Постанова
від 14.11.2018 по справі 233/5728/18
КОСТЯНТИНІВСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Код суду 233 № 233/5728/18

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

14 листопада 2018 року м.Костянтинівка

Суддя Костянтинівського міськрайонного суду Донецької області Орчелота А. В., розглянувши адміністративний матеріал, який надійшов з ГУ Держпраці у Донецькій області, про притягнення до адміністративної відповідальності:

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженця ІНФОРМАЦІЯ_2, громадянина України, начальник Костянтинівського УГГ, зареєстрований та мешкає за адресою: Донецька область, м. Торецьк, вул. Каспійська,20-,

за скоєння правопорушень, передбаченого ч. 1 ст. 41, 41-2 КУпАП ,

в с т а н о в и в :

23 серпня 2018 року о 15 годині 30 хвилин, при проведенні інспекційного відвідування Костянтинівського УГГ м. Костянтинівка, було встановлено порушення вимог ч. 1 та 2 та ст. 115 КЗпП України, ч. 1 ст. 24 ЗУ Про оплату праці щодо виплати заробітної плати не менше двох разів на місяць через проміжок часу, що не перевищує 16 календарних днів у строки, встановлені колективним договором, але не пізніше семи днів після закінчення періоду, за якимй здійснюється виплата. Умови та форми оплати праці, порядок нарахування та виплати заробітної плати на підприємстві встановлені Колективним договором на 2016-2018 роки, зареєстрованим відділом праці УПСЗН 19.02.2016 року № 06-18/100. Пунктом 3.18 Колективного договору працівників ПАТ Донецькоблгаз встановлено, що заробітна плата виплачується два рази на місяць: за першу половину місяця 23 числа, за другу половину 7 числа закінчення періоду, за який здійснюється виплата. Виплата заробітної плати працівників Костянтинівського УГГ здійснюється несвоєчасно, частинами, з порушенням строків виплати. За даними бухгалтерського обліку виплата заробітної плати здійснювалась: за березень 2018 року - 26.03.2018 року (за першу половину місяця); за червень 2018 року - 09.07.2018 року ( за другу половину місяця); за липень 2018 року - 14.08.2018 року (за другу половину місяця), (Відомості з виплати заробітної плати додаються). Костянтинівське УГГ має місце порушення вимог ч. 1 та 2 ст. 115 КЗпП України та ч. 1 ст. 24 Про оплату праці в частині регулярної виплати заробітної плати не менше двох разів на місяць через проміжок часу, що не перевищує 16 календарних днів, але не пізніше семи днів після закінчення періоду, за який здійснюється виплата.

Також, відповідно до вимог ст. 123 КЗпП України, за час перебування в медичному закладі на обстеженні за працівниками, зобов'язаними проходити таке обстеження ( статті 169, 191 КЗпП), зберігається середній заробіток. Умови та охорона праці на підприємстві встановлені Колективним договором на 2016-2018 роки зареєстрований відділом праці УПСЗН 19.02.2016 року № 06-18/100. Пунктом 5.12. Колективного договору працівників ПАТ Донецькоблгаз встановлено, що проведення попереднього ( при прийнятті на роботу) і періодичних ( протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників здійснюється за рахунок коштів Товариства. При інспекційному відвідуванні надано наступні документи: список довідок про проходження медичного огляду, табель робочого часу, медичні довідки про проходження медичного огляду. Відповідно до медичної довідки про проходження (періодичного) медичного огляду працівника б/н видана 13.06.2018 року встановлено, що ОСОБА_2 прибиральник службових приміщень проходила медичний огляд в КЦРЛ, що також зазначено у табелі обліку робочого часу відміткою- ІН яка свідчить про інший невідпрацьований час, передбачений законодавством( виконання державних і громадських обов язків, допризовна підготовка, військові збори, донорські, відгул і т.ін.). Наказ який би свідчив про проходження працівниками Костянтинівським УУГ періодичного медичного огляду на час інспекційного відвідування не надано. Станом на 23 серпня 2018 року ОСОБА_2, не було здійснено виплату середнього заробітку за день проходження медичного огляду, що свідчить про порушення вимог ст. 123 КЗпП України. Таким чином, ОСОБА_1, як посадова особа підприємства, порушив вимоги законодавства про працю та про охорону праці відповідно до ч. 1 ст. 41 КУпАП, а також порушив зобов'язання щодо колективного договору відповідно ст. 41-2 КУпАП.

Повідомлений судом належним чином про час та місце розгляду справи ОСОБА_1 у судове засідання не з'явився, надавши суду пояснення, в яких зазначив, що його ОСОБА_1, прийнято на посаду Начальника Костянтинівського УГГ ПАТ ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ Наказом № 33-к від 09.02.2017 року. Вказане у протоколі порушення чинного законодавства про працю України було допущено у зв'язку з форс-мажором (копія сертифікату ТПП додав). Строк накладення адміністративного стягнення, передбаченого ч. 2 ст. 38 КУпАП, з моменту порушень, вказаних зобов'язань минуло понад 3 місяців. Вважав, що він повинен бути звільнений від відповідальності оскільки: у зв'язку із набранням 15 жовтня 2014 року чинності Законом України від 02 вересня 2014 року N 1669-\/ІІ "Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції" (далі - Закон N 1669), статтею 10 якого передбачено, що протягом терміну дії цього Закону єдиним належним та достатнім документом , що підтверджує настання обставин непереборної сили (форс-мажору), що мали місце на території проведення антитерористичної операції, як підстави для звільнення від відповідальності за невиконання (неналежного виконання) зобов'язань, є сертифікат Торгово-промислової палати України. Звернув увагу суду на наступні обставини: Указом Президента України від 14.04.2014 року № 405/2014 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13.03.2014 року Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України введено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року "Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України". Згідно з Наказом антитерористичного центру при Службі Безпеки України від 7 жовтня 2014 року N 33/6/а, були визначені райони проведення антитерористичної операції та терміни її проведення: Донецька і Луганська області - з 07 квітня 2014 року; Харківська область - з 07 квітня 2014 року до 14 вересня 2014 року. Пунктом 1 Постанови Верховної Ради України від 17.03.2015 року №254-\/ІІІ1, визнано тимчасово окупованими територіями окремі райони, міста, селища і села Донецької та Луганської областей, в яких відповідно до Закону України "Про особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей" запроваджується особливий порядок місцевого самоврядування, до моменту виведення усіх незаконних збройних формувань, російських окупаційних військ, їх військової техніки, а також бойовиків та найманців з території України та відновлення повного контролю України за державним кордоном України. Статтею 1 Закону України від 16.09.2014 року №1680-11 Про особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей визначено, що згідно з цим Законом тимчасово, на три роки з дня набрання цим Законом чинності, запроваджується особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей, до яких належать райони, міста, селища, села, що визначаються рішенням Верховної Ради України (далі - окремі райони Донецької та Луганської областей). Пунктом 1 постанови Верховної Ради України від 17.03.2015р. №252-\/ІІІ Про визнання окремих районів, міст, селищ і сіл Донецької та Луганської областей, в яких запроваджено особливий порядок місцевого самоврядування визначено, що до окремих районів, міст, селищ і сіл Донецької та Луганської областей, в яких відповідно до Закону України "Про особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей" тимчасово запроваджується особливий порядок місцевого самоврядування, належать райони або їх частини, міста, селища і села, що знаходяться на територіях, які розташовані між державним кордоном України з Російською Федерацією, урізом води Азовського моря та лінією, яка визначена додатком до цієї Постанови, що відповідає Мінському меморандуму від 19 вересня 2014 року. ПАТ Донецькоблгаз (код ЄДРПОУ 03361075; м.Донецьк, вул. Розй Люксембург, 23а) та його відокремлені без статусу юридичної особи структурні підрозділи, зокрема, як то:

Амвросіївське управління по газопостачанню та газифікації (код ЄДРПОУ 20317041; 87302, Донецька обл., Амвросіївський район, м. Амвросіївка, вул. Артема, 7);Горлівське управління по газопостачанню та газифікації; (код ЄДРПОУ 24805659; 84600, Донецька обл., м. Горлівка, вул. Горького, 58А);Докучаєвське управління по газопостачанню та газифікації (код ЄДРПОУ 20317012; 85744, Донецька обл., м. Докучаєвськ, вул. Комсомольська, 47);Єнакіївське управління по газопостачанню та газифікації (код ЄДРПОУ 20316975; 86400, Донецька обл., м. Єнакієве, просп. Металургів, 56);Старобешівське управління по газопостачанню та газифікації (код ЄДРПОУ 20317070; 87200, Донецька обл., Старобешівський район, смт. Старобешеве, просп.Чкалова, 21/1);Харцизське управління по газопостачанню та газифікації (код ЄДРПОУ 20317029; 86700, Донецька обл., м. Харцизьк, Бірюзова, 2);Шахтарське управління по газопостачанню та газифікації (код ЄДРПОУ 24800573; 86200, Донецька обл., м. Шахтарськ, вул. Комунарів, 26);Ясинуватське управління по газопостачанню та газифікації (код ЄДРПОУ 20316998; 86000, Донецька обл., м. Ясинувата, Макіївська, 1);Донецька газонаповнювальна станція (код ЄДРПОУ 20316923; 86115, Донецька обл., м. Макіївка, тер-я станція);Дебальцівське управління по газопостачанню та газифікації (код ЄДРПОУ 20317087; 84791, Донецька обл., м. Дебальцеве, смт. Миронівський, вул. Радянська, 37);Ремонтне-будівельне управління ГАЗ-СЕРВІС (код ЄДРПОУ 24800589; 86123, Донецька обл., м.Макіївка, Фонтанна, 46), - господарську діяльність здійснювали на адміністративній території Донецької області. Згідно ст.1 Закону України від 02.09.2014 р №1669-11 Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції , територія проведення антитерористичної операції - територія України, на якій розташовані населені пункти, визначені у затвердженому Кабінетом Міністрів України переліку, де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до указу Президента України Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України від 14 квітня 2014 року № 405/2014. Розпорядженням Кабінету Міністрів України від ЗО жовтня 2014 року №1053-р затверджений перелік населених пунктів, на території яких здійснювалась антитерористична операція, у якому, серед інших населених пунктів, зазначено: м. Донецьк, м. Амвросіївка, м.Горлівка, м. Єнакієве, смт. Старобешеве, м. Шахтарськ, м. Макіївка, де знаходилися ПАТ Донецькоблгаз , вищезазначені його відокремленні структурні підрозділи та податкові органи, на обліку у яких перебували як платники податку.Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 05 листопада 2014 року №1079-р було зупинено дію розпорядження Кабінету Міністрів України від ЗО жовтня 2014 року №1053-р, проте, постановою Окружного адміністративного суду м. Києва по справі від 26 січня 2015 року №826/18327/14, залишеною без змін ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 02 квітня 2015 року, розпорядження Кабінету Міністрів України від 05 листопада 2014 року №1079-р визнане нечинним. Чинним розпорядженням Кабінету Міністрів України від 02 грудня 2015 року №1275-р, яким визнані такими, що втратили чинність розпорядження Кабінету Міністрів України від ЗО жовтня 2014 року №1053-р та розпорядження Кабінету Міністрів України від 05 листопада 2014 ррку №1079-р, затверджений новий перелік населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, у якому, серед інших населених пунктів, знову також, зокрема, є: м. Донецьк, м. Амвросіївка, м. Горлівка, м. Єнакієве, смт. Старобешеве, м. Шахтарськ, м. Макіївка. Також, перелічені населені пункти включенні до Переліку населених пунктів, на Території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, затвердженого розпорядженням КМУ від 07.11.2014 року №1085-р. Факт форс-мажору (обставин непереборної сили), у зв'язку з проведенням заходів АТО відносно ПАТ Донецькоблгаз , підтверджується Сертифікатом ТПП України від 30.06.2014 року №2059/05-4. Тобто, ПАТ Донецькоблгаз та його структурні підрозділи здійснюють діяльність в епіцентрі заходів проведення АТО та бойових дій. До початку дії Закону України від 02 вересня 2014 року N 1669-УН "Про тимчасові Заходи на період проведення антитерористичної операції"" Товариство було зареєстровано за адресою: 83050, м. Донецьк, вул. Р.Люксембург, буд.23-А про що свідчать установчі документи та реєстраційні данні. ПАТ Донецькоблгаз відповідно до рішення загальних зборів від 29.05.2015 р. (постанова №1 від 29.05.2015р. до протоколу загальних зборів №21 від 29.05.2015р.) змінило місцезнаходження і на теперішній час здійснює діяльність за адресою в м.Краматорськ Донецької області по вул. Південній. 1. про що в державному реєстрі внесено запис від 04.06.2015 року.Факт зміни місця реєстрації (місцезнаходження) Товариства підтверджує ОСОБА_2 та Виписка з Держреєстру. Нове місцезнаходження Товариства: 84313, м.Краматорськ, вул.Південна, буд.1. При цьому, 11.08.2015 року аварійно-диспетчерською службою ПАТ Донецькоблгаз (яка знаходилась у місті Донецьку, вул. Рози Люксембург, 23-а) у телефонному режимі було повідомлено про факти захоплення: будинку розташованого за адресою м. Донецьк, вул. Р.Люксембург, 23А (до цього часу товариство користувалось даним об'єктом на умовах користування), а також структурних підрозділів, які знаходилися на території де проводилися заходи АТО, а саме: Амвросіївське управління по газопостачанню та газифікації (код ЄДРПОУ 20317041; 87302, Донецька обл., Амвросіївський район, м. Амвросіївка, вул. Артема, 7); Горлівське управління по газопостачанню та газифікації; (код ЄДРПОУ 24805659; 84600, Донецька обл., м. Горлівка, вул. Горького, 58А); Докучаєвське управління по газопостачанню та газифікації (код ЄДРПОУ 20317012; 85744, Донецька обл., м. Докучаєвськ, вул. Комсомольська, 47); Єнакіївське управління по газопостачанню та газифікації (код ЄДРПОУ 20316975; 86400, Донецька обл., м. Єнакієве, просп. Металургів, 56); Старобешівське управління по газопостачанню та газифікації (код ЄДРПОУ 20317070; 87200, Донецька обл., Старобешівський район, смт. Старобешеве, просп. Чкалова, 21/1); Харцизське управління по газопостачанню та газифікації (код ЄДРПОУ 20317029; 86700, Донецька обл., м. Харцизьк, Бірюзова, 2); Шахтарське управління по газопостачанню та газифікації (код ЄДРПОУ 24800573; 86200, Донецька обл., м. Шахтарськ, вул. Комунарів, 26); Ясинуватське управління по газопостачанню та газифікації (код ЄДРПОУ 20316998; 86000, Донецька обл., м. Ясинувата, Макіївська, 1); Донецька газонаповнювальна станція (код ЄДРПОУ 20316923; 86115, Донецька обл., м. Макіївка, тер-я станція); Дебальцівське управління по газопостачанню та газифікації (код ЄДРПОУ 20317087; 84791, Донецька обл., м. Дебальцеве, смт. Миронівський, вул. Радянська, 37, господарську діяльність здійснювали на адміністративній території Донецької області); Ремонтне-будівельне управління ГАЗ-СЕРВІС (код ЄДРПОУ 24800589; 86123, Донецька обл., м.Макіївка, Фонтанна, 46). Про вказані факти товариством направлено заяви до правоохоронних органів за наслідком чого порушено кримінальні провадження про що внесено записи до ЄРДР. Статтею 10 Закону № 1669 прямо зазначено, що єдиним належним та достатнім документом, що підтверджує настання обставин непереборної сили (форс-мажору), що мали місце на території проведення антитерористичної операції, як підстави для звільнення від відповідальності за невиконання (неналежного виконання) зобов'язань, є сертифікат Торгово-промислової палати України. Системний аналіз нормативно-правових актів, що регулює спірні правовідносини на час їх виникнення, дають підстави вважати, що платники податку, які перебувають на обліку у податкових органах, і які здійснюють господарську діяльність на території, де проводилася/проводиться АТО або було оголошено військовий чи надзвичайний стан, на цей період звільняються від відповідальності за неналежне виконання зобов'язань. Разом з тим, ОСОБА_1 зазначив, що Закон № 1669 не скасовує обов'язків платників податків, а надає можливість на період АТО не виконувати їх у встановлені строки (своєчасно) та в повному обсязі. І, як наслідок, законодавець звільнив ПАТ ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ від застосування штрафних санкцій і пені з боку податкових органів, інших державних органів. Аналогічні правові позиції висловлені в ухвалі Донецького апеляційного адміністративного суду від 12.08.2015 року у справі №805/1384/15-а (ухвалою ВАСУ від 02.09.2015 р. у справі №К/800/39436/15 відмовлено у відкритті касаційного провадження,) постанові Донецького апеляційного адміністративного суду від 01.07.2016 року у справі №805/939/16-а, Ухвалі ВАСУ від 12.05.2017 року у справі К/800/15886/17. Відповідно до Сертифікату Торгово-промислової палати України від 30.07.2014 року №2059/05-4 - засвідчено настання обставин непереборної сили з 01.07.2014 р. для ПАТ ДОНЕЦЬКОБЛҐАЗ при здійсненні господарської діяльності на території Донецької області щодо виконання законодавчих актів України (на момент видачі сертифікатів обставини тривають та дату закінчення їх терміну встановити не можливо). Отже, на думку ОСОБА_1 підставою для звільнення від адміністративної відповідальності, є така обставина, як Антитерористична операція (АТО), яка характеризується одночасно як ознакою надзвичайності, так і ознакою невідворотності і в силу якої відбулися істотні зміни у господарській діяльності єдиного промислового комплексу ПАТ Донецькоблгаз та його структурних підрозділів та підтверджується Сертифікатом ТПП України. З аналізу норм вбачається, що стаття 10 Закону України № 1669 передбачає, що єдиним належним та достатнім документом, що підтверджує форс-мажорні обставини, як підставу для звільнення від відповідальності за невиконання (неналежне виконання) своїх податкових зобов'язань є наявність у такого суб'єкта господарювання Сертифікату ТПП про засвідчення форс мажорних обставин. Таким чином, Сертифікат ТПП застосовується при вирішенні питання про звільнення від відповідальності посадових осіб господарських суб'єктів діяльність яких перебуває під впливом форс-мажорних обставин (сертифікат ТПП). У даному випадку Головним управлінням держпраці у Донецькій області нараховано штраф, проте, як свідчать обставини справи, ПАТ Донецькоблгаз зверталося до ТПП із заявою про засвідчення йому форс-мажорних обставин на період АТО у відповідності до статті 10 Закону № 1669, про що ТПП засвідчила настання обставин непереборної сили при здійсненні діяльності на території Донецької області та дотриманні норм законодавчих актів України, які стосуються справляння та сплати податків та обов'язкових платежів з 01 липня 2014 року, про що товариству Торгово-промисловою палатою України ЗО липня 2014 року видано Сертифікат № 2059/05-4. З урахуванням викладеного вбачається, що ПАТ Донецькоблгаз виконав усі вимоги законодавства, які є підставою для звільнення останнього з 01 липня 2014 року від відповідальності за неналежне виконання своїх зобов'язань. Таким чином, ПАТ ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ під дією форс-мажорних обставин допустило об'єктивне порушення норм діючого законодавства щодо строку сплати заробітної плати, але зважаючи на факт наявності форс-мажорних обставин, які стали суб'єктивною стороною даного порушення, його вини в цьому не вбачається. ОСОБА_1 підкреслив і ту обставину, що заробітна плата була виплачена, а затримка сплати обумовлена, як було вказано вище, дією непереборних обставин під впливом яких ПАТ ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ знаходиться і на сьогоднішній день, а тому є обставини щодо звільнення від відповідальності. Крім того, дія форс-мажорних обставин, встановлені судовими рішеннями, а саме: Постановою ДОАС від 13.03.2017 року у справі №805/568/17-а (залишеною без змін ухвалою ДААС від 20.06.2017 року), постановою ДОАС від 13.03.2017 року у справі №805/1206/17-а (залишеною без змін ухвалою ДААС від 14.06.2017 року), постановою ДОАС від 13.03.2017 року у справі №805/1207/17-а (залишеною без змін ухвалою ДААС від 05.07.2017 року), постановою ДОАС від 25.05.2017 року у справі №805/1318/17-а (залишеною без змін ухвалою ДААС від 15.08.2017 року), постановою ДОАС від 11.05.2017 року у справі №805/1570/17-а (залишеною без змін ухвалою ДААС від 12.07.2017 року). ОСОБА_1 також повідомив, що раніше до адміністративної відповідальності не притягувався, а при малозначності вчиненого адміністративного правопорушення орган (посадова особа), уповноважений вирішувати справу, може звільнити порушника від адміністративної відповідальності і обмежитись усним зауваженням (ст. 22 КУпАП).

Пізніше ОСОБА_1 надав додаткові пояснення, отримані судом 12 листопада 2018 року, за змістом яких вбачається, що на виконання припису про усунення виявленого порушення № ДЦ 895/1343/АВ/П від 07 вересня 2018 року, який виданий за результатам інспекційного відвідування (невиїзного інспектування) юридичної особи (фізичної особи), яка використовує найману працю, що оформлено актом № ДЦ 895/1343/АВ від 23 серпня 2018 р., працівнику ОСОБА_2 була здійснена виплата середнього заробітку за день проходження медичного огляду в медичному закладі 17 вересня 2018 р. у сумі 125,53 грн., відповідно до ст. 123 КЗпП України, про що Костянтинівське УГГ повідомило головне управління Держпраці у Донецькій області листом. Вказані у протоколах порушення чинного законодавства щодо строку сплати заробітної плати сталися внаслідок обставин непереборної сили , що підтверджено відповідним Сертифікатом Торгово-промислової палати, які настали дл; ПАТ Донецькоблгаз з 01.07.2014 р. та тривають по теперішній час, проте, зобов язання несплаті заробітної платні ПАТ Донецькоблега були виконані. На зазначені пояснення ОСОБА_1 були надані відповідні докази, а саме: платіжні доручення № 4930 від 17 вересня 2018 року щодо виплати ОСОБА_2 середнього заробітку проходження медичного огляду в сумі 125, 53 грн, а також платіжне доручення № 3082 від 26.03.2018 року, № 4124 від 09.07.2018 року. №4442 від 14.08.2018 року щодо виплати заробітної плати. Проте в своїх поясненнях звертав увагу суду на те, що строк накладення адміністративного стягнення, передбаченого ч. 2 ст. 38 КУпАП, минув, оскільки з моменту порушень вказаних зобов язань минуло понад три місяці.

Відповідно до ч. 1 ст. 9 КУпАП адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

Відповідно до ст. 10 КУпАП адміністративне правопорушення визнається вчиненим умисно, коли особа, яка його вчинила, усвідомлювала протиправний характер своєї дії чи бездіяльності, передбачала її шкідливі наслідки і бажала їх або свідомо допускала настання цих наслідків.

Детально вивчивши пояснення ОСОБА_1 та додані до них письмові докази, дослідивши матеріали адміністративної справи (протокол про адміністративне правопорушення № ДЦ895/1343/АВ/П/1ПТ від 12.09.2018 року, протокол про адміністративне правопорушення № ДЦ895/1343/АВ/П/2ПТ від 12.09.2018 року, копія акту інспекційного відвідування № ДЦ895/1343/АВ від 23.08.2018 року, копія припису про усунення порушення № ДЦ895/1343/АВ/П від 07.09.2018 року, копія наказу про призначення Костянтинівського УГГ№ 33-к від 09.02.2017 року, копія положення Костянтинівського УГГ протокол № 149 від 10.08.2015 року) вважаю, що в діях ОСОБА_1 вбачається склад адміністративних правопорушеннь, передбачених ч. 1 ст. 41, ст. 41-2 КУпАП.

Суд, не вбачає підстав для звільнення ОСОБА_1 від адміністративної відповідальності, на підставі ч.2 ст. 38 КУпАП, у зв'язку із спливом строків накладення адміністративного стягнення, оскільки із дня останнього вчинення адміністративного правопорушення (14.08.2018 року), встановленого перевіркою, не сплинув тримісячний строк на час розгляду справи у суді.

Відповідно до ст.22 КУпАП, при накладенні адміністративного стягнення, враховуючи характер скоєного правопорушення, відсутність умислу та усвідомлювання протиправного характеру своїх дій, а також відсутність бажання настання шкідливих наслідків, приділяючи уваги обставинам, на які посилався ОСОБА_1Ж, в своїх поясненнях, що стали приводом порушення законодавства про охорону праці, вивчивши дані про особу ОСОБА_1Ж, відсутність відомостей щодо притягнення останнього, в минулому, до адміністративної відповідальності, а також усунення наслідків правопорушення, що підтверджено ОСОБА_1 відповідними письмовими доказами, вважаю, що вчинене ОСОБА_1 адміністративне правопорушення є малозначним і останнього варто звільнити від адміністративної відповідальності, обмежившись усним зауваженням.

Керуючись ст.22, ч. 1 ст.41,ст. 41-2, ст. 283 КУпАП, -

П О С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1, звільнити від адміністративної відповідальності за скоєне адміністративне правопорушення, передбачене ч.1 ст. 41, 41-2 КУпАП, в силу малозначності останнього і оголосити йому усне зауваження.

Постанова може бути оскаржена до Донецького апеляційного суду через Костянтинівський міськрайонний суд Донецької області протягом десяти днів з дня її винесення або протягом десяти днів на неї може бути внесено подання прокурора.

Суддя А.В. Орчелота

СудКостянтинівський міськрайонний суд Донецької області
Дата ухвалення рішення14.11.2018
Оприлюднено15.11.2018
Номер документу77824513
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —233/5728/18

Постанова від 14.11.2018

Адмінправопорушення

Костянтинівський міськрайонний суд Донецької області

Орчелота А. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні