомості ресурсів, податкової накладної. (т.2 а.с.143-149)
На підтвердження здійснення оплати вартості виконаних робіт позивачем надано до матеріалів справи копії відповідних платіжних доручень та банківських виписок. (т.3 а.с.68, 216-243)
14.12.2016р. між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" та Південноміською радою укладено договір підряду №89 на виконання поточного ремонту дороги по вул. Чернишевського в м. Південне Харківського району Харківської області, загальна вартість договору становила 100000,00 грн., з яких на 98000,00 грн. замовлено субпідрядні послуги у ТОВ "ДЖЕРЕЛО ВОДА ТЕПЛО".
У зв'язку з виробничою завантаженістю, нестачею особистих трудових та матеріальних ресурсів між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" (генпідрядник) та ТОВ "ДЖЕРЕЛО ВОДА ТЕПЛО" (субпідрядник) було укладено договір про виконання робіт №14/12 від 14.12.2016 року. (т.2 а.с.150-154)
Згідно умов даного договору генпідрядник доручає, а субпідрядник зобов'язується виконати роботи по ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення, а генпідрядник зобов'язується прийняти та оплатити такі роботи.
Найменування робіт: поточний ремонт дороги по вул. Чернишевського в м. Південне Харківського району Харківської області.
На підтвердження здійснення даної господарської операції позивачем надано до матеріалів справи копії узгодження договірної ціни, довідки про вартість виконаних робіт за грудень 2016 року за формою КБ-3, акту приймання виконаних робіт за грудень 2016 року за формою КБ-2в, податкової накладної. (т.2 а.с.155-160)
На підтвердження здійснення оплати вартості виконаних робіт позивачем надано до матеріалів справи копії відповідних платіжних доручень та банківських виписок. (т.3 а.с.67, 216-243)
Між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" та Пісочинською селищною радою укладено договір підряду №74 від 17.12.2016 р. на виконання капітального ремонту дороги по вул. Дачна в с. Надточії Харківського району Харківської області, загальна вартість договору становила 355504,00 грн., з яких на 293378,00 грн. замовлено субпідрядні послуги у ТОВ "ДЖЕРЕЛО ВОДА ТЕПЛО" та передано матеріалів позивача на 37542,00 грн.
У зв'язку з виробничою завантаженістю, нестачею особистих трудових та матеріальних ресурсів між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" (генпідрядник) та ТОВ "ДЖЕРЕЛО ВОДА ТЕПЛО" (субпідрядник) було укладено договір про виконання робіт №17/12 від 17.12.2016 року. (т.2 а.с.161-165)
Згідно умов даного договору генпідрядник доручає, а субпідрядник зобов'язується виконати роботи по ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення, а генпідрядник зобов'язується прийняти та оплатити такі роботи.
Найменування робіт: капітальний ремонт дороги по вул. Дачна в с. Надточії Харківського району Харківської області.
На підтвердження здійснення даної господарської операції позивачем надано до матеріалів справи копії узгодження договірної ціни, довідки про вартість виконаних робіт за грудень 2016 року за формою КБ-3, акту приймання виконаних робіт за грудень 2016 року за формою КБ-2в, акту передачі матеріалів, податкової накладної. (т.2 а.с.166-172)
На підтвердження здійснення оплати вартості виконаних робіт позивачем надано до матеріалів справи копії відповідних платіжних доручень та банківських виписок. (т.3 а.с.66, 216-243)
На час укладання договорів ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" та ТОВ "ДЖЕРЕЛО ВОДА ТЕПЛО" мали правоздатність та дієздатність юридичних осіб, а договори від їх імені укладено відповідними уповноваженими особами.
Також між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" та Службою автомобільних доріг у Харківській області укладено договір підряду №Т55-ПБ/17 від 04.09.2017 р. на виконання поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С212516 Під'їзд до смт Березівка на ділянці км 0+000 - км 7+900 Харківського району Харківської області, загальна вартість договору становила 6860000,00 грн., з яких на 905240,70 грн. замовлено субпідрядні послуги у ТОВ "БУД ГРУП ТЕХНОЛОДЖИ" та передано матеріалів позивача на 496752,98 грн.
У зв'язку з виробничою завантаженістю, нестачею особистих трудових та матеріальних ресурсів між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" (генпідрядник) та ТОВ "БУД ГРУП ТЕХНОЛОДЖИ" (субпідрядник) було укладено договір про виконання робіт №04/09-17 від 04.09.2017 року. (т.3 а.с.19-23)
Згідно умов даного договору генпідрядник доручає, а субпідрядник зобов'язується виконати роботи з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С212516 Під'їзд до смт Березівка на ділянці км 0+000 - км 7+900 Харківського району Харківської області.
На підтвердження здійснення даної господарської операції позивачем надано до матеріалів справи копії узгодження договірної ціни, відомості ресурсів, довідки про вартість виконаних робіт за грудень 2017 року за формою КБ-3, акту приймання виконаних робіт за грудень 2017 року за формою КБ-2в, акту передачі матеріалів, податкової накладної. (т.3 а.с.24-31)
На підтвердження здійснення оплати вартості виконаних робіт позивачем надано до матеріалів справи копії відповідних платіжних доручень та банківських виписок. (т.3 а.с.72, 216-243)
Між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" та Службою автомобільних доріг у Харківській області укладено договір №Т46-ДКЛ/17 від 21.08.2017 р. на виконання поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-21-17 Дергачі - Козача Лопань-/М-20/ на ділянці км 0+000 - км 33+600 Дергачівського району Харківської області.
У зв'язку з виробничою завантаженістю, нестачею особистих трудових та матеріальних ресурсів між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" (генпідрядник) та ТОВ "БУД ГРУП ТЕХНОЛОДЖИ" (субпідрядник) було укладено договір про виконання робіт №07/09-17 від 07.09.2017 року. (т.2 а.с.173-182)
Згідно умов даного договору генпідрядник доручає, а субпідрядник зобов'язується виконати роботи по ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення, а генпідрядник зобов'язується прийняти та оплатити такі роботи.
Найменування робіт: поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-21-17 Дергачі - Козача Лопань-/М-20/ на ділянці км 0+000 - км 33+600 Дергачівського району Харківської області.
На підтвердження здійснення даної господарської операції позивачем надано до матеріалів справи копії узгодження договірної ціни, локального кошторису на будівельні роботи, відомостей ресурсів, довідки про вартість виконаних робіт за грудень 2017 року за формою КБ-3, акту приймання виконаних робіт за грудень 2017 року за формою КБ-2в, акту передачі матеріалів, податкової накладної. (т.2 а.с.183-198)
На підтвердження здійснення оплати вартості виконаних робіт позивачем надано до матеріалів справи копії відповідних платіжних доручень та банківських виписок. (т.3 а.с.71, 216-243)
Між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" та Департаментом будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради було укладено договір №582 від 17.08.2017 року на виконання капітального ремонту пров. Донбасівського, 17 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари).
У зв'язку з виробничою завантаженістю, нестачею особистих трудових та матеріальних ресурсів між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" (генпідрядник) та ТОВ "БУД ГРУП ТЕХНОЛОДЖИ" (субпідрядник) було укладено договір про виконання робіт №17/08-17 від 17.08.2017 року. (т.2 а.с.199-207)
Згідно умов даного договору генпідрядник доручає, а субпідрядник зобов'язується виконати роботи з капітального ремонту пров. Донбасівського, 17 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари).
На підтвердження здійснення даної господарської операції позивачем надано до матеріалів справи копії узгодження договірної ціни, локального кошторису на будівельні роботи, відомостей ресурсів, довідки про вартість виконаних робіт за грудень 2016 року за формою КБ-3, акту приймання виконаних робіт за грудень 2016 року за формою КБ-2в, акту передачі матеріалів, податкової накладної. (т.2 а.с.208-226)
На підтвердження здійснення оплати вартості виконаних робіт позивачем надано до матеріалів справи копії відповідних платіжних доручень та банківських виписок. (т.3 а.с.69, 216-243)
Між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" та Департаментом будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради було укладено договір №510 від 26.07.2017 року на виконання капітального ремонту вул. Полтавський шлях, 188/12 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари).
У зв'язку з виробничою завантаженістю, нестачею особистих трудових та матеріальних ресурсів між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" (генпідрядник) та ТОВ "БУД ГРУП ТЕХНОЛОДЖИ" (субпідрядник) було укладено договір про виконання робіт №26/07-12-17 від 26.07.2017 року. (т.2 а.с.227-236)
Згідно умов даного договору генпідрядник доручає, а субпідрядник зобов'язується виконати роботи з капітального ремонту вул. Полтавський шлях, 188/12 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари).
На підтвердження здійснення даної господарської операції позивачем надано до матеріалів справи копії узгодження договірних цін, локальних кошторисів на будівельні роботи, відомостей ресурсів, довідок про вартість виконаних робіт за грудень 2017 року за формою КБ-3, актів приймання виконаних робіт за грудень 2017 року за формою КБ-2в, актів передачі матеріалів, податкової накладної. (т.2 а.с.237-250, т.3 а.с.1-18)
На підтвердження здійснення оплати вартості виконаних робіт позивачем надано до матеріалів справи копії відповідних платіжних доручень та банківських виписок. (т.3 а.с.70, 216-243)
Крім того, у зв'язку виробничою необхідністю та нестачею матеріальних ресурсів, між ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" (покупець) та ТОВ "БУД ГРУП ТЕХНОЛОДЖИ" (постачальник) було укладено договір купівлі-продажу №18/12-17 від 18.12.2017 року. (т.3 а.с.32-33)
Згідно умов даного договору ТОВ "БУД ГРУП ТЕХНОЛОДЖИ" зобов'язувалося поставити покупцю вторинний щебінь, а покупець зобов'язаний прийняти та оплатити товар за ціною та у кількості, передбаченими накладними, які складаються на кожну партію товару.
На підтвердження здійснення даної господарської операції позивачем надано до матеріалів справи копії видаткової та податкової накладних. Отриманий товар оприбутковано позивачем за даним рахунку 361. (т.3 а.с.34-36)
На підтвердження здійснення оплати вартості виконаних робіт позивачем надано до матеріалів справи копії відповідних платіжних доручень та банківських виписок. (т.3 а.с.73, 216-243)
На час укладання договорів ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" та ТОВ "БУД ГРУП ТЕХНОЛОДЖИ" мали правоздатність та дієздатність юридичних осіб, а договори від їх імені укладено відповідними уповноваженими особами.
25.10.2016 р. між позивачем (замовник) та ТОВ "МЕРЕДІАН ПРОМ" (виконавець) було укладено договір про виконання робіт №39/10Тр, предметом якого було надання послуг вантажного перевезення в обсязі та на умовах, визначених договором. (т.2 а.с.58-59)
На підтвердження здійснення даної господарської операції позивачем надано до матеріалів справи копії акту здачі-прийняття робіт та податкової накладної. (т.2 а.с.60-62)
На підтвердження здійснення оплати вартості виконаних робіт позивачем надано до матеріалів справи копії відповідних платіжних доручень та банківських виписок. (т.3 а.с.74, 216-243)
Нас укладання договору ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" та ТОВ "МЕРЕДІАН ПРОМ" мали правоздатність та дієздатність юридичних осіб, а договори від їх імені укладено відповідними уповноваженими особами.
02.08.2017 р. між позивачем (покупець) та ТОВ "МЕГА СТАЛЬПРОМ" (постачальник) було укладено договір купівлі-продажу №02/08-17, предметом якого є постачання покупцю Портландцементу ПЦІ-500Н - насипом. (т.2 а.с.96-98)
На підтвердження здійснення даної господарської операції позивачем надано до матеріалів справи копії видаткових, товарно-транспортних та податкової накладної. Отриманий товар оприбутковано позивачем за даним рахунку 361. (т.2 а.с.99-104)
Зобов'язання позивача по оплаті вартості за поставлений товар були виконані шляхом перерахування на користь ТОВ "ПЕРША ІНІЦІАТИВНВА ГРУПА" безготівкових коштів на підставі договору про переведення боргу №11/09-17 від 11.09.2017 р. згідно платіжного доручення №1699 від 11.09.17 р. (т.3 а.с.91-93, 216-243)
На час укладання договору ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" та ТОВ "МЕГА СТАЛЬПРОМ" мали правоздатність та дієздатність юридичних осіб, а договори від їх імені укладено відповідними уповноваженими особами.
Крім того, ТОВ "ДОРТЕХСТРОЙ" надано до матеріалів справи документи, які свідчать про здійснення позивачем виробництва бордюрів дорожніх та тротуарних, код КВЕД 23.61 (виготовлення виробів із бетону для будівництва).
Технологія виробництва тротуарного бордюру відбувається згідно положень ГОСТ 6665-91 (ДСТУ Б В.2.7-237:2010), за якими для виготовлення тротуарного бордюру передбачено використання відсіву гранітного, піску намивного, цементу (портландцементу).
Зазначені обставини підтверджують доводи позивача про те, що саме з метою виробництва тротуарного бордюру та його подальшої реалізації позивачем в періоді 2016-2017 р.р. було придбано окремі матеріали, в тому числі: у ТОВ "ПРІМЕРА ТРЕЙД" - портландцемент ПЦІІ/А-Ш-500Р за договором №23/11 від 23.11.2016 р.; у ТОВ "БРУКЛІН ІНВЕСТ" портландцемент ПЦІІ/А-Ш-500Р за договором №15/11 від 15.11.2016 р.; у ТОВ "МЕГА СТАЛЬПРОМ" портландцемент ПЦІІ/А-Ш-500Р за договором №02/08-17 від 01.08.2017 р.; у ТОВ "ТРАНЗИТ СТАЛЬ" портландцемент ПЦІІ/А-Ш-500Р за договором №22/08-17 від 22.08.2017 р.
Колегія суддів вважає, що судом першої інстанції були правильно визнані належними та допустимими доказами надані позивачем документи в підтвердження реальності господарських операцій між позивачем та контрагентами та з врахуванням принципу індивідуальної податкової відповідальності суд першої інстанції дійшов правильного висновку про відсутність порушення чинного податкового законодавства позивачем , а доводи апеляційної скарги відповідача не спростовують висновки суду першої інстанції щодо правомірності формування податкового кредиту за цими операціями.
Відповідно до ч.1 ст.316 Кодексу адміністративного судочинства України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Враховуючи, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права відсутні підстави для його скасування.
Враховуючи вищевказане та керуючись ст.ст.2, 229, 241, 242, 243, 250, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 327-329, 331 Кодексу адміністративного судочинства України , суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Головного управління ДФС у Харківській області - залишити без задоволення.
Рішення Харківського окружного адміністративного суду від 19.06.2018 року по справі №820/1937/18 - залишити без змін.
Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена у касаційному порядку протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду.
Повний текст постанови складено 12 листопада 2018 року .
Головуючий суддя (підпис)О.П. Лях Судді (підпис) (підпис) М.І. Старосуд А.М. Григоров
Суд | Харківський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.11.2018 |
Оприлюднено | 13.11.2018 |
Номер документу | 77763542 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський апеляційний адміністративний суд
Лях О.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні