Постанова
від 17.10.2018 по справі 456/3277/17
СТРИЙСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 456/3277/17

Провадження № 2-а/456/54/2018

РІШЕННЯ

іменем України

17 жовтня 2018 року місто Стрий

Стрийський міськрайонний суд Львівської області у складі:

головуючого судді Саса С. С.

при секретарі Карпин О.О.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Стрий справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до П'ятничанської сільської ради Стрийського району Львівської області про визнання незаконною виписки з протоколу та зобов'язання переглянути клопотання про виділення земельної ділянки,

встановив:

Позивач ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом, в якому просить визнати незаконною виписку з протоколу ХІІ сесії VІІ демократичного скликання П'ятничанської сільської ради від 10.02.2017 року та зобов'язати П'ятничанську сільську раду Стрийського району Львівської області переглянути його клопотання від 18.11.2016 року про виділення земельної ділянки.В обгрунтування позовної заяви позивач покликається на те, що він звернувся із письмовою заявою від 18.11.2016 року до голови П'ятничанської сільської ради Стрийського району Львівської області Данчевського З.І. з клопотанням про виділення йому земельної ділянки у відповідності до чинного законодавства. 12.09.2017 року позивач отримав лист із випискою з протоколу ХІІ сесії VІІ демократичного скликання П'ятничанської сільської ради від 10.02.2017 року, яким позивача поінформували про відмову у наданні дозволу. Дане рішення було прийнято з порушенням чинного законодавства, що призвело до порушення прав позивача в частині відсутності законних підстав для відмови, а саме: у відповідності до п.7 ст.118 ЗКУ підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об'єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обгрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку. У відповіді зазначається, що у с. П'ятничани дана територія зарезервована для розвитку інфраструктури та відсутні вільні місця для виділення земельної ділянки, що не відповідає дійсності, оскільки на публічній кадастровій карті є вільні місця. Відсутність належним чином оформленого рішення про надання дозволу або про відмову у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки після спливу встановленого законом місячного строку розгляду клопотання особи, незважаючи на надсилання позивачем листів про розгляд клопотання, свідчить про те, що відповідач не прийняв жодного рішення з числа тих, які він повинен ухвалити за законом.

Позивач ОСОБА_1 в судовому засіданні позовні вимоги підтримав, покликаючись на викладені в позовній заяві обставини, та просить позов задоволити.

Представник відповідача ОСОБА_4 в судовому засіданні позов заперечила та пояснила, що земельна ділянка, на яку претендує позивач під індивідуальне житлове будівництва, згідно його роздруківки з публічної карти, доданої до заяви від 18.11.2016 року знаходиться поза кварталом забудови, а саме в охоронній зоні ( 100 м від шосейної дороги міжнародного значення Київ-Чоп ). Дана територія згідно рішення ХХІV сесії VІ Демократичного скликання від 26.12.2014року зарезервована для розвитку інфраструктури с. П'ятничани. Також про це зазначено в новому генеральному плані села П'ятничани, затвердженого рішенням XIX сесії VІІ Демократичного скликання від 22.12.2017р. №233. З дня подання клопотання позивача ОСОБА_1 по даний час жодних земельних ділянок на даній території громадянам П'ятничанською сільською радою не виділялось. Згідно чинного земельного законодавства публічна карта не являється юридичним документом. Просить відмовити в задоволенні позову за безпідставністю позовних вимог.

З'ясувавши обставини справи, дослідивши надані докази, заслухавши пояснення сторін, суд вважає, що в задоволенні позову слід відмовити, виходячи з наступних міркувань.

Відповідно до ч. 1 ст. 5 КАС України, кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і проси про їх захист шляхом: визнання протиправним та нечинним нормативно-правового акта чи окремих його положень; визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень; визнання дій суб'єкта владних повноважень протиправними та зобов'язання утриматися від вчинення певних дій; визнання бездіяльності суб'єкта владних повноважень протиправною та зобов'язання вчинити певні дії; встановлення наявності чи відсутності компетенції (повноважень) суб'єкта владних повноважень; прийняття судом одного з рішень, зазначених у пунктах 1-4 цієї частини та стягнення з відповідача - суб'єкта владних повноважень коштів на відшкодування шкоди, заподіяної його протиправними рішеннями, дією або бездіяльністю.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

З виписки з протоколу ХІІ сесії VІІ демократичного скликання П'ятничанської сільської ради від 10.02.2017 року про розгляд заяви ОСОБА_1, жителя с. Дуліби про надання дозволу на виготовлення технічної документації по підготовці до видачі права власності на земельну ділянку розміром 0,20 га у кварталі житлової забудови з метою будівництва житлового будинку вбачається, що постійна комісія з питань земельних відносин розглянувши заяву ОСОБА_1 та роздруківку з публічної кадастрової карти з бажаним місцем розташування земельної ділянки, було встановлено, що дана площа згідно рішення ХХІV сесії П'ятничанської сільської ради VІ демократичного скликання від 26.12.2014 року за № 412 зарезервована для розвитку інфраструктури с. П'ятничани, а вільних земельних ділянок для ОЖБ на території П'ятничанської сільської ради немає.

Рішенням ХХІV сесії VІ Демократичного скликання П'ятничанської сільської ради Стрийського району Львівської області № 412 від 26.12.2014 року було вирішено зарезервувати земельні ділянки до розробки генерального плану с. П'ятничани для розвитку інфраструктури населеного пункту на території П'ятничанської сільської ради загальною площею 13,20 га, а саме: зарезервувати земельну ділянку площею 4.2 га в урочищі Борисиха ; зарезервувати земельні ділянки вздовж автотраси Київ-Чоп (урочище Борисиха - 6.0 га, вул.Львівська - 1.0га); зарезервувати земельну ділянку площею 2.0 га в урочищі Мочер .

Рішенням ХІХ сесії VІ Демократичного скликання П'ятничанської сільської ради Стрийського району Львівської області № 233 від 22.12.2017 року було затверджено розроблений генеральний план П'ятничани, Стрийського району Львівської області, розроблений ФОП ОСОБА_2. 2017 року та вважати таким, що втратив чинність Генеральний план с. П'ятничани Стрийського району Львівської області, розроблений у 1971 році МСГ УРСР Республіканським проектним інститутом Укрземпроект Львівський філіал.

Відповідно до ч.7 ст. 118 ЗК України відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об'єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-

економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Згідно ст. 72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, які мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами: письмовими, речовими і електронними доказами; висновками експертів; показаннями свідків.

На підставі зібраних доказів судом встановлено, що земельна ділянка, на яку претендує позивач під індивідуальне житлове будівництво, знаходиться поза кварталом забудови в охоронній зоні (100 м від шосейної дороги міжнародного значення Київ-Чоп ). Дана територія згідно рішення ХХІV сесії VІ Демократичного скликання від 26.12.2014 року зарезервована для розвитку інфраструктури с. П'ятничани, що також зазначено в новому генеральному плані села П'ятничани, затвердженого рішенням XIX сесії VІІ Демократичного скликання від 22.12.2017 року №233, а тому суд вважає, що відповідач П'ятничанська сільська рада надала позивачу мотивовану відмову у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

Суд керуючись конституційним принципом верховенства права, оцінивши всебічно, повно та об'єктивно всі наявні у справі докази окремо та у сукупності, враховуючи принципи справедливості та неупередженості, не вбачає порушення права позивача з боку відповідача, тому вважає необхідним відмовити в задоволенні позову за безпідставністю позовних вимог.

Керуючись ст. ст. 242 - 246 КАС України, суд

вирішив:

Відмовити в позові ОСОБА_1 до П'ятничанської сільської ради Стрийського району Львівської області про визнання незаконною виписки з протоколу ХІІ сесії VІІ демократичного скликання П'ятничанської сільської ради від 10.02.2017 року та зобов'язання переглянути клопотання від 18.11.2016 року про виділення земельної ділянки.

Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Львівського апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Головуючий суддя С. С. Сас

СудСтрийський міськрайонний суд Львівської області
Дата ухвалення рішення17.10.2018
Оприлюднено19.11.2018
Номер документу77891706
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —456/3277/17

Постанова від 28.03.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Багрій Василь Миколайович

Ухвала від 15.03.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Ніколін Володимир Володимирович

Ухвала від 14.03.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Багрій Василь Миколайович

Ухвала від 22.02.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Багрій Василь Миколайович

Ухвала від 08.02.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Багрій Василь Миколайович

Ухвала від 17.01.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Багрій Василь Миколайович

Постанова від 17.10.2018

Адміністративне

Стрийський міськрайонний суд Львівської області

Сас С. С.

Ухвала від 17.09.2018

Адміністративне

Стрийський міськрайонний суд Львівської області

Сас С. С.

Ухвала від 01.08.2018

Адміністративне

Стрийський міськрайонний суд Львівської області

Сас С. С.

Ухвала від 13.06.2018

Адміністративне

Стрийський міськрайонний суд Львівської області

Янко Б. Я.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні