Рішення
від 05.11.2018 по справі 810/3383/18
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

05 листопада 2018 року № 810/3383/18

Київський окружний адміністративний суд у складі судді Лисенко В.І.,

за участі секретаря судового засідання Приходько Н.І.,

представника позивача - ОСОБА_1,

представника відповідача - ОСОБА_2,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Тріумф Пак" до Головного управління ДФС у Київській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень- рішень,

в с т а н о в и в:

До Київського окружного адміністративного суду звернулось ТОВ Тріумф Пак з позовом до Головного управління ДФС у Київській області, у якому просить визнати протиправним та скасувати податкові повідомлення-рішення від 21.06.2018 №0018921402 форми Р , №0018961402 форми Р , №0018971402 форми В4 .

В основу оскаржуваних податкових повідомлень-рішень покладено висновок податкового органу про безпідставне формування позивачем валових витрат та податкового кредиту з податку на додану вартість на підставі податкових накладних, виписаних ТОВ ЕНВІС , ТОВ "ФІНБЕСТ ГОРДАН", ТОВ "СТАТУС АЛЬЯНС", ТОВ "ЕЙР ІНВЕСТ", ТОВ "МОНОЛІТ ІНВЕСТ ЛТД", ТОВ "ПРАЙМКОРП", ТОВ "СЕЛІНКС УКРАЇНА", ТОВ "БЕСТ-ХОЛ", ТОВ "ФІРМА "СЛАВІЯ", ТОВ "ЕВДЕМОНІСТ", ТОВ "ФІНЕЙРО", ТОВ "НІРСІСТЕМ", ТОВ ВЕГА СЕРВАЙС , оскільки на момент перевірки відсутня інформація щодо наявності у вказаних контрагентів та у підприємств, які були третіми у ланцюгу поставки, товарів, поставлених позивачу, відсутні відомості щодо основних засобів (складські, офісні приміщення, транспортні засоби, земельні ділянки), відсутні фізичні, технічні та технологічні можливості до вчинення задекларованих господарських операцій, відсутня звітность по працівникам, незначний штат працюючих осіб, неподання річної звітності.

Крім того, відповідач посилається на лист ГУ ДФС у м. Києві від 19.03.2018 №13880/7/26-15-23-0229, яким надано копії пояснень керівників ТОВ "СТАТУС АЛЬЯНС", ТОВ "ПРАЙМКОРП" та ТОВ "СЕЛІНКС УКРАЇНА", в яких такі посадові особи заперечують свою причетність до діяльності вказаних підприємств.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що вважає висновки податкового органу безпідставними, оскільки господарські відносини між ТОВ Тріумф Пак та його контрагентами мали реальний характер, - товари були фактично поставлені контрагентами безпосередньо на склад позивача, по операціям наявні угоди, видаткові накладні, товаро-транспортні накладні, товари оплачені позивачем, товари та в подальшому використані позивачем у власному виробництві, готова продукція поставлена іншим суб'єктам господарювання, господарські операції належним чином оформлені та відображені у бухгалтерському та податковому обліку, податковій звітності, видані контрагентами податкові накладні підписані електронними цифровими підписами та зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних. Тому, позивач вважає висновки податкового органу неправомірними та такими, що ґрунтуються на припущеннях.

Відповідач проти позову заперечував, у своєму письмовому відзиві зазначив, що згідно з ОСОБА_2 перевірки від 04.06.2018 №455/10-36-14-02-13/34600884, встановлено заниження ТОВ ТРІУМФ ПАК податку на прибуток на загальну 3165887,00 грн, та податку на додану вартість на загальну суму 3322179,00 грн.

Ухвалою суду від 09.07.2018 відкрито загальне позовне провадження в даній адміністративний справі.

Протокольною ухвалою від 02.10.2018 закрито підготовче провадження та призначено справу до розгляду по суті.

У судове засідання, призначене на 05.11.2018 прибули представник позивача та представник відповідача. Представник позивача позов підтримав у повному обсязі, просив його задовольнити, представник відповідача з позовом не погодився, у його задоволенні просив відмовити.

Розглянувши подані документи і матеріали, заслухавши учасників справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Тріумф Пак" відповідно до Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є юридичною особою, яка зареєстрована 06.10.2006 (т.1, а.с.65- 68).

Позивач зареєстрований як платник податку на додану вартість. Основним видом діяльності позивача за КВЕД є виробництво плит, листів, труб і профілів та ін.виробів із пластмас.

Судом встановлено, що між ТОВ Тріумф Пак і ТОВ Бест Хол існували господарські відносини за Договором купівлі-продажу від 01.03.2017 року № 952/03, (т.2, а.с. 116-117).

Відповідно до договору ТОВ Тріумф Пак - Покупець , ТОВ Бест Хол - Постачальник . Постачальник зобов'язується передати у власність Покупця товар, а Покупець в порядку та на умовах, визначених цим Договором, зобов'язується прийняти й оплатити товар.

Виконуючи умови договору, ТОВ Бест Хол виписано накладну від 16.03.17 №0316/01, номенклатура - плівка п/е,Н, полотно стрейч, (5785,8 кг), на загальну суму 289000,70 грн, ПДВ 48166,78 грн (т.2, а.с.119).

Транспортування товару, згідно товарно-транспортної накладної від 16.03.2017 № БХ0316/01, здійснювалось ПП "Транс Сервіс" (т.2, а.с.121-122).

Розрахунки між суб'єктами господарювання за відвантажений товар проводились у безготівковій формі, що убачається із картки по рах. 631 Розрахунки з покупцями (т.2, а.с.127).

У подальшому, отриманий від ТОВ Бест Хол товар (плівка поліетиленова) було реалізовано наступним покупцям, зокрема: ПП ХІМТРАНС на суму 53268,00 грн, ТОВ ПАПІРУС УНІВЕРСАЛ на суму 54270,00 грн, ТОВ С-ЛОГІСТИКА на суму 50795,00 грн, ТОВ ГРЕЙ ПАК на суму 50511,00грн, ТОВ ВЕСКО-ІНВЕСТ на суму 65700,00грн, ТОВ СІЛЬПО-ФУД на суму 110802,00 грн (т.2, а.с.128-141).

Судом встановлено, що між ТОВ Тріумф Пак і ТОВ ЕНВІС існували відносини за Договором купівлі-продажу від 01.11.2017 №407 (т.2, а.с.142).

Відповідно до договору ТОВ Тріумф Пак - Покупець , ТОВ ЕНВІС - Постачальник . Постачальник зобов'язується передати у власність Покупця товар, а Покупець в порядку та на умовах, визначених цим Договором, зобов'язується прийняти й оплатити товар.

Умова поставки Товару - доставка на склад Покупця (м. Київ, вул. Пшенична,2) за рахунок Постачальника. Товар вважається поставленим з моменту приймання його в повному обсязі від Постачальника.

ТОВ ЕНВІС , на виконання умов договору, виписані такі накладні:

1) від 10.11.2017 №1110/08 - плівка поліетиленова, полотно стрейч, 2420 кг, сума-127776,00 грн, ПДВ - 21296,00 грн (т.2, а.с.144-145);

2) від 17.11.2017 № 1117/06 - плівка поліетиленова, полотно стрейч, 5480,13 кг, сума 290008,48 грн, ПДВ - 48334,75 грн (т.2147-148);

3) від 22.11.2017 №1122/07, плівка поліетиленова, полотно стрейч 4474,24 кг, сума 236239,87 грн, ПДВ- 39373,31 грн (т.2 а.с. 150-151);

4) від 27.11.2017 №1127/07, плівка поліетиленова, полотно стрейч 4257,61 кг, сума 223269,07 грн, ПДВ - 37211,51 грн (т.2 а.с. 153-154).

Транспортування товару підтверджується товаро-транспортними накладними від 10.11.17 №1110/08 (т.2 а.с. 146), від 17.11.17 № 1117/06 (т.2 а.с. 149), від 22.11.17 №1122/07 (т.2 а.с. 152), від 27.11.17 №1127/07 (т.2 а.с. 155).

Згідно картки по рах. 631 Розрахунки з покупцями , розрахунки між суб'єктами господарювання за відвантажений товар проводились у безготівковій формі (т.2, а.с.143).

Надалі, придбаний у ТОВ ЕНВІС товар (плівка поліетиленова) було реалізовано наступним покупцям: ТОВ СІЛЬПО-ФУД на суму 154151,42 грн; 94058,50 грн 133358,40 грн, ПРАТ ЧУМАК на суму 188559,12 грн, ПАТ КФ ЛАГОДА на суму 60112,80 грн, ТОВ КЕН ПАК УКРАЇНА на суму 66659,80 грн, ТОВ УКРАЇНАСЬКИЙ ПАПІР на суму 63127,80 грн, ПП РЕСУРС БУД на суму 122643,36грн, ТОВ АЛЬЯНС МАРКЕТ на суму 181440,00грн, ТОВ Черкаський завод авто хімії на суму 88128,00 грн, ТОВ ТВК (СВН) на суму 86544,00 грн, ТОВ Стандарт Пак на суму 88742,02 грн, ТОВ Юніверсал Логджистік на суму 103680,00 грн (т.2, а.с.142-179).

Також, між позивачем та ТОВ Фінбест Гордон існували відносини поставки за Договором купівлі-продажу від 27.06.2016 року №27/06-125 (т.3, а.с.1-2)

Відповідно до договору ТОВ Тріумф Пак - Покупець , ТОВ Фінбест Гордон - Постачальник . Постачальник зобов'язується передати у власність Покупця товар, а Покупець в порядку та на умовах, визначених цим Договором, зобов'язується прийняти й оплатити товар.

Умова поставки Товару - доставка на склад Покупця (м. Київ, вул. Пшенична,2) за рахунок Постачальника. Товар вважається поставленим з моменту приймання його в повному обсязі від Постачальника.

До перевірки ТОВ Тріумф Пак надано такі накладні виписані ТОВ Фінбест Гордон :

- від 29.06.17 №РН-0629/01, поліетилен високого тиску низької щільності, 5251,4 кг, сума 232468,98 грн, ПДВ - 38744,83 грн (т.3, а.с.4);

- від 29.06.17 №РН-0629/02, поліетилен високого тиску низької щільності, 5328,6 кг, сума 235886,46 грн, ПДВ - 39314,41 грн (т.3 а.с.7);

- від 16.01.17 №РН-0116/02, європіддон 2 сорт 1200*800, 320 шт, сума 19200,00 грн, ПДВ - 3200,00 грн (т.3 а.с. 10);

- від 18.01.17 №РН-0118/02 , плівка поліетиленова, полотно стрейч,15890 кг, сума 786555,00 грн, ПДВ - 131092,50 грн (т.3 а.с. 13);

- від 20.01.17 №РН-0120/03, плівка поліетиленова, полотно стрейч, 22000 кг, сума 1089000,00 грн, ПДВ - 181500,00 грн (т.3 а.с. 15);

- від 24.01.17 №РН-0124/01, плівка поліетиленова, полотно стрейч, 16000 кг, сума 792000,00 грн, ПДВ -132000,00 грн (т.3 а.с. 17);

- від 27.01.17 РН-0127/01, плівка поліетиленова, полотно стрейч,15928 кг, сума 788436,00 грн, ПДВ -131406,00 грн (т.3 а.с. 19).

Товар було доставлено на підставі товарно - транспорних накладних від 29.06.16 №25, від 16.01.17 №0116/02, від 18.01.17 №0118/02, від 20.01.17 №0120/03, від 24.01.17 №РН-0124/01 та від 27.01.17 №0127/01 (т.3, а.с.9, 12, 14, 16,18, 20).

Розрахунки між суб'єктами господарювання за відвантажений товар проводились у безготівковій формі (т.3, а.с.41-60).

Придбаний у ТОВ Фінбест Гордон товар (плівка поліетиленова, піддони) та сировина - ПВИНЩ була використана для виробництва стретч-плівки, що є основним видом діяльності, та було реалізовано наступним покупцям: ПП ФФ НВО Ельфа на суму 22817,28грн, ТОВ СІЛЬПО-ФУД на суми 23983,20 грн; 143899,20 грн; 59958,00 грн; 119916,00 грн; 119916,00 грн; 15828,91 грн; 51146,40 грн, 37312,50 грн, ТОВ ФОЗЗІ-ФУД на суми 35792,48 грн; 233757,65 грн; 182130,19 грн, ТОВ УВК Україна на суми 135626,40 грн; 77338,80 грн, ПрАТ Миронівська птахофабрика на суму 60736,90 грн, ПП Будпостач на суми 20780,00 грн; 180540,00 грн; 148680,00 грн, ПП Хімтранс на суму 36216,00 грн, ТОВ Стандарт Пак на суму 88742,02 грн, ТОВ Інтайм на суми 106207,99 грн; 98596,80 грн, ТОВ Стиль Д на суму 96826,75 грн, ТОВ Птахокомплекс Дніпровський на суму 118821, 17грн, ТОВ Продмаркет плюс на суму 38700,00 грн, ТОВ Группа Рітейл Україна на суму 55722, 24грн, ПАТ ЮРІЯ на суму 201600,00 грн, ТОВ Веско Інвест на суми 220500,00 грн; 65700,00 грн, ТОВ БФ Енерго на суму 41307,84 грн, ТОВ Плюс Пак на суму 25230,24 грн, ТОВ НОВА ПОШТА на суму 123253,92 грн, ТОВ Будівельний двір на суму 11166,55грн, ТОВ ЕКСПАНСІЯ на суми 34818,00 грн; 39792,00 грн; 29446, 08 грн; 15916,80 грн; 47750, 40 грн., ДП ІЛС на суму 116576,78 грн, ТОВ Альта Віста на суму 38754,00грн, ТОВ Національна Горілчана Компанія на суму 95276,98грн, ТОВ Агро Укр на суму 30780,00 грн, ТОВ Еталон пак на суму 87698,41 грн, ТОВ Джерело на суму 27620,35 грн, ТОВ ПАККО ХОЛДИНГ на суму 163828,55 грн, ТОВ ПТК АГРОМАТ на суму 149040,00 грн, ПІІ БІЛЛА Україна на суми 67572,67 грн; 41997,00 грн, ТОВ Петрус Алко на суму 39078, 95 грн, ТОВ Яблуневий дар на суму 41662,66 грн, ПАТ Первомайський МКК на суму 69120, 00 грн (т.3, а.с.61-107).

Судом встановлено, що ТОВ Тріумф Пак мало господарські взаємовідносини із ТОВ Ейр Інвест . Відповідно до договору ТОВ Тріумф Пак - Покупець , ТОВ Ейр Інвест - Постачальник . Постачальник зобов'язується передати у власність Покупця товар, а Покупець в порядку та на умовах, визначених цим Договором, зобов'язується прийняти й оплатити товар (т.3, а.с.108).

Умова поставки Товару - доставка на склад Покупця (м. Київ, вул. Пшенична,2) за рахунок Постачальника. Товар вважається поставленим з моменту приймання його в повному обсязі від Постачальника.

ТОВ Тріумф Пак надано такі накладні, виписані ТОВ Ейр Інвест :

1) від 17.07.17 №0717/09, плівка п/е, полотно стрейч, 24875 кг, сума 1242357,00 грн, ПДВ -207059,50 грн (т.3, а.с.110);

2) від 17.07.17 №0717/08, плівка п/е, полотно стрейч, 24875 кг, сума 1242357,00 грн, ПДВ - 207059,50 грн (т.3 а.с. 113);

3) від 26.07.17 №0726/01, плівка п/е, полотно стрейч, 9098,9 кг, сума 454435,46 грн, ПДВ - 75739,24 грн (т. 3 а.с.116).

Транспортування товару здійснено згідно товарно-транспортних накладних від 17.07.17 №0717/09, від 17.07.17 №0717/08, від 26.07.17 №0726/01 (т.3, а.с.111, 114, 117).

Розрахунки між суб'єктами господарювання за відвантажений товар проводились у безготівковій формі (т.3, а.с.125-143).

У подальшому, придбаний у ТОВ Ейр Інвест товар (плівка поліетиленова) було реалізовано наступним покупцям: ТОВ СІЛЬПО-ФУД на суми 127110,96 грн; 150374,66 грн; 310822,27 грн; 172679,04 грн, ТОВ ВЕСКО ІНВЕСТ на суму 220500,00 грн, ПАТ Яготинський маслозавод на суму 245990,16 грн, ТОВ НОВА ПОШТА на суми 258855,12 грн; 376471,80 грн; 183068,64 грн; 355310,64 грн, ТОВ Логістик плюс на суму 121355,15 грн, ТОВ ІНТАЙМ на суму 193586, 40 грн, ТОВ НАЦіональна горілчана компанія на суму 247709,08 грн, ТОВ Цітрекс Україна на суму 113400,00 грн., ТОВ Оптіма-фарм ЛТД на суму 117044,26 грн, ТОВ РОМУС ПОЛІГРАФ на суму 176904,00 грн, ТОВ Белла центр на суму 128084,42 грн (т.3, а.с.144-162).

ТОВ Тріумф Пак також мало взаємовідносини із ТОВ Моноліт Інвест ЛТД (код за ЄДРПОУ 40041644) за Договором купівлі-продажу від 20.03.02016 року №1-2003 (т.3, а.с.162).

Відповідно до договору ТОВ Тріумф Пак - Покупець , ТОВ Моноліт Інвест ЛТД (код за ЄДРПОУ 40041644) - Постачальник . Постачальник зобов'язується передати у власність Покупця товар, а Покупець в порядку та на умовах, визначених цим Договором, зобов'язується прийняти й оплатити товар.

Умова поставки Товару - доставка на склад Покупця (м. Київ, вул. Пшенична,2) за рахунок Постачальника. Товар вважається поставленим з моменту приймання його в повному обсязі від Постачальника. (надалі іменується дата поставки ).

До перевірки ТОВ Тріумф Пак надано такі накладні, виписані ТОВ Моноліт Інвест ЛТД (код за ЄДРПОУ 40041644) (т.3, а.с.164. 167, 170, 173, 176, 179, 182, 185, 188):

- від 25.03.16 №25, поліетилен високого тиску низької щільності, 3797 кг, сума 166673,11 грн, ПДВ - 27778,85 грн;

- від 30.03.16 №47, поліетилен високого тиску низької щільності, 3796 кг, сума 166629,22 грн, ПДВ - 27771,54 грн;

- від 01.04.16 №66, європіддон 2 сорт 1200*800, 150 шт, мішок поліетиленовий 200 шт, гільза картонна 76,5х14х1620 21 шт, поліетилен високого тиску низької щільності 3300 кг, сума 151841,10 грн, ПДВ -25306,85 грн;

- від 04.04.16 №67, поліетилен високого тиску низької щільності, 9358 кг, сума 400054,50 грн, ПДВ -66675,75 грн;

- від 07.04.16 №76, стретч плівка Джамбо 0,017, 1600 кг, сума 87993,60, ПДВ -14665,60 грн;

- від 11.04.16 №88, поліетилен високого тиску низької щільності, 4000 кг, стретч плівка Джамбо 0,020, 450 кг, сума 195300,00 грн, ПДВ - 32550,00 грн;

- від 23.05.16 №122, поліетилен високого тиску низької щільності, 6117,5 кг, сума 274480,00 грн, ПДВ - 45746,67 грн;

- від 26.05.16 №145, поліетилен високого тиску низької щільності, 6615,2 кг, сума 296810,80 грн, ПДВ - 49468,47 грн;

- від 30.05.16 №201, поліетилен високого тиску низької щільності, 6072,0 кг, сума 272438,50 грн, ПДВ - 45406,42 грн.

Транспортування товару підтверджується наступними товаро-транспортними накладними: від 25.03.16 №25, від 30.03.16 №47, від 01.04.16 №66, від 04.04.16 №67, від 07.04.16 №75, від11.04.16 №88, від 23.05.16 №122, від 26.05.16 №145, від 30.05.16 №201 (т.3, а.с. 166, 169, 172, 175, 178, 181, 184, 187, 190).

Розрахунки між суб'єктами господарювання за відвантажений товар проводились у безготівковій формі (т.3, а.с.217-240).

У подальшому, придбаний у ТОВ Моноліт Інвест товар (плівка поліетиленова, піддони, мішки) були реалізовані, а сировина - ПВИНЩ та гільза картонна були використані для виробництва стретч-плівки, що є основним видом діяльності, та також були реалізовано наступним покупцям: ТОВ НОВА ПОШТА на суми 329313,60 грн; 396025,20 грн; 302842,80 грн; 180138,82 грн, ПТК ТОВ АГРОМАТ на суму 154431,36 грн, ПП ФФ НВО Ельфа на суми 20640,00 грн; 9675,00 грн, ТОВ ФОЗЗІ-ФУД на суму 112946,40 грн, ТОВ КЕН ПАК Україна на суму 102166,26 грн, ТОВ Пертус Алко на суму 100500,13 грн, ПП Ресурс Буд на суму 115920,00 грн, ТДВ Свалявські мін води на суму 311802,78 грн, ТОВ УДК на суму 264203,81 грн, ТОВ УВК Україна на суму 408920,40 грн (т.3, а.с.241-246, т.4, а.с.1-15).

Судом встановлено, що ТОВ Тріумф Пак мало взаємовідносини із ТОВ Фірма Славія за Договором купівлі-продажу від 15.03.2017 року № 5 (т.4, а.с.16-17)

Відповідно до договору ТОВ Тріумф Пак - Покупець , ТОВ Фірма Славія (код за ЄДРПОУ 40977337)- Постачальник . Постачальник зобов'язується передати у власність Покупця товар, а Покупець в порядку та на умовах, визначених цим Договором, зобов'язується прийняти й оплатити товар.

Умова поставки Товару - доставка на склад Покупця (м. Київ, вул. Пшенична,2) за рахунок Постачальника. Товар вважається поставленим з моменту приймання його в повному обсязі від Постачальника.

До перевірки ТОВ Тріумф Пак надано такі накладні, виписані ТОВ Фірма Славія (т.4, а.с.19, 22, 25, 28, 32, 34, 37):

1) від 17.03.17 №0317/03, плівка поліетиленова , полотно стрейч, 20020 кг, сума 1001 000,00 грн, ПДВ -166 833,33 грн;

2) від 20.03.17 №0320/01, плівка поліетиленова, полотно стрейч, 4620 кг, сума 231 000,00 грн, ПДВ -38 500,00 грн;

3) від 05.04.17 №0405/02, європіддон 2 сорт 1200х800, 600 шт, мішок поліетиленовий 150 шт, гофроящик 310х210х530 600 шт, сума 51159,60 грн, ПДВ - 8526,60 грн;

4) від 21.04.17 № 0421/02, гільза картонна 50х3,1х 520, 20000 шт, сума 59 040,00 грн, ПДВ - 9 840,00 грн;

5) від 24.04.17 №0424/02, гільза картонна 50х6,5х 520, 2300 шт, сума 15 124,80 грн, ПДВ - 2 520,80 грн;

6) від 12.05.17 №0512/01, європіддон 2 сорт 1200х800, 320 шт, сума 22 176,00 грн, ПДВ - 3 696,00 грн;

7) від 16.05.17 №0516/05, піддон полегшенний б/в 1200х800, 300 шт, гофроящик 310х210х530 1200 шт, сума 24 973,20 грн, ПДВ - 4 162,20 грн.

Транспортування товару підтверджується наступними товаро-транспортними накладними: від17.03.17 №17, від 20.03.17 №20, від 05.04.17 №02, від 21.04.17 №38, від 24.04.17 №43, від 12.05.17 №5, від 16.05.17 №8 (т.4, а.с.21, 24, 27, 30, 33, 36, 39).

Розрахунки між суб'єктами господарювання за відвантажений товар проводились у безготівковій формі (т.4, а.с.80-93).

У подальшому, плівка поліетиленова, гофроящик, мішки, були реалізовані, а гільза картонна та євро піддони, піддони були використані для виробництва та транспортування власної продукції наступним покупцям: ТОВ ВЕСКО ИНВЕСТ на суму 320500,00 грн, ТОВ ТД ВОСТОК Н на суму 111625,20 грн, ТОВ СІЛЬПО-ФУД на суми 110702,38 грн; 79385,04 грн; 112721,04 грн; 207214,85 грн; 77395,44 грн; 138143,23 грн; 103607,42 грн, ТОВ Пак Принт на суму 247225,27 грн, ТОВ АР Комплекс на суму 18900,00 грн, ТОВ ПТК АГРОМАТ на суму 134460,00 грн, ФОП ОСОБА_3 на суму 467709,41грн, ТОВ ТОРЕНІТ на суму 173033,28 грн, ТОВ Бачдера Логістик на суму 70333,92 грн, ПАТ Яготинський маслозавод на суму 149994,00 грн, ПП ФФ НВО Ельфа на суми 15400,80 грн; 32983,20 грн; 23454,72 грн, ТДВ Свалявські мін води на суму 303136,43 грн, ТОВ ТРИ ВЕДМЕДІ на суму 67359,60 грн, ТОВ С-Логістик на суму 31544,64 грн, ТОВ Завод Київспецсталь на суму 2114,84 грн (т.4, а.с.94-133).

Судом встановлено, що ТОВ Тріумф Пак мало взаємовідносини із ТОВ Евдемоніст за Договором купівлі-продажу від 05.01.2017 року № 6 (т.4, а.с. 134).

Відповідно до договору ТОВ Тріумф Пак - Покупець , ТОВ Евдемоніст (код за ЄДРПОУ 40879861) - Постачальник . Постачальник зобов'язується передати у власність Покупця товар, а Покупець в порядку та на умовах, визначених цим Договором, зобов'язується прийняти й оплатити товар.

ТОВ Евдемоніст виписано позивачу накладні від 06.01.17 №2 на суму 31320,00 грн, ПДВ - 5220,00 грн та від 12.01.17 №0112/02 на суму 610244,17 грн, ПДВ - 101707,36 грн

(т.4, а.с. 136, 138).

Транспортування товару здійснено згідно товаро-транспортних накладних від 06.01.17 №2 та від 12.01.17 №15 (т.4, а.с.137, 140).

Розрахунки між суб'єктами господарювання за відвантажений товар проводились у безготівковій формі (т.4, а.с.152-158).

Придбані плівка поліетиленова та піддони були реалізовані наступним покупцям: ТОВ Продмаркет плюс на суми 15480,00 грн; 38700,00 грн, ТОВ Яготинський маслозавод на суму 122040,00 грн, ТОВ ДІЄСА на суму 74704,89 грн, ТОВ СІЛЬПО-ФУД на суми 166044,00 грн; 162892,80 грн; 159741,60 грн, ТОВ НОВА ПОШТА на суми 160185,60 грн; 58734,72 грн, ТОВ ФФ ЕЛЬФА НВО на суму 11955,60 грн, ТОВ ЕКСПАНСІЯ на суми 7958,40 грн; 35016,96 грн; 29446,08 грн; 47750,40 грн; 47745,40 грн; 15916,80 грн; 15916,80 грн; 23875,20 грн, МПП ЕРІДОН на суму 136028,88 грн, ТОВ АР Комплекс на суми 15750,00 грн; 20790,00 грн, ТОВ ЛЕРУА МЕРЛЕН на суми 10166,54 грн; 15861,74 грн (т.4, а.с.159-181).

Позивач мав взаємовідносини із ТОВ Фінейро за Договором купівлі-продажу від 05.01.2017 № 810 (т.4, а.с.182)

Відповідно до договору ТОВ Тріумф Пак - Покупець , ТОВ Фінейро (код за ЄДРПОУ 40700014) - Постачальник . Постачальник зобов'язується передати у власність Покупця товар, а Покупець в порядку та на умовах, визначених цим Договором, зобов'язується прийняти й оплатити товар.

Умова поставки Товару - доставка на склад Покупця (м. Київ, вул. Пшенична,2) за рахунок Постачальника. Товар вважається поставленим з моменту приймання його в повному обсязі від Постачальника.

До перевірки ТОВ Тріумф Пак надано такі накладні виписані ТОВ Фінейро (код за ЄДРПОУ 40700014) (т.4, а.с.184, 187, 190, 193, 196, 199):

- № 0801/04 від 01.08.17, європіддон 2 сорт 1200х800, 320 шт, гільза картонна 50х3,1х 520, 18600 шт, сума 78588,48 грн, ПДВ - 13098,08;

- №0830/01 від 30.08.17, європіддон 2 сорт 1200х800, 350 шт, сума 26964,00 грн, ПДВ - 4494,00 грн;

- № 0907/10 від 07.09.17, європіддон 2 сорт 1200х800, 515 шт, мішок поліетиленовий 200 шт, сума 39093,00 грн, ПДВ - 6515,50 грн;

- № 0918/05 від 18.09.17, плівка поліетиленова, полотно стрейч, 1632 кг, сума 84211,20 грн, ПДВ -14035,20 грн;

- №0920/02 від 20.09.17, плівка поліетиленова, полотно стрейч, 1830 кг, сума 95196,60 грн, ПДВ - 15866,10 грн;

- №0922/01 від 22.09.17, плівка поліетиленова, полотно стрейч, 1931 кг, сума 99080,82 грн, ПДВ - 16513,47 грн.

Транспортування товару підтверджується наступними товаро-транспортними накладними: №0801/04 від 01.08.17, №0830/0 від 30.08.17, №0907/10 від 07.09.17, №0918/05 від 18.09.17, №0920/02 від 20.09.17, №0922/01 від 22.09.17 (т.4, а.с.186, 189, 192, 195, 198, 201).

Розрахунки між суб'єктами господарювання за відвантажений товар проводились у безготівковій формі (т.4, а.с.228-236).

У подальшому, придбані у ТОВ Фінейро товари (плівка поліетиленова, мішки) були реалізовані, а гільза картонна та піддони використані у власному виробництві та також реалізовані наступним покупцям: ТОВ Петрус Алко на суму 121241.83грн., ПрАТ Київський КПК на суму 481681.66грн., ТОВ ТД Свалявські мінводи на суму 308539.86грн., ТОВ НОВА ПОШТА на суму 334748.16грн., ТОВ Завод Київспецсталь на суму 3096.55грн., ПП ФФ НВО ЕЛЬФА на суми 9200.46; 32001.60; 28001.40; 24192.00грн., ТОВ УВК Україна на суму 195192.00грн (т.4, а.с.237-247).

Судом встановлено, що ТОВ Тріумф Пак мало взаємовідносини із ТОВ Нірсістем за Договором купівлі-продажу від 29.11.2017 № Вт-2911-5 (т.5, а.с.1).

Відповідно до договору ТОВ Тріумф Пак - Покупець , ТОВ Нірсістем - Постачальник . Постачальник зобов'язується передати у власність Покупця товар, а Покупець в порядку та на умовах, визначених цим Договором, зобов'язується прийняти й оплатити товар.

Умова поставки Товару - доставка на склад Покупця (м. Київ, вул. Пшенична,2) за рахунок Постачальника. Товар вважається поставленим з моменту приймання його в повному обсязі від Постачальника.

До перевірки ТОВ Тріумф Пак надано накладну, виписану ТОВ Нірсістем № 1205/03 від 05.12.17, піддон полегшений б/в 1200х800, 500 шт, гільза картонна 50х3,1х 520 8000 шт, гільза картонна 76,5х12х 530, 8000 шт, сума 295539,00 грн, ПДВ 49256,50.

Транспортування товару підтверджується товаро-транспортною накладною від 05.12.2017 №1205/18 (т.5, а.с.4).

Розрахунки між суб'єктами господарювання за відвантажений товар проводились у безготівковій формі (т.5, а.с.19-22).

Придбані у ТОВ Нірсістем товари - гільза картонна та піддони використані у власному виробництві та реалізовані наступним покупцям: ПП ФФ НВО Ельфа на суми 35040.00 грн; 26280.00грн., ТОВ Продмаркет плюс на суму 30000.00грн., ТОВ СІЛЬПО-ФУД на суму 283917.31грн (т.5, а.с.23-29).

Судом встановлено, що ТОВ Тріумф Пак мало взаємовідносини із ТОВ Вега Сервайс за Договором купівлі-продажу від 11.08.2017 року № 50/0811(т.5, а.с.30-31).

Відповідно до договору ТОВ Тріумф Пак - Покупець , ТОВ Вега Сервайс - Постачальник . Постачальник зобов'язується передати у власність Покупця товар, а Покупець в порядку та на умовах, визначених цим Договором, зобов'язується прийняти й оплатити товар.

Умова поставки Товару - доставка на склад Покупця (м. Київ, вул. Пшенична,2) за рахунок Постачальника. Товар вважається поставленим з моменту приймання його в повному обсязі від Постачальника.

До перевірки ТОВ Тріумф Пак надано такі накладні виписані ТОВ Вега Сервайс (т.5, а.с.34, 37, 40, 43):

1) № 0822/03 від 22.08.17, піддон полегшений б/в 1200х800, 300 шт, плівка п/е, полотно стрейч, 9296,6 кг, сума 487376,44 грн, ПДВ - 81229,41 грн;

2) № 0926/05 від 26.09.17, плівка п/е, полотно стрейч, 1731,7 кг, сума 89 459,63 грн, ПДВ -14 909,94 грн;

3) № 0928/05 від 28.09.17, плівка п/е, полотно стрейч, 1531,9 кг, сума 79 046,04 грн, ПДВ - 13 174,34 грн;

4) №0929/07 від 29.09.17, гофрокороб 310х210х530, 700 шт, сума 43 065,60 грн, ПДВ - 7 177,60 грн.

Транспортування товару підтверджується наступними товаро-транспортними накладними: №0822/03 від 22.08.17, №0926/05 від 26.09.17, №0928/05 від 28.09.17, №0929/07 від 29.09.17 (т.5, а.с.35, 38, 41, 44).

Розрахунки між суб'єктами господарювання за відвантажений товар проводились у безготівковій формі (т.5, а.с.73-79).

Надалі, придбані у ТОВ Вега Сервайс плівка поліетиленова, гофрокороб, були реалізовані, а гільза картонна та євро піддони використані у власному виробництві та виготовлений товар реалізовано наступним покупцям: ТОВ Пластікс Україна на суму 145441.00грн., ТОВ Пивоварня Зіберта на суму 134389.50грн., ТОВ АРТІЛЬ на суму 50971.50грн., ТОВ ЯСЕНСВІТ на суму 205722.00грн., ТОВ ЕРГОПАК на суму 134100.00грн., ТОВ ГЕЛІУС ЛТД на суму 99718.75грн., ТОВ УКРХАРЧОПРОМКОМПЛЕКС на суму 47037.60грн., ТОВ ТОВ АКВІЛОН Дістріб'юшн на суму 37260.00грн., ТОВ АРСЕНАЛ Центр на суму 28951.37грн (т.5, а.с.80-86).

ТОВ Тріумф Пак мало взаємовідносини із ТОВ Статус Альянс за Договором купівлі-продажу від 25.07.2016 року №1-0716 (т.5, а.с.87).

Відповідно до договору ТОВ Тріумф Пак - Покупець , ТОВ Статус Альянс - Постачальник . Постачальник зобов'язується передати у власність Покупця товар, а Покупець в порядку та на умовах, визначених цим Договором, зобов'язується прийняти й оплатити товар.

Умова поставки Товару - доставка на склад Покупця (м. Київ, вул. Пшенична,2) за рахунок Постачальника. Товар вважається поставленим з моменту приймання його в повному обсязі від Постачальника. (надалі іменується дата поставки ).

До перевірки позивачем надано такі накладні, виписані ТОВ Статус Альянс (т.5, а.с.89-102):

- №2 від 27.07.16, ПВТНЩ 10000 кг, сума 419760,00 грн, ПДВ - 69960,00 грн;

- №3 від 27.07.16, ПВТНЩ 10000 кг, сума 419760,00 грн, ПДВ - 69960,00 грн;

- №5 від 28.07.16, ПВТНЩ 17463 кг, сума 733026,89 грн, ПДВ - 122171,15 грн;

- №6 від 29.07.16, ПВТНЩ 9000 кг, сума 377784,00 грн, ПДВ - 62964,00 грн;

- №10 від 31.07.16, ПВТНЦ 8000 кг, сума 335808,00 грн, ПДВ - 55968,00 грн;

- №97 від 15.09.16, мішок поліетиленовий, 100 шт, сума 246,00 грн, ПДВ - 41,00 грн;

- №103 від 20.09.16, стретч плівка Джамбо 0,008 , 97,5 кг, сума 7800,40 грн, ПДВ 1300,07 грн;

- №144 від 26.09.16, поліетилен НЩ, 6800 кг, сума 297268,80 грн, ПДВ-49544,80 грн;

- №146 від 28.09.16, поліетилен НЩ, 7000 кг, сума 306012,00 грн, ПДВ -51002,00 грн;

- №143 від27.09.16, поліетилен НЩ, 6926,9 кг, сума 302794,50 грн, ПДВ - 50465,75 грн;

- №142 від 27.09.16, піддон полегшенний б/в 1200х800, 406 шт, сума - 21120,12 грн, ПДВ -3520,02 грн;

- №145 від 29.09.16, поліетилен НЩ, 6863,5 кг, сума 300044,77 грн, ПДВ - 50007,46 грн;

- №147 від 30.09.16, поліетилен НЩ, 6727,2 кг, сума 294086,28 грн, ПДВ - 49014,38 грн;

- №165 від 18.10.16, гільза картонна 50х3,1х 520, 46000,00 грн, сума 126960,00 грн, ПДВ - 21160,00 грн.

Транспортування товару підтверджується наступними товаро-транспортними накладними (т.2, а.с.зворот.89-102 ): №2 від 27.07.16, №3 від 27.07.16, №9 від 28.07.16, №13 від 29.07.16, №25 від 31.07.16, №100 від 15.09.16, №108 від 20.09.16, №144 від 26.09.16, № 146 від 28.09.16, №142 від 27.09.16, №143 від 27.09.16, №145 від 29.09.16, №147 від 30.09.16, №195 від 18.10.16.

Розрахунки між суб'єктами господарювання за відвантажений товар проводились у безготівковій формі (т.5, а.с.137-180 ).

Придбані у ТОВ "Статус Альянс"сировину - ПВТНЩ, поліетилен НЩ, гільзу картонну - було використано у виробництві стрейч плівки з подальшою реалізацією, мішки плівку та піддони також реалізовано наступним покупцям: ТОВ НОВА ПОШТА на суми 415296.00; 397126.80; 275313.96; 155698.20; 239889.60; 319852.80; 214106.40; 259880.40грн., ТОВ АР Комплекс на суми 4158.00; 9450.00грн., ТОВ ФОЗЗІ-ФУД -на суми 174528.00; 69811.20; 34905.60; 104716.80; 173073.60; 139622.40; 103262.40; 69811.20; 71265.60; 314150.40; 69811.20грн., ТОВ Київ Атом на суму 1113.12грн., ТОВ Логістик Юніон на суми 487788.48; 117089.06грн., ТОВ Кен Пак Україна на суму 100681.10грн., ПП Три Д Україна на суму 262898.46грн., ТОВ ГРЕЙПАК на суми 118140.42; 99324.82грн., ПП Будпостач на суму 292043.45грн., ТОВ Астерсгруп на суму 147420.00 грн.

Судом встановлено, що ТОВ Тріумф Пак мало взаємовідносини із ТОВ Праймкорп (код за ЄДРПОУ 40800168) за Договором купівлі-продажу від 26.10.02016 року №1НЩ/10 (т.6, а.с.1).

Відповідно до договору ТОВ Тріумф Пак - Покупець , ТОВ Праймкорп (код за ЄДРПОУ 40800168) - Постачальник . Постачальник зобов'язується передати у власність Покупця товар, а Покупець в порядку та на умовах, визначених цим Договором, зобов'язується прийняти й оплатити товар.

Умова поставки Товару - доставка на склад Покупця (м. Київ, вул. Пшенична,2) за рахунок Постачальника. Товар вважається поставленим з моменту приймання його в повному обсязі від Постачальника.

До перевірки ТОВ Тріумф Пак надано такі накладні виписані ТОВ Праймкорп (код за ЄДРПОУ 40800168) (т.6, а.с.3-13):

1) №14 від 26.10.16, поліетилен високого тиску низької щільності, 5000 кг, сума 218340,00 грн, ПДВ - 36390,00 грн;

2) №15 від 26.10.16, поліетилен високого тиску низької щільності, 6000,2 кг, сума 262016,74 грн, ПДВ - 43669,46 грн;

3) №;17 від 27.10.16, поліетилен високого тиску низької щільності, 5050,2 кг, сума 220532,14 грн, ПДВ - 36755,36 грн;

4) №16 від 27.10.16, поліетилен високого тиску низької щільності, 5300 кг, сума 231440,40 грн, ПДВ - 38573,40 грн;

5) №19 від 28.10.16, поліетилен високого тиску низької щільності, 4608,3 кг, сума 201235,25 грн, ПДВ - 33539,21 грн;

6) №18 від 28.10.16, поліетилен високого тиску низької щільності, 6850,0 кг, сума 299125,80 грн, ПДВ - 49854,30 грн;

7) №66 від 31.10.16, поліетилен високого тиску низької щільності, 1541,3 кг, сума 67323,98 грн, ПДВ - 11220,66 грн;

8) №92 від 10.11.16, піддон полегшенний б/в 1200х800, 300 шт, сума 18000,00 грн, ПДВ - 3000,00 грн;

9) №139 від 22.11.16, поліетилен високого тиску низької щільності, 3536 кг, сума 149997,12 грн, ПДВ - 24999,52 грн;

10) №140 від 25.11.16, поліетилен високого тиску низької щільності, 3530,9 кг, сума 149780,78 грн, ПДВ - 24963,46;

11) № 179 від 02.12.16, європіддон 2 сорт 1200х800, 320 шт, сума 54924,00 грн, ПДВ - 9154,00 грн.

Транспортування товару підтверджується наступними товаро-транспортними накладними (т.6, а.с.зворот.3-13 ): №14 від 26.10.16, №15 від 26.10.16, №17 від 27.10.16, №16 від 27.10.16, №18 від 28.10.16, №19 від 28.10.16, №66 від 31.10.16, №87 від 10.11.16, №105 від 22.11.16, №106 від 25.11.16, №179 від 02.12.16.

Розрахунки між суб'єктами господарювання за відвантажений товар проводились у безготівковій формі (т.6, а.с.35-45).

Отриманий у ТОВ Праймкорп товар (ПВТНЩ, гільзу картонну, піддони), було використано у власному виробництві, а виготовленц стрейч-рлівку реалізовано наступним покупцям: ТОВ НОВА ПОШТА на суми 367934.40 грн; 367934.40 грн; 346291.20 грн; 246011.04 грн; 215403.84грн., ТОВ ПЕТРУС АЛКО га суму 187578.96грн., ТОВ ОСОБА_3 рупп на суму 157746.96грн., ТОВ ЕРГОПАК на суму 129670.20грн., ТОВ Фактор на суму 51201.13грн., ТОВ БЕЛЛА ЦЕНТР на суми 124614.38 грн; 125749.03грн., ПП РЕСУРС БУД на суму 115668.00грн., ТОВ Укрхарчопромкомплекс на суму 61974.72грн., ПАТ КЗШВ Столичний на суму 167959.21грн., ПАТ Первомайський МКК на суму 74174.40грн., ТОВ АР Комплекс на суму 18900.00грн., ТОВ ПАККО ХОЛДИНГ на суму 117730.37грн., ТОВ ОСОБА_4 ЗБУТ на суму 79056.00грн., ТОВ Пластікс Україна на суму 102478.97грн., ТОВ ФОЗЗІ ФУД на суму 44359.20грн., ПП НВО ЕЛЬФА ФФ на суми 55792.80 грн; 68120.65 грн; 22694.40грн., ТОВ СІЛЬПО ФУД на суму 69811.20грн (т.6, а.с.46-70).

Судом встановлено, що ТОВ Тріумф Пак мало взаємовідносини із ТОВ Селінкс Україна за Договором купівлі-продажу від 24.06.02016 року № СУ-538/06 (т.6, а.с.71)

Відповідно до договору ТОВ Тріумф Пак - Покупець , ТОВ Селінкс Україна (код за ЄДРПОУ 40086172) - Постачальник . Постачальник зобов'язується передати у власність Покупця товар, а Покупець в порядку та на умовах, визначених цим Договором, зобов'язується прийняти й оплатити товар.

Умова поставки Товару - доставка на склад Покупця (м. Київ, вул. Пшенична,2) за рахунок Постачальника. Товар вважається поставленим з моменту приймання його в повному обсязі від Постачальника.

До перевірки ТОВ Тріумф Пак надано такі накладні, виписані ТОВ Селінкс Україна (т.6, а.с.73-79, 81-82):

- №№53 від 29.06.16, поліетилен високого тиску низької щільності, 3790,6 кг, сума 167 802,28 грн, ПДВ - 27 967,05 грн;

- №54 від 29.06.16, поліетилен високого тиску низької щільності, 3800 кг, сума 168 218,40 грн, ПДВ - 28 036,40 грн;

- №55 від 30.06.16, поліетилен високого тиску низької щільності, 6000 кг, сума 265 608,00 грн, ПДВ - 44 268,00 грн;

-№ 56 від 30.06.16, поліетилен високого тиску низької щільності, 5000 кг, сума 221 340,00 грн, ПДВ - 36 890,00 грн;

-№ 66 від 30.06.16, поліетилен високого тиску низької щільності, 4000 кг, сума 177 072,00 грн, ПДВ - 29 512,00 грн;

- №146 від 29.07.16, мішок поліетиленовий,100 шт, сума 16 152,00 грн, ПДВ -2 692,00 грн;

- №171 від 31.07.16, ПВТНЩ, 17000 кг, сума 713 592,00 грн, ПДВ -118 932,00 грн;

- №208 від 22.08.16, піддон полегшенний б/в 1200х800, 30 шт, сума 1 872,00 грн, ПДВ - 312,00 грн;

- №218 від 25.08.16, піддон полегшенний б/в 1200х800, 270 шт, сума 16 848,00 грн, ПДВ - 2 808,00 грн;

- №250 від 30.08.16, мішок поліетиленовий,100 шт, сума 10 776,00 грн, ПДВ - 1 796,00 грн;

-№ 264 від 05.09.16, Поліетилен високого тиску низької щільності 97,504 кг, сума 6576,84 грн, ПДВ - 1 096,14 грн.

Транспортування товару підтверджується наступними товаро-транспортними накладними (т.6, а.с.зворот.73-78, 80, 82): №378 від 30.06.16, №379 від 30.06.16, №146 від 29.07.16, №154 від 31.07.16, №208 від 22.08.16, №218 від 25.08.16, №250 від 30.08.16, № 264 від 05.09.16.

Розрахунки між суб'єктами господарювання за відвантажений товар проводились у безготівковій формі (т.6, а.с.103-120).

У подальшому, отриманий у ТОВ СЕЛІНКС УКРАЇНА товар - ПВТНЩ, піддони, було використано у власному виробництві, а виготовлену стрейч-плівку та мішки реалізовано наступним покупцям: ФОП ОСОБА_5 на суму 14473.58грн., ПП НВО ЕЛЬФА ФФ на суми 10620.00 грн; 16125.00грн, ТОВ АР Комплекс на суму 17010.00грн., ТОВ СЕРГОЛ на суму 1890.00грн., ТОВ НОВА ПОШТА на суми 297108.00 грн; 53762.40 грн; 360774.00 грн; 275886.00 грн; 275886.00 грн; 360774.00грн., ТОВ ПЕТРУС АЛКО на суму 94500.43грн., ТОВ ФОЗЗІ ФУД на суму 46212.48грн., ТОВ НОРДОН на суму 15245.28грн., ТОВ ПАПІРУС - все для офісу на суму 17799.48грн., ТОВ Пивоварня зіберта на суму 156171.60грн., ПАТ НВЦ Борщагіський ХФЗ на суму 27792.00грн., ТОВ КЕН ПАК Украна на суму 101926.69грн., ТОВ АТ Інжинірінг на суму 51895.87грн., ТОВ ВЕКО ТРЕЙД на суму 23999.04грн., ТОВ ЕЛІТ Україна на суму 87984.00грн., ПП АВЕНТИН на суму 20520.00грн., ТОВ Компанія ТРИМИРА -на суми 8435.16; 15811.20грн., ТОВ ТРИ ведмеді на суму 59281.92грн., ТОВ Євротранс Центр на суму 24164.21грн., ТОВ Птахокомплекс Дніпровський на суму 9687.60грн., ПІІ Білла Україна на суму 111743.45грн., ТОВ ФАКТОР на суми 91530.00; 76255.64грн., ТОВ КИЇВ-АТОМ на суми 300.00; 1017.48грн (т.6, а.с.121-163).

Як убачається з матеріалів справи, посадовими особами Податкового органу було проведено документальну планову виїзну перевірку ТОВ "Тріумф Пак", з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2015 по 31.03.2018, з питань єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період з 01.01.2015 по 31.03.2018.

За результатами проведення перевірки складено ОСОБА_3 від 04.06.2018 № 455 /10-36-14-02-13/34600884, встановлено порушення ТОВ ТРІУМФ ПАК :

1)п.44.1, 44.2 ст.44, пп.134.1.1 п.134.1 ст.134 Податкового Кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VI (зі змінами та доповненнями) в результаті чого занижено податок на прибуток на загальну 3165887 грн;

2) п.198.1, 198.2, 198.3 ст.198, п.44.1 ст.44 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI (із змінами та доповненнями), в результаті чого занижено податок на додану вартість на загальну суму 3322179 грн.

Такі висновки відповідач пояснив тим, що контрагенти позивача не мали можливості фактично здійснити господарські операції на користь ТОВ Тріумф Пак , що, на думку перевіряючих, вказує на придбання матеріалів ТОВ Тріумф Пак за рахунок надходження товару з джерела невідомого походження, що вказує на безоплатне їх отримання.

На підставі викладених у акті перевірки від 04.06.2018 №455/10-36-14-02-13/34600884 висновків, відповідачем прийнято податкові повідомлення-рішення:

1. Від 21.06.2018 №0018921402 форми Р , яким застосовано штрафні санкції на підставі п.123.1 ст.123 та п.129.1 ст.129 ПКУ, яким позивачу донараховано 3 957 359,00грн., з яких податку на прибуток 3 165 887,00грн. та 791 472,00грн. за штрафними санкціями (т.1 а.с. 188).

2. Від 21.06.2018 №0018961402 форми Р , яким позивачу донараховано 4 152 724,00грн., з яких податку на додану вартість 3 322 179,00грн. та 830 545,00грн. за штрафними санкціями (т.1 а.с.189).

3. Від 21.06.2018 №0018971402 форми В4 , яким позивачу зменшено розмір суми від'ємного значення суми податку на додану вартість на 195 473,00грн (т. 1а.с. 190).

Позивач вважає висновки відповідача такими, що не ґрунтуються на нормах чинного законодавства, а прийняті ним податкові повідомлення - рішення протиправними, тому він звернувся до суду з даним адміністративним позовом.

Надаючи правову оцінку відносинам, які склались між сторонами спору, суд зазначає наступне.

Спірні у рамках даного провадження правовідносини регулюються Податковим кодексом України, який визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Відповідно до пп.пп. а , б п. 185.1 ст. 185 ПК об'єктом оподаткування (податком на додану вартість) є операції платників податку з: а) постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об'єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об'єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю; б) постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.

Згідно п. 187.1 ст. 187 ПК датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Відповідно до п. 201.1 ст. 201 ПК на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Пунктом 201.10 ПК передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Згідно пп. 14.1.181 п. 14.1 ст. 14 ПК податковий кредит - сума, на яку платник податку на додану вартість має право зменшити податкове зобов'язання звітного (податкового) періоду, визначена згідно з розділом V цього Кодексу.

Відповідно до п.п. 198.1, 198.2 ст. 198 ПК до податкового кредиту відносяться суми податку, сплачені/нараховані у разі здійснення операцій з: а) придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг; б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів, у тому числі при їх ввезенні на митну територію України (у тому числі у зв'язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності); в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України; г) ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу.

Датою віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг.

Згідно п. 198.3 ст. 198 ПК податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленню пунктом 193.1 статті 193цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті.

Нарахування податкового кредиту здійснюється незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.

Відповідно до п. 198.6 ст. 198 ПК не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних податковими накладними / розрахунками коригування до таких податкових накладних чи не підтверджені митними деклараціями іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу.

Як убачається з матеріалів справи та не заперечується сторонами спору, по всім операціям, із вказаними контрагентами, було складено та зареєстровано податкові накладні, а також наявні документи первинного бухгалтерського обліку, передбачені пунктом 201.11 статті 201 ПК України.

Згідно пп. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 ПК об'єктом оподаткування (податком на прибуток підприємств) є: прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень цього розділу.

Відповідно до п. 3 Національного положення (стандарт) бухгалтерського обліку 1 Загальні вимоги до фінансової звітності , затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 витрати - зменшення економічних вигод у вигляді вибуття активів або збільшення зобов'язань, які призводять до зменшення власного капіталу (за винятком зменшення капіталу за рахунок його вилучення або розподілення власниками).

Вимоги до підтвердження даних, визначених у податковій звітності, встановлені ст. 44 ПК. Так, згідно з положеннями п. 44.1 цієї статті для цілей оподаткування платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.

Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.

Правові засади регулювання, організації, ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності в Україні визначає Закон України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні від 16.07.1999 № 996-XIV (далі - Закон № 996-XIV).

Відповідно до ч. 1 ст. 9 Закону № 996-XIV підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення.

При цьому, одним із принципів бухгалтерського обліку та фінансової звітності є превалювання сутності над формою - операції обліковуються відповідно до їх сутності, а не лише виходячи з юридичної форми (стаття 4 Закону № 996-XIV). У відповідності до зазначеного принципу, неважливо яку операцію було оформлено документально, значення має виключно те, яка операція була здійснена фактично. Тобто, документальне оформлення операції, відмінної від тої, яка реально відбулася, не дає права особі обліковувавати таку операцію, натомість обліку підлягає та операція, яка фактично відбулася.

Відповідно до ст. 1 Закону № 996-XIV первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення.

З огляду на викладені норми первинний документ може бути підставою для бухгалтерського та податкового обліку виключно у разі фактичного здійснення тієї господарської операції, про яку він містить відомості. Тобто для бухгалтерського та податкового обліку мають значення лише ті документи, які підтверджують фактичне здійснення господарської операції.

Таким чином, правові наслідки у вигляді виникнення права платника податку на формування витрат та податкового кредиту наступають лише у разі реального (фактичного) вчинення господарських операцій з придбання товарів/робіт/послуг, що пов'язані з рухом активів, зміною зобов'язань чи власного капіталу платника, та відповідають економічному змісту, відображеному в укладених платником податку договорах, а не лише оформлення відповідних документів або рух грошових коштів на рахунках платників податку.

Як зазначив Верховний Суд України у постанові від 20 січня 2016 року (№ 21-4953а15) надання податковому органу належним чином оформлених документів, передбачених законодавством про податки та збори, з метою одержання податкової вигоди є підставою для її одержання, якщо податковий орган не встановив та не довів, що відомості, які містяться в цих документах, неповні, недостовірні та (або) суперечливі, є наслідком укладення нікчемних правочинів або коли відомості ґрунтуються на інших документах, недійсність даних в яких установлена судом.

Таким чином, предмет доказування у справі, що розглядається, становлять обставини, що підтверджують або спростовують реальність здійснення самої господарської операції, а відтак і обґрунтованість визначення податкового кредиту та валових витрат позивача.

Дослідивши наявні матеріалах справи документи, суд вважає, що останні містять всі обов'язкові для первинних документів реквізити та відповідають законодавчо визначеним вимогам. Поряд з цим, Відповідачем як суб'єктом владних повноважень не було доведено юридичної дефектності чи невідповідності первинних документів вимогам чинного законодавства.

Твердження відповідача про те, що контрагенти позивача не мали необхідних ресурсів для виконання зобов'язань перед ТОВ Тріумф Пак за вказаними договорами поставок, судом оцінюється критично.

Так, за умовами укладених з контрагентами угод, Постачальник гарантував, що товар належить йому на праві власності та підтверджував, що укладення та виконання ним цього Договору не суперечить нормам чинного в Україні законодавства та відповідає його вимогам (зокрема, щодо отримання усіх необхідних дозволів, сертифікатів та погоджень) , а також підтверджує те, що укладання та виконання ним цього Договору не суперечить цілям діяльності Постачальника, положенням його установчих документів чи інших локальних актів .

Таким чином, постачальники взяли на себе відповідальність щодо наявності товару, що поставлявся, відповідності угод чинному законодавству та цілям діяльності цих юридичних осіб.

Умовою поставки товару була - доставка на склад Покупця (м. Київ, вул. Пшенична,2) за рахунок Продавця.

Водночас, всі поставки здійснювались силами спірних контрагентів та по кожній поставці наявні ТТН, що доводить фактичний рух товарів,тому позивачем дотримано принципу превалювання сутності операції над формою.

Всі товари були оплачені, тобто відбувся реальний рух активів, який належно підтверджений, як в частині фізичного переміщення товарів, так і оплати грошових коштів.

При цьому, надалі товари були оприбутковані на складі позивача за рахунками 201(сировина та матеріали) та 281 (товари на складі), які надані позивачем по кожній поставці та використані у виробництві стрейч-плівки, відповідно до калькуляцій виробництва (т.2, а.с.14-15). У подальшому товари поставлені покупцям за відповідними угодами (т.2, а.с. 16-115). Реалізація відбувалась відповідно до угод та наданих видаткових накладних, сума реалізації перевищує суму придбання, що підтверджує економічну вигоду та досягнення цілей господарської діяльності - отримання прибутку.

Таким чином, суд дійшов висновку, що поставка товарів контрагентами та оплата їх вартості позивачем підтверджується документально, господарські операції належним чином відображено у бухгалтерському і податковому обліку позивача та у податковій звітності; право на формування податкового кредиту підтверджується податковими накладними, платіжними дорученнями, видатковими накладними, товаро-транспортними накладними.

Податковий орган ані в акті перевірки, ані в ході судового розгляду не ставив під сумнів достовірність даних, які містять вказані первинні бухгалтерські документи, а також не зазначав про невідповідність первинних бухгалтерських документів вимогам чинного податкового законодавства, зокрема, відсутності у них обов'язкових реквізитів, однак, і не взяв їх до уваги, при прийнятті оскаржуваного рішення.

Отже, аналіз вищенаведених норм у їх зв`язку з фактичними обставинами справи свідчать про дійсність та фактичність господарських операцій позивача, з яких він сплачував податок на додану вартість та формував податковий кредит, що підтверджується переліком наданих, як суду в ході розгляду справи, так і контролюючому органу під час перевірки, первинних документів.

Між тим, Верховний Суд у Постанові від 15 травня 2018 року (справа №810/4391/16, провадження №К/9901/29144/18), зазначив: Відсутність у спірних контрагентів матеріальних та трудових ресурсів також не виключає можливості реального виконання ним господарської операції та не свідчить про одержання необґрунтованої податкової вигоди покупцем, оскільки залучення працівників є можливим за договорами цивільно-правового характеру, аутсорсингу та аутстафінгу (оренда персоналу). Основні та транспортні засоби можуть перебувати в постачальника на праві оренди або лізингу. Податкове законодавство не ставить у залежність податковий облік (стан) певного платника податку-покупця від перебування його контрагента за юридичною адресою, дотримання ним податкової дисципліни та правильності ведення податкового або бухгалтерського обліку. Тобто, у разі підтвердження реального характеру здійснених поставок та виконання послуг, як у даній ситуації, платник не може відповідати за порушення, допущені постачальником, якщо не буде доведено його безпосередню участь у зловживанні цієї особи .

З акту перевірки встановлюється, що відповідачем використано податкову інформацію щодо інших платників податків та матеріали кримінального провадження №42018101060000040 від 01.02.2018, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 212 КК України при оцінці взаємовідносин із ТОВ "СТАТУС АЛЬЯНС" (код 40517333), ТОВ "ПРАЙМКОРП" (код 40800168), ТОВ "СЕЛІНКС УКРАЇНА" (код 40086172).

Проте, посилання відповідача на матеріали кримінального провадження №42018101060000040 від 01.02.2018, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 212 КК України, що розслідується СУ ФР ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві, судом вважає необґрунтованими, оскільки відповідно до ч. 6 ст. 78 КАС України вирок суду в кримінальному провадженні, ухвала про закриття кримінального провадження і звільнення особи від кримінальної відповідальності або постанова суду у справі про адміністративне правопорушення, які набрали законної сили, є обов'язковими для адміністративного суду, що розглядає справу про правові наслідки дій чи бездіяльності особи, стосовно якої ухвалений вирок, ухвала або постанова суду, лише в питанні, чи мали місце ці дії (бездіяльність) та чи вчинені вони цією особою.

Разом з цим, жодного з документів, передбачених ч. 6 ст. 78 КАС України, щодо кримінального провадження №42018101060000040, відповідачем надано не було.

При цьому, слід зазначити, що копії пояснень керівників ТОВ "СТАТУС АЛЬЯНС" (код 40517333), ТОВ "ПРАЙМКОРП" (код 40800168), ТОВ "СЕЛІНКС УКРАЇНА" (код 40086172) надані із супровідним листом заступника начальника слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у м. Києві Щодо проведення позапланової перевірки від 19.03.2018р. № 13880/7/26-15-23-0229, як матеріали кримінального провадження № 32017100000000024 від 13.02.2017р. (т.6, а.с.189)

Тобто, джерелом отримання копій пояснень керівників ТОВ "СТАТУС АЛЬЯНС" (код 40517333), ТОВ "ПРАЙМКОРП" (код 40800168), ТОВ "СЕЛІНКС УКРАЇНА" (код 40086172), відповідно до вказаного листа, є матеріали кримінального провадження № 32017100000000024 від 13.02.2017.

Верховний Суд у постанові від 26.06.2018 у справі №808/2360/17 (касаційне провадження №К/9901/47560/18) дійшов висновку, що посилання контролюючого органу на кримінальні провадження відкриті за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 205-1 Кримінального кодексу України відносно контрагентів платника податків, обґрунтовано відхилені судом апеляційної інстанції, оскільки вказані докази не містять у собі встановлених обставин, які б свідчили про невиконання контрагентами своїх договірних зобов'язань саме по господарських відносинах з позивачем або обставин, які б свідчили про фіктивність (нереальність) господарських операцій між вказаними суб'єктами господарської діяльності.

Така ж сама правова позиція викладена в постанові Верховного Суду від 05 червня 2018 року у справі №809/1139/17 (адміністративне провадження

№К/9901/40809/18).

Таким чином, надання податковому органу належним чином оформлених документів, передбачених законодавством про податки та збори, з метою одержання податкової вигоди є підставою для її одержання, якщо податковий орган не встановив та не довів, що відомості, які містяться в цих документах, неповні, недостовірні та (або) суперечливі, є наслідком укладення нікчемних правочинів або коли відомості ґрунтуються на інших документах, недійсність даних в яких установлена судом.

Як встановлено частиною другою статті 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони:1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Статтею 19 Конституції України закріплено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частини другої статті 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

За таких обставин та з урахування вищенаведеного, висновки податкового органу про безпідставне формування позивачем валових витрат та заниження позивачем податку на додану вартість є безпідставними та такими, що не ґрунтуються на нормах чинного законодавства, а відтак, податкові повідомлення-рішення є протиправними та підлягають скасуванню.

Згідно із частиною першою статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

При зверненні до суду позивачем сплачено судовий збір у сумі 124 583,34 грн. (сто двадцять чотири тисячі п'ятсот вісімдесят три) грн 34 коп., що підтверджується наявними в матеріалах справи платіжним дорученням від 23.06.2018 (т.1, а.с.2).

Отже, понесені позивачем судові витрати у вигляді сплаченого судового збору підлягають присудженню на його користь за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС України в Київській області.

Керуючись статтями 9, 14, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 90, 143, 242- 246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

в и р і ш и в:

Адміністративний позов задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 21.06.2018 №0018921402 форми "Р".

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 21.06.2018 №0018961402 форми "Р".

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 21.06.2018 №0018971402 форми "В4".

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Тріумф Пак" (код ЄДРПОУ 34600884) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Київській області (код ЄДРПОУ 39393260) судовий збір у сумі 124583 (сто двадцять чотири тисячі п`ятсот вісімдесят три) грн 34 коп.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення .

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII «Перехідні положення» Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Київський окружний адміністративний суд.

Суддя Лисенко В.І.

Дата виготовлення і підписання повного тексту рішення - 14 листопада 2018 р.

Дата ухвалення рішення05.11.2018
Оприлюднено15.11.2018
Номер документу77819583
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправними та скасування податкових повідомлень- рішень

Судовий реєстр по справі —810/3383/18

Ухвала від 27.06.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 24.06.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Сорочко Євген Олександрович

Ухвала від 22.04.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 08.04.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Сорочко Євген Олександрович

Ухвала від 01.03.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Сорочко Євген Олександрович

Ухвала від 04.02.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мельничук Володимир Петрович

Ухвала від 14.01.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мельничук Володимир Петрович

Ухвала від 19.12.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мельничук Володимир Петрович

Рішення від 05.11.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лисенко В.І.

Рішення від 05.11.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лисенко В.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні