ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
12.11.2018 р. Справа№ 914/742/18
Господарський суд Львівської області у складі судді Гутьєвої В.В.
при секретарі Петровській Н.Я.
розглянув у підсумковому судовому засіданні матеріали справи за заявою кредитора: Головного управління ДФС у Львівській області, м. Львів
про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-Торгівельна компанія «Алькор» (82400, Львівська область, м. Стрий, вул. Крива, буд. 58, офіс 5; код ЄДРПОУ № 37274527)
за участю представників:
ГУ ДФС у Л/о: ОСОБА_1 - старший державний інспектор
від боржника: не з'явився
розпорядник майна: ОСОБА_2 - арбітражний керуючий
Судове засідання проводиться в режимі відеоконференції
ВСТАНОВИВ:
Суть заяви: 24.04.2018 р. на адресу Господарського суду Львівської області надійшла заява Головного управління ДФС у Львівській області про порушення справи про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-Торгівельна компанія «Алькор» (82400, Львівська область, м. Стрий, вул. Крива, буд. 58, офіс 5; код ЄДРПОУ № 37274527).
Ухвалою суду від 25.04.2018 р. заяву Головного управління ДФС у Львівській області про порушення справи про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-Торгівельна компанія «Алькор» прийнято до розгляду.
За результатами проведення підготовчого засідання судом 07.05.2018 р. відкрито провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-Торгівельна компанія «Алькор» . Введено мораторій на задоволення вимог кредиторів боржника. Введено процедуру розпорядження майном Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-Торгівельна компанія «Алькор» . Розпорядником майна Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-Торгівельна компанія «Алькор» призначено арбітражного керуючого ОСОБА_2, свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 1788 від 05.12.2016 р. Попереднє засідання суду призначено на 02.07.2018 р.
07.05.2018 р. судом здійснено оприлюднення на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-Торгівельна компанія «Алькор» (82400, Львівська область, м. Стрий, вул. Крива, буд. 58, офіс 5; код ЄДРПОУ № 37274527).
Ухвалою суду від 02.07.2018 р. затверджено реєстр вимог кредиторів боржника.
Ухвалою суду від 03.09.2018 р. продовжено строк процедури розпорядження майном Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-Торгівельна компанія «Алькор» (82400, Львівська область, м. Стрий, вул. Крива, буд. 58, офіс 5; код ЄДРПОУ № 37274527) та повноваження розпорядника майна арбітражного керуючого ОСОБА_2, свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 1788 від 05.12.2016 р. на 2 місяці.
Розгляд справи відкладався з підстав, викладених в ухвалах суду від 24.09.2018 р. та 09.10.2018 р.
Ухвалою суду від 09.10.2018 р. розгляд справи призначено на 12.11.2018 р.
Розпорядником майна долучено до матеріалів справи протокол загальних зборів кредиторів ОСОБА_3 «Виробничо-Торгівельна компанія «Алькор» від 23.07.2018 р., відповідно до якого на зборах кредиторів утворено комітет кредиторів у складі Головного Управління ДФС у Л/о.
06.11.2018 р. на засіданні комітету кредиторів ОСОБА_3 «Виробничо-Торгівельна компанія «Алькор» комітетом кредиторів прийнято рішення звернутися до Господарського суду Львівської області з клопотанням про визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури та призначення ліквідатором у справі арбітражного керуючого ОСОБА_4, свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 1066 від 12.06.2013 р. (протокол комітету кредиторів ОСОБА_3 «Виробничо-Торгівельна компанія «Алькор» № 2 від 06.11.2018 р.).
Голова комітету кредиторів - Головне Управління ДФС у Л/о подало клопотання про визнання ОСОБА_3 «Виробничо-Торгівельна компанія «Алькор» банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури та призначення ліквідатором у справі арбітражного керуючого ОСОБА_4, свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 1066 від 12.06.2013 р.
09.10.2018 р. арбітражним керуючим ОСОБА_4 подано заяву-згоду про участь у справі про банкрутство ОСОБА_3 «Виробничо-Торгівельна компанія «Алькор» та покладення на нього обов'язків ліквідатора ОСОБА_3 «Виробничо-Торгівельна компанія «Алькор» . До заяви арбітражного керуючого ОСОБА_4 долучено копію свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 1066 від 12.06.2013 р., договір страхування відповідальності арбітражного керуючого СТД № 3414182 від 05.01.2018 р., який укладений між ПрАТ «Українська акціонерна страхова компанія «АСКА» та арбітражним керуючим ОСОБА_4 Арбітражним керуючим ОСОБА_4 як доказ набуття чинності договору страхування відповідальності арбітражного керуючого СТД № 3414182 від 05.01.2018 р. долучено до матеріалів справи платіжну квитанцію № 4 від 12.01.2018 р. на суму 500,00 грн. як доказ оплати страхової премії на суму 500,00 грн. відповідно до вимог п.п.2.8.3., 2.9 договору страхування відповідальності арбітражного керуючого СТД № 3414182 від 05.01.2018 р. Крім того, арбітражним керуючим ОСОБА_4 долучено до матеріалів справи інформацію про досвід роботи арбітражного керуючого і список справ про банкрутство, в яких арбітражний керуючий ОСОБА_4 виконував повноваження розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора. У заяві арбітражного керуючого ОСОБА_4 зазначено, що арбітражний керуючий ОСОБА_4 не має судимості за вчинення корисливих злочинів та заборони суду займатися діяльністю арбітражного керуючого; управління товариством раніше не здійснював; не є заінтересованою особою стосовно боржника та кредиторів відповідно до положень Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» ; арбітражний керуючий володіє достатніми організаційними та технічними можливостями для виконання обов'язків ліквідатора у даній справі.
12.11.2018 р. розпорядником майна ОСОБА_2 подано на адресу суду звіт про проведену роботу, а також аналіз фінансово-господарської діяльності ОСОБА_3 «Виробничо-Торгівельна компанія «Алькор» . Із звіту розпорядника майна та доданих до нього документів вбачається, що з метою виявлення майна та майнових активів боржника розпорядником майна направлені наступні запити, а саме: до Головного управління ДСНС України у Львівській області, Департаменту з питань цивільного захисту Львівської обласної державної адміністрації, Стрийської міської ради, Сектору цивільного захисту Стрийської районної державної адміністрації щодо об'єктів та засобів цивільної оборони (захисту населення), що обліковуються та/або перебувають на балансі боржника. Головне управління ДСНС України у Львівській області повідомило, що за інформацією якою володіє управління за обліковими даними, наданими Департаментом з питань цивільного захисту облдержадміністрації за адресою боржника захисна споруда цивільного захисту не обліковується. Аналогічні відповіді про відсутність об'єктів цивільного захисту направили і Департамент з питань цивільного захисту Львівської обласної державної адміністрації та Стрийська міська рада. Головне управління статистики у Львівській області повідомило, що ТОВ ВТК Алькор не включено у сукупність звітуючих одиниць для проведення короткотермінового статистичного спостереження з праці за формою № 1-ПВ (місячна) Звіт з праці , оскільки кількість працюючих на підприємстві була менше 10 осіб. Тому боржник статистичну звітність не подавав. Головне управління ДФС у Львівській області повідомило розпорядника майна про те, що документальні планові/позапланові перевірки боржника з питань дотримання законодавства щодо укладення трудових договорів, оформлення трудових відносин з працівниками, своєчасності та достовірності повноти нарахування сплати податку на доходи фізичних осіб, обчислення та сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове соціальне страхування не проводилось. Податкові органи на запит розпорядника майна надали копії податкової та фінансову звітність, яка запитувалась за 3 роки перед відкриття провадження у справі про банкрутство. Було одержано податкові декларації з ПДВ за січень - квітень 2015 року за підписом директора ТОВ ВТК Алькор ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_1), з ПДВ за травень - серпень 2015 року за підписом директора ТОВ ВТК Алькор ОСОБА_6 (РНОКПП НОМЕР_2), податкова декларація з податку на прибуток та фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва за 2015 рік за підписом директора ТОВ ВТК Алькор ОСОБА_7 (РНОКПП НОМЕР_3). Вказано, що інша звітність за запитуваний період відсутня. В листі ГУ ДФС у Львівській області зазначено, що відповідно до ІС Податковий блок ТОВ ВТК Алькор не є засновником інших юридичних осіб, перебуває в Стрийській ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області як платник за основним місцем обліку з 01.01.2017 року, не подає звітність з 2016 року. Остання подана звітність за звітній період 2015 року. З 01.01.2017 року планові/позапланові документальні перевірки не проводилися.
Головне управління Держпраці у Львівській області у своєму листі зазначило, що інформації стосовно порушень законодавства про працю у ТОВ ВТК Алькор до ГУ Держпраці не надходило, відтак, інспекційні відвідування не проводились у зв'язку з відсутністю законодавчих підстав для здійснення заходів державного контролю. Департамент авіаційної служби України повідомив, що відомості щодо повітряних суден, які знаходяться у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України розміщені на веб-порталі Державної авіаційної служби України та є у вільному доступі для всіх користувачів. Відповідно до даних реєстру цивільних повітряних суден України станом на 15.06.2018 р. за боржником такі не обліковуються. Відповідно до довідки Стрийського МБТІ за ТОВ ВТК Алькор право власності на об'єкт нерухомого майна, який знаходиться по вулиці Крива, 58 офіс 5 в м. Стрий Львівської області не зареєстровано. Головне управління Держпраці у Львівській області повідомило, що за боржником не зареєстровано великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування, об'єктів підвищеної небезпеки та не знаходяться на обліку підіймальні споруди. Регіональне відділення Фонду Державного майна України у Львівській області повідомило, що боржник не виступав стороною по договорах купівлі-продажу укладених відділенням. Крім того зазначено, що відділення не виступало співзасновником боржника та не проводило приватизацію даного суб'єкта підприємницької діяльності. Регіональний сервісний центр МВС в Львівській області надав витяг з реєстру транспортних засобів, відповідно до якого за боржником обліковується транспортний засіб ТАТА LTP 613 5675 2007 року. Аналогічна відповідь про наявність транспортного засобу, зареєстрованого за боржником надійшла від Регіонального сервісного центру МВС в м. Києві, зокрема, Регіональний сервісний центр МВС в м. Києві повідомив розпорядника майна про те, що за боржником зареєстрований транспортний засіб ТАТА LTP 613 5675 2007 року, білого кольору. Державне космічне агентство України повідомило, що відомості в ДКУ щодо наявності об'єктів у сфері космічної діяльності зареєстрованих за боржником відсутні. Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку повідомила, що ТОВ ВТК Алькор серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів (10% і більше акцій приватних акціонерних товариств та 5 % і більше публічних акціонерних товариств) відсутнє. Державна інспекція України з безпеки на морському та річковому транспорті повідомила, що за наявною інформацією відсутні записи щодо суден, власником або судновласником яких є боржник. Головне управління Держгеокадастру у Львівській області повідомило, що згідно з даними структурних підрозділів земельних ділянок у власності та користуванні боржника на території області не зареєстровано.
Крім того, ГУ ДФС у Львівській області повідомило розпорядника майна про попередні місця обліку ОСОБА_3 «Виробничо-Торгівельна компанія «Алькор» . Так, за останні три роки перед порушенням справи про банкрутство, боржник перебував на обліку в різних податкових органах, а саме: ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві, ДПІ у Чечелівському районі м. Дніпра та Стрийській ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області. Тому для належного та достовірного з'ясування майна та майнових активів боржника розпорядником майна були також направлені запити до реєструючи органів м. Києва та м. Дніпра.
Розпорядником майна було направлено посадовим особам боржника письмове роз'яснення про правові наслідки відкриття провадження у справі про банкрутство та введення мораторію на задоволення вимог кредиторів (відповідні обмеження тощо). Також боржнику направлено запит про надання копій документів та довідок для можливості виконання розпорядником майна своїх повноваження (листи направлено за адресою зазначеною в Єдиному державному реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань). Направлений запит та повідомлення розпорядника майна повернулися не врученими, на листі установою поштового зв'язку зазначена причина повернення: по вул. Крива такий будинок відсутній . Місцезнаходження керівних органів боржника розпорядником майна не встановлено, документи від них одержати не вдалося.
Органи державної статистики надали відповідь розпоряднику майна про відсутність звітності боржника.
У звіті розпорядника майна зазначено, що інвентаризація майна боржника та визначення його вартості не проведені через відсутність даних бухгалтерського обліку боржника та відсутності даних про місцезнаходження транспортного засобу, що обліковується за боржником, а також інших достеменних даних про активи боржника. Розпорядником майна у межах наявної інформації та документів проведено аналіз фінансово-господарської діяльності боржника, у тому числі на предмет виявлення ознак дій з доведення до банкрутства, дій з приховування банкрутства. Аналіз викладений наступним чином: за відсутності послідовно складеної фінансової, податкової, статистичної та іншої звітності неможливо розпорядником майна провести аналіз відповідно до положень Методичних рекомендацій щодо виявлення ознак неплатоспроможності підприємства та ознак дій з приховування банкрутства, фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства, затверджених наказом Міністерства економіки України від 19.01.2006 № 14 (в редакції наказу Мінекономіки від 26.10.2010 № 1361), відсутня звітність боржника за 3 роки до відкриття справи про банкрутство. Висновки щодо фінансового-господарського становища боржника наводяться розпорядником майна виключно на підставі наявних у нього документів та інформації з відкритих джерел. Господарська діяльність боржником не здійснюється тривалий час, не менше року до відкриття провадження у справі про банкрутство, остання податкова та фінансова звітність подана боржником у 2016 році за 2015 рік; наявні ознаки банкрутства (неплатоспроможності), відсутні перспективи відновлення платоспроможності - стійка фінансова неспроможність суб'єкта господарювання; неможливість боржника розрахуватись з кредиторами за рахунок наявних активів, такі реальні активи розпорядником майна не виявлені. Відсутні ознаки фіктивного банкрутства. Наявні ознаки дій з приховування банкрутства та ознаки дій доведення до банкрутства. Проте вказані висновки щодо фінансового-господарського становища боржника наводяться розпорядником майна виключно на підставі наявних у нього документів та інформації з відкритих джерел; вони остаточно можуть бути підтвердженні у наступній судовій процедурі за наявності повноважень керівника юридичної особи та дослідження більш тривалого періоду діяльності боржника.
Згідно з реєстром вимог кредиторів боржника загальна кредиторська заборгованість ОСОБА_3 «Виробничо-Торгівельна компанія «Алькор» становить 4 059 910,22 грн., майнові активи розпорядником майна не виявлені для задоволення вимог кредиторів.
Оскільки фінансовий стан ОСОБА_3 «Виробничо-Торгівельна компанія «Алькор» характеризується ознаками неплатоспроможності, пропозицій щодо санації боржника чи укладення мирової угоди не поступило, тому задоволення вимог кредиторів можливе через застосування судової процедури ліквідації боржника.
Відповідно до абз. 5 ч. 1 ст. 114 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» кандидатура арбітражного керуючого для виконання повноважень керуючого санацією або ліквідатора визначається судом за клопотанням комітету кредиторів, а у разі відсутності такого клопотання - за ініціативою суду, крім випадків, передбачених цим Законом.
Враховуючи, що комітетом кредиторів ОСОБА_3 «Виробничо-Торгівельна компанія «Алькор» прийнято рішення звернутися до Господарського суду Львівської області з клопотанням про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, а також прийнято рішення про призначення ліквідатором у справі арбітражного керуючого ОСОБА_4, свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 1066 від 12.06.2013 р. (протокол комітету кредиторів ОСОБА_3 «Виробничо-Торгівельна компанія «Алькор» № 2 від 06.11.2018 р.), а також врахувавши заяву-згоду арбітражного керуючого ОСОБА_4 про участь у справі про банкрутство ОСОБА_3 «Виробничо-Торгівельна компанія «Алькор» та покладення на нього обов'язків ліквідатора ОСОБА_3 «Виробничо-Торгівельна компанія «Алькор» , суд дійшов висновку про необхідність припинення процедури розпорядження майном ОСОБА_3 «Виробничо-Торгівельна компанія «Алькор» , припинення повноважень розпорядника майна ОСОБА_2 у справі, визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури та призначення ліквідатором у справі арбітражного керуючого ОСОБА_4, свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 1066 від 12.06.2013 р.
Частиною 8 ст. 26 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» передбачено, що до компетенції комітету кредиторів належить прийняття рішення про звернення до господарського суду з клопотанням про відкриття процедури санації, визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури у випадках, передбачених цим Законом.
Частиною 3 ст. 27 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» передбачено, що у підсумковому засіданні господарський суд за пропозицією розпорядника майна боржника та на підставі рішення зборів кредиторів приймає одне з таких судових рішень: ухвалу про введення процедури санації та затвердження плану санації у разі схвалення плану санації боржника зборами кредиторів та погодження його забезпеченими кредиторами в порядку, встановленому статтею 30 цього Закону; ухвалу про введення процедури санації та зобов'язання керуючого санацією підготувати план санації у разі відхилення плану санації боржника зборами кредиторів або неподання його боржником; постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури; ухвалу про припинення провадження у справі про банкрутство; ухвалу про продовження строку процедури розпорядження майном та відкладення підсумкового засідання суду в межах граничного строку, визначеного цим Законом.
Відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» у випадках, передбачених цим Законом, господарський суд у судовому засіданні за участю сторін приймає постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців. Банкрут - боржник, неспроможність якого виконати свої грошові зобов'язання встановлена господарським судом. Під ліквідацією розуміється припинення суб'єкта підприємницької діяльності, визнаного господарським судом банкрутом, з метою здійснення заходів щодо задоволення в порядку цього Закону вимог кредиторів шляхом продажу його майна.
Згідно з ч. 1 ст. 40 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» у постанові про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури господарський суд призначає ліквідатора банкрута з урахуванням вимог, установлених цим Законом, з числа арбітражних керуючих, якщо інше не передбачено цим Законом.
Частиною 1 ст. 38 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» з наступними змінами та доповненнями передбачено, що з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури: господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу за виключенням укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу в процедурі ліквідації тощо; строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута вважається таким, що настав; у банкрута не виникає жодних додаткових зобов'язань (у тому числі зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)), крім витрат, безпосередньо пов'язаних із здійсненням ліквідаційної процедури; припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута; відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю; продаж майна банкрута допускається в порядку, передбаченому Законом; скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається; вимоги за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, можуть пред'являтися тільки в межах ліквідаційної процедури протягом двох місяців з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає. Кредитори, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними, а їх вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі; виконання зобов'язань боржника, визнаного банкрутом, здійснюється у випадках і порядку, передбачених розділом ІІІ Закону.
Керуючись ст.ст. 1, 2, 8, 26, 27, 37-48, абз. 5 ч. 1 ст. 114 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , суд -
ПОСТАНОВИВ:
1. Припинити процедуру розпорядження майном Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-Торгівельна компанія «Алькор» (82400, Львівська область, м. Стрий, вул. Крива, буд. 58, офіс 5; код ЄДРПОУ № 37274527) та повноваження розпорядника майна ОСОБА_2, свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 1788 від 05.12.2016 р.
2. Товариство з обмеженою відповідальністю «Виробничо-Торгівельна компанія «Алькор» (82400, Львівська область, м. Стрий, вул. Крива, буд. 58, офіс 5; код ЄДРПОУ № 37274527) визнати банкрутом та відкрити ліквідаційну процедуру.
3. Ліквідатором у справі призначити арбітражного керуючого ОСОБА_4, свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 1066 від 12.06.2013 р. Адреса: 79013, м. Львів, а/с 4389.
4. Зобов'язати арбітражного керуючого ОСОБА_2 передати одержану під час проведення процедури розпорядження майном ОСОБА_3 «Виробничо-Торгівельна компанія «Алькор» документацію, в т. ч. фінансово-бухгалтерську, установчі документи ліквідатору арбітражному керуючому ОСОБА_4 за актом прийому-передачі, про що докази надати суду.
5. З дня прийняття господарським судом постанови про визнання Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-Торгівельна компанія «Алькор» банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури: господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу за виключенням укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу в процедурі ліквідації тощо; строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута вважається таким, що настав; у банкрута не виникає жодних додаткових зобов'язань (у тому числі зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), крім витрат, безпосередньо пов'язаних із здійсненням ліквідаційної процедури; припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута; відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю; продаж майна банкрута допускається в порядку, передбаченому Законом; скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається; вимоги за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, можуть пред'являтися тільки в межах ліквідаційної процедури протягом двох місяців з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-Торгівельна компанія «Алькор» банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає. Кредитори, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними, а їх вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі; виконання зобов'язань боржника, визнаного банкрутом, здійснюється у випадках і порядку, передбачених розділом ІІІ Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» .
6. Оприлюднити на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України повідомлення про визнання Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-Торгівельна компанія «Алькор» (82400, Львівська область, м. Стрий, вул. Крива, буд. 58, офіс 5; код ЄДРПОУ № 37274527) банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, текст якого додається.
7. Ліквідатору відповідно до ст.ст. 37-48 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» здійснити ліквідаційну процедуру та подати звіт про виконану роботу і документально підтверджений баланс на затвердження суду у строк, встановлений ст. 37 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» .
8. Судове засідання призначити на : 04.02.19 на 14:10, яке відбудеться в приміщенні господарського суду Львівської області (м. Львів, вул. Личаківська, 128, зал судового засідання, 2 поверх).
9. Веб-адреса сторінки на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі інтернет, за якою учасники справи можуть отримати інформацію у справі, що розглядається - lv.arbitr.gov.ua/sud5015/.
Постанова суду набирає законної сили в порядку та в строки, визначені ч. 4 ст. 8 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» та може бути оскаржена в порядку та в строки, визначені статтями 256, 257 ГПК України до Західного апеляційного господарського суду.
Повний текст постанови складений 16.11.2018 р.
Суддя Гутьєва В.В.
Суд | Господарський суд Львівської області |
Дата ухвалення рішення | 12.11.2018 |
Оприлюднено | 16.11.2018 |
Номер документу | 77881478 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні