УКРАЇНА
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49600
E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
13.11.2018 Справа № 904/4692/18
Суддя господарського суду Дніпропетровської області Калиниченко Л.М.
при секретарі судового засідання: Ільєнко Д.Ю.
за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "АЛЬФАТЕХ", м.Дніпро
про визнання банкрутом
Представники:
від боржника: ОСОБА_1, посв.№ 194 від 28.02.13р., голова ліквідаційної комісії
ВСТАНОВИВ:
Голова ліквідаційної комісії Товариства з обмеженою відповідальністю "АЛЬФАТЕХ" 18.10.2018р. звернувся до господарського суду Дніпропетровської області з заявою про відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "АЛЬФАТЕХ", 49083, м.Дніпро, Амур-Нижньодніпровський район, вул.Собінова, буд.1, код ЄДРПОУ 35203852.
19.10.18р. автоматизованою системою з відбору кандидатів на призначення арбітражного керуючого по даній справі визначено кандидатуру арбітражного керуючого ОСОБА_2, свідоцтво №1364 від 17.07.2013р.
Ухвалою від 22.10.2018р. заява про відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "АЛЬФАТЕХ", 49083, м.Дніпро, Амур-Нижньодніпровський район, вул.Собінова, буд.1, код ЄДРПОУ 35203852 прийнята до розгляду, підготовче засідання призначено на 30.10.2018р.
Провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "АЛЬФАТЕХ", 49083, м.Дніпро, Амур-Нижньодніпровський район, вул.Собінова, буд.1, код ЄДРПОУ 35203852 відкрито ухвалою господарського суду 06.11.2018р. відповідно до процедури, передбаченої статтею 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі -Закон).
В судове засідання з'явився голова ліквідаційної комісії.
Дослідивши матеріали справи, заслухавши голову ліквідаційної комісії ОСОБА_1 господарський суд встановив наступне.
23.07.2018р. загальними зборами учасників Товариства з обмеженою відповідальністю "АЛЬФАТЕХ", м.Дніпро (далі - боржник) прийнято рішення про припинення діяльності боржника шляхом ліквідації та призначено ліквідатором (головою ліквідаційної комісії) ОСОБА_3 (протокол № 01/07).
Протоколом №01/10 від 17.10.2018р. загальними зборами учасників прийнято рішення припинити повноваження ліквідатора (голови ліквідаційної комісії) ОСОБА_3 та призначити новим ліквідатором ОСОБА_1.
Після прийняття рішення про ліквідацію ліквідатором (головою ліквідаційної комісії) була встановлена неможливість боржника задовольнити вимоги кредиторів у повному обсязі, що зобов'язує ліквідатора звернутися до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство.
Згідно ч.1 ст. 110 Цивільного кодексу України юридична особа ліквідується за рішенням її учасників або органу юридичної особи, уповноваженого на це установчими документами, в тому числі, у зв'язку із закінченням строку, на який було створено юридичну особу, досягнення мети, для якої її створено, а також в інших випадках, передбачених установчими документами.
Підставою для звернення до суду із заявою про порушення провадження у справі є встановлена під час роботи голови ліквідаційної комісії недостатність вартості майнових активів боржника для задоволення вимог кредиторів (ст. 95 Закону).
З ч.1 ст.95 Закону вбачається, що якщо вартості майна боржника - юридичної особи, щодо якого прийнято рішення про ліквідацію, недостатньо для задоволення вимог кредиторів, така юридична особа ліквідується в порядку, передбаченому цим Законом. У разі виявлення зазначених обставин ліквідатор (ліквідаційна комісія) зобов'язаний звернутися до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство такої юридичної особи.
Обов'язковою умовою звернення до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство є дотримання боржником порядку ліквідації юридичної особи відповідно до законодавства України.
Частиною 1 ст. 105 Цивільного кодексу України передбачено, що учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, зобов'язані протягом трьох робочих днів з дати прийняття рішення письмово повідомити орган, що здійснює державну реєстрацію.
На виконання вимог частини першої статті 105 Цивільного кодексу України боржник звернувся до державного реєстратора виконавчого комітету Дніпропетровської міської ради для здійснення реєстраційної дії по внесенню відомостей про припинення юридичної особи, про що свідчить Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 17.10.2018р. №1004542575, в якому містяться дані про внесення 24.07.2018р. відомостей до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про початок процедури припинення Товариства з обмеженою відповідальністю "АЛЬФАТЕХ", 49083, м.Дніпро, Амур-Нижньодніпровський район, вул.Собінова, буд.1, код ЄДРПОУ 35203852.
Відповідно до ч.4 ст.105 Цивільного кодексу України комісія з припинення юридичної особи поміщає в друкованих засобах масової інформації, в яких публікуються відомості про державну реєстрацію юридичної особи, що припиняється, повідомлення про припинення юридичної особи та про порядок і строк заявлення кредиторами вимог до неї. Цей строк не може становити менше двох місяців з дня публікації повідомлення про припинення юридичної особи.
Відомості про припинення юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю "АЛЬФАТЕХ", 49083, м.Дніпро, Амур-Нижньодніпровський район, вул.Собінова, буд.1, код ЄДРПОУ 35203852 шляхом ліквідації розміщено в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, з якого встановлено, що публікація рішення про припинення боржника у ЄДР була проведена 24.07.18р.
Згідно ч.1 ст.111 Цивільного кодексу України ліквідаційна комісія після закінчення строку для пред'явлення вимог кредиторами складає проміжний ліквідаційний баланс, який містить відомості про склад майна юридичної особи, що ліквідується, перелік пред'явлених кредиторами вимог, а також про результати їх розгляду. Проміжний ліквідаційний баланс затверджується учасниками юридичної особи або органом, який прийняв рішення про ліквідацію юридичної особи.
У відповідності до ст.10 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" для забезпечення достовірності даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності підприємства зобов'язані проводити інвентаризацію активів і зобов'язань, під час якої перевіряються і документально підтверджуються їх наявність, стан і оцінка. Об'єкти і періодичність проведення інвентаризації визначаються власником (керівником) підприємства, крім випадків, коли її проведення є обов'язковим згідно з законодавством. Згідно пункту 12 Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2000р. № 419, проведення інвентаризації обов'язкове у разі ліквідації підприємства.
Проміжний ліквідаційний баланс складено станом на 18.10.18р., протоколом №02/10 загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю "АЛЬФАТЕХ", м.Дніпро проміжний ліквідаційний баланс було затверджено 18.10.18р.
Згідно цього балансу кредиторська заборгованість становить 1 632 000, 00грн., дебіторська заборгованість у розмірі 46 000, 00грн., рухоме майно, грошові кошти, зареєстрований (пайовий) капітал, нерозподілений прибуток (непокритий збиток), необоротні активи - відсутні, оборотні активи відсутні, товарно-матеріальні цінності, основні засоби (нерухоме майно) відсутні, що свідчить про наявність ознак неоплатності боржника, та є підставою для порушення провадження у справі про банкрутство за ст. 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", введення мораторію на задоволення вимог кредиторів.
У складі кредиторської заборгованості підприємства відсутні борги по податках та зборах, пенсійних, страхових внесках, по заробітній платі, що підтверджуються відповідними довідками, додані до заяви.
Отже, згідно наявних у справі матеріалів боржником дотриманий порядок ліквідації юридичної особи відповідно до вищевказаних вимог законодавства, вартості майна боржника недостатньо для задоволення вимог кредиторів, що в силу ст. 95 Закону є підставою для звернення до суду із заявою про порушення провадження у справі.
Відповідно до ст.95 Закону встановлено, що за результатами розгляду заяви про порушення справи про банкрутство юридичної особи, майна якої недостатньо для задоволення вимог кредиторів, господарський суд визнає боржника, який ліквідується, банкрутом, відкриває ліквідаційну процедуру, призначає ліквідатора в порядку, встановленому цим Законом для призначення розпорядника майна. Обов'язки ліквідатора можуть бути покладені на голову ліквідаційної комісії (ліквідатора) незалежно від наявності у нього статусу арбітражного керуючого. Вирішення питання щодо визнання боржника банкрутом здійснюється в судовому засіданні, що проводиться не пізніше чотирнадцяти днів після порушення провадження у справі в загальному порядку, визначеному цим Законом.
Кредитори мають право заявити свої вимоги до боржника, який ліквідується, у місячний строк з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника, який ліквідується, банкрутом.
Особи, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними кредиторами, а їх вимоги погашаються в шосту чергу.
Враховуючи викладене, господарський суд вбачає наявність підстав для визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури строком на 4 місяці.
Вирішуючи питання щодо призначення ліквідатора банкрута встановлено наступне.
Відповідно до ст. 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у постанові про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури господарський суд призначає ліквідатора банкрута з урахуванням вимог, установлених цим Законом, з числа арбітражних керуючих, якщо інше не передбачено цим Законом.
19.10.18р. господарський суд здійснив електронний запит до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України і 19.10.2018р. отримав кандидатуру арбітражного керуючого ОСОБА_2, свідоцтво №1364 від 17.07.2013р. для виконання повноважень ліквідатора по даній справі.
Згідно із положеннями ст.95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" суд призначає ліквідатора в порядку, встановленому цим Законом. Обов'язки ліквідатора можуть бути покладені на голову ліквідаційної комісії (ліквідатора) незалежно від наявності у нього статусу арбітражного керуючого.
На час вирішення судом питання визнання боржника банкрутом та призначення ліквідатора у справі від арбітражного керуючого ОСОБА_2 надійшла заява за №23-10/-1 від 23.10.2018р., в якому повідомляє суд про неможливість призначення його ліквідатором по справі, оскільки він є заінтересованою особою.
Відповідно до ч.1 ст.114 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» кандидатура арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) для виконання повноважень розпорядника майна визначається судом самостійно із застосуванням автоматизованої системи з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України. Положення про автоматизовану систему з відбору кандидатів на призначення розпорядника майна господарським судом у справах про банкрутство затверджується Пленумом Вищого господарського суду України за погодженням з державним органом з питань банкрутства. Під час прийняття заяви про порушення справи про банкрутство суд в ухвалі зобов'язує визначеного автоматизованою системою арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) надати заяву на участь у даній справі. У разі якщо від арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), визначеного автоматизованою системою, не надійшла заява про згоду стати розпорядником майна в цій справі, то розпорядника майна призначає суд без застосування автоматизованої системи з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України. Кандидатура арбітражного керуючого для виконання повноважень керуючого санацією або ліквідатора визначається судом за клопотанням комітету кредиторів, а у разі відсутності такого клопотання - за ініціативою суду, крім випадків, передбачених цим Законом.
Пунктом 4.23 Положення про автоматизовану систему з відбору кандидатів на призначення арбітражного керуючого у справах про банкрутство визначено, що у разі коли від арбітражного керуючого, визначеного автоматизованою системою, надійшла заява про відмову від участі у справі про банкрутство або не надійшла заява про участь у такій справі в установлений господарськім судом строк, господарський суд призначає арбітражного керуючого із вчиненням повторного запиту до автоматизованої системи в порядку, визначеному цим Положенням.
10 березня 2017 року окружний адміністративний суд міста Києва постановою у справі № 826/15384/16 визнав незаконними та нечинними положення Постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 14.07.2016 № 8, яким затверджене Положення про автоматизовану систему з відбору кандидатів на призначення арбітражного керуючого у справах про банкрутство зокрема в частині пункту 4.23. - у разі коли від арбітражного керуючого, визначеного автоматизованою системою, надійшла заява про відмову від участі у справі про банкрутство або не надійшла заява про участь у такій справі в установлений господарським судом строк, господарський суд призначає арбітражного керуючого із вчиненням повторного запиту до автоматизованої системи в порядку, визначеному цим Положенням, яка набрала законної сили.
З огляду на викладене вище, зазначене положення не відповідає нормам Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання йо банкрутом , оскільки статтею 114 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , встановлено, що у разі якщо від арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), визначеного автоматизованою системою, не надійшла заява про згоду стати розпорядником майна в цій справі, то розпорядника майна призначає суд без застосування автоматизованої системи з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України (дана правова позиція викладена в постанові Дніпропетровського апеляційного господарського суду від 24.05.2017 року по справі № 904/3671/15).
Кандидатура арбітражного керуючого для виконання повноважень керуючого санацією або ліквідатора визначається судом за клопотанням комітету кредиторів, а у разі відсутності такого клопотання - за ініціативою суду, крім випадків, передбачених цим Законом.
Згідно ч.2 ст. 110 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» страхування професійних ризиків арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) здійснюється арбітражним керуючим (розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором) протягом трьох робочих днів з дня внесення до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України запису про надання йому права на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора). Здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) без договору страхування ризиків його діяльності забороняється.
Згідно із положеннями ст.95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" суд призначає ліквідатора в порядку, встановленому цим Законом. Обов'язки ліквідатора можуть бути покладені на голову ліквідаційної комісії (ліквідатора) незалежно від наявності у нього статусу арбітражного керуючого.
Відповідно до ч. 1 ст. 114 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» кандидатура арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) для виконання повноважень розпорядника майна визначається судом самостійно із застосуванням автоматизованої системи з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України. Положення про автоматизовану систему з відбору кандидатів на призначення розпорядника майна господарським судом у справах про банкрутство затверджується Пленумом Вищого господарського суду України за погодженням з державним органом з питань банкрутства. Під час прийняття заяви про порушення справи про банкрутство суд в ухвалі зобов'язує визначеного автоматизованою системою арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) надати заяву на участь у даній справі. У разі якщо від арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), визначеного автоматизованою системою, не надійшла заява про згоду стати розпорядником майна в цій справі, то розпорядника майна призначає суд без застосування автоматизованої системи з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України. Кандидатура арбітражного керуючого для виконання повноважень керуючого санацією або ліквідатора визначається судом за клопотанням комітету кредиторів, а у разі відсутності такого клопотання - за ініціативою суду, крім випадків, передбачених цим Законом.
Пунктом 4.23 Положення про автоматизовану систему з відбору кандидатів на призначення арбітражного керуючого у справах про банкрутство визначено, що у разі коли від арбітражного керуючого, визначеного автоматизованою системою, надійшла заява про відмову від участі у справі про банкрутство або не надійшла заява про участь у такій справі в установлений господарськім судом строк, господарський суд призначає арбітражного керуючого із вчиненням повторного запиту до автоматизованої системи в порядку, визначеному цим Положенням.
10 березня 2017 року окружний адміністративний суд міста Києва постановою у справі № 826/15384/16 визнав незаконними та нечинними положення Постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 14.07.2016 № 8, яким затверджене Положення про автоматизовану систему з відбору кандидатів на призначення арбітражного керуючого у справах про банкрутство зокрема в частині пункту 4.23. - у разі коли від арбітражного керуючого, визначеного автоматизованою системою, надійшла заява про відмову від участі у справі про банкрутство або не надійшла заява про участь у такій справі в установлений господарським судом строк, господарський суд призначає арбітражного керуючого із вчиненням повторного запиту до автоматизованої системи в порядку, визначеному цим Положенням, яка набрала законної сили.
З огляду на викладене вище, зазначене положення не відповідає нормам Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання йо банкрутом , оскільки статтею 114 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , встановлено, що у разі якщо від арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), визначеного автоматизованою системою, не надійшла заява про згоду стати розпорядником майна в цій справі, то розпорядника майна призначає суд без застосування автоматизованої системи з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України (дана правова позиція викладена в постанові Дніпропетровського апеляційного господарського суду від 24.05.2017 року по справі № 904/3671/15).
Протоколом №01/10 від 17.10.2018р. загальними зборами учасників ліквідатором (головою ліквідаційної комісії) призначено ОСОБА_1.
22.10.2018р. заява арбітражного керуючого ОСОБА_1 за №01-34/46-10 від 29.10.2018р. про згоду на участь у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "АЛЬФАТЕХ", 49083, м.Дніпро, Амур-Нижньодніпровський район, вул.Собінова, буд.1, код ЄДРПОУ 35203852 з наступними додатками:
* копією свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №194 від 28.02.2013р.;
* копією Договору №33.0003985.03 від 16.01.2018р. добровільного страхування відповідальності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) при здійснення професійної діяльності перед третіми особами;
* копією квитанції №439496 від 16.01.2018р. про сплату страхового платежу згідно Договору №33.0003985.03 від 16.01.2018р. добровільного страхування відповідальності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) при здійснення професійної діяльності перед третіми особами;
* копією листа з Міністерства юстиції України від 21.03.2016р. про присвоєння п'ятого рівня кваліфікації;
* копією свідоцтва про підвищення кваліфікації від 13.04.2014р.;
* копією свідоцтва про підвищення кваліфікації від 20.02.2016р.;
* копією свідоцтва про підвищення кваліфікації від 13.10.2017р.;
* копією свідоцтва №10 про проходження підготовки у справах про банкрутство страхових організацій від 29.01.2016р.
Враховуючи особливості провадження у справі про банкрутство за статтею 95 Закону про банкрутство, господарський суд не позбавлений можливості відхилити визначену автоматизованою системою відбору арбітражних керуючих кандидатуру арбітражного керуючого та призначити ліквідатором боржника, що ліквідується власником, особу, яка виконувала повноваження голови ліквідаційної комісії (ліквідатора) в досудовому порядку, виходячи з власної оцінки кандидатур та обставин справи (дана правова позиція викладена в постанові Вищого господарського суду України від 03.11.2015 року по справі №904/4815/15).
Статтею 115 Закону передбачено, що арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) виконує повноваження за грошову винагороду.
Основна грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора визначається в розмірі двох середньомісячних заробітних плат керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до введення господарським судом процедури санації боржника або відкриття процедури ліквідації банкрута за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень керуючого санацією або ліквідатора. Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора не може перевищувати десяти мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень.
Враховуючи, що розмір середньомісячної заробітної плати керівника боржника не може бути менш ніж встановлений законодавством розмір мінімальної заробітної плати, то мінімально можливий розмір оплати послуг арбітражного керуючого (ліквідатора) становить дві мінімальні заробітні плати, а саме 3 524,00грн. - на час слухання справи (1 762,00грн. х 2 = 3 524,00).
Дослідивши матеріали справи, суд прийшов до висновку щодо призначення ліквідатором по даній справі голову ліквідаційної комісії ОСОБА_1 та відхилення кандидатури ОСОБА_2, свідоцтво №1364 від 17.07.2013р., з вказаних вище підстав.
Керуючись ч.1 3 ст.3, ст.8, ч.6 ст.12, ч.2-3 ст.13, 83, 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, ст.ст. 37, 38, 40, 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", суд
ПОСТАНОВИВ:
Кандидатуру арбітражного керуючого ОСОБА_2, свідоцтво №1364 від 17.07.2013р. - відхилити.
Визнати Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬФАТЕХ", 49083, м.Дніпро, Амур-Нижньодніпровський район, вул.Собінова, буд.1, код ЄДРПОУ 35203852 - банкрутом.
Відкрити ліквідаційну процедуру у справі строком на 12 місяців - до 13.11.2019р.
Ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю "АЛЬФАТЕХ", 49083, м.Дніпро, Амур-Нижньодніпровський район, вул.Собінова, буд.1, код ЄДРПОУ 35203852 призначити голову ліквідаційної комісії ОСОБА_1 (49044, м.Дніпро, бул.Катеринославський, 2, оф.610, реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1).
З метою виявлення кредиторів банкрута в порядку ч. 3, 4 ст. 38 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" оприлюднити господарським судом Дніпропетровської області повідомлення про визнання Товариства з обмеженою відповідальністю "АЛЬФАТЕХ", 49083, м.Дніпро, Амур-Нижньодніпровський район, вул.Собінова, буд.1, код ЄДРПОУ 35203852 банкрутом на офіційному веб - сайті Вищого господарського суду України в мережі інтернет.
Кредитори мають право заявити свої вимоги до боржника, який ліквідується, у місячний строк з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника, який ліквідується, банкрутом.
Заявлення кредиторських вимог в обов'язковому порядку здійснюється кредиторами до господарського суду Дніпропетровської області зі сплатою судового збору відповідно до вимог Закону України "Про судовий збір" та ліквідатору в порядку ст. 23 Закону.
Після закінчення строку для подання кредиторських вимог, зобов'язати ліквідатора надати господарському суду відомості про результати розгляду вимог кредиторів, письмовий звіт про надіслання всім кредиторам боржника повідомлення про результати розгляду грошових вимог та їх отримання кредиторами в порядку п.5 ст. 23 Закону, скласти реєстр вимог кредиторів та у строк до 17.12.2018р. подати на затвердження господарському суду реєстр вимог кредиторів.
Призначити судове засідання для розгляду реєстру вимог кредиторів на 20.12.2018р. о 10:20год. , яке відбудеться в приміщенні господарського суду Дніпропетровської області, зал судового засідання №3-402.
Явку ліквідатора, представників кредиторів у судове засідання визнати обов'язковим.
- заходи ліквідаційної процедури проводити у відповідності до вимог ст.ст.37-48 Закону.
- кожного першого числа наступного місяця ліквідатор повинен надати господарському суду Дніпропетровської області звіт про проведені дії в ліквідаційній процедурі з документами, які підтверджують проведення цих дій в ліквідаційній процедурі.
- у строк до 13.11.2019р. подати на затвердження до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс та документи, які підтверджують проведення ліквідаційної процедури за десять днів до закінчення строку ліквідаційної процедури.
Відповідно до ч. 1, 2 ст. 38 Закону з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури:
- господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу за виключенням укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу в процедурі ліквідації тощо;
- строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута вважається таким, що настав;
- у банкрута не виникає жодних додаткових зобов'язань (у тому числі зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), крім витрат, безпосередньо пов'язаних із здійсненням ліквідаційної процедури;
- припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута;
- відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю;
- продаж майна банкрута допускається в порядку, передбаченому цим Законом;
- скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається;
- виконання зобов'язань боржника, визнаного банкрутом, здійснюється у випадках і порядку, передбачених цим розділом.
- з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном, якщо цього не було зроблено раніше, керівник банкрута звільняється з роботи у зв'язку з банкрутством підприємства, а також припиняються повноваження власника (власників) майна банкрута.
Копію постанови надіслати: боржнику, ліквідатору ОСОБА_1, Амур-Нижньодніпровському відділу державної виконавчої служби міста Дніпро Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області, Відділу реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління в сфері державної реєстрації департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровського міської ради, Державній податковій інспекції в Амур-Нижньодніпровський районі м.Дніпра Головного управління ДФС у Дніпропетровській області, ГУ ДФС у Дніпропетровській області.
Відповідно до ч. 4 ст. 8 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" постанова про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури набирає законної сили з моменту її прийняття та згідно зі ст.ст.232, 256 Господарського процесуального кодексу України може бути оскаржена протягом двадцяти днів з дня її проголошення (прийняття).
Повний текст постанови складено 13.11.2018р.
Інформацію про дату та час розгляду справи можна отримати за електронною адресою суду: http://dp.arbitr.gov.ua/sud5005/spisok/csz\
Суддя ОСОБА_4
Суд | Господарський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 13.11.2018 |
Оприлюднено | 13.11.2018 |
Номер документу | 77786744 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Калиниченко Людмила Михайлівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Калиниченко Людмила Михайлівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Калиниченко Людмила Михайлівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Калиниченко Людмила Михайлівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Калиниченко Людмила Михайлівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Калиниченко Людмила Михайлівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Калиниченко Людмила Михайлівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Калиниченко Людмила Михайлівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Калиниченко Людмила Михайлівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Калиниченко Людмила Михайлівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні