Ухвала
від 16.11.2018 по справі 350/948/18
РОЖНЯТІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 350/948/18

Провадження № 1-кс/350/688/2018

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

про тимчасовий доступ до речей і документів

16 листопада 2018 року селище Рожнятів

Слідчий суддя Рожнятівського районного суду Івано-Франіквської області - ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3 розглянув клопотання старшого слідчого СВ Рожнятівського ВП Калуського ВП ГУНП в Івано-Франківській області старшого капітана ОСОБА_4 у кримінальному провадженні №12018090220000081 від 16.03.2018 року про тимчасовий доступ до речей і документів за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч.2 ст.191 КК України, яке надійшло до суду 15.11.2018 року перевіривши надані матеріали клопотання, включаючи витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, у рамках якого було подано клопотання, та дослідивши докази по даних матеріалах, заслухавши думку учасників процесу, -

в с т а н о в и в :

клопотання відповідає вимогам ст.160 КПК України.

Клопотання мотивовано тим, що Слідчим відділенням Рожнятівського ВП Калуського ВП ГУНП в Івано-Франківській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні № 12018090220000081 від 16.03.2018, відомості про яке внесено до ЄРДР за ознаками злочину, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України.

Встановлено, що в 2013 - 2017 роках ТзОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " в особі ОСОБА_5 , було укладено з санаторієм " ІНФОРМАЦІЯ_2 договори, згідно з яких ТзОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " зобов`язувалось надавати послуги з постачання теплової енергії для санаторію. Під час надання вказаних послуг, посадові особи ТзОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 ", словживаючи своїм службовим станом, в порушення п. 3 Порядку, затвердженого постановою НКРЕ № 896 від 12.10.2005 року, погоджували розрахунок планових витрат на послуги з теплопостачання в ІНФОРМАЦІЯ_3 , та шляхом включення у вартість 1 Гкал документально непідтверджених витрат, внесли неправдиві відомості в розрахунок планових витрат на послуги з теплопостачання, внаслідок чого було завдано матеріальних збитків інтересам держави в особі ІНФОРМАЦІЯ_4 , в сумі понад 100 000 гривень.

Для досягненняповноти,всебічності танеупередженості розслідування,встановлення всіхфактичних обставинкримінального правопорушення,було призначеносудово-економічнуекспертизу,яку дорученоекспертам ІНФОРМАЦІЯ_5 ,та длявизначення правильностіформування тавстановлення тарифів напослуги теплопостачання,залучено спеціаліста ІНФОРМАЦІЯ_6 .

23.10.2018 завідувачем сектору контролю за регульованими цінами ІНФОРМАЦІЯ_6 ОСОБА_6 винесено клопотання про надання додаткових матеріалів за обревізований період, а саме:

1)Баланс (форма №1).

2)Звіт про фінансові результати (форма № 2).

3)Звіт про витрати виробництва продукції, виконання робіт та надання послуг (форма № 1-С).

4)Звіт з праці (форма № 1-ПВ).

5)Звіт про основні показники діяльності підприємства (форма № 1- підприємництво).

6)Звіт про результати використання палива, теплоенергії та електроенергії (форма № 11-МТП, № 4-МТП).

7)Звіт про наявність і рух основних засобів, амортизацію (форма № 11-03).

8)Звіт про постачання теплоенергії (форма № 1-теп).

9)3віт про роботу автотранспорту (форма № 2-тр) ( за наявності)

10)Колективний договір, додатки до нього.

11)Штатний розпис, затверджені посадові оклади і тарифні ставки, графіки роботи бригад, змін, галузеві нормативи чисельності; витяг з Колективного договору в частині оплати праці (інформація про виплату додаткової заробітної плати. Враховувати витрати додаткової заробітної плати за шкідливі умови праці, у разі наявності документів щодо проведення атестації робочих місць).

12)Наказ по підприємству про облікову політику підприємства з визначенням бази розподілу понесених витрат.

13)Облік основних засобів, в розрізі ведення по бухгалтерському та податковому обліку (з наданням інформації про консервування основних засобів, які на визначений термін не застосовуються в основному виробництві, наданні послуг).

14)Структура доходів для визначення напрямків діяльності підприємства.

15)Наявність інвестиційної програми, схваленої уповноваженими органами.

16)Річний план виробництва транспортування та постачання теплової енергії на підставі фактичного та прогнозованого обсягу надання послуг з урахуванням техніко-економічних факторів затвердженого рішенням органу місцевого самоврядування.

17)Стандарти, нормативи, норми, технологічні регламенти щодо виробництва транспортування та постачання теплоенергії та надання послуг з опалення та постачання гарячої води.

18)Довідка про виробничі потужності, їх використання.

19)Довідка про кількість котлів, їх марку, тип, протяжність теплотраси та її діаметр.

20)Режимні карти роботи котлів.

21)Розрахунок планових витрат з операційної діяльності виробництва послуг із техніко-економічним обґрунтуванням статей витрат з наданням підтверджуючих документів.

22)Розрахунок планових адміністративних витрат, витрат на збут та інших операційних витрат із техніко-економічним обґрунтуванням статей витрат з наданням підтверджуючих документів.

23)Розрахунок планових фінансових витрат, пов`язаних з основною діяльністю з наданням підтверджуючих документів.

24)Динаміка зміни цін на основні матеріальні витрати за період дії тарифів та прогноз на період введення нових тарифів (договори з їх постачальниками).

25)План проведення ППР( планово-профілактичних робіт), акти виконаних робіт, дефектні відомості списання матеріалів.

26)Договори та акти виконаних робіт сторонніми організаціями.

27)Договори та умови оренди основних засобів виробництва, копії банківських документів, що підтверджують оплату орендних потужностей.

28)Максимальне теплове навантаження споживача.

Вищеперелічені документи зберігаються в приміщенні ТзОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 .

Одним із заходів забезпечення кримінального провадження є тимчасовий доступ до речей і документів. А згідно ст. 132 КПК України, заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються на підставі ухвали слідчого судді або суду, за винятком випадків, передбачених цим Кодексом.

Відповідно до ч.1 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Зазначені в клопотанні документи та інформація не є речами, до яких заборонено доступ (відповідно до ст. 161 КПК).

З огляду на наявність підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення такої інформації, розгляд даного клопотання необхідно проводити без виклику особи, у володінні якої знаходиться інформації, на підставі ч.2 ст. 163 КПК України.

Враховуючи вищенаведене, заслухавши думку прокурора та слідчого слідчий суддя вважає, що клопотання підставне й належне до задоволення, оскільки матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що що вищезазначені документи зберігаються в приміщенні ТзОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична та фактична адреса: АДРЕСА_1 , що вимагає вилучення їх для проведення перевірки правильності нарахування тарифів та в подальшому проведення судово-економічної експертизи і ці документи мають суттєве значення для кримінального провадження, тому необхідно отримати тимчасовий доступ до документів, вилучення їх на зберігання в Рожнятівському ВП до закінчення проведення перевірки та експертизи та вирішення питання по суті в суді.

На підставі викладеного і керуючись ст.ст.132, 160, 163, 164 КПК України, суд -

п о с т а н о в и в :

1. Надати старшому слідчому СВ РожнятівськогоВП КалуськогоВП ГУНПв області ОСОБА_4 чи за його письмовим дорученням оперативним працівникам Управління захистуекономіки вІвано-Франківськійобласті Департаментузахисту економікиНП України,а саме ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 дозвіл на тимчасовий доступ до оригіналів документів ТзОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " код ЄДРПОУ НОМЕР_1 за період часу 2013-2017 роки з можливістюїх вилучення, а саме:

1)Баланс (форма №1).

2)Звіт про фінансові результати (форма № 2).

3)Звіт про витрати виробництва продукції, виконання робіт та надання послуг (форма № 1-С).

4)Звіт з праці (форма № 1-ПВ).

5)Звіт про основні показники діяльності підприємства (форма № 1- підприємництво).

6)Звіт про результати використання палива, теплоенергії та електроенергії (форма № 11-МТП, № 4-МТП).

7)Звіт про наявність і рух основних засобів, амортизацію (форма № 11-03).

8)Звіт про постачання теплоенергії (форма № 1-теп).

9)3віт про роботу автотранспорту (форма № 2-тр) ( за наявності)

10)Колективний договір, додатки до нього.

11)Штатний розпис, затверджені посадові оклади і тарифні ставки, графіки роботи бригад, змін, галузеві нормативи чисельності; витяг з Колективного договору в частині оплати праці (інформація про виплату додаткової заробітної плати. Враховувати витрати додаткової заробітної плати за шкідливі умови праці, у разі наявності документів щодо проведення атестації робочих місць).

12)Наказ по підприємству про облікову політику підприємства з визначенням бази розподілу понесених витрат.

13)Облік основних засобів, в розрізі ведення по бухгалтерському та податковому обліку (з наданням інформації про консервування основних засобів, які на визначений термін не застосовуються в основному виробництві, наданні послуг).

14)Структура доходів для визначення напрямків діяльності підприємства.

15)Наявність інвестиційної програми, схваленої уповноваженими органами.

16)Річний план виробництва транспортування та постачання теплової енергії на підставі фактичного та прогнозованого обсягу надання послуг з урахуванням техніко-економічних факторів затвердженого рішенням органу місцевого самоврядування.

17)Стандарти, нормативи, норми, технологічні регламенти щодо виробництва транспортування та постачання теплоенергії та надання послуг з опалення та постачання гарячої води.

18)Довідка про виробничі потужності, їх використання.

19)Довідка про кількість котлів, їх марку, тип, протяжність теплотраси та її діаметр.

20)Режимні карти роботи котлів.

21)Розрахунок планових витрат з операційної діяльності виробництва послуг із техніко-економічним обґрунтуванням статей витрат з наданням підтверджуючих документів.

22)Розрахунок планових адміністративних витрат, витрат на збут та інших операційних витрат із техніко-економічним обґрунтуванням статей витрат з наданням підтверджуючих документів.

23)Розрахунок планових фінансових витрат, пов`язаних з основною діяльністю з наданням підтверджуючих документів.

24)Динаміка зміни цін на основні матеріальні витрати за період дії тарифів та прогноз на період введення нових тарифів (договори з їх постачальниками).

25)План проведення ППР( планово-профілактичних робіт), акти виконаних робіт, дефектні відомості списання матеріалів.

26)Договори та акти виконаних робіт сторонніми організаціями.

27)Договори та умови оренди основних засобів виробництва, копії банківських документів, що підтверджують оплату орендних потужностей.

28)Максимальне теплове навантаження споживача,

які зберігаються в ТзОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса:

АДРЕСА_2 . Строк дії ухвали з дня її винесення до 16.12.2018 року.

3. У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

На ухвалу протягом п`яти діб з дня її оголошення може бути подана апеляція до Апеляційного суду Івано-Франківської області.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудРожнятівський районний суд Івано-Франківської області
Дата ухвалення рішення16.11.2018
Оприлюднено02.03.2023
Номер документу77888855
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —350/948/18

Ухвала від 13.03.2019

Кримінальне

Рожнятівський районний суд Івано-Франківської області

Бейко А. М.

Ухвала від 16.11.2018

Кримінальне

Рожнятівський районний суд Івано-Франківської області

Бейко А. М.

Ухвала від 24.09.2018

Кримінальне

Рожнятівський районний суд Івано-Франківської області

Бейко А. М.

Ухвала від 24.09.2018

Кримінальне

Рожнятівський районний суд Івано-Франківської області

Бейко А. М.

Ухвала від 06.07.2018

Кримінальне

Рожнятівський районний суд Івано-Франківської області

Бейко А. М.

Ухвала від 18.06.2018

Кримінальне

Рожнятівський районний суд Івано-Франківської області

Бейко А. М.

Ухвала від 18.06.2018

Кримінальне

Рожнятівський районний суд Івано-Франківської області

Бейко А. М.

Ухвала від 29.05.2018

Кримінальне

Рожнятівський районний суд Івано-Франківської області

Бейко А. М.

Ухвала від 29.05.2018

Кримінальне

Рожнятівський районний суд Івано-Франківської області

Бейко А. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні