Постанова
від 14.11.2018 по справі 756/12990/18
ОБОЛОНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

14.11.2018 Справа № 756/12990/18

Унікальний № 756/12990/18

Справа № 3/756/6167/18

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

14 листопада 2018 року суддя Оболонського районного суду м. Києва Васалатій К.А., розглянувши справу про адміністративне правопорушення, який надійшов від Національного агентства з питань запобігання корупції, про притягнення до адміністративної відповідальності

ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1, гр. України, (ідентифікаційний № НОМЕР_1), керівника політичної партії "Всеукраїнське об'єднання Народні герої , місце проживання АДРЕСА_1

за ст. 212-21 КУпАП,-

В С Т А Н О В И В:

Згідно протоколу про адміністративне правопорушення № 50-22/241 від 04.10.2018 року, складеного головним спеціалістом відділу аналітично-організаційного забезпечення Департаменту з питань запобігання політичній корупції - Пустовіт Г.С., політична партія "Всеукраїнське об'єднання Народні герої (код ЄДРПОУ 40558956) подала звіт з відсутніми на останній сторінці Звіту підписами та печатками місцевих організацій, які є обов'язковими до заповнення згідно з п. 1 розд. ІІІ Положення про порядок подання Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру, затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 28.07.2017 № 2.

Не продано звіт в електронному вигляді на електронному носії у форматі PDF та MS Exel, що є порушенням п. 1 розділу ІІ Положення про порядок подання Звіту та є грубим порушенням встановлених вимог з оформлення Звіту відповідно до абз. 3 п. 3 розділу ІІ Положення про аналіз Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру, затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 08.09.2016 № 26. Часом вчинення правопорушення зазначено - 13.08.2018 р., датою виявлення - 07.09.2018 р.

Таким чином, ОСОБА_1 своїми винними діями вчинила адміністративне правопорушення, передбачене ст. 212-21 КУпАП.

ОСОБА_1 в судове засідання не з'явилась. Клопотань про відкладення розгляду справи до суду не надійшло.

Зважаючи на викладене та відповідно до правил ст. 268 КУпАП, вважаю за можливе розглянути справу за її відсутності на підставі даних адміністративної справи.

У відповідності до ст. 245 КУпАП завданням провадження в справах про адміністративне правопорушення є своєчасне, всебічне, повне і об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що спричиняють вчиненню адміністративний правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян в дусі додержання законів, зміцнення законності.

Згідно до ст. 9 КУпАП адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

У відповідності до ст. 251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган(посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Згідно до санкції ст. 212-21 КУпАП відповідальність наступає при порушенні встановленого порядку або строків подання фінансового звіту про надходження і використання коштів виборчого фонду, звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру або подання фінансового звіту, оформленого з порушенням встановлених вимог.

Відповідно до вимог ст. 252 КУпАП орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.

Згідно до ст. 280 КУпАП, орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов'язаний з'ясувати, чи винна дана особа у вчиненні правопорушення.

Дослідивши матеріали справи, приходжу до висновку про те, що в діях ОСОБА_1 як керівника політичної партії Всеукраїнське об'єднання Народні герої вбачається склад адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 212-21 КУпАП.

Разом з тим, відповідно до ч. 2 ст. 38 КУпАП, якщо справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу чи інших законів підвідомчі суду (судді), стягнення може бути накладено не пізніш як через три місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - не пізніш як через три місяці з дня його виявлення, крім справ про адміністративні правопорушення, зазначені у частині третій цієї статті.

Адміністративне стягнення за вчинення правопорушення, пов'язаного з корупцією, а також правопорушень, передбачених ст. 164-14, 212-15, 212-21 цього Кодексу, може бути накладено протягом 3-х місяців з дня його виявлення, але не пізніше 2 роки з дня його вчинення (ч. 3 ст. 38 КУпАП).

Як свідчить зміст ч. 7 ст. 17 Закону України Про політичні партії в Україні політична партія щоквартально, не пізніше ніж на сороковий день після закінчення звітного кварталу, зобов'язана подати до Національного агентства з питань запобігання корупції у паперовій формі (за підписом керівника політичної партії, засвідченим печаткою політичної партії), а також на електронному носії звіт політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за відповідний квартал, а також оприлюднює такий звіт на своєму офіційному веб-сайті (за наявності) у цей самий строк.

Як свідчать матеріали адміністративної справи Звіт політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру Всеукраїнське об'єднання Народні герої за другий квартал 2018 року був поданий до Національного агентства з питань запобігання корупції 13.08.2018 р.

У відповідності до п. 7 ч. 1 ст. 247 КУпАП провадження у справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочате, а розпочате підлягає закриттю у разі закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених ст. 38 КУпАП.

Як вбачається з матеріалів справи, адміністративне правопорушення, що інкримінується ОСОБА_1 вчинено і про нього стало відомо Національному агентству з питань запобігання корупції саме 13.08.2018 р., а тому суд вважає, що на дату судового розгляду справи строки, визначені ст. 38 КУпАП закінчились, що виключає можливість накладення адміністративного стягнення, через що справа підлягає закриттю на підставі п. 7 ч. 1 ст. 247 КУпАП у зв'язку із закінченням на момент розгляду справи строків, передбачених ст. 38 КУпАП.

На підставі викладеного, керуючись ст. 9, 33-35, 40-1, 212-21, 247, 251, 268 КУпАП, -

П О С Т А Н О В И В:

Провадження в справі відносно ОСОБА_1 за ст. 212-21 КУпАП - закрити у зв'язку із закінченням строків, передбачених ст. 38 КУпАП.

Постанова може бути оскаржена шляхом подачі апеляційної скарги до Апеляційного суду м. Києва через Оболонський районний суд м. Києва протягом 10 днів.

Постанова судді набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.

Суддя Васалатій К.А.

СудОболонський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення14.11.2018
Оприлюднено15.11.2018
Номер документу77844075
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —756/12990/18

Постанова від 14.11.2018

Адмінправопорушення

Оболонський районний суд міста Києва

Васалатій К. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні